Slike zrelih golih lepeza

Probudila sam se s Jayevom rukom na mojim prsima i njegovim penisom pritisnutim o moje bedro. Taj mi je prizor izmamio osmijeh, a osjećaj njegovog pritiskanja na mene počeo je moj ponovno činiti tvrdim. Poljubila sam ga u glavu prije nego što sam posegnula za noćnim ormarićem i pogledala u telefon. Bilo je malo prije 9:00 i primijetio sam poruku od Roba:

Ne mogu prestati gledati slike koje si sinoć poslala. Tako jebeno vruće!!. Moj let stiže oko 5:00. Vidimo se uskoro oboje. ;)

Nasmiješim se njegovoj poruci, osjećam se uzbuđeno ne samo što ponovno vidim Roba, već što ću ga upoznati s gay seksom sa mnom i Jayem. Radim to tek tjedan dana i jednostavno se ne mogu zasititi. Znam da ni Jay ne može. Mogu se samo nadati da će se Rob osjećati isto nakon ove večeri.

Misao je prekinulo nešto što mi je stisnulo kurac. Gledam dolje i vidim Jaya kako me ljubi na prsima dok mi je milovao kitu.

"Dobro jutro." kažem Jayu.

Jay me gleda i smiješi se. Podiže glavu i ljubi mi usne. Guram mu jezik u usta, njegov stisak pojačava moj kurac. Držimo ovo nekoliko minuta prije nego što Jay prekine poljubac Teen nacked besplatno teen nacked upita: "Kada Rob ulazi?"

"Rekao je oko 5:00." odgovaram. "Imamo vremena, ali puno toga za napraviti."

"Dovoljno vremena za ovo?" Jay pita dok se pomiče prema dolje i omotava usne oko mog tvrdog penisa. Hvatam plahte i okrećem glavu unatrag, ispuštajući zvučni jauk dok njegova usta polako gutaju moj kurac.

"Mislim da ga možemo uklopiti." Šalim se.

Rekavši to odmah me je poželjela ponovno poševiti, ali ne bih se usudila maknuti mu usne sada. Jednostavno se osjećao prokleto dobro. Umjesto toga, sjednem, zgrabim njegove noge i povučem ih k sebi. Jay je držao usta zalijepljena za moj kurac dok sam mu okretao tijelo tako da je na meni, a njegov kurac mi je sada u licu. Slike zrelih golih lepeza Guram njegov kurac u svoja usta, odmah osjetivši predsvršavanje.

Guram prst u Jayjevo čvrsto dupe, tjerajući ga da stenje uz moju kitu.Jay se sigurno osjeća ljutito jer je skinuo usta s moje kite, počeo mazati kažiprst slinom, a zatim se vratio sisati me dok je počeo gurati prst u moju guzicu. To je nešto što nikada prije nije radio, ali ne protivim se. U početku malo boli, ali nakon minute, osjeća se dobro. Počinjem stenjati dok on klizi prstom unutra i van. Sada oboje sisamo i pipamo jedno drugo, stenjući uz svoje kite. Oboje smo u svijetu čistog užitka i volimo ga.

Nakon nekoliko minuta ovoga, osjećam kako Jayev kurac pulsira u mojim ustima i kako mi se guzica steže oko prsta prije nego što otpuhne svoj teret niz moje grlo. Pohlepno i radosno gutam svoju slasnu nagradu. Izdržala sam još samo nekoliko sekundi prije nego što sam učinila isto, glasno stenjući dok sam svršavala u Jayeva usta. On guta sve, ližući cijeli moj kurac nakon toga da počisti sve što je možda ostavio iza sebe. Kad smo se smirili, Jay silazi s mene i okreće se da me još jednom poljubi. Uzvraćam mu poljubac, kušajući spermu jednog drugog. Čini se da je to okus kojeg se nitko od nas nikad ne bi mogao zasititi.

Prekidam poljubac i gledam u svoj telefon. Već skoro 10:00. "Ako želimo počistiti prije nego što Rob stigne kući, vjerojatno bismo trebali početi."

Jay Milf ljubav kurac slaže. "Da, vjerojatno si u pravu. Hajdemo prvo nešto pojesti. Probudio sam apetit."

Kimnuo sam. Ponovno smo se kratko poljubili prije nego što smo konačno ustali. Dok Jay odlazi dolje u kuhinju, ja skidam plahte i deke sa svog kreveta (bez sumnje umrljanog našim znojem i spermom) i nosim ga dolje u praonicu. Bacim ih u perilicu i pokrenem ciklus. Odlazim u kuhinju i vidim Jaya kako jede žitarice. Pridružujem mu se i natočim zdjelu za sebe. Brzo ga skinemo i bacimo se na posao.

Jay čisti u kuhinji dok ja počinjem u dnevnoj sobi. Oboje smo još goli. Osim povremenog odlaska do Jayeve kuće da se družimo s njegovim roditeljima ili plivamo u njihovom bazenu, cijeli tjedan nismo nosili odjeću.Ne bismo ih dugo nosili prije nego što bismo ih samo potrgali jedno s drugog. Nitko od nas se sada nije potrudio odjenuti. Što je, moram reći, možda bila pogreška.

Povremeno sam podignuo glavu i vidio Jaya u kuhinji. Zatekla sam se kako buljim u njegovu golu, tonusnu guzicu. Kad bi se okrenuo, pogledala bih njegov mlohavi kurac koji je molio da ponovno bude čvrst. Usta bi mi potekla od suze na pomisao da će sljedeći put on opet biti u mojim ustima, a ja u njegovim. Mimi Mercedez Majka i sin Naposljetku se vraćam u stvarnost i ponovno se usredotočujem na čišćenje, iako sada imam bolnu erekciju.

Jay i ja sada čistimo put kroz cijelu kuću. Nakon više od 5 sati i gomile Febreezea (kuća je zaudarala na seks), konačno smo sve očistili osim moje sobe. Odlučili smo to zajedno riješiti.

Kad smo ušli, pokupili smo odjeću i bacili je u košaru za rublje. Zatim sam usisavala dok je Jay stavljao nove posteljine na moj krevet. Opet pogledam Jaya dok se saginje nad krevet kako bi gurnuo posteljinu u kut. Njegovo dupe strši ravno prema meni. Nisam više mogla izdržati. Isključim usisavač i priđem Jayu. Guram Jaya na krevet, kleknem na koljena i zabijem lice u njegovu vruću guzicu, divljački mu ližući rupu.

Jay prvi skoči. Iznenađen mojom smjelošću, pretpostavljam. Jay okreće glavu i gleda me. "Što radiš?"

Podignem glavu iz njegove guzice. "Izgledalo je tako dobro. Nisam si mogao pomoći."

Jay se smije. "Onda, molim vas, nastavite."

Nije mi trebalo dvaput reći. Nastavljam rimirati Jayovo dupe, tjerajući ga da glasno stenje. Guram prst natrag u njegovu guzicu. Lako klizi unutra, njegovi jauci postaju glasniji. Moj kurac raste do pune pažnje. Ne mogu vidjeti Jayev kurac, ali zamišljam da mu je kurac tvrd i stisnut između trbuha i kreveta.

Izvlačim jezik i prst iz Jayeve guzice. Čak se i ne trudi prosvjedovati. On zna što slijedi. Poravnam svoj penis s njegovim lijepim dupetom i gurnem vrh prema njegovu ulazu.S kombinacijom moje sline i količine seksa koji smo imali prošli tjedan, to lako upada. Jay zarije lice u moj krevet i stenje. Stavljam ruke na krevet s obje strane Jaya i počinjem pumpati svoj kurac unutra i iz Jayeve slatke guzice.

Držimo Majka i sin neko vrijeme prije nego što ga okrenem na leđa. Ponovno gurnem kitu natrag u njegovu guzicu. Vidim kako mu zadovoljstvo preliva lice dok ga ševim kao luđaka. Saginjem se i ljubim ga. Naši se jezici otimaju dok stenjemo jedno drugome u usta. Osjećam toplu vlagu uglavljenu između nas. Majka i sin lezbo makazice (tribadizam) Sjedim i vidim Jayev kurac kako izbacuje spermu po trbuhu i prsima. Bilo je stvarno jebeno vruće.

"Svršit ću", kažem mu.

"Svrši mi na lice!" Jay je vrisnuo.

Brzo izvlačim kurac i penjem se na krevet na Jaya. Ciljam mu kurac u lice, usta su mu otvorena i čekaju nagradu. Lupam divlje i nakon nekoliko sekundi, moj kurac eksplodira i baca konopce sperme na Jayevo lice i usta. Samo malo mu je ušlo u usta, tako da mu je lice bilo prekriveno mojom spermom, a to me izluđivalo.

Kad sam završila svršavanje, Jay podiže glavu kako bi ponovno gurnuo moj kurac u svoja usta. Lizao je i sisao svu spermu koja mi je preostala za dati, bez sumnje kušajući i moju spermu i svoju guzicu. Kad je završio s čišćenjem mog tijela, sagnula sam se i polizala svaku kap sperme s njegova lica prije nego što sam mu gurnula jezik u usta i poljubila ga duboko i snažno. Jay uzvraća poljubac, omatajući ruke oko Kiki vidi gol i privlačeći me k sebi.

Prekidamo poljubac nakon minute, oboje pokušavajući doći do daha. Pogledala sam Jaya i rekla, "Izgledao si tako jebeno zgodno s mojom spermom na licu."

Jay se nasmiješio. "Dobar je osjećaj udariti me u lice. Možda će se i Robu svidjeti."

Onda me pogodilo. Još uvijek moramo pokupiti Roba. Pogledam na telefon i vidim da je sada 4:15. Proklet. Morali smo otići. Pokazao sam Jayu koliko je sati i oboje smo ustali. Ponovno smo stavili svježu posteljinu na krevet (nove smo zamrljali. Ups.) pa smo se požurili spremati za odlazak.Nadali smo se da ćemo se istuširati prije nego što vidimo Roba, ali smo se Blog je japanski tinejdžer. Ipak, nismo se bunili.

Jay i ja smo preturali po odjeći i brzo se obukli. Osjećao se gotovo čudno imati odjeću na sebi sada pred Jayem, ali to je sada bila nesretna potreba. Pa smo se obukli, zgrabio sam svoje ključeve i krenuli smo po Roba.

To je 6. dio. Tako dobre vijesti. Mislim da će osmi dio biti posljednje poglavlje serije o Jayu, a ne sedmi dio. Bonus priča. U ovom trenutku to se čini kao tradicija.

Napisat ću 7. i 8. dio i učitati oba u isto vrijeme. Nadam se da ću ih završiti sljedeći tjedan. U međuvremenu, javite mi što mislite u komentarima!