Grupa za grafički dizajn

Bože, osjećala sam se iscrpljeno. Razgovarajte o tome da budete uvučeni i ispuhani u mjehuriće. Bilo mi je drago što jašem natrag u logor, a ne hodam. Mogao sam čuti ostale momke kako mrmljaju i gunđaju ispred kočije gdje sam sjedio s ukusnom Lady Lornom. Nisam mogao vidjeti u čemu je njihov problem; na kraju krajeva, oni nisu samo prošli ono što sam ja imao. Očistio sam se, dobro, ono malo što je bilo za očistiti. Doista je bila prilično temeljita u svojim Prelepa lezbejka, a sve što je trebalo obrisati bile su kapljice njezine sline u pregibu mojih jaja Goli tinejdžerski snovi su se susretale s mojom kitom.

Mogao sam vidjeti zašto je druga polovica (kao, ne velika neoprana) putovala u ovim autobusima. Prilično su lijepi i udobni, a njihanje je bilo vrlo opuštajuće. Toliko da sam zatvorio oči i probudio se nekoliko minuta kasnije, a da nisam ni shvatio da sam zaspao. Kad sam otvorio oči, Lady Lorna, koja je i dalje sjedila nasuprot mene, još uvijek razodjevena, pružala si je olakšanje koje sam joj planirao vratiti u logor, kad se dovoljno oporavim.

Dok sam je gledao i opaki sjaj u njezinim očima, vidio sam da je spustila ruku na svoje ladice i, umjesto da povuče rez koji sam napravio bodežom kako bih sakrila svoje tajno mjesto, odlučila da je njezina potreba previše za čekanje. Spustio sam oči i pozorno promatrao njezine dugačke, vitke prste koji su se polagano pomicali po njenom mokrom središtu, a vlaga je blistala poput rane jutarnje rose na najružičastijoj ruži. Mislim da je to bilo prvi put da sam tamo dolje vidio glatko obrijanu damu. I ona je to dobro napravila, od onoga što sam mogao vidjeti nije bilo ni dlake ni sjene. Napravio sam mentalnu bilješku da je pitam kako je uspjela tako glatko, ali shvatio sam da sada nije vrijeme.

Vrh njezina ružičastog jezika bio je zarobljen među njezinim vlažnim usnama, oči su joj bile napola zatvorene, a grudi su joj se dizale i spuštale ritmički u ritmu s njezinim ubrzanim disanjem.Prsti su joj se pomicali malo brže dok se kočija ljuljala i njihala, a pokret je bio neujednačeniji zbog nečega što se činilo kao lukavi ležaj kotača na lijevom prednjem kotaču. Ležaj kotača. Zašto sam, dovraga, razmišljao o ležajevima kotača kad je preda mnom bila prekrasna žena u cvatu seksualnog žara, oslobađajući svoje muke. Hajde Throbbin', uhvati se čovječe.

Gledajući je i očiti užitak koji si je pružala, shvatio sam da se ne trebam uhvatiti, ona je vrlo dobro držala stvari sama. Gledao sam gotovo hipnotizirano kako joj se prst počeo pomicati i kliziti gore-dolje cijelom dužinom njenog mokrog, ružičastog proreza, odjednom nestajući iznutra da bi se na trenutak ponovno pojavio, prekriven njezinim sokovima. Bože, bila je skroz mokra i izgledala je tako dobro da sam jednostavno znao da moram kušati. Nagnuvši se naprijed, uzeo sam njezinu ruku u svoju i dok sam je gledao u oči, otvorio sam usta, prinio njen prst svojim usnama i isplazio jezik kako bih joj polizao prst, sisao ga i grabljao zubima.

Pustio sam da joj prst isklizne iz usta, uživajući u njezinu okusu i još uvijek gledajući u nju, spustio sam se na koljena između njezinih nogu u kočiji i razdvojio ih laktovima. Grupa za grafički dizajn Odlučila mi je pomoći s pristupom tako što je podigla noge kako bi mogla staviti svoja stopala na moja ramena pružajući mi savršen pogled na njezino najtajnije mjesto. Spustio sam glavu i stavio najsitnije poljupce na njezine latice, zatim se lagano povukao i nježno puhnuo u njezinu vlažnost. Čuo sam kako je iznenađeno uzdahnula od udara hladnog zraka na njezinu toplinu, zatim još jedan dok sam teško disao na njoj, zamjenjujući hladnoću toplinom svog daha. Nisam više mogao odoljeti i ponovno sam spustio glavu, pustio sam jezik da padne na njezinu macu i vrlo polako lizao cijelim putem od čvrstog malog pupoljka njezine zadnjice sve do samog vrha njezinog proreza, osjećajući kako je moj jezik širi usne dok se micalo. Pustio sam ga da sklizne skroz natrag, trznuvši jednom preko njezine stražnjice prije nego što se ponovno pomaknuo prema gore.

Zaustavivši se na vrhu, ponovno sam udario, ovaj put natečenu malu kvržicu koju sam našao ispod jezika. Otvorio sam usta i zatvorio ih nad kvržicom, zbog čega je ona glasno zastenjala kad sam počeo sisati, isprva nježno, a zatim s pojačanom gladi. Dok sam sisao, pustio sam da se moj jezik nastavi kretati, vrhom joj milujući klitoris, a zatim se okrećući oko njega, zadirkujući je. Dok sam sisao malo jače, osjetio sam kako njezine ruke prelaze na moj stražnji dio glave, privlačeći me bliže sebi dok su joj se kukovi pomicali, kako bi se snažno otresla na moje lice.

Potpetice njezinih čizama zarile su mi se u kožu ramena kad sam ubrzao ritam jezika, čuvši kako još glasnije stenje i još se brže kreće ispod mene. Njezin je dah dolazio u kratke male hlače i mali jecaji kao da su joj bježali s usana dok sam joj pružao zadovoljstvo. Lagano sam se pomaknuo kako bih mogao podići ruku, klizeći njome uz njezino unutarnje bedro i na njezine usne. Nježno sam milujući prešao cijelim putem oko dna njezinog proreza iz kojeg je curilo i vratio se s druge strane prije nego što sam polako i nježno gurnuo središte, osjećajući kako se otvara kako bi uzeo moj ispitujući prst do kraja u nju.

Savijajući ga prema gore, pritisnuo sam njezinu unutarnju prednju stijenku, osjećajući kako me steže na prstu dok su joj se kukovi pomicali malo brže. Pažnja mojih usta i prsta u kombinaciji natjerala ju je da se izvija ispod mene, a onda je iznenada povikala, zgrabila mi glavu - dovoljno čvrsto da mi je skoro otkinula proklete uši - i zgrčila se kad ju je obuzeo orgazam. Usporio sam kretanje prsta i ublažio pritisak Besplatne arhive golih slavnih, nježno je spuštajući s visina na koje sam je odveo, sve dok joj drhtanje nije prestalo i disanje Xxx de jovenes počelo vraćati u normalu.

Pomaknuo sam se s koljena, uništio sam još jedan par krvavih tajica, i ponovno sjeo nasuprot nje. "Dobrodošla u Surewould milady", rekao sam sa svojim najšarmantnijim osmijehom.

'Hvala vam na tako divnoj dobrodošlici, gospodaru Wood', odgovorila je još uvijek rumena u licu.

Naklonio sam se što je niže moguće u kočiji, "Zadovoljstvo milady."

Kočija se odjednom trgnula i zaustavila. Razmaknula sam zastor na vratima i provirila. Zaustavili smo se kraj mosta preko rijeke. 'Oh, ti beskorisni alate', viknuo sam, 'Što si nas doveo ovamo. Znaš da taj most čuva trol Rocky,' Naravno, bio je tu. Ogromna prisutnost, visoka oko osam stopa i gadna kao sam vrag. Gotovo jednako gadan kao Stan kad popizdi na medovinu.

Stajao je tamo, pokraj bačve, prekriven lišajevima i mahovinom. To je problem s trolovima, s obzirom na to da su svi kameni, obično je teško razlikovati mužjake od ženki, ali pretpostavljam da je sve što znaju dok god oni znaju. Mogao je biti ona koliko znamo, a dva takva poznanika su više nego dovoljna. Pogledao nas je nagnute glave, a lice mu je razdvojio iskrivljeni osmijeh dok sam ga gledala kako pokušava oblikovati rečenicu. Trolovi su prirodno noćni, a kada su vani tijekom dana, toplina sunca na njihovim glavama ima tendenciju da ih uspori do točke kada se, za stvarno vrućih dana, samo smrznu i postanu ogromno kamenje.

'Dobro jutro, Rocky', nazvao sam.

Zurio je u mene, a misao mu se vidljivo kretala iz mozga u usta i odgovorio: 'Errrr….'ello Frobbin Wood. Želiš li prijeći moju errr….drvenu peru….daske……preko rijeke….errrr…….most. Je li tako, most?'

'Rocky. Stavi kapu, znaš da je lakše kad to učiniš.' Gledao sam ga kako poseže u džep svoje krpe i izvlači pohabani šešir od pusta i otvara ga. Stavio ju je na glavu, a zatim namjestio stvar na nju dok nismo mogli vidjeti da je to sićušan niz kolotura. Na jednom kraju kolotura bio je mali ventilator, a na drugom kotač u kojem je bio Maurice. Maurice je bio Rockyjev ljubimac miš i trčao je u svom kotaču, okrećući ventilator i hladeći glavu svojih gospodara kako bi imao bolju priliku oblikovati koherentne rečenice.

Dok je namještao šešir, mali sjaj u njegovim očima se pojačao, a iskrivljeni osmijeh postao je malo izraženiji. jebanje u kupatilu Obiteljske orgije 'Fank you Frobbin', tako je bolje. Sada mogu jasnije razmišljati. Pravo. Dis je moj most. Znaš da je to trolov most s naplatom cestarine i moraš mu platiti cestarinu da ga prijeđeš.'

Čovječe, ovo će biti težak posao. Uvijek je bilo s Rockyjem, pogotovo ako je zaključio da mu se ne sviđaš. Ovo se odnosilo na nas jer on strastveno mrzi Lusty Dangler, ali opet, mrzi i većina ljudi koji ga upoznaju. On je u redu kad ga upoznate, ali priča smiješno i ljudi imaju posao da ga razumiju. Rocky ga je vidio i pogled mu je postao gadan.

'U redu', rekao je, 'Sada je to moj most, ali sam zaboravio ponijeti der pole dat ljuljačke gore da te pustim da prođeš, pa moraš zamisliti da je dat der pole na dis bačvi, zar ne. "A kad ti se plati cestarina, moraš pričekati dok se ne zaljuljam na zamišljeni stup prije nego što možeš proći ispod njega."

Mislim da je to vjerojatno najduži govor koji sam čuo Rockyja otkad sam ga upoznao. Maurice se očito nedavno nahranio i počeo je raditi svoje male čarape. Zavukao sam glavu natrag u kočiju i pogledao lady Lornu. "Možda ćemo biti ovdje neko vrijeme, miledy."

'Oh, dobro, onda ću imati vremena za ovo', rekla je dok je ispružila ruku i počela gladiti moj sada mlohavi član kroz moje uništene tajice. Još uvijek nisam podigao svoje hlače, a ona si je omogućila bolji pristup tako što je zgrabila materijal i rastrgala ga, dopuštajući mi da slobodno padnem. Njezina je ruka bila poput najmekšeg baršuna dok me nježno milovala, promatrajući s jezikom između usana kako se vraćam u čvrst, snažan život pod dodirom njezinih prstiju.

Čuo sam komešanje na mostu i ponovno promolio glavu kroz zastor da vidim što je to. Lady Lorna je nastavila s milovanjem i siguran sam da je moje lice dečkima odalo što se događa u autobusu kad su se okrenuli da me pogledaju. 'Što nije u redu?' nazvao sam.

"Nitko od nas nema sitniša da plati cestarinu Throbbin", viknuo je Stan.

Pogledao sam u Rockyja. 'Rocky. Ako idemo ispod zamišljenog stupa, kako bi bilo da platimo zamišljenu cestarinu i onda smo sređeni?'

Bilo mi je jako teško zadržati drhtanje u glasu zbog pažnje koju je dobivao moj nabrekli kurac i opet, siguran sam da su svi shvatili što se događa. Njihovi su se osmijesi raširili u isto vrijeme kad i moje oči kad sam ponovno osjetio Gospine usne na sebi, vlažnije i gladnije za više onoga što je tako nedavno imala. Vidjela sam kako Rocky pokušava shvatiti hoće li zamišljena cestarina Grupa za grafički dizajn, a onda sam odlučio da hoće kad se pomaknuo uz rub ceste, a Stan je počeo voditi konje preko mosta.

"Kamo misliš da ideš?" upitao je Stanu. Još nisam podigao zamišljeni stup. Glupi čovjek. Stan je zapravo izgledao kao da mu je neugodno zbog ovoga, sad je to bio prvi put. Obično ga nije briga što drugi ljudi govore ili rade. Pretpostavljam da čak i on ima stvari koje ga brinu. Čudno to.

Dok sam osjećao kako me sve dublje uvlači u Lornina usta, gledao sam kako Stan stavlja ruku u džep i otvara je da tamo ništa ne otkrije. 'Eto, Rocky, evo imaginarne cestarine. Možemo li sada prijeći?'

Rocky ga je pogledao. 'Stvarno si glup, to je previše, prvo ti treba malo promjene.'

Nisam se uzdao da mogu išta reći u svom sadašnjem stanju, ali sam gledao Rockyja kako poseže Definicija latinskih riječi svoju krpu i daje Stanu svoj zamišljeni sitniš. Obiteljske orgije sifilis Poželio sam da prestanu ljutiti i da nastave s tim. Želio sam vratiti ovu damu u kamp i sasvim samu.

'Točno', rekao je Rocky, 'Ovo je da ja podižem zamišljeni stup, i radim to polako 'jer je težak.' Stajao je pritiskajući se i kad je imao ruku na podu, mahnuo je kočiji da prođe. Stan ga je zaustavio i osvrnuo se kako bi zahvalio Rockyju koji je bolno gledao dok je bijesno mahao. 'Uzmi malo, pogruženi čovječe, nije skroz ispod i' ako sad spustim stup, udarit će trenera.'

Povukao sam glavu natrag u kočiju, puštajući da roleta ponovno prekrije prozor. Mogao sam čuti Stana i momke kako se smiju vani dok je kočija prelazila na drugu stranu mosta. Zatim se činilo da su most, trol i ostalo sve nestali iz mog uma dok je Gospođa ponovno omotala svoje tople, vlažne usne oko natečenog glavića mog člana, a zatim ga usisala dovoljno duboko da sam osjetio kako joj udara u stražnji dio grla. Pozvao sam iznutra: 'Požurite ljudi, dođavola, stvarno se moramo vratiti u kamp inače će me sljedećih nekoliko minuta vidjeti mrtvog, a vi to stvarno ne želite, zar ne?'