Pogledajte američke tinejdžere i

Ne postoje dva ista braka. Dva složena ljudska bića, svako sa svojim željama, potrebama i prohtjevima, pokušavaju se urotiti kako bi oni i njihova djeca, ako ih imaju, imali život što isplativiji. Protiv ove potrage za srećom nagomilane su životne nevolje.

Gledajući sada unatrag, kajem se zbog nekih stvari koje sam učinila, ali bila sam blagoslovljena vrlo neobičnim mužem. Mnogi gledaju oluju iza prozora. Hoda u njemu, pjeva. Prati me u oluju, da možeš pogledati život s obje strane.

Nakon deset godina braka, konačno sam imala sve dijelove svog života, kako sam ih željela. Bili smo u ogromnoj, novoj Ruskinje su poon od dvadeset i šest četvornih metara. Djeca su bila dobra u školi. Posao mu je bio siguran. Da, radio je dugo, zbog čega se rijetko vraćao kući prije sedam.

Bio sam u avanturi svog života. Za domaćicu to znači seks. Sve do tog vremena imala sam seks sa svojim dijelom muškaraca. Zatvaram oči, dok razmišljam o njima, njihova lica, glasovi i mirisi se mijenjaju, ali sam seks ne. Došao sam do zaključka da svi muškarci dolaze iz istog kalupa. Ako je njihov kalup za kekse bio veličine deset, moj je keks bio veličine dvanaest.

Sveučilište me zaposlilo. Bio sam na razgovoru za mjesto voditelja ureda prorektora. Kao što možete zamisliti, bio je to vrlo formalan ured. Svi su bili doktor ovo, ili gospođa Snyder ono.

Isprva nisam bio siguran nabacuje li mi se dr. Tomlinson, prorektor. Bio je to pogled, ovdje. Pogledajte američke tinejdžere i Sagnuo Reper Trina razotkriva svoju macu blizu mene kako bi me uputio u vezi pisma, tamo. Njegova Platinum Chanel kolonjska voda bila je opojna. Nikada nisam bila u blizini čovjeka poput njega. Njegovo odijevanje, maniri, govor i uglađene međuljudske vještine zadivili su me. U toliko je riječi zaudarao na moć.

Počela sam fanatizirati što me on izvodi. Nisam razmišljala o tome da budem s njim u krevetu. Bili smo on i ja koji smo jeli u luksuznom restoranu, a on je fokusirao svoju pažnju samo na mene, dok me je držao za ruke. Ludo, ha. Ženske zablude?

Iznenada je rekao: “Gđo. Snyder, na otoku Mackinac održava Galaxy prati ljetni tinejdžerski kamp konferencija ove srijede, četvrtka i petka. Volio bih da prisustvuješ, ako možeš srediti stvari kod kuće.”

“Ne bi bio problem, dr. Tomlinson, postoji djevojka s fakulteta koju mogu unajmiti da ostane s djecom.”

"Vrlo dobro. Krenut ćemo u srijedu u šest i trideset. Mogu te pokupiti kod tvoje kuće.”

"To je vrlo obzirno."

Kasnije ću osjetiti da je on bio hrabar čovjek koji je došao u moj dom, upoznao mog muža, rukovao se s njim i otišao sa svojom ženom, dobro znajući da me namjerava zajebati.

Novi na sveučilišnim konferencijama, iznenadio sam se kada sam saznao da sve konferencije završavaju u podne, tako da se sudionici mogu družiti tijekom poslijepodneva.

Dok smo išli do dizala, malo poslije podneva, dr. Tomlinson je rekao: “Gđa. Snyder. Mogu li te nazvati, Jan. Zašto ne odemo u svoje sobe, presvučemo se u nešto ležerno, pa ćemo se naći u sobi Lake Michigan na ručku?”

“Jan je dobro. Da, htio bih se osvježiti.” Kasnije razmišljajući o tom razgovoru, pomislio sam, da, dragi dr. Tomlinson ne želi jesti macu koja fermentira u vlastitom soku od šest jutros.

Proveli smo više od sat vremena jedući. Za svakodnevnu domaćicu, koja čisti, kuha, pazi na svaki dolar, bilo je nevjerojatno biti ovdje s ovim čovjekom kojeg su gostili i večerali. Naše su sobe koštale dvjesto sedamdeset dolara po noći. Ovaj je obrok bio događaj od šezdeset dolara. Stavljanje u Ritz, kao što sam zamišljao. U tom trenutku sam mislila da sam kraljica.

Ono što sam ja zapravo bila je tridesetpetogodišnja žena koja je, budući da je bila udana i zatočena u njegovom uredu, bila savršena tema za zavođenje dr. Tomlinsona. Za njega nije bilo loših strana. Promjena ureda. Nijedan posao na Sveučilištu ne bi me platio toliko koliko sam sada zarađivao. Kad bi me napucao, a ja shvatila da je to on, a ne moj muž, šutjela bih. seksualna devijacija Obiteljske orgije Naravno da bih. I tu mu je bio veliki plus.Postojala je šansa da postanem ovisna o njegovom kurcu.

O čemu ti pričaš. Pitaš. Vrlo je jednostavno. Tomlinson, ili Fred, kako ću ga zvati, ima neobično velik kurac. Išao bih toliko daleko da kažem da je to najsavršeniji penis koji sam ikad vidio, čak i na internetskim stranicama za velike kurce. Za ženu su pijetlovi kao gume na autu. Trebate pravu veličinu. Ako ti je maca kratka i uska, onda boli veliki kurac. Trebao sam kamion s gumama za terensku vožnju, za sve vremenske prilike. Čudno da centimetar tu i tamo može napraviti toliku razliku, ali jest. U mom slučaju, moj muž nikada nije udario moj vrat maternice ni kurcem, ni prstima. Zapravo, do tog dana na otoku Mackinac, nitko nije imao, osim mog ginekologa, i tu je problem. Znao sam da tamo dolje postoji nešto od čega se vraški zapalim ako to guraš i povlačiš.

Dok sam još sjedio i ručao s Fredom, palo mi je na pamet da bi mi mogao naletjeti te večeri. Proučavao sam ga dok je čavrljao sa mnom. Imao je četrdeset pet godina, bio je srednje velik i privlačan. Pomislio sam u sebi, pa da, pustio bih ga da se zabavlja.

Onda sam se predomislio. Čekaj, pomislio sam. Budi stvaran. Kako bi bilo na poslu. Bi li te iskoristio i onda otpustio. Bi li to želio ponoviti. Bi li moj muž, Paul, Uhvaćen gol na plaži Život nikad nije jednostavan.

Fred je prekinuo moj tok misli. “Jan, trebala bi vidjeti pogled na jezero iz moje sobe. Da ti pokažem." Ustao je, pružajući mu ruku.

Išao sam s njim.

Ušavši, prišao sam prozoru. Pogled je oduzimao dah. Na verandi su bila dva rockera. Sjedio sam u jednom.

"Jan, hoćeš rakiju?"

"Da, volio bih jedno."

Do dva i trideset bio sam na četvrtom. "Oprostite, moram u vašu kupaonicu", rekao sam.

Morao sam ići u oba smjera. Trajalo je više od deset minuta. Obiteljske orgije impotencija (erektilna disfunkcija) Deset minuta u kojima sam, sada pomalo pripit, morao razmišljati što će se sljedeće dogoditi. Stajao sam i gledao se u ogledalo.

U mojim je mislima bilo kristalno jasno.Fred bi želio imati seks sa mnom čim izađem kroz ta vrata. Skinula sam se. Držala sam ruke ispod grudi. Pogled mi je pao na trbuščić koji je bio povećan kožom zaostalom od rođenja moje djece. Naposljetku, ispod moje linije preplanulosti bio je moj puni grm mace, koji nisam podrezao od prošlog ljeta. Fred će uskoro znati da je moja crvenkastosmeđa kosa moja prava boja. Stavila sam prst u macu. Bio je skroz mokar. Nije mi trebala nikakva predigra. Šapnula sam ogledalu: "Idemo se jebati, može?"

Fred je stajao nasred sobe, gol, s čašom brendija i polako je pijuckao. Prozor je bio otvoren, dopuštajući toplom proljetnom povjetarcu da napuhuje zavjese. Aroma cvjetova jabuke, pomiješana s mirisom jorgovana, čini ga tako mirnim, tako savršenim za ljubavni seks dvoje ljudi.

Prišao sam krevetu. "Spreman," Je li sve što sam rekao?

Fred je stajao i gledao me dolje, i dalje pijuckajući brendi. “Ti si ljupka žena, Jan Snyder, čak ljepša nego što sam zamišljao.”

Nakon što je odložio svoju sada već praznu čašu, popeo se na krevet. Kurac mu je još uvijek bio mlitav.

“Jan, zašto se malo ne igraš s Little Fredom. Stvarno uživa u lijepim ustima.”

Fred je sjedio uz uzglavlje. Uzeo sam malog Freda u ruke. Nikad nisam nikome, čak ni Paulu, popušila. Malog Freda još uvijek nije bilo za pogledati. Trebao sam bolje pogledati. Mali Fred, mlohav, bio je duži i debeo kao bilo koji pijetao kojeg sam ikada vidio. Međutim, mali Fred bio je, kao i svi mlohavi pijetlovi, baršunasto mekan, topao i vrlo nježan na dodir. Podigavši ​​pogled u Fredove oči, stavila sam kraj u usta. Polako sam vrhom jezika prelazio oko i oko glavića dok sam sisao. Tada to nisam znala, ali pušenje će postati dio mog opisa posla.

Dio u mojim ustima se povećao. Pogledala sam dolje. O moj Bože. Sjeo sam i zurio u to. Dok sam to činio, Fred me Hot stripping teen unatrag. Jednim laganim pokretom spustio je svoje tijelo na moje.Prsa uz prsa, njegove su ruke otvorile moje mačkiće usne. Jednom ih je rukom držao razdvojene, dok je drugom rukom vodio Malog Freda do moje rupe. Iako sam bila mokra, postojao je otpor da uvuče kraj. Kad je bio dva inča u meni, nježno me poljubio. Bio je vrlo nježan ljubavnik. Ljubio me u usne, vrat, grudi, uho i usta. Sve to vrijeme, nježnim guranjima, spuštao je Malog Freda u mene.

Sve više sam postajala svjesna svoje vagine. Bilo je kao da ruka cijelu nježno pomiče unutra i van. Zatim je došao do mog vrata maternice. Kad bi došao do te točke, dodao bi kratki jaki potisak. jebanje na slavi price Prestala sam ga ljubiti. Oči su mi bile zatvorene. Misli su mi bile na vagini. Svaki njegov trzaj, klizanje, prevrtanje guzice pokretao je svu moju nutrinu. Zatim se zario u mene. Pet minuta samo je vrtio guzicom u kružnim pokretima, što je izluđivalo moju G točku.

Počela sam doživljavati orgazam. Prokleti prozori bili su otvoreni, pa sam povukao jastuk na lice dok sam stenjao, "Oooohhhoo, Bože na nebu, ne dopusti da ikada prestane."

Fred je pumpao kroz moj orgazam, a zatim je dopustio sebi upumpati svoju spermu u mene. Neko vrijeme ležimo jedno uz drugo, ne progovarajući ni riječ.

"Vrijeme je da opet popušiš malog Freda?"

Stavila sam sav mekani Little Fred u usta. Mali Fred sa sokom od moje mace i Fredova sperma po njoj. mislio sam u sebi. Bilo što da dobijem više tog divnog kurca u svoju macu. Srijeda poslijepodne, navečer, četvrtak popodne i navečer, stalno smo se tucali kao što to rade studenti s fakulteta.

Vratili smo se kući u petak poslijepodne. Neposredno prije nego što smo stigli u naš grad, zaustavili smo se u Fredovom kampu za još jednu rundu.

Ovisan. Da, moglo bi se reći da sam bio ovisan. Prestala sam se brinuti za svoju obitelj. Naravno, seksala sam se s Paulom kad god je htio. Dok bi se pumpao u mene, nisam mogla misliti ni na što drugo osim na Fredovu kitu. Prestala sam razmišljati o Fredu kao o privlačnom muškarcu. Fred je bio čuvar mog prijatelja, malog Freda.

Fredova žena bila je zaposlena u zlatarnici deset milja od našeg grada, a južno od grada. Fredov kamp na jezeru Clearwater bio je istočno od grada. Gotovo svako podne izlazili bismo tamo, usput jeli mlinac, nosili ručnike na prednjoj strani kako ne bismo pravili nered. Dok smo stigli tamo, bili smo spremni. Spustio bi hlače. Zgrabio bih malog Freda, govoreći mu: "Hajde mali Fred, Jan treba da budeš dug i tvrd za njezinu pičku."

Kad je ustao, bila sam mokra. Bio sam naviknut na Malog Freda, pa bi Fred tu stvar zabio ravno u mene.

Nema otvorenih prozora. Nema susjeda. Bio sam mačka koja je mjaukala i neprestano izražavala svoje zadovoljstvo jebanjem. Fredovo bi lice postajalo napeto, tvrdo dok bi zabijao svoj kurac u mene.

To je trajalo više od godinu dana. Što se mene tiče, to je moglo trajati dok nisam bio prestar za to. Ali, život vam baca krivulje. Miki Đuričić Obiteljske orgije Paul se jednog dana vratio kući s viješću da je prihvatio značajno unapređenje u drugoj državi.

Preselili smo se. Naš novi dom bio je izvan Tampe. Pao sam u ozbiljno povlačenje velikog penisa. Ne gledaj. Nećete ga pronaći u medicinskim časopisima. Kao i Pogledajte američke tinejdžere i mnoge druge ženske probleme, liječnici nisu dijagnosticirali niti pronašli lijek za S. W.

Žena postaje mrzovoljna. Ona je sklona uskratiti seks drugome iz razloga za koje oboje znaju da su lažni. Paul i ja smo se rastali. Postoji samo jedan lijek, ali i on je neizbježan. Muškarci, na kraju krajeva, ne idu uokolo noseći znak koji označava duljinu i obim njihovog malog druga.

Otišli smo na zabavu na kojoj nas je malo tko poznavao. Bilo je lako zaključiti da su mnoge žene bile na putu. Do jedan ujutro većina ljudi je bila napušena. U dvorištu sam vidio domaćicu na leđima s tipom među nogama. Plesala sam s tipom. Stavio je ruku na moje dupe. Ništa nisam rekao. Prešao je rukom preko moje lijeve sise. Ništa nisam rekao. Shvaćaš, Big Guy. Učini me, požuri, razmišljao sam. Odvukao me u mali ured.Na pod mi je spustio najlonke, a zatim mi podigao noge tako da mi je maca bila otkrivena, stršila je u zraku. Zario je svoj debeli kurac u mene. Oh, Boy, je li bilo dobro.

"Jebi me, hajde guraj." Svršavam dva puta u samo nekoliko minuta. Sišao je, pomogao mi da ustanem i nakon što me poljubio u obraz, izašao kroz vrata kako bi se ponovno pridružio gomili. Trebalo mi je više.

Domaćin je bio krupan, zgodan momak. Prišla sam mu i šapnula u uho. "Nisam vidio nijednu tvoju spavaću sobu."

Okrenuvši se s osmijehom, rekao je: “Stvarno. Pa, bio sam nemaran kao domaćin što te nisam pozvao u spavaću sobu. Kako si rekao da se zoveš?"

“Nije da je važno, ali zovem se Jan.”

Jednom u glavnoj spavaćoj sobi, Walter, kako se zvao, nije gubio vrijeme skidajući moje najlonke. Pička mi je bila mokra od sokova, kao i sperma zadnjeg tipa. Walter ga je pogledao. "Volite više partnera?"

"Ne znam."

"Ha, ha, ha, pa netko je ostavio tragove kljuna u tvojoj mačkici."

Prvi put otkako sam napustio Freda, osjetio sam penis duboko u sebi. Svršila sam, a Walter se spremao svršiti zatvorenih očiju i stisnutih zuba, kad sam ga pogledala preko ramena. Paul je bio na vratima, prekriženih ruku, gledajući Waltera Prava lezbejska priča me ševi.

Kad je Walter završio s upumpavanjem sperme u mene, otkotrljao se i iznenadio se ugledavši Paula kako stoji tamo. Napeo se, ne znajući kakva će biti Paulova reakcija. Paul je mirno rekao: “Nadaš se da te ne prekidam. Dobra je ševa kad to želi. Slobodno je pojebite kad god poželite. Zapravo, moglo bi biti zabavno vidjeti je kako se bori s višestrukim partnerima o kojima ste je pitali. Stavite u red stvarno velike kurčeve i nazovite nas. Ovdje je moja posjetnica, kao i moja e-mail adresa.”

Kad se Paul počeo okretati, Walter ga je pozvao. "Hej čekaj. Ako to misliš, mogu te spojiti s Tampa Gangbang Boysima?"

Stajao sam otvorenih usta. Paul, koji je kao i obično brzo preuzeo, rekao je: “Pričaj mi o njima. Jesu li čisti, pažljivi i imaju li stvarno meso?”

Svi su oni serviseri iz Mac Dill-a. Svakih šest mjeseci idu na liječnički pregled. Što se tiče mesa, vjerujte mi, oni ga imaju. Možete doći i gledati.”

‘Da, da, mislim da bi to bilo zanimljivo. Gdje se to događa?"

“Privatna rezidencija u podrumu. Imaju madrac dvanaest puta dvanaest u podrumu.”

“Nazovite nas s datumom i vremenom. “

“Budi u petak ili subotu navečer. Jan bi sljedeći dan mogla biti malo boljeta. To će trajati sve dok se dečki više ne budu mogli podići.”

Na putu kući nije bilo riječi. Legli smo Korejski javni seks krevet. Paul mi je skinuo posteljinu. Pojeo mi je svježe opranu macu. Zatim me, nježno, pojebao, polako, nježno. Nisam mogla zamisliti što misli, ali barem me nije izbacio na ulicu. Ševio me sljedeće noći, i sljedeće. Uvijek pun ljubavi, nježan, uzburkao bi moju nutrinu.

Walter je nazvao. Nije mogao prisustvovati, ali je to dogovorio, jer je rekao da hoće. Bilo je u subotu navečer s početkom u devet sati. Bilo bi ih pet, svi s osam, debelih inča mesa, što je bilo najmanje četiri i pol inča okolo. E-poštom je poslao slike koje su otkrile pet muškaraca s tvrdim, namreškavim mišićima, ukrašenim vrlo debelim, dugim mesom.

Paul je izvadio ravnalo. Imao je šest inča, a oko dva i pol. Okrenuvši se prema meni, rekao je. "Mislim da je Walter oko sedam inča, možda tri oko."

Onda je bacio bombu na mene. "Kolika je bila tvoja podnevna ševa, Frede?"

Bio sam zaprepašten. “Kako. Kako si mogao. Kako si. Koliko dugo si znao?

"Reći ti kasnije. Koliko mu je dugačak jebeni kurac?"

“Bio je točno sedam inča. Bio je toliko ponosan na to da mi je dao da ga izmjerim.”

“Pa, vrijeme je za Showtime. Ovi dječaci imaju još jedan centimetar duljine, a uz to su i gotovo dvostruko deblji. Reći ću im da želim vidjeti kako zarivaju svoje kurčeve u tebe sve dok jedina stvar koju mogu vidjeti ne budu jaja.”

Zauvijek je trebala proći da subota konačno stigne. Podigla sam kosu u punđu.Uredila sam nokte i išla na njegu lica. Pažljivo sam podrezao dlačice svoje pičke. Obukla sam usku crvenu baršunastu haljinu koju sam kupila u Victoria’s Secretu. Grudnjak mi je bio crn, kao i remen za podvezice, crijevo i štikle. Nadala sam se da ću muškarcima biti privlačna.

Poljubila sam muža. “Ti si najslađi čovjek na svijetu koji mi je dopustio da uživam u svojoj seksualnosti. Hvala vam."

Stigli smo u dom. Bila je to vila. Muškarci koji su nas dočekali svi su nosili ležernu odjeću, sportski kaput, košulju i hlače. Odmah su me umirili. Jedan mi je poljubio ruku, dok je rekao: "Bože, bože, ali izgledaš divno večeras."

Drugi je rekao mom mužu: "Veoma smo sretni što si voljan podijeliti ovu lijepu ženu s nama."

Sjedili smo okolo i besposleno razgovarali. Zapanjujuća mlađa žena ušla je u sobu. Prišla je Paulu. Pružajući ruku, rekla je: “Zdravo, ja sam Brenda Day. Walter je rekao da biste mogli biti zainteresirani da me zabavite, dok je vaša žena zauzeta s ovom gospodom.

Nisam mogao skinuti pogled s nje. Brenda Day nije imala više od dvadeset pet godina. Imala je kao ugljen crnu kosu, koja je bila u kontrastu s njezinom prekrasnom bijelom haljinom. Njezina figura bila je kao studentica. Njezin je završetak bio besprijekoran. Ona i moj muž su trebali provesti večer zajedno?

Dok su izlazili zajedno, jedva sam primijetio da me je po jedan muškarac uhvatio za ruke i da su me vodili dolje. Sva petorica odjednom su mi se okupila. Skinula mi se haljina. Ubrzo sam bila u grudnjaku, podvezicama, crijevima i štiklama.

Prvi goli muškarac bio je Tim. Kurac mu je bio mlitav. On tiho reče. “Jan, dođi ovamo, dušo.”

Sagnuo me preko sofe, tako da sam ustima dohvatila njegov kurac. Stavila sam par centimetara u usta. Tim mi je stavio obje ruke na stražnji dio glave prisiljavajući je da se spusti. Johne, nizak zdepast muškarac mi je prišao s leđa. Prvo me pojeo, a onda su njegovi prsti bili u meni. Polako se uvukao u mene.Bila sam toliko zauzeta pitajući se koliko Timova kita je očekivao od mene da popušim da nisam obraćala pozornost na to što John radi s mojom macom.

Dok je njegov kurac kliznuo u mene, druga dva muškarca podigla su mi noge, raširivši ih, tako da sam bila u zraku, licem prema dolje, sa samo dijelom mojih prsa odmah ispod grudi naslonjenim na naslon sofe.

Podigavši ​​se kako bi me uhvatio za ramena, John, koji nije morao izdržati moju težinu, mogao se koncentrirati na jednu stvar koju je najviše želio učiniti. To je bilo da zaleti svojim kurcem, svom snagom mogućom, u moju pičku.

Nisam imao kontrolu nad ničim. Jedino što sam mogla dotaknuti bio je Tim. Sad me jebao u lice. Moj fanny je bio bačen uokolo kao što bi psić bacio krpenu igračku. Sise su mi poskakivale o sofu. Johnov je kurac zaranjao u mene sve do jaja, kao što je Paul tražio. Moja pička je bila ispunjena kao nikad prije. Bila sam žena u vrućini.

Tim mi je svršio u usta. Osjetila sam kako počinje moj orgazam. Prošlo je dosta vremena otkako sam doživjela ovakav orgazam. Odbijala sam se, mlatila, dok je John bacao moje tijelo gore-dolje, udarajući svojim kurcem u moju pičku koja je pulsirala. John sperma. Odmah ga je zamijenio tip po imenu Buzzy, koji je tek počeo kad sam ja doživjela puni orgazam. To je, momci i djevojke, ako to nikada niste doživjeli, zenit seksa, imati osam inča debelog kurca koji vam Besplatna porno priča visokog kvaliteta macu napaljeni, vrući, svježi muškarac, dok ste u punom orgazmu, sa svojom pičkomnatečen, stegnut, tijelo vam se trese, a dah vam dolazi u dahovima.

Nije prestalo. Tek su počeli. Punđa mi se raspala tako da mi je kosa bila u licu. Slomio sam tri nokta držeći se ili za sofu ili za krevet dok su me bacali okolo dok su me ševali.

Sperma mi je tekla niz noge. Sperma mi je bila po cijelom licu. Imala sam spermu u kosi. Bio sam obliven znojem, kao i muškarci. Tek što je prošla ponoć, odnijeli su me pod tuš. Svi smo počistili. Zatim smo popili pivo i malo jela.

Mislio sam da smo gotovi."Trebam li nazvati muža da mu kažem kada da dođe po mene?"

“To neće biti potrebno. On i Brenda imaju TV zatvorenog kruga koji nam je pokazao s vama. Mogli bi se jebati i gledati te u isto vrijeme. Vidiš kameru tamo. Plus tu su još dvije kamere, tamo i tamo.”