Eksplodirala je potražnja za čarapama

Dakle, dragi prijatelju, želiš znati nešto o ovom gipsu, znatiželjan kako sam slomio ruku. Smiješno, trebali biste pitati. Ah, to je prava priča. Iako doista nije tajna, to je priča za koju sam često mislio Vintage bejzbol isječak bi trebala ostati neispričana, misterij za sva vremena. Unatoč tome, odlučio sam zabilježiti sve što se dogodilo u pripovijesti u nastavku, kako bih zbrisao maglu enigme, kako bih rasvijetlio činjenice, točno onako kako su se dogodile. Da, nevjernici, priča koju pričam, od početka do kraja, istinita je. Kunem se na grobu svog dragog pokojnog djeda (koji je kremiran tako da, istini za volju, nema pravi grob, a neki su ga optužili da je prljavi prizemni lažljivi lopov, jadna isprika ljudskog bića, nepoštivan filander i pijanac, ali nemojmo govoriti loše o mrtvima).

Sve je počelo kada je moja puna ljubavi, uvijek strpljiva i prekrasna zraka svakodnevnog sunca, moje srce, moja duša, moja životna radost, moja nevjesta, izrazila po tisućiti put svoju duboku i trajnu ljubav prema tartufima, nečemu što smo imali priliku kušati kada na odmoru u Europi prije nekoliko godina. Kako je došlo do toga da mi možemo sudjelovati u tom uživanju uber bogataša, e to je već druga priča, koju ću, ako bude interesa, ispričati drugi put. Ali za sada je dovoljno reći da je bila izložena ovoj ukusnoj, iznimno skupoj deliciji dok je večerala s engleskom kraljicom. Znam, nevjerojatno, ali istinito, mi, stanovnici visokih ravnica, građani Muleshoea, malenog zaseoka smještenog na ravnim vjetrovima šibanim travnjacima zapadnog Teksasa, večeramo s kraljevskom obitelji. Da, mi, moja nevjesta i ja, oboje seljaci do srži, maturanti srednje škole Muleshoe, večerali smo s velikim i moćnim. I pritom je otkrio prekrasnu aromu i senzualni okus tartufa, nježnog blaga u kojem uživaju kraljevske obitelji.

Bila je nedjelja ujutro kad je, po tisućiti put, tiho promrmljala svoje beskrajno razočaranje što se udala za neuspješnog gubitnika koji joj nikada nije mogao pružiti ukusnu poslasticu koje se s toliko ljubavi sjećala iz tog slučajnog događaja prije mnogo godina. Misleći da ne mogu čuti, ljubav mog života zaklela se ispod glasa. Pogled joj je preletio preko lica, onaj koji ste i sami možda vidjeli, izraz lica koji cijelom svijetu govori da njezin prezreni niski životni muž nije u stanju pružiti čak ni najosnovniji životni luksuz, poput tartufa.

Mogao sam joj čitati misli, jer sve je bilo samo ne otisnuto na njezinu čelu, a govor njezina tijela zavijao je njezin prezir. Kroz stisnute usne i polusmijeh nasmiješila mi se, dok joj je jutarnja cigareta visjela sa strane usta, plavi dim kovrčao oko pramenova sijede, neočešljane, neoprane kose, divlje razbacane po njezinoj glavi. "Udala sam se za gubitnika", nijemo se namrštila.

Njezine neizgovorene, ali ponekad promrmljane misli povrijedile su me do srži. Nikada nisam želio razočarati tako nježan cvijet kao što je ona, tako dragu dušu koja voli i Djevojka iz susjedstva horor prici. Istina, zanovijetala je bez prestanka, smrdjela je na staračku mokraću i neoprane pazuhe, ponašala se prema meni gore od bijesnog psa, ali bila je moje srce. To što nisam mogao zadovoljiti takvo čudo kao što je bila moja nevjesta zadalo mi je bol duboko u duši.

"Sljedeći tjedan ću vući teret u Oregon na posao", spomenuo Rachel Blanchard nude prici. Zagunđala je. "U Oregonu rastu divlji tartufi." To je dobilo odgovor. Podignula je pogled, iznenađenje joj se vidjelo na licu.

"Tartufi?" pitala je.

"Da, tartufi. Eksplodirala je potražnja za čarapama Guglao sam. Proljetni bijeli tartuf u Oregonu je u sezoni. A ja ću, draga ljubavi, učiniti mojom životnom misijom pronaći ih dok sam tamo i donijeti ih kući."

Moja se mladenka nacerila. Srce mi se otopilo. Njezin osmijeh bio je sve ohrabrenje koje mi je trebalo. Sada sam imao misiju u životu.

Oni od vas koji barem prolazno znaju o oregonskom proljetnom bijelom tartufu nedvojbeno će se udvostručiti od smijeha u ovom trenutku.Žetva čak i nekoliko grančica ugrožene delicije koja raste samo u najudaljenijim predjelima šume, visoko u planinama, težak je zadatak čak i za najizdržljivije lovce. Lovci koji znaju što, dovraga, rade, i koji su prije lovili iluzornu gljivu, koji su uvježbani za avanturu i opremljeni za surovosti s kojima se moraju suočiti, ništa od čega nisam razumio niti znao, činjenice od kojih sam bio blaženo oduševljen nesvjestan. Stoga sam izrazio svoje namjere sa zdravim, krajnje neumjesnim samopouzdanjem, samopouzdanjem neznalice, sa sretnim osmijehom budale, istim onim osmijehom koji vidite na licima onih čije su posljednje riječi: "Pridrži moje pivo i gledaj ovo. "

Prije odlaska iz grada, svratio sam u svoju mjesnu knjižnicu, mudro misleći da bi mi moglo koristiti dodatno znanje o lovu na tartufe. Knjižnica je zapravo imala nekoliko knjiga o gljivama općenito i nekoliko o tartufima, uključujući knjigu od šest stotina stranica pod naslovom "Kako pronaći američke divlje tartufe". Provjerio sam sadržaj, okrenuo poglavlje o oregonskim tartufima i našao sliku svog cilja na cijeloj stranici. Izvadio sam telefon i okinuo fotografiju. Zatvorio sam knjigu s uputama od šest stotina stranica o svom nedostižnom cilju, uvjeren da imam sve potrebno znanje i krenuo sam.

Predvidio sam pola dana da izvršim svoj zadatak. Nakon što sam ostavio svoju prikolicu natovarenu iskorištenim papirom za zamatanje tamale ljuske u nacionalnom centru za reciklažu tamale ljuske, vozio sam traktorski dio svoje opreme planinskom cestom koja je vodila u nacionalni park. Parkirao sam svoj veliki taksi u slijepoj ulici koja je bila na kraju ceste, zgrabio ruksak i otišao do početka staze. Postojao je lanac koji je branio ulaz na stazu s natpisom koji se ljuljao na njemu i govorio je nešto o opasnosti ispred, apsolutno zabranjenom ulazu ili nešto slično, sa slatkim crtežom medvjeda. Pregazio sam mali lanac i krenuo u planine. I tako je počela moja potraga.

Satima kasnije, uznemirujuća misao mi je proletjela kroz um, zagolicala mi svijest. Možda sam trebao planirati cijeli dan. Kroz otežano disanje, grabio sam gore i više, sve dublje u šumu, osvrćući se svakim korakom. Zastajući da se odmorim, pala mi je na pamet još jedna misao. Možda sam trebao ponijeti kartu, ili kompas, ili barem ostati na stazi. Oh dobro, sreća je naklonjena hrabrima. Volim tu izreku. A danas sam bio hrabar, odvažan avanturist, odlučan pronaći svoje blago. Nasmiješio sam se u sebi, namjestio ruksak i otegao dalje.

Napokon sam došao do malog proplanka pokraj bistrog planinskog potoka koji je curio kroz dolinu između dva veličanstvena planinska vrha. U blizini potoka, ispod sjene divovskih zimzelenih borova, u podnožju moćnog drveća, ugledao sam kako nešto raste iz sjenovite kore. Zgrabio sam telefon i otvorio sliku, uspoređujući je s malom gljivicom ispred sebe. Hura. Uzmite bocu i nazdravite uspjehu, pronašao sam. jebanje na motoru Prvi put Zapravo, dok sam gledao oko sebe, vidio sam da se nalazim u pravoj oazi tartufa. Sićušne klice gljiva niknule su ispod drveća uspinjajući se zelenom dolinom koja okružuje potok koji curi. Brzo sam počeo skupljati što sam mogao, pentrajući se od stabla do stabla kako bih pronašao sićušne izljeve.

Nastojeći procijeniti razmjere blaga tartufa, pogled mi se proširio u dolinu sve dok, visoko iznad sebe, nisam vidio medvjeda kako gleda natrag niz dolinu ravno u mene. Ne bilo koji medvjed, američki grizli, drugi najveći predator na kopnu, a nadmašuje ga samo njegov rođak, polarni medvjed. Čini se da je ovaj grizli, odrasli mužjak, jeo tartufe. Vidite, nisu samo ljudi ti koji uživaju u zamršenom mirisu i okusu tartufa, već gotovo svi sisavci uključujući svinje, jele, losove, bizone i, sada sam shvatio, medvjede. Nenamjerno sam naletio na omiljeno hranilište za ovog grizlija.Činilo se da ga ljuti što čovjek ulazi u njegov osobni i privatni vrt. Pretpostavio sam da se naljutio kad sam ga vidio kako se podiže na stražnje noge, šapama diže zrak i riče. Čuo sam urlik otprilike sedam sekundi nakon što sam ga vidio kako uspijeva. Bilo je potrebno sedam sekundi da moćni zvuk zatutnji i odjekne niz planine do mojih ušiju. Kilometar i pol, utvrdio sam, ležalo je između mene i bijesne životinje.

Grizli se spustio iz svoje rikajuće poze i počeo trčati punom brzinom uz potok prema meni. Hmm. Sjetio sam se da sam čuo nekoga kako čovjek ne može pobjeći medvjedu. Pa ta neugodna tričarija nije me spriječila da pokušam. Svaka čast, imao sam dobar start. Okrenuo sam se u suprotnom smjeru i pobjegao kao vjetar od medvjeda. Trčao sam, činilo se, zauvijek, oko dvadeset, možda trideset sekundi. Prsa su mi se nadimala i mišići u plamenu, usporio sam korak u kas, koji sam uspio održati nekoliko minuta. Prokletstvo, nisam bio u formi. Hvatajući zrak, ponovno sam usporio do nečega što je sada nalikovalo brzom hodu, povremeno bacajući pogled preko ramena gdje sam, na svoju žalost, vidio zvijer od tisuću funti kako grmi i tetura sve bliže.

Nisam planirao da Besplatni jednostavni uzorci suknji dan prođe ovako. Kad je medvjed bio udaljen samo stotinu metara, priznao sam poraz i, pomirivši se sa sudbinom, pao na koljena i pripremio se za kraj. Zatvorio sam oči i zamislio svoju voljenu ženu kako stoji u stalno prisutnom oblaku cigaretnog dima, Marlboro joj visi s Daniel Radcliff gole slike, razbarušeni pramenovi neoprane kose uokviruju joj lice, poznati oštar miris ustajalog urina koji se osjećao u zraku, i šapnuo sam"Žao mi je ljubavi. Iznevjerio sam te."

Spremajući se za neizbježno, čučao sam u kugli na tlu, zatvorenih očiju, čekajući. Medvjed se zaustavio samo nekoliko koraka dalje. Prašina s njegovih šapa prošla je pokraj mene, a kamenčići su mi se kotrljali po nogama. Prisilila sam se otvoriti jedno oko i zaviriti u svoju nadolazeću smrt.Medvjed se opet podigao na stražnje noge i šapama hvatao zrak, ali kao da je gledao mimo mene, u nešto iza mene. Ispustio je snažan urlik. Tlo se treslo. drhtala sam. Ali medvjed nije napredovao.

Snažan urlik druge prirode, neka vrsta divljeg zavijanja, dopirao je iza mene. Prvi put Ana Nikolić Zaokrenuo sam glavu i pogledao u tom smjeru. Ondje je stajao, držeći deblo malog stabla kojim je mahao poput batine, nedokučivi Sasquatch, sam Big Foot, sedam stopa visok i petsto funti pravi kralj šume. I poput kralja kakav je bio, povukao se naprijed, prijeteći medvjedu, mašući ogromnom batinom i agresivno režajući kroz svoje prljave žute zube, tjerajući medvjeda unatrag.

Dva moćna ratnika suočila su se samo nekoliko sekundi, kada se medvjed spustio na tlo, okrenuo i odjurio, sretan što je preživio susret sa svojim jedinim prirodnim predatorom i pošasti medvjeda posvuda. Kad medvjedi imaju noćne more, sanjaju Big Foot.

Podigla sam pogled prema svom novom neprijatelju, a lice mu je još uvijek bilo zaleđeno u režanju. Pogledao me dolje. Pomislio sam da sam možda skočio iz tave u vatru, palo mi je na pamet. Polako, kako ga ne bih uzbunio, skinuo sam ruksak i istresao tartufe koje sam sakupio na malu hrpu ispred njega, kao svojevrsnu ponudu mira, a zatim odjurio. Behemot je pogledao tartufe. Njegovo se režanje pretopilo u osmijeh. Grleni zvuk izašao je iz njegova grla, zvučao mi je poput dubokog awwwww. Ponovno se nasmiješio, spustio ruku, zagrabio tartufe svojim moćnim rukama i okrenuo se da ode. Nakon nekoliko divovskih koraka, okrenuo je glavu i kimnuo glavom i ramenima da ga slijedim. Iako se to nikad nije spominjalo u školi, bez ikakve formalne obuke ili obrazovanja o toj temi, instinktivno sam znao kad primitivni div od petsto funti kaže "slijedi me", ti odgovoriš, "koliko visoko".

Nedugo zatim stigli smo do ulaza u pećinu. Big Foot se sagnuo da uđe unutra.Pratio sam. Nakon što su mi se oči privikle, mogao sam vidjeti iznenađujuće udobnu špilju. Prešli smo u središte gdje je nježni div smjestio tartufe kraj ravnog kamena. Posegnuo je za obližnjom lešinom nedavno ubijenog jelena, otkinuo komad mesa i ponudio mi ga.

Prihvatio sam komad sirove, neoprane divljači, zahvalno se nasmiješio svom domaćinu, ali stavio sam komad mesa na ravnu stijenu. Pogledao sam okolo i vidio mnogo malih grančica i nekoliko većih komada drveta. Skupio sam grančice u brežuljak u stilu tee-pee, izvadio šibice i zapalio malu hrpu drva. Big Foot se prestrašio od iznenadnog plamena, ali budući da je bio prilično inteligentan, brzo je prevladao svoje iznenađenje, prišao bliže i gledao kako vatra raste. Držao sam par minuta svoj komad divljači u plamenu, izvadio ga, otkinuo malu trakicu djelomično pečenog mesa i pružio ga domaćinu.

Big Foot je držao meso na jeziku, nasmiješio se i progutao ga. Dodao sam još drva, napravio neku vrstu štapića s kojih smo vješali trake divljači iznad plamena. U tren oka, Big Foot i ja smo se nasitili pečene divljači, začinjene s nekoliko komadića tartufa, koje je on ljubazno podijelio sa mnom. Zurio sam u svog neobičnog domaćina dok je sjedio naslonjen na zid špilje, ispružio noge i potapšao se po trbuhu. Na trenutak se lagano napregao, a zatim glasno, dugo podrignuo. Nasmiješila sam se i sama podrignula. Progunđao je i kimnuo mi, što sam protumačila da znači da smo sada brzi prijatelji. Složio sam se. U mojim mislima, on je sada bio moj bfbff, moj big foot najbolji prijatelj zauvijek,

Spustila se noć. Špilja se ohladila. Skupio sam preostala drva i poslagao ih na vatru. Začas je jarka vatra okupala hladnu špilju ugodnom toplinom. Big Foot se činio zadovoljan. Punog želuca i oblivena toplinom, zvijer je spavala. Slijedeći njegovo vodstvo, sklupčala sam se pokraj svog krznenog bfbff-a i ubrzo ušla u zemlju noda. Oko pet minuta. Bože svemogući, to bi stvorenje moglo hrkati.Probudio sam se od njegovog prvog snažnog praska, strahujući da se vani spustila bijesna grmljavinska oluja. Ali ne, grmljavina je dolazila iz dubine njegovih poluotvorenih usta, zvuk je odjekivao o zidove špilje sa svakim snažnim udahom. Slina mu je curila niz bradu. U tom trenutku sinulo mi je da ta neukroćena zvijer živi u potpunom zadovoljstvu, nikad ne umanjujući svoje ponašanje potrebama bilo kojeg drugog velikog ili malog stvorenja. širenje pičke price S tim sam uvidom zavidio svojoj divljoj bfbff. Smiješeći se u buci, uspio sam zaspati.

U jutarnjem svjetlu skupio sam svoje stvari i pripremio se za polazak. Moj bfbff je ustao, trljajući i mazeći svoje lijevo rame. Primijetio sam neku nelagodu u tom ramenu prethodnog dana. Pokazala sam na njegovo područje boli. Vidio je moj interes i raspustio kosu kako bi mi pokazao gadnu ranu od metka. Iznenađenje mi se vidjelo na licu. Moj krupni pratilac je zagunđao, pokazao na ranu i pokazao da ga slijedim. Odlučio sam učiniti kako je tražio, prvo zato što je imao petsto funti, a drugo, nisam imao gdje bolje otići. Bio sam, zapravo, beznadno izgubljen i nadao se da bi me on na kraju mogao uputiti u civilizaciju.

Hodali smo gotovo sat vremena, sve vrijeme čineći me još nesigurnijim gdje se nalazim, i vjerojatno čineći još malo vjerojatnijim da će me pronaći, ako je ikome stalo ili se usudio pogledati. Možda sam trebao nekoga upozoriti na svoje planove, kao i uzeti kartu i kompas, ili možda čak pitati lokalca za upute.

Izbacio sam iz misli pitanje svog konačnog spasenja i usredotočio se na hodanje kroz grubo grmlje iza svog velikog, ali iznenađujuće okretnog vodiča. Napokon smo izašli na malu čistinu. Ležeći sa strane vidio sam ostatke crvene flanelske košulje i zelene John Deere kape u blizini ljudske lubanje i raznih kostiju još uvijek prekrivenih svježe trulim mesom. Kosovi strvine su se razbježali dok smo se približavali. U Eksplodirala je potražnja za čarapama je ležala puška.Tijelo lovca bilo je divljački raskomadano, raskomadano, vjerojatno od strane istog gromoglasnog diva koji sada stoji uz mene.

Moj je prijatelj nogom udario lubanju, ispustio tiho prijeteće režanje i pokazao na svoje rame. Kimnula sam i progunđala da razumijem. Pomislivši da bi mi puška mogla dobro doći, krenuo sam prema njoj i posegnuo dolje. Moj prijatelj je brzo skočio ispred mene i, prvi put od našeg prvog susreta, osjetio sam trenutak užasa. Istrgnuo mi je pušku iz ruku, zaurlao i bacio je natrag u grmlje. Gurnuo me i zarežao, očito svjestan da je puška izvor njegove ozljede.

Ispustila sam tihe umirujuće zvukove, pokazala mu na rame i odmahnula glavom. Rekla sam ne, ne, ne, nadajući se da će možda shvatiti što mislim. Onda, pa, ovdje moja priča o tome kako sam slomio ruku postaje pomalo čudna. Morao sam svom prijatelju reći da ga nikad neću upucati. Pa sam se osovio na ruke i koljena, teturao i ustao, riknuo poput medvjeda i šapama grabio zrak. Zatim sam uperio u pušku i ponovno pokušao oponašati medvjeda. Mogao sam vidjeti kako razumijevanje raste u očima mog vodiča kroz divlju divljinu. Osjetio je da želim pušku kao zaštitu od medvjeda. Prišao je puški, uzeo je i prišao meni. Polako, povremeno oklijevajući, ponudio mi je pištolj.

Osjećao sam veliku radost što je ovo divlje stvorenje, tako nedavno ozlijeđeno rukom drugog čovjeka, osjećalo da mi može vjerovati. Uzeo sam pištolj od njega, polako ga spustio na tlo i otvorio preklop na ruksaku. seksualno obrazovanje (edukacija) Prvi put Posegnula sam unutra i izvadila svoju kutiju šibica, dajući mu cijelu kutiju kao zahvalu na povjerenju. Sigurno je jako uživao u kuhanoj hrani, jer je nježno držao kutiju šibica, gugutao i, doista vjerujem, smiješio mi se. Sagnuo sam se i polako podigao pištolj, pogledao oko sebe i slegnuo ramenima kao da pitam: "Kamo sada, veliki čovječe?"

Moj bfbff je donio odluku i krenuo, ne u istom smjeru u kojem smo mi došli. Očito je imao na umu drugo odredište.I jednako jasno, ponovno sam osjetio da je moja najbolja, ako ne i jedina opcija, slijediti. Hodali smo još sat vremena. Na vrhu Besplatno jebanje preko vidio sam dolinu ispod nas koja je bila očišćena za stoku. U sredini doline vidio sam kuću na ranču i nekoliko vanjskih zgrada. Moj prijatelj je zagunđao i pokazao. Napravio sam nekoliko koraka u smjeru ranča, zastao i okrenuo se da podignem ruku u znak nježnog pozdrava.

Veliko stopalo podiglo je ruku zauzvrat, i dalje čvrsto držeći kutiju šibica. Istina, za mene je ovo bio gorko-sladak trenutak. Nedostajao bi mi moj prijatelj drvosječa. I osjećala sam, duboko u srcu, da ću i ja njemu nedostajati, pogotovo svaki put kad bi šibicom uživao u kuhanom obroku. Uspostavili smo vezu koju će svatko zauvijek pamtiti.

Kasnije tog ljeta došlo je do golemog šumskog požara koji je nastao u području blizu špilje u kojoj sam boravio sa svojim prijateljem. Gledajući taj požar na nacionalnim vijestima, gledajući tisuće jutara pougljenjene šume gdje sam nedavno pješačio, plamenove koji skaču u zrak, šireći se selom prijeteći životima ljudi i šumskih stvorenja podjednako, natjeralo me da na trenutak razmislim o mudrosti davanja primitivnom špiljskom stvorenju pune kutije šibica. Posljedice. Oh dobro. Što je napravljeno, napravljeno je.

Spustio sam se u dolinu i približio seoskoj kući. Kako ne bih prestrašio i uzbunio stanare, najavio sam svoju prisutnost čim sam prišao. Prije nego što sam stigao do vrata, ona su se širom otvorila. Uokviren u otvoru stajao je anđeo. Vjetar joj je milovao kosu, nježno podižući zlatne uvojke, koji su plesali oko njezinih crvenih izljubljenih obraza i širokog bijelog osmijeha. Oblaci iznad su se razišli i mlaz sunčeve svjetlosti pojavio se na njezinom licu, obasjavši ga gotovo jednako jarko kao što je njezino lice osvijetlilo moju dušu. Reći da sam bio oduševljen znači reći da je sunce toplo. Srce mi je pucalo od dotad nepoznate radosti.

Usudivši se progovoriti, ispričah ovoj ljubaznoj djevi svoje nevolje. Jao, imala je i svojih problema."Moj muž je otišao prošlog tjedna u lov na neke vukove koji su nam ubijali janjce", rekla mi je. "I nije se vratio."

"Je li nosio crvenu flanelsku košulju i zelenu John Deere kapu?" Pitao sam.

"Kako si znao?" odgovorila je.

"Sretan pogodak." Odgovorio sam.

Nastavila je pričati, govoreći mi o njihovoj dubokoj želji da imaju djecu i godinama bolnog neuspjeha. Prije nego što odeš," upitala me, moleći me, "Možeš li leći sa mnom u moj krevet. Moje je plodno doba u mjesecu. Kad se muž vrati, bit će presretan ako budem trudna. Mislit će da je njegovo i napokon ćemo živjeti ispunjen život s obitelji zahvaljujući vašoj ljubaznoj gesti."