Ladyboy shemale thai anita

Prvih nekoliko sati nakon što mi se Cooper pridružio na stazi bilo je tiho i pomalo neugodno. Nitko od nas nije mnogo govorio, a primijetio sam da oboje izbjegavamo kontakt očima. Rekli smo dovoljno da odlučimo koliko ćemo daleko ići taj dan, i bilo mi je drago čuti da mu se ne žuri završiti stazu. Planirali smo stati kod sljedećeg jezera, iako bismo do njega stigli sredinom poslijepodneva.

Napokon smo popričali kad smo oko podneva stali jesti. Većina razgovora bio je samo materijal za prvi sastanak. Saznali smo da su naši rodni gradovi udaljeni nekoliko sati, u istoj državi. Čak smo i pohađali isti fakultet, ali on je bio dvije godine ispred mene, a nikad se nismo ni vidjeli.

Imali smo iznenađujuće veliki broj Lezbijsko analno lizanje prstiju interesa, ali proveli smo veći dio dana razgovarajući o našim omiljenim ruksačkim stazama, kao i o onima kojima smo se nadali. Brzo sam se osjećala ugodnije s Cooperom kako je dan odmicao, a neugodnost koju sam osjećala kad mi se prvi put pridružio odavno je nestala kad se jezero ukazalo. Požurili smo pronaći mjesto za kampiranje, budući da smo oboje bili u bolovima i znojni od pješačenja, i željni smo ušli u hladnu vodu. Odabrali smo mjesto zaštićeno drvećem, dovoljno veliko za oba naša šatora. Iz kampa nismo mogli vidjeti jezero, ali pretpostavljam da ne možemo imati sve.

Cooper je odložio svoj ruksak i napravio predstavu njuškajući svoj pazuh. "Jebote, užasno smrdim."

Želudac mi je malo poskočio i pitala sam se testira li me. Pokušao sam igrati cool. "Sigurna sam da znaš, ali sve što mogu namirisati sam ja", našalila sam se.

"Kasnije ću podići kamp. Idem skočiti u jezero." Cooper je počeo odmicati, u smjeru jezera.

Bacio sam ruksak i krenuo za njim. Sustigao sam ga i šaljivo ga gurnuo dok sam trčao pokraj njega. "Vidimo se tamo, spori."

Posrnuo je, zatim se nacerio i uz povik poletio za mnom.Trčao sam što sam brže mogao, pazeći da se ne spotaknem i padnem dok sam prelazio opasan teren. Kad se vidjelo jezero, skinuo sam majicu i bacio je u stranu ne usporavajući. I ja sam nespretno skinuo čizme, bacivši pogled preko ramena da vidim koliko je Cooper zaostao. Već je skinuo košulju i čizme i radio je na čarapama, ali bio je prilično udaljen. Ladyboy shemale thai anita Zastala sam dovoljno dugo da se riješim vlastitih čarapa, a zatim sam ponovno potrčala dok sam otkopčavala hlače. Cooper je sada bio blizu - mogao sam ga Besplatna mobilna priča za odrasle kako korača kroz travu do koljena. Odlučio sam riskirati i prestao se micati dovoljno dugo da ispustim hlače i donje rublje u isto vrijeme.

Ne usuđujući se osvrnuti se, posljednji put sam jurnuo do ruba jezera. Tamo sam oklijevao, samo da bih osjetio golemu silu kako se sudara sa mnom odostraga dok me Cooper bacao u vodu. Mlatio sam udove dok me hladna voda ostavljala bez daha. Izronio sam, hvatajući zrak, licem u lice sa svojim novim prijateljem. Njegov dječački osmijeh izblijedio je kad sam ga poprskala i povukla pod vodu.

Dok smo se hrvali u bistroj vodi, postajala sam sve svjesnija koliki dio moje kože dodiruje njegovu kožu. Iz bilo kojeg razloga, ta je spoznaja bila nevjerojatno uzbudljiva. Uskoro je to bilo sve o čemu sam mogao razmišljati. Tada sam shvatio da sam tvrd kao kamen. Čak i u ledeno hladnoj vodi tog planinskog jezera, bijesno mi je koštalo. Brzo sam se odgurnula od Coopera, nadajući se da nije primijetio.

Kad sam bio nekoliko metara dalje, rekao sam: "Moram doći do daha!"

On se nasmijao. "I ja, čovječe. Prilično si se borio." Namignuo mi je, a želudac mi se zgrčio.

Pogledao sam dolje i vidio da mi se kurac jasno vidi u vodi. Iznutra sam zastenjala. Zašto mi se to događalo. Kao da sam opet imao 14 godina. Pokušala sam nagnuti tijelo od Coopera, za slučaj da može vidjeti odakle se nalazi. Gazio sam vodu sve dok moje tijelo nije odlučilo ponašati se, a zatim sam otplivao do obale i odvukao se na gromadu da se sunčam.Ubrzo, Cooper je učinio isto, odabravši gromadu nekoliko metara dalje. Gledala sam ga kako se penje na stijenu, ali brzo sam skrenula pogled kad je pogledao prema meni. Ležali smo u tišini dosta dugo. Mislim da je možda čak i zaspao.

Trebalo je iznenađujuće dugo da pronađemo svu našu odjeću. Nisam ga mogla prestati gledati dok je tražio po travi moje čarape, go kao na dan kada je rođen. Stalno sam buljio dok smo postavljali kamp, ​​skupljali drva i ložili vatru. Imala sam najčudniji poriv da mu budem blizu. Nedostajao mi je osjećaj moje kože na njegovoj, ali znala sam da mu ne mogu samo prići i početi ga pipati. Morao sam priznati da je to bilo primamljivo. U tišini sam se pitala kakav bi bio osjećaj dodirnuti njegove bicepse ili prsa.

Uhvatio me kako gledam više puta, ali ja sam to igrala tako što sam se ponašala kao da ću nešto reći, ili sam nonšalantno puštala da mi pogled skrene s njega. Nije ništa rekao i nije se ponašao kao da ga to muči, pa sam morala biti uvjerljiva.

Nakon mirne večeri, uvukli smo se u svoje šatore. San mi je polako dolazio, ali sam otkrila da Cooper tiho hrče, pa sam znala da je zaspao mnogo prije mene. kompleksi Sise Činilo se da čak i njegovo hrkanje ima moć nada mnom, pa sam odlutala, slušajući njihovu utješnu pravilnost.

***

Kad sam se probudio, osluškivao sam Cooperovo hrkanje. Ne čuvši ništa, ispuzao sam iz svog šatora i pogledao oko sebe. Njegov šator je nestao i nisam mogao vidjeti nikakav trag od njega. U meni je procvjetala panika. Je li upravo otišao tijekom noći. Zašto ga nisam čuo da se pakira za polazak. Jesam li ga prestrašila svim svojim buljenjem. Ili još gore, je li primijetio moju boravku dok smo se jučer hrvali u jezeru?

Požurila sam kroz drveće do jezera, nadajući se da je odlučio gledati izlazak sunca. Znala sam da je sunce izašlo barem sat vremena, ali sam odbijala vjerovati da će jednostavno otići. Dok sam se probijao kroz drveće, ispustio sam uzdah olakšanja. Stajao je do struka u vodi i prao torzo.Gledala sam ga nekoliko minuta, dok mi nije sinulo da bih mu se mogla pridružiti.

"Kako si spavao?" Povikao je kad je vidio da se približavam.

"Kao klada. Ti?"

"Isto. Ipak sam shvatio da sam te trebao upozoriti da hrčem. Nadam se da nije bilo preglasno."

Svukao sam odjeću i ušao u vodu. "Jedva sam primijetio. Pretpostavljam da sam samo bio iscrpljen od svog jučerašnjeg planinarenja."

Zagazio sam u vodu, trzajući se od hladnoće, i stao pokraj Coopera. Bio je malo viši od mene, ali ne puno. Tada sam shvatio da nisam ponio sapun. Mora da sam napravila grimasu jer se nasmijao i dobacio mi bočicu biorazgradive vode za tijelo.

"Nasapunjaj se, stari."

Zahvalio sam mu se i poslušao.

Cooper se ležerno protrljao po ramenu. "Hoćeš li mi čuvati leđa. Teško je dobro oprati bilo što Umro veliki ruski pisac stojiš u golemoj lokvi."

Zurio sam u njega nekoliko sekundi, a onda sam pročistio grlo i kimnuo. Htjela sam se udariti. Zašto sam bio tako neugodan. Zakoračila sam prema Cooperu, a on se okrenuo licem od mene. Oči su mi bile privučene prema površini vode, gdje je vrh njegove lijepe guzice virio iz vode. Mogao sam vidjeti samo nekoliko centimetara njegove pukotine.

Otrgnula sam pogled i usmjerila pozornost na njegova leđa. Napunila sam ga objema rukama, krećući se malo sporije nego što sam vjerojatno trebala. Uživala sam u osjećaju njegove meke kože pod prstima. Kad su mu se leđa prekrila sapunicom, povukla sam ruke.

"Možeš li me sada?" upitala sam oklijevajući.

I dalje je bio okrenut od mene i nije odgovorio. Umjesto toga, polako se spustio u vodu, dok mu je čupava crna kosa posljednja nestala. Sise Emilia Klark Kad je izronio, zagazio je malo dublje u vodu. Nije se potpuno okrenuo prema meni, ali je držao tijelo okrenuto od mene dok me zgrabio za ramena i okrenuo licem od sebe. Mogla sam osjetiti kako mi prilazi iza leđa, dok su mu ruke još uvijek počivale na mojim ramenima.Jednom rukom posegnuo je i uzeo sapun od mene.

Zatvorila sam oči kad sam osjetila kako mi pokriva leđa sapunom. Mislio sam da je vjerojatno pao malo niže na mojim leđima nego što je trebao, ali nije mi smetalo. Počela sam se okretati nakon što mi je pokrio leđa, ali on me čvrsto zgrabio za oba ramena i držao me okrenutu od sebe. Nastavio je sapunati moje ruke, vrat, kosu, pa čak i prsa i trbuh, sve dok je stajao iza mene. Nakon toga kao da je oklijevao, a onda je povukao ruke. Samo sam stajao, potpuno opčinjen. Pljusak ledeno hladne vode me trgnuo iz toga. viknula sam, a on se nasmijao. Tišina se potom pretvorila u vikanje i još prskanja.

Taj smo dan uložili u dugi dan planinarenja jer neko vrijeme nije bilo drugog jezera. Razgovarali smo o tome i odlučili da bismo radije kampirali uz vodu, pa bismo danas otišli dalje, a onda sutra opet kampirali pored jezera. Bio je to dug, naporan dan, ali nije mi smetalo. Biti s Cooperom bilo je kao biti s davno izgubljenim prijateljem. Osjećala sam se kao da mu mogu reći bilo što. Bilo je kao da nije bilo teme, mišljenja ili prolazne misli koja je bila zabranjena. Razgovarali smo cijeli dan i nikad nam nije ponestajalo stvari za reći. Samo smo bez napora prelazili s jednog razgovora na drugi.

Još smo razgovarali kad je pao mrak te noći. Naši su šatori bili postavljeni, gorjela je velika vatra, a čak smo našli i cjepanicu na koju smo sjeli. Cooper je preko nje prebacio svoju vreću za spavanje, što ju je učinilo pristojno udobnom.

Dok smo razgovarali, počelo mi je biti hladno. Razmišljao sam o tome da se uvučem u vreću za spavanje kad sam vidno zadrhtao, a Cooper je primijetio.

"Je li ti hladno, Prestone?"

Kimnuo sam. "Samo malo."

Činilo se da razmišlja, a onda je podigao ruku. "Dođi ovamo."

Kliznula sam i ugnijezdila se uz bok njegova tijela. Osjetila sam kako je položio ruku preko mojih ramena. Njegova je ruka lagano milovala moju ruku. Stisnula sam se uz njega i naslonila glavu na pregib ispod njegove brade.

"Kako to?" Upitao.

Povukla sam se dovoljno da mu vidim lice. "Već bolje. Hvala."

Otkrila sam da sam hipnotizirana njegovim očima. Nikada ih nisam ovako pomno promatrao. Svjetlost vatre plesala je u svijetlozelenim šarenicama, prošaranim Ladyboy shemale thai anita bojom. Nisam mogao skrenuti pogled. Činilo se da se vrijeme smrznulo dok smo se gledali u oči, s njegovom rukom oko mojih ramena. Sve je bilo tako dobro. Nisam mislila da sam se ikada osjećala tako mirno.

Zatim se nagnuo i poljubio me, ravno u usne.