Specijalna operativna grupa AFI

Znojio sam se, a još nisam ni izašao iz kuće. Gledajući se u ogledalu, činilo mi se kao da sam upravo pretrčao tri milje. Ubijalo me iščekivanje da odem na ovo kampiranje, sam sa svojom djevojkom Anne. Znao sam da imam još otprilike sat vremena prije nego što dođe vrijeme da odem po nju pa sam se skinuo i skočio pod tuš da se pokušam opustiti.

„U redu“, rekla sam sama sebi. "Mogu ja ovo."

Nakon lijepog 20-minutnog tuširanja vratio sam se ponovno pogledati u ogledalo. Ovaj put kao da je potpuno druga osoba stajala ondje i gledala me. Figura koju sam vidio izgledala je mnogo opuštenije nego prije. Imao je lijepu kosu, ne predugu, ali dovoljno dugu da mu pada na glavu. Oči su mu bile duboko tirkizne i činilo se da malo svjetlucaju na svjetlu koje je dopiralo kroz prozor kupaonice. Glatko obrijan, čeljust mu je bila prilično izražena i vraćala se u vitki vrat. Njegova prsa i ruke nisu bili mlohavi, ali nisu bili ni baš mišićavi. Figura je stajala uspravno s blago izvijenim leđima tako da ste se i dalje divili prirodnosti njegovih prsa. Još dalje prema dolje, mogli ste vidjeti da je i ispod pojasa bio glatko obrijan. Nije baš bio najveći frajer ikada, ali njegova oprema nije bila nešto čemu se treba smijati. S visinom od oko 8 inča izgledao je prilično ponosan na svoje talente.

Nakon što sam se minutu promatrao, poželio sam reći nešto bezobrazno u jednom retku poput "Hej, dobro izgledaš", a figura mi je odgovorila s "Takes one to know one". Nasmijao sam se vlastitoj bezobraznoj šali dok sam navlačio nešto odjeće i silazio dolje.

Moja dnevna soba već je imala vreću s odjećom i drugim raznim stvarima, jastuk umotan u vreću za spavanje i hladnjak s hranom i potrepštinama koji su stajali na hrpi u kutu. Jučer sam pripremio sve te stvari za naše dvonoćno i trodnevno vikend kampiranje.Ideju je izvorno inspirirao moj najbolji prijatelj Kevin, koji je htio povesti i svoju djevojku. Nas četvero htjeli smo se popeti do ovog osamljenog mjesta za kampiranje koje smo on i ja već posjetili. Bilo je jako lijepo i bilo bi jako zabavno. Nažalost, njegova djevojka se razboljela prije nekoliko dana i njih dvoje ne mogu doći. Specijalna operativna grupa AFI Međutim, ne želeći otkazati cijelo putovanje, Anne i ja smo odlučili da idemo sami.

Sjetio sam se kad sam čuo da Kevin i njegova djevojka Tranny jebena djevojka mogli doći. Naravno, bila je to mješavina razočaranja jer Kevina poznajem cijeli život i uvijek nam je lijepo zajedno. U isto vrijeme, bio sam ekstatičan. Nikada nisam mogao provoditi vrijeme nasamo sa svojom djevojkom. Uz nas je uvijek bio roditelj ili netko drugi. Naravno da smo mogli provesti neko vrijeme nasamo zajedno da se ljubimo i malo zezamo, ali ništa na razini toga da možemo spavati i provesti više dana zajedno. Osjećala sam se kao da ću iskočiti iz kože.

Čak i otkad smo Anne i ja počeli izlaziti prije 3 godine, zaljubljen sam u nju. Upoznali smo se na srednjoškolskoj predstavi kad sam imao samo 16 godina. Ona je imala 15 godina i bila je prva godina, što ju je stavljalo blizu vrha njezinog razreda što se tiče godina. Bio sam junior i na dnu svoje dobne skupine, ali svejedno smo pogodili. Nakon što je predstava završila, nas dvoje smo bili nerazdvojni. Proživjeli smo mnogo lijepih i loših trenutaka zajedno, ali naša ljubav jedno prema drugom još uvijek je opstala kroz sve to. Sada imam 19 godina i već sam diplomirao. Ima 18 godina i bliži se kraj proljetnih praznika. Većinu je provela na obali, ali njezini su se roditelji složili da je puste kući prošlog vikenda kako bi nadoknadila školske obveze. Nisu ni slutili da je njezina školska obveza već gotova i da Erotski dlakavi gol vikend provesti u šumi, sama s dečkom.

Mama me još jednom trgnula iz transa i rekla mi da imam samo 10 minuta dok ne odem po Anne. Ona je, naravno, točno znala kamo nas dvoje idemo i što radimo, ali je prihvatila činjenicu da sada imam više od 18 godina i da sam odrasla osoba te da mogu sama birati. Ona je ipak bila moja mama i dala mi je jedan od onih neugodnih majčinskih poljubaca u čelo prije nego što sam otišao.

"Lijepo se provedi dušo", rekla mi je kad sam počela skupljati svoje torbe.

"O, hoću", rekao sam u odgovoru i blago joj se nasmiješio.

Samo je odmahnula glavom prema meni i nasmijala se, a zatim me gledala kako izlazim kroz prednja vrata da utovarim svoj SUV.

Ubrzo sam stigao do Anneine kuće. Njezine su sestre još uvijek bile niz obalu s roditeljima pa je bila sasvim sama u kući. Pozvonio sam na vrata i dočekao me nevjerojatan prizor. Otvorio sam mrežasta vrata kako bih bolje vidio i pogledao je na trenutak.

Imala je kosu upletenu u labavu pletenicu koja joj se spuštala niz leđa s crvenom vezicom na kraju. Oči su joj bile velike kao da je izašla iz japanskog crtića i blistale su kad mi se nasmiješila. Uopće nije nosila puno šminke, što sam volio kod nje, a imala je male naušnice i ogrlicu koju sam joj dao kad smo bile u srednjoj školi prije 2 godine. Kupio sam ga kad sam bio dolje na obali i imao je naša imena ugravirana na sjajnoj površini u obliku srca. Lanac sam malo skratio tako da je bio ravno između njezinih grudi, što mi se učinilo izuzetno seksi. Nosila je pomalo dekoltiranu majicu koja je jedva vidjela cijelu ogrlicu, a bila je taman dovoljna da pobudi moje zanimanje. Grudi su joj bile velike samo za A čašicu, a tako se dobro pune u mojim rukama kad ih dodirnem. Imala je sladak trbuščić koji se malo stiskao kad si ga bockao, a ja volim jednostavno zariti ruke u njega i snažno je zagrliti. Bokovi su joj bili široki, a na sebi je imala uske traperice koje su joj tako dobro pristajale na okruglo dupe.Ona sama nije bila jako ponosna na to, ali bilo je nešto drugo u vezi nje što sam smatrao izuzetno seksi i jednostavno nisam mogao držati ruke podalje većinu vremena. Dok sam gledao, vidio sam komadić crvenog donjeg rublja kako viri iz ruba njezinih traperica. Sandra Partizan Mama jebi sina Cijeli paket zaokruživale su tenisice koje je često nosila.

"Vau, to je prizor vrijedan slike", rekao sam s lukavim smiješkom na licu dok sam joj zurio u oči.

"Mogla bih reći istu stvar tebi", rekla je uz svoj prepoznatljivi smiješak.

Zakoračio sam preko praga i ovio ruke oko njezinih bokova. Moje su usne brzo pronašle njezine i uhvatili smo se u strastven poljubac dok su moje ruke klizile prema njezinoj guzici i privlačile njezinu zdjelicu uz svoju. Uzvratila mi je uslugu tako što je zgrabila moju guzicu i sama je stisnula. Malo sam se nasmijao i završio poljubac za pozdrav.

"Što ima dušo?" upitala sam i dalje se smiješeći.

"Oh, ne baš puno", odgovorila je, koristeći svoje patentirano ime za mene koje sam voljela čuti kako govori. "Upravo sam završio s pakiranjem i čekao sam da se pojaviš. Gdje želiš da stavim svoje stvari?"

"Točno straga u SUV-u je u redu. Samo gurni neke moje s puta."

Ubrzo smo krenuli. Putovanje je bilo lijepo i uglavnom se sastojalo od moje vožnje po autocestama i šunjanja Anne koja je spavala na suvozačevom mjestu. Do kampa u kojem smo "navodno" bili udaljena samo oko dva sata vožnje. Odatle smo Anne i ja vukli svoju opremu kroz šumu nekoliko milja dok nismo stigli do tajne čistine koju smo Kevin i ja otkrili prije nekoliko godina. Istovarili smo svoje naprtnjače, a ja sam pospremio borove iglice na mjesto gdje ćemo založiti logorsku vatru. Još je bilo rano poslijepodne i oboje smo bili vrući od nošenja sve opreme. Skinuo sam majicu i krenuo kratkom stazom koja je vodila do jezerca. Ribnjak se ulijevao u rijeku, a napajao ga je veliki vodopad na litici. Prizor je bio jako lijep.

Skinuo sam se do donjeg rublja i zaronio u jezerce da se na brzinu isperem. Voda je bila hladna i kristalno čista, a kad sam izašao, osjećao sam se osvježeno, ali ipak nekako pospano. Legao sam na ručnik koji sam ponio sa sobom uz rub vode i zatvorio oči na trenutak.

Kada sam se probudio, dočekao me prekrasan prizor. Pokraj moje odjeće u lijepoj maloj hrpi bila je Anneina. Sigurno je mislila da ću neko vrijeme spavati i odlučila je zaplivati. Sudeći po položaju sunca na nebu, spavao sam svega 20-ak minuta. Gledajući krajičkom oka, mogao sam razabrati njezino vijugavo tijelo kako pluta na površini vode u blizini vodopada. Osjećajući se lukavo, brzo sam skupila našu Kako izdržati dugo tokom seksa i sakrila je iza stabla. Zatim sam se šuljao Mama jebi sina ruba vode i upotrijebio buku vodopada da prikrijem zvuk svog klizanja u vodu.

Polako sam se probio do mjesta gdje je Anne plutala. Pravila je male krugove rukama kako bi držala glavu i prsa iznad vode. Primijetio sam da nosi iste gaćice koje sam joj kupio prije nekoliko mjeseci. Nedostajao joj je grudnjak i pretpostavila sam da ga je skinula radi ugodnijeg kupanja. Pogledavši malo bolje, mogao sam vidjeti da su joj bradavice zbog hladne vode otvrdnule i da je imala topao, zadovoljan izraz lica. Kao da je osjetila moje Neosteel totalni shemale pojas, otvorila je jedno oko i brzo me pogledala da vidi tko sam, a zatim je ponovno zatvorila oči dok joj je lice prelivao osmijeh.

Sad kad je znala da sam tamo, nije skočila kad sam joj stavio ruke preko trbuha i odlebdio je prema stijenama ispod vodopada. Kad smo se približili, stijene su mi omogućile da stojim, pa čak i da se naslonim na liticu. Moje su ruke potpuno obuhvatile njezin trbuh, privukao sam je uz sebe i poljubio u vrat. Mama jebi sina kontraceptivne pilule Naslonila je glavu unatrag i njezine su se usne susrele s mojima dok smo se strastveno poljubili.Njezina je lijeva ruka povukla moj stražnji dio glave, potičući me dok su nam se jezici ispreplitali u ukusnom plesu. I dalje je držeći lijevom rukom, desna mi je skliznula do njezine desne dojke i počela je tako nježno milovati ispod vode. Moja je ruka stiskala i gnječila čvrsto meso, puštajući njezinu bradavicu da padne među moje prste dok sam je nježno stiskao i motao okolo u vršcima prstiju. Tiho je gugutala dok sam to činio, a moje su se usne spustile natrag na njezin vrat.

Do tog vremena i ona je pronašla čvrsto uporište i mogao sam pustiti obje svoje ruke da obrate pozornost na njezine grudi. Čvrsti brežuljci bili su topli pod vodom i svaki put kad bih ih malo jače trljao, s Anneinih bi usana pobjegao tihi jecaj. Dok Ekstra prici zreli moje ruke nastavile sa svojim zadatkom, Anne je stavila svoju lijevu ruku na moju i još je jače pritisnula na svoje dojke, potičući me da idem brže. Kad sam poslušao, nasmiješila se i još jednom malo zastenjala prije nego što je spustila glavu na moje rame i počela malo teže disati.

"Hajde, izvadimo ovo iz jezera na suho", odvažio sam se. Okrenula je glavu da me pogleda i kimnula mi.

Otplivali smo do naše hrpe odjeće, ali smo je odlučili ostaviti tamo. Podigao sam Anneino gotovo potpuno golo tijelo i odnio je do ručnika na kojem sam ranije spavao. Bio je to vrlo velik ručnik, dovoljno velik za nas oboje, pa sam je spustio na leđa i legao pokraj nje. Naslonjen na svoje desno rame, samo sam zurio u njene velike lijepe oči i govorio joj koliko je volim. Ustima mi je uzvratila "I ja tebe volim" kad smo se nagnule jedno uz drugo i usne su nam se ponovno spojile.

Omotao sam lijevu ruku preko njezinih prsa i smjestio se tako da sam bio donekle na njoj, ali još uvijek ležao uz njezin bok, oslonjen na desni lakat. Milovao sam joj lice i glavu dok su naši jezici ponovno plesali, a zatim ga počeo pomicati prema dolje.Ponovno milovanje njezine desne dojke natjeralo ju je da zatvori oči i uživa u osjećajima mog dodirivanja njenog golog tijela. Moje su se usne počele probijati prema jugu, ljubeći je po vratu, po ovratniku i po prsima. Uzeo sam lijevu bradavicu u usta i dok sam je ljubio i lizao, Anne je stavila ruku na moj potiljak. Milovala me po kosi i sve jače pritiskala moju glavu na svoju dojku svaki put kad bih joj jezikom prešao preko bradavice. Više tihih stenjanja otelo bi joj se s usana i ponovno je počela teže disati.

Moja lijeva ruka počela se dalje spuštati, milujući joj trbuh i dosežući rub njezinih gaćica. Prošao sam rukom preko njihovog znaka i milovao unutrašnjost svake noge, nježno je nagovarajući da šire raširi noge. Kada je raširila noge, to mi je omogućilo lakši pristup njenom seksu, a ja sam je milovao još više. Dok sam trljao njezin prorez kroz pamučne gaćice, mogao sam osjetiti toplinu koja je isijavala iz njega i mogao sam čuti njezino sve isprekidanije disanje dok sam je zadirkivao. Sada sam se počeo brže trljati i prstima nabijati na njen spol. Mogao sam osjetiti vlažnost ispod i njezino disanje mi je govorilo koliko me želi u tom trenutku. Kad sam polako pomaknuo ruku s njezina otvora prema trbuhu, ispustila je nezadovoljno cvilenje. Međutim, to se brzo promijenilo kad sam opet okrenuo ruku i gurnuo je ispod ruba njezinih gaćica. Prsti su mi klizili kroz njezine stidne dlake i trljali joj otvor. Počela je jače stenjati od zadovoljstva i stavila mi ruku na ruku, pokušavajući me natjerati da guram jače i brže. Međutim, bio sam zadovoljan time što sam je pokušavao zadirkivati ​​što je duže moguće, prije nego što sam konačno zadovoljio njezine želje.

Dok je moj srednji prst klizio gore-dolje po njezinom prorezu, počeo je postajati mokar od njezinih sokova. Usne su joj se otvorile pod pritiskom da mi dopuste pristup njezinom unutarnjem središtu zadovoljstva. Gurnuo sam prst do zgloba i počeo ga trljati unutra i iz njenog otvora.Kad je postala još vlažnija, umetnuo sam još jedan prst i gurnuo ih oba unutra. Ruka mi se vrtjela u malim krugovima dok su moji prsti ulazili i izlazili iz njezine mace. S mojim jezikom na njezinim grudima i mojim prstima u njoj, Anne je bila u stanju apsolutnog blaženstva. Njezini jauci zadovoljstva i pokreti bokovima postali su još intenzivniji. Kratko sam bacio pogled na njezino lice i ugledao lice boginje. Oči su joj bile stisnute, a glava zabačena unatrag dok sam je nastavljao zadovoljavati. Pokušala se ugristi za usne kako bi prigušila svoje stenjanje, ali to je bilo previše za suspregnuti.

Osjećajući se još lukavije, zaustavio sam guranje prstiju dovoljno dugo da ih klizim preko njezinog klitorisa, a zatim natrag dolje i u njezinu macu. Njena reakcija je bila trenutna. Bilo je gotovo kao da sam poslao strujni udar preko njezina tijela. Bokovi su joj se zgrčili i počela je teško dahtati. Mogao sam je čuti kako moli da je dokrajčim kroz svoje stenjanje od zadovoljstva. Misleći da je vrijeme da je takoreći riješim njezine bijede, bio sam više nego sretan što sam to učinio.

Jezik mi je plesao po njezinim grudima dok su moji prsti ponovno klizili do njezina klitorisa. Alfredo Ormando price Stavio sam ga između svoja dva već mokra prsta i počeo ga motati. Njezini su se bokovi gotovo istog trena počeli suprotstavljati mojoj ruci kad je jedna njezina ruka jurnula prema dolje i pritisnula se na moju poleđinu. S njezinim dodatnim pritiskom i mojim trljanjem klitorisa, počela se divlje grčiti i stenjati glasnije nego što sam je ikad prije čuo da stenje. Drhtanje je prolazilo kroz njezino tijelo dok je polako silazila s orgazma koji je potresao zemlju i koji sam joj upravo dao. I moja glava i moja ruka probili su se uz njezino tijelo dok su moje usne još jednom susrele njezine i zaplele smo se u strastven poljubac. Poslije sam legao pokraj nje i slušao kako dahće polako jenjava dok se ponovno opuštala. Nakon otprilike 5 minuta, pogledi su nam se sreli i ona mi se lukavo nasmiješila.

"Što se smiješ??" Pitao sam.

"Nista.Samo nešto o čemu već neko vrijeme razmišljam s tobom. Zbog tebe sam se baš tada tako dobro osjećao; Mislim da je ovo savršeno vrijeme da vam pokažem."

I prije nego što sam uspio odgovoriti, već je skočila na mene. Naravno, nisam se žalio dok su njezine gladne usne pronašle moje i opustošila me. Postala je luda žena, ali kada je ta žena skoro potpuno gola i ljubi te kao da te nikad nije poljubila, ne buniš se. Samo ležiš i uživaš u vožnji.

Njezine su ruke prelazile preko mojih prsa dok smo se nastavili ljubiti. Zgrabili su ruku na koju sam se oslanjao i izvukli je ispod moje glave, natjeravši me da padnem natrag na leđa. Njezine su noge sada opkoračivale moje kad se spustila niže i počela ljubiti moja prsa. Nisam primijetio da joj je lijeva ruka skliznula do očigledne izbočine mog donjeg rublja i milovala ga kroz tkaninu sve dok nije već počela. Uvijek je bila vrlo sramežljiva zbog ovakvih stvari, ali sada je iz nekog razloga izgledalo kao da se potpuno riješila svih inhibicija. Nije da sam se žalio, naravno. Ono što je radila bilo je nevjerojatno. Nikada prije me nije ovako dotakla žena i nisam je namjeravao zaustaviti sada.

Nastavila mi je ljubiti prsa i vrat dok mi je ukočenost postajala još veća ispod donjeg rublja. Počeo sam malo stenjati dok ga je milovala u njegovoj punoj veličini, naprežući se da pobjegne iz njegovog pamučnog zatvora. Anne mi je i tamo bila više nego sretna što mi je udovoljila. Njezin je palac zakačio prednji dio elastike i ja sam malo podignuo kukove kako bi mogla spustiti moje bokserice dovoljno daleko da otkriju moju erekciju. Njezina je cijela ruka skliznula oko moje osovine i počela me polako pumpati gore-dolje, klizeći kožom naprijed-natrag preko glave. Mekoća njezinih ruku i njezina agresivnost u pokušaju da mi ugodi samo Besplatna porno varalica učinili osjećaje još boljim dok je nastavljala.

Počeo sam je tiho nagovarati, tražeći od nje da ide brže i stisne malo jače.Dobro se pridržavala mojih uputa i ubrzo sam zatekao sve glasnije dok se moj orgazam počeo graditi. Počeo sam udarati bokovima o njezinu ruku, gubeći kontrolu nad sobom od užitka. No držala se snažno i nastavila me pumpati još jače dok se moj orgazam približavao vrhuncu. Kao da je osjetila trenutak neposredno prije mog vrhunca, ljubila me je i sisala po vratu još jače dok je čak i ona počela malo stenjati. To me dovelo do ruba i osjetila sam vrhunac, teško. Bokovi su mi se zabili u njezinu ruku dok sam doživljavao orgazam na prsima i na njezinoj ruci.

Isprva je izgledala malo šokirano kako moje sjeme izgleda i kako se osjeća, ali onda se samo nasmiješila i obrisala ga o ručnik prije nego što je vratila svoje usne na moje. Priljubila se uz mene i ja sam uzdahnuo, silazeći s vlastitog orgazma. Moja mala Anne prihvatila je novi izazov i izašla iz svoje ljušture dovoljno da isproba nešto novo sa mnom. Hudi Pineda Mama jebi sina Dok sam ležao s njezinom glavom na mojim prsima, razmišljao sam o mogućnosti da je možda čak upoznam s još nekoliko stvari ovog putovanja. Tko zna, možda me i iznenadi nekim svojim iznenađenjem. Kad sam počeo tonuti u san, sjetio sam se kako sam pomislio: "Ovo će mi biti jedan od najboljih odmora u životu."