Sexy latinas nude slike

Plymouth

Bila je to godina 1940. i bio sam na sedam dana odsustva iz svoje čete Royal Izjava o usklađenosti bucmasti bucmasti tinejdžer. Tvrtka je gradila obranu duž kornvalske Priča o menstrualnom fetišu protiv očekivane njemačke invazije preko La Manchea.

Bio sam na putu za London kako bih proveo dopust sa sestrom, i dok se vlak približavao Plymouthu, prvi put sam vidio što bombardiranje može učiniti. Slike mršavog seksa je četa bila uvučena u Cornwall, jedva smo mogli vidjeti grad jer su visoke zgrade zaklanjale pogled s obje strane pruge. Sada sam mogao vidjeti cijeli grad.

S našeg položaja u kornvolskom selu nekih četrdesetak milja od Plymoutha gledali smo kako se grad bombardira iz noći u noć, ali nismo imali pojma o razmjerima štete. Sada, dok se vlak polako približavao glavnom kolodvoru kroz predgrađa, vidio sam najprije razbijene prozore na kućama, zatim otpuhane crijepove s krovova, a zatim sve veću štetu.

Vlak je ušao u stanicu - ono što je od njega ostalo. Dok je tamo stajao, mogao sam vidjeti točno preko središta grada koje je bilo jedna velika planina ruševina. Plymouth je gotovo prestao postojati.

London

Vlak je krenuo iz Plymoutha i jurio preko prekrasnog engleskog krajolika. Ostavljajući iza sebe razrušeni grad, jedva sam mogao vjerovati da se vodi rat dok smo prolazili pored tihih sela i zelenih polja. Tek kad smo se približili Londonu, ponovno su se pojavili znakovi razaranja.

Možda za one koji se ne sjećaju tih dana, a sve nas je manje živih da ih se prisjetimo, pojasnim situaciju.

Nijemci su nakon bitke za Francusku zauzeli cijelu francusku obalu okrenutu prema Britaniji. Na najbližoj točki bili su samo dvadeset i dvije milje od engleske obale, između Calaisa i Dovera. Njemačka strategija bila je invazija na Britaniju, ali da bi to postigli morali su steći kontrolu nad La Mancheom.

Britanska vojska izgubila je većinu svoje opreme u Francuskoj i bila je u neredu.Kraljevska mornarica, još uvijek moćno oružje, bila je sposobna spriječiti svaki pokušaj prevođenja vojske preko Kanala, pod uvjetom da je imala odgovarajuću zračnu zaštitu. Ova zračna zaštita ovisila je o Kraljevskom zrakoplovstvu.

Nijemci su znali da za uspješnu invaziju moraju s neba srušiti Kraljevsko zrakoplovstvo ili R.A.F. R.A.F. imao je šest stotina i pedeset borbenih zrakoplova da se suprotstavi dvije tisuće šest stotina njemačkih lovaca i bombardera.

Dva mjeseca bjesnila je zračna bitka nad južnom Engleskom. Na kraju su njemačke zračne snage, ili Luftwaffe, pretrpjele tako neprihvatljive gubitke da su se povukle iz napada po danu i usredotočile se na noćna bombardiranja. Imali su njemačke stratege, ali su to znali, R.A.F. bio je unutar jednog tjedna od potpunog kolapsa zbog nedostatka pilota.

Dok se vlak približavao Londonu, jedna od posljednjih dnevnih zračnih bitaka bjesnila je iznad njih.

London je golem grad i šteta od bombe nije bila toliko očita kad je vlak uletio u stanicu Paddington. U ono doba relativno malih bombi (500 funti), bilo je potrebno mnogo bombardiranja da bi se napravio značajan učinak na tako veliki grad. Unatoč tome, dok sam napuštao postaju, mogao sam vidjeti štetu, i također vidjeti tragove pare zrakoplova koji su se vijugali iznad, i čuti klepetanje njihovih mitraljeza, dok su ulazili u bitku,

Podzemnom željeznicom otišao sam do predgrađa gdje je živjela moja sestra. Kad sam izašao iz podzemne stanice sve je bilo tiho. Sexy latinas nude slike Ljudi su radili svojim poslom kao i obično, a ako je tučnjava još trajala, bila je negdje drugdje.

Dok sam hodao do sestrine kuće, vidio sam nekoliko bombardiranih kuća, ali ništa poput štete u Plymouthu ili čak u središtu Londona. Pretpostavljam da je relativno. Ako vas nasumična bomba ubije u predgrađu, to je jednako sigurno kao da živite u blizini glavne mete u centru grada.

Stigla sam do sestrine kuće i pokucala na vrata. Moja sestra, Rachel, došla je na vrata izgledajući zabrinuto. U to doba, kucanje na vratima moglo je značiti telegram koji vam govori da je voljena osoba mrtva ili nestala.

Vidjevši me, raširila je ruke i povikala "Ralph, dragi, što radiš ovdje?" Nisam imao vremena obavijestiti je da dolazim upasti u njen dom. Takva su vremena bila.

Naši su roditelji bili mrtvi, pa smo jedini bliski rođaci bili jedno drugom. Agencije za talente za odrasle je bila dvije godine starija od mene, ali oduvijek smo bile jako bliske. Mislim da smo imali puno manje svađa između brata i sestre od većine.

Objasnio sam joj da želim provesti svoj dopust s njom i ona me je lijepo primila, smjestivši me u ono što je nazvala "Spavaća soba za odmor". Imao je krevet za jednu osobu, ormar i stolić, a nakon spartanskog namještaja predviđenog za poručnike u vojsci, osjećao sam da ću se valjati u luksuzu.

Rachelin muž, George, nije bio kod kuće. Dobrovoljno se prijavio za jedan od najopasnijih ratnih poslova, naime, za "trgovačku mornaricu". Kako se Bitka za Atlantik približava svom vrhuncu, napadi podmornica na trgovačke brodove značili su gubitak tisuća trgovačkih pomoraca. Dakle, Tajna priča o voajeru je živjela u svakodnevnom strahu da će primiti jedan od onih zlokobnih telegrama.

Hrana i ostali predmeti poput odjeće bili su strogo raspoređeni, ali Rachel je, poput mnogih žena u to vrijeme, uspjela pripremiti vrlo prihvatljiv obrok. Sjedili smo i razgovarali o našim vijestima. Ono što sam radio. Kako je teško bilo nabaviti ono nekoliko prehrambenih artikala koji su "isključeni". Kako se teta Flo nosila sa zračnim napadima.

Bilo je ljetno vrijeme i to je značilo duge sate dnevnog svjetla. Mračilo se počelo tek oko 22 sata. Mislim da smo otišli u krevet oko 10-30, i ja sam zaspao gotovo istog trenutka. Oko 23 sata. Probudio me sve jači i slabiji zvuk sirene za zračnu uzbunu na dnu ulice. Bila je to noćna racija.

Nijedno od mjesta na kojima sam bio stacioniran nije bilo izloženo zračnim napadima, pa sam bio znatiželjan vidjeti što se dogodilo.Obukla sam kućni ogrtač, sišla niz stepenice i otvorila ulazna vrata, stala u ono što se zvalo "Trijem". Ovo je bio dio glavne konstrukcije kuće i služio je kao zaklon za svakoga tko bi zvao kad je padala kiša.

Nisam bio siguran što očekivati. Rachel je rekla da su bombarderi obično prelazili bez bombi, na putu prema industrijskim ciljevima i lučkim objektima duž Temze. Ako su bombe bačene na njihovo predgrađe, to je vjerojatno bilo od zrakoplova koji je izgubio put i izbacio svoj teret.

Sve je bilo tiho desetak minuta, a onda sam čuo režanje zrakoplova koji se približavao. Reflektori su prelijetali nebo u nečemu što se činilo kao nasumični lov na bombardere. Postojala je baterija od 3,7 protuavionskih topova na strani niskog brda udaljenog oko četvrt milje. Kako su se bombarderi približavali, čuo sam izvikivane naredbe posadama Slatke dlakave pičke i odgovore, "Na cilj." "Na meti."

U to vrijeme ti teški protuavionski topovi nisu bili od velike koristi kada se meta nije mogla vidjeti. Tek kasnije tijekom rata, a bili su povezani s radarom, mogli su biti prava prijetnja napadačkim zrakoplovima. Osim toga, Britanija 1940. nije imala učinkovite noćne borbene zrakoplove, pa su mete bombardera bile praktički prepuštene njihovoj milosti.

Odjednom je jedan od reflektora svojim snopom uhvatio bombaš. Neša Manijak Volim mamu Za nekoliko sekundi, desetak drugih reflektora uperilo se u žrtvu. Još nekoliko sekundi i nastao je pakao. Svaki protuzrakoplovni top u dometu otvorio se na ovu metu, proizvodeći ono što se zove "Baražna vatra".

Mogao sam vidjeti letjelicu kako roni i plete se poput malog moljca, očajnički pokušavajući pobjeći iz svog svjetlosnog stošca zarobljenosti. Iz obližnje topovske baterije čuo sam naredbu: "Pali." Došlo je do zasljepljujućeg bljeska bijelog svjetla praćenog grmljavinom koja je parala uši i koja je potresla tlo, dok je baterija pucala kao jedan.Pucanje se nastavilo dok se svaki pištolj ponovno punio, vjerujem brzinom od trinaest metaka u minuti ako se ručno puni, ili sedamnaest ako je instalirano automatsko punjenje.

Buka je bila zaglušujuća i mogao sam vidjeti bljesak granata dok su eksplodirale oko bombardera. Iako sam znao smrtonosnu svrhu bombaša, sjećam se da sam pomislio: "Jadnici, nemaju priliku." Niti su, jer sam vidio kako se jedno krilo aviona raspada i letjelica je počela padati prema dolje.

Nekoliko dana kasnije saznao sam da su se dvojica iz posade bombardera uspjela iskočiti prije nego što se srušio. Zrakoplov se konačno zabio u niz kuća oko milju od mjesta gdje sam stajao, još uvijek s punim bombama u avionu. Niz kuća je srušen, a okolnim zgradama pričinjena je velika šteta. Poginulo je trideset ljudi plus posada koja se nije izvukla, a stotinjak je ozlijeđeno.

Toliko o razumu rata!

Oružje je ponovno utihnulo, a zujanje zrakoplova stišalo se u daljini. U početku, za razliku od Obrijte penis što se upravo događalo, sve je izgledalo smrtno tiho. Zatim sam čuo pinčanje, pucketanje i prasak. Bili su to šrapneli ispaljenih granata u napadu na bombarder koji se vraćao na zemlju. Nekoliko je minuta padalo poput kiše, a svaka je metalna čestica mogla ubiti ili ozbiljno ozlijediti ako udari u meso.

Odlučila sam da je uzbuđenju kraj, barem zasad, pa sam se uputila gore u krevet.

Kad sam došao do vrha stepenica, čuo sam Rachelin glas kako doziva: "Ralph, Ralph." Otišao sam do vrata njezine spavaće sobe, otvorio ih i promolio glavu. "Što je, dragi?" Pitao sam. "Ralph, tako sam uplašena", zadrhtala je. Malo sam ušao u sobu i vidio Rachel naizgled skupljenu u fetalni položaj ispod posteljine.

"U redu je, dragi", rekao sam. "Mislim da je neko vrijeme gotovo." Pribjegavajući tom engleskom lijeku za sve bolove, tragedije i strahove, upitao sam: "Da skuham šalicu čaja?" "Da, molim", šapnula je.

Otišao sam u kuhinju i skuhao napitak, a zatim sam na kat odnio dvije šalice koje su se kuhale na pari. Ušao sam u njezinu sobu, pružio joj šalicu i sjeo na rub kreveta.

Dok je Rachel pila čaj, činilo se da se opustila i počela je govoriti. "Jako se bojim sve te buke. Mislim da je to djelomično zato što sam toliko sama. Puno je gore kada to nema nikoga tko to dijeli s tobom. Kad bih samo mogla držati Georgea, sigurna sam da bih nemoj se toliko bojati."

Shvatio sam što je htjela reći. Svijet filma i priče možda prikazuje usamljenog vojnika heroja koji kosi neprijatelja s nizom oružja kakvo još nije viđeno u stvarnosti. U stvarnom svijetu vojnika, bitno je druženje, sposobnost da se držimo zajedno. Između ostalog, prisutnost drugih u situaciji pomaže potaknuti hrabrost.

Dok smo razgovarali približavao se zvuk zrakoplovnih motora. "Dolazi još jedan val", rekao sam. "Da", šapnula je promuklo. Vidio sam kako u njoj raste napetost. "Drži me za ruku", preklinjala je. Uzeo sam je za ruku i osjetio kako drhti u mom stisku.

Ponovno je počela protuavionska vatra, ali na nenamjeran način. Činilo se da ovaj put nemaju vidljivu metu. Volim mamu sisanje jezika Lokalna baterija se otvorila, a Rachel se gotovo bacila na mene, zakopavši lice u moja prsa. Zagrlio sam je i čvrsto je držao.

Buka zrakoplova i pucnjava nestajali su u daljini. Prešli su bez bacanja bombi, idući ka debljim tragovima. Krenuo sam ustati kako bih ostavio Rachel, ali ona se zalijepila za mene moleći: "Ostani sa mnom večeras, Ralph, molim te, molim te ostani sa mnom."

Nisam bio siguran kako odgovoriti na ovu molbu. Oklijevao sam, znajući da bih trebao ići, ali Rachel je pomaknula rub prekrivača u stranu kao da me želi primiti, i ponovno rekla: "Molim te." Ušao sam pored nje.

Ležala je okrenuta prema meni, držeći me za ruku. Upalio sam svjetlo dok smo pili čaj, i ostalo je upaljeno kad sam legao u krevet. Rachel je ležala zatvorenih očiju i mislio sam da spava.Čuo sam zvuk još bombardera koji su se približavali i činilo se da dolaze mnogo niže. Puške su se ponovno otvorile, a ovaj put je dodano i bum, bum Bofors pušaka.

Za one koji nisu upoznati Tabla za tinejdžere ovim oružjem, to je brzometka od 1,57 inča. kalibra, koristi se protiv niskih zrakoplova (do 8000 ft.). Često su na pokretnoj montaži i vuče ih jedinica nalik onoj koju koristi poluprikolica.

Čuo sam teško vozilo kako tutnji ulicom i zaustavlja se gotovo ispred naše kuće. Bio je to mobilni Bofors koji je u to vrijeme bio dosta korišten zbog nedostatka oružja. Ideja je bila pokušati utrkivati ​​pištolj do odgovarajućeg položaja za pucanje.

Lupao je nekoliko minuta, a zatim je ponovno poletio na drugo mjesto.

Jesu li bombarderi pogriješili cilj ili ih je obrana namjerno zavela (korišteni su mnogi trikovi da se neprijateljski zrakoplov namami na krivo mjesto), ne znam, ali bombe su počele padati. Čuo sam kako je jedan "štap" bombi počeo eksplodirati na nekoj udaljenosti i kako je svaka uzastopna bomba dolazila do tla, približavale su se.

Posljednja bomba eksplodirala je u susjednoj ulici uz ogromnu grmljavinu praćenu zvukom padanja krhotina nekoliko sekundi kasnije. Čekao sam da udari sljedeća bomba, ali to je bio kraj štapa.

Rachel se ukopala u mene sve čvršće i čvršće kako je ova kakofonija oružja i bombi dosegnula vrhunac. Cijela se kuća tresla i moram priznati da sam se pokušavao ukopati u Rachel.

Zatim je sve jenjavalo, bombarderi su zujali u daljinu praćeni paljbom iz novih topova koji su dolazili u domet dok je naša baterija utihnula. Čuo sam zvuk vatrogasnih kola i pozive ljudi iz Civilne zaštite dok su počeli tražiti po ruševinama ima li još živih ili izvući tijela.

Rachel se počela opuštati, ali umjesto da se odmakne od mene, ostala je gotovo zalijepljena za mene. Njezin donji dio trbuha bio je pritisnut uz moj i počela je okretati bokovima, podižući moju muškost."Vodite ljubav sa mnom", šapnula je. "Možda mi je to posljednji put."

Čudno je to, ali mnogi su ljudi izvijestili da su u životnoj opasnosti željeli voditi ljubav. Mislio sam da će prevladati suprotna reakcija i možda se to često događa, ali ne za sve.

Razmišljajući o tome, sumnjam da bi moglo biti povezano s kreativnim činom, što spolni odnos u biti jest. Uz prijetnju smrću, želimo ovjekovječiti život. Možemo postaviti kontracepcijske barijere kako bismo spriječili trudnoću, ali osnovni poriv za oplodnjom je još uvijek prisutan. Kao što sam negdje drugdje napisala, u trenutku ejakulacije muškarac se nastoji zabiti što dublje u ženu, a mnoge žene viču: "Dublje, dublje." Zasigurno, razlog je dati svim tim malim spermijima najbolje šanse da ispune svoju funkciju?

Rachel i ja nikada nismo imali nikakav seksualni kontakt, iako smo bili dragi jedno drugom. Znao sam da je takav kontakt bio i jest daleko češći nego što se općenito priznaje, a takvi slučajevi koji se razotkrivaju obično su samo oni u kojima je riječ o nasilju. Brojni ljubavni seksualni odnosi između brata i sestre očito nisu zanimljiva vijest, au svakom slučaju, zvaničnici ne bi htjeli da oni izađu na vidjelo.

Rachel je zadigla svoju noćnu haljinu do struka, a sada je pokušala otkopčati uzicu moje pidžame. Penis mi je bio potpuno uspravan, a nakon što me je odvezala, stavila je jednu nogu preko mene dok smo ležali licem u lice i povukla se na moju erekciju, a ja sam utonuo u nju.

Bila je meka i topla iznutra i mogao sam osjetiti njezine ženske tekućine preko svog penisa. Neprestano je mrmljala riječi ljubavi i želje, i prvi put sam saznao da me je željela godinama, ali se nije usudila napraviti korak.

Kad smo doživjeli vrhunac, Rachel je zaspala mirnim snom, a ja sam uskoro morao za njom. Ako je još koji pljačkaš te noći prišao našem području, nisam ništa čuo.

Pred zoru, probudio me ujednačeni zvuk sirene koja je oglašavala sve jasno. Rachel me još uvijek grlila i ona se također probudila. Bez riječi je uzela moj penis i počela me stimulirati. Jednom kada sam bio uspravan, sjela je preko mene i ubacila moju muškost u sebe, i krećući se gore-dolje po meni, vikala je i plakala. Poslije smo spavali još oko sat vremena.

Jednom kada započnete ovakvu vezu, posebno s nekim koga volite, izuzetno je teško i obično vrlo bolno prekinuti. Tijekom ostatka mog dopusta, Rachel i ja smo se seksualno zbližavali iz noći u noć i često tijekom dana. Gledajući unatrag, i unatoč stalnim zračnim napadima, smatram da je to najsretnije i najzadovoljnije razdoblje u mom životu.

Kad je došlo vrijeme da se ponovno pridružim svojoj jedinici, obećali smo jedno drugome da će moj sljedeći odlazak biti s njom, a ako George bude na moru, nastavit ćemo vođenje ljubavi. Nije išlo kako smo se nadali.

sjevernoj Africi i Italiji.

Po povratku u postrojbu rečeno mi je da ćemo proći poseban program obuke. Ukrcali smo se za London i tamo su nas prebacili na drugi vlak koji je išao prema sjeveru. Dolaskom na odredište konačno smo saznali što je to obuka. Trebali smo naučiti kako postavljati i deaktivirati nagazne mine.

Neću vas zamarati detaljima obuke, ali na kraju tečaja rečeno nam je da smo u pokretu i dobili smo tropsku opremu. O našem odredištu nije bilo riječi, ali bilo je lako pogoditi. To je morala biti sjeverna Afrika.

Prije nego što smo otišli dobio sam pismo od Rachel u kojem je pisalo da se George vratio kući nakratko otprilike tri tjedna nakon što sam završio s dopustom i da je trudna. Više ništa nije dodala, ostavljajući me da sama izvučem zaključke. gutanje sperme price Kako je sva naša odlazna pošta bila cenzurirana, nisam mogao postaviti nikakva očita pitanja, ne želeći da cenzor vidi tako intimne stvari.

Za one koji nisu upoznati s tijekom 2. svjetskog rata, nekoliko riječi o situaciji 1941. i kasnije.

Britanija, koja nije imala uporište na europskom kontinentu, imala je samo vrlo ograničene mogućnosti kada se radilo o kopnenom ratu. Jedna od takvih opcija bila je Sjeverna Afrika, a posebno Libija. Talijanski saveznici Njemačke okupirali su ovo, a Talijani su pokrenuli napad na Egipat koji su okupirali Britanci.

Talijani su očito očekivali laku pobjedu, ali kako su bili slabo naoružani, a talijanske trupe nisu imale posebno visok moral, odbacile su ih snage oko četvrtine veličine talijanske vojske.

Isprva se činilo da će britanske snage pregaziti veći dio sjeverne Afrike, no Njemačka je poslala male snage u pomoć Talijanima, a predvodio ih je jedan od svojih najučinkovitijih generala Erwin Rommel.

Britanska vojska odbačena je natrag točno do granice Egipta. Vodila se obrambena bitka i njemačko/talijansko napredovanje je održano, ali situacija je bila neizvjesna. Neprijatelj je bio unutar sat ili dva vremena putovanja od Kaira i vitalnog Sueskog kanala.

Britanske snage su ojačane i ponovno opremljene oružjem koje je moglo parirati izvrsnoj njemačkoj opremi.

Ishod je bila bitka kod El Alameina između britanske 8. armije i njemačko/talijanskih snaga koja je donijela pobjedu 8. armiji. Potjera za pobijeđenima diljem sjeverne Afrike počela je s konačnim ishodom zauzimanjem cijele te regije od strane britanskih i američkih snaga.

Iz Sjeverne Afrike Volim mamu je invazija na Siciliju nakon čega je uslijedilo iskrcavanje na kopno Italije. Bitka za Italiju počela je dobro, ali je ubrzo dovedena u pat poziciju zbog žestokog njemačkog otpora i planinskog terena. Na kraju rata 1945. cijela Italija još uvijek nije bila zauzeta.

Rachel mi je pisala o rođenju svoje bebe, dječaka, najavljujući da će se zvati Ralph. Stigao je dva ili tri tjedna prerano, ali sve je bilo u redu. Opet mi je ostalo da sam izvučem zaključke.

Dok sam bio u 8. armiji u Italiji, jednog su me dana 1944. pozvali u ured zapovjednika. Zamolio me da sjednem. "Bojim se da imam loše vijesti za tebe", započeo je. "Upravo sam dobio poruku iz stožera. Moram vam reći da su vaša sestra i nećak oboje mrtvi. Njihovu je kuću pogodila Nude besplatne kamere bomba i oboje su odmah ubijeni."

Dakle, bezumno oružje, lansirano s francuske obale, pronašlo je moju sestru i "nećaka". George koji je prošao rat na priča crnih devojaka zanimanjima i ja koji sam bio u 8. armiji od 1941., obojica smo preživjeli rat.