Ladyboy crna priča

Svi likovi u ovoj priči imaju najmanje 18 godina, izmišljeni su i svaka sličnost sa stvarnim osobama, živima ili mrtvima, sasvim je slučajna.

Zahvaljujem se svima vama koji ste mi pomogli da napišem ovu moju prvu priču i inspirirali me da nastavim. Posebna zahvala ide mojoj supruzi na njenoj trajnoj podršci, Allison na njenom uređivanju i Billu i E.M.-u iz Britanije na pomoći oko priče.

JEDAN: DYLAN

'Bježi Dylan, bježi!' Vidjeti Dylana kako trči prema liniji pokušaja bilo je uzbudljivo. Bio je visok, širokih ramena momak kojeg su njegovi prijatelji voljeli zvati 'Boz' i bio je muškarac mojih snova. Nakon pobjede u posljednjoj utakmici sezone za pobjedu u seriji, naša sveučilišna ekipa bila je raspoložena za slavlje. Pa kad je Dylan zamolio moju cimericu Michelle, neke moje prijatelje s fakulteta iz St. Gwenda's Trinity i mene da im se kasnije pridružimo, nisam oklijevala pristati.

Spuštao se sumrak dok smo šetali Staunton Rd-om, ostavljajući Monmouth s njegovim lijepim povijesnim zgradama i spomenicima iza nas. U podnožju brda Kymin napustili smo uličicu, Owen je radosno pjevao 'I found my thrill, on blueberry hill.' dok nas je vodio stazom kroz šumu. Bila je prekrasna večer i zrak je bio oštar od mirisa jeseni. Nakon malo uzbrdice došli smo do ruševina stare utvrde s pogledom na ušće rijeka Wye i Monnow, svjetlucajući ispod nas na zalazećem suncu. Owenovi suigrači već su bili tamo, okupili su se oko vatre, pili pivo, urlali i izvikivali svoje igre. Nakon moje druge jabukovače Dylan je sjeo pokraj mene kraj vatre i kliznuo rukom oko mog struka. Iznenađeno sam se okrenula prema njemu i pogledala u njegove prekrasne dječje plave oči. "Dylan?" prošaptala sam u Ženski mišićni seks mi se, rekao je 'Hej Jen' i polako spustio svoje lice na moje.

Osjetila sam kako mi se usne razdvajaju dok sam se naginjala prema njemu, a onda su njegove usne bile na mojima. Toplo uzbuđenje prostrujalo je kroz mene i osjetila sam slabost dok me držao u svojim snažnim rukama.Vrijeme kao da je stalo dok nisam čuo Michelle kako se hihoće i tek tada smo nevoljko prekinuli naš poljubac. Nagnuvši se unatrag da me pogleda u oči, Dylan je tiho rekao: 'Dođi ovamo, Jenny' i nježno me povukao da mogu sjediti između njegovih nogu okrenuta prema vatri. Bila sam sretna, gotovo da mi se vrtjelo u glavi, dok me mazio straga, mazio mi vrat i šaputao mi na uho koliko me želi. Kasnije, kad sam pijuckao svoje četvrto piće i kad smo već bili u šalicama, Owen je počeo pjevati 'Roll me over', na početku riječima:

'Pa, ovo je broj jedan, a zabava je tek počela, Okreni me, položi me i ponovi to.'

Smijući se, svi smo se udružili u refren i pijano zapjevali:

'Otkotrljaj me u djetelini, Otkotrljaj me, položi me, i ponovi to Pa, ovo je broj dva, A moja ruka je na njezinoj cipeli, Prevrni me, položi me i ponovi.'

Kasnije, mnogo veselih stihova kasnije, kada smo pjevali:

"Pokaži mi put do kuće. Umoran sam i želim ići u krevet. Malo sam popio prije sat vremena. Otišlo mi je ravno u glavu."

Dylan je ustao kao na znak i uzevši moju ruku u svoju rekao sa smiješkom, 'Jennifer bi li htjela vidjeti 'kantu Uski grudnjak velika plavuša grijeh'?' Nesigurno se probijajući oko svojih suigrača koji su pili dok su nastavljali sa sljedećim stihom, odveo me do svoje skrivene jazbine, osamljenog, vrlo lijepog mjesta daleko od ostalih i položio me na duboku, meku mahovinu. Ladyboy crna priča Čvrsto držeći moja zapešća iznad glave jednom rukom, legao je na mene i Kako umrijeti plava smeđa kosa mi vrat i uši svojim toplim usnama. Nisam ga mogla dovoljno poljubiti i ostala sam bez daha kad je drugu ruku gurnuo pod moju suknju s kiltovima, a zatim polako iznad mojih bedrih visokih čarapa i naramenica, kako bi olakšao svoje prste ispod mojih novih bijelih pamučnih gaćica.

'Tako si zgodna Jenny, i tako mokra!' Mogla sam samo uzdahnuti dok sam gurala svoj natečeni, bolni brežuljak u njegovu veliku ruku. Znao je što treba učiniti sa svojim čarobnim prstima, a ja sam teško i ubrzano disala kad je strgnuo moje ladice, komadajući ih dok je to činio. 'Ne, ne Dylan.Nisam spreman na to, uništit ćeš me!' viknula sam gurajući ga natrag.

'Ali Jennifer, činiš mi se spremnom.', odgovorio je Dylan, oklijevajući. 'Bi li me onda imao u svojim ustima. Ja znam da to želiš!' Sa svojim vragolastim smiješkom približio mi se, spuštajući pritom svoje ragbi hlače. Ostala sam bez daha kad je njegov veliki kurac iskočio, tako tvrd i debeo, a crvena glava blistala je na blještavoj mjesečini.

'Nikada to nisam radio, Dylane.' rekao sam tiho, osjećajući se nesigurno u sebe.

Smiješeći se sa svojim preslatkim rupicama koje su se pokazivale, Dylan je uhvatio moju glavu svojim velikim rukama, privlačeći me bliže. Sada sam mogla osjetiti njegov muški miris i kad sam otvorila usta da se pobunim, 'Ali Dylane, dobre djevojke ne.' Gurnuo je svoj kurac u mene. Bio sam šokiran i tako uzbuđen.

Dylan je zastenjao 'O Bože, Jenny!' Dok se nježno njihao, ljuljajući se u mojim ustima.

Zagušila sam kad je ušao preduboko, ali bilo je kao da se jednostavno nisam mogla zasititi i osjetila sam kako mi krema počinje teći niz bedra dok sam stenjala u njega, a njegova kovrčava crna kosa škakljala mi je nos. Tjerali su me da uzmem njegov kurac htjela ja to ili ne i jednostavno se nisam mogla zasititi.

Sada se kretao brže, njegove velike ruke držale su me čvrsto dok mu je kurac sve više nabrekao, 'Oh Jen, oh Jen. Svršit ću, ah, ah, o da!' Zagrcnuo sam se dok su mi mlaz za mlazom punili usta, gutajući ga što sam brže mogao, a vreli slani okus pekao mi je grlo.

Ipak je to bilo previše i on se povukao i dalje prskajući, njegova krema mi je dodirivala bradu i bluzu dok Medicinski gladio svoju pulsirajuću osovinu. Moja maca je boljela i jednostavno sam se morala dotaknuti tamo. Spustivši ruku, kliznula sam prstima preko svojih skliskih mokrih usana i počela ih trljati oko i oko svog malog pupoljka, stenjući dok sam to činila. Dylan se zatim uvukao između mojih nogu, gurajući ih širom i unazad tako da sam bila potpuno otvorena prema njemu, osjećala sam se tako izloženo.

'Oh Dylan, oh, što to radiš?' Ostala sam bez daha kad je spustio glavu na moj spol i polako me lizao od stražnjice sve do malog pupoljka, kako bi uzeo cijelu moju čučicu u svoja topla, mokra usta.

Dok je vrtio jezikom oko moje male trtice, mogla sam osjetiti njegov prst, sklizak od moje kreme, kako me pritišće. Vrući val, zatim još jedan prošao je kroz mene i dok sam dahtao: 'Ne, Dylan, ne tamo. Molim te, oh, molim te!' Polako je zavukao veliki prst duboko u moj uski prolaz. Bokovi su mi se mahnito udarali u njegovo lice dok je val za valom pljuštao cijelim mojim tijelom, a moja vrlo mokra tjelesna grudica stezala se uz njegov debeli prst dok sam dolazila skvičeći od oduševljenja.

Mogao sam čuti glasove kako zovu, činili su se tako daleko. 'Dylan. Jenny. Moramo ići.' Pjev 'Oggy. oi!' blijedi i nestaje u daljini.

Dylan je prišao naprijed, brzo otkopčavajući gumbe moje bluze, zatim povlačeći moj grudnjak gore i preko mojih grudi kako bi nježno sisao moju bradavicu u svojim mokrim, toplim ustima dok je njegov tvrdi kurac počivao na mom bolnom brežuljku. Bilo je tako dobro da sam tada znala da ga moram imati duboko u sebi. Pustivši moju peckavu bradavicu u hladan zrak prerano, pogledao me s drskim osmijehom i rekao; 'Jennifer, jesi li znala da su tvoje bradavice stvorene za sisanje?'

Hihoćući sam odgovorio: 'Da, želim. Zato nemoj stati, Dylan!'

Čvrstim stiskom uhvatio me za noge i polako gurnuo svoj prekrasni kurac u mene, stenjući, 'Oh Jenny, tako si, tako stegnuta, o. Jenny', nježno me ljuljajući, uzimajući mene, Jennifer Plum, svojim veliki, veliki kurac!

Moje su noge bile tako tijesno omotane oko njegova struka; ne bi mogao pobjeći čak ni da je pokušao. Željela sam ga imati duboko u sebi, ispunjavati me, rastezati.'Još, još, guraj jače, dublje, šapnula sam mu u uho.' Čvrsto pritisnuvši moju prepreku, dao je posljednji potisak i potpuno me ispunio, rascijepivši me dok sam viknula: 'Dylane, utrobu mi daješ!' Ubrzo me, međutim, jahao vrlo nježno kratkim, polaganim potezima, bol je još uvijek bila prisutna, ali boljelo je, oh, tako dobro, moji kukovi sada susreću njegove udarce iznova i iznova, moje zadovoljstvo raste.

Dylan je sada dahtao, jašući dalje u punom galopu, duboko dišući, stenjući, "Jen, Jen." Mogla sam osjetiti kako nabrekne nevjerojatno teško i debelo, stvarno me rastežući. 'Molim te molim te. Oh Dylan, molim te nemoj stati!' Skoro sam bio tamo, vrući valovi su prolazili kroz mene, Dylan je udarao dalje, kad sam čuo glasove, sada sve glasnije i posvuda oko nas.

'Oni su ovdje. Vau. Pogledajte ih samo. u gužvi Medicinski Pogledaj ih samo!' Vikali su i neuvjerljivo se smijali. Brana mi je pukla dok je Dylan zastenjao, ubacujući svoju vruću kremu u mene. Zatim, dok je Dylan još uvijek svirao, Owen je otpjevao svojim visokim, jasnim glasom 'Dill i Jen. Dill i Jen!' Iz sve snage, njegovi suigrači, ali i ostale žene, pridružili su se refrenu s 'Oggy Oggy Oggy. Oj Oj Oj. Dill i Jen. Dill i Jen. Ogi Ogi Ogi. Oi Oi Oi!'

Nastavit će se. Nadamo se da će sljedeća četiri dijela biti objavljena u tjednim intervalima. Slobodno ostavite komentare ili konstruktivne kritike.