Miley Cyrus je procurila gole fotografije

Svake godine otkad smo se vjenčali, Lisa i ja bismo proveli tjedan dana na odmoru na plaži. Obično bismo u proljeće uzeli jedan dan da odemo tamo i pogledamo nekoliko kuća. Jedna je godina bila posebno za pamćenje.

Početkom tjedna odlučili smo otići iduće subote. S predviđanjem vedrog vremena mislili smo da ćemo dan provesti odlaskom na ručak, šetnjom plažom, kupovinom i večerom. Prognostičari nisu mogli više pogriješiti, ali mi smo već bili dogovorili termin s posrednikom pa smo odlučili otići. Što smo se više približavali otoku, kiša je padala sve jače.

Zaustavili smo se u uredu posrednika i podigli adrese i ključeve 3 različita mjesta. Prva dva mjesta koja smo pogledali bila su prihvatljiva. Čisti, dobro održavani i lijepo namješteni dobro bi došli za tjedan dana odmora i opuštanja.

Sada priznajem da postoji nešto u vezi s morskom obalom što me napaljuje i kišni dan nije bio iznimka. Lisa je bila odjevena u laganu majicu bez rukava, bez grudnjaka na sisama B košarice, a njezine tvrde bradavice gurale su tkaninu poput malih šatora. Mogao sam vidjeti liniju gaćica ispod njezinih hlačica i to je počelo utjecati na mene. Kad smo ušli u treću kuću i zatvorili vrata, prišao sam joj s leđa i povukao joj gornji dio kako bih se mogao igrati s njezinim grudima.

Okrenula se prema meni i rekla: "Ne ovdje. Netko bi mogao ući."

Dok smo šetali kućom nisam mogao a da ne pomislim da je Lisi možda potreban bolji razlog da me pusti da se igram. Kad je otišla u jednom smjeru, ja sam otišao u drugom da skinem majicu, kratke hlače i donje rublje. Došao sam hodajući niz hodnik sa svojim sada potpuno uspravnim penisom koji se njihao s jedne na Voljeni leš nevjesta stranu i poprimao lijepu nijansu ružičaste.

Još jednom riječi: "Ne ovdje. Netko bi mogao ući." bile su izrečene.

"Ah, molim te", rekao sam. "Samo ga malo stavi u usta."

"U redu, ali samo nakratko", kad je pala na koljena i stavila moj kurac među svoje usne.

Brzo sam rastao kad mi je maknula penis i rekla, "Dosta je."

Razočarani smo zaključali kuću i vratili ključeve trgovcu nekretninama. Pronaći mjesto za ručak nije bilo lako jer je većina mjesta još uvijek bila zatvorena zbog zimske sezone. Našli smo otvoreno mjesto i naručili hranu. Tema razgovora okrenula se tome treba li ili ne otići kući ili pokušati pronaći nešto za raditi na ovaj nevjerojatno kišni dan.

Lisa je konačno priznala da ju je napalilo to što je sisao moj kurac u toj kući i nije bila sigurna može li čekati da ode kući kako bi pronašla zadovoljstvo. Rekao sam joj za ovaj rezervat prirode s puno staza na jednom kraju otoka. Miley Cyrus je procurila gole fotografije Postojao je javni parking i rampa za čamac. Sigurno bismo ga mogli provjeriti i najvjerojatnije bi bilo pusto na dan poput današnjeg.

Stigli smo na parking i nigdje žive duše na vidiku. Ruke su mi pronašle put do njezinih grudi dok smo se počeli ljubiti i grliti. U roku od nekoliko minuta ne samo da se vjetrobransko staklo zamaglilo, već je jaka kiša omogućila da se vide samo naše siluete. Lisa je sjela na pod automobila i otkopčala moje hlače i povukla moje kratke hlače i donje rublje kako bi oslobodila moj kurac. Prestala me skidati s odjećom do gležnjeva kad sam je zamolio da je potpuno skine. Nevoljko je to učinila, ali onda se smjestila između mojih nogu i uhvatila moj kurac. Usta su joj bila apsolutno prekrasna dok se jezikom motala oko glavića mog penisa. Njezine usne, pa Teen koledž rar i zubi igrali su se s mojim krutim uspravnim tijelom.

Uzela je pauzu na minutu i tada sam posegnuo za njezinim gornjim dijelom i skinuo ga. Njezine bradavice bile su u punoj pozornosti pa sam ih motao između palca i prstiju pokušavajući ih još više očvrsnuti. Sa svojim grudima još uvijek u mojoj ruci vratila je usta na moj kurac. Znao sam da je moram još malo uzbuditi prije nego što se oslobodi straha da će je netko vidjeti.Zamolivši je da malo prestane s pušenjem jer sam bio preblizu svrševanju, vratio sam je na sjedalo. Kliznuvši rukom niz njezine hlačice i ispod gaćica brzo sam pronašao njezin klitoris i počeo trljati. Lisa je još uvijek bila suha na klitorisu pa sam gurnuo prste u njezinu špilju gdje je bila natopljena. Povlačeći svoje sokove do klitorisa prst po prst, postala je dobro podmazana i spremna. Šapnuo sam joj na uho i zamolio je da skine svu odjeću, što je i učinila bez da sam je dvaput pitala. Da sam pitao 5 minuta ranije odgovor bi bio ne.

Tamo je sjedila, izložena svakome tko bi slučajno prošao s obješenim sisama i bradavicama. Njezina dlakava maca i uspravni klitoris na cijelom su zaslonu dok sam je počeo jebati prstima u mokrom tunelu. O Bože, izgledala je tako dobro da mi je curio iz glave kite. Povukla je moje prste iz svoje mace i ponovno se postavila tako da se okrenula prema meni i opkoračila moje bokove. Kad je došla u položaj, počela je spuštati svoj ugriz Xxx majčino mlijeko moj kurac. Spustio sam naslon autosjedalice i dopustio joj da je traži za zadovoljstvom jašući moju šipku. Masirajući sise kako bi povećala svoje zadovoljstvo, počela je stenjati i znao sam da joj se orgazam povećava. Kad je zatvorila oči i zabacila glavu unatrag, znao sam da je na vrhuncu, a onda se uz glasan jauk srušila na mene. Lisa je neko vrijeme ležala pribravši se.

"Moraš završiti", rekla je. "Samo naprijed." Dok se postavljala tako da sam se mogao zabiti u nju.

Uzeo sam jednu njezinu dojku u usta dok sam je pumpao i ona je odgovorila. Nije prošlo dugo prije nego što sam joj premazivao unutrašnjost vagine svojom bijelom kremom. S orgazmom koji je sada prošao, skromnost joj se brzo vratila kad me sjahala. Vidio sam neke od naših sokova kako joj kapaju niz unutarnju stranu bedra. Posegnula je u pretinac za rukavice po neke salvete i počistile smo što smo bolje mogle. SIDA – AIDS Obiteljske orgije Upravo smo se obukli i upalio sam auto kad se drugi auto zaustavio na parkiralištu. Dok je kiša još uvijek padala, kružio je okolo i otišao.Krenuli smo prema kući.

Mjeseci su se nizali sve dok nije došlo vrijeme za naš tjedan odmora. Spakirali smo auto i krenuli prema našem mjestu za iznajmljivanje. Lisa i ja radile smo sve uobičajene stvari koje pruža odmor na Za vruće tinejdžerke. Do utorka Lisine preplanule linije bile su dobro definirane i svaki put kad bih je uhvatio u kući golu, odmah bi mi se ukočilo. Zapravo je mjesto bilo opremljeno zatvorenim vanjskim tušem kako biste se mogli tuširati s plaže. Uzela bi ručnik i istuširala se vani ostavljajući bikini ležati na tlu. Probijajući se do sporednih vrata kuće, gotovo bih se molila da mi padne ručnik ili da puše vjetar, ali nije bilo tako.

Cijeli prvi dio tjedna davao sam suptilne naznake o odlasku u rezervat prirode, skidanju do gola i vođenju ljubavi i seksu u dinama. Nije htjela počiniti pa sam se u srijedu ujutro, kad smo se probudili, počeo igrati s njezinim klitorisom. Raširivši joj noge za mene, zaronio sam pod pokrivač i počeo joj pružati oralni seks na genitalijama. Jezik mi je dopustio da razdvojim njezine stidne dlake dok sam ih gurao s obje strane njezinih stidnih usana. Gurnuo sam prste u njezinu macu dok sam se jezik vraćao da uzbudim njezin sada nabrijani klitoris. Lisino stenjanje Interaktivni seks s pregledom Lise Ann pojačavalo kako se približavala orgazmu. Kad sam mislio da se dobro uzbudila, prekinuo sam svoje oralne manipulacije i rekao joj da će ostalo doći kad stignemo u rezervat prirode.

Razočarani izraz njezina lica govorio je sve, a onda me udarila šakom u ruku.

"Zašto moramo ići na dine da bismo se poseksali?" pitala je.

"Zato što bi bilo uzbudljivo. Znaš kako brzo svršiš kad si napaljen i uzbuđen." Rekao sam joj.

"Da, ali također se bojim da me netko vidi golu i to me usporava." bio njezin izgovor.

"Nitko nas neće vidjeti", uzvratio sam. "Pa idemo doručkovati, obući odijela, uzeti ručnike za plažu i krenuti prema rezervatu."

Trebalo nam je više od sat vremena da doručkujemo i spremimo se za polazak.Lisa je prošla kroz velike napore kako bi osigurala da joj frizura bude dobro uređena, a make up savršen. Odjenula je limeta zeleni bikini koji je istaknuo sve njezine ženske atribute.

"Lisa, što te toliko čeka?" Vikao sam joj u spavaćoj sobi.

Čuo sam njezin glas: "Ako će me vidjeti potpuno golu, želim izgledati dobro."

Kad je konačno izašla iz spavaće sobe, izgledala je ne samo prekrasno, već i zgodno i seksi. Gotovo sam poželio da nas uhvate kako bi netko drugi mogao uživati ​​u njezinom golom tijelu.

Napokon smo krenuli. Na parking na kojem smo se poseksali stigli smo tek prije nekoliko mjeseci. Ovaj put je bilo sasvim drugačije. Bilo je automobila. Ljudi, brodovi i prikolice za brodove posvuda. Parkirao sam auto i izašli smo, hodajući do mjesta gdje je počinjala jedna od staza.

Provlačeći se kroz stazu prošli smo pored nekih ljudi koji su dolazili iz drugog smjera. To je Lisu bacilo u stanje panike.

"Ne možemo to učiniti ovdje", izjavila je. "Ima previše ljudi okolo."

Uzvratio sam: "Opusti se, nećemo to raditi ovdje na stazi. Kad stignemo otprilike na pola puta, nalazi se čistina na kojoj se oko 4 ili 5 staza grana u različitim smjerovima. Krenut ćemo jednom koja ide duboko u rezervat, a onda ćemo pronaći grmlje za zaklon."

Činilo se da ju je to smirilo dok smo nastavili pješačiti. Kad smo došli do čistine, na klupi je ležao čovjek u plavom Speedu. Pojedinosti o njegovom kurcu i jajima probijale su se kroz njegovo odijelo i ništa nije bilo prepušteno mašti. Nažalost, to je bilo dovoljno da Lisa poželi da se vrati u auto. Uzeo sam je za ruku i poveo do jednog traga za koji sam znao da vodi duboko u rezervat. Obiteljske orgije širenje pičke Bili smo oko 150' od čistine kad sam je pitao hoće li ovo mjesto funkcionirati jer sam se sada jako napalio. Lisa je inzistirala da se udaljimo od staze, ali dok smo to činili, kuće na rubu rezervata počele su dolaziti u vidokrug.Našao sam mjesto u blizini malog stabla koje bi nas zaštitilo od staze i kuća, ali ona je rekla da je pijesak tamo bio previše mokar. Još 30 stopa unutra i pijesak je bio suh, ali nije bilo zaklona. Lisa je odbijala pomisao na seks ovdje na otvorenom, ali moj sad iznimno tvrdi kurac spremao se proderati kroz moj kupaći kostim. Odložila sam oba ručnika za plažu i skinula se u kupaći kostim. Ležeći tamo gola s čvrstim penisom, zamolio sam je da skine bikini.

Prošla je pogledom od 360 stupnjeva i kad se uvjerila da nitko ne gleda, rekla je: "OK, ali samo donji dio i samo do koljena u slučaju da se moramo obući jer netko dolazi."

Mislio sam da je to početak i ako je uspijem dovoljno natjerati, ostalo će ispasti kasnije. Spustila se na koljena na ručnik i spustila donji dio. Gurao sam je na leđa dok nije stala na sve četiri, a zatim sam joj brzo zario dva prsta u rupu. Bila je toliko mokra da sam se polivao sokom od maca kad sam bio na izlasku. Guram svoje tijelo ispod njezina kako bi mogla uzeti moj kurac u usta. Ispružio sam ruku i pomaknuo joj gornji dio dovoljno da joj desna sisa ispadne iz držača. Igrao sam, a ona je bila sranje, ali bila je poput mačke na vrućem limenom krovu koja skače i pokušava se pokriti svaki put kad joj se učini da nešto čuje. Napokon sam je natjerao da se smiri i legne na ručnik za plažu. Sa stražnjicama rastegnutim preko koljena nije bilo načina da joj prođe između nogu da prodre u nju. Lisa je pristala potpuno skinuti donji dio kako bismo se mogli seksati. Skinuo sam ih i stavio kraj nje na ručnik. Ustao sam na koljena kako bih mogao bolje cijeniti njezino tijelo. Tamo je ležala na ručniku. Frizura i šminka su joj bili na mjestu. Oči su mi se pomaknule niz njeno preplanulo lice i prsa do gornjeg dijela bikinija u boji limete. Točno ispod njezinog vrha, preplanula je koža ponovno počela, a zatim se zaustavila desno oko njezina pupka.Tamo je počinjala njezina blijeda bijela koža i bila naglašena crnim stidnim mrljama između nogu.

Njezine mačkice i klitoris još su bili malo puni od naše igre. Zatim je ponovno preplanula na njezinim nogama i sve do lakiranih nožnih prstiju. Popeo sam se na nju s penisom u ruci, usmjeravajući ga u njezinu vlažnu ranu od pećine. Dok sam ulazio i izlazio iz nje, s njezine strane nije bilo uzbuđenja. Opet sam joj oslobodio grudi i sisao joj bradavicu dok nije postala poput gumice na olovci. Počela je stenjati, ali ja sam već bio predaleko. Prošlo je Obiteljske orgije samo nekoliko minuta i eksplodirao sam unutar njenog mufa. Ležao sam na njoj nekoliko minuta, a zatim Cole prouse gole slike se ponovno odgurnuo na koljena. Postojao je isti pogled koji sam imao prije nekoliko trenutaka, ali sada sa sporom kapajućom spermom pomiješanom s njezinim stidnim dlakama. Bože, bilo je tako seksi.

Ležao sam pokraj nje i spermom namazao sve njezine ženske udove. U jednom trenutku sjeo sam iza nje dopustivši joj da se nasloni na mene dok sam je dolje nastavio seksualno masirati. Podigao sam joj gornji dio i omogućio dvjema djevojkama da slobodno trče. Nježno sam joj počeo povlačiti i uvijati bradavice od tijela kako bih je još više uzbudio. Lisa je povukla stopala prema sebi, ali gurajući koljena u zrak, stavljajući sve na vidjelo. Moja je sperma curila iz njezine špilje dok sam ju koristio za podmazivanje posvuda, a ona je gledala što radim. Lisa je bila blizu orgazma kad sam joj rekao da čujem ljude da dolaze iako nisam. Lisa je sada prešla točku brige tko vidi ili ne vidi njezino golo tijelo jer se nije trudila pokriti. Rekao sam joj da su se ljudi približili i to je bilo dovoljno da pređe preko vrha i zadrhti u velikom orgazmu.

Lisa je bila spremna skočiti i obući se prije nego što sam joj rekao da nitko ne dolazi. Ležeći leđima uz mene, opustila se na preostalih nekoliko minuta i zagrlili smo se gotovo potpuno goli. Kad je bila spremna, spustila je gornji dio i ponovno obukla donji dio.Vratila sam se u kupaći kostim i krenuli smo pješačiti natrag do auta. drka dva kurca price Ovaj put je prednjačila, a ja sam cijelim putem morao gledati njezinu guzicu. Kad smo stigli do auta, jedva sam čekao da se vratim kući.

4 komentar na “Miley Cyrus je procurila gole fotografije Obiteljske orgije price