Besplatna crna shemale slika

Sljedeći izvatci iz dnevnika podneseni su kao dokaz na suđenju izvjesnom gospodinu Albertu C. Gradulunku.

Utorak, 13. studenog

Opet sam zakasnio na posao, a ovaj put mi je šef nešto rekao jer sam propustio važan sastanak. Ispričao sam se zbog prometa, smatrajući da mu ne bih trebao reći pravi razlog svog kašnjenja. Jutros sam mislio da bih mogao brzo, ali imao sam tako sjajnu fantaziju u glavi i, pa, jedna stvar je vodila drugoj i prije nego što sam shvatio, potrošio sam dobrih 45 minuta.

Stvarno se moram sabrati (hah. Ne tako!) i kontrolirati ovo ponašanje. To je to. Sljedeći tjedan neću masturbirati. Prestao sam pušiti, pa znam da to mogu.

Srijeda, 14. studenog

Ništa od toga. Naravno, probudio sam se s uobičajenom jutarnjom erekcijom i čak sam se počeo maziti prije nego što sam se sjetio da sam uzeo tjedan odmora. Posao je bio naporan cijeli dan i nakon te večere sam iscrpljen. Čak i da želim večeras, bio bih preumoran.

Četvrtak, 15. studenog

Sjeti se kad si bio u nižoj srednjoj školi i kada bi dobio te spontane erekcije u najneprikladnijim trenucima, kao prije nego što bi te učitelj prozvao i zamolio te da dođeš do ploče i svima kažeš gdje su na pruzi dva vlaka će se sudariti. Ista mi se stvar dogodila danas, iako sam se uspio ne osramotiti. Imao sam jedan strah na početku sastanka osoblja, ali nasreću, to se smirilo prije nego što sam morao ustati i održati svoju prezentaciju.

Cijela dva dana bez samozadovoljavanja ujutro ili navečer. Ne nedostaju mi ​​noći koliko jutra. To me uvijek bolje razbudilo od tjelovježbe. Ali odlučan sam da ovo uspije.

Petak, 16. studenog

Probudio sam se usred noći iz vrlo živog erotskog sna. Besplatna crna shemale slika Milovala sam se i mazila. Prošao je tek utorak, a već počinjem sumnjati hoću li izdržati tjedan. Računa li se ako masturbiram u snu?

Rad je bio težak.Morao sam provesti veći dio dana za svojim stolom, skrivajući svoje uzbuđenje od svih ostalih. Čak sam odbio Susanin poziv na ručak jer nije mogla propustiti šator u mojim hlačama da sam ustao. Ovo bi bio naš treći zajednički ručak u dva tjedna, a prvi na koji me pozvala. Nakon toliko vremena i samo moje sreće koju nisam mogao prihvatiti. Očito je bila razočarana. Nadoknadit ću joj to sljedeći tjedan.

Večeras sam također morao preskočiti happy hour. Nema šanse da sam proveo nekoliko sati za barom promatrajući tu konobaricu (Rachel s prekrasnim osmijehom, lijepom guzom, lijepim čvrstim okruglim bre. prestani s tim!) i ne došao kući drkati. Možda imam snagu volje, ali znam svoja ograničenja.

Subota, 17. studenog

Ne znam mogu li ovo. Još su samo tri dana, ali sad ću puknuti. Znao sam da će vikend biti težak ako dan ne ispunim nečim, pa sam rano ustao za vožnju biciklom. Napokon sam kontrolirao jutarnju erekciju, ali to je bila slaba utjeha. Imaš li uopće pojma kako te biciklistice dobro izgledaju odostraga dok ih sustižem. Još gore, imaš li pojma koliko je teško voziti s hardonom. A i ja sam morao propustiti savršenu priliku. Zadivljujuća žena zaustavljena je pokraj ceste pokušavajući popraviti probušenu gumu, a ja sam morao proći pored nje jer nije bilo načina da sakrijem kvržicu u svojim biciklističkim hlačama. Proklet. Mislio sam da će mi tjelovježba pomoći da skrenem misli s stvari, ali čak i nakon duge vožnje morao sam se istuširati hladnom vodom prije nego što bi popustilo.

Nisam išla na Randyjevu momačku večer. Bilo koje druge večeri ne bih se osramotila u toples baru, ali kako se trenutno osjećam, vjerojatno bih svršila u hlače. Da ne moram biti na vjenčanju sutra ujutro, večeras bih se jako napio pa ne bih mogao ustati čak ni da sam htio. Kako jest, razmišljam o tome da zalijepim ruke za noge prije spavanja.

Nedjelja, 18. studenog

Sinoć nisam zalijepio ruke, ali jutros mi erekcija jednostavno nije pala. Pa sam zalijepio kitu za trbuh. Nije bilo šanse da propustim Randyjevo vjenčanje. Bilo mi je jako neudobno i nekako čudno kad sam morao na zahod. Dobio sam čudan pogled kad sam jednom izašao iz štanda. Mislim da je tip čuo zvuk trake koja silazi s role kad sam je morao zamijeniti.

Naravno da sam se obrijao prije nego što sam jutros stavio traku. jebanje na moru Obiteljske orgije Nema šanse da sam dao počupati kosu. Ali sada me svrbi kao ludo i samo me tjera da još više razmišljam o tome. Kunem se da ću ipak uspjeti. Još samo ponedjeljak i utorak.

Danas sam primijetio još nešto. Mislim da žene mogu reći da sam u onom što biste nazvali stanjem pojačanog uzbuđenja. I mislim da im se sviđa. Ne pale ih napaljeni kreteni koji se uvijek nesretno dobacivaju, ali čini se da znaju kakav učinak imaju na mene i uživaju u tome. Nekoliko žena s kojima sam plesao na prijemu pritisnule su se uz mene i nasmiješile se kad su osjetile koliko sam težak. Čak je i Stephanie, koja nikad nije ni najmanje flertovala sa mnom, to osjetila i pitala me je li uvijek imala takav učinak na mene. Možda je sve to samo moja mašta, ali mislim da sam imao više nego čak i šansu da jednu od tih žena odvedem kući, ali nema šanse da sam se ponadao i onda doživio neuspjeh. Dovoljno je loše sjediti ovdje pokušavajući ne pokleknuti iskušenju.

Večeras ću možda morati spavati u hladnoj kupki.

ponedjeljak, 19. studenog

Jutros nisam ni pokušao spustiti erekciju. Otuširao sam se, osušio i posegnuo za trakom. Iznenađujuće je kako sam se brzo navikla na taj osjećaj. Kunem se da sam tvrd od subote navečer. Pitam se postoji li kakav svjetski rekord za najdužu erekciju.

Vidio sam Susan jutros kad sam ušao i pitao je želi li ručati. Način na koji su joj oči zasjale kad se nasmiješila i prihvatila natjerao je moj kurac da se tako snažno trzne da sam mislio da će prekinuti traku.Danas je izgledala posebno lijepo, i to sam joj rekao. To mi je izmamilo još jedan osmijeh i još jedan zastrašujući trzaj. Shvatio sam da je bolje da odem sjesti i ne riskiram više.

Imali smo lijep ručak, iako malo u žurbi. Ona zna da se nešto sprema (haha, ne tako, perverznjaku), ali nema pojma što. Tri puta me pitala je li nešto bilo u redu. Rekao sam joj da je sve u redu i da mi je jako drago biti s njom, ali ne znam je li povjerovala. Nije baš da bih joj mogao reći da je prošlo šest dana otkako sam masturbirao i da mi je to što sam konačno bio tako blizu njoj palo teže nego otkako mi je Mary Jo Slopinsky dala moje prvo pušenje. Da me Susan dotaknula, bilo bi gotovo brže nego što je bilo one noći na stražnjem sjedalu tatinog starog Chevy karavana.

Žene primjećuju kad je Ovo pronađite tinejdžera ebanovine napaljen. Mora da su feremoni ili tako nešto. Sve žene u uredu danas su bile neobično ljubazne. Bilo koji drugi put, bio bih sretan koketirati i zadirkivati ​​zajedno s njima. Ali u mom sadašnjem stanju ne znam što bi se moglo dogoditi. Kad bih nekako uspio ne masturbirati mjesec dana, žene bi se bacale na mene. Ili me možda moja ekstremna napaljenost tjera da vidim stvari kojih nema.

U svakom slučaju, mislim da ću stvarno izvesti ovu stvar. Obiteljske orgije dva momka i devojka (MMF trojka) (Jeste li ikad primijetili koliko uobičajenih izraza poput "nešto se događa", "povuci ovu stvar" itd. može se protumačiti kao da imaju neke veze s masturbacijom?) Sve što trebam učiniti je izdržati večeras i sutra, i Proći će mi cijeli tjedan bez masturbacije.

Srijeda ujutro, 21. studenog

Moj život je gotov.

Jučer je počelo kao i prethodna Obiteljske orgije dana: erekcijom koja je bila gotovo bolna. Ali znao sam da će biti gotovo kad dođem kući s posla. Sve što sam trebao učiniti bilo je sjediti u svom uredu cijeli dan, izbjegavati interakciju sa Fotografije golih koledža i misliti na posao. Nakon ritualnog snimanja kuraca, uputio sam se u ured.

Stvari su išle dobro cijelo jutro.Susan je bila nečim zauzeta kad sam ušao i samo mi se kratko nasmiješila i "Zdravo" prije nego što se vratila svom zadatku. Otišao sam u svoj ured i sjeo, udubivši se u trenutni projekt kako bih skrenuo misli s nelagode od trake i svrbeža iz obrijanog stidnog područja. Prije nego što sam shvatio, bilo je 12:30 i odlučio sam da mogu preskočiti ručak za taj dan. Još samo četiri sata i mogao sam otići kući osloboditi se pritiska koji je rasteo prošli tjedan.

Oko 1:00 primio sam e-poruku od prijatelja na mreži koji me pitao gdje sam bio prošli tjedan. Poruka je bila popraćena malom pričom - izmišljenim susretom Najmlađa devojka koja je ikada bila trudna koju, retrospektivno, nisam trebao čitati u to vrijeme. Mogao sam osjetiti kako mi penis napinje vrpcu i morao sam zatvoriti tu poruku prije nego što stignem do kraja. Zatim sam proveo sljedećih 45 minuta zatvorenih očiju, pokušavajući se smiriti.

Mandy je ušla malo poslije dva i sjela nasuprot Talijanske tetovaže djevojaka, želeći razgovarati o svojoj ulozi u projektu. Čak i u najboljim vremenima bilo mi je teško zadržati pogled da mi ne luta po njezinu tijelu. Jučer se činilo da je to ohrabrivala. Tko je mogao pretpostaviti da bi rasprava o projektu unosa podataka mogla biti erotično iskustvo. Svaka rečenica koju je izgovorila bila je isprekidana seksualnom referencom. Oblizivala bi usne i smiješila se, križala i spuštala noge. Kad je sastanak završio 15 minuta kasnije, ispružila je ruku da pređe prstima preko mog obraza: "Al, moraš se opustiti." Zadrhtao sam i nasmiješio se, čeznutljivo gledajući u njezinu zgodnu guzicu dok je izlazila kroz vrata.

Napokon sam se ponovno kontrolirao oko 3:00, točno na vrijeme da Susan uđe i zatvori vrata. Pokušao sam prosvjedovati da sam zauzet, ali ona je samo stajala, leđima okrenuta vratima, promatrajući me nijemo dok nisam utihnuo.

"Al, plesali smo jedno oko drugoga mjesecima. Nadao sam se da ćeš me pozvati van. Ali nakon jučerašnjeg ručka, ne znam jesi li zainteresiran."

"Susan, ja."

"Nisam gotova", prekinula ga je. "Četvrtak je Dan zahvalnosti, a ja nemam nikakvih planova. Volio bih napraviti večeru za vas - samo nas dvoje. Javite mi do sutra u podne kako bih mogao pokupiti što trebam u trgovini tijekom ručak."

Rekavši to, okrenula se i izašla, ostavivši me s ogromnim osmijehom na licu i privremeno zaboravljenom na moju nelagodu. Pogledao sam na sat: ostalo je još samo sat i petnaest minuta. Odlučio sam svratiti do Susanina stola na odlasku i prihvatiti njezin poziv.

Kad se četiri i trideset otkotrljalo, ustao sam i skupio svoje stvari. Možda nisam svjesno razmišljao o svojoj nevolji, ali moja je podsvijest sigurno radila prekovremeno. Erekcija mi je bila bolno tvrda, zarobljena na trbuhu, i morao sam se nekoliko minuta nasloniti na zid kako bih se smirio prije nego što sam mogao izaći - pokušavajući ne hodati čudno - kroz vrata. Kao što sam i planirao, svratio sam do Susanina stola i nasmiješio se kad je podignula pogled.

"Susan, ne mogu se sjetiti ničega što bih radije radio na Dan zahvalnosti nego proveo dan s tobom."

Osmijeh na njezinu licu bio je nešto najljepše što sam ikad vidio. Ustala je i bacila se naprijed, ovivši ruke oko mene i lagano me poljubivši u obraz. Nisam mogao učiniti ništa osim uzvratiti zagrljaj pokušavajući je držati podalje od svoje erekcije. Držali smo se nekoliko sekundi, a onda se odmaknula, prelazeći prstima niz moje podlaktice i gledajući me u oči.

"Znaš, i ja sam slobodan sutra navečer."

Zadrhtao sam od mogućnosti, a zatim joj stisnuo ruke i rekao joj da se vidimo ujutro. Samo njezin jednostavan dodir, lagani poljubac i opojan miris njezine kose i parfema doveli su me na rub orgazma. Sjedio sam u autu nekoliko minuta pribravši pamet, a zatim krenuo kući. Još samo pola sata, mislio sam, i oslobodit ću se ovog mučenja. Spustio sam prozor, uključio radio i ušao u prometnu špicu.

Na pola puta kući sjetio sam se da mi trebaju neke stvari iz trgovine. Odgodila bih to da mačku Ralphu nije bilo hrane, a nisam htjela da mi poremeti planove kad dođem kući. Pa sam stao u dućanu, planirajući dojuriti, uzeti taj jedan artikl i krenuti.

Probijao sam se kroz trgovinu, trudeći se ni ne pogledati žene koje su šetale uokolo. Sjećam se da sam odabrala Ralphovu omiljenu hranu za mačke i krenula prema blagajni. Baš kad sam se približio brzoj stazi, ispred mene je istrčala nevjerojatno zgodna mlada žena, s rukama punim predmeta. jebanje u studentskom domu price Stavljajući sve na pokretnu traku, okrenula se i nasmiješila mi se govoreći: "Oprosti, ali htjela sam ovo ispustiti."

Bila je zadivljujuća: oko 5'6", svijetlosmeđe kose, blistavog osmijeha. Njezine su velike grudi bile lijepo prikazane u duboko izrezanom topu, a bradavice su joj bile istaknute. Vrlo kratka suknja otkrivala je preplanule, zategnute noge i jednostavno otvorene -sandale s prstima isticale su njezina lijepa stopala. Opet sam osjetio pritisak na traci i nasmiješio se najbolje što sam mogao. "U redu je. Nigdje mi se ne žuri."

Nasmiješila se i namignula, a kad se okrenula, njezina je ruka s pokretne trake srušila kutiju na pod. Suknja joj se podigla dok se saginjala da dohvati ispušteni predmet. Brzo sam se okrenuo nadajući se da ću spriječiti nadolazeću katastrofu, ali ona je posrnula natrag o mene. U pokušaju da ne padnem i ne prevrnem policu s časopisima, uhvatio sam je za bokove i nagnuo se naprijed. Posuda s mačjom hranom izletjela mi je iz ruke i pala na pod, raspuknuvši se i rasuvši komadiće mačića posvuda.

To nas je spriječilo da padnemo, ali je imalo nesretan učinak da je njezinu obrijanu i tangama prekrivenu macu čvrsto pritisnula na moju napetu erekciju, koja se konačno oslobodila trake, poderala moje džokejske hlače i probila patentni zatvarač mojih hlača.

Posljednje čega se sjećam prije nego što sam se onesvijestio je moja tvrda osovina pritisnuta na toplinu njezine mace dok sam ejakulirao ispod njezine suknje.Još uvijek ne znam je li njezin orgazam bio stvaran ili plod moje doduše prenapregnute mašte.

Probudio sam se ispružen na hrpi mačje hrane, a kutija krekera koju je srušila s pokretne trake bockala me u leđa. Moj mlohavi penis virio je iz mog slomljenog patentnog zatvarača, a žena je stajala iznad mene i vrištala. Sve što sam mogao vidjeti bile su njezine tange, a moja sperma kako joj curi s unutarnje strane suknje. Skupljala se gomila i zaštitar je dojurio. Starija je žena srećom pokrila moj otkriveni penis tabloidom iz supermarketa, a blagajnica je odvela mladu ženu koja je još uvijek vrištala s mjesta događaja. Borio sam se da ustanem, ali zaštitar mi nije dopustio da pređem sjedeći položaj sve dok nije stigla policija.

Prošlu sam noć proveo u zatvoru, a jutros sam pušten uz Blok najlonski kabl nakon što sam optužen za seksualno zlostavljanje, nepristojno izlaganje i četiri točke optužnice za nepristojno ponašanje s djetetom--posljednju zato što su u grupi okupljenih ljudi bila djeca, i koji je vidio moj penis prije nego što ga je ona žena prekrila. Moj odvjetnik misli da možemo lako riješiti tu posljednju optužbu, ali će druge dvije biti teže. Također sam primio obavijest da će mlada žena koju sam "napao" pokrenuti građansku parnicu tražeći emocionalnu bol i tražeći neodređenu odštetu.

Povrh svega, Susan mi je rano Muško porno ime ostavila poruku na mobitelu u kojoj je rekla da ne može vjerovati da ju je uzeo perverznjak kakav sam ja i da će, ako ikada i pokušam razgovarati s njom tražiti zabranu prilaska i podići optužnicu za seksualno uznemiravanje. Nije da postoji šansa da je opet vidim. Šef me upravo nazvao i rekao da je moje jučerašnje ponašanje u supermarketu kršenje ugovora o radu i razlog za trenutni otkaz. On će Iskren pantyhose tinejdžer pokupiti moje stvari i dostavit će ih danas poslijepodne zajedno s čekom koji pokriva ostatak mog akumuliranog godišnjeg odmora i bolovanja.

Sve u svemu, bio je to užasan tjedan i moram skrenuti misli s toga. Mislim da ću sad izdrkati.