Lohanova slika pušenja

Ove se priče temelje na onome za što vjerujem da bi bile reakcije stvarnih bivših djevojaka, ali situacije su izmišljene. Imena i detalji su promijenjeni radi zaštite njihove privatnosti.

Burning Man je golemi jednotjedni umjetnički festival koji se održava u pustinji Nevade. Kombinira velika umjetnička djela, glazbu, izvedbenu umjetnost, kao i divlju party scenu. Festival Visokokvalitetna priča o lezbijskom seksu dvije milje široka potkova šatora i kampova, sa središnjim praznim prostorom ("Playa") koji čini glavno izložbeno područje za umjetnička djela. Otvoreni kraj potkove vodi do Deep Playa, širokog otvorenog prostranstva gdje je razbacano više umjetnina. Prostor je dovoljno širok da su bicikli potrebni za putovanje od mjesta do mjesta.

Nije dopuštena trgovina. Sve se besplatno daje i dijeli. Ljudi postavljaju barove, šatore za opuštanje, prostore za nastupe ili bilo koji oblik gostoprimstva o kojem mogu sanjati. Naglasak je stavljen na sudjelovanje, glupost je norma, a golotinja je prihvaćena (ali nije obavezna). Neki od većih plesnih kampova su golemi i vode ih profesionalci, tako da su noćne zabave među najboljima na svijetu.

U stvarnosti postoji prisutnost policije koja sprječava divlje nestašluke, ali u mojoj verziji rizik od uhićenja je nikakav.

*****

Darcie - 1 dio

Darcie je prihvatio Burning Man kao riba u vodi. Do kraja doručka prvog dana već je planirala putovanje sljedeće godine. Čim je naš mali kamp postavljen, stavila je šešir na glavu, bila je spremna za istraživanje. Sjeli smo na bicikle i krenuli.

Darcie je bila visoka brineta, sa slatkim oblinama na pravom mjestu, slatkim grudima u obliku slova B i divljom crtom širokom oko milju. Bila je lijepa i duhovita, i uvijek ju je bilo zadovoljstvo imati u blizini. Tog je prvog dana obukla plavi bikini, omotala sarong oko struka, stavila obavezne naočale (u slučaju oluje s prašinom), stavila šešir na glavu i izgledala je spremna za zabavu.Imao sam na sebi obavezni sarong (bez ičega ispod), kao i široko pletenu majicu kratkih rukava, koja je zapravo bila dio službene radne uniforme švedskog podmorničara. Sjajan pronalazak u trgovini vojnih viškova. Sa šeširom i naočalama, vodio sam ih. Za razliku od nje, ja sam zapravo znao kamo idemo.

Poveo sam je u obilazak Playe sa svim velikim umjetničkim djelima i Esplanade, koja je bila rub potkove kampova koji su bili okrenuti prema unutra prema Playi. Kampovi na Esplanadi morali su imati neku vrstu interaktivnog elementa, bilo da se radilo o DJ-u i plesnoj zoni ili baru i salonu. Ili disko na rolama. Lohanova slika pušenja Jer u Burning Manu postoji diskoteka na rolama i možete posuditi koturaljke.

Darcie se u mladosti bavila umjetničkim klizanjem, sve dok je dečki nisu omeli i nije odustala od rigoroznog režima treninga koji su zahtijevala državna natjecanja. Bacila se u disko na koturaljkama, klizajući i vrteći se po šperpločama. S vremena na vrijeme samo bi se nasmijala kad bi shvatila gdje je i što radi. Samo sam stajao uz rub palube i gledao je. Ogulio sam dovoljno koljena da znam da mi se ne može vjerovati na koturaljkama. Radosno sam je bodrila, ponosna na njezine vještine. Mnogo drugih ljudi ju je gledalo, ovu lijepu djevojku kako se graciozno lako provlači kroz posrćuću gomilu. Tamo je izgledala prilično lijepo, duge noge su joj se križale dok je klizala uokolo, a duga smeđa kosa vukla se za njom.

Zastala je ispred mene, dašćući, s velikim osmijehom na licu.

"Ovo je izvrsno!" rekla je hihoćući se.

"Možeš se vraćati ovamo svaki dan ako želiš." Rekao sam joj.

Spustila se pokraj mene i počela skidati klizaljke.

"Oh, hoću. Ovo je tako jebeno ludo i kul. Puštaju disko!" Gotovo je vrisnula Južnoazijskih žena i oduševljenja.

"To je onaj stariji crni tip tamo koji donosi cijelu postavu i sve klizaljke", rekao sam, pokazujući na starijeg muškarca koji je graciozno klizio na svojim klizaljkama po plesnom podiju.

"Taj čovjek će dobiti zagrljaj od mene prije kraja ovoga. Ovo je. nevjerojatno." rekla je izgledajući i sretno i zbunjeno.

"Jedva da smo počeli. Idemo!" uzviknula sam.

Nastavili smo dalje, ali ona je ostatak dana imala veliki osmijeh na licu. Posjetili smo nekoliko zabavnih kampova na Esplanadeu, igrajući se u jungle teretani za odrasle veličine koja je bila postavljena ili jednostavno odmarajući se i pijući margarite koje je jedan od kampova prenosio uokolo. Kad je sunce zašlo, pogodili smo žlijeb. Brzo smo večerali i krenuli natrag na plesne kampove. Nekoliko sati kasnije uvukli smo se u šator i srušili na madrac na napuhavanje.

Sljedećih nekoliko dana brzo je uspostavljen ritam. Jutra su proveli uzimajući led, čisteći kamp i općenito opuštajući se u našem malom dijelu kampa. Nakon laganog ručka, povukli smo se u Girls pussy boobs na drijemanje i malo znojnog seksa. Do ranog poslijepodneva bili smo spremni za pravi izlet u Playu.

Darcie je donijela nekoliko bikinija, ispravno zaključivši da će joj oni biti glavna odjeća tijekom dana. Tog je dana nosila mali crni bikini koji se vezivao sa strane. Proveo sam veći dio jutra povlačeći te vezice, gledajući kako pada s pola kuka, otkrivajući blijedu guzicu. Postala je to igra u kojoj sam silno uživao, ali ona je to konačno prekinula. Bili smo u završnoj fazi priprema za popodnevnu zabavu kad sam povukao te konce jednom previše. Okrenula se prema meni, s rukama na bokovima, mršteći se od lažnog bijesa. Umjesto da išta kaže, zatresla je bokovima sve dok joj donji dio bikinija nije dodirnuo tlo.

"Eto," rekla je, "jesi li sad?"

Stajala je tamo u svom sarongu i gornjem dijelu bikinija. Znajući da je gola ispod tog saronga, moj je kurac trnuo.

"Ne još. Mogu li vidjeti?" rekao sam cerekajući se, ali držeći oči prikovane za njezine.

Polako je podignula svoj sarong. Rubovi saronga polako su se podigli, prelazeći pokraj njezinih dugih glatkih bedara.Stalno se pomicala sve dok joj se maca konačno nije otkrila. Darcie je bila jedna od onih prilično golih žena i nikad se nije morala brijati. Ivana Ivy Mlađović Sise Lepeza crne svilenkaste kose raširila se iznad njezina klitorisa, duge i tanke stidne dlake. Ostavio je usne njezine mace divno gole, nježnu ružičastu boju breskve jedva razdvojenu njezinom kapuljačom s klitorisom.

zarežala sam. Krenuo sam prema njoj.

Napravila je korak unatrag, gurajući sarong prema dolje i pokrivajući joj macu.

"Ne. Idemo van!" Upozorila me.

Skočila je na bicikl i krenula van. Stajala je na pedale bicikla i mahala mi guzicom.

"Dolaziš li?" viknula je, s osmijehom na licu.

– Nećeš mi dopustiti. viknuo sam uzvrativši dok sam skočio na bicikl.

Nasmijala se i otišla.

Išli smo na svoja uobičajena mjesta za piće, pili čaše tekile u Tiki baru, neku čudnu izmišljotinu u maloj plesnoj kupoli, čak i malo leda od aljaskog ribara. Kad smo stigli do Esplanade, oboje smo bili ugodno zujali.

Srušio sam se na veliki stolac s vrećom za sedenje u kampu za vježbanje u džungli. Darcie nije bila sa mnom. Pogledao sam okolo i napokon je ugledao. Zaustavila se u samoj teretani u džungli i počela se penjati po njoj. Nije to bila baš neka vježbaonica u džungli, više poput debelih drvenih stupova povezanih zajedno, koji tvore mrežu mostova od užadi i mreža za penjanje. Bilo je popularno i jako zabavno kao odrasla osoba ponovno otkriti jednostavno zadovoljstvo penjanja po govnima.

Darcie se penjala uz nisku mrežu koja je vodila do mosta od užadi. Ili je zaboravila da je gola ispod saronga ili jednostavno nije marila. Ali bilo je nemoguće popeti se na ovu strukturu na način poput dame; zahtijevalo je da koristite ruke za ravnotežu i da širite stopala od užeta do užeta. U ovom trenutku Darcie nije bila dama.

Prišao sam jungle gymu i primijetio da se približavaju još dva ili tri tipa. Darcie je u tom trenutku bila samo nekoliko metara od tla, povlačeći se duž mreže. Ali već je bilo očito da je gola ispod saronga.Njezine blijede preplanule linije jasno su se vidjele na preplanuloj koži njezinih bedara. Dok bi se penjala, noge bi joj se otvorile škarama, otkrivajući široki trokut blijedog mesa i lepezu crnih stidnih dlaka u njegovom središtu.

I ostali su momci krenuli prema mreži, kao da se žele popeti. Ali oči su im bile uprte u Darciene duge noge. Kao i moji. Napokon se pomirila i stala na most od užeta. Brzo ju je prešla i stigla do sljedećeg dijela, koji je bio mreža iznad glave s koje si trebao visjeti i prekrižiti ruku preko ruke.

Slijedio sam je, koračajući kako napreduje od tla. Veselo mi je mahnula kad me ugledala, a zatim se bacila na mrežu, uhvativši se za užad. Noge su joj se razmaknule i razmaknule. Dok se ljuljala s užeta na uže, noge bi joj se njihale s jedne na drugu stranu, otkrivajući svoju golu macu prvo na jednu stranu teretane u džungli, zatim na drugu. Sa svoje povoljne točke mogao sam jasno vidjeti kako joj se sarong podiže više preko nogu sve dok se blijede kugle njezine guzice nisu vidjele. Zanjihala bi se i okrenula, posežući za drugim kutom mreže, noge su joj se otvorile i iznenada je njezina maca bila otkrivena, puna linija njezina proreza od dupeta do pubesa, njezine meke usne otvarale su se s njezinim nogama, otkrivajući tamniju ružičastu boju njezine unutarnje stidne usne.

Napokon je skočila i zagrlila me, s velikim osmijehom na licu.

"To je bilo zabavno!" rekla je.

"Bilo je zabavno za sve koji su gledali." rekla sam.

Slegnula je ramenima s lažnom nevinošću.

"Samo nosim ono što si ti htio da nosim." rekla je prije nego što mi se zlobno nasmiješila.

Zgrabila me za ruku.

"Hajde, treba mi piće!" - uzviknula je.

Popili smo kampsku margaritu i nastavili dalje. Naša sljedeća stanica bila je zapadnjačka koliba, zajedno s pokretnim vratima i rogovima na vratima. Mjesto je bilo jedva dovoljno veliko za dvadesetak ljudi, a svi su bili tamo. U jednom kutu bio je mali bar, u drugom maleni plesni prostor u kojem je DJ imao računalo naslonjeno na sklopivi stol.Na plesnom podiju kod srednjeg vilenjaka također je bila striptizeta. Sise jebanje u ostavi Prostor je bio ispunjen prašnjavim plesačima, svi odjeveni u šarene i čudne kombinacije.

Darcie i ja popili smo ponuđene čašice viskija s okusom cimeta (što je grozno) prije plesanja. Bacila se u glazbu, s velikim osmijehom na licu. Do tada smo oboje bili jako uzbuđeni svim pićem koje smo popili. Znao sam da ako Darcie ima jednu slabost, to je piće. Postojala je granica koja je prijeđena u jednom trenutku njezina pijenja, gdje sam se morao zapitati je li se samo zabavljala ili je radila nešto zbog čega će požaliti sljedeće jutro. Imao sam osjećaj da se približavamo toj liniji. Bio sam teži od nje, pa ako sam osjećao učinak alkohola, ona je sigurno bila daleko dalje od mene.

Zgrabila je striptizetsku motku i počela se vrtjeti oko nje, praveći pretjerano seksi pokrete, očito sve to shvativši kao zabavnu šalu. Plesao sam oko nje, ali ne s njom. Zabavljala se na svoj način. Počela se naginjati unazad prema stupu striptizete, a zatim se savijala prema naprijed u struku tako da je raširila guzice s obje strane stupa. Jahala je motku nekoliko puta, praveći pretjerano seksi lica. Nekoliko je ljudi uzviknulo njihovo odobravanje. To je bilo sve što joj je trebalo.

Okrenula se, objesila se o stup, širokih stopala s obje strane. Zatresla je sisama i bokovima. Pustila je motku i počela plesati prema meni, s rukama na sarongu. Počela je zamahnuti tkaninom poput can-can djevojke, dajući mi pogled na njezinu macu. Nasmiješila sam se. Privila se uz mene, lagano me ljubeći u usne. Okrenula se i protrljala dupe o mene, osjećajući kako se moj sve deblji penis ugnijezdio između njezinih guzica.

Otplesala je prije nego što sam je uspio uhvatiti za struk. Skačući u ritmu, vratila se do stupa za striptizete. Jednom ga je zaokružila, viseći s njega. Zatim je posegnula unatrag i odvezala gornji dio bikinija. Izvukla ga je u jednom potezu i začuo se još jedan poklič.Zavrtjela je bikini iznad glave poput zastave, istovremeno tresući svoje ružičaste grudi. Zaobljeno meso njezinih grudi zamamno se njihalo dok se kretala, dovoljno teško da se kreće pod utjecajem gravitacije, dovoljno maleno da ostane čvrsto. Sićušne ružičaste bradavice bile su uokvirene trokutom blijedosmeđih linija, čineći je još golijom u mojim očima.

Darcie je nastavila plesati, s gornjim dijelom bikinija u stisnutoj ruci. Ruke su joj se spuštale sve dalje, gurajući i povlačeći rubove saronga. Ubrzo je bljeskala svojom macom sa svakim Lohanova slika pušenja korakom, skačući i vrteći se uz glazbu, otkrivajući svoje tijelo svima.

Plesao sam bliže njoj, pokušavajući je navesti da razgovara sa mnom. Je li joj ovaj Burning Man dao dozvolu da bude slobodna ili je jednostavno bila previše pijana da bi marila. Plesala sam pred njom. Nasmiješila se i oči su joj zasjale.

"Bok!" Vikala sam preko glazbe.

Stavila je ruke na moja ramena i na trenutak smo plesale zajedno, smiješeći se jedna drugoj.

"Osjećaš li se dobro?" Pitao sam.

"Osjećam se odlično. Zašto, brineš li se zbog nečega?" Upitala je, odjednom zabrinuta.

"Ne, samo si sada vrlo slobodan sa svojim tijelom. Ne vidim tu tvoju stranu često."

"Pa to je tvoja krivnja. Bila sam spremna biti dobra djevojka cijeli tjedan, ali ti si mi uzeo zadnjicu. Što djevojka može učiniti. Sviđa li ti se. Ova moja strana?" – upitala je uz opaki osmijeh.

"Da jesam." odgovorio sam ljubeći je.

"Dobro." rekla je i odgurnula me. Odmahnula je svojim golim grudima prema meni prije nego što se okrenula da još malo pleše.

Još je bilo svijetlo kad smo konačno napustili kolibu. Imali smo još nekoliko sati do zalaska sunca i morali smo se vratiti u kamp na večeru i topliju odjeću. Oteturali smo iz kolibe, Darcie je još uvijek bila u toplesu. Sarong joj je bio smotan oko bokova tako da je sada jedva dosezao do sredine bedra. uska pička price Također je visio dovoljno nisko da je bilo očito da ispod njega nema ništa na sebi.

Stajala je kraj svog bicikla, podižući kosu s vrata.Sjajila je od znoja, uglavnom gola, i vraški seksi. Nagnula sam se i poljubila malu bradavicu. Nasmiješila se, očiju teških od želje. Njezin je ples očito djelovao na nju.

"Trebam još jedno piće", rekla je. "Od cijelog ovog plesa ožednio sam."

Kružio sam biciklom dok nisam došao ispred nje.

"U redu. Negdje gdje se opušta ili više pleše?" Pitao sam.

U međuvremenu sam gledao njenu macu, što se jasno vidjelo kada je sjela na bicikl. Nije bilo šanse da sakrije svoju golotinju od bilo koga pored koga bismo se vozili. Volio sam je gledati golu, ali počelo mi je biti čudno što toliko stranaca bulji u nju. Bio je to kratkotrajan osjećaj, više kao klimav zub. Jer također nisam mogao ne osjećati se ponosno i napaljeno što sam s njom. Moj penis je bio praktički na pola koplja samo od stajanja blizu nje.

"Idemo negdje na hladno." rekla je.

Vodim je do male građevine nekoliko blokova dalje. Bio je to jednostavan šator s malim šankom u jednom kutu, a ostatak prostora bio je ispunjen Sex prici besplatno jastucima na koje se moglo baciti. Šank je bio dovoljno velik samo za dvije stolice i oni su uzeti. Ovaj bar također je služio samo domaći absint. Darcie je pala na jastuk, a ja sam nam dao čaše domaćeg napitka.

Pijuckali smo piće, ali ubrzo smo oboje bili vani. Taj je absint bio jak.

Ležao sam na jastuku, s rukom prebačenom preko Darciena ramena, s njezinom glavom na pregibu moje ruke. Primijetio sam tipa kako sjedi za šankom i promatra nas. Ovo je bio mali šator, bili smo jedva šest metara udaljeni od njega. Bio je mlađahni momak, napet, odjeven u uske prugaste hlače, bez košulje i cilindra, izgledao je savršeno dotjerano. Netremice je zurio u našem smjeru.

Probijajući se kroz maglu apsinta, pokušao Lulu final fantasy porn se snaći. Tada sam primijetio da je jedno od Darcienih koljena podignuto i da je zatvarala i otvarala nogu u sporom, hipnotičkom ritmu.Tip za šankom joj je zurio ravno među noge, a njezina maca mu je namignula svaki put kad bi joj se koljeno pomaknulo u stranu. Polizao je usne. Njegove uske hlače nisu mogle sakriti njegovu erekciju.

Pogledao sam dolje u Darcie. Osjetila je moje kretanje pa je podignula pogled i nasmiješila mi se.

"Što radiš?" tiho sam upitala.

– Zadirkujem tog jadnika. Rekla je.

Isprva sam bio zbunjen. Namjerno se izlagala. Nekom drugom. Kurac mi se trzao uz bedro. Njezina je ruka zalepršala na moje krilo, prstima je okrznula.

"Trenutno sam tako uzbuđena", šapnula je. "Mislim da mi je maca mokra. pilula za dan posle Sise Trebam li provjeriti?"

Podigla je pogled prema meni, očiju teških od požude, punih usana. Kimnuo sam potvrdno. Moj se kurac trzao uz njezine prste.

Polako je spustila drugu ruku i polako je stavila između svojih bedara. Provukla je jedan prst između usana svog spola, prateći dužinu svoje mace od dna do vrha, kružeći po klitorisu dok je išla. Prst joj je svjetlucao od soka dok ga je prinosila usnama. Stenjala je dok je polako sisala prst.

Njezina druga ruka nježno je obuhvatila moj tvrdi kurac, gladeći ga kroz tanki materijal mog saronga.

"Ima lijep kurac." rekla je.

Okrenula se na bok, napola na meni, prebacivši nogu preko moje. Momak na stolcu imao je fantastičan pogled na njezinu guzicu i mokru macu koja je virila ispod. Darcie se nastavio igrati s mojim penisom.

"Nije Znajte koga nazvati tinejdžerom ostaviti ga ovakvog. Nekako sam ja kriv." rekla je, djelujući stidljivo, unatoč tome što je rukom nježno milovala moj kurac.

"Što misliš." Pitao sam.

Na trenutak je oklijevala. Pogledala me ispod spuštene obrve. Ugrizla se za usnu prije nego što je progovorila.

"Mogu li mu Djevojka gola guza rekla je.

Osjećao sam se šokirano, ali moj je kurac poskočio u njezinoj ruci, čvrst kao kamen. Opet sam se morao zapitati govori li to piće. Odlučila sam, možda zato što sam i ja bila malo pijana, da to možda i nije važno.

"Poslije ću vam se isplatiti." Šapnula je.

Iz nekog sam razloga kimnuo glavom. Nagnula se naprijed i poljubila me. Zadnji put mi je stisnula kurac prije nego što je ustala. Okrenula se prema tipu za šankom i uhvatila ga za ruku, povukavši ga na noge da ga izvede iz šatora. Slijedio ju je, s iznenađenjem i oduševljenjem na licu.

Ustao sam čim su izašli iz šatora i pošao za njima. Nigdje ih nije bilo. Osjećaj panike počeo mi je bujati u prsima. Ali nisu mogli biti daleko. Pogledao sam oko sebe i gotovo odmah ih našao.

Odvela ga je iza ugla i gurnula između zida šatora u kojem se nalazi absint bar i kamp prikolice parkirane pokraj njega. Teško da je to bilo privatno mjesto, ali bilo je izvan glavne avenije. Gurnula ga je na prikolicu i čučnula do njegovih stopala, širom otvorenih koljena s obje strane njegovih nogu. Kad sam skrenuo iza ugla, upravo mu je izvadila tvrdi kurac iz hlača.

Držala je njegov debeli kurac u jednoj ruci, dok je drugom rukom dodirivala njegov trbuh i noge. Zatvorila je oči i stavila vrh njegove kite na svoje usne. Polako je Imati seks sa bivšim usta i gurnula glavić njegova kite u usta. Mogao sam vidjeti kako su joj se obrazi izbočili dok ga je pipala jezikom.

Tip je zastenjao i naslonio se, naslonivši glavu na kamper, s jednom rukom na Darcienom ramenu.

Počela je uzimati više njegove osovine u usta. Uskoro je dobila ritam, poskakujući gore-dolje po njegovoj dužini. Rukom ga je izdrkala u svoja usta, dok mu je kurac bio mokar od njezine sline. Druga joj je ruka zalepršala između bedara. Prsti su joj bili mrlja pokreta na klitorisu.

Stajao sam tamo, gledao. Brzo sam pogledao oko sebe, ali nikoga nije bilo u blizini. Vlastita mi je ruka doletjela do kite dok sam gledao kako moja djevojka puši drugom tipu.

Neće dugo izdržati. Darcie mu je rukom pumpala kurac, vrteći jezikom po glaviću, snažno sišući. Znao sam kako je to dobar osjećaj, koliko je Darcie dobra u tome.S vremena na vrijeme izbacila bi penis iz usta da ga poliže po dužini trupa, podmazujući ga, dajući sebi priliku da diše. A onda je penis ponovno ušao u njezina usta, a ruka joj je nastavila brzim pokretima gore-dolje.

Bio sam hipnotiziran pokretom, gledajući njezina usta kako je jebe ovaj nepoznati penis. Moj vlastiti kurac bio je tvrd kao kamen, napinjući svoj sarong. Ali jedva sam se mogao pomaknuti, ukorijenjen na mjestu.