Non gola tinejdžerska cijev

Bip. Bip. Bip, uključite monitore.

Otvaram jedno oko.

Bip. Bip. Bip.

Sada se osjećam puno bolje. Pitam se. Otvaram drugo oko.

Okolo ima ljudi.

Nitko me ne kuša. Odahnem s olakšanjem.

Priča mi medicinska sestra. Stvari se popravljaju. U bolnici sam!

Da sam mogla, otplesala bih svoj sretni ples. Međutim, ja sam spojen na sve vrste žica. Kao da plivam u špagetima.

Ima nježan glas. Umirujuće. Nekako pixie.

Nasmiješim joj se, slatka je. Vitke, plave kose.

Nakon nekog vremena, nakon što su ga liječnici bockali i bockali i proglasili budnim, došlo je vrijeme za razgovor s policijom.

Bili su uparen par. Detektiv na teškim slučajevima i prebijeni policajac. Počeli su me žariti, a ja samo nisam tako bistar, govorim istinu.

"Dakle, stavili su te Baka jebe sina avion, privatni avion, nahranili te džinom natopljenim travom, odvezli te u tajni laboratorij." Mislim da mi policajac nije povjerovao.

Ušli smo u srž toga. Moja je priča ostala ista, prepričavajući je uvijek iznova.

Otišli su misleći da mi je zvonilo. Što je, naravno, bila istina, nisam to mogao poreći. Prolio sam petlju, sve sam im rekao. Non gola tinejdžerska cijev Pa skoro sve. Stvarno mi nije bilo jasno gdje je vrijedna spomena ona pušeća, opaka riba u čizmama koja me je upoznala s potpuno novom razinom pušenja, čak i bez sretnog završetka.

Otišli su obećavši da će provjeriti moju priču.

Napokon sam dobio trenutak i zatražio telefon.

Baš sam se spremao nazvati kad je navratila bolnička gospođa na naplati da lijepo popričamo. Moramo ispuniti hrpu papirologije. Nisam imao svoj novčanik, ali ispostavilo se da bolnice imaju računala, pa su znali tko sam i što je još važnije, tko je moj osiguravatelj.

Potpisao sam na kraju, kvalitetna medicinska skrb nije jeftina.

Konačno. Nazovem svoj ured i dobijem Dorothy na liniji.

"Hej, ja sam", rekao sam.

"Sranje, gdje si. ​​Michael je ljut, otjerao si gomilu kupaca!" - uzviknula je.

"U bolnici sam", kažem uz našu glazbu na čekanju.

Michael dolazi. "Koji vrag Bob!"

"U bolnici sam Michael." Rekao sam, mogu ga čuti kako se ispuhuje.

"U DC-u sam, opljačkan sam". Hej, nakon pogleda koje su mi policajci uputili, shvatio sam da istina nije moj najbolji početak.

Sljedećeg jutra posjetilo me Doctor Tribe. Nakon bockanja i bockanja, što je očito način na koji liječnici pozdravljaju, bacili smo se na mjedene čavle. Neke su stvari bile poderane, ali ništa nije slomljeno. Par sojeva i hrpa crnih i plavih za ukrase. Mislio sam da sam se lako izvukao.

Policajci su se vratili popodne. TSA je pronašao moju "napuštenu" prtljagu i iz predostrožnosti su je digli u zrak. CCTV nije uhvatio ništa, ali je sustav bio notorno neispravan, ili su barem tako rekli.

Najveći problem koji su imali s mojom pričom je što nije bilo podataka o polijetanju privatnog zrakoplova u to vrijeme. Kontrola zračnog prometa nije imala takav avion u svom sustavu; ni na zemlji, ni u zraku, nema aviona ovdje Grupne vježbe nema aviona tamo, FAA nigdje ne vidi avion.

Dakle, ne, policajci nisu povjerovali ni jednu riječ.

Prije sam mislio da je boravak u bolnici dosadan, sada mi je to opuštajuće. Sutradan ujutro su me "oslobodili". Michael je rekao Dorothy da rezervira moj let kući.

Ono što nije bilo opuštajuće je biti u zračnoj luci DC. Zalijepio sam se za zidove. Pazio sam na leđa i izbjegavao slatke djevojke.točka. Nakon jako dugog leta sletio sam na zapadnu obalu. Dobro je biti doma. Loše je biti u drugoj zračnoj luci.

Michael me podigao i odvukao do moje kuće. Rekao mi je da odvojim vrijeme, ozdravim i sljedeći ponedjeljak budem na poslu.

Ušepao sam u svoju praznu kuću. Svaki put kad uđem pogodi me. Prazan. Ona više nije ovdje. Uzdahnula sam i odvukla se do svoje spavaće sobe i srušila na krevet. Jebote, kakav tjedan!

***********

Prošlo je nekoliko tjedana. Znam što se dogodilo, ali nema dokaza, osim dugotrajnih bolova i modrica. Policajci u D.C.-ju su me otpisali kao kretena.Nemam nikakvih tragova i iskreno ništa nema smisla. jebanje u svlačionici Mama sin Stvarno me počinje pomalo izluđivati.

Zašto. Zašto ja. Bože, imao sam hrpu pitanja.

Moj posao je patio, siguran sam da nisam ni blizu zračne luke. Michael je bio ljut što sam otkazala svoja putovanja taj tjedan. Jednostavno nisam Djevojka piški besplatno raditi zračne luke.

***********

Prošlo je oko mjesec dana. Michael me danas otpustio. Ne mogu ga kriviti, putovati je dio posla, a ja jednostavno nisam dorastao tome. Bila sam zahvalna što me izdržao kroz mjesec. Stvarno je pomoglo.

Počinjem preispitivati ​​vlastiti razum. Prijatelji su me prilično otpisali. Moje jedino društvo je mačka saveznica kojoj ostavljam otvorene konzerve tune.

**************

Prosinac je. Ovako daleko na sjeveru dani su prilično kratki, kiša je padala zadnja dva mjeseca. Imam ogrebotinu u banci. Prodao sam stari prostor, smanjio broj. Pretvorio sam se u detektiva. Prosijavam i filtriram internet. Tražim izvješća o drugim muškarcima koji su također tvrdili da su oteti iz zračnih luka.

Našao sam 28 policijskih izvješća koja se uglavnom podudaraju s mojim iskustvom. Zaronio sam dublje u internet. Pretpostavljam da smo poput ljudi koje su oteli vanzemaljci, ali ti ljudi pričaju o tome. Na kraju sam naletio na blog još jednog "otetog".

Poslao sam e-mail blogeru. Za nekoliko minuta je odgovorio, da, želio je razgovarati sa mnom koliko i ja s njim. 5 minuta kasnije razgovarali smo telefonom.

Za mene je to bio iskorak. Želio sam se naći s njim licem u lice. Dobra vijest je bila da je živio u Portlandu, južno od mene, i samo oko 3 sata vožnje.

************

Stigao sam do otmjene stambene zgrade u četvrti Pearl u Portlandu. Parkiranje na ulici bilo je gadno. Napokon sam pronašao mjesto udaljeno 10 blokova i odlutao natrag kroz maglu Portlanda.

Zvao se Joel. Imao je isti ukleti izraz u očima koji sam viđao u svojim očima svakog jutra. Ali bilo je dobro. Razgovaramo o tome. Njegova djevojka je bila plavuša, a moja brineta. Mama sin higijena Isti avion. Nije se upišao u gaće, nisu ga udarili pikalom.Dobio je martinije. Dobio je udarac. Pocrvenio je samo na trenutak. Pretukli su ga i bacili u Motel 6. Zakucali su ga u Denveru, ja sam bio u Chicagu. Oboje smo završili u gradu u koji smo trebali ići. On je bio u Oklahoma Cityju, ja u D.C. To mu se dogodilo prije godinu dana u rujnu, meni je to bilo prošlog listopada.

Oh, i njegov broj je bio 420.

Imali smo što nastaviti.

Tijekom sljedećih nekoliko dana složit ćemo neke stvari. Joel ima prilično lijep stan. Penthouse, 4 kreveta, 5 kupaonica. Očito je Joel bio opterećen danima u visokoj tehnologiji prije nego što su. zračne luke postale zabranjeno.

Izvukli smo policijska izvješća, našao ih je i on. Pokušali smo kontaktirati ostale. Naravno, svi do kojih smo uspjeli doći nisu htjeli o tome govoriti. Ali moglo se reći po nekoliko glasova, bili su oteti. Najbliži koji smo pronašli bio je u Phoenixu. Sutradan smo krenuli van.

Phoenix je bio lijep. Ne pada kiša. Našli smo Franka u oronulom stanu u Chandleru.

Nije baš dobro prošlo. Frank je jednostavno bio previše oštećen tim iskustvom. Napokon smo ga uspjeli nagovoriti da s nama popriča nekoliko trenutaka, jedino što smo od njega dobili je njegov broj, 582.

Krenuli smo kući. Bili smo u slijepoj ulici. Obojica smo bili prilično niski. Vraćanje na kišu i betonsko nebo nije pomoglo. Duga vožnja.

Razmišljao sam o svom životu, bez ikoga i zapravo nemam kamo; pa sam visio kod Joela. Joel i ja nastavili smo birati slagalicu. Nismo iskopali nikakve nove informacije, stalno smo ponavljali ono što smo već znali; s nadom da smo nešto propustili. Postalo je više poput lupanja glavom o zid od cigle. Nakon tjedan dana, krenuo sam kući. Namjeravao sam pokušati ostaviti ovo užasno iskustvo iza sebe, možda vratiti svoj život na pravi put. Možda potražim psihijatra da mi pomogne.

Prošlo je oko dva tjedna kada smo napravili pauzu.

Joel je gledao lokalne vijesti i Pantyhose sex the se priča o otetoj osobi koja je pronađena u Portlandu.Nazvao me i ja sam odmah uzeo neke stvari, ubacio ih u auto i odvezao se u Portland. Joel i ja smo zatim otišli u bolnicu.

Zvao se Ralph. Ralph je žilav kurvin sin. Da, iako su ga nazivali ludim, nije mijenjao svoju priču. Ralph je dolazio iz Charlottea preko Atlante u Portland.

Trebalo je malo da dođem do njega. Znate bolnice. Brunhilda, pokojna iz nacističkog SS odreda smrti bila je na dužnosti. Bila je medicinska sestra za koju smo mogli reći da nije sranje. Visjeli smo na dizalima i čekali. podvezice price Napokon je neki jadnik dobio srčani zastoj ili tako nešto. Borbena sjekira je krenula prema njemu, mi smo se provukli pored sada praznog mjesta za medicinske sestre i samo ušetali u njegovu sobu.

Bio je malo sumnjičav, ali kad smo rekli da smo čuli njegovu priču i povjerovali u nju, laknulo Mama sin je. Nije boljelo kad smo rekli da ne mislimo da je lud. Tada smo mu dali kratke verzije naših priča.

Posjetili smo Ralpha nekoliko puta u bolnici. Bio je prilično dobar momak. Kao Joel i ja, razvedeni, bez bliže obitelji. Joel je ponudio Ralphu da se preseli k njemu, bez potrebe da ide u zračnu luku. Ralph je kimnuo, zračne luke su opasna mjesta.

Sutradan su "puštali" Ralpha. Joel i ja smo se vratili u njegovu kuću.

Sljedećeg smo jutra preselili Ralpha k Joelu. Nakon što smo smjestili Ralpha, rekla sam Joelu da moram otrčati kući i srediti neke stvari, ali ću se vratiti ujutro.

Dok sam se vozio kući, bio sam auto-pilot. Stalno sam vrtio sve iznova i iznova i iznova u svom umu. Negdje oko Tacome shvatio sam da mi to jednostavno ne pomaže. Kad sam stigao kući, prvi put sam to mentalno ostavio po strani. Sjeo sam u auto samo sam bio miran. Mora da je bilo oko 11:30 kad sam odlučila da je vrijeme da se popnem u stan.

Ušao sam u stan, nogom razbio vrata, okrenuo se i upalio svjetla - i sranje. Tu je bila, između mog TV-a i MOG JEBENOG KAUČA!!

Čuo sam kako je zasun iza mene škljocao.

Još uvijek je užarena u tim čizmama, čisti medo je bio nov, i moram priznati da je bio lijep dodir.

Ohhhhh i te sise. Probušila je jednu bradavicu, bila je tako slatka s prstenom na bradavici. Muškarac, čizme, prsten za bradavicu, nevjerojatno pušenje; osmijeh mi se navukao na lice. Zračne luke, elektrošokeri, avioni, stepenice, vatrogasna crijeva, igle, bol, bolnice.sretan sam što se nisam popišao; oh, i nisam imao osmijeh na licu.

Doklizala je do mene, trljajući nogu gore-dolje o mene. Čekam taser. Zabija mi se njezine sise u prsa. Toliko sam šokiran kad je vidim, sledim se kao kamen. Jedva dišem. Imam nagle bolove u leđima.

Otkopčava mi remen, spušta mi hlače, pada na koljena, počinje obožavati moj kurac.

U redu, sada sam prilično siguran da sam prošao cijeli zavoj. Mora da sam samo luda ludnica. Nisam u dodiru sa stvarnošću, taj vlak je otišao sa stanice.

"Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"

Sada ima cijelog mene, koliko god duboko mogu biti, jebeno sam tvrd. Ona me muze. O moj Bože, hvala ti hvala ti hvala ti. Ako je Brittney skye jebe štrebera moj odmor od razuma, prihvatit ću to. Molim vas dodajte litiju.

Ja svršim, a ona zadrhti, uzdahne i sruši se na pod. Nataša Moskva Mama sin Ohlađena je.

Ja sam, blago rečeno, skroz izbezumljen. Podižem hlače i gledam je odozgo. Krenem u akciju. Zgrabim ljepljivu traku i omotam je oko njezinih zapešća, a zatim oko gležnjeva. Zatim oko zapešća pa oko gležnjeva pa oko zapešća pa oko gležnjeva.

Pretražujem stan. Nitko drugi nije tamo. Gledam kroz prozore, ne vidim više nikoga.

Disanje mi je isprekidano. srce mi lupa,

Izvadim svoj telefon i nazovem Joela.

"Hej čovječe, ONA je ovdje." Kažem mu.

*******

Joel i Ralph stigli su oko 3 ujutro. Nisam bila umorna, nisam bila uzbuđena, samo sam bila otupjela. Ali laknulo mi je što su stigli. Još uvijek je bila omotana ljepljivom trakom na mom podu. Nisam je pomaknuo. Nisam radio ništa osim sjedio na kauču i gledao je.Reći da sam sjeban nije baš u redu. Više nisam imao pojma što da radim osim da ih čekam i divim se njezinom prstenu na bradavici. Bljeskalo je na svjetlu dok su se te nevjerojatne grudi pomicale s njezinim disanjem. Bila su to najduža tri sata. Naoružao sam se svojom najtežom tavom, za svaki slučaj.

Bože, bilo je dobro vidjeti te dečke.

********

Nakon nekog vremena zaključili smo da moj skučeni usrani stan nije dobro mjesto za boravak, na kraju krajeva, ona me tamo pronašla. Još smo je malo zalijepili, smotali u tepih; zatim je zalijepio ljepljivom trakom.

Zgrabio sam nekoliko stvari; nešto moje odjeće i ono što smo mogli pronaći od nje; torbicu, njezinu prtljagu i dva tasera. Izbacili smo prtljagu i strpali njezine stvari u vreće za smeće. Ostavila mobitel, uzela elektrošoker. Otišli smo iz mog stana do 4 ujutro. Odvukli smo "tepih" do Joelova SUV-a. Slijedio sam Joela Mama sin bbw u Portland. Krenuli smo na jutarnju vožnju. Zadnjih 10 milja trajalo je zauvijek. Napokon smo se otkotrljali u Joelovu stansku zgradu oko 9 ujutro.

Izvukli smo "tepih" iz Joelove opreme. Bila je prokleto duga vožnja dizalom do Joelove kuće i ispustio je "tepih" u njegovu dnevnu sobu. Nema buke iz "tepiha".

Ralph je krenuo pokupiti neke potrebne stvari. Joel i ja izbacili smo sve iz najmanje spavaće sobe osim madraca. Ralph se vratio s lancima, bravama i drugim stvarima. Moramo raditi na njezinoj sobi.

Joel i Ralph razmotali su "tepih" u dnevnoj sobi. Bila je budna. Bilo je potrebno sve što su Joel i Ralph imali da vrate njezino migoljivo tijelo natrag u spavaću sobu gdje sam ja čekao s lancima, bravama i lisicama. Glavom je udarila Ralpha. Joel, skoro poludio.

Kad su je imali u spavaćoj sobi, vidjela Sestrinski seks se najčudnija stvar.

Prestala se otimati i pogledala me psećim očima. Pokušala je doskočiti do mene. Činilo se da je gotovo zadrhtala kad sam joj stavio lisice oko zapešća. Izgledala je kao da se smiješi ispod pačje trake na ustima.

Čudno, zar ne?

Sa mnom je bila maca, s Joelom ili Ralphom bila je stjeran u kut razbješnjeli planinski lav.

Sad smo je držali lancima vezanu za krevet, dao sam se odrezati ljepljivu traku, Joel i Ralph su mi služili kao rezerva i čuvari. Ostavili smo upaljeno svjetlo, zaključali vrata i otišli u Joelovu kuhinju nešto prezalogajiti i smisliti sljedeće korake.