Prevodi na ruski

Nakon dugog tjedna na poslu, odjurio sam kući da se spakiram i spremim za put. Bill i ja smo išli planinariti i kampirati u planinama oko sat vremena od naše kuće. Već sam se spakirao noć prije i upravo sam dogovarao posljednje detalje prije nego što smo otišli.

Ušao sam u kuću kroz garažu i uzeo pivo dok sam prolazio pokraj hladnjaka. Podigao sam svoj ruksak i bacio ga do vrata. Presvukao sam odijelo u čizme za planinarenje, kratke traperice i majicu bez rukava. Na izlazu iz spavaće sobe pokupio sam svoj ruksak i bacio ga u krevet svog kamioneta. Pregledao sam zid opreme u garaži i odabrao nekoliko stvari. Zgrabio sam užad i D-karike koje smo trebali za penjanje. Zgrabio sam pojas za sebe, a zatim jedan čvršći za Billa. Kad je sva oprema bila utovarena, nazvao sam Billa da mu javim da sam na putu. Izvadio sam još jedno pivo iz hladnjaka i zaključao kuću na odlasku.

Zatrubio sam dok sam se zaustavljao na Billovom prilazu. Izašao je kroz ulazna vrata i krenuo niz stazu. Divila sam se načinu na koji je Bill izgledao, kao i uvijek. Imao je 6'2", 200 funti, i kratko ošišanu crnu kosu. Nosio je tamnu preplanulost tijekom cijele godine. Bio je odjeven kao i ja, a mišići njegovih moćnih nogu savijali su se pri svakom koraku. Mišići njegovih prsa a ramena su se vidjela kroz tanki materijal njegove majice bez rukava. Mogli smo biti braća, što su ljudi morali pitati. Oboje smo bili klasični ideal sveameričkog muškarca. Nitko nikada ne bi pogodio da smo ljubavnici, i da smo već 2 godine. Prevodi na ruski Seks je bio sjajan, ali bili Malin akerman gola gola i najbolji prijatelji. Dijelili smo istu ljubav prema sportu i tjelovježbi, nalazili humor u istim stvarima i uživali u gurmanskom kuhanju.

Bili smo na dobrom putu prema planini i skrenuli smo s glavnih cesta dok smo se penjali sve više i više. Promet je bio vrlo rijedak i nedostajalo mi je što nisam mogao izbjeći automobile koji se sporo kreću kako bih se popnuo na planinu.Snažni motor je doista mogao pokrenuti kratki krevet F-150, a prolazak automobila bio je kao da ste u cestovnoj utrci. Dakle, zadovoljio sam se ugađanjem nove postaje na radiju. Rukom sam okrznula Billovu nogu dok sam vraćala ruku na upravljač. "Ne Prevodi na ruski nešto što ne možeš završiti, prijatelju." rekao je Bill kad sam ga pogledala. Nagnuo se i izvadio još jedno pivo iz hladnjaka na podu i stavio hladnu limenku u moju nogu dok je ponovno sjeo.

"Cooold!" zacvilila sam. Bill je rukom protrljao hladno mjesto na mojoj nozi i otpio gutljaj piva. Ruka na mojoj nozi pomaknula se sve više i pomaknuo sam se u sjedalu kako bih omogućio pristup svom tvrdom kurcu ako ruka ode toliko visoko. Nadao sam se da jest. Baš kao što sam se nadao, ruka je počela masirati moj tvrdi kurac kroz materijal traperica. Bill je posegnuo unutar nogavice mojih hlačica i oslobodio moj kurac iz kaveza. Uzdahnula sam dok je Bill navlažio prst u kapi predsperme i utrljao je po osjetljivoj koži glave mog penisa. I dalje mi nije bilo udobno pa sam otkopčala traperice i podignula bokove kako bih mogla skliznuti. Osjećao sam se tako slobodno bez kratkih Ebanovine tinejdžerske galerije ebanovine da sam skinuo i majicu.

Mora da sam bio prizor kako se vozim autocestom samo u cipelama za planinarenje, s jednom rukom na volanu, a drugom na kurcu. Bill je posegnuo i odgurnuo moju ruku kako bi mogao pomilovati moj kurac. Milovao je gore-dolje po mojoj osovini i namazao svoju ruku spermom koja je istjecala iz vrha mog penisa. Kako je moje uzbuđenje raslo, nagovarala sam Billa da me uzme u usta i oralno dokrajči. Bill je bio odličan pušač kurca i stvarno je uživao u svom poslu. Kad su Billove usne dotakle moj vrući kurac, zastenjala sam i posegnula da prođem prstima kroz njegovu kratko ošišanu kosu. Lizao je po cijeloj glavi, a zatim polako uzeo moju dužinu niz svoje grlo.

Poskakivao je gore-dolje po dršci snažnim usisavanjem koje me izluđivalo. Pokušao sam se koncentrirati na cestu, ali bez puno sreće.Bila sam blizu svog vrhunca i viknula sam "Svršavam". Bill je duboko uvukao moj kurac baš kad je bujica sperme pobjegla s vrha. Usisao je i progutao svaku kap moje sperme, a zatim je gladio tijelo pokušavajući iscijediti i posljednju kap iz mene. Bill je poljubio osjetljivu glavu i sjeo natrag na svoje mjesto. Posegnuo je za pivom i dugo povukao. "Sperma s pivskim lovcem, barmene." Oboje smo se smijali njegovoj maloj šali, a ja sam se borila da ponovno navučem svoje kratke hlače i nabijem svoj ispuhani kurac unutra.

Upravo sam ponovno zakopčao svoje kratke hlače kad smo ušli u gradić koji prima planinare prije uspona.