Hardcore work outs

Jako sam se veselio prvom odlasku u Kaliforniju s Michelle. Išli smo na vjenčanje prijatelja u blizini Nape i imali smo sjajnu sobu u B&B-u. Mish je bio uzbuđen zbog vjenčanja, a ja sam bila uzbuđena zbog velikog kreveta, kamina i samostojećeg tuša u našoj sobi. Kad sam saznao da je Michelleina sestra Sarah u zadnji tren rezervirala let s posebnom cijenom, ali će dijeliti našu sobu, skoro sam otkazao cijelo putovanje. To bi bila najveća greška u mom životu.

Stigli smo noć prije vjenčanja i bio sam loše raspoložen zbog dogovora. Michelle čak nije htjela iskoristiti prednost tuširanja sa mnom, a Sarah nikad nije prihvatila savjete da nas ostavi nasamo neko vrijeme. Postajao sam frustriran, ali sam to najbolje iskoristio. Michelle je visoka 5'11", s dugom tamnom kosom, dugim atletskim tijelom i najljepšim nogama i guzom od bilo koje žene koju sam ikad vidio. Njezina je sestra malo niža i mišićavija, bez sala i skupa od 36C koji Krišom je pogledam kad god mogu. Michelle i ja imamo sjajan seksualni život, ali kad god se šalim s njom o seksu u troje, to je zapravo samo šala - nikad ne bih pomislio da se uopće zabavlja s tom idejom, a ona se uvijek mršti i šamara ja što sam to spomenuo.

Vjenčanje je bilo super, što se vjenčanja tiče. Ceremonija je bila kratka, a prijem je počeo odmah. Svi smo uživali u bendu i plesu, a dok sam dublje ulazio u pivo i vino primijetio sam da Michelle i Sarah osjećaju učinke alkohola. Postajale su sve opuštenije i divlje plesale, pokrećući svoja prekrasna tijela s nesmotrenom napuštenošću. Lagane ljetne haljinice penjale su se uz njihove glatke noge, a toplina je pomagala znoju da zalijepi krhki materijal za njihove strukove i grudi. Nisam bio jedini dečko koji je gledao, ali djevojke su bile nesvjesne pažnje koju su dobivale. Sarino lice bilo je rumeno i nisam je mogao predugo gledati a da ne dobijem erekciju.

Kad je zabava konačno završila (ako se namjeravate vjenčati, pobrinite se da prijem traje od 4 do ponoći - gosti će vam biti zahvalni na tome!) uhvatili smo taksi do naše sobe. Imao sam blagi zujanje, ali obje su djevojke imale naboj - nitko nije padao, ali oči su im bile staklene i sve smo se malo previše cerile. Sarah se presvukla u kupaonici, izašavši u tankoj majici koja joj se zaustavljala na pupku i pripijala joj savršene grudi. Mishy i ja smo se već bili presvukli, a dok je moja djevojka došla na red u kadi, umalo sam slomio vrat prebacivši pogled sa Sarinih bijelih svilenih gaćica na njene sise. Odmah je to primijetila i mogao sam vidjeti kako mi promatra tijelo - pokušali smo malo popričati, ali očito smo oboje razmišljali o istoj stvari. Hardcore work outs Hardcore work outs Shemales dupe poigrao isječke kada je Michelle izašla, Sarine bradavice su stajale uspravno na majici, a moj bodljica se miješala u mojim boksericama.

Michelle i ja smo se uvukle u krevet, a Sarah je uzela krevetić, žaleći se na madrac i što sam usamljena. Mislim da se Michelle šalila kad ju je pozvala k sebi, ali nadao sam se da će je Sarah prihvatiti. Ustala sam i otišla u kupaonicu i oprala zube, a kad sam izašla, oboje su imali opake male osmijehe na licima.

Ugasili smo svjetla i Sarah je odmah zaspala od zvuka njezina dubokog, ravnomjernog disanja. Ležao sam tamo u mraku razmišljajući o Sarinom nevjerojatnom tijelu i načinu na koji su njezine oči bile uprte u moje tijelo, i bio sam frustriran kada je Michelleina ruka obuhvatila moj kurac i prošaptala "Stvarno te želim, odmah." Ona je predivno napaljena žena i bio sam samo napola iznenađen što bi se htjela zezati sa svojom sestrom udaljenom samo nekoliko metara. Nisam mogao odoljeti, podigao sam joj majicu i počeo je lizati i grickati sise, natjeravši je da stenje dok me mazi. Moja je ruka lutala prema njezinoj mačkici, milujući joj usne i nagovarajući joj klitoris iz kapuljače.Disanje joj je postalo teško i kratko, a ja sam mogao osjetiti kako se vlaži. Polizao sam joj put dolje po trbuhu i skinuo joj gaćice ispod pokrivača, sišući i kušajući sokove. Trbušni mišići su joj se stisnuli i šapnuo sam joj da ššš, budi tiha, Sarah spava, ali nastavio sam napadati njezinu toplinu i okus. Naposljetku, počela se grčiti i stenjati, pokrivajući usta jastukom i puštajući da njen sok teče u moja usta dok je dahtala, a noge su joj se stezale oko moje glave.

Vratio sam se sve dok nisam bio na jastuku, a ona je uzela moj pulsirajući kurac natrag u svoje ruke. i svjetlo se upalilo. Sarah je stajala ondje sa slobodnom rukom pritisnutom na očito mokre gaćice, pogledala je Mishyja i rekla: "Rekla sam ti ako ne šutiš da ću morati doći i pridružiti ti se." Bila sam previše šokirana da bih znala što učiniti, ali Michelle ju je samo pogledala i rekla, "O da. Pa, zašto ne počneš lizati moju spermu s njegova lica?" Srce mi je poskočilo, a Sarah mi je dlanovima uzela lice i duboko me poljubila, jednom rukom pomaknuvši se na moj potiljak. Michelle joj je naredila da se skine gola, a ona je rukom obrisala moje lice u dolini između svojih kuglica. Uvukao sam prvu bradavicu u usta što sam brže mogao, a Sarah je zastenjala, zgrabila moj kurac i trljala ga o unutarnju stranu svog bedra. Michelleina se ruka pridružila njezinoj, a ja sam bio divlji.

Okrenuli smo se, a ja sam se probio niz Sarino tijelo kao što sam učinio njezinoj sestri nekoliko trenutaka prije. Michelle me bodrila, govoreći mi da ližem Sarinu macu, da je sisam dok ona gleda. Sarah je povukla Michelle oko velikog kreveta i uzela joj lijevu bradavicu u usta. Ubrzo je Sarah posegnula za Michelleinom macom, a ja sam gledao kako se dvije sestre igraju jedna s drugom dok sam ja sisao Sarinu macu iz koje je curila. Počela se grčiti i stenjati, a njena vruća sperma tekla je u moja usta. "Oh, Bože, o Bože, oooooh Bože. oohhhh", stenjala je i ispustila još jednu rundu vrućeg soka koji je imao okus njezine sestre.

Michelle je gledala, dašćući, i otkotrljala me sa Sarah. "Odradila si svoj dio. Mislim da bi ti Sarah i ja trebali zahvaliti. Sarah, dođi ovamo." Sarah je sjela, a Michelle ju je privukla k sebi, trljajući sise zajedno i milujući Sarino dupe. "Mislim da zaslužuje da mu oboje popušimo, zar ne?" Kako bi odgovorila, Sarah se prevrnula i polizala moj borac, polako pomičući jezik uz stranu osovine i sišući kapljicu sperme koja se tamo stvorila. Michelle je ubrzo bila tamo, omotavši usne oko mog tijela dok je Sarah uzela moju glavu u svoja usta i poskakivala gore-dolje na gornjoj polovici mog penisa. Ustao sam na koljena, a djevojke su nastavile raditi, masirale su mi jaja i grabljale mi noktima po trbuhu i guzici. Dahtao sam, rekavši im da ću doći, a Mishy je pomaknuo Sarah tako Miss Teen Arizona galaxy su obje ljubile glavić moga kite, a Sarah me trzala dok im nisam poprskao mlaz ljepljive bijele sperme po licima. Nijedna djevojka nije prestala dok nisam završio, a one su me lizale do kraja i naizmjence lizale spermu koja se prolila jedna drugoj po licu.

Sarah me pogledala, smiješeći se. "Oh, Mike, tvoja sperma je dobra. svršavanje po leđima i dupetu Grupni seks Reci mi čija je sperma ukusnija, moja ili sestrina?" Još sam dahtao, ali uspio sam odgovoriti. "Zašto ne kušate jedno drugo, a vi sudite?"

Sarah se okrenula prema sestri i ponudila joj veliku ružičastu bradavicu. Michelle ga je uzela u usta, lizala i sisala, trzajući jezikom po samom vrhu, a zatim pokušavajući progutati Sarinu cijelu dojku. Sarah je stenjala i igrala se jednom rukom sa sestrinom macom, dok je drugom dodirivala svoju. Michelle je nasrnula na Sarine sise, glasno ih ljubeći i zarivši lice u njih. Nakon nekoliko sekundi, obje su žene dahtale i pale su. Michelle je skočila do sestrine izložene mace, pomičući se između njezinih bedara i stavljajući joj dva prsta između širom otvorenih usana. Sarah je stenjala: "Oh, velika sestro, liži me.Želim osjetiti kako me jedeš, oh daj mi da svršim na tebe Michelle, oh molim te." Michelle je učinila upravo to, stenjući dok je kušala sestrine sokove. Odjednom mi je palo na pamet Vrlo mali penis gledam svoju djevojku kako jede sestrinu macu. Zastao sam iza Michelle, dodirujući ju dok je ona srljala u Sarah. Sarah je mlatila, a ona je rekla, "oh da, oh Mike dođi ovamo da te mogu popušiti." Kleknuo sam pokraj nje, milujući svoj kurac pokraj njezina lica, a ona ga je okrenula glavu i ponovno uzela moj kurac u usta. Nakon što mi je puhala minutu, Michelle je rekla, "Dobro, dosta je. Želim taj kurac u sebi gdje mu je mjesto. Dođi ovamo i jebi me."

Ponovno sam se pomaknuo, podigao Michelle na koljena i trljao vrh kite o njezinu nabreklu macu. Nastavila je raditi dok ju je Sarah nagovarala. "O da, o to je tako dobro. Mike, jebi je. Jebi je straga dok ja gledam." Lagano sam klizio svojim bijesnim tvrdim dijelom u Michelle, osjećajući njezinu vrelinu, polako zabijajući i zatim ubrzavajući. Sarini su uzvici postali urgentniji i ona je izvila leđa, ulazeći u Michelleina usta. Michelle je stisnula ruke u plahte, sisala Sarinu macu i zatim joj podigla ramena. Sarah me gledala zacakljenim očima, gledajući me straga kako napadam njezinu sestru. "Kakav je osjećaj, Shelle. Reci mi kako se osjeća njegov veliki tvrdi kurac. Vozi li te. Dolaziš li. Je li ti vruće?" Michelle je zastenjala i odgovorila Slike zvijezda shemal djevojaka sestri prigušenim glasom, puštajući da jecaj pobjegne svaki put kad bih se zabio u nju. "Ohhh, Bože, osjećam se tako. dobro. oh, jebi me. osjećam. Grupni seks neiskusan momak uh . kako me njegova jaja šamaraju i. njegove ruke na mojoj . guzici. o Bože o Bože jebi me." Kad je završila, ramena su joj se napela i udarila je o mene u ritmu s mojim potezima. Nakon još tri ili četiri zavijala je i pustila je, preplavivši joj macu, moj kurac i krevet s njom dolaze. Nastavio sam udarati po njoj, hvatajući je za struk i udarajući je najjače što sam mogao dok je opet dolazila.

»Čekaj«, zastenjala je. "Prestani. Želim da ševiš Sarah. Želim gledati kako je ševiš kao što ševiš mene." Ja sam stao. Bio sam vrlo skoro preko ruba, i pustio sam da se moj ubod ohladi na minutu, gledajući Sarah kako liže sestrinu macu. Michelleine su oči bile staklene, a ovdje je tijelo bilo mokro od znoja. "U redu, Sarah", rekao sam. "Ti si na redu. Na koljenima, imam nešto za tebe." Sara je podigla guzicu u zrak, naslonjena na laktove i one prekrasne sise. Nisam se trebao brinuti je li spremna; iz njezinih je natečenih usana još uvijek curilo. Polako sam ušao u nju i ubrzo klizio unutra i van u mahnitom ritmu. I ja sam želio oslobađanje, a kad sam vidio svoju djevojku kako nas promatra s jebanim sjajem i iscrpljenim osmijehom, totalno sam se iznervirao. Razmišljajući o tome, jače sam jebao Sarah i mogao sam vidjeti kako joj se sise njišu ispod nje u zrcalu dok sam zabijao kitu u nju.

"Ooooh.ooooh.ooooh. o, Bože, da, o, Mike, tako je dobar osjećaj, tako je. o Bože, o Bože, o Bože!" Naslala se jače nego njezina sestra, nabijajući se na moj ukočeni ubod. Zaustavio sam se i prevrnuo je, stavljajući joj gležnjeve na svoja ramena kako bih mogao gledati kako joj sise poskakuju dok sam je ševio. Stvarno sam bio u tome, balansirao sam šakama i nabijao kitu unutra i van nje, uzmicao i zabijao je. Toliko se jako navijala da je silazila s kreveta, a kad je došla, osjetio sam kako stijenke njezine nevjerojatno snažne mace stežu moj kurac. "O, Bože, daj mi sise. Oh, izvuci se i dođi na mene", preklinjala je. To me dovelo preko ruba, i nakon još par snažnih zamaha izvukao sam se i spustio njezine noge. Skočio sam joj na struk i opkoračio je, a Michelle mi je pružila ruku, gladeći me dok nisam ispalio oko litre vruće sperme na Sarine sise, vrat i lice. Zagrabila je spermu u usta, a Michelle je prva polizala spermu koju njezina sestra nije stigla.

Srušio sam Odskačući sise zrele na krevet, promatrajući njih dvoje.Ustali smo i otišli pod tuš, očistili se, a onda smo se zajedno vratili u krevet. Kad smo se probudili, Sarah je još bila u krevetu, ali na trijeznom svjetlu dana nitko nije ni spomenuo što se dogodilo prethodne noći. Obukli smo se i krenuli na let, ali nažalost nikad se više nismo našli. Ipak, ponekad kad smo svi zajedno, Sarah i ja izmijenimo poglede i tapšanja, a ponekad joj čak kažem da sljedeći put kad budemo išli na odmor slobodno može poći.