Besplatan seks sladak

Bio sam upravitelj malog motela na Floridi oko mjesec dana kada sam otkrio da gost u jedinici br. 12 može gledati u moj stan iz zajedničkog otvora za grijanje. Primijetio sam da zvukovi iz susjedne sobe dolaze kroz otvor na zidu u mojoj spavaćoj sobi. Kad sam uklonio poklopac ventilacije i pogledao unutra, vidio sam zid ormara, hodnik i stol blizu vanjskih vrata. Vratio sam pokrivač i sjeo na krevet, razmišljajući kako je šteta što ne mogu gledati goste kroz svoju "špijunku" osim ako ne stoje blizu vrata ili u hodniku.

Ionako nisam bio neki voajer, ali možda bih to postao da je taj otvor bio bolje postavljen. Ja sam, međutim, bio egzibicionist. Velik dio svog neradnog vremena provodio sam na bazenu, pokazujući svoje blago nekim gostima u posebnom odijelu koje sam prepravio za tu svrhu. Sjedim na krevetu i gledam u ventilacijski otvor. Shvatio sam da kad bih ja mogao pogledati u ormar, netko iz ormara bi mogao pogledati u moju sobu!

Sljedećeg sam dana pregledao jedinicu 12. Uklonio sam ventilacijske vijke s novčićem, baš kao što sam učinio noć prije u Besplatan seks sladak sobi, i pogledao unutra. Tamo je bila moja soba. Mogla sam vidjeti svoj krevet, komodu i ogledalo, svoj radni stol i vrata kupaonice. Prorezi na mom poklopcu za ventilaciju uopće nisu kvarili pogled. Tada sam znao da imam savršenu postavku. Jedini problem bio je natjerati bilo koga da skine poklopac ventilacije i pogleda unutra. Također nisam mogao shvatiti kako bih znao da gledaju. Vratio sam se u svoju sobu i pogledao svoj otvor. Drugi poklopac je još bio isključen i ostavio sam upaljena svjetla u drugoj sobi, ali nisam mogao vidjeti ništa osim male količine svjetla koje je dopiralo kroz proreze na mojoj strani. Ova situacija me je malo razmislila. Odlučio sam ostaviti drugi poklopac otvora za ventilaciju, ali sam znao da ne mogu spriječiti sluškinju da ga vrati ako primijeti.

Držao sam praznu sobu i čekao sam pravu osobu za mene da riješi greške.Kad me zgodni momak od dvadeset i nešto zamolio za sobu samo na jednu noć, smjestila sam ga tamo. Besplatan seks sladak Kad je moja smjena na recepciji završila, požurio sam u svoju sobu započeti prvu igru. Stao sam na stolicu, naslonio lice na ventilacijski otvor i pogledao unutra. Svjetla su bila upaljena i mogao sam čuti zvuk televizora. Sada je došlo vrijeme da ga pokušam natjerati da pogleda u moju sobu. Stalno sam čekao i gledao da se počne kretati. Zaprepastio me njegov izgled kad je napokon prošao hodnikom. Išao je prema vratima i stolu ispred prozora na Shemales sex story je bio telefon. Kad bi sjedio za stolom i koristio telefon, trebao bi gledati pravo u rupu u ormaru gdje je nedostajao poklopac za ventilaciju.

Znao sam da je na telefonu kada sam čuo da je počeo pričati. Sada je došlo vrijeme da ga pokušam zainteresirati dovoljno da pogleda u otvor, da me potajno pogleda u mojoj sobi. Pokraj ventilacijskog otvora na dugačkom lančiću visjela je lampa, a kad sam je počeo ljuljati naprijed-natrag, proizvela je nepravilan svjetlosni uzorak na otvoru. Pretpostavio sam da će mu, s druge strane, zapeti za oko. Kako se lampa nastavila ljuljati, držao sam sat u njegovoj sobi. Srce mi je počelo lupati u prsima. Zatim sam mu vidio vrh glave kad je ušao u svoj ormar. Brzo sam skočio s kreveta i zauzeo mjesto ispred komode. Dok sam mu bila okrenuta leđima, mogla sam se pogledati u zrcalo na otvoru. Između otvora za ventilaciju vidio sam kako prodire svjetlo iz njegove sobe. Kad je svjetlo prekinula njegova glava, znala sam da gleda u mene!

Bio sam u poziciji o kojoj sam dugo maštao. Bila sam sama u svojoj sobi s nekim koji me kradom pogledao. Ovo je bio dio koji nisam uvježbao, pa nisam znao što dalje. Kako bih zadržala njegovu pozornost, skinula sam majicu i otkrila grudnjak. Srce mi je toliko lupalo da sam ga čula na bubnjićima, a ruke su mi malo drhtale.Maca mi je bila jako mokra, natapajući mi gaćice. Bacivši košulju na stolicu, odlučio sam se šepuriti do svoje kupaonice. Kada sam tamo, ostala u njegovom pogledu, skinula sam kratke hlače i počela se češljati. Gledajući se u zrcalo, još uvijek sam mogla vidjeti otvor, ali nisam mogla reći je li on još tamo. S lijepo počešljanom kosom odšetao sam natrag u svoju spavaću sobu, ravno prema publici. Pitala sam se ima li kurac u šaci, udara li po njemu dok me promatra. Povukla sam grudnjak i bacila ga na stolicu zajedno s košuljom. Bradavice su mi bile tvrde i koža mi se ježila, ali sam se opirala dodirivanju.

Umirala sam od želje da masturbiram za njim, ali bilo je dovoljno vremena za to. Skočio sam na krevet, podigao noge u zrak i skinuo gaćice. jebanje sa strane (spooning) Priče o seksu Moj je mjesec ciljao točno na njega. Sada sam bila potpuno gola, a moj je voajer gledao moje najprivatnije blago. Osjećaj je bio divlji. Osjetio sam kako mi se iznutra okreće naglavačke. Polako sam prelazio rukama po unutarnjoj strani bedara, samo mi je nedostajala maca. Zavukao sam obje ruke u svoje stidne dlake i dobro ih počešao. Bože, htio sam zariti prste u svoju vruću pičku. Počeo sam snažno zijevati, podigao ruke i dobro se istegnuo. Kad je to bilo učinjeno, ruke su mi se spustile natrag na bedra, pa sam raširio noge i prošao rukama po unutarnjoj strani bedara tik uz pičku.

Pogledao sam između svojih nogu i pomislio na druge oči koje također gledaju tamo. Gledao je u mene, kretao se gol po mom krevetu, s mojom mokrom natečenom macom uperenom ravno u njega. Zafrkavala sam se, a bila sam na rubu velikog orgazma. Zatim sam kliznula rukama uz tijelo i na grudi. Ovo, prvi put kad sam dotakla spolni organ, pokrenulo je moj orgazam. Stijenke moje mace počele su se trzati. Zvao je moju ruku za malo olakšanja, ali umjesto toga počela sam gurati grudi kružnim pokretima. Osjetio sam kako se moj nabrekli klitoris gura daleko izvan nabora kože koji su ga okruživali. Sok od maca počeo je curiti na moju guzicu.Uhvatila sam sise i oštro ih zavrnula. Tihi jecaj izašao je s mojih usana, "Eeeee.ahhh". Čuo sam tiho stenjanje iz otvora, siguran sam da sam ga čuo. Je li dolazio?

Desna mi je ruka odletjela prema pički. Kliznula sam srednjim prstom do pola unutra i počela trljati svoj izloženi klitoris cijelom rukom. Nisam mogla vjerovati koliko mi je cijela maca natekla i bila vruća. Orgazam je odmah prostrujao mojim tijelom. Ugrizla sam se za usne, pokušavajući biti tiha. Orgazam je tekao od središta moje pičke do mojih ramena i natrag dolje do trbuha, gdje je lepršao okolo. Kad je usporio, neočekivano sam se počeo sramiti. Osjećao sam da u svemu tome nešto nedostaje. Možda sam trebao osjetiti zahvalnost publike, nekakvu reakciju ventilacijske rešetke. Ništa nije dolazilo s druge strane zida. Požurila sam u kupaonicu i zatvorila vrata. Priče o seksu tata i ćerka Morao sam ponovno razmisliti o ovoj optužbi. Htio sam nešto više. Morao sam učiniti više!

Radio sam na recepciji kada se "Mr. Unit 12" došao odjaviti. Bio sam vrlo ljubazan i vesel, baš kako se službenik treba ponašati. Pocrvenio je kad je vidio da sam ja za stolom. Kad sam uspostavio kontakt očima s njim, brzo ga je prekinuo i pogledao dolje u svoja stopala i po sobi. Pitao sam se što misli o meni.

Kasnije tog dana šetao sam uokolo po svojoj sobi i tražio načine da poboljšam svoje malo uređenje. Podnožje mog kreveta bilo je usmjereno izravno prema ventilacijskom otvoru, tako da moju "pozornicu" nije trebalo popravljati. Morao sam znati kada je ondje i morao sam znati kako reagira. Čula sam kako je nekoliko puta dahtao ili stenjao. To me oduševilo. Počeo sam se pitati bih li mogao nekako ozvučiti sobu. Činilo se da je trik s njihajućom svjetiljkom upalio, ali morao je pogledati pravo Potpuno besplatni tinejdžer nju da bi je primijetio. To mi se činilo kao pogoci i promašaji. Što ako sam stavio poruku u sobu?

ZA DOBAR PROVOD - POGLEDAJTE U OTVOR U ORMARU. potpisano "prethodni gost"

Ali sluškinja bi to sigurno otkrila. Misli, misli, misli.

Sljedećih nekoliko dana stalno sam se vraćao na ideju o bubama u sobi. Nisam mogao izbušiti rupu u sobi i samo zabiti mikrofon u nju. Pomoću ogledala i svjetiljke pregledao sam čak i patku za grijanje. Naišao je na slijepu ulicu gdje su obje sobe dijelile otvor i spustio se dolje do mjesta gdje se susreo s podom gdje je skrenuo i slijedio zid. U blizini ventilacijskog otvora nalazio se radio u stilu motela koji je puštao neke lokalne postaje, Disney Channel i vremenski kanal. Pažljivo sam skinuo radio sa zida i otkrio da je toplinski kanal bio desno. Ovdje sam mogao staviti mikrofon. Izbušio sam rupu veličine otprilike četvrtine u kanalu i unutra stavio glavu najboljeg mikrofona koji sam si mogao priuštiti. Zatim sam priključio mikrofon na fono utičnicu na radiju i vratio radio u zid. Kupio sam skupi set slušalica, onih u Christian Bale američki psiho seks možete podesiti glasnoću i ton na ušima. Kako bih to testirao, upalio sam televizor u praznoj sobi i slušao sa slušalicama. Zvučalo je otprilike onako kako sam očekivao, ali s mnogo boljom jasnoćom. Bio sam jako zadovoljan. Počeo sam čekati da se moja publika prijavi.

Ubrzo nakon toga stavio sam u sobu još jednog dobrog tipa od dvadeset i nešto godina, ali on nikada nije vidio moj trik s ljuljačkom lampom. Ista se stvar dogodila sjajnoj studentici. Postajao sam napaljen i frustriran. Onda je sljedeći ponedjeljak prici s golom djevojkom ured ušao neki čovjek. Objasnio je da će osamnaestogodišnjeg sina i prijatelja ostaviti u motelu dok obavi neki posao. Pokazao je na dečke koji su već bili na bazenu, rekao mi da će se vratiti po njih u srijedu i pitao bih li ih držao na oku. Revno sam mu dao ključ od jedinice 12, ali nisam spomenuo da će me držati na oku. Ne vjerujući lampi koja se ljulja, brzo sam napisao poruku:

ZA DOBAR PROVOD - POGLEDAJTE U OTVOR U ORMARU. potpisano "prethodni gost"

Kad mi je završila smjena na recepciji, gurnuo sam ga u ventilacijski otvor. Pao je na pod usred njihovog ormara.

Strpljivo sam ih promatrao kako se igraju u bazenu dok ih mala kišna oluja nije otjerala unutra. Kegelove vežbe price Kad su bili unutra, slušao sam ih sa slušalicama. Saznao sam da se zovu Tom i Mark. Koračao sam uokolo pored svog kreveta s dugačkim kablom slušalica za mnom, čekajući da čuju da su pronašli moju poruku. Nije dugo trajalo.

"Hej Mark," povikao je Tom, "pogledaj ovo!" Čuo sam komad papira dok ga je Mark prenosio Tomu. "Onaj otvor?"

"Donijet ću stolicu." Markov je glas bio pomalo hitan. Srce mi je počelo priča boja plave kose, a ruke su mi počele drhtati. Osjećaj je uvijek isti. Htio sam opet imati nekoga da me gleda. Htjela sam im pokazati da radim stvari sama sebi. Mislit će da su mi ukrali nešto privatno. Onda će otići. Čuo sam neko glasno disanje i znao sam da me netko promatra. Kose na rukama su mi se digle od naježenosti. Osjetio sam kako crvenim. "Hej vidi!" rekao je Mark šapatom. Čuo sam neko gunđanje i zamislio kako oboje pokušavaju stati na stolicu.

"Kul!" Tom se nasmijao. Oboje su se nasmijali. U želji da nešto učinim, počeo sam bezvoljno plesati na glazbu koju sam trebao slušati. Osjetio sam kako moje tijelo pije njihove poglede. Maca mi je bila jako mokra. Počelo je!

"Oooo. Skinut će se!" rekao je Mark dok sam povlačila kopču na trapericama i zatvarala patentni zatvarač. Okrenuo sam im leđa, zavukao palčeve u materijal donjeg rublja i povukao i hlače i gaćice prema dolje. Čuo sam dva dječaka kako uvlače dah kad sam skinuo majicu. Sada sam bio potpuno gol, okrenut leđima prema njima, i počeo sam odlučivati ​​kako započeti svoje dvije noći i jedan dan egzibicionizma. Ovim dečkima je ovo sigurno prvi put Djevojka na porscheu vide golu ženu, a ja sam odlučio da to bude stvarno vulgarno.Toliko sam dugo čekao na ovo da im nisam mogao jednostavno pokazati slatke male emisije.

"Možeš li ovo vjerovati?" Bilo je to zadnje što sam čuo od jednog od njih prije nego što sam stavio slušalice na pod. Popeo sam se na krevet na koljenima, raširio noge i uperio zadnjicu u njih. Lezbijski analni orgazam ruka je posegnula ispod mene i našla moju mokru pičku. Zagnjurio sam lice u jastuk dok sam se počeo pipati prstima. Srednji prst mi je lako skliznuo duboko unutra, a palcem sam počela trljati klitoris. sisanje jezika Priče o seksu Osjetila sam kako dečki gledaju moj prst dok je klizio unutra i van. Zaglavio sam svoju pičku prema van kao mačka na vrućini kad je pogodio prvi orgazam. Sok od mace kapao mi je na ruku Dva azijska dečaka počeo sam ga trljati po maci i bedrima. Sok je samo izlazio i nastavio sam ga trljati.

Osjećao sam da se "Prvi čin" završava i trebao mi je povratak u stvarnost za sebe i dečke. Zavukao sam tri prsta duboko u sebe, i pojebao ga posljednji put. Zatim sam skliznuo s kreveta i polizao prste dok sam hodao prema kupaonici. Kad sam zatvorio vrata, nisam mogao vjerovati što sam upravo napravio. Samo sam masturbirala dok su dva dečka gledala. Pogledao sam se u ogledalo. znojio sam se. Moje stidne dlake bile su mokre od kad sam brisao sok od svoje mace. Izgledala sam i osjećala se kao kurva, ali sam znala da nisam završila. Osjećao sam se opsjednuto. Htio sam više. Htio sam učiniti nešto drugo za njih, ODMAH!

Žureći natrag u sobu, ponovno sam stavio slušalice. Još uvijek su bili tamo. Znao sam da će biti. Iz komode sam izvukao majicu bez rukava i obukao je. Pao je na oko tri inča ispod mojih punđica. Jedva me prekrio, a mislila sam da izgleda nepristojno. Zgrabio sam sitniš i izašao van. Znao sam da je motel uglavnom prazan, pa se nisam brinuo da će drugi ljudi biti u blizini. Kiša je prestala padati. i bilo je jako vruće i vlažno. Pop stroj je bio blizu sobe za dječake, i tamo sam se uputio.Dok sam hodao prema stroju, provjerio sam kako izgledam. Moglo se reći da sam bio gol ispod majice i da su mi unutarnje strane bedara bile mokre i sjajne. Grudi su mi bile jedva prekrivene košuljom.

Zbog vrućine Floride znojio sam se poput svinje, a košulja mi je već bila promočena. Graške znoja tekle su mi između grudi u dekolte. Škakljalo je. Kad sam ušao u hodnik gdje su bili strojevi, primijetio sam da su dječaci na travi ispred svoje sobe. Nisam im dao do znanja da sam ih opazio, ali sam opet osjetio njihove oči na sebi. Nalet topline preplavio je moje tijelo. Zavrtjelo mi se u glavi. Malo znoja mi je kapnulo u oko. Ruka mi je jako drhtala dok sam pokušavao ubaciti svoj novac u pop aparat.

Zakotrljao sam hladnu bocu Cole po čelu i počeo se osjećati bolje. Dok sam pijuckao malo hladne Coca-Cole, ležerno sam zurio oko motela. Kad sam pogledao prema dečkima, oni su skrenuli pogled, praveći se da me nisu primijetili. Moja pička počela je curiti sok moje djevojke. Doživjela sam mali orgazam. Htio sam gurnuti bocu Cole u sebe. Htjela sam sići upravo ovdje, na otvorenom, pred dečkima. Bio sam opsjednut željom da nešto učinim. Brzo sam se sakrila pokraj ledomata i prstima dokrajčila orgazam.

Požurila sam natrag u svoju sobu i zaustavila se kraj ulaznih vrata. Nisu me mogli vidjeti gdje sam stajao. Naslonio sam uho na zid i čuo kako se vraćaju na stolac. Pogledao sam svoj krevet.moju pozornicu. Ispričao sam scenu u mislima. "Za minutu ću ući tamo. Skinut će mi se košulja. Osjetit ću kako me dečki gledaju, gledaju moje golo tijelo. Dodirnut ću se. Vidjet će me da sam sebi radim gadne stvari. Oni gledat će me u mom privatnom prostoru." Još mi je znoja kapalo u oko. Zašto zaposlenicima nisu dali klimatiziranu prostoriju. Bog. Bilo mi je vruće. Skinula sam majicu i pogledala svoje golo tijelo. Bio je natopljen vlagom.Zrnca znoja tekla su u rijeku koja se slijevala u moj pupak. Kosa mi je bila zalijepljena za lice i ramena. Osvrnuvši se na sobu, vidio sam da su slušalice nadohvat ruke na podu ispod radija. Zanimalo me je saznati što govore prije nego što to ponovno počnem raditi.

".ne zna da je možemo vidjeti?" Čuo sam kako je jedan od njih završio s malo zabrinutosti u glasu.

"Ne mislim tako, inače ona ne bi radila te stvari. Ipak, moramo šutjeti kad je unutra. Ne želim da nas uhvati!" Još nisam mogao uskladiti glas s dječakom. – Baš je slatka. Nisam očekivao `slatko'!. Seksi ili zgodno, ali ne i slatko. Stvarno sam želio da misle da sam prljav i loš. – Možemo je vidjeti čak i u kupaonici. Zahihotao se. "Šteta što ne možemo vidjeti kadu."

"Skidaj svoj kost s moje noge, Tome!" Sada mogu staviti ime na glas. Čuo sam kako se neki kreću uokolo i malo smijeha obojice. Znao sam da su skinuli odijela i da su drkali dok su me gledali. Instinkt mi je govorio da se moram vratiti na pozornicu. Vuklo me tamo. Ne bih ovo mogao zaustaviti ni da sam htio.

Spustivši slušalice, vratio sam se u njihov prostor za gledanje. U trbuhu su mi opet zaplesali leptirići. Opet sam osjetio navalu vrućine na licu i prsima. Zaustavivši se pokraj kreveta, osvrnula sam se po sobi. Nisam imao pojma kakvu ću izvedbu izvesti ovaj put. Htjela sam samo dopustiti da se to dogodi. Napola puna boca Coca-Cole još mi je bila u ruci, pa sam podigao lijevu nogu na krevet i počeo trljati grlo boce po vanjskoj strani mokre pičke. Lako je skliznula unutar usana. Pomaknula sam ga do klitorisa i vratila dolje nekoliko puta. Promatrao sam bocu, pretvarajući se da pokazujem veliko zanimanje i pazio da ne ubacim ljepljivu Colu u sebe. Zaustavio sam se kad sam se približio još jednom orgazmu i počeo se polako jebati u bocu. Sa svakim unutrašnjim potezom ulazio je malo dalje.Utroba mi je počela drhtati oko grlića boce. Gurao sam ga što sam više mogao, ali je bilo teško stajati s jednom nogom na krevetu.

Spustivši bocu na pod, zajahao sam je kao da bih učinio muškarca. Prvih četiri inča kliznulo je bez imalo napora, ali široki dio boce zaustavio je napredovanje. Prst mi je pao dolje i pronašao klitoris. Počeo sam grbati prvih pet inča boce. Sad sam htio svršiti. Kad je udarilo, snažno sam sjeo na bocu. Ušlo je dosta više nego prije. Snažno sam mlatarala Seksi erotski donji veš. Namjerno sam dugo i glasno zastenjao. Želio sam da znaju da sam upravo došao.

Pogledao sam u bocu i vidio da lijepa količina mog djevojačkog soka kaplje u Colu. Dok sam ga pumpao, grlo boce mora da je crpilo ​​moje sokove. Zatim sam balansirala između stopala i bočice te počela štipati i uvrtati bradavice. Stavio sam težinu na bocu i počela se gurati sve dublje unutra. Osjetio sam peckanje gdje mi je rastezala macu. Malo sam se podigao, pa opet čvrsto gurnuo prema dolje. Sve osim zadnjih dva inča sada je bilo u meni i ja snažno stišćem svoje bradavice da prenesem bol.

"Bog!" Vikala sam dok sam nastavila dodatno pritiskati bočicu i svoje bradavice. Znoj se slijevao s mene, a suze su mi tekle niz lice. Kad nije išlo dalje, ponovno sam počela raditi na svom klitorisu. Htio sam osjetiti kakav je orgazam dok se moja pička osjeća tako punom. Htio sam da gledaju kako se ozljeđujem. Zatvorila sam oči i brzo prstom petljala po klitorisu. Moja guza počela je osjećati tepih. Bio sam dolje cijelim putem. Boca je bila unutra. Opet, glasan zvuk izašao je iz mene dok sam dolazio. Mišići moje mace pokušali su se grčiti oko boce, ali bila je previše rastegnuta. Ostavila sam klitoris na miru i pustila orgazam da polako teče svojim tokom. Zatim sam polako podigao guzicu s poda, ali sam morao povući bočicu da počne izlaziti.

Bio sam preslab da stojim, pa sam sjeo na pod. Uklonivši kosu koja mi je bila zalijepljena za lice i prsa, uzela sam bočicu i pogledala je. Bio je mokar i sluzav, ali nisam vidio krv na njemu. Rukom sam protrljao macu i to je također postalo jasno. Bilo je stvarno mokro, ali ne krvavo. Prislonio sam bocu na usne i popio sve. "Što vi mislite o tome?" mislio sam u sebi. "Jesam li odvratan ili što?" Cola nije imala drugačiji okus. Jednostavno više nije bilo hladno. Znoj mi je curio s bradavica i na noge. Miris moje pičke ispunio mi je nos. Znao sam da je ova epizoda gotova, ali želio sam da dečki imaju više. Trebalo mi je više. Nisam se mogao zaustaviti. Bio sam van kontrole!