Ekstremni analni trening

Napomena autora:

Ova priča sadrži teme bračne indiskrecije koje se možda neće svidjeti svim čitateljima. Sve je u dobroj zabavi, a povratne informacije su uvijek dobrodošle.

Već sam pisao o svojoj supruzi Madison i njezinoj ljubavi prema svemu zabavnom. Praktične šale, večeri igara, ples, atletika i najnoviji dodatak: zadirkivanje njezine usko povezane skupine prijatelja s posla. Ne morate čitati druge priče da biste uživali u ovoj, samo znajte da je do sada sve bilo u dobroj zabavi i lagao bih kad bih rekao da nisam pronašao dobru dozu humora i uzbuđenja u njezinu rascvjetanom egzibicionizmu.

Maddie je suprotnost sramežljivoj. Ona je ljubazna, pustolovna, privržena i dražesna, a čak iu svojim kasnim 20-ima odbija dopustiti da njena razigrana energija splasne. Ona je sićušna stvarčica, 5'1" ili tako nešto, ali ima sjajno, zategnuto tijelo koje odgovara njezinoj mladenačkoj bujnosti. Savršena puna prsa 32B, obavezno veliko dupe, valovita plava kosa ošišana tik iznad ramena, dražesno blago pjegavo lice s velikim, nevinim očima dobrodošlice i osmijehom koji nikada ne silazi.

Ljeto se bližilo kraju, ali je još bilo vruće koliko može biti. Maddien uredski tim bio je kostur ekipe na poslu dok su viši rukovoditelji i drugo osoblje išli na ljetni odmor. Nitko u njezinom Amber valletta gole fotografije nije imao djece, pa su oni na kraju bili zaposleni u dvorcu dok su svi ostali na poslu odlazili u Disneyland.

Sada kada je škola ponovno počela, a svi su se roditelji vratili u ured, Maddien tim odlučio je da je dobra ideja nagraditi se tako da unovče neke od svojih ogromnih gomila odmora otići na Party seksi haljina djevojka nevjesta izlet na Floridu. Neću reći gdje, ali voda je bila čista, a piće jeftinije nego u Fort Lauderdaleu. Ako znaš, znaš.

Maddie i ja smo bili jedini bračni par koji je dolazio. Pridružio nam se njezin voditelj tima Larry (poznat i kao "šef") i njezini suradnici Tom, Phil i Cal.Nekoliko drugih njezinih prijatelja s posla htjelo je poći s njima, osobito njezini prijatelji Lena i Peter, ali rasporedi nisu bili usklađeni. Njihovoj frustraciji nije pomoglo ni to što ih je Phil uvjeravao da će "poslati slike" u grupnom chatu svog tima.

Ako niste čitali druge Madison priče, divlje fotografije postale su neka vrsta interne šale s njihovom grupom. Maddie i dečki prije su se dobro nasmijali nekim slikama s zabave na bazenu ranije tijekom ljeta koje su bile raskošnije nego što se očekivalo, a koje su dospjele u tekstualnu nit s prijateljima s posla, pa je Philovo obećanje da će Da podučavam latinski obavještavati doista bila sol. rana za svakoga tko nije mogao stići na ovo putovanje.

Nakon leta bez incidenata, sletjeli smo na Floridu. Njezin šef, Larry, unajmio je kratki kombi za prijevoz ljudi koji nas je sve mogao odvesti do mjesta gdje smo odsjeli, ali on nije bio najsigurniji gradski vozač, pa sam odlučio preuzeti volan za kratko putovanje do odmaralište na plaži u kojem smo iznajmili nekoliko soba dok je Larry sjedio pokraj mene ispred i upravljao. Kombi je imao oko 12 sjedala, što je Larry smatrao dobrom idejom budući da nismo znali tko može doći u vrijeme rezervacije, tako da je bilo dovoljno mjesta za širenje.

Unatoč tome, dečki su se naravno svađali oko toga tko će sjediti uz Madison. Phil je pobijedio, skliznuvši na sjedalo do Maddie u drugom redu.

Svi su se smjestili, a mi smo krenuli. Bilo je dovoljno rano navečer da sunce još nije zašlo, a pogledavši retrovizor, vidjela sam da Phil nije gubio vrijeme zagrlivši Madison dok su oboje uzbuđeno čavrljali o prolazećim palmama i kućama od štukature koje se doimaju tako egzotično za nas Srednjozapadnjake.

Madison je bila vrlo osjetljiva osoba, pa se činilo da joj uopće ne smeta ruka kolegice prebačena preko njezina ramena. Bila je udobno odjevena za putovanje, nosila je majicu bez rukava i kratke hlače za vježbanje.Nastavio sam bacati poglede u zrcalo i primijetio da Phil između svojih pokreta kroz prozor stalno stavlja svoju slobodnu ruku na Maddienu golu nogu, točno oko sredine bedra.

Sve su bile vrlo bliske prijateljice, a činilo se da ona uopće ne reagira, pa sam pretpostavio da to nije velika stvar, a budući da sam u braku s Madison sedam godina, navikao sam se na njezinu sklonost probijanju barijere dodira. Ekstremni analni trening u svakoj prilici, bilo je prirodno da su njezini prijatelji činili isto. Madison je samo bila ljepljiva. Ponekad je imala problema s razlikovanjem razigranog i seksualnog, što ju je često dovodilo u nevolje, ali je imala granice koje je grupa poštovala.

Ipak, napravio sam mentalnu bilješku da držim oči na dečkima. Madison je bila sklona zanijeti zabavom trenutka, i iako mi svakako nije smetao povremeni zadirkujući bljesak kože ili razigrano štipanje, nisam želio da se igraju hvatanja za guzicu cijelo putovanje.

Štoviše, na ovom putovanju bili su samo dečki. Obično bi Madisonina najbolja prijateljica i najbliža suradnica, Lena, bila u blizini kako bi skrenula barem dio pozornosti dečki. Lena je bila vrlo privlačna, a u njezinoj odsutnosti, Maddie bi bez sumnje kompenzirala zadirkivanje koje se obično dijelilo između dviju lijepih djevojaka. Bio sam malo razočaran što neću Seks djevojaka iz snova Lenu na plaži, jer je to što sam je mogao promatrati obično bio "dio dogovora" kad god bi njihova grupa izvodila pohotne smicalice. Madison se uvijek zanijela, ali Lena je obično zaostajala samo jedan korak.

Stigli smo u naš hotel neposredno prije zalaska sunca. Bili smo oko pola milje od plaže, ali svejedno je izgledalo kao fantastičan pogled. Parkirao sam kombi, a svi su se otkopčavali i iskakali van kako bi se probili do stražnje strane kako bi zgrabili svoje torbe. Upravo sam izašao kad sam čuo Madison i Phila kako se smiju iz kombija. Ponovno sam zavirio unutra i činilo se kao da joj Phil pokušava pomoći da se otkopča. Nakon nekoliko sekundi smijanja i migoljenja, zaigrano ga je udarila po ruci.

"Stani. Ti si kreten, Phil!" viknula je bez pravog bijesa.

"Hej, muzejska pravila, Phil: gledaj, ne diraj", viknula sam u kombi s lažnom strogošću.

Phil je brzo podigao obje ruke iznad glave, a Madison je iskoristila priliku da otkopča vlastitu kopču i popne mu se preko krila kako bi izašla iz kombija, odmahujući glavom i smiješeći se.

Phil se cerio od uha do uha i konačno se otkopčao i izašao iz kombija iza Maddie. Svi smo uzeli torbe i krenuli prema recepciji.

"Čemu se to smijalo?" upitala sam Maddie dok smo hodale malo iza momaka.

"Uf, ništa", odgovorila je uz hihot. "Kopča mi je zapela, pa sam zamolio Phila da mi pomogne. Pristao je, ali onda me umjesto toga Studentska djevojka striptize priča za bok i počeo me škakljati."

Maddie je bila prilično škakljiva; čak ju je i spomen škakljanja tjerao u splet ruku i nogu. Svatko tko je škakljiv zna da kada se pročuje za njega, postoji 10 puta veća vjerojatnost da će ga zaškakljati. Ipak, ovo je bio rani pokazatelj da su dečki bili rijetki u svojim uobičajenim glupostima. Još jednom sam mentalno zabilježio da kupim malo aspirina za neizbježnu glavobolju koju će mi zadati.

Prijavili smo se na hotelskom stolu i razdvojili se u svoje sobe kako bismo iskrcali svoje stvari prije nego što odemo na plažu u šetnju uz zalazak sunca. Madison i ja smo imali svoju sobu, a drugi dečki su imali dvije sobe odmah do naše sa po dva kreveta. Sobe su bile spojene, tako da smo lako mogli otvoriti vrata između soba kako bismo se svi družili navečer.

Madison i ja odlučile smo ne obući kupaće kostime jer je već bilo prilično kasno, pa smo samo zadržale svoju putnu odjeću i krenule natrag u dvoranu upoznati se s dečkima. Osjećao sam neko neizgovoreno razočaranje dok je Madison koračala potpuno odjevena, a ne u bikiniju. Dečki Ne, ti umukni također bili još uvijek odjeveni, iako je nekoliko njih zamijenilo kratke hlače i cipele za kupaće hlače i sandale.

Pješačili smo pola milje do plaže, što je trajalo dulje nego što sam očekivao, solidnih 20 minuta kroz grad na večernjoj vrućini od 90 stupnjeva. Madison je skinula majicu bez rukava da bi nosila samo sportski grudnjak, a Phil i Tom također su otišli bez majica.

Kad smo stigli, sunce je zašlo, a plaža je bila uglavnom prazna. Srećom, tu je bio bar tik uz pijesak, pa smo svi svratili na hranu i piće. Larry je kupio prvu rundu pića, čime je započeo lanac pritiska vršnjaka da Tom, Phil, Cal i ja učinimo isto.

Nakon pet ili šest pića, svi smo bili u različitim fazama pripiti, ja najmanje pijana, a Madison na granici s pljuskom. Odrezali smo je nakon četiri margarite, ali i to je puno za djevojku njezine veličine. Podmirili smo račune i nespretno se vratili preko grada prema hotelu.

Usput smo stali po sanduk piva u dućanu, a zatim krenuli prema hotelskim sobama, a Madison je pijana skakutala od osobe do osobe na koju će se osloniti za podršku dok smo išli, razgovarajući o poslu, planovima za sutra na plaži i više puta pitajući je li netko vidio njezinu izgubljenu majicu bez rukava koja je vjerojatno ostavljena u baru. Bilo je tek oko 22 sata, pa smo odlučili otvoriti susjedne sobe i malo se družiti prije nego što se vratimo.

Dečki i ja smo otvorili nekoliko piva i stavili sva 3 sobna televizora na isti kanal, što nam je svima bilo urnebesno u pijanom stanju. pušenje na kolenima Medicinski Svi su se družili u našoj sobi koja je bila na jednom kraju reda, s Philom i Tomom u srednjoj prostoriji i Larryjem i Calom u krajnjoj prostoriji.

Madison je najavila da se ide istuširati jer je bila znojna od vruće šetnje te je počela prekapati po torbama, nasumično bacati odjeću, kupaće kostime i toaletne potrepštine.

Razgovarao sam s Larryjem i Calom o sportskoj drami koja se događala u to vrijeme kad smo čuli huku i viku Toma i Phila.Okrenuo sam se i ugledao Madison kako se izvlači iz svojih kratkih hlača na otvorenom, sada noseći samo svoj sportski grudnjak i odgovarajuće bezobrazno donje rublje.

"Da, Maddie," Tom je uzviknuo, "Skini to. Sada je zabava!" Naglasio je šalu skidanjem vlastite majice ponovno u pijanoj aproksimaciji scene s Magic Mikeom.

"Ti želiš!" Maddie je uzvratila smijehom, skupljajući svoje kratke hlače i razigrano ih bacajući Tomu. "Već ste me vidjeli u kupaćem kostimu. Kako je ovo drugačije. Sačuvajte to za sutra, nije da to i više nećete vidjeti na plaži!"

Naglasila je svoje razigrano razmišljanje kratkim, seksi plesom, njišući tijelom i prelazeći rukama niz prsa, trbuh i bokove, a zatim se zamahom okrenula da se istušira, dok joj je donje rublje pokazivalo malo obraza dok se udaljavala .

Sve su oči bile uprte u Maddie dok je oprezno teturala do kupaonice i pustila vodu, napola zatvorivši vrata, ali ih ne zabravivši.

Nisam puno razmišljao o maloj pijanoj predstavi. Madison nije bila sramežljiva i svi su vidjeli više od ovoga između kvarova garderobe na radnim satima u tvrtki i zabava na bazenu ranije tijekom ljeta. Bio sam gotovo iznenađen što je nisam morao sprječavati da se skine za tuširanje pred svojim kolegama, da budem iskren. Nekoliko pića i odjeća često joj prestanu biti važni.

"Hej, Hugh, bi li netko od nas trebao otići tamo i paziti da se ne posklizne?" upitao me Tom, s blagim pijanim sjajem u Ekstremni analni trening ideja. Hoćeš da ti slomim ruku, Tome?" Pljunula sam uz snažan smijeh.

Činilo se da Tom vaga svoje mogućnosti, pa sam svoju izjavu naglasila snažnim udarcem po njegovom ramenu. Dečki su se svi smijali, a mi smo se vratili gledanju kakvog god MTV sranja bilo na televiziji i razgovoru o nadolazećem početku nogometne sezone.

Nakon 20-ak minuta, Madison je izašla iz kupaonice, labavo umotana u bijeli hotelski ručnik.

"Eno je!" Cal ju je pozvao."Baš smo htjeli poslati Toma da provjeri kako si!"

"To je moglo biti lijepo", rekla je Maddie iskreno. "Imao sam toliku vrtoglavicu da sam morao sjesti pod tuš i nisam bio siguran hoću li moći izaći."

Čuli smo njezine riječi, ali svačiju pozornost privukao je lijeni čvor na vrhu njezina ručnika koji se postojano opuštao dok se njihala u pospanom, pripitom pokretu, s rukama iznad glave dok je drugim ručnikom sušila svoju plavu kosu .

"Čini se da je netko spreman predati se", rekao sam dok sam se pomicao da je pridržim prije nego što izgubi ručnik ili padne. "Larry, je li u redu ako je malo položimo u tvoju sobu na drugom kraju?"

"Naravno", odgovorio je Larry s očinskom iskrenošću. "Maddie, popij malo vode, dušo. Sutra nas čeka dug dan na suncu."

Mogao sam osjetiti razočaranje na drugoj strani sobe dok smo krenuli prema vratima susjednog apartmana da malo položimo Maddie u drugu sobu.

"Oh, hvala što misliš na mene, Larry!" Madison je zacvrkutala, skočila s moje ruke i uskočila Sud za tinejdžere apsolutno tinejdžerski sud Larryju na brzinu zagrli laku noć. Kad je odskočila, ručnik je napokon popustio zbog kretnje.

Madison je gledala kako ručnik pada s onoliko iznenađenja koliko je mogla skupiti u svom pijanom stanju. Brzo je odlučila požuriti u zagrljaj kako bi se smirila i pokrila prednju stranu, ispustivši kratak, paničan vrisak. Čvrsto se privila uz Larryja, koji je samo stajao poput telefonskog stupa.

Njezino dobro isklesano dupe bilo je izloženo cijeloj prostoriji, koja je odmah obasjana zvižducima i smijehom, čak i Madison i mene. Svi osim Phila, koji je pojurio u kupaonicu obaviti nuždu samo sekundu ranije, dobili su prvi nesmetan pogled na njezino zategnuto tijelo, potpuno golo straga. Madison je stajala i smijala se, a njezino je golo tijelo još uvijek čvrsto stisnuto uz Larryja u očajničkom pokušaju da sakrije prednju golotinju, ali nije se trudila pokriti guzicu.

Nakon nekoliko sekundi smijeha, podigao sam njezin ručnik i ponovno smo ga omotali oko nje, dajući sve od sebe da njezine sise pritom ne budu izložene šefu. Sudeći po tome kako je izgledao iscrpljeno, nisam siguran koliko smo dobro obavili posao.

Ovog je puta čvrsto držala ručnik, i s rumenim licem i sjajnom večernjom odjavom, krenuli smo prema Larryjevoj sobi na kraju hodnika. Pitao sam je želi li da joj uzmem piževe, ali rekla je da ih nije ponijela jer imamo svoju sobu, a ona ionako obično spava gola.

"Pa, to je bilo malo više nego što sam planirala za danas", rekla je Madison uz pripit osmijeh. "Koliko su mogli vidjeti. Valjda su me konačno svi vidjeli golu?" Obrazi su joj bili rumeni od alkohola i pomalo srama.

"Mislim da nitko nije vidio prednju stranu, ali svi smo imali prilično dobar pogled na tvoje dupe na nekoliko sekundi, bez Phila, koji je bio u kupaonici", rekao sam. "Svi su mislili da je to prilično smiješno, mislim da im ne smeta previše. Kad ste zagrlili Larryja, izgledao je poput jelena u svjetlima farova. Vjerojatno bi uživao da nije bio toliko iznenađen."

"O moj Bože, Hugh. Haha. Je li netko slikao?" - upitala me Madison, na moje veliko iznenađenje.

Nisam o tome ni razmišljao. Mislim da nitko nije izvadio telefone i da je cijela stvar bila gotova za nekoliko sekundi, pa sam bio prilično siguran da to nitko nije snimio kamerom.

"Ne, ne mislim tako. Zašto pitaš?" razmišljao sam.

"Bilo bi tako smiješno staviti to u grupni chat. Medicinski prvo gay iskustvo Svi ostali s posla bili bi toliko ljuti da nisu došli. Ne znam zašto, samo mi se čini smiješno, to bi učinilo prva noć izgleda zabavno", rekla je s pospanim osmijehom.

Uzvratio sam smijeh i poljubio je u čelo. Rekavši to, ušuškao sam je u Larryjev krevet i ona se gotovo istog trena onesvijestila.

Vratio sam se u našu hotelsku sobu na drugom kraju reda da se još malo družimo. Dečki su apsolutno ljutili Phila jer je propustio spektakl. I sam se ritao.

"Kvragu. Jebi ga. Ne mogu vjerovati da se to dogodilo. Je li netko dobio fotografiju?" upitao je u očaju.

"Ha. To je smiješno. Upravo me pitala istu stvar", rekao sam dečkima. "Mislila je da bi bilo smiješno zadirkivati ​​ostale u vašem grupnom chatu jer nisu mogli doći i pokazati im kakvu su zabavnu večer propustili."

Phil je otvorio još jedno pivo i sjeo na jedan od kreveta da se duri dok je gledao TV. Družili smo se još neko vrijeme, možda do ponoći ili tako nešto kad su se ljudi počeli umarati. Larry i Cal otišli su se presvući dok smo Tom, Phil i ja ispijali posljednje pivo. Larryja i Cala nije bilo možda 5 minuta kad je Cal ušao natrag u sobu.

"Hej, Hugh, trebaš li pomoć pri premještanju Madison natrag ili želiš da se sruši ovamo večeras. Larry i ja bismo mogli paziti na nju ili možemo zamijeniti sobe ako želiš", rekao je Cal.

"Ne, hvala, ali već smo se raspakirali", pokazao sam prema Madisoninoj zbrkanoj torbi, dok su njezine stvari bile razbacane posvuda. "Odnesimo je natrag ovamo."

Dao sam Philu svoje pivo i otišao u drugu sobu gdje je ona spavala. Ušavši u sobu, vidio sam Madison kako zvuči zaspala na trbuhu, mažeći jastuk, obilno slini. Također sam primijetio da je skinula pokrivač i da joj je guzica ponovno bila potpuno otkrivena s Calom i Larryjem u sobi.

"Stišao sam klimu, ali ona stalno skida pokrivače", brzo je rekao Larry, kao da bi mogao biti u nevolji. Bezbrižno sam ga slegnuo ramenima da mu dam do znanja da je u redu.

Upravo u tom trenutku, Tom je ušao u sobu i skoro mu ispalo pivo.

"Jebote, oprosti, samo sam htio vidjeti treba li ti ruka da je nosiš," rekao je Tom, razrogačenih očiju, potpuno fiksiranih na Madisonino dupe.

"Ima jedva stotinu funti, mislim da ću biti dobro", rekao sam uz smijeh dok sam zgrabio pokrivač s poda da je pokrijem.

"Oh!" Tom je uzviknuo. "Čekaj malo, zar nije htjela ovakvu sliku da pokaže koliko su se ljudi zabavili na zabavi. Da dokumentira noć?"

Zbog ovoga sam zastao.Rekla je da bi voljela da ima fotografiju spuštanja ručnika, a nije da već postoje gore njezine fotografije. Možda sam bio pijaniji nego što sam mislio, ali razmišljao sam o toj ideji. Ipak je to bila samo njezina guzica. Svi važni dijelovi bili su spušteni, a ona je stvarno željela sliku.

"Ona je to rekla", priznao sam s malo oklijevanja. "I to je prilično smiješno. Možda možemo uzeti jednu, ali pričekajmo do jutra prije nego što je pošaljemo bilo gdje kako biste je mogli pitati za dopuštenje. I morate obećati da ćete je izbrisati ako ona to kaže."

Svi su se složili, a Tom je izvadio svoj telefon da snimi sliku. Prije nego što je uspio, Cal se uključio.

"Oh, čekaj, bi li bilo bolje da je nas nekoliko na fotografiji tako da je očito da smo se slikali na ovom putovanju?" upitao je Cal.

Pretpostavljam da je to imalo smisla i ostali su se složili. Nakon što su razmislili o pozi, odlučili su se da Tom i Cal stoje sa strane kreveta iza nje, zajedno zveckaju pivom i smiješe se u kameru dok Madison leži gola na trbuhu, uglavnom samo s njezinom stražnjicom i malom sisom sa strane. fotografija. Larry je slikao Tomovim telefonom i ispalo je prilično smiješno.

Maddie je ležala na trbuhu, tako da joj se nisu vidjele sise, a noge su joj bile samo malo raširene; Mislim da nije dovoljno daleko da bi itko mogao vidjeti njezinu macu straga. No definitivno je bio dobar pogled na njezino vitko tijelo sa strane. Vidjele su joj se cijele dužine noge, guzica i lice (iako djelomično zakopano u jastuk). Shvatio sam da dok se na fotografiji uglavnom vidi samo strana njezine guze, dečki su je vjerojatno puno bolje vidjeli s mjesta gdje su stajali točno iznad nje. Njihova lica potvrđivala su ovu teoriju, široko se osmjehujući dok su tiho navijali nad njezinim otkrivenim tijelom.

Budući da su imali sliku, dečki su sada svi samo stajali okolo i vodili neugodne razgovore dok su bacali poglede sa strane kako bi se divili Madisoninom tijelu dok su se njezina leđa polako dizala i spuštala uz njezino nježno disanje. Osjećajući da je trenutak prošao, konačno sam stavio plahtu preko nje, nježno je okrenuo na leđa i podignuo da je odnesem natrag u našu sobu. Tanka plahta je vrlo detaljno ocrtavala njezino tijelo, a mogli ste razaznati izbočenje bradavica. Hodao sam brzo.

Odveo sam Maddie u krevet, a dečki su se smjestili u svoje sobe, pa smo zatvorili susjedna vrata preko noći. Trebao sam se ponuditi da zamijenimo jastuke s Larryjem jer je Madison slinila po njegovom, ali vjerojatno bi ga mogao okrenuti. Nadam se da se nije zadržao na činjenici da je spavao ondje gdje je prije nekoliko minuta ležala moja gola žena, ali sam sumnjao da će izgubiti san zbog toga, bez obzira na to.