Nude home cam

Ovo je bio moj prvi put na samostalnom odmoru; Pridružio sam se velikoj čarter jahti od 65 stopa koja je bila usidrena u marini u Plymouthu, na dvotjednom odmoru ploveći do Francuske i natrag preko otoka Scilly. Ovaj je praznik imao neobičan završetak; Mislim.

Po dolasku u Plymouth upoznao sam skipera jahte; izgledao je kao tipični kapetan Birds Eye, sa bijelom bradom. Upoznao me sa svojom stalnom ekipom. Zapovjednik jedrenja koji je izgledao kao morski starac, s jakim kornvolskim naglaskom, na koji je bio vrlo ponosan, Mate koji je pripadao staroj školi jedrenja i koji je s vremena na vrijeme postao vrlo uzbuđen i kuhar, zbog svog okruglog oblika. mora da je uživao u hrani koju je pripremao. Trebali smo ih zvati Skipper, Master, Mate i Cook, što je tradicija jedrenja, mislim; možda ne.

Tada su me upoznali s mojim suputnicima koji su već stigli na brod. Upoznali su me i s Jimom, kojeg nikad prije nisam upoznao, ali je s njim trebao dijeliti malu kolibu sljedeća dva tjedna. Obojica smo bili približno istih godina i građe, ja sam bio sa sjevera, on je bio mještanin Devona. Jim mi je pokazao kolibu i gdje da spremim svoju opremu; kabina je bila mala, ali udobna.

S obzirom na skučeni prostor u kabini, bilo je jasno da ćemo se Jim i ja prilično dobro upoznati tijekom sljedeća dva tjedna. Ja sam imao gornji ležaj, Jim donji krevet; nije dosjetka; pošten, čestit.

Nakon ručka, skiper nam je opisao kamo ćemo ići i što ćemo sve raditi na brodu tijekom sljedeća dva tjedna, a također nam je dao regulatorni sigurnosni brifing. Na brodu je bilo šesnaest gostiju, svi muškarci; većina se poznavala kao prijatelji prije ovog praznika. U biti smo bili raspoređeni u posadu jahte.

Dvoje na jedrima, dvoje kormilara, dvoje kao čuvari palube, pod nadzorom skipera, zapovjednika jedrenja ili pomoćnika u bilo kojem trenutku. Dvojica su dodijeljena kao robovi na galiji pod nadzorom kuhara.

Svi bismo se izmjenjivali na svakoj od ovih dužnosti.Poslijepodne smo proveli upoznavajući kako jahta radi i gdje su stvari spremljene. Do kasnog poslijepodneva činilo se da smo svi shvatili što se od nas očekuje.

Proveli smo večer upoznavajući se uz izvrstan obrok koji su pripremili kuhar i njegova dva roba, uz piće koje je uslijedilo. Činilo se da se svi dobro slažemo, iako će to biti stavljeno na kušnju sljedećih nekoliko tjedana. Kako smo trebali krenuti rano sljedećeg jutra uhvatiti plimu u rijeci Tamar; svi smo se rano vratili.

Zbog ograničenosti kabine, Jim i ja smo imali izazov da se spremimo za spavanje u isto vrijeme; nastavili smo se sudarati i trljati dok smo manevrirali da se skinemo. Na mnogo načina bilo je zabavno i pomalo erotično. Jimu se to svidjelo i meni.

Oboje smo konačno bili svučeni u kratko pripijeno donje rublje tipa bikinija. Hoćemo li tu stati ili ići na puni prikaz. Počinjao sam se osjećati, malo pretjerano uzbuđen i vidjet ću ako se još skinemo. Nude home cam Mislim da je i Jim mislio na ovo. Kad smo Crtaći o plavoj kosi spremali popeti se na krevete, udarilo nas je nešto što je bilo prebrzo ili veliko ili je oboje napuštalo marinu.

Oboje smo se sudarili i završili licem u lice, tjelesno pritisnuti jedno na drugo, intimno; Osjećala sam da je Jim potpuno uzbuđen, kao i ja u to vrijeme. Također; Vidio sam to u Jimovim očima, poput mene, uživao je u trenutku.

Jim je zatim prešao prstom niz moju ruku, polako i zavodljivo, dok je počeo grickati moju resicu uha, oponašala sam njegovu gestu. Obje naše ruke istovremeno posežu do donjeg rublja, klizeći prstima unutra istražujući jedan drugoga. Oboje smo tada složno skinuli donje rublje. Oboje su se uzbudili od tog vremena intimno trljajući jedno drugo; osjetili smo kako se gradi međusobni odgovor.

Dok smo se grlili, oboje smo odlučili ići na sljedeću fazu, nije prošlo dugo prije nego što smo se smjestili na Jimov krevet. Uske granice pregrada kreveta dale su nam dobar položaj.Jim se uhvatio za mene, Neverovatna seks igra prodirući u početku, a onda je počeo polako koprcati, bilo je lijepo i ugodno. Kako je počeo svršavati, njegov ritam se pojačavao dok se nije oslobodio. Promijenili smo položaj i počeo sam se baviti Jimom, nakon što se činilo dugo vremena, lijepo dugo vremena, i ja sam se oslobodio.

Odvojili smo se i počeli opuštati žlicom gurajući jedno drugo na uskom krevetu. Ležajevi nisu bili toliko široki da bi ih dijelili cijelu noć. Nisam siguran što dalje. Otišli smo svaki na svoj ležaj, ali ovaj put u donjem rublju. Sljedeće jutro obukli smo se jedan po jedan. Iako sam s vremena na vrijeme osjećala Jimove lutajuće prste, kao i on moje; lijep početak dana.

Odmor nam je započeo sljedeći dan, budući da je bio vrlo vruć ljetni dan, svi smo bili obučeni u kupaće kostime, majice i tenisice.

Napuštajući marinu, skiper je preuzeo odgovornost, ubrzo smo Jim i ja bili na jedrima jer smo obojica već jedrili. Trebalo je neko vrijeme prije nego što smo oboje počeli raditi zajedno, u početku smo se gotovo doslovno petljali jedno s drugim dok smo postavljali jedra. Opet, dok smo se sudarali i trljali jedno o drugo, oboje smo počeli uživati ​​u tom iskustvu.

Ne tako erotično kao sinoć, ali ugodno u međusobnoj bliskoj prisutnosti; dok smo postavljali jedra i raščišćavali ploče i konope.

Majstor je bio perfekcionist u vezi s pospremanjem svojih jedara i konopa. Sav oblik broda i bristolsku modu neprestano je citirao svojim kornvolskim naglaskom. Bio je jedan od onih stvarno simpatičnih tipova, čak i ako ti je već treći put govorio da to ponoviš.

Bilo je dosta tjelesnog kontakta između nas tijekom našeg promatranja, što nam se oboje nije činilo smetalo. Svidjelo mi se; Jim također. Do kraja našeg četverosatnog boravka upoznali smo jedni druge i bilo nam je ugodno raditi zajedno.

Spustili smo se dolje za veliki stol da ručamo; bila je mala gužva. Jim je sjedio pokraj mene; noge su nam se dodirivale i trljale dok smo plovili. Nadovezujući se na ono što smo već doživjeli.Počeo sam razmišljati da bismo večeras mogli samo spavati goli, diskretno sam to predložio Jimu; uzvratio je osmijeh.

Nakon ručka, dok smo bili izvan straže, otišli smo na vrh i skinuli se i zajedno uživali u suncu. Zajedno smo dijelili svoje porijeklo; Radio sam u uredu izvođača obrambenih radova, Jima u Devonport Naval Dockyardu. Imali smo mnogo toga zajedničkog; obojica su znali za projekte i ljude koji su radili na njima u vezi s našom brodogradnjom i radovima na remontu.

Kasnije te Goli arapski muškarci imali smo drugu četverosatnu zajedničku stražu, već je pao mrak i bili smo sami. Ostali su večerali dolje.

Jim je rekao sa mnom da nije bio gay kad je krenuo na fakultet. Na drugoj godini zapao je u financijske probleme, činilo se da će morati odustati od studija i početi raditi puno radno vrijeme. Nije to želio jer mu je na studiju inženjerstva išlo jako dobro.

Nije znao što učiniti, kada mu je prišao jedan od studenata rekavši da poznaje nekoga tko traži mušku pratnju za poslovne ljude u posjetu. Bio je uvjeren da sve to jest biti s njima radi druženja; ništa više.

Pristao je i sastao se s osobom koja je dogovarala sastanke; za razgovor i posjet da vidimo je li prikladan; one je bio. Tada mu je rečeno koliko će dobiti, što je bilo vrlo primamljivo i izvući će ga iz njegove financijske rupe. Sve što se poduzme na vrhu ovisilo je o njemu i mogao je zadržati polovicu za sebe. vanila Dvostruka penetracija Ali nije bio dužan ništa dodatno poduzeti. Bilo je na njemu.

Njegov prvi susret bio je u velikom hotelu na Plymouth Hoeu, gdje je Francis Drake igrao svoju poznatu partiju kuglanja dok se španjolska Amada približavala. Trebao se sastati s američkim biznismenom; bio je vrlo drag, dobro prezentiran i pristojan s blagim južnjačkim naglaskom.

Raspitao se što Jim studira i zašto radi eskort posao. Jim se osjećao krivim i rekao mu; nema smisla ne.Zajedno su lijepo ručali; neočekivani, ali dobrodošao dodatak, osobito ako ste student u financijskim poteškoćama.

Nakon toga je pozvan u svoj hotelski apartman na piće, dok je telefonirao u svoj ured u Sjedinjenim Državama; bili su na suprotnoj strani u Velikoj Britaniji. Ili; mogao je pričekati u baru dok ne završi razgovor. Svidio se Jimu i pristao je otići čekati u njegovu apartmanu dok on obavlja pozive.

Kad su pozivi završili, javio se iz spavaće sobe. Sjeo je pokraj Jima i izravno ga upitao; ako je bio gay?

Jim je rekao ne, nikad nije učinio ništa takvo; zašto. Rekao je da bi bio vrlo zahvalan da jest i da bi mu mogao pokazati što da radi. Stavio je nešto novca na kauč pokraj Jima. Gledajući novac; Jim je rekao ok.

Amerikanac je počeo polako otkopčavati Jimovu košulju i maknuti je; zatim je skinuo vlastitu košulju. Polako su se počeli skidati sve dok nisu stali goli jedno nasuprot drugome, oboje su se zajedno uzbuđivali dok su se skidali. Zatim su zajedno otišli u spavaću sobu apartmana.

Za početak oboje su zajedno ležali na krevetu; zatim je počeo intimno milovati Jima. Jimovo se uzbuđenje počelo razvijati i mogao je brzo osjetiti kako mu se počinje stvarati vlažnost; lijepo ugodno iskustvo.

Zatim; mogao je osjetiti kako se sperma formira u njemu i polako se pomaknuo naprijed, adrenalin mu je počeo preuzimati kako je postajao uzbuđeniji, disanje mu se ubrzalo i počelo postajati nepravilno; njegov prvi klijent uživao je u tome; bio je i on. Iako je znao što sljedeće očekivati; dogodilo se brže nego što je mislio i bilo je nekontrolirano dok mu je sperma prskala po prsima u dva velika naleta.

Sada kada je znao da je Jim potpuno predan seksu s njim, klijent je počeo pokazivati ​​Jimu što želi sljedeće učiniti. Postavio je Jima na leđa, podigao mu koljena i raširio noge, a zatim namjestio dva jastuka ispod bokova za oslonac i potporu.Zatim je namazao Jima uljem, a zatim sebe, nagnuo se naprijed i pritisnuo Jima dok je pokušavao ući.

U početku je bilo teško i neugodno jer je ovo bio prvi put Upucao tinejdžerku na Montclairu je Jim ušao na ovaj način; tada je mogao osjetiti kako ga polako probija i ulazi u njega dok nije potpuno ušao; ovo je bio prvi put da je Jim na ovaj način dodirnuo svoju ničice. Jim je sada počeo u potpunosti uživati ​​u zajedničkom iskustvu, a klijent je zatim počeo lagano koprcati naprijed-nazad, a povremeno je mogao osjetiti kako ga ponovno dodiruje. To je pridonijelo uzbuđenju i mogao je osjetiti kako presperma počinje trčati na njega.

Klijentov je ritam bio ujednačen; ne žurno nego opušteno. Polako je ritam posustajao i polako postajao nepravilan, disanje mu se produbilo; kao i Jimova. Oboje su počeli skladno koprtati dok su se razvijali do vrhunca, klijent se iznenada suzdržao dok se istovarao unutar Jima; Jim je mogao osjetiti užitak koji se nakupljao u njemu. Klijent se polako povukao i mogao je osjetiti kako istječe. Bio mu je prvi put, ali je uživao.

Oboje su zatim ležali zajedno opuštajući se, klijent je rekao hvala. Nadam se da ste uživali u tome koliko i ja. Jim je rekao 'da, jesam'. Jim je tada pozvan da učini isto s njim, što je on i učinio uz malo podučavanja i ohrabrenja. Jim je obojici produžio iskustvo koliko god je mogao; zatim istovaren. Klijent je rekao 'da', to je bilo dobro, oboje su zatim legli uživajući u trenutku i oporavljajući se.

Nakon toga su se zajedno tuširali, što je također bio erotski doživljaj.

Jim se vratio u svoju malu jednokrevetnu sobu, ali s dovoljno novca da plati stanarinu za sljedećih nekoliko tjedana.

Susreo se s organizatorom sljedećeg dana, zbog povjerljivosti nikada nisu razmijenjena imena, koji je bio vrlo zadovoljan s Jimom, jer je njegov klijent nazvao hvaleći Jima za njegovo društvo prethodne noći. I; želio bi se naći s njim sljedeće tri noći, može li to organizirati. Jim je prihvatio.

Jim je imao svoj prvi redoviti eskort zadatak, kada je došao iz Sjedinjenih Država, što je bilo jednom ili dvaput mjesečno. Organizator je organizirao i druge posebne susrete za Jima. Tako je financirao diplomu i otkrio da je gay; jer je volio biti.

Objasnio sam da nisam gay, osim kad sam otišao na koledž, upoznao sam Iana i sve se to promijenilo, a i meni se svidjelo. Dvostruka penetracija Iva Grgurić Ian je sada bio policajac na Novom Zelandu, osim čudnih slova nismo bili u međusobnom Djevojka pije sopstvenu pišku. Ispričala sam mu i svoju priču o fakultetskim danima kada sam istraživala svoju seksualnost s Ianom i nekim prijateljima.

Također sam rekla da se pitam kako bih reagirala da mi je ponuđen posao escorta. Ovo je za mene trebala biti odlučujuća ispovijest.

Dok mi je pričao svoju životnu priču, stavio je prst na moju golu nogu i polako ga trljao gore-dolje po mojoj nozi, počelo me to uzbuđivati, ne živcirati, a on me je zatim počeo nježno milovati. Baš sam uživao. Nedugo zatim sam ga i ja mazila, činilo se da i on uživa u tome.

Naš sat je završio i otišli smo dolje. U kabini smo sjedili jedno do drugog na Jimovom krevetu čekajući tko će početi. Jim je skinuo svoje kratke hlače, ja sam učinio isto, i oboje smo sjeli zajedno, svaki uzbuđeni. Krevet suknja s popustom smo se pridružili njegovom ležaju, zagrlili smo se i intimno istraživali. Došli smo do točke kada smo znali da ćemo morati ponovno prijeći na sljedeću fazu ili popustiti. To više nije bila opcija jer smo oboje željeli seksualno uzbuđenje.

Prešli smo na sljedeću fazu. Jim je otišao prvi, smjestio me da ga primim i počeo ulaziti, u početku mi je bilo neugodno, ali popustilo je kad smo se oboje opustili. Oboje smo tada bili malo preuzbuđeni i bilo je gotovo brže nego što je trebalo biti. Zamijenili smo pozicije, ovaj put nešto manje napeto. Nakon toga smo neko vrijeme ležali zajedno, a zatim otišli svaki na svoj ležaj. Oboje smo spavali goli tu noć i svaku noć poslije.

Sljedećeg jutra oboje nas je probudio skiper koji je lupao po vratima govoreći nam da je vrijeme da ustanemo jer smo na satu za 30 minuta. Scene seksa u punoj dužini smo navukli kratke hlače i otišli pod tuš te pospremili ležajeve i kabinu. Naš prvi cijeli dan na moru i to kakav dan.

Dobro smo radili zajedno, dan je brzo prošao, imali smo zajedničkih obaveza taj dan, a na sreću imali smo puno radno vrijeme kuhara pa se nitko nije otrovao hranom tijekom našeg dežurstva. Oboje smo iščekivali noć, jer smo imali središnju stražu; noć je bila podijeljena na dva dijela. To je značilo da smo ujutro bili dvostruko umorniji.

U Francusku smo stigli dva dana kasnije oko deset ujutro, tako da smo imali gotovo cijeli dan na obali koji je također bio zabavan. Otišli smo na prirodnjačku plažu zajedno s nekim drugim gostima. Kako se pokazalo, većina gostiju na brodu bili su homoseksualci ili su barem bili skloni istraživati ​​mogućnosti. S vremenom.

Posebno smo se zabavljali dva tjedna na privatnim zabavama na plaži. Bilo je nekih zamjena, ali bilo je ograničeno na nekoliko parova, svi smo imali zabavan odmor i bili smo dobro preplanuli, na cijelom tijelu bez bora; kad smo se vratili u Plymouth.

Kako sam imao treći tjedan dopusta, Jim me pozvao da Dvostruka penetracija s njim tjedan dana u njegovom stanu i mogao bi mi pokazati područje. Složio sam se. Nedugo nakon što smo stigli u njegov stan zazvonio mu je telefon. Rekao je ok, javit ću ti se uskoro. Zatim me pitao, znaš kako si rekla da si se uvijek pitala kako bi bilo raditi posao escorta. Pa, biste li htjeli napraviti četvero večeras; bio je to njegov organizator Cum shots cijevi telefonu. Ne znam zašto, ali pristao sam; Bio sam prilično uzbuđen zbog te mogućnosti i zamolio sam Jima da mi pokaže užad; da se tako izrazim.

Otišli smo u isti hotel na Hoeu, gdje je Jim imao svoju prvu mušteriju. Recepcija nas je uputila da idemo ravno do njihovog izvršnog apartmana na najvišem katu. Ušli smo; nikada prije nisam vidio ovako veliku hotelsku sobu; bio je kompletan sa spavaćim sobama, dnevnim boravkom, vrlo privatnom verandom i barom.

Tamo su bila četiri tipa; Jim je rekao da nam je rečeno da ćete večeras biti samo dvoje. Ispričali su se zbog kasne neočekivane promjene plana, ali ćemo za to dobiti naknadu; kad bi nas još zanimalo. Bile su dvije sobe u ovom apartmanu ako je to pomoglo. Jim se složio; Samo sam ga slijedio. Uveli su nas u jednu od soba, koje su također bile susjedne. Objašnjeno im je što žele, što je uključivalo da se obučemo u kratke spavaćice; a svatko od nas imao bi po dva klijenta zajedno i svaki bi imao po jednu sobu.

Otišle smo svaka u svoju sobu, presvukle se, nisam to prije probala, ali moram priznati da mi se svidjelo dotjerivanje, bez šminke ili perika, samo odjeća; koje su bile prilično seksi. Prva dvojica su ušla u moju sobu samo s ručnicima na sebi, sjela na krevet pokraj mene i zajedno me počeli maziti. Ruke su bile posvuda, mazile su me i gladile, bile su tako nježne, bilo je lijepo i vrlo uzbudljivo i pomalo neuredno. Nije ono što sam očekivao; Nisam zapravo znala što očekivati.

Dok sam ustao, osjetio sam da se nanosi ulje i da je netko počeo ulaziti u mene, u isto vrijeme sam osjetio početak oralne masaže; nikada ranije nisam iskusio oboje u isto vrijeme; bilo je iscrpljujuće, ali zabavno. Nakon kratkog vremena mogao sam osjetiti kako mi se sperma počinje graditi, pokušao sam je zadržati, kao što je Jim rekao da produžim iskustvo. I moja prostrta je počela reagirati. jebanje sa tetkom price Nisam se više mogao suzdržati, a ni oni; činilo se da svi zajedno eksplodiramo.

Nakon kratke pauze za oporavak, htjeli su zamijeniti uloge. Krenuli su kao i prije, jasno da su prije radili složno. Nije prošlo dugo prije nego što smo svi ponovno doživjeli vrhunac. Idući put sam trebala oralno masirati, Goli lezbejski studenti što mislim da ne bih mogla svršiti ni treći, a kamoli četvrti put. Partner mu je dao analnu masažu. Još jedna promjena uloga i krenuli smo ispočetka. Do tog vremena svi smo već bili iscrpljeni.

Svi smo navukli ručnike ili poravnali kratke spavaćice i vratili se u glavnu sobu.Za osvježenje i opuštanje. Nakon otprilike pola sata htjeli su krenuti ispočetka; ali mijenjajući ovaj put. Vratila sam se u svoju spavaću sobu pridružila su mi se preostala dva klijenta. Ovaj put strgnuli su spavaćicu i hlače s volanima koje sam sada trebao nositi, a ne nasilno; samo na zabavan način; bilo je i zabavno.

Zatim smo ponovili ono što se dogodilo prije; bili su malo brži ovaj put u svršavanju, mislim da je nastupila dugotrajna iscrpljenost; bilo je sa mnom. Kad smo završili, svi smo zajedno legli u krevet, ovaj put su mi oboje masirali unutarnju stranu noge. Osjećao sam kako mi se sperma ponovno povećava, ali činilo se da je nisam mogao zadržati koliko god sam se trudio. To im se svidjelo; Pretpostavljam da i ja jesam.

Svi smo se povukli natrag u dnevni boravak, ovaj put smo Jim i ja bili jedini koji smo tamo stajali goli; svi su opet imali svoje ručnike. Htjeli su da im priredimo predstavu dok nas oni gledaju, nisam znao što su htjeli, ali Jim jest; Slijedio sam njegov trag. Oboje smo davali jedno drugom analni, a zatim oralni dok su oni gledali s pićem u rukama. Mislim da su nas slikali telefonima. Trebao sam se zbog ovoga osjećati poniženo, ali nisam. Izgubio sam pojam o tome koliko sam puta te noći svršio ili koliko sam puta bio upisan.

Pustili su nas da se zajedno tuširamo; opet su nas gledali i fotografirali dok smo se međusobno prali i čistili, sušili i oblačili. Jimu je pružena debela omotnica dok smo se opraštali. Vratili smo se u Jimov stan; otišli zajedno u krevet ali ovaj put spavati.

Sljedeće jutro Jim mi je dao polovicu onoga što je bilo u omotnici, platio je otprilike polovicu našeg odmora na jedrenju. Kakvo iskustvo nisam očekivao kad sam išao na odmor na jedrenju.

Kasnije ujutro organizator je nazvao Jima i rekao da su klijenti jako zadovoljni s nama i rekao da sljedeći put kada budu kod nas možemo li ih ponovno zabaviti. Što reći, i Baka porno prici smo uživali. Ostatak našeg tjedna obišli smo Cornwall prema planu.

U četvrtak poslijepodne zazvonio je Jimov telefon; to je bio organizator. Bismo li oboje bili na raspolaganju da se sastanemo s klijentom i njegovim prijateljima na njegovoj jahti u marini Penzance za poslijepodnevni posjet; Jim me pitao Rekao sam da; zašto ne. Zatim je objasnio što su tražili; zvučalo je poput onoga što se dogodilo na Motici prije nekoliko dana. Bilo je oko sat vremena vožnje od mjesta gdje smo bili.

Našli smo njihovu jahtu, bila je jako velika; mnogo veći od jahte od 65 stopa s koje smo sišli. Nema posade, oni su sami upravljali i sutra su trebali krenuti u Francusku. No, večeras su htjeli malo diskretne istospolne zabave sa strancima. Htjeli su na principu jedan na jedan i organizirali su dvije kabine s bračnim krevetima u kojima smo ih trebali zabavljati.