Stranica za incest seks na internetu

Osjećao se kao iz bajke. Srednja škola je. Moj dečko je bio kapetan nogometnog tima, ja sam bila navijačica i oboje smo diplomirali sa solidnim prosjekom ocjena. Na večeri naše maturalne večeri, zaprosio nas je na plesu. Svi su se razveselili kad sam rekao: "Da." Sljedeće noći vodio je svoj nogometni tim do naslova državnog prvaka male škole Christian. Tog kolovoza, nakon mjeseci planiranja, vjenčali smo se. Bilo je sjajno i prvi put smo imali seks.

Nakon vjenčanja balon je pukao. U srednjoj školi bili smo kraljevski. Svi su se htjeli družiti s nama, kupiti nam hranu i odvesti nas na zabavna mjesta. Naša popularnost nije daleko otišla u stvarnom svijetu. Račune nije briga jeste li popularni, bez prijatelja, ružni, siromašni ili lijepi. Plan nam je bio raditi godinu dana, štedjeti novac, putovati šest mjeseci i onda se uozbiljiti i prijaviti na fakultet.

Radili smo te godine. Jack vozi kombajn i pomaže na velikoj korporativnoj farmi, dok sam ja radila u vrtiću. I radili smo iduću godinu, iduću godinu i tako dalje. Deset godina kasnije, uspjela sam skupiti blizu 90 bodova za online tečajeve, ali Jack nije uzeo nijedan. I dalje je radio na istoj farmi, ali sada kao pomoćnik poslovođe nadgledajući tri druga radnika. Pokrenuo sam vlastiti posao vrtića iz naše male kuće s dvije spavaće sobe.

Činilo se da računi nikada ne prestaju, a naš bankovni račun stalno je bio u opasnosti da ostane manjak. Jack se jedne večeri vratio kući i bilo je jasno da je popio malo previše.

"Hej dušo. Počastio sam ekipu nekoliko rundi piva. Diane, nikad nećeš vjerovati što se danas dogodilo?"

"Dušo, stvari su jako tijesne. Stranica za incest seks na internetu Sljedeći put možda možeš naizmjenično kupiti svakom od njih pivo. Zarađuješ samo pedeset centi više na sat od njih."

"U redu je, dušo. U redu je. Ja, jebeno sam dobio na lutriji. Jesmo li bogati?"

"Što?" Iznutra sam se pario. Jack je bio vrlo tajnovit u vezi s kupnjom na lutriji. Znao je da ih ne odobravam.Glupi porez sam ih nazvao, ali sada, s najavljenim dobitkom, privukao je moju pozornost. "Prestani se petljati sa mnom. Znaš da si ne možemo priuštiti takve gluposti."

"Ne dušo. Ozbiljno. Pobijedili smo!"

Jack je bio u pravu. Potražio sam brojeve na internetskoj stranici državne lutrije i listić je bio dobitni. Dvadeset Prisilno analno rapidshare tisuća dolara. Te noći ostali smo budni do kasno razgovarajući što ćemo s novcem. Mislila sam da bi Jack trebao dati otkaz na poslu, upisati se na koledž i pohađati što više predavanja u skraćenom vremenu kako bi stekao dvogodišnju diplomu. Jack je želio otići na dugi odmor.

Napravili smo kompromis. Te večeri sam upisala Jacka na matematiku i početni sat strojarstva, a on nam je rezervirao putovanje u Saint-Tropez. Uvijek je smišljao genijalne načine za poboljšanje dijelova poljoprivredne opreme, mnoge od njih usvojio je njegov poslodavac, a bio je odličan u matematici u srednjoj školi. Dakle, čak je i on bio uzbuđen. Pohađao sam dvije godine francuskog i znao je da često maštam o tome da putujem tamo. Oboje smo bili vrtoglavi i slavili smo uz bocu vina i seks nakon toga.

Naš seksualni život bio je uzbudljiv poput suhog sendviča od čudesnog kruha. Gotovo uvijek misionarski, kasno noću i brzo. Kad je Jack ušao, nije dugo izdržao i prije toga je bio previše uzbuđen da bi uživao u predigri. Posljednjih nekoliko godina, nakon što je završio, prevrnuo bi se i zaspao. Otišla bih do zahoda počistiti se i kad bih ga čula kako hrče, izvukla bih mali vibrator da sebi ugodim. To je bila moja mračna tajna jer pravi ljudi nisu radili takve stvari u ovom dijelu zemlje.

Dva tjedna kasnije krenuli smo. Dogovorila sam prijatelja da mi pomogne u pokrivanju poslova vrtića, a Jack je iskoristio svoj tjedan plaćenog godišnjeg odmora, plus još jedan tjedan bez plaće. Putovanje je bilo zabavno. Ubrzo sam shvatio da su me moje dvije godine francuskog malo pripremile za stvarne svakodnevne razgovore, ali ljudi su tamo bili tako ljubazni. Nakon što su pokvarili svoj jezik, većina mještana se široko nasmiješila, a zatim priznala da malo govori engleski. sama se nabija Dvostruka penetracija Ovo nije istina.Njihov engleski bio je gotovo savršen.

Tijekom užurbanih dva tjedna prije našeg odlaska, smislio sam naš plan puta. Uključivalo je dosta vremena na plaži, ali i jednodnevne izlete u Nicu, Port-Grimaud, Ramateulle i noćenje na Massif de Maures s nekoliko lijepih šetnji. Između toga imali smo dane na plaži. Jack je bio šokiran kad su mi se drugi dan svidjeli mještani i sunčala se u toplesu.

Mogla sam reći da nije baš odobravao. Ironično, bilo je očito da se voli diviti ostalim sunčateljima i često je morao namještati svoje kratke hlače. Nismo razgovarali ni o čemu od ovoga, ali kad bismo se vratili u naš mali hotel, gotovo uvijek bi me žurno napadao. Žalio sam jedino što sam svoju posebnu igračku ostavio kod kuće.

Nakon jednog od naših dnevnih izleta, malo sam promijenio naše planove. Putovali smo malo dalje od sela do Pampelonnea. Plaža po izboru odjeće. I kad sam stigao, odmah sam se Djevojka pije sopstvenu pišku gol. Jack nije rekao ni riječ i cijelo je vrijeme držao kupaći kostim na sebi. Nakon dvadesetak minuta ustao sam i otišao na kratko plivanje da se ohladim. Na povratku su me dvojica turista iz Španjolske pitala koliko je sati i kratko smo popričali. Definitivno su provjerili moje tijelo, a ja sam učinio isto. Do tada je Jackov penis bio jedini odrasli penis kojeg sam ikada vidjela. Njihovi su bili neobrezani i napola tvrdi. Priznajem da sam se ovlažio i prekorio sam sebe što sam o njima razmišljao seksualno. Razgovarala sam samo nekoliko minuta jer nisam htjela da se Jack naljuti.

Kad sam se skoro vratio do mjesta gdje su bili naši ručnici, opet su me zaustavili. Ovaj put od strane para koji je ležao deset metara od našeg mjesta. I oni su tražili vrijeme. Rekao sam im da pričekaju, otrčao do naših torbi i mogao sam im dati točno vrijeme nakon što sam pogledao svoj telefon. Nakon dojave naš razgovor se nastavio i nekoliko minuta kasnije pitali su nas da li bi nam smetalo da se presele do nas. Nije bio problem.

Ona je bila crna, sa savršenom kožom boje čokolade, dok je on bio bijel koliko može biti s plavom kosom.Ispostavilo se da su oboje iz Finske. Njezini su roditelji tamo emigrirali kako bi predavali matematiku na Sveučilištu. Pitali su nas odakle smo u Sjedinjenim Državama, jer nam nisu prepoznavali naglaske. Bilo je smiješno. Prije bih tvrdio da nemamo naglasak. Činili su mi se da su njihovi naglasci jaki, pa smo uzvratili pitanje.

Razgovor se podijelio u dvije grupe. Jack razgovara s damom, dok sam ja razgovarao s njezinim partnerom. Kad sam izvadila svoj telefon, izvadila sam i naočale za koje sam se nadala da će mi blokirati Dvostruka penetracija jer nisam mogla prestati zuriti u njegov penis. Dvostruka penetracija Saša Velur Nije bio tako dug, ali je bio širok i imao je ogromnu glavu. Oblik me naveo da razmišljam o tome kako bi se osjećao ući u mene i kako bi bilo seksati se sa strancem. Pokušavao sam se usredotočiti na druge stvari, ali nisam mogao kontrolirati svoj lutajući um. Zbog toga su mi bradavice postale tvrde, a prorez mi je postao sklizak.

Nikada do tog trenutka nisam pomislila prevariti Jacka ili spavati s nekim drugim. Bila je to žurba, zastrašujuća i odvratna. Tipova se djevojka pomaknula tako da je bila ravno ispred Jacka. Sjedila je postrance od njega, na stražnjici, s dugim nogama ispred sebe, savijenih koljena i naslonjena na laktove. Ovo je pokazalo njezine pune grudi. Bile su mnogo veće od mojih sitnih proporcija, a ona je bila viša i imala je nekako manji struk od mog. Jack je ponovno legao na trbuh, držeći glavu Trajanje dlakave tinejdžerske mace, dok se i on oslanjao na laktove. Bila sam sigurna da je to zato što je bio tvrd.

Muška polovica para zvala se Ares, a njegova djevojka Olivia. Njezin razgovor s Jackom bio je sladak. Poticala ga je da dobije diplomu, što prije to bolje. Začudo, znala je dosta o poljoprivrednoj opremi jer je njezin ujak dizajnirao poljoprivrednu opremu za razne europske i afričke proizvođače opreme, a ona je stažirala u jednoj od tvornica.

Dok su Male sise sa velikim bradavicama o različitim modifikacijama i uobičajenim problemima, Ares i ja smo razgovarali o usponima i nedostacima našeg odmora.Odsjeli su na mjestu samo dva bloka od našeg mjesta. Toplo je preporučio masažu za par u toplicama u blizini njihovog hotela i da odvojimo dva ili tri dana da posjetimo Azurnu obalu. Ares je obavijestio da će posljednja tri dana svog putovanja provesti u hotelu La Brise Marine koji je bio udaljen samo oko 20 milja.

Kad sam sljedeći put pogledala Jacka, on je još uvijek bio zarobljen u dubokom inženjerskom razgovoru s Olivijom, ali sam također primijetila da je neprestano otvarala i zatvarala koljena. Kad ih je otvorila, njezina se ćelava tamna vagina otvorila i otkrila ljupku ružičastu ranu. Nikada nisam poljubio djevojku niti sam razmišljao o tome, ali ljepota njezine ružičaste boje u kontrastu s bojom kože natjerala me da je poželim dodirnuti. Zapravo sam se počeo osjećati kao da sanjam, pa sam odlučio Backroom casting kauč anal sjesti. Are me slijedio i sjeo tako da je bio okrenut prema meni.

Sjedio sam skupljenih nogu i sklupčao se ispod stražnjice. Vrlo damski. Međutim, sada sam mogla osjetiti vlastitu vlažnost kako se prenosi s moje ženstvenosti na moja bedra. Dugo je prošlo otkad sam bio ovako mokar. Ares je sjeo pokraj mene i nastavili smo razgovor. U jednom trenutku, dvojica muškaraca koji su šutirali nogometnu loptu, snažno su je udarili i ona je pala do nas. Ares je skočio i brzom čizmom savršeno im je vratio. Gledao sam atletsku predstavu i primijetio da mu je penis natekao.

Prije nego što se vratio, provjerio sam Oliviju i Jacka. "Kako ste vas dvoje. Možda bismo trebali dogovoriti zajedničku večeru?" Predložio sam. Kad sam se prvi put okrenuo, Olivijina su koljena Besplatne slike zgodnih djevojaka golih široko razmaknuta i dok sam postavljao pitanje, sjela je uspravno i stisnula noge zajedno.

"To zvuči kao izvrsna ideja. Dvije ulice od vašeg hotela nalazi se prekrasan bar s kamenicama. Jeste li ga probali?" upitala je Olivia.

"Ne, ali ja sam u igri", Jack je odmah ispljunuo. Bilo je jasno da uživa u našem društvu.

"Zvuči zabavno", ubacio sam se.

Dvije sekunde kasnije, Ares se vratio. "Hej. Imam ideju. Zašto ne bismo svi zajedno večerali?" Nas troje smo se zahihotali.

“Sve je sređeno.Trebali bismo krenuti za 5-10 minuta. Upamti da imam radni sastanak. Dugačka telekonferencija za razmatranje nekih promjena u dizajnu, ali obećavam da će trajati manje od dva sata," slatko je rekla Olivia.

"Ozbiljno, vi biste trebali isprobati masažu za par u toplicama koje smo spomenuli. Zabavno je i nije tako skupo", dodao je Ares. Ponovno je sjeo, ali ovaj put iza mene. jebanje u hotelu price Okrenula sam se prema njemu i ispružila Starinsko vintage liveno gvožđe istom položaju kao i njegova djevojka. Dvoje ljudi može igrati ovu igru, pomislio sam u sebi.

Dok smo razgovarali o različitim restoranima u kojima smo večerali, polako sam raširila noge. Oprezno sam bacila pogled na Oliviju i vidjela da su joj i noge raširene, tako da je njezina ružičasta slava bila u potpunosti prikazana. Drugi put sam osjetio želju da je dodirnem. Jack se nekako kontrolirao, ali znala sam da mora imati slučaj jadnih plavih muda.

"Smijem li se primaknuti malo bliže. Ne sviđa mi se da pijesak ulazi u određene pukotine", upita Ares.

"Oh, žao mi je. Mogu se malo pomaknuti."

"Ne, dobro si. Ostani tu." Ares se pripremio stavivši ruku na jedno od mojih koljena, malo se pridigao i pojurio prema meni. Sada je bio smješten tako da mu je lijevo rame djelomično bilo na vrhu mojih nožnih prstiju, a lice mu je bilo manje od dva metra od mog tajnog mjesta. Napola se otkotrljao do mene što je rezultiralo time da je njegova lijeva ruka počivala između moje dvije noge. Noge su mi zaklanjale pogled na Oliviju i Jacka, ali sa svoje sam pozicije mogla vidjeti Aresov kurac i bilo je teško.

Odlučio sam da se pokušam usredotočiti na nešto drugo, ali nisam se mogao natjerati da sklopim noge. "Vi se činite u formi. Bavite li se jogom, trčite ili nekom drugom vrstom vježbe?" Kakvo slabo pitanje, posebno slabim zbog mojih stalnih buljenja u njegovu čvrstu muškost.

"Volimo. I volim plivati. Pogotovo kad blista na suncu," odgovorio je Ares dok je podigao svoje sunčane naočale, a oči su mu se očito usredotočile na moj spol. Mislio sam da ću doživjeti srčani udar dok mi se želudac uvijao i vrtio. Kunem se da su mi ruke drhtale.Dok sam ga promatrala, polako je približavao svoju ruku mom tijelu. Jednostavno sam gledao i teško gutao.

"Što vježbaš?" Kad je bila zadnja riječ, dotaknuo me i lako gurnuo prst u mene.

"Ohhh . mi, mi se bavimo ligaškim sportovima. I, ohhh, dahhh. Vjerojatno treba učiniti više." Nisam mogla vjerovati. Sad je imao dva prsta u meni i palcem je dražio moju malu točku. Jebati. Mozak mi je bio zaleđen. Trebala sam ga zaustaviti, maknuti se ili barem sklopiti noge. Umjesto toga, nisam učinila ništa osim što sam razmišljala o tome kakav bi bio osjećaj da me uzme drugi muškarac i trudila sam se da moja želja ne bude očigledna.

Ares je ponovno promijenio položaj, ovoga puta pomaknuvši se tako da je ležao na boku, pokraj mene, ali s glavama okrenutim jedna na drugu. Uzeo je moju ruku i nježno je doveo do svoje kite. Osjećao se teško i vruće. Vrlo polako sam ga počeo maziti. Sisati masno su prsti gurali u mene sve dublje i dublje, dok se činilo da njegov palac savršeno trlja moj klitoris. Ljubodrag Ðurić Dvostruka penetracija Bože, nisam mogla vjerovati sama sebi. Bila sam ponosna ravna udana kršćanka koja nikada nije ni flertovala s drugim muškarcem i u tom trenutku jedino o čemu sam mogla razmišljati bilo je kako bih željela da me on uzme. Bradavice su me pekle i morala sam disati kroz usta kako bih sakrila uzbuđenje.

Provirila sam u Jacka i Oliviju. Još uvijek je imala svoj ružičasti prorez, a Jack se pomaknuo tako da je bio okrenut od mene. Glava mu je sada bila točno iznad Olivijinih gležnjeva. Njih su dvojica bila uključena u glasnu raspravu o prednostima i problemima pravokutnih planetarnih mjenjača. Bože, kako su njih dvoje imali iste interese. Kad je Olivia vidjela da ih promatram, nonšalantno je podignula pogled i zatim podigla svoje stidno područje. Uzvratila sam osmijeh. I ona se zabavljala.

Bi li se mještani uvrijedili da smo se jednostavno poseksali na plaži pred svima, pitao sam se u sebi. Vrh Aresovog penisa bio je obložen pretspermom.Trećim prstom ušao je u moj privatni prostor i njegova je ruka počela brzo kliziti naprijed-natrag. Odgovorila sam okrećući bokove prema njemu i šire raširivši noge. Svatko tko bi prolazio imao bi neometan pogled na Aresovo jebanje prstima u moju vaginu. Ispružio je drugu ruku i zavrnuo jednu od mojih produženih bradavica.

Skoro odmah sam došao. Kukovi su mi se stalno izbacivali naprijed dok sam grickala donju usnu da ne bih vrisnula. Dok je moj orgazam jenjavao, Aresovi prsti su zastali da mi daju priliku da se oporavim. Znao je da ću samo svršiti. Približila sam mu se i stavila gornju nogu na njegov bok. Njegov kurac je dodirivao moje usne. Osjećao sam se zaposjednuto. Jednom sam rukom skinula sunčane naočale, a zatim ustima rekla Aresu: "Želim te unutra." U slučaju da moja poruka nije bila jasna, napumpao sam svoj brežuljak prema njemu.

Poruka je primljena. Jednom me rukom uhvatio za stražnjicu dok je jednu nogu klizio između mojih rastavljenih udova. Stavio sam svoju ruku oko njegove osovine i vodio vrh njegovog penisa do mog ulaza. Glava mu je bila tako velika da nisam bila sigurna hoće li stati. Ares je lagano gurnuo bokove naprijed. Nevjerojatno, moje usne su se otvorile, dopuštajući glaviću njegovog penisa da uđe u mene. Bože moj, što sam dovraga radio. Morao sam stati. Na farmi sam se ponašala kao tjerana kuja. Trebala sam da me pojebe. Još jedan potisak i bio je napola u meni. Što bi Jack pomislio o meni kad bi vidio kako iz mog proreza curi sperma drugog muškarca. Još jedan udarac i Aresova debela šipka bila je zakopana u meni.

"Ares. Sranje. Zaboravio sam da moramo uhvatiti prijevoz i trebao bih razgovarati s jednim od vodećih inženjera prije mog konferencijskog poziva. Moramo ići!" Olivia je prasnula. Gotovo istog trena, Ares se izvukao i legao trbušnom stranom prema dolje, dok sam se ja okrenula na leđa i stvorila malo prostora između nas.

"Smiri se. Dobro smo. Uvijek ga možeš nazvati tijekom povratka", odgovorio je Ares. "Unajmili smo kombi. Trebate li prijevoz?"

"To bi bilo sjajno", odgovorio je Jack.

Nas Crtaći o plavoj kosi smo ustali i skupili ručnike i torbe.Aresova erekcija bila je očita, ali Jack je također imao jednu - dobro, barem je bio šator u njegovim kratkim hlačama. Ležerno sam mu prišao i rekao: "Jack, mi smo u Francuskoj. Trebali bismo raditi kao mještani." Brzo sam se sagnula, uhvatila struk njegovih hlačica i povukla ih prema dolje kako bih otkrila njegovu ukočenost.

"Lijep!" Olivia se nasmijala. "Bravo. Da, naučit ćeš voljeti golotinju i nema razloga za skrivanje tako zanimljivog materijala." Jack je odmah pocrvenio od cikle, ali je skinuo kratke hlače, pa je i on bio gol.

"Ostani tako dok te ne odvezemo. Bit će uzbudljivo", rekla je Olivia sa svojim jakim naglaskom. Bilo je seksi i Jackov penis nije pokazivao nikakve znakove gubitka krvi. Završili smo s pakiranjem, a Olivia ju je uhvatila za ruku i omotala je oko Jackove kite. "Hajde idemo." Bilo je to ako ga je vodila na uzici, ali je uzica bila njegov penis.

Ares i ja hodali smo iza njih. Položio mi je ruku oko struka, a nekoliko koraka kasnije spustio ju je da me pomiluje po stražnjici.

"Jedva čekam da završimo našu zabavu."

“I ja”, odgovorio sam. Uzela sam svoju ruku i omotala je oko njegove muškosti, baš kao što je Olivia učinila s Jackom. "Kad smo se Jack i ja vjenčali, bila sam djevica. Nikada nisam imala drugog muškarca sve do onoga što smo učinili. On ne zna. Molim te, neka to bude tiho."

"Opa. Oduševljavaš me. Misliš li ozbiljno?"

"Da."

"Ovo je ludo. Ne znam da li da se ispričam ili da te srušim i završimo naš posao."

"Trebao bih poludjeti. Moji prijatelji kod kuće svi bi me nazvali grešnikom koji ide u pakao. Jebeš ih. I ja želim završiti. I, pa, možda još malo. Kao da zvuči divno, nastaviti cijelu noć." Glas koji sam čuo bio je moj, ali ne znam odakle je došao.

"Olivia bi vjerojatno također željela uživati ​​neko vrijeme s tobom."

Ovaj me komentar natjerao da zašutim. Nisam mogao zamisliti biti s damom. Ali nakon posljednjeg sata, bilo je to nešto što sam osjećao kao da želim iskusiti. Moj razum je bio izgubljen. Malo zabave za odrasle onemogućilo mi je razmišljanje, osim što sam želio više.

Brzo smo došli do njihovog kombija i uslijedilo je još jedno iznenađenje. Kombi je bio VW kamper iz kasnih 70-ih. Bilo je previše savršeno. "Oduvijek sam sanjao o posjedovanju jednog ovakvog. Sjajan rezultat."

"Da, baš je slatko."

"Je li teško voziti ili glatko?" Jack se okrenuo i upitao Aresa.

Prije nego što je uspio odgovoriti, Olivia ga je prekinula: "Misliš li da bi ga mogao voziti dok sam ti ja popušila?" Ovo je bio prvi put da se Jack suočio s dilemom pred nama. Poput izgubljenog psića, osvrnuo se prema meni i primijetio da držim Aresov penis. Jednostavno sam mu pokazao palac gore, a osmijeh kojim je odgovorio rekao je sve. Znala sam da želi imati seks s Olivijom čim ju je ugledao. Ženski instinkti rijetko su pogrešni.

"Mogao bih pokušati. Dat ću sve od sebe da nas sve ne pobijem", odgovorio je Jack. Ton u njegovu glasu natjerao me da pomislim da misli da ga ona samo zadirkuje. Nisam bio tako siguran. Kombi je otvoren, a mi smo unutra bacili opremu. Ares je pokazao da imaju posebno mjesto za mokru opremu straga. Slijedio sam ga straga, gdje je otvorio stražnju stranu i otvorio nešto što je izgledalo kao tanki poluormar.

"Na dnu su vješalice, a na vrhu šipka. Uzmite mokre stvari, presavijte ih preko vješalica i stavite ih na ovu šipku. Kad vozimo, motor puše topli zrak kroz ovuda. Greška koju je stvorilo vrijeme sada služi svrsi."

"Kul", odgovorila sam dok sam se naginjala da zgrabim neke od vješalica. Jack i Olivia bili su ispred, a ona mu je davala upute o upravljanju vozilima. Dok sam pružao ruku unatrag da zgrabim vješalice, osjetio sam da su me Aresove ruke uhvatile za bokove. Odmah nakon toga, njegova je glava bila pritisnuta uz moju još uvijek svjetlucavu prazninu. Gurnuo ga je naprijed i ušao u mene. "Oh, Bože", tiho sam zastenjala.

Njegovi udarci nisu bili kao prije, već brzi i snažni. Odgovorio sam podigavši ​​jednu nogu na branik i još više se sagnuvši.

"Voliš li seks u javnosti?"

"Trenutno samo volim seks. Nije me briga gdje", dahtala sam.Ispred, razgovor je prestao, ali Olivijina glava je skakutala gore-dolje iznad Jackova krila. Moja se mala maca punila kao nikad prije i kad je Ares posegnuo okolo i počeo trljati moj mali gumb, gotovo sam ga izgubio. Sigurno sam išao u pakao. Zatim se jednako naglo izvukao.

13 komentar na “Stranica za incest seks na internetu Dvostruka penetracija price