Vintage bljeskalica

Ova priča je dvanaesta u nizu. Prethodni dijelovi daju kontekst i pozadinu pojedinačnih likova. Ipak, autor se nada da će se ova priča sa zadovoljstvom čitati kao samostalno djelo.

*****

Prošlo je dosta vremena otkako sam bio u Orient Bayu na francuskoj strani otoka St. Maarten/St. Martin. Kad sam ga prvi put vidio, zaljev je zapravo imao samo Club Orient (jedno od najboljih svjetskih odmarališta s izborom odjeće) i nekoliko koliba dalje uz plažu u kojima se prodavala hrana. Ostao sam zatečen kad sam vidio velike odmarališne hotele izgrađene dalje uz plažu i na obroncima s pogledom na plažu. Srećom, odmaralište na jugoistočnom kraju plaže ostalo je potpuno neobavezno za odjeću. Erin, Carla i ja odlučile smo uopće ne nositi odjeću.

Bio je užitak hodati gol do plaže ili do bara/restorana. Svakog bismo jutra ustali i otišli pod vanjski tuš iza planinske kuće, umivajući se jedni drugima naočigled onoga tko je prolazio. Često bi se gosti u susjednim kolibama također tuširali vani i mi bismo započinjali razgovor.

Zapravo, obukli smo se samo dva puta po nekoliko sati tijekom našeg desetodnevnog boravka. Jednom za odlazak u prekrasan restoran u Grand Caseu i jednom kako bi dame mogle provesti poslijepodne u kupnji u Marigotu. Čak sam iu Marigotu bila zadovoljna što su i Erin i Carla nosile sarafane bez ičega ispod. To što ih je povjetarac iz male luke u Marigotu više nego jednom razotkrio samo je pridonijelo njihovom užitku dana.

Poanta putovanja bila je opustiti se i oporaviti od vrtoglavosti kroz koju smo nedavno prošli. Učinili smo malo toga što čini zanimljivo čitanje. Općenito, vrhunac našeg dana bio je između 10:00 i 11:00 ujutro.kad autobus ili dva ljudi s brodova za krstarenje pristane u Phillipsburgu, budemo ispušteni na Lauren Hutton gola, privučeni obećanjima kruzera o pravim, živim "golotinjama". Bilo je fascinantno, iako pomalo perverzno, vidjeti tko se od putnika na kruzeru zapravo skinuo i razgolitio. Mnogi su samo šetali gore-dolje nudističkim dijelom plaže zureći prije nego što su se povukli u sigurnije odjevene i komercijalnije dijelove plaže. Iako postoje veliki znakovi koji objavljuju da je zabranjeno fotografiranje na golišavom dijelu plaže, ne sumnjam da su Erinine i Carline gole sise i pičke i moj goli kurac dospjeli u brojne foto albume turista. Erin i Carla su nedvojbeno najljepši prizori koje je itko mogao fotografirati. Vintage bljeskalica Ja, pa, uglavnom samo rasipanje piksela.

Za vrijeme našeg boravka u St. Martinu dogodila se zapravo samo jedna avantura. Postoji prilično veliki, nenaseljeni otok dalje u Orient Bayu. Nekoliko odmarališta, uključujući i naše, vode goste tamo na piknike i ronjenje. Dogovorili smo se s koncesionarom vodenih sportova u našem odmaralištu da nas troje odvede na otok, s nekoliko košara užine i kremom za sunčanje, neposredno prije zore. Za nas troje bilo je prekrasno iskustvo stajati goli, ruku pod ruku, na plaži okrenuti prema Atlantiku i gledati izlazak sunca.

Kako se sunce dizalo sve više na istočnom nebu, hodali smo oko otoka i shvatili dvije stvari: (1) bili smo sami na otoku i (2) mogli smo vidjeti, nejasno, ljude koji su se počeli kretati vani u raznim odmaralištima oko Zaljeva. Naravno, to je značilo da bi nas i oni mogli vidjeti ako bi htjeli pogledati. Privlačnost seksa s tolikim potencijalnim gledateljima bila je jednostavno presnažna da bi se oduprla. Ubrzo je Erin ležala na leđima u pijesku, a ja sam joj zabijao macu, a Carla joj je čučala iznad lica.

Nije iznenađujuće da smo postali jako zadubljeni u sebe.Tek kad je Erin svršila uz glasno stenjanje, a Carla uz vrisak, čuli smo ženski glas, vrlo blizu, kako kaže "wow". Otkotrljavši se s Erin i pogledavši ulijevo, vidio sam par koji je izgledao u kasnim 20-ima kako stoji oko deset stopa dalje. Dama je nosila prilično konzervativan bikini, dok je njezin partner bio golih prsa i u hlačicama.

Nakon jednog trenutka, gospođa, koja je izgovorila "wow", prekinula je tišinu. "Mi smo, uf, šetali plažom i mi, uf, naletjeli smo na vas. Znam da smo se trebali okrenuti ili nešto reći, ali bili ste tako, pa, divni za gledati. Žao mi je. "

Erin je iskočila iz pijeska i prišla paru, smiješeći se i pružajući ruku. "Apsolutno se nemojte ispričavati. To je javna plaža. Ponekad se malo zanesemo, ali nadam se da vam se svidjelo ono što ste vidjeli."

Mlada dama se rukovala s Erinom i rekla: "Apsolutno, svidjelo nam se. Nikada nisam mislila da će gledanje drugih kako vode ljubav biti toliko slično, pa, kao gledanje umjetnosti."

Erin, Carla i ja smo se nasmiješile na kompliment. Carla je progovorila, "ne bismo vam trebale više oduzimati vrijeme. Otok je velik i vjerojatno želite svoju privatnost. Nadam se da smo vas dvoje malo nadahnuli."

Mlada dama u bikiniju odgovorila je, "Sigurno jesi," kimnuvši prema partnerovim preponama gdje se kroz njegove hlačice vidjela značajna ukočenost. "Ali", nastavi mlada dama, "ne čini se poštenim da vas pustimo da odete." Rekavši to, posegnula je iza vrata i odvezala kravatu na gornjem dijelu bikinija. Skinuvši gornji dio otkrila je dvije lijepo oblikovane, ali potpuno bijele grudi.

Tijekom cijele te razmjene, mladić nije ništa rekao. Njegova žena ili djevojka spustila je majicu na pijesak i prišla mu. Gledajući ga u oči, stavila je ruku na pojas njegovih hlačica na svakom boku i spustila mu hlačice do gležnjeva.Moram reći da je imao prilično impresivnu erekciju, ali središnji dio mu je odgovarao partneričinim grudima: bijeli ljiljan. Mlada dama potom je vlastite donjice bikinija spustila do gležnjeva i izašla iz njih. Kontrast između njezina preplanulog trbuha i nogu te blistavo bijele kože na njezinoj guzici i stidnim pubesima prirodno je privukao pozornost na njezina novootkrivena područja. Izgledala je vrlo seksi.

Nakon što je skinula partnera i sebe, kleknula je na pijesak ispred partnera. Stavljajući lijevu ruku oko njegove osovine, počela je lizati donju stranu glave njegovog kurca. seksualno obrazovanje (edukacija) Volim mamu Nakon nekoliko trenutaka uzela je prvo njegovu glavu, a zatim veći dio njegove osovine u usta. Mlada je dama očito bila talentirana za oralni seks. Ubrzo je njezin partner počeo grčiti grčeve i činilo se da će pasti. Mlada dama konačno je pustila partnerov penis iz usta. Pogledala nas je i nasmiješila se, pokazujući malo mornarske u kutovima usana. Smješkajući nam se i dalje, liznula je pomorca očito vještim jezikom.

Naši novi prijatelji nisu bili gotovi. Mlada dama je sjela na guzicu i lagano se okrenula tako da je bila okrenuta prema nama. Zatim je legla i raširila noge, dajući nam nesmetan pogled na vrlo atraktivnu macu. Pogled nije dugo ostao neometan kad je njezin tihi partner prihvatio njegov znak, kleknuo na pijesak između njezinih nogu, nagnuo se naprijed i počeo je jesti. Iako ne mogu komentirati njegovu tehniku, ubrzo je izmamio tihi kontinuirani jauk od svog partnera koji je polako prerastao u mnogo glasniji, strastven krešendo.

Nakon što je njezin partner završio, mlada je dama nekoliko trenutaka ležala raširenih orlova u pijesku, dašćući, prije nego što je ustala na nesigurnim nogama. Je li zbog vrućine ili seksa, ne znam, ali na bijeloj koži između njezinih grudi bilo je zrnaca znoja koji su bili vrlo ljupki.

Erin je prišla mladom paru (iako su vjerojatno bili stariji od Erin) i uhvatila svakog od njih za ruku.Trebaš nešto popiti, rekla je Erin. "Imamo malo vina i vode u korpi dolje na plaži. Pridružite nam se."

Par se sagnuo kako bi uzeo svoje kupaće kostime. Muškarac je napravio gestu oponašajući oblačenje kratkih hlača, ali je žena odmahnula glavom. Hodali su goli s nama do naših korpi na plaži okrenutoj prema našem odmaralištu.

Nakon što smo otvorili i podijelili bocu vina, Carla je rekla: "Ako vas dvoje namjeravate skinuti odjeću, morate se čuvati sunca. Vaši će osjetljivi dijelovi vrlo brzo izgorjeti." Posegnuvši u drugu košaru, Carla je izvukla bočicu i rekla: "Imamo kremu za sunčanje SPF 50."

Mlada dama je odgovorila: "Zašto, hvala. Htjela bih se nakratko skinuti", nasmiješila se, "ali nisam sigurna mogu li dobro napraviti kremu za sunčanje po sebi." Kimnuvši prema meni, dodala je "mogu li ga zamoliti da to učini?" Bila je privlačna dama i ja sam pristao. Kad mi je stavila kremu za sunčanje u ruku i počela je mazati po ramenima, Carla je uzela još jednu bočicu iz korpe i prišla mladiću.

"Pretpostavljam da ti je zaštita ovoga najveći prioritet", rekla je Carla dok je počela mazati kremu za sunčanje na njegov penis. Vidio sam da se ne slaže.

Nisam dobio bodove pokušavajući biti džentlmen. Njegova prijateljica rekla mi je preko ramena, "možda bi i ti meni trebao dati prednost." Rekavši to, počeo sam mazati kremu za sunčanje po blijedim obrazima njezine ljupke guzice. Okrenula se prema meni, a ja sam je učinkovito zagrlio dok sam kremom za sunčanje namazao stražnji dio njezinih bedara i listove. Zatim sam joj obradio prednji dio listova i bedara. Uživao sam u opipu kože mlade dame. Kad sam završio s vrhovima njezinih bedara, raširila je noge i počeo sam nanositi kremu za sunčanje na njezin klitoris i ostatak njezine pičke.

Nakon nekoliko trenutaka, mlada me dama potapšala po ramenima, rekavši "Nisam sigurna mogu li sada uzeti još jednu." Nasmiješio sam se i ustao da joj namažem kremu za sunčanje u grudi. Ispružila je otvoreni dlan i upitala: "Mogu li dobiti malo?"

Istisnuo sam joj malo kreme za sunčanje na dlan, a ona je njome počela mazati moja jaja i kurac dok sam posebno pazio da ne izgori bradavice. Bacivši pogled, mogao sam vidjeti da Carla maže mladićeva prsa kremom za sunčanje dok je Erin pazila da mu ne opeče guzicu.

Nakon što smo završili s kremom za sunčanje, popili smo još malo vina i napravili kvazi-formalne uvode. Tom i Beth bili su dvadeset i nešto godina par na odmoru iz Chicaga. Odsjeli su u jednom od velikih odmarališta na sjeverozapadnom kraju plaže i uzeli su morski kajak do otoka. "Nismo znali što je ovdje, ali pronašli smo mnogo više nego što smo očekivali", rekla je Beth. Tom nije puno govorio, ali se puno nasmiješio.

Erin i Carla su objasnile da smo odsjele u odmaralištu s izborom odjeće i da rijetko išta nosimo. Volim mamu Suzan Sarandon Činilo se da su Beth i Tom impresionirani kad je Erin objasnila da na otok nismo ponijeli nikakvu odjeću. Dovršavali smo treću čašu vina, dok je sunce bilo dobro iznad nas, kad je motorni čamac jednog od većih ljetovališta iskrcao grupu od 25-ak odjevenih gostiju na plažu malo dalje od nas. Biti gol u društvu odjevenih ljudi bilo je nešto u čemu smo Erin, Carla i ja uživale. Međutim, očekivao sam da će se Beth i Tom zataškati. Svaka im čast, obojica su ustali, potpuno se otkrivši, i mahnuli pozdravivši pridošlice.

Neki od otvorenijih pridošlica, očito želeći izbliza vidjeti gole ljude, prišli su i započeli razgovor s nama. Beth i Tom pokušali su se ponašati kao iskusni nudisti iako su njihove blijede guzice odavale istinu. Nakon nekog vremena po nas je izašao koncesionar iz našeg naselja. Pozdravili smo se s Beth i Priča ruskih nevjesta sofia i nadali se da smo pomogli da njihovo putovanje bude nezaboravnije.

Avantura nije bila sasvim gotova. Odmah nakon što je pao mrak te večeri, nas troje smo pili piće u baru na plaži odmarališta, goli kao i ostali posjetitelji. Tom i Beth su ušli.Beth se široko nasmiješila i rekla: "Nadali smo se da ćemo te pronaći ovdje." Pritom je otkopčala pareo koji je nosila i veličanstveno gola stala u središte šanka. Tom je diskretno skinuo svoje kratke hlače i gol stao pokraj nje.

Tomu i Beth smo kupili piće. Umjesto drugog pića, Beth je rekla da ih zanima odmaralište i pitala ih mogu li vidjeti našu kolibu. Prošetali smo nekoliko metara od bara do naše planinske kuće, Erin, Carla i ja potpuno goli dok su Beth i Tom nosili svoju odjeću preko ruke.

Na brzinu smo razgledali Beth i Toma unutar naše planinske kuće. Beth je pitala imamo li što za popiti, pa sam joj natočio čašu vina. Otpila je gutljaj i zatim rekla: "Postoji još jedan razlog zašto smo se htjeli Volim mamu ovamo." Blago sam podigla obrve kad je Beth prišla ispred mene. Ispružila je ruku i obuhvatila moja jaja dlanom svoje lijeve ruke, a desnom me počela milovati.

Bacivši pogled, vidio sam da je Carla ustala i priuštila Tomu slično zadovoljstvo. Ubrzo me Beth odvela za kurac do niskog stola. Pustivši me, okrenula se, sagnula preko stola i raširila noge. Uzeo sam trenutak da pogledam njen lijepi šupak i macu prije nego što sam ušao u nju straga.

Dok sam radio Beth, Carla je gurnula Toma na leđa na pod. Sjela je na njegov uspravni kurac i spustila se na njega. Erin je prišla i čučnula mu preko lica. Tom je dobio ideju i počeo jesti Erin dok je jebao Carlu.

Beth i Tom ostali su noć s nama. Beth je imala svoje prvo iskustvo seksa s drugom damom, a Tom je između ostalog dobio i lekciju kako pravilno poševiti damu u guzicu. Sljedećeg jutra, nas petero zajedno smo se istuširali ispred planinske kuće, ne vodeći računa tko što pere, i pozdravili smo osoblje odmarališta koje je prolazilo da ide na dužnost. Bilo nam je žao kad su Tom i Beth otišli, ali bili smo ponosni na njih što su otišli goli.

Uskoro će naša idila u St.Martin je bio gotov i nas troje morali smo se vratiti u stvarni svijet i naš znatno smanjeni ured. Kao i uvijek kad se čovjek vraća s godišnjeg odmora, nekoliko je stvari tjeralo pažnju. Jedan je ovdje vrijedan spomena.

Preko Claire Robertson upoznali smo Scotta i Genny. Scott i Genny bili su predani nudisti u svojim ranim 30-ima koji su osnovali "tvrtku za izvršne direktore" (čitaj: lovca na glave). Budući da su većinu svog posla obavljali putem telefona, e-pošte i interneta, mogli su raditi iz svog kućnog ureda sretno goli. Gennyna mlađa sestra i još jedna gospođa bile su zaposlene da budu njihova veza sa svijetom tekstila. Dok je njihov željeni fokus bio na zapošljavanju ljudi koji su željeli raditi Ženski com ruski samci kod poslodavaca voljnih dopustiti goli rad, taj tržišni segment bio je toliko malen da su bili prisiljeni proširiti svoj fokus i to prilično uspješno.

Uspjeh Scotta i Gennyja privukao je ogorčenu pozornost njihovih većih, etabliranijih i dosadnijih konkurenata. Jedna etablirana tvrtka za lovce na glave poduzela je korak i tužila Scotta i Gennyja, tvrdeći da su se umiješali u poslovne odnose konkurencije namamljujući "kandidate" (potencijalne zaposlenike, u biti inventar lovaca na glave). Carla i Snimke seksa za mame smo branili Scotta i Genny. Postojao je niz razloga zašto sam smatrao da je tužba bez ikakve osnove i da je vjerojatnije da je podnesena u pokušaju da se iscijedi Scottov i Gennyin novac. Ipak, odijelo je prolazilo kroz fazu otkrivanja.

Naravno, odvjetnik natjecatelja se zalagao za preuzimanje Scottovih i Gennynih izjava. Po povratku iz St. Martina suočila sam se s porukom naših klijenata koji inzistiraju da im se dopusti da budu goli dok ih smjenjuju. Već sam jednom uspio taj trik u slučaju na Saveznom sudu; kroz koji sam prvi put upoznao Carlu kad joj je velika forma za koju je tada radila zadužila da skine i svrgne golog svjedoka.Međutim, sumnjao sam da će se to dogoditi u ovom slučaju jer je slučaj bio na državnom sudu, a suci našeg državnog suda bili su notorno konzervativni. Zapravo, bojao sam se da ću biti sankcioniran ako čak i zatražim od suda da dopusti mojim klijentima da se na davanju iskaza pojave goli.

Ipak, bio sam dužan uložiti razumne napore da ispunim želje svojih klijenata. Stoga sam pozvao glavnog odvjetnika natjecatelja. bliskost (intimnost) price Moja protivnica, Jane, bila je rijetka partnerica u grupi velikih tvrtki za parnice. Poznavao sam Jane nekoliko godina profesionalno i, kao što kažu velike odvjetničke tvrtke, nije bila loša. Bila je poštena, kompetentna i nije se svađala s tobom, prečesto, oko stvari koje stvarno Baka jebe mladu tinejdžerku bile važne. Ipak, telefonirao sam s malo strepnje.

Nakon što sam Jane objasnio svrhu svog poziva, na liniji je nastala duga tišina. Napokon, na moje iznenađenje, Jane je rekla: "U redu, naravno, možemo živjeti s tim. To znači da ćemo morati obaviti deponiranje u vašem uredu."

"To je u redu", odgovorio sam. "Ipak ćeš dobiti novinara?"

"Naravno. Ako su vaši klijenti goli, pretpostavljam da ćete i ti i Carla također biti goli?"

"Očekujem da će klijentima to biti ugodnije. Je li to problem?"

"Ne. Samo shvatite da ni ja ni moj suradnik niti bilo tko od naših klijenata ne skida odjeću."

"Jane, ne bih te ni u snu zamolio da se skineš, iako bi to bilo lijepo."

"Harry, ne izazivaj sreću ili ću te prijaviti odvjetničkom odvjetniku."

Dakle, bilo je dogovoreno da će se Scott i Genny pojaviti goli na svojim izjavama. Carla i ja bismo branili te iskaze goli. Pitao sam se hoće li Jane odlučiti snimiti izjave.

Dan iskaza bio je zanimljiv. Genny, Scott, Carla i ja već smo bili u našoj konferencijskoj sobi, potpuno goli, kad je gola Erin dopratila sudskog izvjestitelja. Bilo je to ugodno iznenađenje iz više razloga. Kirsten je bila novinarka koju sam često koristio. Bila je vrlo precizna i nije pretjerano skupa.Također je bila plava i lijepa, kompaktne, ali savršeno proporcionalne figure koju je isticala u prilično uskim, kratkim haljinama. Pretpostavio sam da je Jane sve to znala kad je angažirala Kirsten za izjave. Ono u što sam sumnjao da Jane zna bilo je da sam prvi put sreo Kirsten u naturističkom odmaralištu istočno od grada kojemu je Sarah pripadala. Kirsten je također bila tamo članica.

Ubrzo nakon toga, Erin je otpratila na drugu stranu. Jane je bila vrlo privlačna dama sa sijedim pramenovima koji su se već vidjeli u njezinoj tamnoj kosi, a nosila je vrlo konzervativno žensko odijelo. Slijedio ju je prilično generičan muški suradnik u obaveznoj plavoj prugi koji je nosio dvije velike torbe pune dokumenata o kojima će Jane ispitivati ​​Scotta i Genny. Na začelju je bio krupan, debeo, ćelav muškarac u svijetlosivom odijelu: predstavnik klijenata. Činilo se da su sva trojica bili kratki kad smo nas četvero ustali, goli, da se rukujemo. Janein jadni suradnik nije se mogao odlučiti želi li buljiti u Carlu ili u Genny i bojala sam se da će potrgati mišić očne jabučice pokušavajući učiniti oboje.

Scottovo svjedočenje prošlo je bez problema. Jane ga doista nije imala o čemu ispitivati, ali očito ju je klijent uputio da produži iskaze što je više moguće. Završila je sa Scottom u 5:30 te večeri (počeli smo u 9:00 ujutro) i najavila da želi početi s Genny sljedećeg jutra.

Jane nije unaprijed rekla da će joj trebati dva dana za davanje iskaza pa sam malo odugovlačio. Međutim, Genny je bio pripremljen i svačiji kalendar je bio jasan, pa smo se konačno složili.

Drugi dan je započeo kao ponavljanje prvog sve dok, neposredno prije nego što smo započeli svjedočenje, Kirsten je blagim glasom upitala: "Bi li ikome smetalo da se skinem?"

Ne znam da li nije čula Kirsten ili nije vjerovala u ono što je čula, ali Jane je natjerala Kirsten da ponovi svoj zahtjev.Očito zbunjena mišlju o još jednom golom tijelu u svom iskazu, Jane je zastala, ali je konačno promucala: "Oh, ok, ako Com članci o Rumunjkama je znala da se nećemo buniti. Ustala je i izula cipele s visokom petom. Posegnuvši iza leđa, Kirsten je otkopčala tamnoplavu haljinu koju je nosila i pustila je da joj Japansko vezanje za laktaciju niz tijelo do stopala. Stajala je trenutak u grudnjaku, najlonkama i gaćicama prije nego što je podignula haljinu i stavila je na stol. Maja Nikolić Volim mamu Kirsten je ponovno posegnula iza sebe i otkopčala grudnjak. Slegnula je ramenima prema naprijed tako da su joj naramenice skliznule s ramena. Odloživši grudnjak na stol, lagano se nagnula naprijed; naglašavajući njezine savršeno oblikovane grudi, i gurnula pojas najlonki sa svakog boka na stopala. Sagnuvši se još više, pažljivo je povukla crijevo sa svake noge. Ponovno se uspravivši, Kirsten se nasmiješila dok je stavljala ruku na svaki od svojih bokova i gurala gaćice do nogu. Podigavši ​​svoje gaćice i ostalu odjeću sa stola, Kirsten je otišla do kuta konferencijske sobe gdje je složila svoju odjeću i zatim se sagnula (pružajući nam veličanstven pogled) da je spusti na pod.