Besplatne gole samoubice

Napomena čitateljima: Ovo je duga priča koja se odvija poglavlje po poglavlje kroz oči dvoje protagonista – Marka i Else, i kao i u mnogim mojim drugim pričama uključuje sve veći broj napaljenih likova.Svakih desetak poglavlja dat ću kratki sažetak na početku te epizode kako bih nove čitatelje upoznao s novostima (vidi početak poglavlja 20). Ova se priča može pojaviti u više žanrova (Ljubavne žene, Incest, Lezbijka, Fetiš i više) ovisno o poglavlju, ali opća tema je Grupa, pa sam ovaj nadimak primijenio na sva poglavlja. Priča se još uvijek piše, ali namjeravam objaviti novo poglavlje svakih nekoliko dana. Uživati.

Poglavlje 22 Ange venus sex Otkrivanje KC-jevog talenta. Odmor s visokim ulozima

Ocjena

Tom i ja vratili smo se u moj stan oko šest sati. Bilo mi je jako drago vidjeti da je KC još uvijek tamo. Iz nekog sam razloga bio očaran njome. Morao sam se zaustaviti i ispitati zašto se tako osjećam prema njoj. Dirnula mi je srce jednako brzo kao Brita samo tjedan dana ranije.

Morao sam priznati da sam je smatrao ljupkim ljudskim bićem. Baš kao i ostale četiri djevojke, mogla sam satima sjediti, gledati i slušati je i nikad mi nije dosadno. Također mi je ubrzala kucanje srca, osjećaj koji nisam osjetio dok nisam upoznao Elsu. Tada je to bila nova senzacija, a od tada sam je pronašao s drugim 'sestrama' i Britom.

Predložio sam da svi odemo na večeru u mjesto koje se zove Swans - obiteljski restoran na rubu velikog umjetnog jezera jugozapadno od grada. Svima se svidjela ta ideja, pa sam obavijestio osiguranje o našim planovima.

Djevojke su se otišle presvući, a ja sam primijetio da su Elsa i Cindy uzele KC pod svoje. Vratili su se u dnevnu sobu dvadeset minuta kasnije ukusno odjeveni. Svidjelo mi se kako je svaka od mojih djevojaka mogla osmisliti toliko različitih 'izgleda'. Počela sam ih katalogizirati, a učila sam i omiljene haljine i kombinacije koje su mi pristajale. Posebno sam pohvalio te mogućnosti.

Popili smo malo vina i sira tijekom vožnje limuzinom do Swansa.Elsa mi je rekla da restoran ima to ime jer stotine labudova koji migriraju na sjever ili jug s godišnjim dobima zaustavljaju stotine na susjednom jezeru. Jednostavno mi se svidjela hrana i ambijent.

Napredni sigurnosni tim već je provjerio restoran i kimnuo nam dok smo se iskrcavali ispred restorana. Teško je izgledati nenametljivo s limuzinom od dvanaest osoba i obližnjim stolom od tri muškarca i jedne žene uglavnom odjevene u crno. Pažljivi pokrovitelj mogao bi se zapitati o izbočinama ispod njihovih sakoa.

Kad smo počeli sjedati za večeru, Elsa se pobrinula da KC dobije počasno mjesto između Toma i mene. KC Kinky prici za odrasle pogledala s tako zahvalnim izrazom da sam mislio da ću zaplakati. Besplatne gole samoubice Upravo bih joj uljepšao dan da nije bilo činjenice da je već provela dan s djevojkama, o čemu je pričala s velikim entuzijazmom.

Elsa je sjedila preko puta KC-ja i pobrinula se da cijenim KC-jev umjetnički talent. Potaknula je KC da mi kaže kako je prodala svoju prvu sliku iznad 10.000 dolara. Zatim sam natjerao KC da izvadi svoj iPhone i pokaže mi fotografije nekih svojih radova koje je snimila. Volio sam svakoga od njih, i nadao sam se da i ostali vole. Rekao sam joj da želim kupiti nekoliko njezinih originala, i što sam više prelistavao njezin rad, njezino je rumenilo bilo svjetlije. Bio sam ozbiljan, ali mislim da je mislila da sam pokroviteljski. Stalno mi je govorila da to ne trebam raditi.

Kao što smo bili skloni nedjeljom navečer, razgovarali smo o našim planovima za sljedeći tjedan ili dva. Komentirao sam da sam krajem tjedna imao dvodnevno putovanje u San Diego. Mogao sam reći da je to na neki način povrijedilo Elsu.

Elsa je izazvala moje zanimanje na mnogo načina. Bila je bez grudnjaka i na sebi imala gornji dio koji je bio gotovo proziran. Štoviše, znao sam iz vožnje limuzinom da je postala komandos. Bljesnula mi je više od nekoliko puta, čak me i otežala dok sam se vozio na večeru.

Elsa se vratila na tu točku čak i nakon što je razgovor krenuo dalje."Mark, bi li bio voljan uzeti sljedeći vikend slobodan i odletjeti negdje na mali odmor – možda u Meksiko. Razmišljao sam o Puerto Vallarti, ali to je samo jedna ideja. Nije daleko od San Diega. Svi samo želimo vrijeme s ti. Tom bi mogao doći, a nisam razmišljao tko drugi."

Osjetio sam da je KC kraj mene utihnula, kao da ljudi pričaju o zabavi za sve ostale za stolom osim nje.

Elsa je pokupila te vibracije. Objavila je svima koji su je slušali: "Naravno, uključujem KC u ovu ideju."

Promjena u ponašanju, disanju i govoru tijela bila je opipljiva. KC se odmah podigla i razvedrila ogromnim osmijehom. U isto vrijeme, vidio sam suze u njezinim očima zbog toga što je uključena. Šapnula je Elsi: "Hvala."

Zadirkivao sam Elsu, "Sviđa mi se tvoje razmišljanje. Želiš li nam pronaći mjesto?"

Elsa je izgledala iznenađeno, "Valjda. Naravno."

"Imam neke zahtjeve koji bi vam se mogli svidjeti."

Elsa je upitno pogledala.

"Naći ćeš se tamo u petak popodne i otići tjedan dana kasnije Filipinski djevojački seks nedjelju ujutro."

Elsa je brbljala nekoliko sekundi: "Misliš.devet dana?"

"Da. Oh, i još nekoliko stvari."

Dahnula je: "Što?" Sretno iznenađenje bilo je očito u njezinu tonu.

"Prva klasa cijelim putem, ali vjerojatno ste to pogodili. Tom i ja ne možemo izaći na kraj sa svim vama ženama bez pomoći. Sve ćete biti napaljene i jedva ćete nositi odjeću. Trebamo još nekoliko muškaraca. Zašto ne "Nemoj pozvati onu četvoricu tipova koje si upoznao i Cartera, osim ako ga Mel ne želi u blizini."

Mel se nasmiješila, "Bilo bi izvanredno biti Carter s nama. On je cool."

Imao sam još jednu ideju, "Pozovi i Andyja i Margo. Možda možemo napraviti team building između CEO-a i COO-a . a osim toga sviđa mi se Margo." Nasmijao sam se svom pokušaju podcijenjenog humora. ukradene gaćice Sise Svi za stolom osim možda KC znali su da je volim često ševiti.

Elsa me zadirkivala: "Samo se želiš udružiti u Margoinoj mačkici."

Nasmiješio sam se: "Oh, postoji jedna misao."

"Ti si ozbiljan. Možeš uzeti toliko vremena?" upitala sam sa strahopoštovanjem.

Objasnio sam: "Između sam dogovora. Taj sam tjedan ionako trebao biti kod kuće i radije bih bio na toplom vremenu u ovo doba godine. Sve što trebam mogu učiniti putem telefona ili računala. "

"Imate li neko mjesto na koje biste posebno htjeli otići ili vidjeti?"

"Ne. Vi cure to odaberite. Čekajte, još jedna ideja. Pozovite Britu. Znam da je ne poznajete, ali kad bi mogla doći, to bi nam moglo dati priliku da je malo zaljubimo, napravimo još posla i radi te stvari za izgradnju tima." Pohotno sam se nasmiješila.

Elsina glava je bila puna ideja i odgovornosti koju sam joj upravo bacio u krilo."

Melanie se nagnula prema njoj: "Elsa, pomoći ću ti. Znam neke od njegovih preferencija, iako će ovo biti jedinstveno."

Prošli smo kroz večeru. KC je brbljao o tome da je pozvan na tjedan dana putovanja. Bila je dvostruko zadovoljna kad je shvatila da ću je odvesti kompanijskim zrakoplovom. Čini se da je tada veća briga bila što poduzeti. Elsa joj je rekla: "To je lako. Uzmi dva kupaća kostima: jedan pristojan i jedan nepristojan koliko se usuđuješ. Sve drugo je suvišno za ono što ja mislim."

Nasmijali smo se toj pomisli. Znao sam da ako krene u Puerto Vallartu postoje neki vrlo otmjeni restorani i klubovi, ali Da li su Miley Cyrus i Nick Jonas imali seks bi otkrila nakon deset minuta na internetu.

Nakon večere odjahali smo kući. Kad smo se približili gradu, Elsa je upitala KC-ja: "Možeš li opet prespavati?"

KC je entuzijastično kimnula i one suze radosnice opet su joj se skupile u očima. Mislim da sam u tom trenutku znao da imamo novu stalnu djevojku ili ženu ili što smo jedno drugom bili. Nisam želio da ode, a ona je očito željela ostati; dobitna kombinacija.

Imali smo relativno mirnu noć što se tiče seksa. Vodio sam ljubav s KC-jem i Elsom. Ostale su se djevojčice otišle igrati s Tomom ili same. Nakon što sam skoro zaspao, postao sam svjestan Cindy i Melanie koje su se uvukle u krevet s nama. Tom i Sheila su navodno spavali zajedno.

Elsa

Držao sam paniku pod kontrolom.Imao sam tjedan dana da organiziram veliki odmor za nas petnaest, pod pretpostavkom da svi mogu doći. Odjednom sam postala planer i socijalna tajnica za Marka, nije da mi je smetalo, ali nisam htjela zeznuti svoj prvi ozbiljniji pothvat umjesto njega. Bilo bi tako vidljivo da postoji zastoj.

Melanie mi je pomogla tako što mi je dala kontrolni popis koji je napravila o Markovom putovanju. Primijetio sam zahtjev za povezivanjem s Markovim Najzgodnije igračke za djevojčice i odmah započeo s tim, razgovarajući o našim planovima s Lucasom – šefom osiguranja za Worthington – zapravo za Marka.

Zatim sam morao srediti da Kelly payne fisting bude spreman i srediti raspored kako bi svi mogli stići. Napokon sam shvatio da Mark posjeduje i veći zrakoplov od korporativnog mlažnjaka kojim sam ja bio – prilagođeni 737 dugog doleta koji je mogao prevesti tridesetak putnika u luksuznoj udobnosti preko oceana ili kontinenta. Mark bi ionako bio u južnoj Kaliforniji s manjim zrakoplovom, ali mi ostali bismo koristili veći zrakoplov.

Zatim sam nazvao najuglednijeg agenta za nekretnine kojeg sam mogao pronaći u području Puerto Vallarte. Kad sam opisao što želim, spojili su me s šefom agencije i dobili kraljevski tretman. Sise veza na daljinu Naposljetku, nakon što sam s Markom provjerio troškove, unajmio sam veliku vilu sjeverno od meksičke rivijere na visoko cijenjenom i vrlo privatnom zemljištu. Nakon toga je vraćeno sigurnosti i pilotima na konačno odobrenje. Piloti su predložili helikopter između zračne luke i vile budući da je mjesto imalo zonu za slijetanje; Pristao sam i natjerao ga da to namjesti.

Prvo sam prihvatio najteže osobne pozive. Nazvao sam Britu Jean Thorsen, izvršnu direktoricu Danskpharma. Nevjerojatno, dospio sam do nje u nekoliko sekundi na kraju njezina radnog dana.

"Elsa, ovo je Brita. Odmah sam znala ime kad je moja tajnica ispitivala vaš poziv. Neopisivo mi je zadovoljstvo upoznati vas, makar samo telefonom."

“Brita, zadovoljstvo je samo moje.Mark je bio tako vesel zbog susreta s tobom i zbog toga kako ste se vas dvoje tako dobro povezali." Dopustila sam da moj dvosmisleni izraz ostane lebdjeti u zraku na sekundu. "Dijelom je to razlog zašto zovem. Planiramo tjedni odmor koji počinje u petak u Puerto Vallarti, Meksiko. Svi se nadamo da ćete uspjeti. Mislim da će nas biti petnaestak. Mark je izričito tražio da dođete ako možete."

"Reci mi više."

Opisao sam vilu, vrijeme, ostale ljude za koje smo se nadali da bi svi mogli doći, prijevoz i gotovo sve što sam znao, uključujući sigurnost. Činjenica da me Brita nije prekinula da mi kaže da ne može doći dala mi je nadu da će prihvatiti.

Napokon sam duboko udahnuo. "Možete li stići – od Tranny šef azijski navečer do sljedeće nedjelje. Mark je rekao da se možete vratiti kući tako da dođete u sjedište na nekoliko dana ako bi vam to također odgovaralo. Rekao je da je bilo nekih korisnih sastanaka na kojima bi vaša prisutnost bila dragocjena i tebi i Worthingtonu."

Uslijedila je duga tišina i čuo sam neko pozadinsko čavrljanje na danskom. Strpljivo sam čekao. Brita se vratila: "Jednom riječju da, bit ću tamo. Subota poslijepodne, mislim; i posjetit ću sjedište Worthingtona na putu kući. Koristit ću vlastiti avion za Puerto Vallartu. Dobit ću vremena dolaska i slično e-poštom, ako biste mogli organizirati prijevoz do vaše vile u helikopteru koji ste spomenuli, bio bih vam zahvalan. U avionu ću imati dvoje pripadnika osiguranja; pretpostavljam da u blizini ima smještaja za njih?"

"Da. Poslat ću vam kontaktne podatke Lucasa Donovana, našeg šefa sigurnosti. Vaše će osoblje možda htjeti koordinirati s njim."

"Savršeno i dobro obavljeno. Radujem se što ću vas upoznati. Pošaljite mi e-poruku kao svoje planove."

"Hmmmm, errr, Brita, moram ti reći još jednu stvar."

"Da nastavi."

"Grupa koja ide na ovo putovanje . errr, pa, ne znam koliko ti je Mark rekao, ali . pa, vrlo smo intimni jedno s drugim . i obično prilično otvoreni o tome.Mislim, ako dođeš, možemo pričekati."

Brita ju je Analni azijski tinejdžeri i nasmijala se: "Elsa, ne trebaš biti toliko nervozna. Ja sam odrasla osoba i daleko sam od toga da budem djevica. Ono što predlažeš zvuči skandalozno . i kao jako zabavno. Veselim se put još više sada. Upravo si me smočio. Mark mi je rekao nešto o tvojim ludorijama i tvojim takozvanim sestrama, tako da ovo nije neočekivano. Stvarno se veselim vrlo uzbudljivom i seksualnom odmoru."

"Hvala što ste imali razumijevanja. i ipak pristali doći." Stavljam mali naglasak na zadnju riječ.

"Oh, dobro ću svršiti . Nadam se da ste to svima Sise na dnevni red. Bit ćemo u kontaktu oko dogovora i vidimo se u Meksiku. Ovo je uzbudljivo na mnogo načina."

Zvonili smo.

Umjesto da nazovem Andyja, kojeg sam očito blisko poznavala, jer sam vodila ljubav s njim samo nekoliko dana ranije, nazvala sam Margo i ispričala joj o putovanju, posebno o divljem seksu za koji sam mislila da ćemo imati. fisting price Zacviljela je od radosti zbog te ideje i rekla mi da će poraditi na tome da natjera Andyja da ode. Ostalo sam prepustio njenim rukama.

Jedan poziv Dekeu i on je praktički eksplodirao od entuzijazma oko cijele ideje. Dva sata kasnije ponovno me nazvao. Mike, James i Ryan također su bili unutra. I Carter bi mogao doći. Imali smo cijeli kontingent: osam muškaraca i sedam žena.

Prilično bih uprskao ponedjeljak dok sam sve namjestio, a ne bih to uspio bez Melanieine pomoći. Tijekom procesa sam shvatio da je moj šef u arhitektonskoj tvrtki bio izuzetno pazio na to kako koristim svoje vrijeme. Odlučio sam da je bolje da porazgovaram s njim.

Otišla sam niz hodnik i pokucala na njegova otvorena vrata. "Greg, imaš li minutu?"

"Svakako, uđi Elsa. Što ima?"

"Par stvari. Reći ću ti koje su i onda bismo trebali razgovarati."

"Uh oh. Zvuči zlokobno. Nadam se da nas ne napuštaš."

"Prvo, danas sam bio ovdje, ali nisam radio nikakav projektni rad - bio sam potpuno nenaplativ.Mark me zamolio da dogovorim putovanje za sljedeći tjedan, a ja želim uzeti slobodno vrijeme da idem s njim. Osjećam se krivim što uzimam sve više slobodnog vremena, pa mislim da bih trebao nastaviti sa skraćenim radnim vremenom."

Greg me promatrao minutu i mogla sam vidjeti kako mu se kotačići i zupčanici u glavi vrte u mislima. "Elsa, ti si dobra vrijedna radnica i ne želim te izgubiti; ti si jedan od najboljih ljudi ovdje i tako kreativna. Mogu samo zamisliti pritiske koje stavlja na tebe to što si djevojka Marka Worthingtona, a ja sam vrlo razumijem za to. Predlažem da nastavite raditi na fleksibilnom radnom vremenu. Ovdje ste skoro pet godina. U lipnju ste trebali dobiti povišicu i dodatni tjedan godišnjeg odmora svake godine, što bi vam dovelo do četiri tjedna. Vidjet ćemo za povišicu. Iskoristite to vrijeme godišnjeg odmora, a ako vam zatreba, možete čak staviti neko vrijeme pod hipoteku na svoje buduće prihode. Ako bude potrebe, samo ćemo organizirati dopust bez plaće, ali ne mislim to će biti potrebno."

"Hvala vam, pa. Osjećam se tako krivom."

"Elsa, Gradsko sveučilište ima program arhitekture. Zašto ne razgovaraš s tim ljudima i vidiš možeš li dobiti pripravnika da radi s tobom kao asistent. Za razliku od mnogih mjesta, mi plaćamo svoje pripravnike. To bi te oslobodilo nekih raditi nakon što ih naučite, a oni bi vas mogli pokriti, posebno tijekom ljeta kada je škola vani."

"Hoću, gospodine. Hvala."

Otišao sam kući te večeri osjećajući se puno bolje u vezi sa svojim poslom u Darwin Architectural Group, i kako sam tu i tamo kratio sate od njega, obično na neki način po Markovom nalogu. Rekao sam Cindy o svom razgovoru sa šefom, a ona je dopustila jer će pokušati učiniti istu stvar.

Naravno, te sam večeri imao puno toga za podijeliti sa svima o putovanju, a napravio sam i sjajan 'show 'n tell' o vili koju smo unajmili. Barem na internetu, koji smo projicirali na veliki TV ekran u dnevnoj sobi, mjesto je izgledalo spektakularno.Mark me pogledao s takvim ponosom; Mislio sam da ću puknuti. Bilo mi je tako drago što mu se svidjelo što sam dogovorila. jebanje u toaletu Sise Pobrinuo sam se zahvaliti Melanijinoj pomoći.

KC je nedostajao na večeri. Radila je u umjetničkoj galeriji do zatvaranja u devet sati. Budući da smo rano jeli, Melanie i ja smo nakon večere prošetale kako bismo pronašle galeriju i napravile joj društvo. Šetali smo ulicama ludo čavrljajući jedni s drugima o nadolazećem tjednu i svim aktivnostima koje smo mogli isprobati. Otprilike stotinu stopa iza nas bila su dva naoružana ninja tjelohranitelja od kojih je svaki podsjećao na linijskog braniča za NFL. Često razgovarajte o osjećaju sigurnosti.

Galerija KC-a bila je jarko osvijetljeno, mračno, moderno mjesto s klupama, mehaničkim stropom obojenim u crno, i oko dvjesto modernih slika koje su visjele na bijelim zidovima. KC je poskočio kad smo Mel i ja ušle u to mjesto. Njezin je osmijeh bio sjajniji od stotina halogenih svjetala.

KC je odisala: "Tako mi je drago što ste došli u posjet. Ovo je gotovo jedan od mojih domova." Mahnula je prema galeriji raširenih ruku. Primijetio sam kako je oštro odjevena.

Na trenutak smo pročavrljali. Pitao sam, "Gdje su tvoje stvari?"

KC je pokazao, "Samo u tom kutu."

Vratili smo se tim putem i odmah sam se zaljubio u deset velikih platna veličine od četiri puta četiri do sedam ili osam kvadratnih stopa. "KC, sve su prekrasne. Nije ni čudo što si popunjen."

Mel je rekla: "Znam da to nije uobičajeno, ali mogu li slikati. Moramo pokazati Marku."

KC je entuzijastično kimnuo. Također su na mojoj web stranici, ali ne u visokoj rezoluciji."

Neko smo vrijeme razgovarali o umjetnosti. Pitao sam: "Tko je vlasnik galerije?"

KC je pocrvenio: "Da. Samo se vraćam."

"Zašto su ti onda Cody lane seks straga. Skoro da se ne vidi s prozora."

"Valjda sam skroman. Nisam mislio da je tako dobro, ali polako počinjem shvaćati da se nekima to sviđa."

"Sviđa vam se. Ljudi ga vole. Imate pravi dodir s bojom, tonovima, ravnotežom, simbolikom i svime."

Melanie je upitala: "Radiš li ovdje puno radno vrijeme?"

KC je odmahnula glavom. "Ne, imam još tri žene koje također rade smjenu. Njihovi su radovi također izloženi ovdje." Pokazala je na tri odvojena područja na podu izložbe. "Oni na neki način iznajmljuju izložbeni prostor."

"Gdje slikaš?"

"Imam mali studio u potkrovlju koji iznajmljujem kao stan. Inspiriram se u lude sate. Ponekad se probudim usred noći i cijeli dan slikam bez ičega za jelo."

"Samo si nemoj odrezati uho", zadirkivala me Mel.

KC nas je odvela do udobnog prostora za sjedenje u blizini njezina stola. "Što se događa s putovanjem?"

Dao sam joj sažetak putovanja, aranžmane putovanja, a zatim smo na njezinom stolnom računalu potražili vilu na internetu.

KC je zadirkivao: "Ovo nije jedna od onih prijevara u kojima vas natjeraju da platite unaprijed, a onda otkrijete da mjesto pripada nekom drugom, zar ne?"

"Pa, dva Markova čovjeka iz osiguranja lete tamo dolje sutra kako bi se uvjerili da je mjesto dobro. Jedan od bivših predsjednika Meksika običavao je boraviti tamo. Vrlo je osamljeno, ima veliku sigurnu sobu i mogućnosti za sigurnosni prsten oko mjesta. Bit ćemo sigurni. U roku od pola sata vožnje također ima nekoliko sjajnih restorana."

"Što da ponesem za obući, osim bikinija koje si spomenula?"

Nasmijala sam se: "Samo sam se napola šalila u vezi bikinija. Ponijela bih jedan obični bikini, onaj koji je izrazito razvratan, neku ležernu odjeću za putovanje, koktel haljinu i štikle. Mislim da bi ti moglo stati sve što ja imam unoseći mali kovčeg. Od kad ustanemo do večere, bavit ćemo se stvarima na plaži, oceanu ili bazenu, a navečer ćemo vjerojatno večerati vani, a onda ćemo se vratiti kući i ponovno se razgolititi."

KC se nasmiješio i radosno nasmijao: "Upao sam u skupinu seksom zaluđenih manijaka. i volim to. Uvijek sam mislio da sam i ja takav, a sada sam siguran u to. Svi ste izvukao ono najbolje iz mene."

Mel je prokomentirala ozbiljnim tonom: "Mislimo da smo svi hiperseksualni – i to mislim kao kliničko stanje. Druga riječ su nimfomanke. Svi jednostavno volimo seks cijelo vrijeme bilo gdje i gotovo s bilo kim."

KC se zahihotao: "Moj tip ljudi. Igraš u mom dugom odijelu."