Filmski isječci ispod bijelih tinejdžera

Naš prvi put bio je onaj koji ću dugo pamtiti. Nije to bilo samo jednostavno spajanje dvaju tijela, već sjedinjenje tijela i duše. Počelo je kad sam se vratio kući nakon dugog dana na koledžu, ti si me čekao kod kuće i imao si čudan sjaj u očima. Imali smo planove da se preselimo zajedno negdje za nekoliko mjeseci, ali za sada smo bili u odvojenim stanovima i uživali u ukradenim trenucima intime. Pitao sam te što ti je na umu, ali stvarno nisam trebao . tvoje međunožje mi je dovoljno govorilo. Nisam mogao vjerovati da se nisi ozlijedio. Tiho predući, posežem dolje kako bih lagano protrljao vaše međunožje pod šatorom. Na ovaj meki i sugestivni potez tihi jecaj pobjegne s tvojih usana prije nego što me hitno poljubiš. Pritišćući me uza zid, polako prelaziš rukama preko mog trbuha i gore po leđima, oči su nam prikovane za pokrete jedno drugoga. Odmaknem se, "Dušo, idemo u moju sobu. OK?" Odgovaraš zvukom popustljivosti i vodiš me u spavaću sobu.

Kad sam ušao unutra, skinuo sam košulju brzim pokretom ruku, pala je beživotna na pod. Gledao si me, ležeći na svom krevetu, tvojih kapaka napola zatvorenih, s izrazom očitog zadovoljstva prikazanim na tvom zgodnom licu. Zatim sam otkopčao traperice i skinuo ih s nogavica. Ostavivši samo svoj crni satenski grudnjak i crvene satenske gaćice, dopuzao sam do kreveta i pitao te sviđa li ti se ono što si vidio/slineo. Nježnim osmijehom, a zatim brzim poljupcem potvrđuješ očito, tvoja ruka se pruža da dotakne moju dojku i osjeti svilenkastu kožu mog trbuha. Zavalila sam se Filmski isječci ispod bijelih tinejdžera skinula grudnjak, grudi su mi pale u tvoje željne ruke, divlji i vrući osjećaji tekli su mi gore-dolje po kralježnici dok si gnječio i povlačio moje bolne sise. Malo sam zavapio dok si ih zaigrano pljusnuo samo da vidiš kako su obojeni u vruću sramotnu ružičastu boju. Svidio mi se šamar, čudno. Zatim sam stavio tvoju ruku na svoje gaćice i pustio te da me maziš i dražiš kroz saten koji je neprestano vlažio.Tiho Priča milf fucking od potrebe, podignula sam se da petljam po tvojim trapericama. Filmski isječci ispod bijelih tinejdžera Prigušeno, suzdržano krkljanje ili stenjanje odjeknulo mi je u ušima od mojih petljavih ruku. Brzo ste se skinuli i stali ispred goli i jako, jako uzbuđeni. Tada sam znao da ovo čudovište koje sam probudio neće biti ispunjeno sve dok ne bude potpuno zadovoljno. Ovo je poslalo vruću vlažnu toplinu kroz moju jezgru koja je već curila.

Uz divlje režanje, gaćice se skidaju, skočim na ovu iznenadnu akciju, ali me to nije previše uznemirilo. Primijetio si moj skok, ali onda kad si prešao prstima i prešao preko mog seksa koji kaplje i tvoje usne su se spojile s mojima. Naša vrela tijela u plamenu od potrebe i požude, spustila se dolje pa sam sada bio na dnu, a ti si se nagnuo nada mnom. Razgovarali smo prije ovog puta o tome kako želimo provesti naše prvo vrijeme zajedno i odlučili smo da je s tobom na vrhu najbolji način da snažno i brzo zabiješ u mene. Ali prvo je trebalo predjelo.

Spustivši glavu, počeo si sisati moje sise kao izgladnjelo dojenče. Požudno sam stenjao dok si sisao i lizao moje sise naprijed-natrag s takvom strašću i takvom požudom. Osjetio sam kako si se našao protiv mene i kako me tvoja muškost bode u bok. Posegnuvši dolje, počeo sam te pumpati. Zapanjujuće, nisi još bio potpuno tvrd, pa si postao još tvrđi i deblji, a sa svakim sisanjem moje sise, povlačio sam tvoj kurac zadirkujući te obećavajući ono što slijedi. Mogao sam osjetiti precum kako curi na tvom vršku dok su mi se prsti igrali vrškom, a zatim se vukao niz osovinu, gladno sam lizao prste. Ubrzo si se umorio od svog napada na moje sise i spustio si se na mene tek toliko da baršunasti vrh tvoje kite samo dodirne vlagu mog grijanog bazena.

Plačući dok si me polako zadirkivao, posegnuo sam da ti zavučem ruku u kosu i povučem ti glavu niže kako bih te mogao poljubiti. Duboko smo se poljubili, usne su nam bile otvorene i jezici su se borili na način da nijedna strana nije pobijedila niti izgubila.Dok smo ljubili tebe polako utisnutu u moje djevičanske korice, razdvajajući svilene latice moje želje, ti si me konačno, potpuno i potpuno preuzeo. Dajući mom tijelu i umu vremena da se prilagode, Azijske twink slike si me uz sebe i tješio moje tjeskobe. Osjećala sam se konačno potpunom.

Sada je krenuo ritam, počeli su iskonski udarci i polagano senzualno zadirkivanje. Ovo je bilo baš kao što sam sanjao, vrela mješavina strastvenih pritisaka tvog tijela i senzualnih trljanja tvojih ruku oko mene pomogli su da moj san postane stvarnost. Uz poticajno milovanje i molećiv glas povećavate svoju brzinu. Nevjerojatan osjećaj strpljenja koji imate sa mnom stvarno se pokazao u žaru naše želje. Znali ste kada poslušati svoje iskonske porive, a kada ih se suprotstaviti.

Brzina i pritisak porasli su do mahnitog stanja, i ti i ja stenjali smo i uvijali se, željni obećanja oslobađanja. Tijelo mi se napelo, oči iskolačene kao da ih nešto pokušava iskočiti iz moje lubanje. Noge su mi se tresle dok si se sve jače i brže zabijao u mene. Ljuljali smo se jedno o drugo kao dva vala koja se dižu da se sudare jedan s drugim, a zatim padnu jedno o drugo poput polomljenih igračaka na hrpi. Vrištala sam i plakala sa svojim vrhuncem, a ti si čuvši moje urlanje radosti i senzualnog blaženstva pljusnuo u moju vruću utrobu.

Okrenuo si se natrag na krevet da legneš pored mene, moja glava se malo okrenula da te pogledam s ljubavlju. Opet smo se poljubili, ovaj put nježnije nego prije, nježno i lagano. Priljubljeni jedno uz drugo, držali smo se dok smo spavali.