Ovaj vrući latino tinejdžer dobiti

Prošlo je dosta vremena otkako sam se malo zabavio. Posao je bio tako naporan i tako stresan. Nije bilo vremena za društveni život, nije bilo vremena za muškarca, a definitivno nije bilo vremena za seks. Moja djevojka, Madeline, pričala mi je o toj zabavi koja se održava jednom mjesečno. Trebalo bi biti stvarno divlje i ludo. Nije mi htjela reći što to znači. Sve što bi mi rekla bilo je da će to učiniti da moj stres nestane. Momče, mogao bih to iskoristiti!

Prošli tjedan, prije nego što sam otišao s posla, Madeline mi je dala adresu zabave i rekla mi da se tamo nađem u osam. Dok sam se vozila kući da se spremim, pitala sam se u što se upuštam i što bih trebala obući. Dok sam gledao po svom ormaru, nisam mogao pronaći ništa stvarno privlačno. Crvena haljina, br. Mornarska haljina, br. Mislio sam da bih trebao obući nešto malo nestašno. Mislim, cijela poanta ove zabave bila je dobiti malo i osloboditi se stresa. Napokon sam odlučila odjenuti slatku malu odjeću koju sam čuvala za ta posebno napaljena razdoblja. Mislim, ovo je definitivno kvalificirano.

Stojeći pred ogledalom, pogledala sam se. Mislim da sam zgodna žena, a ne netko koga bih nazvala lijepom. Moja crvena kosa je polukovrčava, duga do ramena i jako dobro uokviruje moje lice. Imam plave oči i usne koje se mogu napućiti s najboljim od njih. Dakle, tu sam stajao. Ovaj vrući latino tinejdžer dobiti Mala zelena i crvena karirana suknja, rezana malo iznad sredine bedara. Bijela šišana bluza, bijeli grudnjak jedva se ocrtava ispod bluze. Par bijelih čarapa do koljena i par običnih bijelih pamučnih gaćica. Dani provedeni u Katoličkoj školi naučili su me kako stvarno raditi ovu odjeću. Mislio sam da su svi na planeti mrtvi ako ovo ne dobije poglede. Završivši šminkanje, zgrabila sam torbicu i ubacila kutiju kondoma. Prvo pravilo, uvijek budite spremni i I državna tinejdžerska umjetnost. Zatvorivši vrata za sobom, bio sam spreman za početak ove zabave.

Madeline mi je dala upute do zabave.Zaustavio sam se ispred divovske kuće na brdu točno izvan San Francisca, u Sausalitu. Prilaz je bio pun i zaustavio sam se iza posljednjeg. Izlazeći iz auta, vidio sam Madeline kako trči prilazom. Zaustavila se i pogledala me, "Prokleta djevojko, izgledaš kao da si spremna za napad!"

Nadao sam se da je to dobra stvar, "Ne previše za ovo, nadam se?"

"Definitivno ne previše. Savršen je!" Madeline me zgrabila za ruku i povukla prilazom do ulaznih vrata. Unutra je već bilo dvadesetak-tridesetak ljudi. Neke od žena Analni seks lezbijke su traperice i košulje, neke su bile u haljinama, a neke su nosile mede. Da, uklapam se baš kako treba, pomislio sam u sebi.

Madeline me omotala rukom oko struka i odvela do šanka. Barmen je bio zgodan muškarac, vjerojatno u srednjim dvadesetima. Nosio je bokserice i naušnicu. To je bilo to. Natočio mi je piće i nasmiješio se: "Sviđa mi se odjeća. Oduvijek sam imao nešto za školarke."

Otišao sam s Madeline osjećajući da će ova noć sigurno biti nešto drugo. Još nisam bio siguran što, ali sam to osjetio u zraku.

Nakon dvadesetak minuta čuo sam kako netko traži tišinu. Pogledao sam prema šanku, a barmen je stajao na vrhu barske stolice. "Hej, začepite svi!" Soba se utišala. "U redu, vrijeme je da igre počnu. Za one od vas koji ste novi, volimo igrati malu zabavu. Imena su stavljena u šešir. Kad izvučete ime, bit će još nešto malo tamo, misija ako hoćete. Imate trideset minuta da dovršite svoju misiju i vratite se u ovu sobu." Žubori odobravanja i iščekivanja prostrujali su prostorijom.

Pogledao Da ti nađem ženu Ukrajinka Madeline i šapnuo joj na uho: "Kakva misija?"

Nasmiješila se i rekla: "Samo se opusti. Želio Ovaj vrući latino tinejdžer dobiti se malo zabaviti, sada hoćeš."

Barmen je nastavio: "Ok, sad će svi pridošlice, a vi znate tko ste, prvi izvući."

Ljudi su se počeli izbijati iz gomile i jedan po jedan izvlačili papiriće iz šešira. Dozivala su se imena i kad bi istupili naprijed, par bi krenuo dovršiti svoju misiju. Kad je došao red na mene, oprezno sam gurnuo ruku u šešir i izvukao komad papira.

"Damon - pušenje bez korištenja ruku"

Mora da mi je lice pocrvenjelo. crnački kurac Mama jebi sina U što me Madeline uvalila. Odmah sam se uplašila, ali su u isto vrijeme svi ti mjeseci bez seksa uzeli maha. Osjetila sam kako se mokrim i uzbudila. Osjetio sam ruku na svom ramenu. Podigla sam pogled i ugledala prekrasnog, preplanulog tipa. Izgledao je kao tipični surfer. "Ja sam Damon, idemo." Zgrabio me za ruku i pošla sam za njim van na balkon.

"Slažeš li se s ovim?" upitao. Bio je sladak. Kimnuo sam i pružio mu komad papira. Osmijeh koji mu se razbio preko usana rekao mi je da mu se sviđa ova igra. "Uzmi me, tvoj sam za igranje!" Smijeh je ispunio zrak i osjećala sam se opušteno i spremna za polazak. Imali smo trideset minuta da završimo našu misiju i nisam namjeravao pogriješiti prvi put.

Kliznuvši do njega, pogledala sam ga postrance, "Pa, ne bih trebala koristiti ruke." Kleknuvši pred njim, stavila sam ruke iza leđa i nagnula se naprijed. Zubima sam mu otkopčala hlače (taj trik sam naučila u srednjoj školi) i polako povukla patentni zatvarač prema dolje. Uzevši njegove hlače zubima, polako sam ih povukla prema dolje. Osjećao sam se napaljeno i uzbuđeno gledajući ovaj čudni penis. Zaboravi igru, želio sam ovaj penis samo zato što sam ga želio.

Jezikom sam kružila oko glave i lizala donju stranu njegove osovine. Prebacila sam jezikom preko vrha, a njegov je kurac poskočio gore-dolje. Usta su mi se zatvorila oko njegove erekcije i sisala sam. Njegovi su jauci bili tihi. Mogao sam čuti druge jauke oko nas dok su drugi pokušavali dovršiti svoje misije. Klimala sam glavom gore-dolje po njegovom kitu, a moja usta su bila jedina stvar koja ga je dodirivala.

Osjetio sam kako mi vrh dodiruje stražnji dio grla dok sam sisao brže i jače.Podigla sam pogled prema njemu i znala da je blizu. Povukao sam usta unatrag i zatim se ponovno zabio dolje. Pojebala sam njegov kurac svojim ustima i uživala u okusu. Čula sam ga kako gunđa, a onda sam osjetila kako mi njegova sperma ulazi u usta. Popio sam ga, a brada mi je pretjerala. Očistio sam ga i ustao.

"Stvarno dobro igraš ovu igru", rekao je dok je popravljao svoje hlače. Zgrabio me za ruku i vratili smo se u glavnu sobu. Nekoliko se igrača već okupilo, a drugi su se nastavili pojavljivati.

Barmen je ponovno stao na barski stolac, s blago mokrim boksericama sprijeda. "Vrijeme je isteklo. Ako niste gotovi, šteta." Opet su se svi okupili. Mama jebi sina MalaPlava "Ovaj put imate sat vremena da dovršite svoju misiju. Isti ljudi koji su prošli put crtali, crtaju ponovno!"

Došetao sam do šešira ovaj put malo željniji. Što je još bilo u ovom šeširu. Izvukao sam svoj papirić i čitao.

"Ty - puši i jebi se"

Podigla sam pogled i pozvala Tyja. Kad mi je prišao visoki, mišićavi crnac, stvarno sam se napalila. Nikad prije nisam bila s crncem, ali oh kakve sam priče čula. Nasmiješio se: "Ja sam Ty, ti si moj Spanking priča galerije partner?"

Uspjela sam potvrdno kimnuti, a on me omotao oko struka i poveo na kat. Otvorivši vrata, provirio je unutra, "Sve je čisto, hajde, dušo." Ušavši, bacio sam pogled po sobi. Nije loše. Čisto i uredno. "Što je na papiru?" upitao.

Okrenuvši se i krenuvši prema njemu, stavila sam ruke na njegova prsa i gurnula ga na krevet, "Sisaj i jebi se." Nasmiješio se i gledao kako otkopčavam bluzu. Pustila sam ga da visi otvoren i spustila grudnjak. Puzeći mu u krilu, gurnula sam mu bradavicu u lice i rekla, "Sisaj."

Gledala sam kako njegove tamne usne okružuju moju blijedu bradavicu. Pucanj elektriciteta se prolio kroz mene. Bio je taman, gotovo ebanovina. Njegova su usta sisala moju bradavicu, a njegov se jezik igrao s njom. Ruka mu se podignula i obuhvatila moju drugu dojku, stežući i gnječeći. Volio sam kontrast naše kože jedne naspram druge. Morao sam znati jesu li priče istinite.

Kliznuvši mu s krila, nagnula sam se i raskopčala mu traperice. Povukao sam ih oko njegovih gležnjeva, ponijevši njegove bokserice s njima. Kad sam ponovno podignuo pogled, zurio sam u najveći, najcrnji kurac koji sam ikad vidio. Priče su definitivno bile istinite. "Prvi crni kurac koji si ikad vidjela, djevojčice?" upitao.

Nasmiješila sam se, "Da, i dobit ćeš prokleto najbolje popušenje koje si ikad imala." Nagnula sam se, uzevši njegov tvrdi kurac u ruku i spustila svoja usta na njega. Bilo je to kao sisanje čokoladice, samo bolje. puno bolje. Sisao sam i vrtio jezikom oko njega. Nisam ga mogao cijelog staviti u usta, ali sam se vraški trudio. Navlaživši mu član, izvukla sam ga iz usta. Nagnula sam se nad njega i omotala njegov kurac između svojih grudi i stisnula ih zajedno. Njegov crni kurac omotan između mojih blijedih grudi bio je tako uzbuđujući.

"O da, dušo. Oh, to je jebeno dobro!" On je stenjao i zabijao svoj kurac dalje gore, jebeći moje grudi. Morala sam ga imati. Morao sam ga jahati.

Ustao sam i polako povukao svoje bijele pamučne gaćice i izašao iz njih. Podigla sam suknju naprijed i pokazala mu svoju obrijanu macu. Zastenjao je: "Dođi ovamo dušo i pokazat ću ti što mogu." Zgrabila sam torbicu i izvukla kutiju s kondomima. Rastrgavši ​​paketić, obradovala sam se što sam kupila velike, iščekivanje je uvijek dobro.

Opkoračila sam mu noge, a suknja mi se podignula kako bi mu pružila dobar pogled na moju macu. Dok sam polako motala kondom preko njegove kite, njegovi su se prsti igrali sa mnom. Stenjala sam kad je njegov prst kliznuo u mene i migoljio se okolo. Povukao je prst i posisao ga. "Mmm, morat ću kušati nešto od toga kasnije." Rukama je zgrabio moje bokove i podigao me na svoj kurac.

Bio je tako velik da nisam bila sigurna hoću li ga moći podnijeti. serija price Osjetila sam kako mi se maca trga, a zatim sam osjetila drhtaj zadovoljstva dok sam se polako spuštala iznad njega. Nagnuvši se naprijed, oslonila sam se na njegova prsa. Potisak njegove kite u mene još me više gurnuo naprijed.Moje su grudi poskakivale naprijed-natrag dok smo se ljuljali naprijed-natrag. Išao je sve dublje i dublje.

Sjedio sam uspravno i nježno poskakivao gore-dolje. Jašući njegov kurac, spustila sam pogled i gledala njegove ruke kako se igraju mojim bradavicama. Stiskao ih je i kružio. Ponovno sam se nagnula, a on je uzeo moju bradavicu u usta i sisao je. Bio sam u raju.

Stenjući, vikao sam: "Jače. Jebi me jače!" Zabio je svoj kurac dublje u mene. Osjetila sam kako me prožima orgazam i ponovno sam viknula. Podigavši ​​me, nakratko je izvukao svoj kurac iz mene. Položivši me natrag na krevet, raširio mi je noge i zagnjurio lice u moj mokri brežuljak. Njegov me jezik ispunio tamo gdje je upravo bio njegov kurac. Tijelo mi se treslo dok me je prožimao još jedan orgazam.

"Sad ćeš opet sve uzeti i ja ću svršiti u tebe." Snažno je gurnuo svoj kurac u moju osjetljivu macu. Zastenjala sam i podigla noge preko njegovih ramena. Brže i jače je gurao, jebeći me kao da nikad prije nisam bila jebana. "O sranje!" povikao je.

Zastenjala sam kad sam ponovno osjetila vlastiti orgazam. Odmaknuo se, izvlačeći se iz mene. Skinuvši kondom, njegov dio je izletio poput jebene rakete. Gledao sam kako ispumpava posljednju loptu na pod.

"Jebeno nevjerojatno, dušo." Nagnuo se i poljubio me. Čuli smo kako barmen ponovno zove sve dolje. Zakopčao sam košulju, ali nisam se potrudio navući gaćice. Ty se obukao i sišli smo dolje držeći se za ruke.

Ovaj sam put pronašao Madeline u gomili. Izgledala je raščupano i kao da se dobro poseksala. Prišavši joj iza leđa, stavio sam je rukama oko struka i šapnuo: "Hvala."

Okrenula se i nasmiješila, "Znala sam da će ti se ovo svidjeti. Koga si imala do sada?"

Uzvratila sam mu osmijeh, "Damon za pušenje i Ty za najbolju ševu u mom životu."

"Ty je nevjerojatan, zar ne. Volim ga dobiti." Madeline se okrenula i pogledala barmena.

"U redu, ovo je zadnji krug igre. Ovaj put druga skupina bira imena. Idemo!"

Čekao sam i gledao kako ljudi idu gore i izvlače imena.Nisam mogao vjerovati kakvo sam iščekivanje osjećao dok sam čekao da netko povuče moj. Odjednom sam začula glas kako me zove. uska pička Mama jebi sina Bila je to žena. O moj Bože. Nisam o tome razmišljao. Hodajući polako prema šanku, pogledao sam ženu koja je nacrtala moje ime. Bila je lijepa. Plavokosa, sitna, ali s prsima kojih bi se Mae West posramila.

Tapnuvši je po ramenu, rekao sam: "To sam ja." Nasmiješila se i uhvatila me za ruku.

Izašli smo na terasu, prema bazenu. Zaustavivši se pokraj jedne od ležaljki, rekla je: "Je li ovo u redu?"

"Naravno," ponovno sam je pogledao, ovaj put osjećajući novu vrstu uzbuđenja. Privlačila me je. "Hm, mislim da bi trebao znati. Nikad prije nisam ovo radio, mislim, nikad prije nisam bio sa Incest mame i dječaka moju ruku u svoju, tiho je rekla: "U redu je. Bit ću nježna. Želiš li znati što piše u novinama?" Kimnuo sam, "Trebao bih te lizati." Liži me. O Bože. "Je li to u redu?" Ponovno sam kimnuo glavom.

Kliznula je rukom uz moju ruku i napravila mali korak naprijed. Osjećao sam miris njenog parfema i to me još više uzbuđivalo. Otkopčala mi je bluzu i ljubila mi trbuh malim leptirastim poljupcima. Osjetio sam njezine ruke na svojim bedrima i spustio pogled. Milovala mi je unutarnju stranu bedara, prstima mi nježno otvarajući noge.

"Zašto ne sjedneš?" tiho je rekla.

Sjeo sam u salon, a ona je kleknula ispred mene. Držala je oči na mojima dok su joj ruke podizale moju suknju. Pogledavši dolje, nasmiješila se kad je vidjela da nemam gaćice, jer sam pamučne gaćice ostavio gore.

"Volim obrijanu macu. To je puno erotičnije i uzbudljivije." Nagnula se i osjetio sam njezin jezik na svojoj stvarno osjetljivoj mačkici. Njezin je jezik bio gladak uz moje usne, nježno me razdvajajući. Šire sam raširio noge i gledao kako njezin jezik prelazi preko mog klitorisa.

"Je li to dobar osjećaj. Sviđa li ti se?" šapnula je uz moj brežuljak.

"Tako dobro. O Bože, tako je dobar osjećaj!" Zastenjala sam.

Jezik joj je sada ulazio i izlazio iz moje mace.Prstom je dražila moj klitoris dok je sisala. Opet sam zastenjao. Znala je što mi se sviđa. Njezin Seks cijev za sise prst počeo brže ševiti, a usta su joj se zatvorila oko mog klitorisa i jače sisala. Stenjao sam i savijao se, a njezina su usta isisavala i posljednju kap.

Smiješeći se, mogao sam vidjeti svoje sokove na njezinom licu na mjesečini. Ona me poljubila. "Sljedeći put, nadam se da ćeš izvući moje ime. Rado bih došao po tebe." Opet me poljubila.

Uspravili smo se i vratili unutra. Grupa se ponovno okupljala i barmen je ponovno stao na barski stolac. Pronašla sam Madeline i stala pokraj nje. "Svi su završili tri misije i prema svom jadikovku i zapomaganju, rekao bih da su svi bili uspješni. Hajdemo sada napraviti ozbiljnu zabavu." Nekako me nije iznenadilo kad je strgao bokserice i njegov tvrdi kurac iskočio je van. Svi oko mene su se počeli skidati.

Pogledao sam Madeline, koja je već skinula gornji dio i otkrila svoje raskošne grudi. Smijući se, skinula sam se sa sebe. "Pa, dušo, što sad misliš o ovoj zabavi?"

Stojeći tamo gola, s tridesetak drugih golih ljudi koje nikad prije nisam upoznala, nasmijala sam se, "Mislim, Madeline, da ću ti lizati macu dok se ne onesvijestiš, a onda ću se pojebati još koji kurac!" Oh, kakav način za oslobađanje od stresa. Dobro je imati prijatelje!