Close up maca fingering

To što mi je konačno dopustio da je pojebem unijelo je novu iskru u vezu između mene i moje dugogodišnje djevojke Jenny. Nisam htio koristiti kondome, pa je ona uzela pilulu kako bismo se mogli entuzijastično ševiti bez brige o trudnoći. Naši su ljubavni sastanci još uvijek bili rijetki zbog škole i naših nastojanja da izbjegnemo njezine stroge roditelje. Ipak, uspjeli smo ostati par koji izlazi do kraja škole, kao i ljeto prije odlaska na fakultet u različitim smjerovima.

Naravno, to što sam redovito dobivao macu od svoje djevojke nije značilo da nisam mogao poševiti lijepu sluškinju s kojom sam odrastao, Pei-Hua. Mnogo sam noći razgovarao s Jenny telefonom i dao sve od sebe da dogovorimo druženje između naša dva tijela. Ali nije uvijek bila dostupna, osobito na školskoj večeri, pa je to značilo da sam mogao uživati ​​u prekrasnom svijetu seksa u udobnosti vlastitog doma.

I to definitivno nije značilo da ne mogu nastaviti svoje tajne susrete sa zgodnom curom u školi, Tinom. Bila je daleko manje zabrinuta za akademike ili društveno koristan rad. Na nju se uvijek moglo računati za nešto na brzinu na stražnjem sjedalu ili za pušenje u nekom djelomično skrivenom kutu. Osim toga, Tina će u rujnu pohađati istu školu kao i ja i tada smo jednostavno postavljali temelje za pošteniji odnos. Barem sam joj to stalno govorio. Ali Tina je bila rođena tragačica za zlatom i sve dok sam je obasipao malim darovima, držala je jezik za zubima i otvorene noge za mene. Bio sam iznenađen što Jenny još nije saznala, a na kraju Jenny nikada nije saznala.

Tina bi često dolazila u moju kuću nakon škole kad bismo obje znale da je Jenny vezana za neku izvannastavnu aktivnost. Pei-Hua bi često bio taj koji bi joj otvorio vrata. Poput dobrog sluškinje, Pei-Hua bi spustila pogled, pozdravljajući Tinu na službenom mandarinskom. Onda bi došla po mene.

Bila je to čudna zamjena uloga u tim prilikama.Baš kao što sam nekad gledao svog oca kako lupa Pei-Hua kroz odškrinuta vrata, sada bi Pei-Hua često ostajao ispred moje spavaće sobe kako bi gledao i slušao dok sam zajebavao Tinino svjetlo.

Ponekad bih zamišljao da ih posjedujem oboje u isto vrijeme, i više puta bih se zatekao kako svršavam tako snažno kao ikad u životu na mentalnu sliku dviju lijepih mladih žena koje spajaju usne.

Ipak, morao sam trpjeti Jennyin ljupki stav. Bila je blaženo nesvjesna mojih izvanbračnih stilskih aktivnosti, vjerujući da je njezin dečko isti brižni, odani dječak s kojim je odrasla. Znao sam da će se iluzija s vremenom raspršiti, ali držao bih se fasade sve dok sam mogao tapkati po toj savršenoj guzici. Ali naposljetku je ljeto završilo i Jenny je otišla na svoje prestižno sveučilište. Imala je neku smiješnu ideju da ćemo nas i Metallica nije moja kučka stihovi smatrati parom na daljinu, a ja sam se nasmijao pomislivši kako pokušava ostati čista i čedna dok se ne vrati posjetiti mene, svog dečka. Da, odrastao sam u malog kretena, ali nije me previše pekla savjest.

Tako smo Tina i ja otišli zajedno na naš koledž, spremni jedno drugome ugasiti svjetlo čak i bez prijetnje nadzora odraslih. Close up maca fingering A u obratu koji je čak i mene iznenadio, bio je i Pei-Hua.

***

Moj je otac inzistirao na tome da, za razliku od običnog brucoša, niti jedan njegov sin ne bi dijelio sobu s zaostalim američkim tinejdžerom. Tako su tijekom ljeta moji roditelji kupili malu kuću u uspavanom fakultetskom gradu. Bilo je dovoljno blizu da sam se mogao voziti biciklom u školu ako se nisam htio baviti pronalaženjem parkirnog mjesta za svoj potpuno novi Mercedes (dar za diplomu; Acura koju sam dobio za 16. rođendan već je bila izašla iz mode ). Ali to je još uvijek bila udobna kućica s 3 spavaće sobe, samostojeća, s dovoljno prostora između nje i svih obližnjih domova da mogu imati zabavu pristojne veličine bez previše pritužbi na buku.

I naravno, što sam dovraga znao o vođenju kuće. Nikada u životu nisam oprao suđe ili oprao hrpu rublja. Nisam stvarno razmišljala o tome sve do mjesec dana prije početka škole, kada me majka obavijestila da će mi se Pei-Hua pridružiti u školi da se brine o meni. Jedna soba za mene, jedna soba za radnu sobu, a treća spavaća soba za Pei-Hua.

Tako smo Pei-Hua i ja bili oduševljeni stjecanjem neke neovisnosti od svojih roditelja i krstili smo novi dom seksom u sve tri spavaće sobe (moj kompjuterski stol je prilično čvrst), a ja sam je također presavio preko naslona kauča i izbušio ju je straga na taj način.

Dva dana kasnije Tina je stigla u kampus. Stavila je svoje stvari na hrpu u svoju spavaonicu, ali umjesto da se sredi i raspakira, sat vremena kasnije pojavila se na mojim vratima.

Tinina plava kosa prošarana bila je savršeno isfenirana, a njezin blistavi osmijeh bio je zarazan. Kad ju je Pei-Hua odveo u TV sobu, zahihotala se i skočila na kauč, opkoračila me oko struka i gurnula mi jezik u grlo.

Pei-Hua se diskretno maknula s našeg vidokruga (ali bio sam siguran da nas još uvijek može vidjeti). Tako sam uz našu virtualnu privatnost i rukama pipajući Tinina leđa, uspio uvući kopču u njezin grudnjak ispod majice bez rukava, razjasnivši svoje namjere.

Tina se povukla tek toliko da mi se nasmiješi i ustala, strgnuvši majicu bez rukava preko glave i spustivši grudnjak u moje krilo. Njezine silikonske sise bile su baš savršene kao što sam ih pamtio, živahne i okrugle i visoko postavljene na prsima preko sićušnog struka i kratke suknje. Hodala je u toplesu dok je otvarala svoju torbicu, izvadila snimljeni DVD (tada su bili potpuno nova tehnologija) i otišla do mog playera.

Proučavala je opremu minutu prije nego što je shvatila kako pravilno pokrenuti stvari, a zatim mi se vratila kad se video prvi put pojavio.

Oči su mi bile uprte u široki ekran pa nisam primijetila dok je skidala suknju i tange.A onda je tihi Igre za odrasle plivanje elektronike dopirao preko mojih surround zvučnika dok je video otkrivao Tininu spavaću sobu, očito iz kamere Malayali gole djevojke na tronožac.

Tina mi je počela otkopčavati kratke hlače, ali opet nisam obraćao pozornost jer su dvije vrlo Priča vruće tinejdžersko plesanje djevojke ušle u kadar i moja je pozornost bila prikovana za ekran. Tinu sam odmah prepoznala, ali trebala mi je minuta da prepoznam Jessicu, jednu od njezinih jednako zgodnih prijateljica iz srednje škole.

Moj kurac je imao nejasan osjećaj kamo ovo ide, i već se ukočio kad su se Tinina vruća usta spustila preko njega. Zdrava ishrana za trudnicu sam zastenjao na njezin topli dodir, ali i zato što se točno u trenutku kad mi je Tina počela puhati, Tina na ekranu nagnula i zaronila jezik u Jessicina usta.

Oči su mi se iskopale gledajući lezbijsku scenu koja se odvija preda mnom dok je Tina klimala glavom u mom krilu. Dvije su se djevojke brzo razodjenule, a zaslonska Tina zakoračila je iza Jessicina golog tijela kako bi profilirala Jessicu pred kamerom, trljajući rukama okrugle sise i ravne trbuhe kako bi usmjerila moju pozornost. Dvije su djevojke izgledale tako slično, s identično prošaranom kosom, lijepim licima i savršenim tijelima kirurga. Dok su se motali po krevetu, ljubeći se i dodirujući jedno drugo, ja sam u nekoliko navrata izgubila pojam tko je tko.

Na kraju je i prava Tina htjela gledati, pa je ustala i okrenula se u mom krilu. Moje kratke hlače i donje rublje već su odavno odbačeni, a okrenuta od mene, spustila je bokove u moje krilo dok me nije mogla zariti u svoju macu.

Tina je dotakla dno, ravna guzica uz moju nisku i kovrčavu, a zatim se naslonila na moja prsa kako bih mogao dlanom dodirnuti njezine sise. Gotovo u isto vrijeme ekran- Tina se nagnula preko kreveta kako bi Jessica mogla gurnuti lice u Tinino međunožje i pojesti njezinu prijateljicu.

Zajedno smo se tucali, oba pogleda zalijepljena za televiziju. Prava Tina bila je jednako uzbuđena kao Tina s ekrana, a i ja.Osjećao sam kako su mi se jaja već čvrsto smotala, čista požuda teče kroz moje vene dok je ekranska Tina jurila prema orgazmu. Njezini su se kukovi počeli udarati u Jessicino lice, okrugle kuglice njezinih sisa lelujale su uspravno kad je zabacila glavu s jedne na drugu stranu i počela vrištati.

Gledao sam kako Tina na ekranu doživljava orgazam, ekstatično vrišteći dok su joj bedra čvrsto stegnuta preko Jessicine glave. Taj prizor bio je dovoljan da me dokrajči, i čvrstim stiskom pravih Tininih bokova tresnuo sam je dolje i pribio uz sebe dok je moj kurac izbijao iz nje.

Real-Tina je dodirivala svoj preveliki i preosjetljivi klitoris, a nekoliko sekundi nakon što je moja vruća sperma prsnula po njezinoj unutrašnjosti, migoljila mi se u krilu i dozivala vlastiti vrhunac, Tinin pravi glas i njezin glas na ekranu koji je odjekivao u stereo-u, na kraju se srušio natrag na moja prsa da se odmorim.

Video se nastavio, iako smo imali pauzu. Screen-Tina i Jessica zamijenile su mjesta kako bi zamijenile pljuvačke i na kraju završilo tako da Tina uzvrati Jessici oralnu uslugu.

Napola tvrd, još uvijek sam bio uvučen u pravi-Tinin tunel kad je počela okretati bokovima uz mene dok smo iznova započele seksualne aktivnosti.

Tina se okrenula i fiksirala me uz hihot i namigivanje. Očito je znala da će se na ekranu dogoditi nešto novo i uzbudljivo. Kad se ponovno okrenula prema TV-u, pratio sam njezin pogled točno na vrijeme da vidim kako Tina na ekranu okreće Jessicino tijelo, otkrivajući lijepo oblikovanu guzicu ravno u kameru.

Screen-Tina je tada spustila lice, a njezina crna i plava glava zaklanjala je pogled, ali iz načina na koji se kretala moj je um mogao zamisliti Tinin jezik kako se spušta u Jessicin šupak. Provela je dobrih nekoliko minuta pipajući jezikom Jessicu, dok su se tihi jauci filtrirali natrag u kameru s Jessicinog kraja susreta.

Screen-Tina se konačno povukla i širom otvorila Jessicine guzice, pokazujući naboran pupoljak ruže, sjajan od sline.I u isto vrijeme, prava- Tina se podigla i pritisnula vlastite mokre prste na svoj šupak, široko raširivši obraze i verbalno me nagovarala da zabijem svoj kurac u nju.

Čuo sam prigušeni uzdah koji je doletio u sobu, definitivno ne od Tine ili TV-a, i sa smiješkom sam uspravio svoju erekciju, trljajući mokri vrh oko Tinine mokre pičke kako bih nakupio vlagu i osigurao da Pei-Hua ima dobar pogled.

Gledao sam televiziju dok je Tina zarivala prst skroz u Jessicino dupe, čak i dok joj je glava bila sagnuta na drugu stranu kako bi nastavila mlatiti jezikom po Jessicinom klitorisu. A kad je prava-Tina osjetila kako moja gljivasta glava pritišće njezin čvrsti analni sfinkter, iznenada je skočila bokovima prema dolje i moj je kurac prodro unutra.

Pravo Tinino stenjanje pomiješano s Jessicinim i Tininim stenjanjem koje dolazi s TV-a, slušni užitak ugodnih zvukova dok sam izvlačio Tinin šupak. Čak sam vidio kako Tina šalje poljubac u Pei-Huinom smjeru s vragolastim osmijehom, a onda su moje oči uhvatile lagani pokret kad se Pei-Hua sagnula natrag u svoje skrovište s malo neugodnosti. A onda kad je Tina glasno zastenjala i stisnula mišiće dupeta oko mene, dok je cijelo tijelo vibriralo na mom trupu dok je doživljavala vrhunac, osjetio sam kako je moje Teška priča o fistingu spremno eksplodirati. razmazivanje sperme Analni seks Rukama sam uhvatio Tinine čvrste sise i njima tresnuo njezino lagano tijelo u svoje krilo, ubrzao sam prema vlastitom vrhuncu.

Već sam znao da ću voljeti fakultetski život.

Samo dvadesetak minuta nakon što sam joj napuhao vatu u usku guzicu, Tina je hodala pomalo oprezno, ali detaljno je pregledavala moju kuću. Podnosio sam njezine primjedbe o mojim vještinama uređenja interijera. Ali onda je dala nekoliko komentara o preseljenju nekih svojih stvari u moju kuću budući da je planirala provesti više vremena ovdje nego u svojoj sobi u domu. Spustio sam nogu i rekao da bi joj bilo bolje da ima samo putnu torbu.Ovo je još uvijek bila moja kuća, nismo bili vjenčani ili tako nešto, i nisam se osjećao ugodno s idejom da se Tina useli k meni.

Osim toga, kad je škola počela, postojao je širok, novi izbor prekrasnih žena za lovom. Zašto bih se ikada htio vezati za stalnu djevojku?

Ipak, tijekom sljedećih nekoliko tjedana, Tina je barem bila sretna što može ići sa mnom u školu u javnosti. Pazio sam da je ne zovem "djevojka", da ne bih prestrašio neku potencijalnu zgodnu. Ali Tina je uzela sve što je mogla dobiti od mene.

I Jenny me često zvala. Nisam bio dobar u uzvraćanju njezinih poziva i nadao sam se da će do studenog početi shvaćati da sam otišao dalje. Na kraju, nakon što sam je cijeli Božić potpuno izbjegavao, Jenny je konačno odustala.

***

Nastava je bila nastava, nešto u čemu sam briljirala po navici i vrlo sam se brzo prilagodila akademskom životu. Društveni svijet je međutim bio potpuno drugačiji. Sada su moji kolege živjeli samo nekoliko blokova dalje od mene. Sada je grupno učenje bilo moguće jednostavnim ulaskom u dnevni boravak u domu. A roditeljskog nadzora nije bilo na vidiku.

Uhvatio sam se kako ostajem u kampusu do ranih jutarnjih sati, opijajući se otprilike pola vremena. Pei-Hua bi me neizbježno čekao, obično s toplom zdjelom juhe. Svakog je jutra zauzela mjesto gospođe Peng izbacujući me iz kreveta i osiguravajući da stignem na vrijeme na predavanje.

I naravno, studentkinje su bile fizički bolje razvijene, zrelije i imale su mnogo manje zadrške oko seksa nego srednjoškolke. Bio sam klinac u trgovini slatkišima s previše opcija. Zakleo sam se da ću vrlo brzo prvi put okusiti bijelu macu.

U međuvremenu, Tina i ja smo se spojili s ekipom tajvanskih i tajvansko-američkih studenata, od novih brucoša do diplomiranih studenata. Ubrzo su moje večeri nakon nastave provodile ispijajući bobu, pušeći i družeći se s cool publikom.Tina, sa svojom prošaranom kosom, zadimljenim tijelom i hihotavim ponašanjem uklopila se među ostale aZiAN HooCHiES. S novcem za propast i mlitavim samopouzdanjem, brzo sam se uspio etablirati kao jedan od Alfa muškaraca, unatoč Close up maca fingering što sam još bio student prve godine.

U našoj skupini brzo je postalo jasno da se Tina i ja ševimo. Nismo to pokušavali sakriti. Ali oboje smo toliko koketirali s drugim ljudima i provodili dovoljno vremena razdvojeni da niti jedan od nas nije bio prepreka drugome u pronalaženju novog plijena.

Jedna posebna zgodna na koju sam se namjerio bila je prekrasna maturantica po imenu Cindy Wu. Iz nekog razloga, u to sam vrijeme volio starije žene i ona me fizički podsjećala na Pei-Hua, od raskošnog T&A do vitkog struka i udova. Međutim, po temperamentu je bila mnogo svjetovnija i izrazito samouvjerenija.

Na čudan način, Cindy je bila savršen spoj Pei-Hua i Tine. Imala je fizičku visinu Pei-Hua i prirodne obline koje su raspaljivale moju maštu. No poput Tine, Cindy je nosila elegantnu odjeću koja je isticala njezine fizičke prednosti, a da nije izgledala droljasto. Držala je kosu uredno pomiješanu s kestenjastocrvenim bojama, a poput Tine nosila bi šarene čizme kako bi dala još egzotičniji izgled, obično zelene do Tinine plave. A što je posebno važno, Cindy se držala s fluidnom gracioznošću i samouvjerenošću koja me očarala.

Cindy je upravo prekinula sa svojim dečkom i iako je rekla da želi ugodnu vezu punu povjerenja, zapravo joj je TREBALA dobra zabava bez obaveza. Kao brzoplet, uglađen, novi tip s mladenačkom vitalnošću, odgovaram zahtjevu. Samo joj je trebalo malo vremena da to shvati.

Počelo je tiho, gotovo nevino. Lagano bih je držao za donji dio leđa dok bih je provodio kroz vrata koja sam joj upravo otvorio. Analni seks ukus Ili bih je uzeo za ruku dok joj pomažem da izađe iz auta.

Cindy bi sjedila pokraj mene na kauču i tijekom sat vremena približavale bismo se jedna drugoj sve dok nam se bedra nisu dodirivala ili bih je ja obgrlio rukom dok je ona držala ruku na mom bedru.

Svi su primijetili, uključujući i Tinu. Jedne noći je imala napadaj zbog pažnje kojom sam obasipao Cindy. Ali objasnio sam da mi se samo sviđa Cindyno tijelo i da je želim nekoliko puta lupiti. Tina je, s druge strane, bila ugodan dio mog života i nisam je namjeravao izgurati iz njega. Obećao sam Tini da ćemo još godinama biti jedno s drugim. Ali trenutno sam bio mlad, energičan i želio sam malo raznolikosti u svom životu. Prihvatila je to i istinski vodila ljubav sa mnom te noći, romantično pričajući o našim životima dok sam ja očajnički razmišljao koliko ću je još morati slušati prije nego što se mogu prevrnuti i zaspati.

A onda se učenik viših razreda Alan zainteresirao za najzgodniju brucošicu na kampusu (Tinu), a Tinine pritužbe nestale su za sljedećih tjedan dana.

Tako sam se ozbiljno počeo baviti Cindy. Isprva me odbacila, ali mislio sam da samo testira moju odlučnost. Ali nekoliko sam dana ustrajao, a ona je, smijući se mojim šalama, počela stvarno uživati ​​u mom društvu. Ali svejedno, bila je stručnjak za kokteliranje.

Na tjedan dana moj je život upao u strogu rutinu. Probudim se, idem na nastavu, završim zadaću i onda posjetim Pušenje crnka vruća tinejdžerka. Koketirale bismo i uzbuđivale se, a ja bih se probijao kroz sve njezine obrane prije nego što sam otišao kući napaljen i sam. Zatim bih svoju seksualnu frustraciju izbacio na Pei-Hua, zatim se onesvijestio i sljedećeg jutra počeo iznova.

Kao i uvijek, Pei-Hua je bila uz mene kad sam je najviše trebala. Nikad se ne žali, uvijek brine. Nisam baš primijetio.

***

Nakon predugog uzaludnog truda, odlučio sam odigrati svoj posljednji adut. Potpuno sam se odvojio od Cindy. Prestao sam je posjećivati. Ignorirao sam njezine telefonske pozive. Družio sam se s malim grupama u kojima nije bila ona. Iznenadno moje povlačenje bilo je dovoljno da privuče njezinu pozornost.

U međuvremenu, pokazalo se da je Tinu mnogo lakše zavesti, a nakon što ju je udario, Alan ju je potpuno ispustio iz ruke i prešao na novi plijen. To ju je dovelo u prilično napućeno raspoloženje i dotrčala mi je ravno u naručje.

Unatoč našim kulturološkim inhibicijama prema PDA-u, tijekom jedne zabave u petak navečer u prijateljičinoj kući, Tina i ja smo se počeli puno ljubiti na kauču naočigled svih, uključujući i Cindy. Svi su znali da Tina i ja imamo nešto, tako da nitko nije obraćao previše pažnje. osim Cindy naravno.

Uspio sam označiti domaćina i on mi je dao dopuštenje da nakratko posudim jednu od njegovih spavaćih soba. Pa smo se Tina i ja iskrali na neki nookie. Nakratko sam joj gurnuo svoj kurac u stražnji dio grla. A onda sam nas oboje pojebao do brzog i prljavog vrhunca s njezinim gornjim dijelom presavijenim kako bi otkrio njezine okrugle sise i tangama povučenim u stranu.

Kad smo završili, obećao sam Tini da ću je odvesti k sebi nakon zabave kako bismo mogli započeti puni seks.

Vratili smo se društvenom kruženju i plesu, a onda me Cindy konačno stjerala u kut. U svojoj zapovjedničkoj snishodljivosti željela je znati što se događa. Iskreno sam joj rekao da sam definitivno zainteresiran, ali ona nije izgledala tako da sam prebrojao svoje gubitke i odustao. Bilo je drugih djevojaka koje su mi mogle zaokupiti vrijeme. Pa sam se okrenuo na peti i ostavio je, što je bila prilično hladna gesta s moje strane.

To nije dobro prošlo jer me sustigla i povukla okolo. Zatim je, pred očima gomile, promrmljala grubo "Proklet bio", a zatim se nagnula prema meni i gurnula mi jezik u dubinu grla.

Automatski sam je ljubio sve dok joj nisam umočio leđa, tijelo joj je uredno oblikovalo Seks ćerke i tate C dok joj je kosa visjela unatrag, a ruke su mi gorjele dok sam je držao. Zatim sam je uspravio, nasmiješio sam se i promrmljao: "Oprosti, ali već sam napravio planove za kasnije večeras."

Šepurio sam se do Tine i izašle smo odatle.

Prepun samopouzdanja, bio sam potpuno dominantan dok sam grubo ševio Tinu i doslovno napadao njezino tijelo dok se konačno nije onesvijestila od orgazmičkog preopterećenja. Ostavio sam njezino mlitavo i istrošeno tijelo na svom krevetu i otišao go po čaj od Pei-Hua da malo napunim baterije.

Tina je još uvijek bila u nesvijesti kad je moja posljednja erekcija prodrla u njezinu zasićenu macu, a ona se probudila tek toliko da obavi noge oko mojih leđa dok sam joj dlanom mazio sise, i doživjela je posljednji orgazam prije nego što sam joj pičku napunio dodatnom masom kreme .

***

Ignorirao sam telefon prva dva puta kada me Cindy nazvala u subotu popodne. Kad je treći put nazvala, napokon sam se javio i pristao vidjeti je.