Želje ukrajinske mladenke poštom

Pa, budući da me muž natjerao da se Želje ukrajinske mladenke poštom ševiti s drugima, ispričala sam mu o svojoj fantaziji o jebanju na stražnjem sjedalu taksija dok se vozim kroz grad. Događaj smo započeli odlaskom na večeru i popijenom koju čašu vina previše da bismo se dobro raspoloženi.

Čim smo ušli u taksi, počela sam mužu trljati međunožje kroz hlače, a on mi je lijepo odgovarao. Rekao sam mu da taj dan ne nosi gaće. Nisam rekla zašto, ali tucali Francuska hardkor muzika se toliko puta na toliko mjesta da sam sigurna da je znao da ću ga u nekom trenutku ove noći povući za kurac.

U svakom slučaju, otvorio sam mu hlače i oslobodio kurac, a on je odmah oživio. Dug je gotovo devet inča. On nikako nije najveći kurac koji me je pojebao, ali je taman prave veličine da me ispuni baš kako treba. I tako smo bili tu, na stražnjem sjedalu taksija, njegov kurac u mojoj ruci i moja maca bila je mokra, (nisam nosila ni donje rublje), pa sam se sagnula i klizila ustima oko glavića njegova kite, sisajući lagano i trzajući vrhom jezikom, dok su moje ruke milovale njegovu osovinu i igrale se njegovim jajima. Počeo je stenjati, a kad sam ga pogledala, oči su mu bile zatvorene.

Tada sam primijetio da nas taksist promatra u svom ogledalu. Na trenutak sam prestao sisati i rekao mu da ako nas želi gledati neka barem stane uz rub pločnika, da ne bismo imali nesreću. Učinio je to odmah.

Nasmiješio sam se taksistu, Lezbejska akcija uživo je bio prilično zgodan crnac, a on mi je uzvratio osmijeh. Zatim sam se okrenuo natrag prema Hubbyjevu kitu i nastavio ga sisati i vrtjeti jezikom oko vrha. Već sam imao jednu ruku među nogama, jebao sam se prstima i igrao se klitorisom, bio sam vrlo mokar i topao. Ne samo da sam živio u skladu sa svojom fantazijom, već sam imao i gledatelja koji me gledao. Trljala sam vrhom prsta u malim krugovima oko klitorisa i svako toliko bih zarila dva prsta duboko u svoju macu.Sve to vrijeme nastavila sam raditi na mužičevoj kiti, samo što sam ga sada uzimala sve dublje i dublje sisajući ga sve jače i jače.

Odjednom sam čuo buku, podignuo sam pogled i vidio taksista kako se penje preko prednjeg sjedala na stražnje. Već se skinuo gol, a njegov veliki crni kurac poskakivao je naprijed-natrag dok se penjao. Ispružio sam ruku i stavio ga na njega, i kvragu, sad kad bolje razmislim, taksist je imao još veći kurac.

Taksist je stao iza mene i skinuo bluzu. Nasmijao se kad je vidio da nemam gaćice na sebi, a što se mene tiče mogao me je odmah krenuti tucati. Ali on mi je povukao suknju dolje, a ja sam podigla svako koljeno dok je skliznuo s mojih nogu. U isto vrijeme, muž mi je skinuo gornji dio i sada sam klečala potpuno gola, na stražnjem sjedalu taksija, usred bijela dana, s golim crnim neznancem iza mene i polugolim mužem ispred mene, koji Sada sam sisao sve jače i jače.

Hubby je taksistu dodao kondom i rekao mu da uživa. Taksist je stavio ruke na moje bokove i gurnuo svoju zdjelicu uz moju guzicu, a njegov crni kurac odmah se našao na mojim mokrim usnama. Želje ukrajinske mladenke poštom Malo sam izvio leđa kako bih mu dao kut, a on je bez problema zario cijeli svoj kurac pravo u moju pičku. Osjetila sam kako ulazi u mene što je više mogao, a onda je polako počeo kliziti taj kurac unutra i van iz moje mace, izvlačeći ga gotovo do kraja, a zatim me ponovno duboko jebeći. Nakon nekog vremena posegnuo je jednom rukom i počeo jesti moj klitoris. Njegova druga ruka pridružuje se mojoj muževoj stiskanju sisa ugađajući mi bradavice, a zatim prelazi na drugu sisu. I naprijed i natrag.

Vidio sam da ću doći, pa sam mu rekao da malo uspori, jer želim da dođemo svi zajedno ako je moguće. Tada Patuljasto veliko dupe mužić rekao da se sprema upucati svoj teret, pa sam rekla taksistu da to opet učini jako, što je i učinio.Kako je moj orgazam bio sve bliži i bliži, sisala sam SVOG muža jače, a onda sam osjetila kako njegov kurac počinje pulsirati.

Stenjao je sve glasnije i glasnije, a onda sam osjetila kako se ukočio, uhvatio me zatiljak za kosu, gurnuo svoj kurac duboko u moja usta, a prvi njegov nalet udario je u nepce. Sljedeći nalet udario mi je u stražnji dio jezika, a zatim mi je usta ispunio ostatak njegove zeze.

U tom trenutku, taksist mi se kurio u macu i njegovi prsti na mom klitorisu dotjerali su me preko ruba, a ja sam vrištala najbolje što sam mogla s ustima punim dođi i kuri, tijelo mi se treslo dok sam dolazila i dolazila.

Kako je intenzitet mog vrhunca jenjavao, isisala sam mužikov kurac, izvukavši sve iz njega i progutavši ga. Taksist me i dalje dobro i jako ševio, pa sam nastavila sisati sve dok nije ponovno postao čvrst, što je trajalo samo minutu ili tako nešto. U tom sam trenutku pitao taksista želi li mi upucati svoj teret u usta ili u macu, a on je samo rekao da je skoro stigao. Osjetila sam kako ubrzava tempo, a onda me njegova zdjelica udarala po guzici sa svakim potezom prema dolje, a obje su mu ruke stiskale i držale moje sise i snažno mi povlačile bradavice. To me natjeralo da doživim još jedan veliki orgazam za noć. Znao sam da je blizu svršavanja, pa sam ga ohrabrivao govoreći stvari poput: "Jebi me, taksistu, jebi moju vruću macu svojim velikim crnim kurcem. Želim da uđeš duboko u mene!"

Muž mi je rekao da šutim, jer mu ne mogu pušiti dok pričam, a on nije htio da prestanem.

Napokon sam osjetio kako taksisti postaju tvrdi. Počelo je pulsirati, a onda je viknuo i osjetila sam kako njegov prvi nalet jizma eksplodira u kondom. Tijekom drugog naleta, osjetio sam da mi je sva mokra u pički. Znao sam da je kondom puknuo. Pucao je toliko snažno da se činilo kao da je upravo ispraznio cijelo svoje tijelo unutar moje pičke. Ispružila sam ruku kako bih zgrabila njegov omekšavajući kurac dok je klizio iz mene, trljajući njegov ljepljivi kurac duž mojih usana i klitorisa.Nešto od njegovih je iscurilo iz moje pičke u ruku, a ja sam to utrljala po trbuhu i sisama.

Zatim sam se okrenula i povjerila svoju guzicu u smjeru muža. Shvatio je nagovještaj, zgrabio me za bokove i zabio svoj kurac točno tamo gdje je curila volja taksista. Počeo me jako jako jebati, a ja sam zgrabila taksistijev kurac i uzela ga u usta, sišući ga koliko god sam vrijedila, želeći da i taj crni kurac eksplodira u mojim ustima.

Nakon otprilike pet minuta ozbiljnog dubokog grla njegov kurac je ponovno počeo pulsirati, i bez upozorenja, ovaj put mi je ispalio još jednu čašu u usta. Progutao sam što sam mogao, ali nešto mi je iscurilo kroz usta baš kao što je iscurilo iz moje pičke prvi put.

Ubrzo nakon toga, mužić se počeo brzo i bijesno udarati o moju guzicu, a onda je viknuo i osjetila sam kako mi drugi put puni macu. Ubrzo je njegov potrošeni kurac ispao iz moje nasapunane mokre pičke. Nastavio sam lizati i sisati taksistov kurac neko vrijeme, ali onda je rekao da se mora vratiti na posao, pa se popeo na prednji dio, obukao se i upalio motor.

Smijao sam se, "Mrzim kad se samo jebu i bježe!"

Obojica su se tome dobro nasmijala.

Muž se također obukao, ali Prijevod onesposobljena strana nevjesta sam samo ležala neko vrijeme dok smo se vozili potpuno goli na stražnjem sjedalu taksija usred bijela dana s dvije hrpe koje su istrčale iz moje mace i još jednom na mom licu i sisama. Neko sam se vrijeme igrao klitorisom i macom, trljajući spermu koja mi je još uvijek curila oko usana. Stavio sam dva prsta u svoju picu i klizio ih unutra i van, trljajući krugove oko klitorisa drugom rukom.

Kad sam znao da se spremam doći, podigao sam noge na naslon prednjeg sjedala, sa široko raširenim nogama, kako bi se taksist mogao dobro pogledati u svom ogledalu, a onda sam se frigao što sam jače mogao dok nisam vrisnula od zadovoljstva.Val za valom intenziteta pulsirao je kroz mene, i došao sam na nešto što se činilo kao dvije minute bez prekida.

Kad je bilo gotovo, srušio sam se na sjedalo i pokušao doći do daha. Zatim sam začuo zavijanje. Bila je grupa tinejdžera u automobilu pokraj našeg koji su svjedočili cijeloj stvari.

Nekoliko minuta kasnije stigli smo u hotel koji smo iznajmili za noćenje, a kad je muž pokušao platiti kartu, taksist je rekao da plaća kuću.

Ovaj događaj dogodio se prije dobrih petnaest godina, a od tada smo ga ponavljali na razne načine mnogo, mnogo puta. Prvi ti, bio je naš najmilosrdniji.