Crna djevojka bijeli kurac

Castaways

Poglavlje 1

Jutro je bilo prekrasno kad je naš avion sletio, nikad nismo imali pravi odmor u trideset godina koliko smo D i ja zajedno, iskreno, ovo putovanje si nikada ne bismo mogli priuštiti. Zapravo smo osvojili dvotjedni odmor na Karibima zajedno s još dva para u prodavaonici kostima za Noć vještica. "Osvoji gusarsku turneju po Karibima!" znak je rekao. Dakle, budući da sam stvarno zainteresiran za eru visokih brodova i svojeglavih gusara, nisam mogao odoljeti prilici, iako nisam ono Najnovija ruska nevjesta vi nazivate sretnikom, i stvarno nisam mislio da ću pobijediti, ali ovdje smo sletjeli na St. Crna djevojka bijeli kurac Georges, u prekrasno jutro.

Sve troškove i organizaciju snosili su sponzor i turistička agencija.

Trebali smo se naći s ostalim dobitnicima u zračnoj luci držeći natpise koje nam je sponzor dao preko turističke agencije. Zatim bi nas dočekao lokalni turistički vodič koji bi nas od tamo odveo gdje trebamo biti.

Dobili smo vrlo malo informacija o vrsti smještaja koji ćemo imati, ali da je sve dogovoreno i da se dobro provedemo. Prvo sam pomislio da je čudno, ali što sam znao. Ne putujem i nikada prije nisam ništa osvojio, tako da smo D i ja samo prepustili struju, da tako kažem, i uzimali stvari onako kako su nam dolazile.

Stajali smo u predvorju zračne luke gotovo sat vremena prije nego što smo vidjeli dva para koji su držali natpise poput naših kako ulaze s druge kapije.

D i ja smo prišli i predstavili se: "Zdravo, ovo je D, moja žena, a ja sam Dave, vidim da ste i vi pobjednici, zar ne?"

Veliki bradati momak zgrabio mi je ruku i snažno je stisnuo dok se predstavljao kao Bob i njegova žena Sue. Bili su atraktivan par u srednjim četrdesetima, ona je imala lijepo lice i bila je nešto niža od D, malo punašnija s golemim grudima koje su stvarno iskušavale tkaninu njezine dekoltirane bluze. Nije baš mlada muška ideja o zgodnoj ribi, ali D i ja smo sada imali 50 godina i dobro, ukusi se mijenjaju kako čovjek postaje stariji.

Bob je bio krupni bradati tip visok oko 6'2" i težak više od 300 funti, nije bio debeljuškast, nego velik. Kao tip nježnog diva, bio je vrlo ljubazan i veseo dok nas je upoznavao s trećim parom.

"Ovo su Sonia i Sarah", rekao je gestikulirajući poput voditelja emisije.

Siguran sam da ste shvatili da su Sonia i Sarah bile žene, između 35 i 40 godina. Na prvi pogled Sonia je više ličila na muškarca, pogotovo iz daljine, iako je doista bila žena i to vrlo lijepaduge smeđe kose svezane u konjski rep, no odijevala se i nosila kao muškarac, s pomalo strogim stavom, mogao bih dodati.

S druge strane, Sarah je bila mlađa od njih dvije, vrlo ženstvena i ne samo lijepa, već i zapanjujuće lijepa; imala je meke zelene oči, dugu valovitu svijetlocrvenu kosu i glatku kremastu put. Nosila je vrlo kratke traperice koje su pokazivale savršen par nogu naglašen sandalama na visoku petu i bluzu svezanu u struku jedva pokrivajući njezine vrlo bujne grudi.

Nemojte me krivo shvatiti, jako volim svoju ženu. No, njoj ne prijete lijepe žene i često ističe atraktivne djevojke koje nose otkrivenu odjeću. Bila je i uvijek će mi biti lijepa, oh sigurno je pokupila nekoliko kilograma kao i ja tijekom godina, ali još uvijek smo privlačne na onaj prosječan način. D ima lijepo lice, kratku plavu kosu, savršene sise i sjajnu guzu, a ja, pa ja sam visok 5'8" i moje nekoć mišićavo tijelo malo je omekšalo tijekom godina, ali imao sam sreće zadržati prilično dotjeran oblik, brkovi, duga tamna kosa i obično nose grčku mušku kapu Fisher

Ali Sarahina ljepota bila je zadivljujuća, činilo se da smo svi privučeni njome, uključujući D koji nikada prije nije pokazivao nikakav seksualni interes za druge žene, zurio je u nju pogledom koji se mogao opisati samo kao zavidna glad.

Stajali smo tamo gotovo dva sata razgovarajući prije nego što je naš turistički vodič konačno stigao.Bili smo zabrinuti zašto se još nisu pojavili, ali to nam je dalo vremena da se bolje upoznamo, od početka se činilo da ćemo se prilično dobro provesti zajedno. Svi smo imali više zajedničkog nego što bi se očekivalo od prvog susreta 6 stranaca.

Naš je vodič došao šepajući kroz predvorje mašući natpisom sličnim našemu. Svi smo šutke stajali zaprepašteni pojavom ovog istrošenog lika. Bio je odjeven u prljavu majicu ispod još prljavijeg prsluka, poderane plave traperice i iznošene tenisice, izlupana kapetanska kapa pokrivala mu je raščupanu kosu.

"Dan ljudi. Vi budite pobjednici, hoćete. Crna djevojka bijeli kurac Arg, ja ću se zvati Henri, ja ću biti vaš vodič i kapetan!"

Henri je bio stariji tip od najmanje 80 godina i uopće nije izgledao dobro. Lice mu je bilo umorno i istrošeno, preplanulo i duboko naborano od godina provedenih na suncu. Djelovao je užurbano dok nas je grubo okupio i uputio nas da ga slijedimo do malog poprilično utučenog autobusa.

Svi smo bili pomalo zabavljeni dok je govorio kao da je gusar iz starog filma: "Arg, kreni uz mene, ljepotice, i popni se na moj brod, moramo jedriti prije nego što sunce zađe."

Svi nismo bili impresionirani našim trenerom i vozačem i siguran sam da smo svi osjećali da smo se trebali vratiti u avion. Ali svejedno smo napunili kofere i ušli u autobus.

Sjedala su bila pohabana, a unutrašnjost je smrdjela na ribu i prljavštinu, dobro je što nedostaju prozori, pomislio sam, dok je Henri vješto probijao svaku rupu koju je mogao pronaći, ne obazirući se ni na udobnost svojih putnika, a kamoli na našu prtljagu dok je jurio uz psovanje svakog i svega pored kojeg je prošao.

No, sumnja se da bi ga itko osim njegovih putnika mogao čuti zbog buke autobusa koji nema prigušivač. Siguran sam da smo svi mislili isto; ovo je morala biti gluma, na kraju krajeva ovo je trebala biti "Pirate tour of the Caribbean" ali autobus, ako je i bio rekvizit, definitivno je bio malo preko ruba.

Nakon nekog vremena svi smo mislili da je to smiješno jer se činilo da je Henri pretjerao sa svojom ulogom, au jednom smo se trenutku zapravo počeli glasno smijati njegovoj nesmotrenosti.

Kad se okrenuo i rekao: "Što ste laffen. Vi kopneni lubbers, vaša putovanja još nisu počela!" Ne okrećući se za volanom, zakočio je i zarđale kočnice autobusa oštro su zaškripale, blokirale gume i stvorile veliki oblak prašine kad smo se zaustavili na kraju doka koji je bio točno iza filmskog seta. Nautički bric a brac bio je razbacan po dobro ostarjeloj drvenoj palubi, a koliba je zaklanjala pogled na naš brod.

Henri je ugasio motor koji je nekoliko puta zapalio i poslao oblak dima koji se uzdigao miješajući se s oblakom prašine. Izašli smo iz autobusa gušeći se dok smo vukli svoje kofere mašući rukama ispred sebe da raščistimo oblake dima i prašine.

"Pomaknite se", rekao je Henri prolazeći pokraj nas i šepajući prema pristaništu "Ljubavi me, glupani", zarežao je nestajući u lebdećem oblaku dima i prašine.

"Pa prijatelji Vruće tinejdžerske noge dupe kurac, čini se da smo na tematskoj turneji!" rekao sam kad smo svi zakoračili na dok.

Dim se razišao i svi smo stajali u Bolesti ruku i usta kod odraslih pred onim što je bilo pred nama. Prekrasna škuna s dva jarbola koja je morala biti stara najmanje 100 godina, ali u besprijekornom stanju, ležala je usidrena na doku.

Henri je već bio na brodu i stajao s visokom ženom u poderanim trapericama i širokoj košulji svezanoj u struku. Bila je možda u tridesetima, sa zadivljujućom figurom. Bilo je lako vidjeti da je snažna i naviknuta na naporan rad. Nosila je crvenu maramicu zavezanu preko svoje plave kose, a na njezinom je privlačnom licu bio vrlo besmislen izraz.

Činilo se da se baš uklapa u gusarsku temu, pomislio sam dok ju je Henri predstavljao

"Ovo budi moja kći, Anna, a ona mi budi prva družica. Radi kako ona kaže i dobro ćeš proći.sada ih odvedi ispod Anne i pokaži im njihove odaje, i budi spreman za odlazak deset minuta slatko." okrenuo se i odšepao do krme i nestao niz otvor.

Anna je zubima izvadila trun iz ruke i pljunula ga na palubu. "Ukrcajte se ljudi i dobrodošli na brod "Davey Jones".

Bob i ja smo stali na palubu i pomogli damama na brodu. Slijedili smo Annu u kućicu na palubi i niz stepenice. Slučajno sam primijetio da je visoka skoro 6 stopa i vjerojatno bi dala Bobu trku za svoj novac u hrvačkom meču.

Otvorila je vrata kabina i rekla nam da spremimo opremu i udobno se smjestimo. Srećom, nije dijelila očev teatralni gusarski žargon kad nam je rekla da možemo pomoći na palubi nakon što se smjestimo ako želimo, ali je morala ići pomoći kapetanu da se pripremi za polazak. Okrenula se namigujući D-u s lukavim osmijehom dok se penjala stepenicama i vraćala na palubu.

Jednom sam u našoj maloj kolibi zadirkivao D: "Oh, mislim da joj se sviđaš, dušo!" D je pogledala u mene, lice joj je bilo ispunjeno zabrinutošću. "Oh, šuti, blesavo. Možda te čuje. Zar ništa od ovoga ne izgleda.. Ne znam. nekako sjebano. Mislim, ovo nije ono što sam očekivao. Mislio sam da ćemo ostati u motelu zar ne?rekla je mršteći se.

"Hej, ne bih to rekao, mislim da je nekako cool, ipak je to gusarsko krstarenje, zar ne?" uvjeravao sam je. "Stvari mogu biti samo bolje, nakon te vožnje autobusom ovaj brod je kao Queen Mary!" Našalio sam se, iako mi zapravo nije bilo tako ugodno kao što sam glumio. "Pogledaj ovo", rekao sam pokazujući oko sebe, "ovaj brod je pravo blago!"

I bilo je, drvena završna obrada i mjedena oprema bili su u savršenom stanju,

"Siguran sam da su ova dvojica vješti pomorci, ne možeš držati ovakav brod na površini, ne u ovakvom stanju ako ne znaš što radiš. Siguran sam da se kapetan dobro ponaša ponašaj se, mislim stvarno, Arrg. druže razvedri se!" šalio sam se."Ma daj sad. Gledaj, samo uživajmo, bit će zabavno!"

Slegnula mi je ramenima i rekla: "Možda si u pravu, možda smo samo malo razmaženi, ali mislila sam da ćemo odsjesti u otmjenom hotelu, a ne na brodu. hentai Obiteljske orgije Ali to je lijep brod i dobro. Pretpostavljam da se samo malo bojim, nikad nisam jedrio, a oceani su pravo mjesto za izgubiti se. Što ako."

Morao sam je prekinuti, dopuštala je svojoj mašti da nadvlada nju i rekao sam: "Psšššššššššššššššt. Polako, srce, sve je u redu, nemoj se brinuti o 'što ako' život je prekratak, mi" dobro ćeš se provesti i ništa loše se neće dogoditi. Misli pozitivno i uživaj, molim te?" nisam ni znao kako će me ove riječi progoniti.

Prišla mi je blizu i zagrlila me, "Znam da je ovo nešto što stvarno želiš, i iskreno, i ja se želim dobro zabaviti, ali."

Bacio sam naš kofer na krevet i otvorio ga, "U redu je dušo, hajde da se presvučemo u nešto udobnije i malo se zabavimo", rekao sam prekidajući je u pola rečenice.

"Hej, što je ovo?" rekao sam dok sam otkopčavao unutarnji pretinac naše torbe otkrivajući našu kolekciju seksualnih igračaka. "Pa, siguran sam da je osiguranje zračne luke dobilo udarac na ove kad su pregledali našu torbu!" Nasmijao sam se.

D je podigla ruke prema licu: "O, moj Bože, nikad nisam razmišljala o tome!" rekla je smiješeći se iza ruku. "Ne misliš valjda da su stvarno vidjeli ovo?"

Samo sam se nasmiješio, kimnuo i namignuo dok sam zatvarao pretinac. "Hej dušo bez brige, drago mi je da si ih donio. Iako ne znam hoćemo li ih moći iskoristiti, malo je blizu na brodu, ako znaš što mislim".

Gurnula me u stranu i ponovno otvorila patentni zatvarač, gledajući me sa zaigranim smiješkom. "Nisi valjda mislio da ću otići od kuće bez 'toga'?" rekla je izvlačeći naramenicu i držeći pojas za struk.

Kleknuo sam instinktivno povukavši hlače oko gležnjeva i uhvatio je za guzicu i povukao ispred sebe, uzevši njen dildo u usta čim mi je bio nadohvat ruke. Voli me gledati kako joj sisam "kitu" i kad su nam se pogledi susreli znao sam da ćemo se dobro zabaviti i sad je počelo!

Posegnula je do torbe i izvukla dvoglavi dildo i povukla svoj remen dalje od mene i struka, te se naslonila na ležaj, povlačeći svoje kratke hlače i gaćice.

Gestikulirajući mi njezinim prstom, dopuzao sam do nje i nježno joj raširio bedra te počeo lizati njezina bedra i dražiti oko njezine mace nježnim poljupcima i mokrim lizanjem jezika. Volim je jesti vani, a posebno Besplatne slike golih tinejdžerki se znoji, i, dobro, shvaćate, volim jesti pičku!

Njezin miris je opojan i ne Teen panties japanesse odoljeti prilici, moj zadirkujući jezik ubrzo je imao željeni učinak jer su njezine ruke povukle moju glavu do njezine sada mokre pičke, gnječeći moja usta do njenog pubisa.

"O da, pojedi me!" njezin glas samo šapat ispunjen požudom.

Obavio sam svoj posao sišući, mažući i ližući njezine mekane mesnate usne, a zatim gurajući svoj čvrsti vlažni jezik duboko u nju i van, jezikom tražeći one osjetljive dijelove kojima me Rusija dakle ruska devojka voli hraniti.

Njezino mi tijelo govori dok se približava, kad jednom rukom nježno gurne moje lice unazad i dok još uvijek gladan gledam dok gura jedan kraj dilda u svoju sada vrlo mokru i slinavu macu. Ona drži dildo u ruci i poziva me bliže.

Priđem bliže, a ona trlja izloženi kraj dilda preko mojih usta, "Otvori dušo, želim gledati kako me jebeš u lice!" Ponovno joj je glas bio samo šapat.

Otvaram usta i uzimam dildo s glavom penisa u usta i upotrijebim glavu da je pojebem. Podižem pogled prema njoj dok ona zuri u mene, njezin izraz i govor tijela toliko su me uhvatili da ne mogu a da ne pogladim svoju batinu dok moje lice, ispunjeno gumenom kitom, gura i izvlači iz njezine slatke pičke.

Jedna joj je ruka zaokupljena stimuliranjem bradavica kroz bluzu, dok je druga zaokupljena mokrom macom. Kružim oko dilda dok klizi unutra i van, toliko mokar da je zrak ispunjen mokrim zvukovima dok ga guram i povlačim ustima. Pronalazi svoj klitoris i prsti joj se igraju njime, bokovi joj se podižu dok prvi orgazam struji njezinim tijelom.

Sada sam već toliko jebeno napaljen da lupam svoj kurac i pipam svoj šupak s dva prsta.

D se ponovno smjesti na krevet i kaže: "Ustani i okreni se dušo, tvoj je red!"

Pustim da mi dildo sklizne s usana i ustanem, skinem hlače i cipele i okrenem se. Kabina je široka samo oko 6 stopa i ja stavljam jednu ruku na zid i saginjem se sa svojim dupetom okrenutim prema njoj. Naginje se naprijed i osjećam kako trlja još mokrim krajem dilda o moj šupak. Prihvaćam znak i vraćam se dok mi ona stavlja dildo u dupe. Ubrzo je zakopan u nama oboje, duboko u njezinoj mokroj mačkici i uz moj rektum dok ona stenje i gleda kako se pomičem naprijed i natrag jebeći nas oboje istim dildom dok drkam.

“Da, kako glasno sikće dok je svladana još jednim orgazmom.

Nekoliko sekundi kasnije ona me odgurne, ostavljajući dugi dildo još napola u mojoj guzi i šapće: "Okreni se i daj da vidim kako me obožavaš. Želim da mi svršiš na sise!" dok polako sjeda na rub ležaja otvarajući Tinejdžerka piški bluzu.

Okrećem se s pijetlom u obje ruke, jednom naprijed, a drugom straga. Počinjem drkati dok pratim vrijeme s dildom klizeći ga unutra i van sve brže i dublje sa svakim guranjem. Ubrzo ga izvlačim do kraja i zabijam ga gotovo do kraja uzimajući gotovo stopu debelog gumenog penisa u sebi.

"O da, dobri dečko, nabij taj kurac u svoj šupak. Hoćeš li svršiti dušo. Svrši, pokaži mi koliko me voliš. Želim da svršiš sada!" glas joj postaje agresivniji i zahtjevniji dok govori, želim da svršiš i poližeš to kao dobar rob!"

U međuvremenu snažno i brzo gladim svoj kurac, jaja mi snažno odskaču od ruke do dupeta udarajući njima o dildo koji klizi unutra i iz mog šupka.

Sjedi i promatra sa strastvenim užitkom sve dok ne vidi precum kako oblaže glavu mog penisa i moje prste i kaže mi "Stani!" naginje se naprijed i briše moje bistre tekućine preko obje svoje bradavice. Oplakujući svoje zadovoljstvo dok osjeća vlažnost na njima, "Samo okus onoga što je za svršavanje dušo!" kaže dok sjeda.

Naginjem se prema njoj i ližem sluzavi sok želeći više, ne okus, želim više poniženja od nje. Volim raditi stvari koje je mogu napaliti, a ako ona voli vidjeti kako mljackam spermu, ja sam i više nego spreman!

Nekoliko sekundi kasnije moja krema gori da eksplodira, a ja stojim uspravno i guram glavu svog penisa između njezinih grudi dok ih ona rukama pritišće. Oboje gledamo kako špricam vruće debele kuglice svoje sperme u njezin dekolte. Došao sam u 6 naleta koje je sve uhvatila rukama između grudi i razmazala po bradavicama, premazujući ih gustom sedefastom kremom. Obiteljske orgije brak Brišem posljednje kapi sa svog penisa preko njezinih grudi i odmah sam se sagnuo naprijed i gladno ga ispijao, sišući sve debele mrlje i usisujući svaki djelić ljigave kaše sa svakog njenog prsta. Obraćajući posebnu pozornost na njezine bradavice dok mi se usta pune gustim teretom vlastite kreme. Zavalila se i uzela moju mokru bradu u svoju ruku i poljubila me, njezin jezik gurajući se unutra i igrajući se s mojim obloženim mojom vlastitom spermom. Zavalila se i otvorila usta pokazujući spermu koju je pokupila iz mojih usta i oboje smo progutali u isto vrijeme i tiho se nasmijali što smo u isto vrijeme imali istu ideju. Zatim je izvukla nekoliko vlažnih maramica i obrisala naša lica i svoje grudi od svega što smo propustili. Dok sam ja uz tiho stenjanje izvukao dildo iz dupeta, očistio ga i spremio u pretinac s patentnim zatvaračem.

"Hajdemo se obući prije nego se netko zapita što nam se dogodilo." Rekao sam dok sam oblačio kratke hlače, u stilu komandosa, majicu i tenisice, dok se D presvlačio u jednodijelno odijelo s prilično konzervativnim kratkim hlačama i tenisicama. Iskoristio sam svaku priliku da naletim na nju i zgrabio je u jednom trenutku i ponovno joj sisao bradavicu dok se nije zahihotala i gurnula me natrag govoreći mi da se lijepo Priča o golim dečacima mi je drago što je sa sobom ponijela naše posebne stvari i radovala se malo više "vremena za igru" na plaži, njezinoj najvećoj fantaziji. Imala je tako jednostavnu fantaziju, ali mi nikada nismo odvojili vremena da je istražimo, pretpostavljam da nije pomoglo to što smo živjeli oko 400 milja od oceana.

"Pa nadajmo se da će stvari biti bolje. Veselim se dobrom provodu, od sada ću pokušati zadržati pozitivan izgled." kaže ona smiješeći se i ljubeći me u obraz, znajući da je to oduvijek moj san. Bilo je jasno da je imala nekakav predosjećaj, ali je slegnula ramenima i rekla: "U pravu si, Dave, samo se dobro zabavimo."

Bob je pokucao i otvorio vrata, dok je D brzo navlačila svoje odijelo kako bi joj prekrila grudi, baš kad je promolio glavu unutra i rekao s dječačkim uzbuđenjem, "Hej, Davey, želiš li otići gore i vidjeti možemo li nešto učiniti Pomozite?"

D me pogledao i Stari momak besplatna pornografija "Zašto vas dvoje ne krenete, vidjet ću što rade ostale djevojke pa ćemo doći gore."

Pa smo se Bob i ja popeli na palubu i dali sve od sebe nevješte sposobnosti da pomognemo kapetanu. Nakon nekog vremena i više strpljenja nego što sam očekivao od Henrija, Bob i ja naučili smo kako podići glavno jedro i sve druge zadatke koji su bili povezani s odbacivanjem i plovidbom malog čamca dok je kapetan Henri lajavo zapovijedao. Anna je bila od velike pomoći u prevođenju naredbi svog oca i u tome kako učiniti ono što je trebalo učiniti. Iako je razgovarala s Bobom i sa mnom vrlo hladno i nije bila tako prijateljski raspoložena prema nama kao kad su djevojke bile u blizini.

Nije da je bila nepristojna, samo je svoje komentare i upute držala kratkim i jasnim.Nije bilo namigivanja ni osmijeha. Ali bila je zgodna za pogledati, imala je guzicu koja je sjajno izgledala u trapericama i povremeno smo bacili pogled na njezine proporcionalne grudi kako opušteno vise u bluzi, ali nije namjerno otkrivala sebe, niti nam je dala naslutiti od interesa za nas kao muškarce.

Kad smo bili pod jedrima, bilo je super. Vjetar, miris Atlantika, zvukovi jedara koji su primali povjetarac i voda koja se lomi na pramcu bilo je sve o čemu sam sanjao da će biti.

Sve su se dame okupile čim smo bili pod punim jedrima, glatko klizeći prema moru, a pogled je bio potpuna fantazija. Ploviti Karibima s grupom od 5 lijepih žena i samo tri dečka, što može biti bolje. Iako sumnjam da je stari Henri bio previše oduševljen dok je psovao ispod glasa i puno mrmljao sam sebi u bradu.