Zrela vijetnamska maca

Pretpostavljam da bi priča trebala početi s malo pozadine o mojoj ženi i meni. Mi smo profesionalni ljudi koji žive na rijeci St Lawrence u području Tisuću otoka. U srednjim smo 50-ima i prije nekoliko godina smanjili smo svoj stil života (prodali smo veliku kuću i većinu stvari u njoj) kako bismo si mogli priuštiti jedrilicu i provoditi ljeta ploveći u i oko ovog prekrasnog kraja.

Prošlog ljeta odlučili smo produžiti naše krstarenje jezerom Ontario i odlučili smo oploviti jezero. Možda se nekima od čitatelja to ne čini puno, ali značilo je da ćemo ploviti nekoliko tjedana i proći ukupno oko 350 nautičkih milja. Trebalo je oko četiri dana da se stigne do početka jezera Ontario i bilo je mrtvo mirno; tako da smo prva dva dana morali motorirati. Svake smo se večeri zaustavljali u različitim gradovima, sastajali s nekoliko prijatelja i općenito krstarili što smo radili posljednjih nekoliko godina.

Naša sljedeća postaja bio je veliki grad Toronto, a savršeno mjesto za pristajanje broda bilo je na otoku Center, koji je veliki park kojim upravlja općina, samo nekoliko stotina metara od obale. Postoje trajekti koji voze tisuće ljudi naprijed i nazad na otok na piknike, igrališta i, naravno, plaže. Plan nam je bio ostati nekoliko dana i istražiti otok te iskoristiti trajekt da uđemo u grad i istražimo veliki grad. Stigli smo u sumrak nakon vrlo vjetrovitog dana na vodi; pa smo bili zadovoljni time da se samo vežemo, skuhamo kasnu večeru i odemo u krevet.

Ujutro smo bili dobro odmoreni i sretni što ćemo ostati ovdje nekoliko dana. Doručkovali smo i odlučili otići na jutarnje trčanje po asfaltiranim cestama na otoku (automobili nisu dopušteni). Dakle, otišli smo na trčanje od tri milje na vrelom suncu ranog jutra. Otprilike 100 jardi nakon trčanja, bili smo na pješačkoj stazi s mnogo znakova do plaže. Ovo je bilo odlično mjesto za trčanje i razgledavanje plaže u isto vrijeme.

"Hej, pogledaj to!" rekla je moja žena.Pa sam podigao pogled i vidio znak za "ODJEĆU PO IZBORNOJ PLAŽI"

"Ovo bi trebalo biti zanimljivo." rekla sam. "Idemo provjeriti."

Obično, kada smo u trčanju, ne volimo stati. Tek smo krenuli i znak nas je totalno šokirao. Nismo imali pojma da na otoku Center postoji nudistička plaža. U svakom slučaju, odlučili smo skrenuti sa staze i prijeći malu pješčanu dinu da pogledamo. Plaža je bila prekrasna i gotovo pusta. Bilo je samo desetak ljudi okolo jer je bilo rano jutro, ali sasvim sigurno, bili su goli koliko goli mogu biti. Nama najbliža osoba bila je jedina žena na plaži i radila je vrlo sporu Tai Chi rutinu. Zrela vijetnamska maca Kretala se postojanom, svrhovitom gracioznošću dok se savijala i rastezala kroz svoje pokrete. Koliko god ovo izgledalo čudno, bio sam usredotočen na njezin pokret, a ne na njezinu golotinju. Nemojte me krivo shvatiti, provjeravao sam je, ali sunce, pijesak i pokreti činili su bolju sliku od golotinje.

"Bože, volio bih provesti neko vrijeme hodajući gol ovdje. Što misliš?" upitao sam ženu.

"Yahhh, sigurna sam da bi." odgovorila je pomalo sarkastičnim tonom, ali je rekla: "Možemo trčati i završiti na drugom Izgledaju mršavi tinejdžeri kad se vratimo."

Područje za izbor odjeće bilo je dugačko oko četvrt milje, a na udaljenom je kraju bila ograda koja ga je označavala. Bio sam vraški uzbuđen zbog iznenadne mogućnosti da bi moja žena bila voljna hodati gola javnom plažom. Moj kurac je imao prvi pokret erekcije i pitao sam. "Hoćeš reći da ćeš hodati plažom gola?"

"Možeš ako želiš, ali na znaku piše 'odjeća nije obavezna' tako da ne moramo biti goli." odgovorila je.

Njezin odgovor nije bio baš "Ne!" tako da je život bio bolji, dok smo krenuli u bijeg. Žarenje u mojoj kiti nije se smanjilo, a stare kratke hlače za trčanje iznenada su postajale izbočene.Vrtjela mi se glava od mogućnosti da provodim vrijeme na nudističkoj plaži, a posebno od mogućnosti da moja supruga ide uz to.

"Hej, čekaj malo," pomislio sam u sebi, "samo razmišljam o ovome, a moj kurac je skoro tvrd. Što ću učiniti kada, i ako, ispustim svoje ladice u javnosti?" Do kraja trčanja nisam mogao misliti ni na što drugo. Bi li moja žena stvarno provela popodne na nudističkoj plaži. Bi li se naljutila na mene jer gledam druge žene. Bih li bio težak da me svi vide. Bilo je to najkraće trčanje od tri milje u mom životu. Nije to bilo zbog Masaža zena, već zato što sam bio potpuno usredotočen na plažu i niti jednom nisam razmišljao o bolovima trčanja. Tri milje kasnije, vratili smo se na ogradu i stajali na vratima.

"Hoćeš li to učiniti?" upitala je moja Playboy seks priča. Prije nego što sam uspio odgovoriti, vidjela je da sam skinuo majicu i da su mi hlače za trčanje bile oko gležnjeva. Skinule su se cipele i čarape i bila sam tamo, gola da me svi vide, očajnički se nadajući da mi kurac neće narasti. Nisam vršio pritisak na svoju ženu, ali sam se molio da ne poludi i odmah prekine cijelu ideju.

Zadržala je odjeću za trčanje na sebi. Moja žena nikada nije bila razborita ni na koji način. U našim mladim godinama nekoliko smo se puta kupali u mršavom s drugim prijateljima, ali te su epizode uvijek bile brzo skidanje i jurcanje u vodu što brže možete. Nisu bili ovakvi.

Dok smo se spuštali niz plažu, vidjeli smo kite, sise, guzice i međunožje. Bilo je to čudno iskustvo, ali smo gotovo odmah shvatili ono što smo godinama slušali o nudizmu. Nudistička odmarališta i golotinja nisu seksualni, već više osjećaj slobode i ushićenja.

Na plaži je bilo puno više muškaraca nego žena. Mnogi su bili feminizirani, a bili smo uvjereni da su većina homoseksualci. Gotovo do čovjeka, bili su totalno obrijani. Druga stvar koju smo odmah primijetili je tišina plaže.Svi su jednostavno ležali na ručnicima ili hodali gore-dolje poput nas, ali nije bilo vike, ni smijeha, ni vrištanja djece koja su bacala frizbije. U tom smislu nije bila poput većine plaža na kojima smo bili. Do drugog kraja plaže stigli smo za petnaestak minuta i bili smo spremni vratiti se do broda.

"Želiš li se vratiti poslijepodne, dragi?" Pitao sam.

"U redu, ali ja nosim svoje odijelo."

"Hoćeš li se ljutiti na mene ako budem gola?"

"Možeš raditi što želiš. Mogu svakoga gledati i čitati svoju knjigu. Hoćeš li biti gola, to ovisi o tebi."

Otprilike tri sata kasnije, bilo je podne i upravo smo završili s ručkom. Odlučili smo uzeti vreću za spavanje koju smo imali na brodu za ležanje. femdom lizanje štikli Dvostruka penetracija Popili smo drugu čašu vina na brodu, a onda smo otišli na plažu. Moja žena je na sebi imala dvodijelni crni kupaći kostim plus majicu. Nosio sam i kratke hlače za trčanje i majicu. Raširili smo vreću za spavanje i ja sam skinuo svoje stvari. Moja žena je skinula košulju, ali je još uvijek bila u odijelu. Prilično smo se dobro smjestili i provjeravali smo sve u našem kraju. Bili smo iznenađeni što nitko ne bulji u nas niti nam uopće Pozorišna drolja priča. S vremena na vrijeme, morao bih izbaciti malu kap "kapanja" s kite, ali sam i dalje bio mekan i ponosan što to mogu dobro kontrolirati.

Moja žena je sjela nakon dvadesetak minuta i rekla: "Mislim da bih mogla skinuti gornji dio." Otkopčala je grudnjak i otresla ga.

Sve što sam mogao reći je "To je djevojka. ionako nas nitko ne gleda."

Njezine grudi nisu ogromne, ali više nego obilne i još uvijek vrlo čvrste. Bile su bijele ispod njezinih preplanulih Zrela vijetnamska maca pa je ležerno posegnula za kremastim zaštitnim faktorom i nježno ga protrljala preko i oko svojih glatkih sisa. Siguran sam da se igrala sa mnom na način na koji je za to uzimala dodatno vrijeme. Njezine su Xfb extreme fat burner bradavice isticale kad su osjetile hladnoću tekućine pomiješanu sa svježinom zraka.Sljedećih petnaestak minuta ležala je na leđima dok joj je sunce grijalo prsa, a zatim je rekla: "Ah, koji kurac!" Podignula je bokove i zakačila prste točno ispod pojasa odijela. Došao je posljednji nagovještaj skromnosti dok ih je povlačila niz noge i preko stopala.

Prasak. Kurac mi je odmah postao tvrd. Jedva sam se mogao prevrnuti dovoljno brzo da legnem na trbuh. Proveo sam pola sata gledajući gola tijela posvuda i osjetio sam samo lagani ubod, ali kad je spustila odijelo, bilo je tvrdo kao kamen i izlijevala je spermu po cijeloj vreći za spavanje. Da to nisam pokušala sakriti, mogla sam svršiti na licu mjesta, a da se nisam dotakla. Noge su joj bile savijene tako da su joj stopala bila ravno na tlu. Nisam mogao vjerovati. Ovdje je bila moja žena, potpuno gola, kako leži pred svima. Plaža se počela puniti kako smo se približavali vrućini dana. Više od stotinu ljudi moglo je pogledati nju i mene i vidjeti sve što posjedujemo. Bilo je i silno uzbudljivo, a opet neobično svakodnevno. Činilo se da nitko nije ni primijetio da je sada gola ili da mi je kurac obilno curio.

"Bože, moj je kurac tvrd!" rekla sam.

"Samo lezi malo na trbuhu i on će sići." odgovorila je.

"Osjećaš li povjetarac na svojoj maci?" Pitao sam. "Moram ti reći da me golica po jajima i da je takoooo dobar."

"Mmmm, baš je dobar osjećaj, zar ne?" složila se.

"Čovječe, izgledaš prekrasno." prošaptala sam. "Ležiš tamo gola. Volim razmišljati o tvom međunožju otvorenom prema svijetu i svim tim muškarcima koji te vide; znajući da su vraški ljubomorni."

"Svi su oni gay!" rekla je. – Oni sline za tobom, ne za mnom. Nasmijali smo se i ponovno počeli razgledavati.

"Pogledaj ovog tipa. Pogledaj mu kurac." Rekao sam da se moja žena malo okrenula i vidjela o čemu govorim. Jedan od homoseksualaca (pretpostavio sam) imao je oko pet prstenova probušenih u penis.Pet prstenova bilo je pričvršćeno jedan za drugi nizom lančića koji su zatim vezani oko njegovih jaja. Dvostruka penetracija Mia Malkova Zbog njih mi se smežurao kurac (srećom) jer nisam mogao vjerovati.

Poslijepodne se nastavilo i bio je prekrasan vrući ljetni dan. Temperatura se kretala oko 30 stupnjeva. Ležali smo na vreći i gledali muškarce i žene dok su dolazili i skidali se ili tiho hodali naprijed-natrag ispred nas. S vremena na vrijeme bi mi kita malo curila, ali sunce, pijesak i prekrasna voda vratili su nas u 'još jedan dan na plaži'. Ipak nam je postalo prilično vruće, pa sam rekao da bismo trebali otići na kupanje. Moja žena se složila, ali je zatim ponovno obukla donji dio bikinija i krenuli smo dolje do vode. Bilo mi je nevjerojatno hodati gola oko ljudi koji tamo leže, a moj se kurac njiše na povjetarcu. Voda je bila prilično hladna pa sam se molio da se smanjim, ali žena je plivala prema meni i htjela me zadirkivati ​​grleći me i omatajući svoje noge oko mojih. Pa to je bila trenutna smetnja. Hihotala se i zadirkivala znajući što će se dogoditi. Zatim se vratila na pijesak, a ja sam morao neko vrijeme plivati ​​uokolo dok nisam cimere s guzicom izaći iz surfanja. Izronio sam s prikazanim onim što ja zovem 'pudge'. Moj kurac je bio deblji od normalnog, ali mnogo manji od bijesnog tvrdog.

Uzalud sam se pokušavao ležerno pokriti dok sam hodao natrag prema njoj, ali taj se napor činio smiješan; pa sam samo pustio pudge da se slobodno njiše. Natrag na pijesak, smjestili smo se i ona je ponovno skinula hlače, na moje veliko olakšanje. Pitao sam je zašto ih je obukla, a ona je samo slegnula ramenima i rekla da ih sljedeći put neće nositi.

Poslijepodne je odmicalo, a mi smo se još puno puta sunčali i kupali potpuno uživajući u novoj slobodi, smijući se i šaleći se. Vidjeli smo još mnogo probušenih uboda i nekoliko vaginalnih prstenova. Nekoliko puta mi je bilo neugodno kad bi mi trznuo kurac kad bi neka žena prošla.Međutim, stvar koja je stvarno oživjela starca bila je kada bih pogledao ženu koju sam godinama volio i vidio njenu picu širom otvorenu. Razmišljao bih o tome da je odmah tamo pojedem znajući koliko će brzo svršiti.

Konačno, poslijepodne se približilo kraju i vratili smo se na brod. Ušli smo u brod i moja je žena rekla: "Ne dok ne večeramo." Znao sam da se želi ševiti koliko i ja, ali ona je dijabetičar i mora jesti na vrijeme. Nikada u životu nisam brže pripremio roštilj. U iščekivanju poslastica poslije večere bila je čista lokva na mojim hlačicama za trčanje.

"Uspori", rekla je kad je vidjela da su mi kratke hlače mokre.

Bio sam u redu s tim jer sam znao da će noć biti sjajna. Popili smo vino i čekali da sunce počne zalaziti. Pričali smo o plaži i kurcu ovog tipa i sisama one žene. Očito, nismo mogli izbaciti dan iz naših misli.

Bube su počele izlaziti pa smo otišli dolje. Bilo je oko dvije sekunde u kabini i stavio sam joj ruku na guzicu točno ispod hlačica. Okrenula se i poljubila me dok sam je zgrabio za obje strane guzice sa stvarnim osjećajem hitnosti.

"Bože, svidjela mi se plaža!" rekla je, a ja sam kliznuo rukom da je pomilujem po međunožju preko hlačica. "Mmmm . ne previše ili ću doći prerano." Brzo sam zavukao ruke ispod njezine majice da osjetim njezine sise bez grudnjaka. Uštipnuo sam joj bradavice i one su otvrdnule pod mojim dodirom. Nastavili smo se međusobno ljubiti u dubokom francuskom poljupcu. Zgrabila je moj kurac za prednji dio mojih hlačica i rekla, "Bože, velik je. I ti si volio plažu!!" Podignuo sam joj majicu, a ona mi je pomogla da je prebacim preko glave. I njezine kratke hlače su se skinule u trenu i malo smo se hihotali jer nije mogla skinuti moje kratke hlače. Moj tvrdi kurac uhvatio se za pojas mojih kratkih hlača. Prekinuli smo strastven poljubac i koncentrirali se na slobodu mog djevica. Kad je iskočio, savio sam guzice gurnuvši ga naprijed.

"Volio bih da sam ovo mogao pokazati na plaži, ha?" Pitao sam.

"Napumpao bih ga tamo pred svima." odgovorila je.

Kliznuo sam prstom kroz njene mačkice i preko klitorisa. "Oh da. i mogao bih te ovako prstom, na otvorenom." Počeo sam je milovati po usnama i kliziti prstom naprijed-natrag. Zgrabila je moj kurac i povukla ga kao da ga želi još više rastegnuti. Moj kurac nikada nije bio veći ili tvrđi, ali njezino snažno, kontinuirano povlačenje učinilo je da osjetim moć i snagu u svom kitu kakvu nisam osjetio godinama. Tina Blade price Zapravo sam se onesvijestio, okrenuo sam se i sjeo na sjedalo pokraj sebe. Okrenula se sa mnom i stala ispred mene mirno čvrsto držeći moju muškost. Zgrabio sam bazu svog penisa i prisilio glavu prema njezinoj vulvi. Pomogla mi je da ga vodim i oboje smo bili toliko mokri da je skliznuo do balčaka u jednom brzom udarcu. Uzdahnula je, a ja sam zagunđao kad smo se počeli ljuljati uglas. Bilo je tako intenzivno i osjećao sam se tako teško da sam znao da mogu trajati zauvijek. Tucali smo se tako – ja sjedeći, a ona stojeći – minutu-dvije, ali su joj se noge umorile pa me pustila da ispadnem i okrenula se leđima prema meni. Odmah sam dobio ideju i ušao u nju s leđa.

"Ohhhh. Bože. To je tako dobro. On je tako težak. Ne mogu sve podnijeti. On je tako velik." Njezine su riječi još više pojačale moj intenzitet.

" Dassss… Mogao sam te jebati ovako dok si ležala na plaži. Svršio bih u dva poteza. Svi su mogli vidjeti moj veliki kurac i tvoju macu iz koje curi. Čovječe, volim se ševiti i volim biti gol na plaža." Napumpavali smo se i ljuljali dok sam ja sjedio, a ona poskakivala na mom kurcu odostraga. Ispružio sam ruku i protrljao joj klitoris srednjim prstom dok se guranje nastavljalo. Činilo se da bih mogao trajati zauvijek, ali želio sam da svrši. Davala je sve od sebe, ali znao sam da su joj se noge opet umorile.

"Idemo gore do V-vezišta." Predložio sam.Stajala je potpuno uspravno i ponovno me uhvatila za borac onim snažnim potezanjem i otpratila me do našeg kreveta. Popeli smo se i pod jednu plahtu na krevetu.

"Volim te!" rekla sam.

"Volim plažu." rekla je i opet se okrenula leđima prema meni, ali još uvijek držeći moj kurac. Misleći da znam što mi je činiti, posegnuo sam za njezinom pičkom i razdvojio joj usne kako bih svoj bijesni napor primio natrag do balčaka. Posegnula je unatrag da me zaustavi.

"Želim te u guzici, dušo!" Gugutala je, "ohhhh. Voljela bih to u dupetu."

Nisam mogao vjerovati što čujem. Probali smo to u prošlosti nekoliko puta, osobito kad smo bili pijani, ali bez puno uspjeha. Nije da je to mrzila ili da sam ja to zahtijevao. Analni seks jednostavno nije bio značajan dio našeg seksualnog života. Međutim, sada je to htjela, a ja sam u ruci držao bejzbolsku palicu od pijetla. Protrljao sam glavu kroz nabore njezina spola da prikupim prirodnu vlažnost koje je bilo u izobilju. Raširio sam predspermu po cijeloj kosti i nježno, ali postojano pritisnuo njezin šupak. Glava je uskočila iznenađujuće lako.

"Polako, dušo. fetiš hranjenja Dvostruka penetracija polako", rekla je, "Moramo ući do kraja." Žena me molila da joj gurnem svoj kurac skroz u guzicu.

Bilo je potrebno samo nekoliko nježnih poteza i malo dodatnog pritiska i prije nego što smo to shvatili, napumpao sam ogroman penis u glatkim guranjima skroz natrag i skroz naprijed.

"Da, dušo. Do kraja je gore. Osjećam tvoja jaja kako mi udaraju po mačkici. Napumpaj ga dušo. Napuni mi dupe svojom spermom"

"Uggg. Aahhhh, Uunnnhhh" bilo je sve što sam mogao reći. Zabijao sam se i pumpao koliko sam mogao, ali vrhunac nisam Pravno plavuša mjuzikl sa Bailey Hanksom. "Sranje. Jednostavno ne mogu svršiti."

Nije se trgnula.

"Želim da me pojedeš. Možeš pumpati svoj kurac dok me jedeš na plaži."

Odmaknula se i okrenula prije nego što sam shvatio što se događa. Bedra su joj bila uz moje lice i molila me da joj Sve osim instrumentalne djevojke klitoris. Bio sam na tome kao gladan morski pas. Laknuo sam njezine usne i klizio jezikom preko njenog klitorisa.Moja je desna ruka otišla do mog kljuna i nisam mogao vjerovati osjećaju svoje tvrdoće. Polako sam ga milovao dok sam osjećao kako raste intenzitet mace moje žene.

"Svršit ću dušo. ti mi sišeš na plaži. Oh, pojedi moju pičku. Natjeraj me da svršim. Popuši me na plaži. Oohhh aahhh Cuummming Oohhhhh mmmmmm." Trajalo je vječno. Mogao sam osjetiti njezine kontrakcije i val za valom intenziteta koji je izlijevao iz nje.

"Ooohhh. Bože dušo. Jesi li napumpao kurac. Jesi li došao?" rekla je kad joj je vrhunac počeo jenjavati.

"Ne još!" rekao sam i dalje se usredotočujući na njezino intenzivno zadovoljstvo. "Gledaj me kako pumpam kljun. pričaj sa mnom."

"Želiš li se večeras vratiti na plažu?" ….pumpa.

"Mogao bi se igrati sa svojim kurcem pred svima" ….mazi, udaraj.

"Onda bi me mogao pojesti na plaži.natjerati tvoj kurac da puca.puhati u kurac.napumpaj ga napumpaj ga" Udario sam svoj kurac dok je govorila. Sve što sam mogao reći bilo je "Želim te vidjeti. na plaži . sa široko raširenim nogama. tvoja pička izložena svijetu" To me je dovelo do ruba i moj kurac je bacao konopac za konopcem vruće sperme po njezinim prsima. Počeo sam se lagano smijuljiti s popuštanjem napetosti. Pretvorilo se u smijeh i moja se žena pridružila. Uskoro smo se histerično smijali i pali jedno drugome u Slike Cherokee porno zvijezda uživajući u našoj ljubavi.