Cijeli besplatni filmski seks

BROD DJEVOJAKA -- Ch. 2

Napomena autora: predali smo 23 prijašnje priče i sve su se temeljile na našim stvarnim iskustvima sa samo manjim uljepšavanjem. Komentari su često dvije vrste, 1) naša priča je jadna i ne vodi nikakvom stvarnom seksu; i 2) naša priča ide predaleko i koketira sa swingingom ili cuckoldingom. Teško je pisati o stvarima koje bi zadovoljile obje skupine. Sljedeća priča će vjerojatno dobiti "jadne" komentare. Dakle, ako tražite vruću seksualnu akciju, naša priča nije za vas i ne trebate je čitati i davati nam niske ocjene ili ružne komentare. Ako volite egzibicionizam i voajerizam i skidanje gola s drugima u zabavnim situacijama, i ništa više od toga, mogla bi vam se svidjeti naša priča i cijenili bismo vaše ocjene i komentare. Hvala vam. J D

Kad sam radila kao lobist u državnom zakonodavstvu predstavljajući skupinu neprofitnih organizacija, moj suprug i ja redovito bismo uzeli dvotjedni godišnji odmor nakon završetka zasjedanja. Mnogi drugi lobisti učinili su isto, a oni koji nisu napuštali grad često bi se okupljali na nekoj ozbiljnoj zabavi kako bi proslavili ili zakonodavne pobjede ili pomogli kolegi u žalosti zbog odbijenog zakona o kućnim ljubimcima. Svima je trebao odmor nakon svih kasnih noći prošlog tjedna. Dave i ja smo pokušali tempirati naše planove putovanja da odemo što je prije moguće nakon prekida, tako da nisam sudjelovao u lokalnoj zabavi na kraju sjednice već nekoliko godina.

U posljednjih 5-6 godina Dave i ja smo išli u St. Martin, gdje smo imali timeshare. Ali veliki uragan u prošlom listopadu napravio je ozbiljnu štetu otoku, uključujući uništavanje Ocean Cluba u kojem smo odsjeli i sprao mnogo pijeska na plažama koje su nam se najviše sviđale, u zaljevima Cupecoy i Orient. Pa smo ove godine odlučili ostati doma. Kad sam većem broju svojih kolega lobista dao do znanja da ne letimo na Karibe, počeo sam dobivati ​​pozivnice za brojne zabave nakon sesije.Neki događaji bili su vikendi izvan grada u državnim odmaralištima, što mi se nije svidjelo jer je ponekad moglo biti malo previše "zajedništva". Drugi su se samo sastajali u baru na večernjim opijanjima, a to se nije činilo kao nešto posebno. A oni koji su bili "posebni" mogli su postati malo previše posebni.

Jedna mlađa žena lobistica, Sara, spomenula je da je bila pozvana na jedrenje s jednim od poznatih odvjetnika/lobista koji su imali priličan broj klijenata s visokim dolarima. Budući da je nova u poslu, bila je impresionirana pozivom. Izlet je trebao biti jednodnevni izlet jedrenjem na umjetnom jezeru sjeverno od grada s pićem i vrhunskim delikatesnim ručkom na brodu. Cijeli besplatni filmski seks Domaćin, Greg, bio je otprilike mojih godina i imao je Hunter od 36 stopa, što je bila velika i vrhunska jedrilica s obzirom na veličinu i ekonomičnost ovog jezera. Kad je Sara na trenutak oklijevala prihvatiti njegov poziv, Greg joj je odmah rekao da može pozvati prijatelja, za što je pretpostavila da je to još jedan član predvorja. Odmah je pomislila na mene. Opet, Sara je bila nova u poslu i prihvatila me kao svog neformalnog mentora. Jesam li spomenuo da je Sara bila vrlo atraktivna osim što je bila mlada?

Greg je donekle bio na glasu kao ženskar, ili barem kao "oko" za žene, iako ništa dovoljno nepovoljno da bi mu izazvalo bilo kakve stvarne probleme, a pogotovo bez optužbi za kršenje etike. Poznajem ga dosta godina i uvijek smo se dobro slagali i uživali u zafrkanciji koja je ponekad mogla ići na granicu benignog flerta. Otkrio je da je njegov brbljavi pravnički jezik pronašao par u mojoj ponekad britkoj feminističkoj duhovitosti, i poštovao me zbog toga. U svojoj ulozi mentora odlučio sam uzeti Saru na poziv iz druge ruke. Budući da sam vjerojatno 15 godina stariji, vidio sam mlađe, naivnije žene kako ih iskorištavaju stariji i utjecajniji tipovi na Capitolu. Ne znajući tko je još pozvan, osjećao sam da bi moja prisutnost mogla smiriti stvari.Osim toga, volio sam jedrenje i veselio sam se što ću provesti neko vrijeme sustižući Grega.

Plovidba je zakazana za nadolazeći ponedjeljak kako bismo bili sigurni da eventualna odgoda odgode u zadnji čas neće pokvariti planove. Sara mi je rekla da će me pokupiti Poniženje gole djevojke 9:30 i odvesti u marinu. Ne znajući pravila odijevanja za taj dan, rekla je da planira nositi kupaći kostim ispod kratkih hlačica i majice.

Kad smo stigli u marinu Sara i ja sreli smo Grega i četiri mlade žene. Dvojica su bili lobisti, a dvojica članovi kluba, a svaki dom i stranka su bili zastupljeni. Ovo je trebala biti dvostranačka tuča. Jedna stvar koja je ovim ženama bila zajednička, osim njihove mladosti, bila je da su sve bile prilično lijepe. Osjećala sam se kao domaćica za skupinu zakonodavnih "zavjeta". Pretpostavljam da nisam trebao biti ni najmanje iznenađen što na ovo krstarenje nisu pozvani drugi muškarci.

Jedrilica je bila prevelika za slipove u marini, pa smo john boat morali izvući u uvalu gdje je bila privezana za bovu. Kad smo se svi ukrcali, našli smo mjesta oko kormila i Greg je pitao želi li mu netko od nas pomoći da pripremi jedra. Dvije mlade žene odmah su se dobrovoljno javile naizgled moleći za Gregovu pažnju. A kako bi poboljšala svoje izglede za tu pažnju, jedna je skinula majicu kako bi otkrila prilično kratak i potpuno nabijen gornji dio bikinija, rekavši: "Mogla bih se malo sunčati dok radim." Druga mlada žena slijedila je primjer i onoj drugoj izgledala kao držač za knjige. Ubrzo je postalo očito da ova dva volontera poznaju ovaj brod i zadatke koji su pred njim: očito su već prije plovili s Gregom, a vjerojatno i više puta.

Kad smo isplovili, poslužene su Bloody Marys i mimoze i svi osim Sare i mene skinuli su košulje. Mislim da je Sara htjela slijediti moj primjer.Biti u kupaćim kostimima tijekom jedrenja sigurno nije neočekivana odjeća, ali Greg koji je ukrcao svoj čamac s pet ljupkih mladih žena, od kojih su najmanje četiri imale prilično otvorene i obilno ispunjene majice, nije mi se činilo kao slučajni odabir. Budući da me Sara odabrala, očito sam prošao kroz Gregov predložak kriterija, sasvim sigurno po godinama, a vjerojatno i par drugih kvalifikacija.

Nakon što su popili drugo piće, dvojica "prvih prijatelja" skinuli su kratke hlače i udobno se smjestili na suncu. Njihov donji dio odijela nije bio baš od tangica, ali sigurno je ostavio dosta stražnjice otkrivenom u svakom slučaju.

"Hajde Sara i Joan, pridružite nam se na sunčalištu", rekao je jedan od mladih lobista, pokazujući nam da skinemo majice. Nekoliko drugih pridružilo se u poticanju nas da se skinemo u odjeću za sunčanje. Sara me pogledala da vidi što ću učiniti.

Greg je vidio da se Sara i ja osjećamo pomalo uzrujano i uskočio je rekavši: "Svući će ono što im odgovara."

"Možda za nekoliko minuta", rekao sam, dok se Sara prepustila nagovaranju i odlijepila svoju majicu. Nosila je skromniju dvodijelnu odjeću i zadržala kratke hlače u ovom trenutku, ali bila je jednako privlačna kao i druge žene.

Nakon što je svima osvježio piće, Greg je sjeo pokraj mene i rekao: "Tako mi je drago što si danas mogla doći na Teen xxx Japan, Joan, nismo radili ništa zajedno ili imali vremena za razgovor godinama." Mogao sam vidjeti druge žene kako slušaju naš razgovor, znatiželjne o tome što dijelimo. "Obično odlazite iz grada odmah nakon sesije, zar ne?" Kimnula sam, a on je upitao: "Kamo ideš?"

"Dave i ja obično idemo u St. Martin na nekoliko tjedana. To je sjajno mjesto za opuštanje i s međunarodnim telefonskim pozivima ljudima je teško doći do tebe, tako da ima dosta privatnosti", ponudio sam.

"Provodite li puno vremena u Orient Bayu?" upitao.Pitao sam se izaziva li me što sam zadržao majicu na sebi, budući da je jasno znao da je Orient Bay najpoznatija plaža s izborom odjeće na francuskoj strani otoka. jebanje u đakuziju Obiteljske orgije Nekoliko se glava okrenulo prema nama, s nekim šaptom između njih koji su ukazivali da bi i njima moglo biti poznato mjesto.

"Da, to je naša omiljena plaža zajedno sa zaljevom Cupecoy gdje se nalazio naš timeshare prije nego što ga je ovaj uragan uništio", odgovorio sam.

Greg je vidio reakcije drugih žena, nasmijao se poput Cheshire mačke i gotovo mi šapnuo: "Pođi sa mnom i zabavimo se s ovim mladim ženama." Zatim je objavio s određenim poštovanjem: "Dame, Orient Bay je vrhunska nudistička plaža na čitavom Karibima, vjerojatno iu svijetu. Dakle, moguće je da Joan Kineski teen striptiz rapidshare com ni kupaći kostim. Dakle, tko zna što ima ispod. Možda je to njezina odjeća u Orient Bayu?" Ove riječi i njegovo gestikuliranje kao da su iznenadile ostale i kao da su ih upozorile da me ne podcjenjuju. To bi se moglo shvatiti i kao izazov za mene da skinem majicu i kratke hlače i pokažem što zapravo imam ispod.

Znala sam da druge žene ne bi očekivale da posjećujem nudističke plaže, budući da sam bila starija i da je moj ugled među ženama lobisticama bio prilično skučen. Zaključio sam da je Gregovo ispitivanje imam li kupaći kostim i nosim li ga danas bilo uglavnom zato da bi zadirkivao druge žene. Ali također se činilo relevantnim jer nisam ništa otkrio. Osjećajući se više nego otrcano jer su me stavili na mjesto, odlučio sam se složiti s rukom koju mi ​​je Greg dao.

"Možda ne nosim ništa ispod", izjavila sam, "nitko mi nije rekao pravila odijevanja za taj dan. Možda je Greg u pravu i ja bih se baš uklopila u St. Martin?" Odmah sam ih zadirkivao.

Sara je skinula kratke hlače, a Greg je obukao samo kupaće hlače, tako da sam se stvarno počela osjećati pomalo bezobrazno jer sam bila sva pokrivena. Zapravo se uopće nisam planirao sunčati, tako da zaista nisam obukao odijelo.I sigurno nisam očekivao da će me zbog toga zadirkivati ​​i vršiti pritisak. I ne samo to, budući da sam gornje strane bila manja, nisam se ni trudila staviti svoje sitne grudi 36A u grudnjak.

Greg je odlučio spustiti jedra i usidriti se u osamljenoj uvali kako bi se "djevojke" mogle sunčati i kupati ako žele. Svatko je našao mjesto za ispružiti se i opustiti na suncu. Imao sam kut straga tako da sam mogao vidjeti sve, ali oni će možda morati sjediti da vide previše od mene.

Greg je došao ponuditi još pića, sjeo pokraj mene i iskreno se ispričao što me zadirkivao. Pričao je o Svetom Martinu io tome kako ga često posjećuje sa svojom bivšom suprugom i koliko su voljeli Orient Bay. Moj muž je svoju bivšu poznavao preko posla. I ona je bila odvjetnica i glavni savjetnik velike tvrtke u gradu. Bili su pravi moćan par i nitko drugi nije ni slutio da će doći do njihovog razvoda. Što je više govorio o svojoj bivšoj, to mi je postajao stvarniji, ne samo playboyev lobist, već netko tko je osjetio pravi gubitak i uživao dijeliti svoj brod i darežljivost s dragim kolegicama. Budući da sam imao iste godine, ja sam vjerojatno bio jedini ovdje koji se mogao poistovjetiti s njegovom situacijom.

Mlade su žene mogle vidjeti kako Greg i ja provodimo neko vrijeme u razgovoru i mora da su se osjećale izostavljenima i osjetile neku razinu prijetnje ili konkurencije od mene. Počeli su me izazivati ​​da skinem košulju i siguran sam da su imali neku sliku o meni kako nosim oskudnu jednodijelnu odjeću i kad bi jednom bila izložena, Greg bi ponovno obratio pozornost na njih.

Ako su to mislili kao izazov, nisu znali za moju konkurentnost pod pritiskom. Možda sam bio 15 godina stariji, ali nisam pustio svoje tijelo. Možda su imale veće sise, ali Dave mi uvijek govori da bi moje 36As dobile peticu od bilo kojeg muškarca koji ispunjava moju iskaznicu.

Dok su mi neprestano skandirali da "skinem to", Greg se povukao kako bi mi dao prostora za nastup. To je bilo dovoljno da mi se ego pokrene, pa sam navukla majicu preko glave kako bih svima otkrila svoje gole grudi.Unatoč prethodnom ruganju, nitko nije očekivao da ću to učiniti, pogotovo Greg, i nitko nije bio više iznenađen mojom sirovom hrabrošću od mene. Između moje potrebe da dokažem svoju seksualnost i izlaganja hladnom jezerskom povjetarcu, moje su bradavice bile u najboljem izdanju i očito predmet Gregovih očiju.

Mlade žene nisu mogle dopustiti da starija žena poput mene bude usamljeni fokus, pa su jedna po jedna i one skinule svoje majice, a Sara je oklijevala sve dok se napokon nije osjetila izostavljenom, i ona je skinula svoje. Svima je bilo ugodno i fizički i emocionalno biti polugoli u Gregovoj i međusobnoj prisutnosti. Više pića pomoglo je svima da se više opuste, dok smo uživali u toplom suncu. Greg je nastavio razgovarati sa mnom i isprva sam mislio da je to zbog našeg dužeg prijateljstva. Ali očito se divio mojim golim grudima i možda se nadao da ću se i ja skinuti u kratke hlače. Ostale su žene pokušavale pridobiti njegovu pozornost laskavim komentarima o njegovom brodu i razmećući se sisama. Obiteljske orgije ona moli za kurac Jedan je naposljetku predložio da njih dvoje odu na mršavo kupanje.

Da ne budu izostavljene, tri mlade žene skinule su donji dio bikinija i počele dobacivati ​​Gregu da im se pridruži. Budući da je bio vrhunski domaćin, Greg je ustao i skinuo svoje odijelo sa svojim smećem u razini mog lica. Lijepo smeće također. Njih četvorica otišli su na krmu i doslovno skočili u jezero. Nisam plivač pa sam ostao na brodu sa Sarom i još jednom djevojkom. Ležanje na suncu bilo je prekrasno dok smo pili i Tinejdžerska priča vruća u međusobnom društvu. Razgovarali smo o nekim spornim trenucima sesije, kao io pobjedama u čijem postizanju svatko od nas može računati.

Za otprilike pola sata plivači su se ponovno ukrcali, a s temperaturom od 80 stupnjeva, nitko se još nije potrudio ponovno obući svoja odijela ili majice. Nakon još pića uslijedila je najava ručka. Bližilo se 2:30 i svi smo bili na suncu više Slike gole djevojke četiri sata, pa sam ponovno obukao majicu da jedem i svi su učinili isto.Ručak je bio onoliko dobar koliko je Greg očekivao i svi su sada bili izuzetno dobro raspoloženi.

Greg je ponovno postavio jedra uz pomoć svoje sada gole posade. Nakon malo nagovaranja, Greg se ponovno skinuo s kormila kako bi nas poveo na petlju kroz manje prometni sjeverni kraj jezera. Bio sam u miru sa svijetom bez ičega za dokazivanje pa mi se činilo prirodnim izvući se iz kratkih hlačica i gaćica bez ikakve pompe. Pridružili su mi se ostali koji još nisu bili goli. Uzeli smo ovo vrijeme da se bolje upoznamo. Jednom kad su bili goli, nije bilo nikakvih pretvaranja ili tajni koje je trebalo čuvati.

Greg me gledao svakih nekoliko minuta, očito cijeneći moje golo tijelo, ali možda više moju hrabrost i samopouzdanje koje mogu usporediti s pet puno mlađih žena. Moj mi muž uvijek govori da svake godine sve bolje izgledam, a ja to shvaćam kao veliko sranje koje on mora izgovoriti. Ali izraz na Gregovu licu dok me promatrao bio je pun divljenja uz dobar dio požude. Možda Dave zna više nego što mu vjerujem.

Greg je najavio da se vraćamo u marinu, tako da smo svi odvojili vrijeme za odijevanje dok smo puštali da nas preplave posebna prijateljstva i intimnost dana. Budući da se nisam planirala sunčati, nisam ponijela nikakav losion, a košulja mi je bila poput brusnog papira koji mi je prelazio preko ramena i grudi. "Posada" je skinula jedra dok smo se spuštali da se privežemo za plutaču.

Kad smo se vratili na obalu, svi smo zahvalili Gregu na prekrasnom danu i njegovom ljubaznom gostoprimstvu. Činilo se da svaka od Obiteljske orgije žena ima novo stečeno poštovanje prema meni, kao i Greg, a ja sam vratio taj osjećaj. Sara me dovela kući u 5:30, a Dave me čekao na našoj palubi s natočenim džinom i tonikom i večerom na štednjaku. Vjerojatno mi nije trebalo još jedno piće, ali Daveovo društvo bilo je dobrodošao način da završim dan.

"Onda, kako je bilo na jedrenju?" upita Dave.

"Bilo je sjajno, nije bilo mnogo drugih brodova, bilo je kao naše privatno jezero s pravom količinom vjetra, a Gregov brod je prekrasan", odgovorio sam.

"Tko je sve išao", upitao je, "osim Grega Atk hairy nicole Sare?"

"Četvorica drugih, dva člana kluba i dva druga lobista", rekao sam pokušavajući biti neodređen. Dave poznaje Grega i njegovu reputaciju da ima oko za žene.

"Netko koga bih poznavao?" upitao.

"Ne mislim tako", rekla sam trudeći se da ne zvučim izbjegavajući.

“Da pogodim, sve su bile žene, zar ne, a vjerojatno i sve ispod 30 godina?

"Znaš Grega. Jedini razlog zašto sam pozvan je zato što je rekao Sari da pozove prijateljicu, a ona je mislila na mene, odgovorio sam.

"Je li te pokušao "žvakati"?" Dave je tražio da me zadirkuje.

"S pet ljupkih mladih žena na brodu, osjećala sam se kao pratilja koja ih čuva", nasmijala sam se.

"Ozbiljno, nadam se da ste se dobro proveli. Znam da ste propustili odlazak na St. Martin ove godine. Možda možemo pronaći negdje drugdje gdje ćemo još ovo ljeto poraditi na preplanulosti", ponudio je.

"Razmislimo o tome", rekao sam bez puno obveze, "na Floridi uvijek postoji Haulover." Odustali smo od teme i Dave je otišao staviti večeru na stol. Dovršio sam piće osjećajući posljedice alkohola i dana na suncu.

Nakon večere odlučili smo prekinuti dan i rano otići u krevet. Silno sam se željela istuširati, pa sam krenula gore dok je Dave pospremao stol. Kad je ušao u kadu, stajala sam gola spremna skočiti pod tuš.

"Uau, Joan, izgleda da si danas imala prednost u tom sveobuhvatnom preplanulosti", zahvalno je urlao Dave s, nadala sam se, malo smijeha u glasu. Okrenula sam se da se pogledam u zrcalu i ugledala svoje žarko crvene i jasno opaljene grudi.

"Želiš li razgovarati o tome?" upitao

"Danas se uopće nisam planirao sunčati; nisam čak ni obukao odijelo."

"Prilično je jasno da nisi nosila odijelo", odgovorio je dok mi se podsmjehivao.

Budući da se činilo da nije ljut ili čak ljut na mene, znala sam da je najbolje da budem iskrena i da mu kažem kako sam uhvaćena u vlastiti ego i natjecateljsko raspoloženje tog trenutka.

"Ove mlade ljupke žene zapravo su me izazvale da se mjerim s njihovom hrabrošću i odem u toples pred Gregom."

"I osjećao si da trebaš odgovoriti na njihova ismijavanja?" upitao.

"Ovdje je moj beskrajno maleni i recesivni gen za taštinu nekako izašao na vidjelo i postao dominantan. Možda sam 15 godina starija od ovih 'cura', ali ne mislim da bi Ruske nevjeste ukrajina razvoj ruski većina muškaraca smatrala manje privlačnom, s kupaćim kostimom ili Pretpostavljam da se moj ego osjećao dovoljno krhkim da mi je bilo potrebno da se Greg složi sa mnom, a on to i jest.

"Sigurno bih se složio i s tobom i s Gregom", rekao je dovoljno uvjerljivo da me uvjeri da ne trebam dodatno objašnjavati.