Za tinejdžere Livingstone

Uvijek znam da me čeka avantura kad Elliena sestra Rachel dođe u grad. Nažalost, čini se da je ovoga puta sa sobom povela i dečka. Nemam problema s njezinim izlazima; zapravo mi se to sviđa jer joj daje nešto da radi i oslobađa oštricu od ludila. Ali također je potrebno malo pojačati seksipilnost njezina ponašanja i njezinih komentara, budući da postoji još jedan par očiju i ušiju s kojima se treba boriti.

Kad god je u gradu i ne izlazi ni s kim, ide malo dalje sa svojim šaradama. Posljednji put se pobrinula da uđem i presvučem donje rublje, sagnuta i pretvarajući se da me nije primijetila kako ulazim. Pokazala mi je kineski znak tetoviran točno iznad njezine depilirane mace tijekom drugog posjeta, sjedeći tik do Ellie na kauču kad je na sekundu skrenula pogled. Čak se pobrine da budem na dometu kada govori Ellie o stvarima koje je radila s dečkima, poput davanja glave svom dečku u avionu na odlasku da nas vidi.

Ovaj put je izlazila sa svojim dečkom, Guyem, kojeg smo već upoznali i koji je uglavnom bio bezopasan. Bili su dobar par, estetski, budući da su oboje visoki oko 5'6", on je malo teži, a ona je mršava, sa živahnim malim B košaricama. Oboje su brinete, a srećom, on je jedini imao dlake na licu. I dečkoje li ga dala trenirati. Ako je rekao nešto što joj se nije svidjelo ili učinio nešto što ona nije htjela da on učini, ona mu je to dopustila, a on je to jednostavno prihvatio. Prvo bi uzvratio, kao da samo napregnuti malu količinu volje, zatim se povući i učiniti kako je rekla.

Državni sajam velika je stvar tamo odakle sam ja, a ako netko dolazi u posjet za to vrijeme, potrudit ćemo se da ga odvedemo da vidi znamenitosti i sve čudne, čudne ljude koji se pojave da vide rođenje živih životinja, jedu neobičnu prženu hranu i igrati igre na sredini. To je najbolje gledanje ljudi bilo gdje ikad.

Nakon našeg posljednjeg festivalskog vikenda, gdje je Rachel poticala Ellie da se (konačno) zeza na koncertu i na kraju seksa dok je bila jasno izložena drugim kamperima, igre između njih dvoje nisu pokazivale znakove usporavanja. Rachel bi tvrdila da će nešto učiniti ili da je nešto učinila, zatim bi Ellie nazvala smicalicama, a Rachel bi rekla da bi to ponovno učinila samo da to dokaže, ali samo ako je to učinila i moja djevojka. Njezina smicalica nije uvijek upalila svaki put, ali činilo se kao da postaje automatska.

Čak su počeli slušati moje prijedloge, a to je da smo oboje znali da će se nešto dogoditi na sajmu i da je vrijeme zahtijevalo vrlo vruće poslijepodne, pa se ne bi trebala previše oblačiti. Štoviše, ne bi trebala nositi donje rublje. To bi samo smetalo. Predložio sam suknju za lak pristup, što manja to bolja. Ovo se također svidjelo Rachel i nosile su manje-više iste kombinacije. Majice bez grudnjaka, male suknje koje jedva pokrivaju guzicu i cipelice. Za tinejdžere Livingstone Bilo mi je jako teško držati ruke podalje od nje, iako ih je stalno lupala.

Putovali smo autobusom i sjeli nasuprot Rachel i Guya. Rachel je opet naglasila da je nespretna kad je sjela, prekrižila noge i zaboravila spustiti suknju. Prednji dio suknje nije bio problem, problem (ako to želite tako nazvati) je bio u tome što je isprva sjedila duboko unazad na stolcu, a zatim kliznula prema naprijed, tako da ste mogli vidjeti njenu savršeno otvorenu snimku prorezati s vremena na vrijeme. Sve dok ga Ellie nije uništila i natjerala Rachel da drži torbu u krilu. Ipak, autobus je bio topao, a sestrina bradavica je izgledala kao da ima pedesetak stupnjeva. Mogli su rezati staklo, bili su tako tvrdi.

Puno se šeta na Državnom sajmu, a mi uvijek sa sobom ponesemo vlastitu čuturicu (čitaj: veliku flašu) votke, jer je Državni sajam i možemo.Dakle, ne idemo najboljim rutama i postaje nam muka od tolikog hodanja. Saznali smo da je naše sljedeće odredište pri kraju vožnje automobilom. Mali auto za 2-3 osobe sa zatamnjenim staklima vozi se po sajmu. Savršena prečica. I, prema Rachel, savršeno mjesto za seks i označavanje nečega s popisa. Kažem joj da će mi jednog od dana morati pokazati taj popis, a ona se nasmiješila, pogledala Ellie izazovnim pogledom, a zatim otišla kupiti karte za vožnju. Guy ga je slijedio ubrzo nakon toga. Pogledao sam Ellie i ona je već išla prema štandu kako bi sama kupila karte, odmahujući glavom i smiješeći se. Pratio sam je.

Šaputale su jedna drugoj u redu, ponekad u tihoj raspravi, ponekad jasno podstičući jedna drugu, ponekad gledajući bilo koga od nas i hihoćući se. Samo bismo se pogledali i radili ono što smo uvijek radili, slegnuli ramenima i čekali da prođe. Rachel se počela petljati sa mnom, saginjući se kad se red počeo pomicati kako bih ušao u nju ili me gledala dok je govorila Ellie o tome što će učiniti s Guyem u vagonu. Čak je nekoliko puta naribala Ellieinu guzicu. Ellie se pomalo zasitila takvog ponašanja i nikad nije teško reći kada će uzvratiti udarac.

Približavali smo se prednjem dijelu i Ellie se počela pridržavati bliže meni, a zatim je rukom počela pronalaziti moj kurac dok je rukom prelazila naprijed-natrag preko prednjeg dijela mojih hlačica. Nagnula se i rekla da me Svet je najbizarniji pripremiti, a ja sam se nasmiješio i pitao što je s njom da se pripremi. Prepredeno se nasmiješila i znao sam da to znači da je spremna. Zatvorila se i okrenula licem od ostatka ljudi u redu i pomaknula suprotnu ruku preko kako bi protrljala moj kurac kroz moje kratke hlače. Brzo sam postajao tvrd razmišljajući o tome što će se dogoditi tijekom vožnje.Pogledao sam i Rachel je radila isto, ali je gledala u prednji dio mojih hlačica, gledajući kako me njezina sestra drka i snažno me hvata. Rekla je da će ona ići prva i to je značilo da će se poseksati prije nas. Odmahnuli smo glavom ne, a ona se počela smijati jer je kupila sve četiri karte i nismo mogli prije nje.

Upravo smo bili ispred kad se Ellie sagnula da ponovno zaveže cipele. Rachel se počela šaliti da će me povesti u vožnju i da ćemo se mi uskoro poseksati i da bi to bio pošten kompromis. Odlučio sam ne pristati na ovo i samo sam joj se nasmiješio. Pogledala me gore-dolje, a zatim se vratila na moje međunožje s mojom očitom izbočinom. Operaterka je zatim viknula i rekla Guyu da je slijedi. Krenuo je hodati, posrnuo, pokušao se osloniti i nekako unatrag pao na ženu iza nas. Spustila sam pogled i primijetila da su mu vezice bile nasumično zavezane. jebanje sestričine Analni seks U to vrijeme Rachel je već bila u autu. Ellie se počela manijakalno smijati, zgrabila me za ruku i odvukla prema autu. Rachel je počela poludjeti kad smo s njom ušli u auto, ali operaterka je uzela karte i zatvorila vrata prije nego što je uspjela izgovoriti bilo kakvu razumnu rečenicu ili prosvjed. Vožnja je već bila iza ugla i vidjeli smo kako Guy ustaje i polako shvaća što se upravo dogodilo. Na trenutak je izgledao ljutito, a onda se samo počeo smijati i prešao iz reda. Ellie se i dalje hihotala, a Rachel je i dalje vikala dok se tlo odmicalo od nas, a mi smo se digli u zrak.

"U redu", rekla je Ellie, "nemamo puno vremena, pa moramo krenuti." Izraz šoka na Rachelinu licu odgovarao je šoku koji sam ja osjećao.

"Što?!" Odgovorili smo uglas.

"Izbičaj ga." – rekla mi je potpuno ravnodušna. Sve što sam mogao bilo je gledati u nju potpuno zbunjeno. Čuo sam riječi, ali nisam im vjerovao, ne iz njezinih usta. Rachelino lice nije se promijenilo, a onda je iznenada izlanula.

"Ne, ne misliš ozbiljno. To nije pošteno. Ja sam kupio karte. Ja sam. Nije pošteno!" Mucala je i vikala.

"Možda ne. Ali događa se, pa bi se možda trebao naviknuti." Ispružila je ruku, otkopčala i raskopčala moje kratke hlače i izvukla moj vrlo, vrlo tvrdi kurac. Izletjela je iz mojih hlačica i Racheline su se oči razrogačile. "Oh," rekla je Ellie, "zar ovo nikad prije nisi vidjela?"

"Nije otkriveno." rekla je Rachel. "Sranje."

"Znam, zar ne?" rekla je Ellie. "Najbolje je!" S tim riječima je ustala, pomaknula guzicu preko mog krila, posegnula dolje i uvela me u nju. Kad je rekla da je spremna na red, nije lagala. Sjela je, snimivši moju cijelu dužinu jednim usporenim pokretom. Rachel je sjedila razjapljenih usta u nečemu što je izgledalo kao erotski užas. Ellie je nehotice zadrhtala kad joj se guzica zaustavila u mom krilu. Podigao sam pogled prema njezinom licu, a ona je grizla usnu. Posegnuo sam ispod njezine majice, oko prednje strane i uzeo šaku sisa. Jače se ugrizla za usnicu.

Rachel je izvadila telefon i javila se. Bio Kako učiniti svoje simove golim to Guy. Ispričala se i objasnila što je Ellie učinila, a zatim je prešla na ono što je Ellie radila. U međuvremenu, Ellie se počela podizati i spuštati, iznova i iznova, svaki put malo brže.

"Da, znam. Ne zajebavam te. Totalno se zajebavaju ispred mene. Analni seks Doli Baster Da, sestro moja. Znam!" Vikala je dok se naš ritam ubrzavao. "Da, sve mogu vidjeti. Da, SVE. Ima prilično velika muda. Oh, moja sestra. Otprilike je isto kao moje. Znaš da ona ima samo stazu za slijetanje, prestani se igrati." Odmaknula je telefon od uha i rekla: "Ne vjeruje mi." Nasmijala sam se, ali onda je Ellie uzela telefon.

"Stvarno?" Rachel je upitala, lažno užasnuta, "oduzimaš mi dečka, moju listu kanti, tjeraš me da te gledam kako se ševiš sa svojim dečkom, vidiš kurca koji ne mogu imati, a sada mi uzimaš i telefon?" Naslonila se unatrag i prekrižila ruke u uvjerljivo pućenje.Njezine su oči susrele moje, nasmiješila se i odmahnula glavom, a pogled joj se spustio na akciju. Oči su joj se nekako zacaklile, prinijela je ruku ustima i počela prelaziti prstom naprijed-natrag preko usana dok je gledala. Ellie je pričala Guyu o tome što radimo, kako se osjeća i gdje je na sajmu. Racheline su oči prelazile s akcije na sestrine oči, na moje, a zatim natrag na akciju.

Ellie je gledala kroz prozor tražeći Guya. Racheline noge su se polako otvorile, kliznula je naprijed kao u autobusu i skinula suknju, a zatim jednom rukom lagano povukla prednji dio. Ellie je počela stenjati, govoreći kako je uzrujana i kako joj je žao što Guy nije tu, poskakujući sve jače i jače, ne skidajući pogled s prozora. Čim je Ellie spomenula Guya, Rachelina je ruka odmah krenula za tim i odmah je počela raditi. Što je više ulazila u to, manje je provjeravala Ellie i na što obraća pozornost. Rachel je naizmjence gledala svoju sestru kako jaše moj kurac i buljila me u oči, izazivajući me da je gledam kako se igra sama sa sobom.

Zgrabio sam Ellienu suknju rukama i podignuo je dok je silazila. Ellie je toliko željela pronaći Walda kroz prozor da to nije primijetila. Nakon što sam ga podignuo dovoljno da je razotkrijem, ponovno sam pogledao Rachel, polizao prst, a zatim ga spustio do Elliene mace i počeo joj trljati klitoris. Rekla je Guyu što radim, počela jače stenjati i još jače poskakivati. Pogledao sam Rachel, zatim nju dok se trljala, pa opet njezine oči dok je meni činila isto. Bokovi su joj se počeli ljuljati i trljala se u brzim malim krugovima.

Pazila je da spusti suknju i uspori pokrete ruke kad je Ellie pogledala, zlobno skočila na mene i ugrizla se za usnu, a zatim pogledala kroz prozor tražeći Guya, kojemu je još uvijek govorila o svakom detalju jahanja mog penis. Još uvijek nisam pronašao Walda.Ellie je podignula suknju kako bi mi pokazala svoju macu, a zatim se ozbiljno počela trljati. Podigla je suknju kako bi tako i ostala, zatim posegnula ispod majice i počela uvijati bradavicu između kažiprsta i palca. Jedna noga podignuta prema gore i van kako bi se poboljšao moj pogled i njezin pristup.

U međuvremenu, i dalje sam trljao Ellien klitoris u sitnim, snažnim krugovima, zbog čega se zagrcnula od riječi koje je pokušavala izgovoriti u telefon, zastajući dok su sićušni valovi zadovoljstva opadali i tekli kroz nju.

"Što je to. Što ona radi. Ne znam." Ellie je zastala usred rečenice kad je brzo shvatila što njezina sestra radi. "Isuse Kriste. Ona se šali. Da, točno ispred nas. Ti mala droljo!" Rekla je Rachel, i dalje ne usporavajući. Snimila je sliku Rachelinim telefonom i poslala je prije nego što se stigla pobuniti.

"Jebi ga. Nije me briga. Ako mi oduzimaš zabavu koju sam planirao, sama ću se zabaviti." uzvratila je Rachel.

Onda se dogodilo. Bilo koji drugi put, to bi bila blaga neugodnost, ali u tom trenutku to je bio blagoslov s neba. Kao da nas je viša sila gledala s visine i dala nam prolaz. Osjećao sam da nešto radimo kako treba. Vožnja je stala. Ne samo da smo stali, nego smo se uspjeli zaustaviti točno usred niza kotača na svakom od potpornih stupova. Stajali smo. Pa, osim ljuljanja od moje djevojke koja me ševila pred svojom sestrom, i dodatnog ljuljanja od Elliene sestre koja se jebe ispred nas dok smo se tukli. Gastoz price Međutim, ostatak reda s obje Krempa za mamu i dječaka bio je potpuno miran. Nasmijao sam se, naslonio se i pljesnuo Ellie po guzici, nekako jako. Glasno je stenjala u slušalicu. Pogledao sam i sestra je imala vraški pogled na licu. Znao sam da je voljela malo BDSM-a, voljela je biti vezana i vezati se, ljubav, ljubav, voljela je biti udarena. Bilo je 1/3 durenje, 2/3 nevjerojatno uključeno.

"Znaš što. Jebeš ovo.Jebite se svi!" izlanula je Rachel. Napola je stajala na nesigurnoj nozi i spustila suknju do gležnjeva, zatim povukla majicu sa sebe. Stajala je tamo gola kao na dan kad se rodila. Spustila se natrag na sjedalo i širom se raširila, a zatim se opet počela igrati sama sa sobom, ne skrivajući se i nimalo sramežljivo. Zurio sam razjapljenih usta, gledajući je kako silazi, a zatim sam pogledao i vidio da me Ellie promatra. Usporila je otkako je vidjela ponašanje njezine sestre, a zatim i zaustavljanje automobila, ali ona nikada nije u potpunosti prestala poskakivati.

"Sviđa ti se to?" Pitala je. Ne čekajući na odgovor, "Znaš, zar ne, ti bolesni jebaču?" Ellie se počela smijati.

– Naravno da mu se sviđa. Rachel je rekla: "Stalno ga zafrkavamo s tim, a pogledaj ovu stvar," rekla je, pljesnuvši svoju mokru macu, "nevjerojatno je!"

"Ona ima pravo." priznala sam.

"Oh, začepi. Nitko te nije pitao." rekla je Ellie. "Ne mogu ovo gledati." I na to se napola pridigla, koliko je mogla, okrenula se i uzjahala na mene licem u lice. – Ne mogu to gledati. Uzeo sam sisu i uperio bradavicu u usta, zbog čega se migoljila i migoljila na mom kurcu. Osjećao se nevjerojatno. Nažalost, više nisam mogao vidjeti Rachel.

"To je u redu, ja sam više guzica nego cura sa sisama." komentirala je Rachel.

"Bolesna kučko." rekla je Ellie.

"Nemaš pojma." rekla je Rachel. Pitao sam se što Kerry Marie jebena znači i hoću li saznati. Ellie se vratila razgovoru s Guyem.

"Da, još uvijek sam ovdje. Samo Za tinejdžere Livingstone se morao okrenuti jer je tvoja djevojka drolja sva raširena, a ja nisam za to. Ne, potpuno sam za djevojke, samo ne za tu djevojku." Odlučio sam se malo petljati s njom da vidim kako će se snaći. Uzeo sam joj bradavicu i lagano je ugrizao. Zastenjala je: "Da, upravo mi je ugrizao bradavicu. Ne, ne jako. On zna koliko treba ugristi. Sigurna sam da bi i tebi mogao pokazati." Na to sam je ponovno udario, otvorenim dlanom, jednim dobrim udarcem. "O, sveti mu kurac!" Vikala je dok se njezina maca stezala oko mene.Kad je njezino stenjanje zamrlo, mogao sam se zakleti da sam čuo drugi, tihi jauk iza nje. Ava Gardner Analni seks "Za što je to bilo?" upita Ellie.

"Nisam stvar koju možeš tek tako iznajmiti." Rekao sam joj. "Ja sam osoba s osjećajima i vještinama i velikim čvrstim kurcem u tebi, i imam pravo glasa u onome što radim." Počela se smijati, a onda sam čuo i Hej curo od Keri Hilson kako se hihoće.

"Da baš." Rachel se ubacila: "Ne možeš učiniti ništa bez izričitog pismenog pristanka te mačkice u kojoj si trenutno duboko u mudu." I sama sam se smijala jer je to bila istina.

"Ali ipak." rekla sam.

"Još uvijek što?" upita Ellie. Opet sam je dobro i jako ispljuskao. Napela se kao da je vrlo blizu orgazma. Ostala je bez daha.

"O moj Bože, to je tako jebeno zgodno!" Rachel je rekla: "Imaš ogroman crveni otisak ruke na tvom guzici. Želim jedan!"

"Ipak, mogu te ispljuskati ako to želim." rekla sam. "Ali vi tamo, gospođice Spread Eagle, vama to ne smijem učiniti."

"Ajme. Zašto ne. Molim te, seko. Pusti ga da me pljusne. Sve što imam u ovom malom autu sam sebe. Imaš oba naša dečka. Ja nemam nijednog. Evo, olakšat ću." Rekla je kad je napola ustala, okrenula se i podigla guzicu prema nama.

"Hej, čekaj, što. Vrati se!" rekla je Ellie, bojeći se dotaknuti sestrino dupe od straha da ne dotakne još nešto. Uzalud ju je pokušavala odgurnuti riječima.

"Otići ću kad dobijem što želim. Daj mi što želim."

"Da, daj joj što želi," rekao sam joj, "To čak ni ne moram biti ja. Ti je ispljusni."

"Neću tući vlastitu sestru!" Ellie je vikala. "Samo je istuci i završi s tim!"

"Znaš, Ellie, ne mogu ne primijetiti da cijelo ovo vrijeme nisi prestala skakutati po mom kurcu. Ne može biti tako loše." Dobacila mi je prljav pogled, zatim me poljubila i glavom pokazala prema sestrinoj guzici. – Koji obraz. Pitao sam.

"Spankerov izbor." rekla je Rachel. Podigao sam joj obraze, dugo pogledao njezinu macu iz koje je curila voda i odlučio lijevi obraz. "Idem s desnom. Jesi li spreman?" Pitao sam.

"Da gospodine!" Rekla je.

"U redu, evo ga, čekaj. igraš li se još sam sa sobom?"

"Što. Ne, ja sam. pa, dobro. Da, još uvijek se igram sam sa sobom. Možemo li nastaviti?" Pogledao sam svoju djevojku posljednji put. Nasmiješila se, zakolutala očima i odmahnula glavom.

"U redu, idemo. Na tri, jedan, dva." I pljesnuo sam je po lijevom obrazu dovoljno glasno da je odjeknulo u malenom autu. Vrisnula je, očito u orgazmu, i dalje se igrajući sama sa sobom, ali mnogo brže nego kad je počela. Osjetio sam kako se Elliena maca steže oko mene, Tiffani thiessen gole slike kao da sam je ponovno udario. Pogledao sam dolje i ona je trljala klitoris u sitnim, snažnim krugovima.

"Jebote, o moj Bože, jebite, jebite, jebite!" Prekinula se, dolazeći u drugom valu.

"Isuse Kriste, pogledaj što si joj učinio." rekla je Ellie. "To JEST silan otisak ruke koji ostavljaš. Ali udaranje mi to nikada prije nije učinilo."

"Sranje." uzvratio sam. "Prvi put, moj stari stan. Prvi spoj?"

"Sranje, da, sjećam se toga. Jesam li stvarno tako izgledao. To je jebeno zgodno."

"Da. Ništa što dobro batine ne može izliječiti."

"Čovječe, da, guzica tvoje djevojke je još uvijek ovdje. Isuse, ona dolazi jako. Siguran sam da si čuo taj šamar. Čekaj, što. Mogao si to čuti vani?!" To je privuklo svu našu pozornost. Ellie je pogledala sa strane i Guy je bio točno ispod nas. Samo se počela smijati. "Tip kaže da ljudi još uvijek pokušavaju shvatiti odakle su došli šamar i jauk. Onda je bolje da prestanemo, ha?"

"Ne!" Rachel je vikala. Oboje smo je pogledali i mogao sam čuti Guya kako se smije s druge strane slušalice.

"Što ti misliš, Guy?" Ellie je upitala: "Misliš li da bismo je trebali opet ispljuskati?" Nasmijala se njegovu odgovoru. "Mislim li da je bila zločesta. Trebam li te podsjećati da je skinula svu odjeću u znak protesta, jebe li se samo nekoliko koraka od mog dečka samo zato što je veliki gubitnik u vlastitoj igri?" Zastala je, a zatim me pogledala i kimnula.

"Što misliš, seko. Isti obraz, dobro zagrizi s ubodom ili bismo te trebali malo izjednačiti?" upitao sam Rachel. Samo je stenjala. "Tip kaže da si bila zločesta. Slažeš li se?" Pitao sam.

"Da," zacvilila je, "jako sam zločesta. Ja sam jako zločesta djevojčica."

"Opa sad." ubacila se Ellie. "Dohvaćam samo prljave razgovore. Ja sam loša djevojka. Sada je ispljusni!"

"Čuješ li to, zločesto. Sad te moram ispljuskati." rekao sam Rachel.