Pijana djevojka s web kamere

Ovu priču napisala je moja posebna prijateljica Kevsta.

Susie:

Oklijevao sam, nesiguran; što ako je netko vidio. Pitao sam se bih li uopće mogao nastaviti sa svojim planom. Dok sam čitao priču na internetu, činilo mi se tako ukusno zločestom idejom da je odglumim, ali sada, kad sam htio započeti, je li to doista mudro. Pretrčala sam priču u glavi. Poslao mi je drhtaj niz kralježnicu i dao mi trnce negdje drugdje. Glas u mojoj glavi vikao je 'učini to!'

Dok sam čistio kuhinjsku radnu plohu, premještajući stablo šalice i blok noževa na stol, pogledao sam kroz prozor. Čini se da moj susjed, Adam, danas nije tu. Uzdahnula sam; pomisao da će me ugledati bila je dio privlačnosti, iako je bio oženjen i stariji od mene.

Skidanje u kuhinji. Bila sam uzbuđena i pomalo uplašena. Ispred otvorenog prozora skinuo sam džemper, pažljivo ga savio i stavio na kuhinjski stolac. Prisiljavajući se da ne žurim, izašla sam iz cipela i skinula traperice. Više nisam pogledao van, dok sam gaćice spuštao preko Slike drkaćih trannija izdašnih bedara, savijajući ih i dodajući hrpi. Napokon sam posegnula iza leđa i otkopčala grudnjak, oslobodivši grudi. Na trenutak sam stajao, uživajući u osjećaju da sam gol, u svojoj kuhinji, danju, s navučenim roletama. Shvatio sam da trebam piškiti, pa sam napustio kuhinju i otišao na kat u kupaonicu. To sam učinio. Vratio sam se u kuhinju i spustio roletu.

Adam:

Bio je to dobar dan. Pečenje je bilo gotovo, očistio sam sobu, sve oprao, pospremio, nacijepao drva za ogrjev te večeri pripremio za svoju ženu, a sada sam se opuštao nakon dugog vrućeg tuširanja. Bio je tek siječanj, ali sunce je bilo vani, kuhinja topla, miris kolača u zraku. Otvorio sam stražnja vrata, svježi zrak bio je blag i sladak, a vanjsko zujanje dopiralo je na povjetarcu. Pijana djevojka s web kamere Hodajući gola, sredila sam se, a zatim stajala gledajući kroz prozor.Ono što sam vidio natjeralo me je dahnem i ustuknem. Ali onda sam zakoračila naprijed, pritisnula se o radnu ploču.U susjedstvu, u kuhinji, bila je moja susjeda.Ne. Nije mogla biti. Oblinasta, seksi žena nježne kože iz susjedstva skinula je džemper. Činilo se da korača uokolo, a ja sam zadivljeno gledao kako presavija traperice na vrh džempera, zatim – gotovo nevjerojatno – stavlja gaćice na vrh i stoji, izvijenih leđa, dok je skidala grudnjak. Imala je obline, njezina slatka meka koža bila je zrela i slatka. Kako sam samo žudio za njom u neobičnim trenucima kada smo razgovarali, a ona se nasmiješila kad smo se sreli. Imala je tu tajnu moć koje kao da nikada nije bila svjesna, senzualnost je curila iz svake njezine pore. Često sam je zamišljao, skromnu, odjevenu, kad bih je vidio u trgovinama ili na putu do posla, ali bez gaćica i vlažnu ispod te vanjske ljuske. Spustila je prozorsku roletu.

Susie:

Vrativši se u kuhinju, otvorio sam stražnja vrata i uzbuđen tom idejom, izašao gol, samo Pijana djevojka s web kamere trenutak da otvorim vrata. Teško dišući vratio sam se u sigurnost kuhinje i popeo na radnu ploču, koristeći stolac kao pomoć. Sjedio sam na trenutak, a zadnjica mi je kliznula naprijed. Mislim da je prevelik, ali sumnjam, nadam se čak, da moj plašljivi susjed to odobrava. Uostalom, on je samo jednom, na zabavi u svojoj kući, stao pored mene i malo predugo naslonio ruku na moju guzicu. Tamo sam sjedio, stopala na stolcu, razmaknutih nogu, s vlažnim otvorom blizu ruba.

Izvana se začuo zvuk, ali uslijedila je tišina pa sam nastavio. Bradavice su mi bile tvrde dok sam ih gladio, brzo pomičući ruku prema trbuhu, a zatim prema mačkici. Jednom sam rukom masirala klitoris, prvo polako, a onda brže. Drugom sam rukom dražio svoje vlažne usne koje su se još više otvorile. A sada onaj odvažni dio, pomislio sam. Sa svoje strane sam uzeo čokoladicu.

Adam:

Stajao sam, i dalje pritisnut o radnu ploču, iznenada svjestan svog penisa, tvrdog, uspravnog, pulsirajućeg, sjaja pređumra koji je svjetlucao u naboru moje kožice. Odmahnula sam glavom i promrmljala ispod glasa. Baš kad sam se htio okrenuti, uhvatio sam iznenadni pokret, njezina stražnja vrata su se otvarala, širina, šire – izašla je. Mogao sam joj vidjeti samo ramena i glavu, ali znao sam, jednostavno sam znao da je još uvijek gola. Noge su mi se pomaknule i prije nego što sam shvatila što se događa, bila sam na stazi, kroz vrata, zakoračila do njezinih stražnjih vrata, pokraj natkrivenog prozora. Zaustavio sam se, tiho zadržavši dah, dok sam virio iza okvira vrata.Sjedila je na radnoj ploči, stopala joj je bila u ravnoteži na stolcu, njezina guza - ta meka, slatka breskva okrugla guzica kojoj sam se toliko puta divio u njezinim crnim hlačama – točno na rubu kuhinjske ploče. Njena desna ruka stoji iznad tog glatkog okruglog trbuha, dva prsta kruže po klitorisu, masiraju ukrug i ukrug, glatki od požude Gole slike Playboya soka, bjesomučno trljajući, naizgled sve brže i brže, dok – ja sam treptao u šoku i zaprepaštenju. .

Susie:

Ovo nije bilo vrijeme da se prepustim sebi, morao sam biti brz. Čokoladica je bila vrlo pravokutnog oblika i, moleći se da se ne slomi, gurnula sam je u svoju macu i počela kliziti unutra i van. Istovremeno sam mahnito trljala klitoris; osjećao sam se vrlo zločesto i ubrzo sam bio na rubu vrhunca. Sve brže sam trljao. Pi Didi Terapeut Sve brže i brže sam pomicao sada ljepljivu i topljivu čokoladicu. Naglo sam stisnuo bedra i počeo drhtati; Kao što sam učinio, zazvao sam "Adam", ime mog susjeda!

Adam:

U lijevoj je ruci bilo nešto što je izgledalo kao čokoladica. Uranjala je glatku, slatku pločicu koja se topila unutra i iz mace, usana razvučenih oko zdepastog slatkiša. Primijetio sam, na podu, odbačeni omot.O moj Bože, srce mi je poskočilo kad sam počeo milovati svoju batinu, oponašajući svaki njezin zaron i povlačenje vlastitim potezom gore-dolje=2 0, šireći glatku pretspermu s glavića duž moje osovine. Stenjala je, teško disala, grudi su joj se kotrljale i naginjale, a uspravne bradavice primamljivo su pokazivale na njega, a zatim u stranu, dok se uvijala i zgrčila. Sokovi iz njezinih slatkih – vrlo slatkih – usnica curili su dolje, preko dijela kože, sjajeći unutar tamne zvijezde prije nego što su se skupili na radnoj ploči. Željela sam zakoračiti naprijed i polizati ih, ili uroniti svoju vruću osovinu u taj slatki ljepljivi tijesni mali otvor, ali nisam se usudila. Odjednom se zatresla i pozvala me po imenu. Udarila je čokoladicu o vrh sa strane dok je dahtala i stenjala od snage vrhunca. Prozvala je moje ime. Ne tuđe, već moje. Zakoračio sam unatrag, tresući se, drhteći, kuglica je kapala iz moje osovine, na stepenicu. Potrčala sam, natrag u sigurnost svoje kuhinje, tresući se, dršćući.

Susie:

Sjedio sam na trenutak, potpuno iscrpljen. Spustila sam pogled na ljepljivu, čokoladnu kašu koju sam stvorila. Bože, mislio sam da trebam tuš. Popela sam se na kat i pod tušem se brzo nasapunala, još uvijek drhteći od uzbuđenja svoje smjelosti. Hvala bogu da nitko nije vidio, pomislila sam dok sam se trljala. Zatim sam se osušio i, kao posljednji potez odvažnosti, vratio sam se u kuhinju i podigao roletu, prije nego što sam se obukao i otišao na posao.

Adam:

Ugledao sam njezin sjenoviti oblik u kupaonici iza mutnog stakla. Zamišljao sam je kako sapuna svoju kožu, svoje tijelo, te obline, pod tušem. Sigurna iza svoje rolete, provirila sam, zabrinuta da me je vidjela. Sve što sam vidio bilo je kretanje iza kupaonskog stakla, a zatim, nekoliko sekundi kasnije, kuhinjska zavjesa se podiže, ona leđa u kuhinji, gola, zatim se oblači.Jesam li sanjao. Pogledao sam dolje na svoj istrošeni penis, koji je još trnuo, još uvijek sa sjajem unutarnje strane kožice dok se polako počela stvrdnjavati. Kao u snu, stajao sam naslonjen na radnu plohu, ovaj put uporan, pritiskajući tvrdoću radne ploče. Otvorio sam staklenku sa slatkim na radnoj ploči, odmotao čokoladicu i polako je počeo sisati i lizati, dok mi je druga ruka milovala tijelo. "Susie" zastenjao sam.

Susie:

Kasnije tog tjedna sreli smo se u lokalnoj trgovini, kraj slastičarne. Ruke su nam se dodirnule dok smo istovremeno posegnuli za čokoladicom iste marke. Pogledi su nam se sreli. Oboje smo pocrvenjeli, a onda sam se pitala zašto je pocrvenio, shvatila sam što znači Besplatno duboko ustajanje grla crvenilo.