Kehoe lezbijsko starenje

CFNM u Hrvatskoj

Prije nekoliko godina bio sam s grupom obitelji i prijatelja u Italiji na odmoru. Bio sam zainteresiran za odlazak u Hrvatsku, koja je samo kratak skok preko Jadranskog mora od istočne obale Italije. Ali nitko drugi nije htio ići, pa je predloženo da odem sam na nekoliko dana i nađem se sa svojom grupom u Bariju. Pravi razlog zbog kojeg sam htjela ići u Hrvatsku je taj što sam čula da u Rovinju postoji "neslužbena" nudistička plaža, a volim biti gola u javnosti. Međutim, u moje kratke 22 godine na ovoj zemlji, nisam imao priliku često biti gol u javnosti. Budući da sam iz Arkansasa, gdje nema nudističkih parkova ili golih kupanja bilo koje vrste, nikada nisam uspio živjeti svoje fantazije. Pa sam rekao svojoj obitelji i prijateljima da ću se naći s njima Ruski tinejdžeri ekstremno malo slobodni 4 dana i rezervirao sam trajekt iz Venecije za Hrvatsku i autobusom sam otišao do Rovinja. Putovanje je Vintage group inc lagano i bez problema.

Znao sam gdje je neslužbeno nudističko područje i bilo je lijepo odmaralište oko 400 metara od plaže. Sama plaža imala je niz otvorenih barova i restorana na samoj vodi, te kajake i predmete za plažu za prodaju i iznajmljivanje.

Prijavio sam se u odmaralište i dobio najmanju dostupnu sobu. Zatim sam se spustio do plaže. Bila je večer, ali još je bilo mnogo ljudi na kupanju i slično. Primijetio sam da su neke žene bile u toplesu, ali bilo je samo nekoliko ljudi koji su Mylie Cyrus lezbijka goli. Ipak su djelovali vrlo ležerno.

Pa sam odlučio na brzinu zaroniti. Spustio sam svoje stvari na rub vode i nervozno skinuo odjeću. Nije bilo puno ljudi u mojoj blizini, ali sam bio nervozan. Još uvijek odlučan, otrčao sam do vode i proveo lijepih pola sata u toplom moru.

Zbog plime i valova bio sam pomaknut niz obalu oko 50 metara. I na kraju sam bio blizu grupe ljudi koji su stajali u vodi i razgovarali i pili. Bile su 4 žene i dva muškarca, rekao bih u kasnim 30-ima ili ranim 40-ima.Rekli su mi nešto na francuskom i nasmiješili se. Rekao sam, na francuskom, da ne govorim francuski i pitao ih govore li engleski. Nisu ga govorili tako dobro, pa sam pokušao španjolski. Kehoe lezbijsko starenje Govorim ga prilično dobro jer je moja baka bila iz Meksika. Očito mnogi Francuzi nauče nešto španjolskog zbog svoje blizine Španjolske. Pa smo započeli razgovor.

Uglavnom sam razgovarao s jednom lijepom ženom po imenu Marie. Marie je imala smeđu kosu i oči. Imala je divan osmijeh i onu vrstu milf kvalitete koju smatram tako privlačnom. I moram priznati da je stajanje tamo u dubokoj vodi i razgovor s lijepom Francuskinjom u bikiniju bilo stvarno uzbudljivo.

Nakon nekog vremena, Marie je iz nekog razloga spustila pogled, a budući da je more bilo tako bistro, mogla je jasno vidjeti da sam gol. I zahihotala se. Cijelo to vrijeme mi je padala muka.

"Zašto si gola?" upitala je tiho, da ostali ne čuju?

"Volim biti gola. Shvatio sam da je to dopušteno na ovoj plaži?" odgovorio sam joj.

"Pa, nije nepoznato, ali je vrlo rijetko. To je, strogo govoreći, protivno pravilima. Dakle, prilično ste zločesti." Rekla je prijekornim tonom.

Ali onda se nasmijala, uhvativši moj pogled i namignuvši. I ja sam se nasmiješio. I primaknuo sam joj se malo bliže.

"Mislim da si jako hrabar što si gol ovdje gdje gotovo svi ostali nisu." Rekla je zavjerenički. "A možda vam je zabavno. Malo opasno i uzbudljivo?"

Kad je ovo zadnje rekla, pogledala je dolje na moj, sada potpuno erektan penis. Znam da sam pocrvenio na ovo i opet se tiho nasmijala.

Baš tada, publika se odlučila vratiti u jedan od restorana, pa su pozvali Marie. Nadao sam se da će me pozvati, ali tek sam je uhvatio. Rekla mi je da joj je drago što me upoznala. Prije nego što se okrenula da otpliva natrag, dotaknula me po ruci i rekla mi da jedva čeka da me ponovno vidi.

"Adios, mi lindo niño desnudo", rekla je van (prevedeno otprilike kao moj slatki goli dječak) i tako su sada svi znali da sam i ja gola.

Gledao sam ih kako plivaju natrag i idu do odmarališta. Gledao sam ih dok mi se ruka spuštala do moje erekcije i počeo sam masturbirati. Dok su se penjali na obalu, vidio sam Marieno tijelo u bikiniju. Bila je tako lijepa. Obline i ženstvene s gotovo savršenom, malo velikom okruglom guzom. Gledajući tu guzicu, ušao sam u ocean. Bilo je lijepo.

Nakon nekog vremena i ja sam krenuo. Gola sam izašla iz mora i krenula prema svom ručniku, odijelu i japankama. Činilo se da nitko nije primijetio golog mršavog mladića s omanjim penisom kako hoda po cjedilu, osim jedne narudžbenice koja me hrabro promatrala cijelo vrijeme. Kimnula sam u znak pozdrava, obukla se i otišla natrag u svoje odmaralište.

Sljedećeg sam jutra ponovno otišao na plažu. Plan mi je bio isplivati ​​do splavi koja je usidrena oko 500 metara. Plivao sam ovu disciplinu u srednjoj školi i još uvijek sam bio u dobroj formi. transseksualnost Volim mamu Ne bih popravio svoje rekorde u plivanju, ali veselio sam se vježbanju. I veselio sam se što ću izležati na suncu, gol, da me svi vide.

Ispustio sam svoje stvari na cjedilu i, brzo se osvrnuvši oko sebe, skinuo kupaće hlače. Otrčao sam, gol do vode i počeo plivati.

Trebalo mi je oko 16 ili 17 minuta da dođem do splavi i popeo sam se na splav. Bilo je tako sunčano i toplo i neko sam vrijeme ležao i samo uživao biti gol. Mora da sam nakratko zadrijemao jer kad sam otvorio oči sunce mi je reklo da je kasno jutro. Bio sam žedan pa sam odlučio otplivati ​​natrag.

Stigao sam tek 50 metara prema obali kad mi se noga jako zgrčila. Mislim da sam dehidrirao. Ponovno sam krenuo prema splavi i držao se za ljestve, želeći da mi se noga prestane grčiti. Iskreno, bilo me je malo strah dočekati to plivanje s grčem. Ustao sam i počeo masirati nogu.

A onda mi je pažnju odvukao zvuk jet-skija koji se približavao.Išlo je ravno prema meni. Kako se približavao, nasmiješila sam se jer je to bila Marie, ovaj put je jednodijelna bijela, JAKO visoko izrezana sa strane. Bio sam itekako svjestan da ću biti gol pred lijepom Francuskinjom.

Kad se približila, nasmiješila se i mahnula. Dobacila mi je uže, uhvatio sam ga i zavezao, a ona se popela na splav. Dala mi je dva brza poljupca, po jedan u svaki obraz.

"Gledala sam kroz dalekozor," rekla je sa smiješkom, "i vidjela sam golog čovjeka. Nadala sam se da si to ti, pa sam pustila valolovku iz čamca i došla istražiti."

"Čamac?" Pita se. "Kakav brod?"

I pokazala je. Ne znam zašto nisam primijetio, ali tamo je bilo oko kilometar. Izgledalo je kao 50 podnožje.

Marie me pitala hoću li otplivati ​​natrag, a ja sam joj objasnio kako imam grč u nozi. Oboje smo se složili da sam možda dehidrirao.

"Sjedni na leđa mog 'trkača", rekla je na španjolskom, "i ja ću se pobrinuti za tebe. Možemo otići do čamca i uzeti malo vode"

"Ali ja sam gola!" bunio sam se.

"Znam", rekla je i ispružila ruku da me pogladi po guzici.

"Ali ne mogu se tek tako pojaviti u čamcu gola!"

"Dobro izgledaš. Ovo je Jadran. Puno ljudi šeće uokolo gotovo ništa. A na brodu je samo nekoliko prijatelja." Objasnila je. "Osim toga, voliš biti gol, mi nino desnudo!"

Na kraju sam pristao doći s njom na brod na hidrataciju, a onda sam pretpostavio da će me odvesti do plaže. Iskreno, bila sam malo zabrinuta zbog ideje da budem gola i tako daleko od svoje odjeće.

Marie se okrenula da se popne na valovnicu dok sam ja odvezivao uže. Tada sam ugledao stražnji dio Marienog kupaćeg kostima. Bile su to TANGE natrag. Njezina velika okrugla guza bila je potpuno izložena. Već sam postajao tvrd kad sam se popeo na leđa.

Upalila je motor i valolovka je poletjela. Sada je voda bila samo malo uzburkana.Ali vibracije motora, blagi valovi vodene letjelice i sama situacija, u kombinaciji dali su mi veliki woody. Volim mamu vaćarenje Činilo se da moj penis, koji je stršio ravno prema gore, savršeno pristaje u rascjep Marine velike guze. Kad je to osjetila, on joj je ispružio vrat i nasmiješio se.

"Čvrsto se drži. Ne želim te izgubiti!" Vikala je nadglasavajući buku motora. Pa sam se primaknuo još bliže i rukama je obuhvatio oko struka.

"Bliže!" Rekla je i ja sam joj se odazvao. Praktički sam je zezao. Malo se izmigoljila. To me izluđivalo. Bojala sam se da ću doživjeti orgazam, baš tu. Čuo sam je kako se smije. Bez namjere, malo sam se nabio uz njezinu guzicu. Posegnula je dolje svojom rukom bez gasa i protrljala moj goli bok.

"Mislim da je netko uzbuđen!" Rekla je, smijući se.

Kad je podignula stražnji dio čamca ()Jahta je bila više nalik tome)., mogao sam vidjeti dosta ljudi na brodu. Pitao sam se što bi oni mislili o tome da sam gol, jer nisam vidio nikoga drugog na brodu tko ne nosi nešto. Mora da je bilo oko 10 ljudi na brodu, sve žene. Kretali su se, barem meni, od ranih 20-ih do sredine 50-ih ili ranih 60-ih. Neke su bile u toplesu, neke su nosile jednodijelne kostime, a neke tange. Jedna mlada plavokosa žena nosila je malene tange i ništa više.

Kad smo se približili, Marie je ugasila motor i bacila uže jednoj od dama. Uglavnom su gledali u mene, jer sa strane na moje gole bokove bilo je jasno da sam gol. Marie je rekla nešto na francuskom, a zatim ponovila na talijanskom, a također i prilično pristojnom engleskom. Shvatio sam bit. I čuo sam da se moje ime koristi pa sam pretpostavio da svima priča o meni. Bilo je puno priče, sve dok Marie nije sjahala s valovoda i popela se na stražnju palubu. Ali kad sam krenuo za njom da stanem pored nje, razgovor je prestao. I znam zašto.Pred njima je stajao goli muškarac s vrlo tvrdim, malo manjim od prosječnog penisa, lagano šepajući od posljedica grča. Krenuo sam rukama pokriti erekciju, ali čim sam se dotaknuo, prijetila mi je opasnost da dođem pa sam pomaknuo ruke sa strane. Odlučio sam se pokušati ponašati što prirodnije mogu. Možda se ponašati kao da ovo nije velika stvar pa bi ostatak broda učinio isto.

Zatim je bilo raznoraznih oof pitanja na nekoliko jezika, Marie je odgovarala na odgovarajućem jeziku ili sam ja odgovarao kada sam razumio pitanja. Prevela mi je pitanja koja nisam mogla i svoje odgovore. Ukratko, pitanja su bila u smislu gdje me je našla. Gdje je bila moja odjeća. Jesam li bio nudist. Zašto sam bio tako tvrd i što mi je radila. Marie je odgovorila umjesto mene. Našla me na splavi. Upoznala me dan prije. Objasnila mi je da sam gola jer više volim biti takva, da uživam biti gola u javnosti. Nastavila je reći da se činilo kao da uživam biti gola u blizini ljudi koji sami nisu goli. Pokazala je na moj tvrdi penis i rekla nešto na talijanskom što je kasnije objasnila da znači da je bilo jasno koliko sam uživao što dokazuje moj tvrdi penis.

Zatim je krenulo predstavljanje. Pokušao sam pratiti imena, ali sam se ubrzo izgubio. Ali zapamtio sam ime mlade žene u sićušnim Volim mamu, koja se zvala Francesca, i vlasnice čamca, koja se zvala Valeria, koja je bila sredovječna, lijepa žena s oblinama velikih grudi, crne kose prošarane malo sive i zelene oči. Bila je u jednom komadu sa Priča seks glumica. Bila je ljupka. žigolo price Prišla je naprijed i poljubila me u oba obraza. Vidjela je koliko sam nervozan, nasmiješila se i privukla me u zagrljaj. Pokušao sam zadržati svoju erekciju podalje od nje, ali ona je povukla moje bokove i čvrsto me zagrlila. Tako da je moj penis bio točno uz njezin trbuh. A onda mi se obratila na engleskom

"Ne brini, dječače moj", rekla je s naglaskom Talijanke koja je naučila britanski engleski. "Ne moraš biti samosvjestan. Ovdje možeš biti gola ako želiš. Nemoj skrivati ​​svoj penis. Možeš biti slobodna na mojoj jahti. Dame ovdje će biti zainteresirane za gledanje golog muškarca."

Dakle, kad me pustila, počeo sam se opuštati.

Nastavila je. "Obično kada žena ima priliku pogledati golog muškarca, to je samo kao uvod u seks. Čak i ako žena ne želi seks, ali je zainteresirana vidjeti golog muškarca, muškarac obično pretpostavlja da pažnja žene znači da ona želi seks. Stoga je dobrodošla situacija za ženu ili grupu žena da gledaju golog muškarca u slobodno vrijeme, bez ikakve neizgovorene predanosti seksu."

Iz nekog razloga, ova ideja mi je bila privlačna. Htio sam da me te žene vide golog. Bila sam uzbuđena što sam daleko od svoje odjeće. I bila sam stvarno uzbuđena što sam tako uspravna i izložena. A te su žene bile tako lijepe. A kad su me pogledali i hrabro pogledali u moj penis, osjećala sam se kao da ću doživjeti orgazam.

Marie mi je opet prišla blizu i stavila mi ruku na dupe. Stavila je svoj okrenuti dlan točno na donji dio moje guzice, točno usred moje pukotine. Bilo je vrlo erotično. Na taj način me je vodila po brodu da upoznam sve. Napokon smo stigli na gornju palubu i tamo je bilo još pet žena. I pili su vino i čavrljali. Sve su bile lijepe, ali jedna je žena Biljni sprej za grlo pozornost. Ležala je u ležaljci s flautom šampanjca u ruci. Izgledala je vrlo visoko, imala je crnu kosu i prodorne plave oči i glasan glas. Noge su joj bile vrlo mišićave, grudi velike i lijepe, a na vagini je imala crnu traku za slijetanje. Sve sam to mogao ispričati jer je bila GOLA. Ali dok sam bio malo nervozan i nije mi bilo ugodno biti gol, ova je žena to posjedovala. Bilo je kao da je gola kraljica koja drži dvor.

Priča je prestala kad se Marie pojavila na gornjoj palubi sa mnom. BDSM korišćenje voska Volim mamu Pa me predstavila kao "svog slatkog malog golog dječaka" i tvrdila je da me izvukla iz mora. Sve su se žene pozdravile na nekoliko jezika. Nasmiješila sam se i kimnula.Morgana

Gola žena je ustala. Nosila je visoke pete i crni i otmjeni šešir. Imala je zlatni lančić oko struka i narukvicu na desnom gležnju. Prišla je meni i Marie. Nadvisila nas je. Smiješila se i nesramežljivo gledala u moje kosti dok je hodala prema nama. Ispružila je ruku, spustila plan i dala mi svoje ime, koje je bilo "Morgana". Uzeo sam je za ruku i naklonio joj se, a njenu ruku sam podigao do svojih usana i poljubio je u ruku.

"Enchanté, Mademoiselle." rekao sam s najboljim francuskim naglaskom koji sam mogao.

Morgana se nasmiješila i rekla engleskim naglaskom "Kakav džentlmen!"

Malo sam mucao i glupo rekao: "Goli ste!"

Nasmijala se i rekla. – I ti si.

"Ali." opet sam promucala "Ali, ti si tako lijepa. Mislim da više nikad ne bi trebala nositi odjeću. Bio bi dar svijetu da uvijek ideš gola!"

Znao sam da pomalo brbljam, ali ona je bila tako zapanjujuća.

Uzela je svoj kažiprst i prešla njime gore-dolje, samo jednom, po donjoj strani moje erekcije. Od ovoga sam se naježio.

"Dakle, slatki mali goli dječak", gugutala je. "Što te tako očito uzbudilo. Jesi li ti zločesti dečko koji voli izlaziti gol pred žene"?

Mogao sam joj samo kimnuti. Nasmiješila se i rekla da je i sama sumnjala u to.

Marie se uključila i rekla: "Morgana je domina. Znaš li što je to, niño?"

Razmislio sam na trenutak i rekao: "Ona udara muškarce?"

Sve žene su se nasmijale. Nasmiješila sam se, ali nisam bila sigurna što je smiješno. Pogledao sam Marie i ona me lagano poljubila, u desni obraz.

"Ne samo onaj goli dječak", rekla je. "Ona radi mnoge druge stvari muškarcima. I oni to stvarno vole."

Morgana se okrenula i polako vratila 2 ili tri koraka do svoje ležaljke.Izluđivalo me gledanje njezine guzice dok je hodala. Osjetio sam tako pojačan osjećaj uzbuđenja. Bila sam u vrlo realnoj opasnosti da doživim orgazam samo zbog stimulacije i seksualne napetosti.

Morgan je sjeo i zavalio se. Noge su joj bile lagano razdvojene i lagano je povukla jednu nogu tako da je koljeno te noge savijeno prema van, dajući mi jasan pogled na njezine usne mačkice. Izgledala je vrlo mokra.

Pogledala me i rekla, vidno: "Dopusti mi da ti kažem neke od stvari koje muškarci traže od mene da im učinim. Ili, točnije, da mi platiš da im učinim. Da, ponekad se muškarcima sviđa kad ih udarim. Neke muškarcima mi je uzbudljivo natjerati ih da se skinu goli i legnu mi u krilo kako bih ih mogao udariti golom rukom. Možda se vole pretvarati da su zločesti dječaci koje kažnjavaju. Ponekad Oralna seksualna poezija toliko uzbude da dođu svi preko mojih nogu."

Malo sam zastenjao ali. Zamišljao sam da se to meni događa i moje je uzbuđenje poraslo za još jedan stupanj. Penis mi je vidljivo pulsirao. Marie mi se jako približila i ponovno me počela gladiti po guzi dok smo slušale.

nastavila je Morgana. "Neki muškarci vole kad ih natjeram da nose moje gaćice i naborano donje rublje. Učim ih hodati u štiklama. Jedan moj klijent voli da ga oblačim u čarape, štikle i seksi haljinice. Nanosim šminku i periku, a onda izađemo u javnost na piće."

Ovo mi je zvučalo čudno, ali ideja o tome da budem prisiljen nositi gaćice i čarape bila je neobično uzbudljiva. Ideja da me moćne žene vide ovako odjevenog bila je intrigantna.

Marie mi je šapnula na uho "Hoćeš li to, Nino?"

Posegnuo sam za njezinom rukom, onom koja me nije gladila po stražnjici, uhvatio je i kimnuo.

Vidio sam da se Morganina desna ruka spustila na njezinu macu i polako, tromo trljala klitoris.

nastavila je Morgana. "Vrlo popularan tretman koji me traže je da natjeram muškarca da se skine gol, ili ga možda obučem u čarape ili gaćice, a zatim ga natjeram da mi zgrči nogu. Znate ovu riječ. Grba?"

Kimnuo sam. Da, znao sam tu riječ. Kako bih pokazao svoje Zašto proučavati ruske poslovne mogućnosti, dvaput sam zgrčio kukove, gledajući u Morganu. Kimnula je i nasmiješila se. Morganin glas imao je hipnozu, ali pokušavao sam razmišljati o bejzbolu, ili brušenju drvenog poda, ili bilo čemu da se smirim. Nisam se želio osramotiti pred damama.

Marie je bila tik uz mene, njezina desna dojka unutar bikinija, dodirivala mi je lijevo rame, a desnom me rukom i dalje gladila po stražnjici.

"Teško dišeš, Nino." Rekla je. "Jesi dobro?"

Mislio sam da je iskrenost najbolja ovdje. Možda bi me odvela nekamo da se rashladim. Pa sam objasnio što sam tiše mogao.

"U vrlo sam neugodnom stanju. Postajem pretjerano stimuliran, mislim. Biti gol pred tobom. Sve te lijepe žene, ja sam jedina gola. A ti si tako lijepa. Preuzbudljivo je. I Morgana je tako velika i.gola i snažna. Ideja da nosim gaćice je stvarno uzbudljiva. Voljela bih da mogu to učiniti. Ono što ona opisuje je tako erotično. Bojim se da hoću, znaš."

"Doživjeti orgazam?" Pitala je

Kimnuo sam.

I ona je kimnula prema Morganu koji je ponovno počeo govoriti.

"Također radim vrlo zanimljiv 'kink' za određenu vrijednost. To se zove pegging. Ponekad muškarac voli dopustiti da ga pegiraju." Pogledala je ravno u mene. "Peg, to znači, znaš, jebati se u dupe s remenom, da?"

"S Porno porno videi, da", odgovorila sam poput automata dok mi se disanje ubrzavalo. znojio sam se.

"Da," rekla je. "Ponekad muškarce oblačim u gaćice, čarape ili kostim sobarice."

Čvršće sam uhvatio Marienu ruku i pogledao je u oči. U očima joj se vidjela nestašnost i smijeh, ali nije bila zločesta u tome. Činilo se da ju je jako zanimalo što mi se događa.

"Vežem ih ili zakopčam u svoje stege". Morgana je dodatno objasnila. "Imam i ljuljačku na koju ih vješam dok ih klinovima."

Noge su mi drhtale i Marie je to osjećala.

"Uh-oh Nino", šapnula je. "Događa li se nešto".Cerila se.

I Morgana je nastavila. "Mnogi muškarci vole da koristim vibrator na njihovom kurcu, dok moj remen ide unutra i van. Ovako obično ne traju dugo." Do tada je već otvoreno masturbirala,

Valjdan smijeh svih dama, naizgled. Prinio sam Marienu ruku na svoja prsa i zatvorio oči.

"Ponekad," rekla je Morgana, "dovoljan je samo osjećaj mog remena kako ulazi i izlazi iz njihove guzice da dođu."

A kad sam ponovno otvorio oči, Morgana me gledala ravno u oči. A ona se smiješila, lijepo i samouvjereno.