Hot stripping teen

Priča o obiteljskom incestu

********

Danas je bio dan kada smo moja žena, Lisa, naša odrasla djeca, Meg (18) i Donny (19) i ja krenuli na slikovit izlet brodom do nekoliko južnopacifičkih otoka. Putovanje je trebalo trajati dva tjedna i nešto što smo sada mogli učiniti otkako sam prodao svoj Pogrešno sa ruskim devojkama s hardverom.

Svi smo se ukrcali na prekooceanski brod oko 8:00 i upoznali kapetana i tročlanu posadu. Spremili smo svoje stvari u naše kabine i otišli na palubu gledati kako brod isplovljava iz luke.

Ubrzo smo krenuli na naš prvi od šest otoka. Vrijeme je bilo prekrasno i Lisa i Meg brzo su obukle svoje bikinije da se ispruže na terasi i sunčaju.

Donny i ja smo razgovarali s kapetanom i posadom. Pregledao sam plan puta s kapetanom i on je zacrtao zaustavljanja i vremenske okvire za svako zaustavljanje.

Rekao nam je da Goli crvenokosi jebeni otok, koji nije na itinereru, koji bi nam mogao biti vrlo zanimljiv, ali je izvan puta. Rekao je da prvo možemo posjetiti ovaj otok i vratiti se na druge otoke.

Kapetan nam je ispričao priču o prošlosti otoka i bila bi to avantura koju nikada nećemo zaboraviti.

Donny i ja rekli smo da zvuči dobro pa smo napravili promjenu i prvo posjetili ovaj otok, a zatim se vratili na druge otoke.

Rekli smo Lisi i Meg i one su bile uzbuđene.

Trebalo nam je dva dana da dođemo do otoka. Izgledalo je kao nešto iz King Konga. Kapetan je doveo čamac do područja gdje smo se mogli odvesti do obale gumenjakom.

Kapetan je rekao da će nas član posade odvesti na plažu i da ćemo imati cijeli dan za istraživanje otoka i špilja.

Vrijeme je bilo jako vruće pa smo obukli samo kupaće kostime i sandale. Uzeli smo nešto hrane za ručak i uzeli nekoliko ručnika.

Stavili smo stvari u gumenjak i krenuli na plažu. Član posade je rekao da će nas pokupiti za sedam sati na ovom mjestu. Zahvalili smo mu se i vratio se do broda dok smo mi krenuli istraživati ​​otok.

Otok je bio veličanstven.Pećine su imale rezbarije, a lišće je bilo bujno i lijepo. To je svakako bio prizor za vidjeti.

Na kraju smo se vratili na plažu čekajući gumenjak.

Međutim, kada smo došli do plaže, broda nije bilo. Nigdje se nije vidjelo. Tada smo shvatili da smo prevareni i opljačkani.

Kapetan je otišao sa svim našim stvarima i Češke žene sada mi smo sami na ovom otoku.

Shvatili smo da je ovaj tip pirat i to smo radili i drugima.

Dakle, tu smo bili nas četvero. Bez hrane ili odjeće ili bilo kakvog oblika komunikacije. Osjećali smo se kao Robinson Crusoe.

Dobra stvar je što su postojale špilje u kojima smo mogli ostati radi zaštite od vremena.

Poslao sam Meg i Donnyja da potraže hranu ili svježu vodu. Lisa i ja skupljali smo drva da zapalimo vatru, što nije bilo lako.

Ubrzo su se djeca vratila i rekla nam da u blizini ima kokosa i da su pronašli svježu vodu, ali trebamo nešto u što ćemo je staviti.

Kako je padao mrak, pokušali smo zapaliti vatru. Nisam mogao, ali Donny je rekao da će pokušati. Rekao je da je dovoljno gledao Survivor na TV-u da nauči kako se to radi.

Naravno, nakon otprilike 30 minuta pokušaja da dobije plamen, uspio je. Sada smo imali vatru.

Te smo noći svi spavali oko vatre da se ugrijemo. Hot stripping teen Donny i Meg su se mazili, a ja i Lisa. Na neki čudan način, bilo je romantično.

Sljedeći dan smo pokušavali smisliti kako ćemo dovraga otići s ovog jebenog otoka.

Donny i ja smo otišli tamo gdje je on našao slatku vodu i pronašli špilju, pa smo odlučili tu špilju iskoristiti za sklonište.

Meg i Lisa su skupile malo kokosa. Počeo sam tražiti divljač za jelo. Donny je napravio make shift koplje za ribolov, koristeći sve što je mogao.

Do večeri smo imali svježe vode i mogli smo otvoriti neke kokosove orahe.

(PREMOTAJ MJESEC DANAS)

Za mjesec dana koliko smo na otoku nismo vidjeli niti čuli ništa od tragačkog broda ili aviona.Ispisali smo "POMOĆ" na plaži i pripremili dovoljno drva za veliku vatru ako nešto vidimo ili čujemo.

U to su vrijeme naši kupaći kostimi bili poderani i ubrzo su djevojke bile u toplesu, a Donnyju je sve visjelo s njegovog odijela poderanog u vodama od pecanja.

Nekako nam ništa nije smetalo i samo smo se nosili s golotinjom i situacijom.

Našao sam nešto divljači na otoku koju smo pojeli, a Donny je postao dobar ribar, tako da nismo gladovali.

(TRI MJESECA KASNIJE)

Do sada smo svi već ušli u rutinu. I do sada smo svi bili goli. Mislili smo se pokušati prikriti, ali zašto se truditi. Svi su rekli da se slažu s tim.

Svaki dan smo se izmjenjivali u potrazi za brodom ili avionom u prolazu, ali bezuspješno.

Jednog su dana Donny i Meg zajedno otišli u potragu za hranom. Kad se nakon dugo vremena nisu vratili, Lisa ih je otišla tražiti.

Kad se vratila, potrčala je do mene i rekla: "Dušo, vidjela sam djecu. Jebali su se."

Pogledao sam je i rekao: "Pa, moralo se dogoditi. Kad se vrate, ne govori ništa. Imam ideju."

Na kraju su se djeca vratila i rekli su da nisu mogli ništa pronaći.

Te noći, dok smo išli spavati kraj vatre, rekao sam Lisi da se želim jebati. Bila je iznenađena, ali je rekla ok.

Uskoro sam vodio ljubav sa svojom ženom dok su nas djeca gledala. Nikada nisu rekli ni riječ čak ni kad je Lisa malo zastenjala dok sam ulazio u nju.

Kad smo završili, pogledao sam djecu i rekao im da je u redu da imaju seks pod ovim okolnostima.

(ŠEST MJESECI KASNIJE)

Već smo skoro odustali od spašavanja, ali se još uvijek nadamo.

Jedna od stvari koje su se sigurno promijenile jest da više nema srama niti osude naših seksualnih aktivnosti.

Prije samo dva tjedna vidio sam Lisu kako odlazi s Donnyjem samo da bi se vratila sa spermom koja je curila niz Lisino bedro.

Također sam jebao Meg i usrao svoju spermu u nju. Siguran sam da Lisa zna za to, ali nikada nije ništa rekla.

Sada je postalo uobičajeno da se nas četvero ševimo u prisutnosti drugoga. Uostalom, na ovom jebenom otoku nema puno posla.

Također je uobičajena praksa da gledamo jedno drugo dok se seksamo.

Kad god se aktiviraju naši seksualni nagoni, mi jednostavno radimo ono što želimo. Mnogo smo puta Donny i ja zajedno jebali njegovu majku i moju ženu.

Donny i ja smo također zajedno jebali Meg.

U više navrata, Donny i ja gledali smo Lisu i Meg kako se seksaju.

I kroz sve to nikada se ništa nije govorilo o tome koliko je to bilo pogrešno.

Mogu vam reći da je seks okupio ovu obitelj i učinio nas preživjelima.

(GODINU DANA KASNIJE)

Pa, moralo se dogoditi. I Meg i Lisa su trudne i oduševljeni smo. Nije bitno ni tko je otac.

Svaki dan još uvijek gajimo nadu da ćemo biti spašeni. Bilo bi lijepo da su bebe rođene na nekom drugom mjestu osim na ovom užasnom mjestu.

Jednog dana, Meg je bila na plaži i vidjela brod kako prolazi u daljini. Žurno je zapalila vatru, a goruće drvo poslalo je ogromnu količinu vatre i dima.

Tada je, nekim čudom, brod krenuo prema otoku. Otrčala je da nam javi da je neki brod vidio signal. Svi smo pojurili na plažu u iščekivanju spašavanja.

Kako se brod približavao, shvatili smo da nas je brod iskrcao. Gledali smo kako četiri osobe stavljaju u gumenjak i upućuju ih na plažu.

Kad je četvero ljudi stiglo do plaže, shvatili smo da će i ti ljudi doživjeti istu sudbinu koju smo mi imali.

Pomogli smo im da izađu na obalu i ispričali im našu nevolju. Vizualno su bili izbezumljeni.

Bilo im je neugodno zbog naše golotinje i trudnoće djevojaka.

Predstavili smo se, a oni su nam rekli svoja imena. Bili su to Andy, suprug, koji je bio liječnik, Hot stripping teen, žena, Carol, njihova 20-godišnja kći i Mike, njihov 25-godišnji sin.

Poželjeli smo im dobrodošlicu na naš otok i ispričali im našu priču dok smo ih vodili u našu špilju.

I one su imale samo kupaće kostime i ništa drugo.

Dosta su bili potreseni događajima i rekli smo im da će se morati prilagoditi.

I, to su i učinili. U roku od dva dana sva četvorica su bili goli i brzo su nam postali intimni prijatelji.

Žene su rodile dječaka i djevojčicu i oboje su bili zdravi.

Diana i Carol sada su trudne i očevi bi mogli biti bilo tko od nas.

Svi smo se navikli na jedinstveni način života u našem novom domu, koji sada zovemo Shangri-La.