Gene Simmons ženu golu

Miran dan na plaži sa sretnim završetkom - Alfie

Te su se avanture dogodile prije nekog vremena kad smo Sophia i ja bili u braku trideset godina. Za našu posebnu godišnjicu odlučili smo prvi put posjetiti Kaliforniju. Htjeli smo se provozati obalom od San Francisca do San Diega, posjetiti neka zanimljiva mjesta i kušati odličnu hranu, glazbu, povijest, vino i plaže fantastične obale Kalifornije. Upoznali smo divne ljude tijekom naše vožnje. Kada Amerikanci znaju da ste Englez, vrlo su ljubazni i uslužni. Sjećanja na ovo putovanje griju nas u hladnim zimskim večerima.

Nakon I devojke iz Ukrajine nekoliko dana istraživanja San Francisca i gledanja nekih nevjerojatnih znamenitosti, krenuli smo put juga.

Na kraju prvog dana pronašli smo vrlo dobar hotel u blizini Montereya. Večerali smo u hotelu i nakon večere u baru razgovarali o tome da nađemo plažu na koju bismo idući dan otišli. Bili smo toliko zauzeti obilaskom San Frana da nam je trebao dan za odmor i oporavak. Odjednom smo ušli u raspravu s prijateljskim lokalnim parom, Peter ellis tits fl i Judy koji su imali neke ideje.

Don je prolazio kroz razne plaže kad je Judy rekla:

»Nisam siguran da je to prikladan med. To je nudistička plaža.'

Sophia i ja smo se pogledale i nasmiješile. Oduvijek smo htjeli ići goli na plažu, ali budući da smo iz Engleske, nikada nismo imali priliku.

'Gdje je to?' upitala je Sophia, pokušavajući ne zvučati previše oduševljeno.

Don nam je nacrtao kartu kako se nalazi u prilično udaljenom području, dok je Judy pokušavala ne izgledati kao da ne odobrava.

Te smo večeri u sobi razgovarali o mogućnostima. Dugo smo o tome razgovarali u krevetu i zaključili da je to idealna prilika jer nikada nećemo upoznati nikoga koga poznajemo i nitko neće upoznati nas. Oboje smo bili uzbuđeni.

Kako smo oboje u srednjim pedesetima, a Sophia je rodila troje djece, oboje imamo nešto više oblina nego kad smo bili mlađi, ali volim njezino tijelo. Ima sjajnu guzu i bokove, a grudi su joj čvrste. Nazvao bih je prsatom i s oblinama.Osim toga, ljeti voli držati svoju macu obrijanom i glatkom. Iako smo zajedno od kad smo Tinejdžerska grudi su bile totalno tinejdžeri, oduvijek smo se voljeli seksati, sada možda ne tako često, ali kad to radimo, uvijek je dobro.

Doručkovali smo i uzbuđeno razgovarali o tome što ćemo pronaći na plaži. Možda bi bilo pusto i mogli bismo ga imati samo za sebe. Možda bi bilo zauzeto lijepim mladim ljudima koje bismo mogli pogledati. Nakon što smo pojeli, pokupili smo nekoliko velikih ručnika iz hotela i odvezli se, slijedeći kartu koju nam je Don nacrtao.

Dugo smo se vozili uokolo pokušavajući pronaći plažu na karti, ali smo konačno stigli do malog parkirališta za koje smo mislili da izgleda vjerojatno i istovarili svoje torbe. Zatim smo se dugom, vijugavom stazom spustili do plaže. Gene Simmons ženu golu Trebalo je dosta vremena da pronađemo plažu, tako da je kad smo stigli bila sredina poslijepodneva. Znali smo da smo na pravom mjestu kada smo naišli na znak s natpisom 'Odjeća nije obavezna nakon ove točke'. Ovdje smo bili.

Budući da je bio vikend, iako nije bilo gužve, ljudi su bili prilično raštrkani i dobro smo razgledali one koji se sunčaju dok smo hodali tražeći odgovarajuće mjesto.

Bilo je tu mješavine starijih ljudi, ali oko nas je bilo nekoliko vrlo privlačnih ljudi. Oboje smo provjerili talent i nije se činilo da ima previše mješovitih parova. Bilo je dosta tipova, a Sophia je dobro pogledala mnoge kite u emisiji, iako mi se činilo da su uglavnom gay.

Prošetali smo do drugog kraja plaže, najudaljenijeg od parkirališta jer se činilo tišim. Pronašli smo lijepo mjesto i Sophia i ja smo raširili svoje ručnike, nervozno skinuli odjeću, pogledavajući se i hihoćući, a zatim legli. Ručnike je grijao vrući pijesak ispod i bio je nevjerojatan osjećaj. Sad kad smo to učinili, mogu reći da nema ništa ljepše na svijetu od ležanja gola na vrućoj, sunčanoj plaži s blagim morskim povjetarcem. Penis mi je otvrdnjavao i nisam imao Latina tinejdžerske besplatne slike vruće nad njim.Pogledao sam svoju prekrasnu ženu i ona je trljala kremu za sunčanje po cijelom prednjem dijelu vrata, grudima, trbuščiću, obrijanim preponama i nogama. Zatim se okrenula na prednju stranu, dobacila mi tubu losiona i rekla: 'Utrljaj mi ovo na leđa, hoćeš li, Alfie?'

Počeo sam od njezinih ramena i stigao do križa. Nanosio sam joj losion na guzu i gornji dio bedara i počeo ga umasirati u njezinu kožu. Njezino je tijelo bilo toplo, a meni je postajalo vruće. Malo je raširila noge kako bih joj dohvatio unutarnju stranu bedara. Pustio sam prste da lutaju i četkam joj golu macu. Bila je vrlo opuštena i nije me pokušavala zaustaviti, pa sam nastavio.

Utrljao sam joj losion u stražnji dio nogu i došao do njezinih obraza, nježno joj trljajući vršcima prstiju usne. Nakon minutu-dva zavukao sam palac u njenu vruću i već mokru macu. Opet, nije me pokušala zaustaviti pa sam počeo kliziti palcem unutra i van nje dok sam kažiprstom istovremeno masirao njezin klitoris. Budući da nismo bili previše blizu drugih, a ja sam klečao nad njom okrenut prema moru, nitko je nije mogao čuti kad je počela tiho stenjati.

Kad joj to radim kod kuće, lagano podiže kukove dajući mi bolji pristup njezinom skliskom prorezu, što mi omogućuje da palac brzo guram unutra i van nje i sada je to učinila. Počela je ispuštati svoje seksi zvukove stenjanja dok sam palcem sve brže i brže masirao njezin klitoris. Unutar nekoliko minuta počela je snažno svršavati.

'Vau, uživala sam u tome', predla je nakon toga. Očito se osjećala napaljeno nakon što se skinula i osjetila toplinu sunca na svom tijelu, plus sve gole muškarce koji su ležali okolo. Zahihotala se.

Nakon što smo neko vrijeme ležali na suncu, odlučili smo da je najbolji način da budemo manje sramežljivi prošetati plažom i pokazati drugima sve što imamo. Prošetali smo do drugog kraja plaže, blizu ulaza, držeći se za ruke, pa opet nazad. Putem smo vidjeli svakakva tijela.Bilo je čak i nekoliko samaca. Za ove nikad ne biste mogli reći jesu li gay ili ne, ali u svakom slučaju vjerojatno su tražili malo voajerskog uzbuđenja i egzibicionizma. Bio sam prilično siguran da Sophia uživa u pogledu.

Hladan, mokar pijesak uz rub vode bio je sjajan pod našim nogama u kontrastu s toplim suncem koje nas je obasjavalo dok smo goli hodali plažom. Moj se kurac njihao s jedne strane na drugu, dok su Sophijine prekrasne grudi lagano poskakivale gore-dolje dok smo koračali. Uživali smo u slobodi da budemo goli i uživali u pogledu na neka lijepa tijela.

Kad smo se vratili našim ručnicima, primijetili smo da se netko smjestio blizu nas. Mladić, u dobi od oko tridesetih godina, postavio je svoju deku ne više od 15 stopa od naših ručnika. Nasmiješio se i pozdravio kad smo sjeli. jebanje sa nepoznatom devojkom Koledž Popili smo piće i počeli razgovarati.

'Jeste li vi Englezi?' upitao.

Objasnili smo da jesmo i ovo nam je prvi put na nudističkoj plaži i bili smo malo nervozni.

'Nema potrebe za nervozom.' On je rekao. 'Oboje izgledate sjajno, iako pomalo blijedo.'

Kao što je svjedočio njegov preplanuli ten, bilo je očito da mu golo kupanje nije novo. Zvao se Joe, školski učitelj. Imao je vrlo dobro tijelo i bio sam pomalo ljubomoran ako ćemo istinu. Dok smo sjedili i razgovarali, on je stajao ispred nas i Sophia ga je dobro pogledala dok je utrljavao ulje u njegova prsa, ruke i noge. Gornji dio tijela bio mu je bez dlaka, Of hristina kseniya ruski ruski čvrstom guzom, a debeli mu je penis tromo visio. Dok je nastavljao utrljavati ulje u područje prepona, primijetila sam, kao što je Sophia sigurno primijetila, da mu penis postaje sve deblji i dulji te pomalo čvršći. Shvatio je da se počeo uzbuđivati ​​pa je sjeo na svoju deku. Dok smo nas troje razgovarali, nisam mogao ne primijetiti kako provjerava Sophiju. Dakle, on nije bio homoseksualac, nije je očito promatrao, ali ju je provjeravao i Sophia je morala biti svjesna toga.

Sjedeći na ručniku kakav je bio, Joe je imao prekrasan pogled na Sofijine grudi i njezinu prekrasnu macu.Mislim da mu se namjerno izložila, da vidi hoće li dobiti reakciju. Smiješila se i vrlo ugodno čavrljala s našim susjedom i uživala u njegovom društvu, mora da je primijetila i način na koji su njegove oči lutale prema njezinim otvorenim nogama. Bože, je li uživala u svom poslijepodnevu!

Nešto kasnije odlučili smo se rashladiti i okupati, igrali smo se u vodi dosta dugo. Već je bilo kasno poslijepodne i plaža se postupno čistila, a ljudi su se vraćali u svoje hotele na večer. Sada je okolo bilo malo ljudi. U nekom trenutku Joe je sigurno odlučio otići u šetnju ili plivati ​​jer kad smo se vratili svojim ručnicima, nije ga bilo u blizini, iako su sve njegove stvari još uvijek bile tamo.

Legli smo na ručnike i ja sam utonula u san. Malo kasnije sam se probudio. Sophia je i dalje drijemala, a ja sam je promatrao nekoliko minuta. Silno sam je želio. Priljubio sam se uz nju, a ona se okrenula na bok stražnjicom prema meni. Uhvatili smo se žlicom i za nekoliko sekundi bio sam tvrd kao kamen. Sophia je stavila ruku na moj kurac i počela ga milovati.

Kako je sada bilo prilično pusto, mazili smo se nekoliko minuta dok sam joj rukama masirao grudi. Zatim sam skliznuo rukom s njezinih grudi na njezinu macu. Kliznuo sam prstom u njezinu vlagu i polako ponovno počeo raditi prstom u njoj. 'Alfie. Želim te u sebi.' rekla je.

Pomaknuo sam se nekoliko centimetara tako da je glavić mog penisa samo dodirivao njezinu macu. Sophia je učinila ostalo tako što se spustila nekoliko centimetara nabijajući se na moj tvrdi kurac.

Tek što sam počeo polako uvlačiti kitu unutra i van iz njezine glatke mace, Joe se vratio. Očito je plivao dok je stajao i brisao se ručnikom, gledajući nas dolje sa svoje pozicije udaljene oko 20 stopa. 'Proklet.' Mislio sam. Usporio sam glađenje i razmišljao o tome da prestanem. Sophia je to sigurno osjetila jer je šapnula:

»Nemoj stati. Koledž transseksualnost Trebam to.' Požurivala je. 'Molim.'

Vratio sam se svom zadatku, a Sophia je tiho zastenjala.

Oboje smo gledali kako Joe suši donji dio tijela. Kako je to učinio, penis je ponovno počeo rasti, ovaj put nije pokušao sakriti svoju erekciju.

Do sada više nije bilo šanse da se zaustavi. Joe nas je promatrao i smiješio se. I dalje sam polako ulazio i izlazio iz njezine glatke mace.

Sve do sada, jer nismo željeli da itko vidi previše od onoga što radimo, žlicom smo žličili sa Sofijinim nogama prilično zatvorenim oko mog penisa. Dok je Joe sjedio na pokrivaču okrenut prema nama, odlučila se malo pomaknuti. Mislim da je u ovom Gene Simmons ženu golu Sophia odlučila da želi postaviti test za Joea. Dok sam nastavljao svoje pokrete, ona je polako podigla svoju nogu na moju i postupno se otvorila. Sada je njezina maca bila potpuno otkrivena kako bi Joe uživao u očima, a ja sam mogao bolje pristupiti njoj. Držao sam joj nogu više tako da je bila širom otvorena i da je Joe mogao dobiti sjajan pogled na mene kako klizim unutra i iz nje.

Bacio sam pogled preko Sofijinog ramena i vidio da je Joe sada promijenio položaj. Sada je klečao na svojoj dekici, njegova debela erekcija u ruci, i bilo je jasno da uživa u našoj predstavi. Nasmiješila sam mu se da mu dam do znanja da je u redu. Uzvratio je osmijeh. Počeo je polako trljati gornji dio oko glave, a zatim je počeo raditi rukom gore-dolje po debeloj osovini. Drugom mu je rukom gladio jaja, cijelo vrijeme gledajući u mene kako ulazim i izlazim iz svoje žene, raširenih nogu da ih cijeli svijet vidi. Sve troje smo bili uzbuđeni i brzo smo se približavali orgazmu.

Sophia je počela glasno stenjati i bijesno desnom rukom počela trljati klitoris. Mogao sam reći da je bila blizu i dala je sve od sebe da ne dođe. Srećom, nisam dugo čekao jer sam ubrzao i zabio se u nju. Zabacila je glavu unatrag i uzdahnula: 'O, Bože, da.' kad je ponovno doživjela orgazam, a sokovi su joj tekli dok je nastavila trljati klitoris.

Kad sam osjetio da dolazim, izvukao sam kurac iz Sofijine mace i poprskao joj tekućinu po trbuhu i zdjelici.Pogled na moje sokove po Sophijinom golom tijelu, dok je njena mokra maca još uvijek bila potpuno otkrivena, bio je previše za Joea. Ležala je raširenih nogu, trljala natečeni klitoris i promatrala Joea, koji je sada teško disao. Uz konačno gunđanje, gledali smo kako gusta bijela tekućina curi iz njegovog penisa na pijesak između nas. Nekoliko impulsa njegova soka izbilo je na pijesak i nastavio se maziti dok mu se disanje usporavalo.

Svi smo se srušili na svoje ručnike. Joe se nasmiješio i legao na leđa, dok mu je još uspravni penis ležao na trbuhu. Nakon što je prošlo nekoliko minuta, Sophia je predložila da ona i ja odšetamo do oceana kako bi ona mogla počistiti. Proveli smo neko vrijeme u vodi umivajući se, ali nismo puno pričali. Kad smo se vratili, naš voajer je otišao. Laknulo nam je što je otišao jer nismo bili sigurni kakav bismo razgovor mogli voditi s potpunim strancem nakon što smo ga pustili da nas gleda kako vodimo ljubav dok je masturbirao na našu egzibiciju.

Sophia i ja smo se osušili na suncu prije nego što smo se obukli i spakirali svoje stvari. Tek kad smo se skoro vratili u hotel, konačno je rekla nešto o onome što se dogodilo tog poslijepodneva.

'Seks dok netko drugi gleda bilo je fantastično; Bio je to jedan snažan orgazam i kad sam vidio Joea kako masturbira, postalo je još bolje. Nema sumnje da mi je jako teško pasti vidjeti stranca, znajući da sam ja to uzrokovao.'

Zaključili smo da nas je Joe vjerojatno odabrao jer ga je Sophia vidjela kako hoda gore-dolje plažom mnogo prije nego što se smjestio kraj nas.

Imali smo odličan seks u hotelskoj sobi sljedećeg jutra nakon razgovora o iskustvu i nakon kasnog doručka i odjave, krenuli smo na put, nadajući se našim daljnjim avanturama.