Silazeći mladi tinejdžer cijev

Ljetna škola je sranje. Ali učitelji su tako zgodni, pa se isplati.

Zapravo sam prilično pametan. Morala sam uzeti godinu dana slobodno da se brinem za mamu dok mi je tata bio u Iraku, ali sad kad je on kod kuće, malo ga nadoknađujem.

Jadno je imati 18 godina u srednjoj školi. Pogotovo jer me privlače gotovo svi muški učitelji koje imam -- barem oni mlađi od 40. I ja sam bila loša djevojčica. Kao g. Smith na primjer; on je moj profesor biologije i jako je vruć. Ostale djevojke misle da je pomalo štreber, ali ja sam ovo ljeto toliko puta omotala usne oko njegove kite, da vam mogu reći da je on samo čisti pastuv.

Ipak, prošli vikend. Mislim da sam otišao malo daleko. Navikao sam da ja imam kontrolu, ali ovo je bilo drugačije. Obično su ti muškarci potpuno zaslijepljeni kad im nakon nastave zabijem ruke u hlače i počnem masirati njihove rastuće erekcije. Inače me puštaju da radim što hoću. To je obično pušenje, a ponekad im dopustim da se malo poigraju s mojom macom, ali nikad ništa više od toga.

Prošlog sam vikenda rekao gospodinu Atwoodu da ću ga pratiti na jednodnevnom izletu po umjetnički pribor u Flagstaffu. Likovni mi je trenutno najdraži predmet, a g. Atwood je daleko najatraktivniji učitelj kojeg sam ikada upoznala. Ima najbolje ruke; vrlo jak i iznenađujuće gladak. Ima te nevjerojatno seksi noge i široka ramena, a nije ni mršav, ni debeo što se toga tiče. Izgleda kao na otvorenom, s gotovo punom bradom i punim, slatkim usnama.

U to vrijeme nisam radio ništa s gospodinom Atwoodom, pa sam osjećao da bi prihvaćanje poziva otvorilo priliku da istražim svoju privlačnost.

Došao je po mene u subotu ujutro u 7:30; Odlučila sam Bobby Clark gol ležernu sivu kratku suknju, japanke i bijelu košulju na kopčanje. Željela sam da mi bude udobno u autu, ali i da mu dam mogućnost da pogleda moje preplanule, glatke noge.Odjeća je funkcionirala, jer čim sam ušla, vidjela sam kako se zacrvenio i zatim napipao svoje ključeve prije nego što smo se odvezli. Polako stavljam pojas, pazeći da mi je remen čvrsto pritisnut na prsa kako bih naglasio sise u obliku slova D.

Krenuli smo na autocestu i nakon otprilike sat vremena vožnje bili smo izvan grada. Silazeći mladi tinejdžer cijev Nije bilo puno ljudi koji su se vozili u našoj blizini ovako rano ujutro, pa sam zaključio da je pravo vrijeme da malo počnem flertovati i vidjeti do čega će to ići.

Izravno sam pitao gospodina Atwooda misli li da mi je košulja preuska. Prvo nije ništa rekao, pa sam se malo zahihotala i nastavila pričati. Morala sam mu omogućiti da se osjeća ugodno i uvjeriti ga da je flert sa mnom u redu. Polako sam mu ispričala priču kako sam uzela godišnji odmor kako bih pomogla roditeljima. Rekao sam mu da sam za to vrijeme jako brzo odrastao, a s 18 sam shvatio da se moram sabrati i što prije diplomirati.

Pretpostavio sam da se osjećao ugodnije kad je sve ovo čuo. Počeo je malo skrenuti s autoceste i skrenuo niz makadamsku cestu. To me u tom trenutku oduševilo, jer sam mislila da će mi samo dati bolju priliku da ga zavedem. Ono što nisam shvaćala jest da je on taj koji me planira zavesti.

G. Atwood je zaustavio auto kad smo stigli do čistine udaljene oko 4 milje od autoceste. Činilo se da je to jednostavno, tiho izletište za planinare. Počeo mi je objašnjavati da su ljudi tamo prestali dolaziti zbog milijuna drugih staza koje su puno ljepše. Nasmiješila sam se i pitala ga zašto smo stali, a on je rekao da je to zato da bi se mogao koncentrirati na razgovor sa mnom. Uključila sam šarm i počela se ponašati vrlo stidljivo s njim, i umjesto da se šokiram poput većine učitelja ovog ljeta, gospodin Atwood je to odmah rekao i zamolio me da otkopčam bluzu.

Ostao sam malo zatečen. Okrenula sam se prema njemu i počela otkopčavati nekoliko gumba kao što je tražio. Počeo mi je iskakati dekolte i on je pitao smije li me dirati.Stavila sam mu ruke na svoje sise, a on se nasmiješio kao dječačić u božićno jutro. Skinuo je sigurnosni pojas i prišao mi. Mogao sam osjetiti vrućinu u njegovom kamionetu, jer se sjećam da sam mislio da sve što želim učiniti je skinuti ostatak odjeće. Počeo me ljubiti po cijelom vratu i bradi. Spustio mi je cijelo lice u dekolte i nježno lizao između mojih sisa. Bilo je kao da je točno znao što želim i kako pokrenuti svoje sokove.

Podignula sam mu lice kako bih ga mogla poljubiti, i bilo je nevjerojatno. Imao je najslađe usne koje sam ikad probala, i nisam mogla dočekati da osjetim kako cijela njegova usta prolaze gore-dolje po mojoj mačkici. Malo sam se povukla i gurnula mu ramena prema vratima. Popeo sam se na koljena i skinuo majicu. Ipak me iznenadio jer je nakon toga otvorio svoja vrata i zamolio me da učinim isto. Zaokružili smo do stražnjeg dijela kamiona, a on je samo stajao na trenutak, kao da smišlja plan.

Napravila sam svoj potez i kleknula pred njega. Željela sam njegov kurac u svojim ustima tjednima, ali do tog trenutka nisam imala pojma koliko. Skinula sam mu remen, otkopčala hlače i spustila mu bokserice u roku od nekoliko sekundi. Njegov penis je bio prekrasnih 6-7 inča, i otprilike napola uspravan. Počela sam lizati samo vrh dok je on stajao tamo s očima koje su gledale u mene. Nasmiješila sam se podigavši ​​pogled prema njemu, i odjednom sam uzela cijelu njegovu osovinu u usta. prostitucija Majka i sin Mislim da je bio iznenađen koliko je dobro pristajao i kako je sve bilo toplo i meko. Glava mu se malo vratila unatrag, a moja se spustila kako bi se usredotočila na njegovu rastuću erekciju u mojim ustima.

Kita gospodina Atwooda bila je savršena. Bio je lijep i gladak i imao je vrlo okruglu, punašnu glavu. Svidio mi se način na koji sam se osjećao, čvrsto pritisnut na moj jezik dok bih svaki put izlazio. Napravio sam kružnu šaku oko njegovog penisa desnom rukom kako bih povećao pritisak, a zatim sam počeo ubrzavati.Pomaknuo bih ruku u suprotnom smjeru od usta kako bih stvorio neočekivani osjećaj - nešto što sam jednom pokušao s gospodinom Smithom, a činilo se da je jako dobro funkcioniralo. Uistinu, to je dobro funkcioniralo s gospodinom Atwoodom, jer je nakon toga počeo jako teško disati.

Koncentrirao sam se na održavanje lijepog ritma, ne prebrzo, ali ni presporo. Željela sam učiniti da se osjeća stvarno spektakularno, pa sam pustila usta da se malo podignu i samo sam ga počela maziti rukom. Pogledala sam ga sparnim očima i upitala ga vrlo blagim, uglađenim glasom zabavlja li se dobro.

Da, naravno da je bio.

Pitao sam ga želi li da prestanem, a on je odmahnuo glavom da pokaže da ne želi. Pitao sam ga sviđa li mu se što mu kurac puše njegova 18-godišnja studentica drolja, a on je vrlo polako kimnuo glavom. Osvrnula sam se na njegov bijesni tvrdi kurac i odlučila malo pljunuti po njemu kako bih dodala više lubrikanta. Činilo se da mu se to jako sviđa, jer je postao još tvrđi, a mogla sam osjetiti da mu koljena pomalo klecaju.

Vratila sam usta na njegov kurac i počela sisati i stenjati istim ujednačenim ritmom. U roku od nekoliko sekundi rekao je da će svršiti, a ja sam pogledala u njega svojim nevinim, svijetlim Dječak je udario gol i nastavila sisati. moj znak koji sam mogla progutati. Ponovno je zatvorio oči, i dok je zadržavao dah u tom posljednjem trenutku, osjetila sam kako mi se niz grlo probija golemi nalet vruće sperme. Počela sam stenjati i sisati još jače ne bih li dopustila da mi jedna kap pobjegne. Usporila sam i pobrinula se da mi usne ostanu omotane oko njegove kite kako bi se mogao oporaviti. Jednom kad sam osjetila da je malo omekšao u mojim ustima, još sam jednom lizala oko svega i uspravila se.

Trebala mu je minuta prije nego što je išta rekao. Kad je napokon progovorio, jednostavno me zamolio da se vratim u auto. Nasmiješio sam se i otišao do svojih vrata da se vratim, i za nekoliko minuta smo se vratili na autocestu. Neko smo vrijeme šutjeli, ali g. Atwood je prvi progovorio.Pitao me je bih li bila zainteresirana da dobijem sobu kod njega do kraja poslijepodneva i bez oklijevanja sam rekla da.

Na putu do Flagstaffa većinom smo bili tihi. Približila sam mu se tijekom posljednjih nekoliko minuta ulaska u grad kako bih ga mogla dotaknuti dok je vozio. Mogla sam osjetiti kako mu se kurac učvršćuje ispod traperica i tada sam odlučila da ću ga pustiti da ima svoj put, ako se želi ševiti.

Trebalo me iznenaditi da je već imao ključ od sobe, ali Jevrejski i crnački međurasni se činilo da je bio spreman. Izašli smo iz kamioneta, a on je zgrabio svoju torbu. Ušli smo u hotel i odmah pronašli svoju sobu. Kad smo ušli unutra, napravio nam je piće na brzinu, a zatim smo sjeli na krevet. Puno smo flertovali, a malo se ljubili sljedećih sat vremena. Postao sam jako sramežljiv na trenutak, ali sam onda odlučio započeti s dodirivanjem.

Gurnula sam ga natrag na krevet i uzjahala ga. Nagnula sam se kako bih ga nježno poljubila u usne, a on je povukao ruke uz moja leđa i pričvrstio ih na moj potiljak. Nježno me povukao za kosu, a ja sam lagano zacviljela dok sam nastavila gurati svoju macu u njegovo međunožje.

Međutim, za nekoliko minuta mi je podignuo suknju i gaćice na stranu. Majka i sin jebanje u gepeku Iznenada je postao vrlo agresivan i rekao mi da se sagnem nad krevet. Otkopčao je traperice i izvukao kurac bez skidanja odjeće. Mogla sam osjetiti vrh njegovog penisa kako trči gore-dolje po mojim natopljenim usnama mačkice, od čega mi je cijelo tijelo drhtalo. Stalno je pitao koliko jako želim njegov kurac u sebi, i došla sam do točke kada sam ga molila da me pojebe.

Brzo je skliznuo u mene, a onda se opet izvukao. Ponovno me zadirkivao, a zatim me zamolio da skinem majicu i grudnjak. Učinila sam kako mi je rečeno i vratila se u svoj pognuti položaj sa suknjom i gaćicama na mjestu. Potpuno sam se odrekao svoje uobičajene kontrole nad situacijom jer sam bio toliko zarobljen u trenutku.Mogao mi je reći da učinim bilo što, a ja bih poslušao svaku njegovu zapovijed.

Počeo me jebati stvarno žestoko. Moje disanje i stenjanje su se pojačavali sa svakim potiskom, a nekoliko sam se puta osjećala kao da sam na rubu orgazma. Međutim, kad bih mu se približila, on bi odlučio usporiti i natjerao me da cvilim iznova i iznova. Stalno je pitao uživam li u njegovom kurcu, a ja bih uvijek iznova govorila da. Nastavila sam ga cijelo vrijeme oslovljavati s g. Atwood, što me samo još više napalilo.

Ušao je u vrlo stabilan, srednji tempo i počeo mi postavljati pitanja. Pitao me jesam li ikada bila intimna s nekim drugim učiteljem. Odgovorio sam i rekao da sam mu nekoliko puta popušio nakon nastave, ali ništa ni približno onome što smo mi radili. Pitao me jesam li uživala u njihovim kurčevima i jesam li uživala u tome što sam sperma-drolja, i naravno ja sam stenjala od zadovoljstva dok sam uvijek iznova govorila da.

Zatim me pitao koje sam učitelje zadovoljio, a ja sam se jako ušutio. Osjećao je da sam nervozna dok sam odgovarala i rekao mi je da mu mogu vjerovati. Pa sam mu počeo pričati o gospodinu Smithu i kako ima stvarno sjajnog penisa. Voljela sam ga sisati jer bi me cijelo vrijeme nazivao pogrdnim imenima. Tada bi se ponašao kao da me ignorira; ocjenjivao bi radove i zvao ženu dok sam mu pušila, i to me jako, jako napalilo. Detaljno sam opisivao sve te stvari gospodinu Atwoodu dok me nastavljao polako ševiti. Nisam mu cijelo vrijeme mogla vidjeti lice, pa nisam mogla reći je li bio napaljen ili zgrožen stvarima koje sam s njim dijelila. Mogla sam osjetiti kako mu kurac postaje tvrđi, a utiski sve dublji, i znala sam da ga moje priče ponovno vode do ruba orgazma.

No, iznenada nas je prekinulo kucanje na vratima.

Potpuno sam se ukočio. Budući da sam legalan, znao sam da g. Atwood ne može ići u zatvor zato što je uhvaćen s kurcem zarivenim u moju macu, ali mogao bi apsolutno izgubiti posao učitelja.Brzo sam se okrenuo i upitao ga što da radim; gurnuo me na krevet i rekao mi da se sklupčam u kut i pokrijem dekom. Zakopčao je patentni zatvarač na hlačama dok je hodao prema vratima i lagano ih otvorio s postavljenim zasunom. Ipak, nisam ga čuo da je izgovorio nijednu riječ. Samo sam čuo kako je zatvorio vrata i odmah ih ponovno otvorio.

Nisam očekivala da će gospodin Atwood ikoga pozvati u sobu, pa sam bila šokirana kada su mi osjetila pokazala da on i ja više nismo sami. Moj se um počeo utrkivati ​​sa svim mogućim stvarima koje bi se mogle dogoditi, ali prije nego što sam mogao formulirati stvarnu misao, podigao sam pogled i vidio gospodina Smitha.

Jebati. Nisam mogao shvatiti trebam li se bojati ili napaliti.

G. Atwood me pitao osjećam li se dobro. Podigla sam pogled prema njemu i gospodinu Smithu i pokušala djelovati samouvjereno. Pokušala sam djelovati seksi, cool i bezbrižno. Ali, mogli su reći da sam bio i malo nervozan.

Gospodin Smith me pitao kako sam, a ja sam se nasmiješila i pametno odgovorila da sam uzdrmala svoj svijet. Sramežljivo mi je uzvratio osmijeh i pitao me bih li imao nešto protiv da uzdrmam njegov svijet jednim od svojih lijepih pušenja. Iskreno, samo sam htjela učiniti nešto kako bi leptirići nestali, pa sam ga odmah počela skidati od struka prema dolje.

Kuta gospodina Smitha bila je nešto veća, ali definitivno nije bila tako debela kao kurac gospodina Atwooda. Svidio mi se način na koji se osjećao dok mi je udarao u grlo, lagano me zapušio svaki put kad bih ga gurnula. Atwood se odmah vratio me ševiti, a g. Smith mi je rekao kakva sam prljava kurva time što sam opsluživao dvije učiteljice u isto vrijeme. Zatvorio sam oči i uživao u trenutku -- mislio sam da se to događa samo u pornografiji.

G. Smith je pitao g. Kristen Bel price Atwooda kako se osjeća moja maca, a on se pohvalio da bi trebao sam isprobati da odluči. Zatim sam sjeo između njih i svi smo završili sa skidanjem ostatka odjeće. Smith se počeo igrati mojim sisama, a g.Atwood je počeo udarati kurac blizu mojih usana. Uzeo sam ga u svoja usta, a zatim ponovno pogledao g. Smitha da vidim želi li i on malo oralne pažnje. Išao sam naprijed-natrag sisajući njihove kite nekoliko minuta, a onda mi je g. Smith ušao između nogu i ugurao svoj dugi tvrdi kurac u moju macu.

Ostatak poslijepodneva oboje su me jebali u bilo kojoj pozi u kojoj su me mogli smjestiti. Atwood opet nije dugo svršavao, ali g. Smith se dva puta izvukao i obišao moje sise. Uzeo je pauzu, pa sam se popela na gospodina Atwooda dok je on sjedio na stolici u kutu. Spustila sam macu na njega i polako ga jahala desetak minuta. Gurnula sam mu sise u lice i brusila macu o njegov kurac u nadi da će ponovno doživjeti orgazam. Voljela sam natjerati gospodina Atwooda da svrši ranije tijekom dana i bila mi je misija učiniti to barem još jednom.

Dok sam ga macao pičkom, čuo sam g. Smitha kako ustaje iza mene. Mogla sam osjetiti kako mi prilazi i ubrzo sam osjetila kako me ljubi u potiljak. Osjetila sam kako se njegove ruke pomiču prema prednjem dijelu mojih prsa, stiskajući mi bradavice dok sam nastavila jahati gospodina Atwooda. Zatvorila sam oči dok su njegove ruke silazile dalje, spajajući se na križima mojih leđa, a zatim čvrsto na mojim bokovima i guzici.

Osjetio sam kako g. Smith makne desnu ruku, a zatim nekoliko sekundi kasnije osjetio sam njegov srednji prst kako mi dira šupak. Malo sam se nagnuo prema gospodinu Atwoodu tako da mi se guzica lagano izbacila. Prst gospodina Smitha skroz je skliznuo u moju guzicu, a zrak je bio usisan u moja prsa jednim velikim dahom. Osjećao se tako tijesno, ali tako dobro.

Moja maca je bila potpuno natopljena, tako da je g. Smith uspio dobiti dovoljno soka da malom brzinom opipa moj šupak. Osjetio sam kako je ubacio još jedan prst, i zbog toga se moja maca još jače stisnula uz kurac g. Atwooda. U ovom trenutku g. Smith je gurao dva, a zatim tri prsta u moje dupe; Stalno sam svršavala na kitu gospodina Atwooda i nisam imala pojma je li to mogao primijetiti ili ne.

Konačno Mr.Smith je izvadio prste, malo se pomilovao, a zatim polako počeo umetati svoj bijesni tvrdi kurac u moje dupe. Jednom kad je napokon uspio Devojke tinejdžerske planete cijelu svoju osovinu u mene, skakutala sam gore-dolje na obje kite. Smith me je nastavio hvatati za sise i štipati za bradavice dok mi je g. Atwood govorio prljave riječi i čupao me za kosu. Stalno mi je govorio da ako očekujem peticu na satu likovnog, bolje da ga mogu natjerati da ponovno svrši.

Počeo sam se stvarno gurati na njihove kite, toliko da gospodin Smith to više nije mogao podnijeti. stric jebač Majka i sin Osjetila sam kako mi je sperma odjednom uletjela u guzicu, a onda je skliznuo ravno iz mene. Dokrajčio se prebacivši ostatak na moja leđa, a zatim je posrnuo unatrag prema krevetu. U roku od nekoliko sekundi g. Atwood me odgurnuo i Silazeći mladi tinejdžer cijev nad g. Smitha kako bih mu mogla očistiti kurac.

Dok sam lizao mješavinu sperme s kite gospodina Smitha, mogao sam osjetiti kako mi se gospodin Atwood polako gura u dupe. U samo nekoliko kratkih pumpica, gospodin Atwood počeo je svršavati duboko u moju guzicu. Stenjao je glasnije od mene u tom trenutku, i sjećam se da Slatki goli tinejdžeri mislila da je to najbolja ševa koju sam ikad imala. Dok se izvlačio, osjetila sam kako njegova sperma curi iz mog dupeta i niz usne moje nabrekle mace, pa sam posegnula između nogu da je pokušam uhvatiti. Kad sam osjetio kako mi vruća tekućina udara po vrhovima prstiju, utrljao sam što sam više mogao u ruku i polako počeo lizati prste. Vratio sam se na sekunde, pa na trećine, a onda sam se srušio sa svojim učiteljima na krevet.

Tucali Ceremonije istog pola se sljedeća četiri sata, spavali sljedećih pet, a onda se probudili da se ševimo još dva puta. Dok me gospodin Atwood sljedećeg jutra vozio kući, razmišljala sam o prethodnih dvanaest sati. Toliko sam se napalila da sam morala otrčati ravno gore i igrati se sa svojom mačkom čim sam ušla kroz vrata svoje spavaće sobe.

Ljetna škola je jadna, ali učitelji je čine potpuno vrijednom.