Idi popuši moj kurac

Sljedećeg jutra Tom nas je dočekao na doručku. "Nema problema", nasmiješio se. "Imali su mjesta za sutrašnji let."

"Fantastično", uzviknula je Suzie. "Provedimo dan istražujući. Želim vidjeti nešto od ostatka otoka."

Tom i ja smo se složili, iako mislim da nitko od nas nije to imao na umu. Bili smo više zainteresirani za nastavak našeg istraživanja Suzie. Ali njezina je ideja bila unajmiti čamac i vodiča koji će nas odvesti do nekih zabačenih mjesta duž prekrasne obale otoka.

U jednom trenutku sam se morala ispričati. Kad sam se vratio za stol, njih dvoje su veselo čavrljali, poput starih prijatelja. Osjetio sam ubod ljubomore, koji je odmah nadjačala ta mentalna slika njih kako plešu zajedno. Izgledali su pomalo posramljeno kad sam sjeo, kao da su razgovarali o nečemu što nisam trebao čuti.

Nakon doručka, Tom je otišao u grad vidjeti nešto o čarteru. Suzie i ja vratile smo se u svoju sobu i nastavile tamo gdje smo stale noć prije. Za sat vremena sam upucan. Čak ni Suzie nije mogla izmamiti još jednu erekciju iz mog jadnog sirovog penisa. Činilo se kao da može nastaviti unedogled. Zaspao sam i nisam se probudio sve dok nisam osjetio Suzienu ruku na svom ramenu kako me drma.

"Hajde", rekla je. "Zakasnit ćemo. Tom je nazvao i rekao da se nađemo za pola sata dolje na plaži. Rekao je da ima sjajan brod i vodiča koji poznaje otok kao svoj džep."

Navukli smo kupaće kostime, spakirali malu torbu s nekom laganom odjećom za plažu, sandalama, kremom za sunčanje, itd., i odjurili do plaže, gdje nas je Tom dočekao nekoliko minuta kasnije u velikom blještavo-bijelom motornom kruzeru. Izašli smo i popeli se na brod.

"U redu, Johnny", viknuo je Tom.

Kruzer je uz tutnjavu oživio i polako se udaljio od plaže. Podigao sam pogled i ugledao visokog crnca iz bara u straćari kako sjedi za kormilom. Idi popuši moj kurac Okrenuo se i nasmiješio nam se, a jarka sunčeva svjetlost bljeskala je na njegovom zlatnom zubu. "Kako si, čovječe. Kako je lijepa dama."

"Oh." Suzie je poskočila smijući se. "Sjećam te se." Okrenula se i sagnula, pokazujući mu svoje lijepe punđe. "Zapamti me?"

Nasmijao se, duboka zemljana tutnjava. "Sjećam se."

Odvezli smo se do točke otprilike milju uz obalu od odmarališta. Još uvijek sam mogao vidjeti naš hotel u visokoj zgradi, dok nismo zaobišli točku. Odatle se obala oštro usjekla u strmu padinu bujnih zelenih brežuljaka koji kao da su se uzdizali ravno iz vode. Odjednom je Jamajka postala primitivni otok u džungli, daleko od otmjenih turističkih hotela i blještavih apartmana s vremenskim dijeljenjem. Na zelenim obroncima nije bilo znakova civilizacije osim povremene grube kolibe s pocinčanim metalnim dimnjakom koji je virio kroz krov. Tom i Suzie i ja gledali smo u stjenovitu obalu s tihim poštovanjem, priznajući po prvi put svoj status gostiju, pa čak i uljeza, u ovom raju divlje i prirodne ljepote.

Tom je na trenutak sišao dolje. Kad se vratio, u ruci je držao Suzien izgubljeni bikini. "Jedan od tipova jutros je otišao u šetnju plažom. Mora da je ovo pronašao gdje ga je voda isprala", lagao je Tom.

"Da", Suzie se nasmijala. – Sigurno jest. Podigla je komadiće tkanine. Bilo je mnogo manje od odijela koje je nosila. – Možda se odem presvući.

Tom se nasmiješio i odveo je do kabine, a zatim je prišao i sjeo sa mnom na podstavljenu klupu koja se protezala preko krme. Grlena tutnjava motora i pljuskanje brazde ugušili su naše glasove, dopuštajući nam da razgovaramo nasamo, a da ga Johnny ne čuje za kormilom, udaljenim samo deset stopa.

"Kako ste pronašli Johnnyja?" upitala sam, dok me nejasna sumnja nagrizala utrobu. – Naletjeli smo na njega jučer dok smo šetali gradom.

"Kakva slučajnost", uzviknuo je Tom. – Preporučili su ga u iznajmljivaču čamaca.

"Da. Prilična slučajnost, rekao bih." Sumnja je ostala, miješajući se s nervoznim iščekivanjem koje nije bilo nimalo neugodno.

Tom se nije previše bavio time da me uvjeri.Prešao je na druge, zanimljivije teme. "Rekao mi je da poznaje otok koji je uglavnom pust u ovo doba godine. Ronioci na koraljima ga očito koriste kao neku vrstu polazne baze u proljeće kada odlaze u potragu za crnim koraljima. Moglo bi biti zanimljivo vidjeti ronilački kampi sam otok. Johnny kaže da je prekrasan."

"Zvuči." Hladno sam zastala. Suzie se uspinjala stepenicama iz kolibe i bila je posve gola.

"Oh, upravo sam shvatila kako bi bilo glupo nositi to odijelo", zahihotala se kad nam je ugledala lica. "Evo ga, moj zadnji dan na otoku prije nego što se vratim na snijeg i hladnoću, moja posljednja prilika da sunčam svoje gole punđe. Osim toga, to nije ništa što još niste vidjeli. Sada se pomaknite, želim lagati dolje i upijte malo sunca."

Tom i ja smo ustali i pustili je da legne na klupu. Talija Jebi se mama Bila je prekrasan prizor, a Johnnyju to nije promaklo. Zurio je u nju s kormila s istim čudnim izrazom koji smo vidjeli na licima ispred malog bara u straćari dan prije. Sjajno sunce koje svjetluca na vodi, zelene padine. Suzieno slatko tijelo bilo je uokvireno u raju prirodne ljepote. Mislila sam u sebi da nikad nisam vidjela nešto tako bolno lijepo, tako neodoljivo poželjno. Odjednom me uplašilo što je Tom i Johnny vide ovakvu. Mogao sam samo zamisliti kako bi takva vizija djelovala na njih. Ova bi situacija mogla izmaći kontroli.

Tom mi je uputio ironičan nečitljiv osmijeh i slegnuo ramenima. "Suzie," tiho je rekao, "nemoj da te opeče sunce. Bolje stavi kremu za sunčanje."

"Oh, u pravu si", složila se Suzie, ne otvarajući oči. "Hoće li netko to izvaditi iz torbe, molim?"

Vrećica je bila tik do Tomova stolca, pa ju je podigao i s korijenom iščupao plastičnu bočicu kreme za sunčanje. Kad joj ga je pokušao dati, Suzie je samo ležala zatvorenih očiju na žarkom suncu. "Izvolite", rekao je Tom pristojno, da privuče njezinu pozornost.

"Oh", zastenjala je Suzie ne podižući pogled."Spasilo me ovo sunce. Ne mogu se pomaknuti. Hoćeš li mi ga staviti?"

Tom je na trenutak bio zapanjen mogućnošću. Bio sam još više šokiran. Ovo je išlo u neistražen teritorij. Znao sam da ću to morati zaustaviti sada ili dovesti do logičnog završetka. Bio sam uplašen, ali nevjerojatno uzbuđen. Nikada ni u najluđim maštarijama nisam zamišljao takav prizor.

Tom me pogledao tražeći znak. Zadrhtala sam i nehotice podignula pogled prema Johnnyju. Oči su mu bile uperene naprijed, a lice mu nije nudilo ništa. Napokon sam slegnula ramenima i nasmiješila se Tomu, zatim se zavalila u stolicu i pustila sudbini da ide svojim tijekom.

Oklijevao je samo trenutak. Zatim je špricnuo kuglicu kreme u svoj dlan i počeo je pažljivo nanositi na Suzieno lice. Zatim joj je obradio ramena i ruke, polako se spuštajući prema njezinim grudima svojom laganom milujućom masažom.

"Pobrinite se da ga stavite najdeblje tamo gdje sam sva bijela", uputila ga je Suzie.

Tom je radosno poslušao, trljajući dodatnu šaku u svaku od njezinih bijelih grudi. Disanje joj se ubrzalo, a tijelo kao da joj je napeto. Napokon su Tomove ruke kliznule preko njezinih napetih ružičastih bradavica i ona je tiho uzdahnula.

Nastavio je spuštati se preko njezina ravnog trbuha sve dok nije došao do čiste bjeline oko njezine stidne mrlje. Suzie se opet napela od iščekivanja. Tomove su ruke velikodušno raširile kremu za sunčanje preko novootkrivene kože, ali nisu zalutale u čekajuću toplinu između njezinih nogu. Mogao sam osjetiti njezinu frustraciju kad se Tom spustio na njezina stopala i počeo nanositi kremu prema gore preko njezinih nogu, prvo potkoljenica, zatim preko koljena do bedara. Jebi se mama Jelena Golubović Upravo Tranny s malim sisama je završio, njegovi su se prsti konačno pomaknuli između njezinih bedara i nježno joj okrznuli natečene stidne usne. To ju je natjeralo da se lagano izvija, baš kad je on završio, govoreći: "Eto ga. Sva namazana."

Suziene su se oči otvorile. Nenamjerna dvosmislenost na trenutak je prekinula njezinu ležernu pozu. Lice joj je malo pocrvenjelo, ali je samo promrmljala: "Hvala."

"Vi ste dobrodošli."

Plovili smo dalje, postupno se navikavajući na naš nevjerojatan ukras na palubi. Kad se Suzie okrenula, Tom je još jednom učinio tu čast, pažljivo utrljavši kremu za sunčanje u svaki centimetar njezine stražnjice i samo lagano zadirkujući osjetljiva područja između njezinih nogu. Sumnjala sam da je točno znao kakav učinak ima na nju i da mu je to bila upravo namjera.

Nakon otprilike sat vremena krstarenja uz obalu, Johnny je okrenuo brod od kopna i zaputio se u otvoreni ocean. Na horizontu se uskoro pojavio mali otok, a dvadesetak minuta kasnije vezali smo se za sirovi dok koji su izgradili ronioci koralja.

Činilo se da je otok dugačak manje od jedne milje, sastavljen od skupine niskih zelenih brežuljaka koji su naglo izranjali iz vode. Drveće i grmlje posječeno je kako bi se stvorila mala čistina na mjestu gdje se pristanište spajalo s kopnom. Naslon s hrapavim slamnatim krovom bio je jedini zaklon. U zemlji prirodnog sjaja, kamp nije bio spektakularan. Ali otok, koji je ležao tiho i sam u širokom prostranstvu oceana, imao je dojam tajanstvenosti i obećanja egzotične avanture za naše svjetovne oči srednjeg zapada.

Johnny nas je odveo na obalu i pokazao nam kamp. Suzie je odjenula pokrivalo za plažu za ekspediciju, ali to nije nimalo ublažilo napetost koja mi je hvatala želudac kad joj je Johnny pomogao sići s broda do pristaništa. Svi smo znali da ona ne nosi ništa ispod oskudne navlake. Činilo se kao da je okrenula ploču. Sad nas je zadirkivala.

Kamp se pokazao zanimljivijim nego što se činilo. Ronioci su za sobom ostavili male hrpe odbačenih crnih koralja nepravilno razbacane po čistini. Johnny je objasnio da se roniocima isplati samo na obalu donijeti najfinije komade. Kroz ono što su odbacili prolazili su slojevi mekšeg crvenog koralja. Smrvio bi se u majstorovim rukama kad bi ga pokušao oblikovati u nakit i drangulije koje su turisti bili voljni kupiti.Međutim, u tim gomilama šljake u moru još uvijek možete Pokorno žensko ropstvo domove mikroskopskih stvorenja koja su izgradila ove otoke.

U blizini nagiba, nekoliko kompleta izbijeljenih kostiju bilo je položeno na samom obodu čistine. Bili su to ostaci malih morskih pasa koji su se previše približili roniocima. Kosti su poredane oko čistine kao ponuda duhovima dubina. Ronioci su vjerovali da u kostima postoji moćna magija i da ih more ne može odnijeti, iako je njihov logor tako zaštićen.

Suzie je htjela istražiti ostatak otoka. Raslinje drveća, grmlja i vinove loze bilo je neprobojno, pa smo se držali uz obalu i obilazili otočić. Veći dio puta vodio je preko izlomljenih koralja obale, ali nakon sat vremena Velike lezbejske grudi teškog hodanja došli smo do prekrasne plaže od sitnozrnatog bijelog pijeska. Prešli smo gotovo tri četvrtine puta oko otoka. Čistina i naš brod bili su udaljeni manje od pola milje.

"Vau," uzviknula je Suzie, "ovo je savršeno. Idemo na ručak i piknik na plaži. Ovo je raj."

Jedini problem s tim bio je taj što su se ručak i sva oprema vratili na brod. Pogledala sam Toma i on je uzvratio pogled meni. "Johnny", rekao je, "bi li mogao otići po čamac. Možeš ga donijeti i usidriti ovdje s plaže."

"Nema problema", nacerio se Johnny.

Prije nego što je uopće nestao u džungli na rubu plaže, Suzie je odbacila pokrivač i jurnula u vodu. Izgledala je tako lijepo i prirodno u ovom idiličnom okruženju, da smo Tom i ja samo stajali i gledali je neko vrijeme. "Uđite, ljudi", viknula je, "voda je fantastična."

Odlutali smo do mjesta gdje su se valovi nježno valjali po pijesku. Voda je bila ugodno hladna. Dalje, Suzie je zaronila u jednu od dvije patike, dajući nam primamljiv bljesak golih punđi.Kad je prišla i vidjela nas kako ulazimo, rekla je: "Što, jesam li ja jedina koja je ovdje gola. Nosit ćeš te kupaće čak i u vodi?"

To nas je posramilo da bacimo odijela, a ja sam s određenom nelagodom primijetio da je Tomov kurac duži i deblji od mog. Ali što možete učiniti. Ja sam ono što jesam i to je sve što jesam. Možda bi, kad bih pojeo malo špinata, učinio za moj kurac isto Filmski isječci ispod bijelih tinejdžera je učinio za Popajeve bicepse.

Ali Suzie nije zanimala naša oprema. anksioznost price Smijala se Idi popuši moj kurac prskala, a mi smo svi ronili i plivali u dasci sve dok čamac nije došao oko točke i Johnny ga je lagano spustio prema plaži. Usidrio se na oko četiri stope vode i izišli smo po ručak i deku. Nakon što nam je dao ono što nam je trebalo za piknik, zaronio je sa strane u lijepom trkaćem skoku i otplivao na plažu uz nekoliko snažnih zamaha. Kad je konačno ustao u vodi do koljena, njegova široka leđa izgledala su poput Tritona koji izlazi iz dubine.

Johnny je bio jedini na sebi u kupaćem kostimu, što se Tomu i meni činilo pomalo neudobnim. Svoje smo vratili čim smo stigli do obale. No činilo se da Suzie to ne smeta. Htjela se osušiti na suncu, rekla je.

Sjedili smo na dekici i jeli fantastičan obrok od neke vrste otočke piletine koja je dolazila iz trgovine koju je Johnny preporučio. Johnny je sjedio s nama, iako ne bez određene razine klasne ili rasne napetosti. Ali, kao dobri liberalni Amerikanci, Tom i ja smo naporno radili na stvaranju genijalnog i egalitarnog razgovora. Suzie je to uvelike olakšala, čavrljajući kao da smo sve stare prijateljice. Kako je vrijeme prolazilo, postajalo nam je sve ugodnije s golom Suzie među nama. Bilo je ugodno, a meni bi bilo još ugodnije da nije bilo prepuno toliko značenja.

Kad smo završili, Suzie je sišla do vode. Sjedila je tamo gdje su valovi nestali, hladeći noge u mokrom pijesku. Svako toliko, posebno jaki razbijač zapjenio bi se do nje i ohladio je od struka prema dolje.Tri mužjaka sjedila su na pokrivaču i gledala. Naš razgovor je skrenuo na sporadične nepovezane komentare o mjestu, vremenu itd.

Johnny je napokon ponudio nešto pravo. "Imaš lijepu ženu, čak i ako je bjelkinja." Dobrodušno se nasmijao kako bi pokazao da ne misli ništa svojim usputnim spominjanjem rase.

Iznenadila me njegova primjedba. Do tada je govorio malo, osim odgovora na izravna pitanja. “Hvala”, promucao sam.

"Da", složio se Tom. "Trebali ste vidjeti kakav je dojam ostavila na moje dečke sinoć. Kad sam ih jutros ispraćao, nisu mogli razgovarati ni o čemu drugome. Nadam se da se Suzie svidio naš mali trik koliko i njima."

"O da", nasmijala sam se. "Znaš da je bila ljuta na mene jer sam bio tako nekreativan do tog trenutka. Rekla je da gubimo dragocjeno vrijeme ovdje, ali ta mala bijega je to nadoknadila, velika stvar. Vidiš da nastavlja tamo gdje smo mi stali. "

"Koji trik izvodiš s njom, čovječe?" Johnnyjevu je suzdržanost svladala znatiželja.

Rekao sam mu kako smo to učinili, zašto, i opet, koliko je Suzie uživala u tome.

"Ta je dama dobila hrabrost, čovječe. Dokle ona ide s ovim stvarima?"

Pogledao sam Toma i ponovno Johnnyja. Zatim sam slegnuo ramenima. – Valjda ćemo vidjeti.

Johnny je mudro kimnuo. "Pretpostavljam."

Kao na znak, Suzie je ustala i suočila se s nama. "Pa hajde. Karlo Zagorac Jebi se mama Idemo Dvije ženke u seksu Zatim se okrenula i pojurila u vodu.

Tom ju je promatrao na trenutak, prije nego što je ustao i spustio svoje gaće. "Meni izgleda dobro. Što kažeš, Johnny. Danny?" Zatim je otrčao do vode i zaronio.

Johnny je ustao i počeo se baviti uzicom na svojim kratkim hlačama. "Da, čovječe. I ja plivam." Činilo se da mu je malo neugodno zbog gubitka kratkih hlača, ali konačno je izašao iz njih, okrenut licem Pavel novotny porn mene.

"Ideš li, čovječe?" upitao je okrećući se prema meni.

Sranje. Kurac mu je bio dugačak šest inča u mirovanju i debeo otprilike kao bejzbolska palica.Ne samo da su moji seksualni rezervoari iskorišteni od posljednja dvadeset četiri sata seksa sa Suzie, nego su me u ovoj gomili očito nadmašili i Tom i Johnny. Bio sam posebno osjetljiv na ovaj nedostatak jer je Suzie bila tako očito vani, spremna da je netko ubije.

"Silazim za par minuta", rekla sam mu. – Ti samo naprijed.

Zakaskao je u vodu, a ja sam ga gledala dok se nije približio Suzie. Promatrao sam izraz njezina lica kad je prvi put ugledala njegovu opremu. Pogled je bio pogled iznenađenja nakon kojeg je ubrzo uslijedila fascinacija. Otrgnuo sam pogled i počeo skupljati ostatke ručka. Sve sam to stavio u istu platnenu torbu i hladnjak u kojem smo to nosili na plažu. Odlučio sam da ću ga odnijeti natrag na brod, kao nešto što ću raditi dok diskretno držim Suzie na oku. Nisam skinuo odijelo da odšetam do broda, ali drugi to nisu primijetili. Pljuskali su se do pješčanog spruda na pučini i sjedili su u zbijenoj grupi u vodi do gležnjeva, okrenuti prema van prema malim valovima koji su Teen nudistička priča filefactory file nježno oprali. Kad sam došao do čamca, bili su udaljeni oko 20 metara. Otvorio sam još jedno pivo i sjeo gledati, nekako znajući što ću vidjeti. Bio sam ispunjen čudnom, utrobu parajućom mješavinom straha i iščekivanja.

Mislim da smo u tom trenutku svi znali o čemu se radi, ali trebalo je vremena da se tome pristupi. Činilo se da je Tom previše pristojan da bi se uvjerio. Johnny je zadržao svoju uobičajenu suzdržanost, suzdržanost koju je usvojio kako bi se zaštitio od društvenih i rasnih napetosti koje je osjećao među tim imućnim bijelim strancima. Suzie nikada nije podigla svoje male egzibicionističke igre na višu razinu, razinu intimnog kontakta. Nije imala plan igre koji bi je vodio. Ali sljedeći potez očito je ovisio o njoj.

Sjedili su tamo i razgovarali nekoliko minuta. Zatim je Suzie ustala i zaronila u dublju vodu gdje se pješčani sprud naglo spuštao prema otvorenom oceanu. Izronila je oko deset stopa ispred njih, a zatim ponovno zaronila.Iznenada je Tom izvučen s pješčanog spruda u duboku vodu. Nije se pokušao oduprijeti, spustivši se s osmijehom. On i Suzie prišli su zajedno, vrlo blizu jedno drugom i smijući se. Suzie je stavila ruke na njegova ramena i ponovno ga gurnula ispod, podigavši ​​se napola iz vode, prikovavši mu lice za svoj donji dio trbuha. Zadržala ga je ondje na trenutak, smijući se i pljačkajući me. Zatim se odgurnula i ponovno pala, prilazeći Johnnyju da ga uvuče u igru. I on je propao. Suzie mu se popela na leđa i jahala ga uokolo, ali, koliko god bio snažan plivač, Johnny nije mogao održati glavu iznad vode sa Suzie na leđima. Vratio se na pješčani sprud i ispuzao iz duboke vode, a Suzie je i dalje jahala. Zatim ju je uhvatio za noge i ustao. Suzie je morala omotati ruke oko njegova vrata kako bi izdržala. Njezine su grudi bile zgnječene o njegova ramena, a njezin pubični brežuljak o križna dijela njegovih leđa.

Igrali su se u surfanju sljedećih dvadesetak minuta, a njihove igre postajale su sve intimnije. Otvorio sam još jedno pivo, baš kad su njih troje gazili na obalu. Bili su malo dalje, pa sam izvadio dalekozor. Kao da sam sjedio na dekici s njima, jedina razlika je što ih nisam čuo. Nježno ispiranje oceana utopilo je sve zvukove koje su proizvodili.

Suzie je ležala na leđima, puštajući Toma i Johnnyja da joj priđu. Smjestili su se s obje strane nje i počeli joj masirati ramena, trbuh i grudi. Činilo se da Suzie uživa u pozornosti. Čak sam i kroz dalekozor mogao vidjeti valove seksualnog uzbuđenja kako teku kroz nju. Nakon nekoliko minuta toga, Suzie je ispružila ruku i uzela po jedan kurac. To je bio signal dvojici muškaraca da klizne rukama još malo niz njezino tijelo. Posegnuli su joj između nogu i protrljali vruću kutiju. Gotovo trenutno, Johnnyjev kurac je narastao do svoje najveće duljine i debljine, praktički izbivši iz Suziena stiska.Pomaknuo se između njezinih nogu i počeo trljati vrh svog debelog crnog penisa gore-dolje po prorezu njezinih usana. Suziena je glava bila zabačena unatrag, usta su joj bila otvorena u iščekivanju. Tom joj je nježno trljao grudi.

Odjednom sam vidio kako velika ljubičasta glava Johnnyjevog penisa sklizne u nju, zbog čega je nehotice izvila leđa, a glava joj je skakala s jedne na drugu stranu. Nikad prije nije imala nešto toliko u sebi i bojao sam se da će je povrijediti. Ali Johnny je bio oprezan, nježno se ljuljajući u nju djelić po inč. I Suzie se nije bojala. Željela je više. Ubrzo je počela odgurivati ​​Johnnyja, zauzimajući sve više i više njegove dužine, ritmički krik dopirao je do mene sa svakim drhtavim udarcem. Mogao sam čuti, kao i vidjeti, prvi orgazam svoje žene pod postojanim udaranjem Johnnyjeve šipke.