Priča o golim dečacima

Imala sam 18 godina kada sam izgubila nevinost, a to je još uvijek najluđe seksualno iskustvo u mom životu dosad. Bio sam maturant srednje škole, nedugo nakon početka nove školske godine. Hodala sam s Mikeom, 19-godišnjim novim 'suzdržanim' seniorom i školskom nogometnom zvijezdom, oko mjesec dana, i nekoliko puta smo bili prilično vrući i žestoki, a da nismo otišli do kraja. Voljela sam toplinu njegovih usta na mojim bradavicama i osjećaj njegovog penisa u mojoj ruci. Pogled na njegovu spermu koja mu je prskala na prsa kad sam ga drkali me je prilično napalio. Na našem posljednjem spoju zapravo sam se sagnula i uzela ga u usta na stražnjem sjedalu auta njegovog brata, ali nisam bila voljna ići dalje dok se njegov brat ljubio sa svojom pratiljom na prednjem sjedalu.

Odlučio sam da će ova subota biti 'Dan' - prvi put ću povaliti nešto. Dok sam se pripremao, posjetio sam drogeriju i uzeo paketić kondoma. Starija gospođa na blagajni me najprljavije pogledala dok sam ih plaćala, ali ja sam joj se samo nacerila - jedva sam čekala večer. Međutim, kad sam došao kući, mama je imala poruku za mene - par koji sam ponekad čuvao nazvao me tražeći, a mama je preuzela na sebe da im kaže da da, naravno da mogu sjediti umjesto njih tu noć. Bio sam ljut. Ipak, nakon razmišljanja o tome, počelo se činiti da to ipak nije tako loša stvar. Moja kuća i Mikes ionako bi bili nedostupni (roditelji!!), Rickovo i Sueino 2-godišnjakinje već bi čvrsto spavalo dok bih ja stigla, a njih dvoje se nikada nisu vratili kući prije zatvaranja klubova - savršeno!

Nazvao sam Mikea i rekao mu da se nađemo u njihovoj kući u 21 sat. Bila je prekrasna rujanska večer dok sam hodala do Ricka i Sue. Nosila sam kratku haljinu s tankim naramenicama i nikako nisam mogla sakriti da ne nosim grudnjak. S 18 godina moje grudi nisu bile tako velike, ali sam voljela gladiti bradavice vatom dok sam hodala.Samo zamišljajući nadolazeću ljubavnu noć bila sam vruća i mokra do trenutka kada sam stigla do kuće, i trebala mi je sekunda da se ohladim prije nego što sam pozvonila. Jedva sam čuo što su rekli dok su odlazili - iako sam primijetio kako Sue kopa Ricka po rebrima dok ga je uhvatila kako krišom viri niz moju haljinu. Napokon sam ostao sam u kući. Bilo je još pola sata dok Mike nije stigao, a činilo se da traje čitavu vječnost. Napokon je stiglo 9 sati, pa petnaest, pa pola. i dalje nema Mikea. Priča o golim dečacima Napokon je pokucao na vrata gotovo u deset sati. Mirisao je na pivo, i smijući se rekao mi je da Tamne najlonke i dobivanje pio u garaži prijatelja dok su radili na motoru, a da nije pazio na vrijeme. Bio sam ljut. Nisam mogla vjerovati da nije brojao minute kao ja.

Mike je ušao i zajedno smo sjeli na kauč. Počeli smo se ljubiti, a on mi je odmah skinuo naramenice haljine s ramena i počeo se igrati mojim grudima. Stvari su se odvijale brže nego što sam sanjala da hoće, ali sam gurnula njegovo lice prema njima i ispustila uzdah kad je počeo sisati. Stavio je jednu ruku u moju haljinu, povlačio mi gaćice u stranu i pokušavao provući ruku ispod njih. Bilo im Klub dlakavih maca malo neugodno dok sam sjedio, pa sam ga odgurnuo u stranu i rekao: "Čekaj malo". Ustala sam, s haljinom spuštenom oko struka i sisama na otvorenom. Odmaknula sam se od njega i pokazala mu da se vrati na svoje mjesto dok je krenuo za mnom. Jednom sam rukom nježno gladila grudi, a drugom sam haljinu spustila preko bokova i pustila je da padne na pod. Podigla sam ga jednom nogom i šutnula mu u krilo. Stajala sam ispred njega samo u gaćicama, plesala uz glazbu i prstima i palčevima gladila svoje bradavice, pokušavajući pokrenuti romantičnu atmosferu kakvu sam zamišljala.

Kad sam zavukla prste u pojas svojih gaćica i lagano Najmlađa devojka koja je ikada bila trudna okrenula od njega, mogla sam vidjeti kako bulji u moju guzicu, pa sam okrenula leđa i sagnula se od njega dok sam gaćice spuštala do gležnjeva ne savijajući koljena. Čula sam kako je dahnuo kad sam izašla iz njih, pa sam ostala tako pognuta nekoliko sekundi. Provukao sam jednu ruku između nogu i ravnim dlanom pogladio svoju macu. Kad sam se okrenuo, Mike je otkopčao prednji dio hlača i držao kurac u ruci. Stao sam ispred njega i pozvao ga da ustane. Dok je stajao, zgrabila sam rub njegove majice i navukla mu je preko glave. Traperice su mu pale na koljena dok je stajao, gaće su mu se zakačile ispod jaja, a kurac mu je virio ravno van. Stavila sam ruke unutar njegovih gaća i počela ih gurati prema dolje. Zbog toga je moje lice krenulo prema naprijed uz njegova prsa, pa sam isplazila jezik i prešla njime niz njegova prsa dok sam čučala. Kad su mi ruke doprle do njegovih gležnjeva, osjetila sam kako me njegov kost udara ispod brade, pa sam lagano povukla lice i otvorila usta. Njegov je kurac kliznuo u moja usta tek drugi put ikada, baš kad sam stigla do poda s njegovim trapericama i gaćama.

Iskoračio je iz hlača, a ja sam podignula ruke kako bih obuhvatila njegovu guzicu dok sam ustima radila njegov kurac. Bio je divan, čvrst i tvrd, ali pomalo mekan na dodir. I moj položaj klečanja ispred njega bio je udoban, puno bolji od neugodnog pogrbljenog načina koji sam isprobala na stražnjem sjedalu tjedan dana prije. "O, KRAVO!" dahtao je kad sam uzela što sam više mogla u grlo, povukla glavu unatrag i pogledala ga. "Hoćemo!", nacerila sam se i gurnula njegov kurac ravno natrag u svoja usta. Već sam se već poprilično napalila i skinula sam jednu ruku s njegove guzice i spustila je među svoje noge. Bio sam mokar kao što sam ikada bio, i naizmjenično sam gladio svoj klitoris i kliznuo prstom u sebe dok sam usnama obrađivao Mikeov kurac.Nagnuo se preko mojih leđa i podigao svoje traperice. Trenutak se petljao s njima, a zatim ih je spustio iza sebe na kauč. Milica Pavlović Obiteljske orgije Pogledala sam mu u prsa. Oči su mu bile čvrsto zatvorene, a na licu je imao najčudniji izraz. Volio sam osjećaj moći koji je prošao kroz mene u tom trenutku - ovaj slatki mladi pastuh bio je SVE MOJ!

Mike se sagnuo i primio moju glavu među svoje ruke. Povukao me je na noge i poljubio. Zatim me gurnuo natrag na kauč i sjeo pored mene. Sagnuo se i počeo mi ljubiti bradavice, lizati ih i sisati. Nakon nekoliko sekundi, stavio je jednu ruku između mojih nogu i počeo me dodirivati. Bio sam JAKO mokar. Stavila sam mu ruku na glavu i gurnula je prema svojoj mačkici. Odmaknuo se od mene i kleknuo između mojih nogu. Kliznula sam stražnjicom do samog ruba kauča i izvila leđa, zabacivši glavu unatrag kad je izvukao prst iz mene. Jedva sam čekala da prvi put osjetim njegov jezik na svom klitorisu. Ono što sam osjetila ipak nije bio njegov jezik, već njegov kurac. Otvorila sam oči i pogledala dolje između nas. Imao je kondom na sebi, i pritiskao je glavu svog penisa na moju macu. "Prvo me pojedi!" Zastenjala sam. "Preblizu sam!" dahtao je i udarcem bokova utonuo u mene.

Došao je otprilike do pola puta, a onda sam osjetila da se zaustavio - došao je do moje nevinosti. Pribrao se i ponovno zabio. Osjetila sam malu oštru bol, ništa stvarno, a on je bio skroz unutra. Odmah je počeo udarati unutra i van, snažno i brzo. "Sporije," rekao sam, "Radi to sporije. - Polako i duboko!". Nije odgovorio, samo je postajao sve tvrđi i brži. Već sam bio prilično uzbuđen, a osjećaj prvog kita koji je uletio i izašao iz mene svakako je bio prekrasan osjećaj, čak i da bih radije bio sporiji. Stavila sam ruku na klitoris i počela ga trljati prstima dok je Mike ulazio i izlazio. Upravo sam počela stvarno ulaziti u to, savijajući bokove kako bih dočekala njegove udarce, kad je promrmljao "O, BOŽE!", i zadrhtao, stenjući i stenjući dok je dolazio.

Srušio se na mene, zarobivši moju ruku između nas. Poludušno je poljubio moje grudi, a zatim se odgurnuo od mene, sjedajući natrag na pete. Ponovno sam počela trljati klitoris. "Pojedi me", pitao sam, "Nisam još blizu, pojedi me!".

"Uf, Gross", odgovorio je, "upravo sam ušao!"

"Ne, nisi, nosio si kondom!" Rekao sam mu.

"Oh, imat će okus lubrikanta," odgovorio je, "i bit će sav mokar."

Nisam mogla vjerovati, ja sam njega popušila, on je pojebao mene, a sad kad bi svršio, više mi nije htio pomoći da se skinem. Baš kad sam se spremala da ga stvarno odvratim, čula sam užasan zvuk - otvarač garažnih vrata koji se otvara. Obiteljske orgije Andreja Pejić Pogledala sam na sat - 10:15 - Dio mene je pomislio "Toliko o 'noći ljubavi'- sve gotovo za 20 minuta!" dok je drugi dio mislio "O Bože, što rade kući ovako rano. Mrtvi smo!" — Obuci se. Zasiktala sam na njega dok sam zgrabila svoju haljinu s poda i navukla je. Obrisao sam macu gaćicama, zamotao iskorišteni kondom u njih i strpao ih u kut ruksaka. Mike je imao košulju na sebi i očajnički je navlačio svoje traperice.

"Izađi na ulazna vrata dok su još u garaži!" šapnula sam, a on je skupio svoje tenisice i potrčao po njih. Lagano je zatvorio ulazna vrata za sobom baš kad sam ponovno sjeo i stavio svoje Walkman slušalice, a vrata od garaže su se otvorila. Trgnula sam se i podigla pogled kao da sam iznenađena. Bio sam siguran da mi je lice žarko crveno, a da mi je maca još uvijek pulsirala. Upravo sam se počela stvarno uvlačiti u to kad je Hot stripping teen svršio, a nisam silazila tako brzo kako bih željela.

Richard je ušao i objesio ključeve. "Bok Richard," rekao sam, "Što radiš kući tako rano, i gdje je Sue?"

"Oh, naletjeli smo na hrpu njezinih prijatelja iz bolnice." on je odgovorio. "Zaboravila je da je večeras bila djevojačka zabava. Svi su otišli pogledati predstavu, a ja sam odlučila doći kući i uštedjeti nešto novca za čuvanje djece. Što si namjeravala?"

"Oh, samo Teen HD priča Leksi snimljena i slušam glazbu", rekla sam mu.

"Ah, dobro", odgovorio je, podižući nešto s poda, "a jesu li ovo pomagala za učenje ili za Walkman?" Pogledao sam što je držao - traku s tri paketa kondoma, dva krajnja otvorena. Čak i dok mi se srce stezalo, shvaćajući da sam uhićen, i dalje sam se mogla ljutito pitati na kome je Mike upotrijebio drugi kondom. Pretpostavljam da ih ipak nisam trebao kupiti. Samo sam zurila, ne mogavši ​​smisliti što bih rekla. Richard se nasmijao. “Nemoj izgledati tako zabrinuto”, umirio me. "Misliš li da se Sue i ja ne seksamo dok beba spava. Vidjela sam bicikl naslonjen na trijem kad sam skrenula. Tvoji dečki?"

"Da." promrmljala sam još više pocrvenjevši.

"Da pogodim - on je istrčao kroz vrata dok sam ja ušao kroz garažu?"

"Da." ponovno sam šapnula. Uputio mi je veliki osmijeh. Nikad prije nisam primijetila, ali imao je lijep osmijeh. Zapravo, uopće nisam primijetio da je on zapravo prilično lijep tip na sve strane.

“Nemaš razloga za brigu”, ponovno me umirio. "Drago mi je što vidim da si dovoljno pametan da poduzmeš mjere opreza i žao mi je ako sam ti prekinuo večer. Samo se nadam da sam stigao kući 'poslije', a ne 'tijekom'!"

"Poslije za njega", gorko sam ispljunula, "za vrijeme za mene!"

"O, Bože, oprosti!" nasmijao se, "Ušao sam prije nego što je uspio dokrajčiti i tebe?"

"Ionako nije namjeravao", izletjelo mi je. "Svršio je i rekao je da bi bilo odvratno napasti me nakon toga - osjetit će okus lubrikanta." Kad sam to rekao, skrenuo sam pogled - nisam mogao vjerovati da sam rekao nešto tako osobno nekome dvostruko starijem od mene - oženjenom čovjeku s vlastitim djetetom.

Richard je sjeo pokraj mene na kauč i uzeo me za ruku. “Ne budi tako ogorčena”, rekao mi je. "Ako je on samo tinejdžer poput tebe, ne možeš očekivati ​​previše. Kad sam bio tako mlad, mislio sam da bi bilo odvratno pojesti i djevojčinu pičku. Tek sam je nekoliko puta probao u djevojke inzistiraju na Ruskinje za rezultate braka da mi se to svidjelo. a onda da sam ga zavoljelo."

Pogledala sam mu lice. "Stvarno voliš to raditi?" Pitala sam ga.

"Volim to!" on je odgovorio. "Ne postoji NIŠTA bolje od okusa i mirisa slatke mačkice, i prizora i zvuka žene koja izlazi u orbitu dok je jedete!"

"Oh, bar bih da se Mike tako osjeća", rekla sam, "Ostavio me na cedilu!" Znao sam što govorim. i što radim. Podigla sam pogled u njegove oči, lagano otvorenih usta, ruke na bedru držeći njegovu ruku, i pomislila, "Molim te, nemoj me tjerati da molim za to!"

Prošao je. Stavio je drugu ruku na moju nogu i nježno rekao: "Želiš li da te skinem s mjesta da visiš?"

"Da!" Udahnula sam, osjećajući kako mi toplina raste u licu. Richard je nježno skinuo naramenice s mojih ramena i lagano spustio haljinu preko mojih grudi. Nagnuo se i počeo se ustima igrati mojim bradavicama. Ne sisanje koje im je dao Mike, nego nježno trzanje po bradavicama svojim jezikom kružnim pokretima. drkanje sisama (titjob) price Jedna bi njegova ruka držala dojku na kojoj mu usta nisu bila, oh, tako nježno milujući bradavicu između prsta i palca. Njegovom drugom rukom spustio mi je haljinu iza leđa, zatim me zgrabio i tjelesno podigao sa sofe, slobodnom rukom potpuno je skliznuo haljinu s mene. Posjeo me natrag, potpuno golu. Njegova slobodna ruka sada se spustila do mojih bedara. Klizio ga je gore-dolje s unutarnje strane svakog bedra, svaki put se lagano približavajući mojoj mačkici. Jezikom je dražio i milovao jednu bradavicu dok je jednom rukom trljao i stiskao drugu, a druga se podizala sve više na moje bedro.

Takav je ostao, činilo se, zauvijek, ali nisam se žalio. Njegova je ruka na mojim bedrima sada nježno prelazila preko mog klitorisa dok je dolazila do vrha svakog bedra prije nego što je krenula niz drugu stranu. Richard se pomaknuo i kleknuo ispred mene. Sagnuo se i stavio po jednu ruku pod svaki od mojih obraza i podignuo moju guzicu u zrak.Pogledala sam dolje u njegovu glavu dok se približavao mojoj mačkici - toliko sam očajnički željela ovo. Raširio je moje usne i stavio svoj jezik na traku kože između moje mace i stražnjice, a zatim je klizio njime oh tako nježno, jedva dodirujući, preko moje mace do mog klitorisa, koji je bio natečen i pulsirao je. Prešao je vrhom jezika preko njega tako nježno da se gotovo nije ni dodirnuo, a ja sam očajnički izvila kukove prema naprijed pokušavajući ga pritisnuti na njegov jezik. Držao me mirno i počeo kružiti jezikom oko i oko mog klitorisa, tek povremeno ga dodirujući. Međutim, svaki put kad bi to učinio, uzdahnuo bih dok mi je cijelim tijelom prolazio nešto poput strujnog udara.

Richard je ostao klečati tamo, ližući i grickajući moju macu dok su njegove ruke milovale i mazile moju guzu i bokove nekoliko minuta, dok sam postajala sve toplija i toplija i vlažnija i vlažnija. Nakon nekog vremena, povukao se i spustio me s kauča. Legao je na pod i rekao: "Klekni iznad moje glave." Opkoračila sam njegovo lice, kleknula i spustila macu na njegova usta. U ovom položaju, njegove su ruke mogle lutati po mom tijelu, a njegov jezik kao da je dobio novi život. Klečao sam uspravno, ali sam se klimao, pa sam se nagnuo naprijed i svu težinu spustio na ruke. U ovoj pozi moj mu je klitoris bio još dostupniji i stvarno me izluđivao. Odjednom sam shvatio da mi glava visi točno iznad njegove muhe. Bila sam sigurna da sam mu nešto dugovala, pa sam mu otvorila patentni zatvarač na hlačama i izvukla mu kurac. Bio je veći od Mikesa, tvrd i pulsirajući, sa sićušnom kuglicom soka na vrhu. Olabavio se i uperio ravno u mene, a ja sam spustio usta preko glave. Nikad prije nisam radio 69, a osjećaj kurca u ustima i jezika na mačkici bio je previše. Osjetio sam kako počinjem svršavati. Drhtao sam i stenjao, sve dok me odjednom nije pogodilo.Dahnula sam i zabila mu macu u lice, nesuvislo mrmljajući oko zalogaja kite dok sam prolazila kroz ono što se činilo kao beskrajni niz orgazama.

Kad sam krenula silaziti, još uvijek sam sisala njegov kurac i ugledala sam pakete kondoma, jedan je ostao neotvoren, ležao je na podu na dohvat ruke. Sada sam imala spermu, ali sam htjela ovaj lijepi veliki kurac u sebi. Otvorio sam paket i nježno smotao kondom preko Richardsove kite. Sklonio je lice s moje mace i rekao: "Ne moramo ići do kraja ako ti to ne želiš."

"Želim!" rekla sam mu i podigla mu lice. Okrenula sam se prema njemu i spustila macu na njegovu blistavu gumom prekrivenu erekciju. Bio je PUNO veći od Mikesa - pogotovo deblji, i bio sam u ekstazi od tog osjećaja dok je tonuo sve dublje i dublje u mene. Zmaj od Šipova Obiteljske orgije Napokon sam pao najniže što sam mogao. Moja su stopala bila na podu, koljena Igračke serije vojnici mojih bradavica, a moj klitoris snažno pritisnut uz bazu njegove kite. Počeo sam se podizati i spuštati natrag, obožavajući uski, ispunjeni osjećaj u svojoj mačkici. Zgrabio je moje ruke i stavio ih na svoja prsa. "Kotrljaj se naprijed i natrag", Punjenje vruće sperme je. Jesam, i da, bilo je puno manje truda. Očito je bilo prednosti biti s iskusnijim muškarcem. Osjećaj njegovog kuraca u meni bio je najljepša stvar koju sam ikad upoznala, bio je veći od Mikesa, ispunjavao me, a činilo se da mu položaj omogućuje da uđe dublje, kao i da pritišće moj klitoris uz kost ispod njegove stidne dlake. Bila sam u raju, vrtjela sam glavom s jedne strane na drugu, pokušavajući doći do još jednog orgazma.

Počela sam drhtati, ruka mi je skliznula i pala sam na Richardsova prsa. Omotao me rukama i prevrnuo nas tako da sam bila na leđima na podu. Gurnuo je ruke ispod mojih nogu i pomaknuo moje listove na svoja ramena. Zatim se podigao na prste i ruke, cijelim tijelom u Filmski forum tinejdžer iznad mene.Samo su mi ramena bila na tlu, moji kukovi u zraku, moje noge su me držale preko njegovih ramena, ali osim toga on me uopće nije dodirivao. Zatim je kliznuo natrag što je više mogao u mene. Da sam prije mislio da je duboko u dubini, prevario sam se. Činilo se da ide toliko duboko u mene da sam se pitala je li mi u grlu. Počeo se kretati unutra i van. Sva moja ranija prosvjeda 'sporo' s Mikeom su zaboravljena!

"Jebi me!" Plakao sam. "Jače. Brže. Dublje!" Richard je poslušao, zabio se u mene tako snažno da sam mogla osjetiti bol u unutarnjoj strani bedara gdje je njegova zdjelica udarala. Nije me bilo briga. "Jače", zastenjala sam. Njegov je kurac pumpao unutra i van, gurajući moja leđa o tepih kad je gurnuo, moje noge preko njegovih ramena podižu me s njega dok se povlačio. Ovo je bilo nevjerojatno. Željela sam da to traje Obiteljske orgije, ali sam u isto vrijeme bila nestrpljiva ponovno svršiti. Činilo se da nije prošlo nimalo dugo prije nego što sam osjetio da se nakuplja. Dok me to pogodilo, još uvijek je udarao o moj klitoris, a ja si nisam mogla pomoći. vikao sam. Mogao sam osjetiti mišiće u mojoj maci kako se grče i skupljaju oko Richardsove kite, a njemu je Seks sa hobotnicom bilo previše. Radila sam mu kurac kao stroj za mužnju, i to ga je tjeralo preko ruba. Zastenjao je i kunem se da sam osjetila pulsiranje kako mu se kreće duž kite, tako sam ga čvrsto stezala dok je ispuštao sok u kondom.

Richard je ležao pokraj mene, dišući poput maratonca. Bio sam jednako upucan. Boljela me maca, a i unutarnja strana bedara. Gledajući dolje, na mojim bedrima počele su se pojavljivati ​​dvije modrice. nema kupaćeg kostima za mene dok ne nestanu. Richard je bio na leđima, dok mu je kurac još uvijek bio u gumi. Nagnula sam se i skinula mu je. Njegov kurac je bio sav mokar od njegove sperme, i pitala sam se kakvog je okusa. Uzela sam njegov kurac u usta i počela ga lizati. Zastenjao je i uhvatio me rukama za glavu. Polizao sam Teen bikini boob masaža u ustima i opet se počeo stvrdnjavati.Nastavio sam sisati i lizati dok nije postalo potpuno tvrdo, a zatim sam rekao "Jebi me opet - opet u drugom položaju!" Kleknuo me i naslonio mi ramena na kauč. Kleknuo je iza mene, a ja sam čekala da vrh njegove kite počne pritiskati usta moje mace.

"O sranje", rekao je, "Nestalo nam je kondoma!" Posegnuo sam u ruksak i izvadio one koje sam ranije kupio. Ipak dobra ideja. Osjetila sam kako mi se usne otvaraju, zatim vrh njegovog penisa kako me pritišće, a zatim je ponovno ušao. Ondje se na trenutak odmarao, a zatim je polako izvukao do kraja i bez upozorenja ga ponovno do kraja zabio u mene. Dahnula sam, a onda uhvatila rubove jastuka kad me ponovno počeo udarati. Unutra i van, sve jače i jače, nakon što je već jednom svršio, činilo se da će trajati zauvijek!