Sajber seks chat stranice

Prošlo je samo tjedan dana otkako sam imao san svakog muškarca, seks u troje s dvije žene koje su me opsluživale. Zašto nisam mogao imati ovakvu akciju kad sam bio mladi pastuv. Dobio sam poziv od moje slatkice Sophije koji se pokazao kao jedan od najbizarnijih dosad, uvijek me iznenadi. Stvarno sam oslobodio nešto u njoj i raste kao korov.

Htjela je znati jesam li ikada bio na nudističkoj plaži, dijelu plaže oko 30 milja (oko 48 km) od nas. Rekao sam joj da nisam, ali sam čuo razne stvari o tome. Ništa od onoga što sam čuo nije me privuklo na to mjesto. Kao egzibicionist, nisam siguran kakvo bih uzbuđenje dobio od toga da budem gol na mjestu gdje je u redu biti gol, na neki način oduzima dio smjelosti svemu tome.

Također sam čuo da je gore bilo mnogo tipova koji su se uvlačili u žene i parove i masturbirali dok su ih gledali. To mi ne zvuči kao paljenje.

Činilo se da joj je srce pri srcu i imala je dobre šanse da pobjegne jer je njezin muž morao odletjeti do roditelja, a majka mu je bila u bolnici. Rekao sam joj da ću pokušati smisliti plan i javiti joj se sljedeći dan.

Pa tu je bila uključena logistika, težak dio afere s udanom ženom. Nisam želio učiniti ništa što bi je moglo uhvatiti.

U petak ujutro nazvao sam je i pitao je je li se čula s mužem, a ona je odgovorila da je njegovoj mami bolje, ali nije mogao dobiti let do ponedjeljka s tako male zračne luke.

Ovo se uklopilo u moj plan. Predložio sam da umjesto da odemo tamo samo na dan, zašto ne uzmemo sobu na obali oceana u obližnjem gradu na plaži i ostanemo jednu noć, kako bismo mogli lijepo večerati i možda imati mali seks s divljim majmunima. To ju je zainteresiralo i objasnio sam joj da bi subota bila najbolji dan jer bi trebalo biti više mladih ljudi. Moj je plan bio ponovno negdje ostaviti njezin auto i zajedno se voziti ili neka me dočeka u hotelu.Sve je bilo spremno, sve što sam trebao učiniti bilo je nabaviti sobu za jednu noć izvan sezone. Nije bio problem.

Odlučila se tamo naći sa mnom, pa smo dogovorili vrijeme da se nađemo u hotelskom baru. Stigao sam ranije i prijavio se, a zatim sam otišao do vanjskog bara kraj bazena. Stigla je ubrzo nakon toga.

Tamo smo sreli još jedan par Sophijinih godina, kratko smo popričali dok smo pili. Prilično općenite stvari, ne ulazim u ništa osobno, ali lijepo razgovaramo. Predstavili su se kao Rob i Grace. Uživali smo u razgovoru, ali smo jedva čekali otići u svoju sobu i ispričali smo se. Rekao sam: "Nadam se da ćemo te opet sresti u baru, a oni su se složili govoreći da je uvijek zabavno upoznati nove ljude."

Sophia i ja smo otišle do njezina auta i uzele njezin noćni kovčeg, a zatim do moga po moju torbu i hladnjak s vodom i još nekim važnijim pićem.

Tu smo izgubili malo vremena i krenuli prema nudističkoj plaži. Sajber seks chat stranice Sophia je izašla iz kupaonice s pokrivalom u bikiniju i rekla: "Kupila sam novi bikini koji je malo prekratak za javnost, ali bio bi OK na nudističkoj plaži"

Nisam se potrudio reći joj da me dovela ovamo, skida se gola ako jesam. Samo sam obukao neke gaće i majicu i krenuli smo.

Bilo je gotovo 15 minuta vožnje do National Seashorea gdje je nudistička plaža, to je bio samo dio od gotovo 30 milja (ca. 48 km) plaže. Ne postoji savezni zakon protiv golotinje, ali rečeno mi je da na tom dijelu plaže postoje znakovi upozorenja koji upozoravaju obitelj i sve druge koji se vrijeđaju golotinjom.

Parkirali smo auto na sjevernom kraju parkirališta jer mi je rečeno da je od tamo kraće hodanje. Skupili smo stvari za plažu, ručnike, deku, hladnjak i naravno losion. Nemojte se opeći na osjetljivim mjestima.

Ponudio sam da Sophijinu masku stavim u torbu koju sam nosio, ali rekla je da nije spremna debitirati u bikiniju. Hodali smo i hodali, i konačno ugledali znak, i kao što sam bio upozoren, vidjeli smo neke gole starije muškarce i nekoliko parova.

Nisam mogao a da ne potaknem Sophiju govoreći: "pa tu je tvoja publika, mogla bi sada skinuti masku." Dobio sam pogled koji je sve govorio, pa nisam tražio, bio sam u braku i znam da taj pogled znači odbaciti ga.

Tada sam joj rekao da ne gleda preko morske zobi, i naravno kao i svi ona je pogledala. Bio je tu tip s velikim trbuhom, koji je drkao svoju ženu starijoj MILF koja je imala raširene noge i prste radila na udaljenosti od 5 stopa od njega. Činilo se da MILF uživa u tome, mislim da bi mogla dobiti bolju publiku, a opet bi vjerojatno mogla pobjeći starcu ako postane previše čudan. Nastavili smo hodati i hodati.

Kako smo hodali dalje niz plažu i činilo se da su goli parovi i samci sve mlađi što smo dalje hodali, to je imalo smisla, a ja sam se Šolja za cveće od hodanja. Kad smo došli do mlađih ljudi, popustila je i pružila mi omot.

"WOW!" "To je sigurno kratki bikini", rekla sam.

"Znam", rekla je, "vidiš zašto ga nisam htjela nositi u predvorju hotela."

"Pa ovo je dobro mjesto, oboje smo previše obučeni." Rekao sam joj da kad nađemo mjesto za raširiti pokrivač, sve to mora otići, ili idemo.

Opet smo krenuli i nije prošlo dugo prije nego što smo stigli do publike između 20-ih i 40-ih, ona je bila moja karta da ne budem prljavi starac koji bulji tamo. Nadao sam se da nitko ne misli da je ona moja kći, moj plan je bio barem namazati je losionom za sunčanje.

Činilo se da smo hodali dovoljno dugo da se gužva prorijedila, a ja sam bio spreman sjesti, pa smo raširili pokrivač pokraj dine. Pitala me želim li se smočiti, a ja sam rekao ne još možda kasnije. Povukao sam svoje gaće jer sam se počeo sramiti što sam odjeven. Dok je kaskala prema vodi, mogao sam dobro vidjeti G-stringe koje su bile njezine donjice, sa samo malim komadićem tkanine da pokrije njezinu ogrlicu. Volim to dupe i način na koji se migoljilo dok je trčala.

Ležao sam na pokrivaču i čekao je.Kad se vratila i ušla u moj pogled, nisam mogao a da se ne nasmijem, a ona je rekla, "Oh ti, što je sad tako smiješno."

"Žao mi je, ali jeste li pogledali svoje sise i bradavice, teško možete čak i reći da imate nešto na sebi, i taj mali komad tkanine koji zovete donji dio, mogu vidjeti vašu macu prilično jasno." I pogledala je, i ona se počela smijati. Pitam je je li joj prodavačica rekla da je prilično proziran kad je mokar. Na to se skinula i pridružila nama nudistima.

Sunčali smo se i neko vrijeme gledali parove u šetnji, jedan par nam je odlučio biti susjed. Kad su krenuli prema dinama, rekao sam: "Mogu li to biti Rob i Grace koje smo sreli u hotelu?"

"Nisam sigurna", rekla je, "sreli smo ih tako kratko, a tada nisu bili goli."

"Neću ništa reći", rekao sam, "neću riskirati da ispadnem budala na nudističkoj plaži, činilo se da nas nisu prepoznali i suočimo se s našom razlikom u godinama, imali bi bolje prilika da nas napravi." Pustili smo to i ponovno legli.

Brzo mi dosadi ležanje na plaži i krenuo sam u ekspediciju na Sophijino tijelo. Uzeo sam losion i namazao joj grudi dok joj se bradavice nisu uspravile. Zatim sam je podsjetio da dolje nije imala puno losiona jer je imala donji dio kad smo ga prvi put nanijeli, a bila je u vodi. "OK", rekla je "Znam kamo ovo ide, tvoj penis me već počeo bockati u nogu."

Pobrinuo sam se da bude dobro namazana losionom i mazio sam joj macu dok nije počela presti i malo drhtati. Naposljetku me zaustavila i rekla, "sada ću ja tebe."

"Tvoj poziv", rekao sam. Većinu vremena provodila je s losionom u mojim međunožjima, jajima i području koje su pokrivale moje gaće. Moj stup zastave je u tom trenutku bio podignut i zavalio sam se da se pretvaram da to ne znam.

Odjednom mi je sinulo zašto nije namazala moj pravi kurac, sad je bio u njezinim ustima. Budući da si novajlija na nudističkoj plaži, ipak je to nudistička plaža, a ne plaža za pušenje ili zajebavanje.Spomenuo sam da bismo se možda trebali vratiti u dine i morsku zob ili tako nešto.

"I reci mi Phil, kako bi to bilo zabavno?"

Dobiti pušenje uvijek je sjajan osjećaj. Pušenje na dnevnom svjetlu na plaži s parom udaljenim 15 stopa (4,57 Koža na mom penisu se ljušti i povremenim parom koji gleda u našem pravcu dok hodaju plažom uz liniju za surfanje, u rasponu od 20-25 stopa, čini to jednostavno super jebeno super!. Dodajte tome činjenicu da je Sophia klečala, a njezino golo dupe i maca bili su usmjereni prema našem susjednom paru.

I oni su gledali i nešto šaputali jedan drugome na uho. Nije prošlo dugo prije nego što je spustio svoju ženu široko raširenih nogu i jeo joj macu. Bili su zgodan par i vrlo zgodni za gledati. rijaliti jebačina Dvostruka penetracija Bila je viša od Sophije i imala je lijepu stazu i guzicu, i uz to mali struk. Bio je u dobroj formi i bio je dobro obješen, kao kad ju je servisirao, njegov tvrdi penis izgledao je kao da mu pomaže da ga drži. Pozvao sam Sophiju k sebi i rekao joj gdje da traži.

"K vragu, to je lijep jebeni kurac, a on je pravi kreten", rekla je.

"Da, znam, sada imam konkurenciju."

Kako bi se osjećala bolje, rekla je, "da, Dvostruka penetracija, sigurna sam da on ne zna kako se njime služi kao ti svojim."

Nisam mogao a da ne dodam "i kladim se da maca koju jede nije tako slatka kao tvoja."

"Dobro, siđi ovamo i pojedi onda", rekla je.

Zaronio sam, odradio svoje i odlučio da neću stati dok ona ne pošprica. Trebalo mi je neko vrijeme da opetovano povučem jezik po njezinom prorezu do klitorisa, sve kraćim i kraćim potezima dok joj nisam samo počeo raditi po klitorisu sve brže i brže, dok se nije uhvatila. Povukao sam glavu u stranu i palcem izvukao i posljednju kap iz nje.

Trebalo nam je piće, a po ovoj vrućini morate se dobro hidrirati. Bili smo toliko zaposleni da neko vrijeme nisam pogledao naš par voajera.

Gledajući preko, i vidjeli smo dvije glave usmjerene prema nama, on je ševio njezinog psa, a mi smo prilično buljili, jednostavno nismo mogli okrenuti, samo su morali razumjeti. Obojica su ispuštali svoje zvukove, a mi smo jedva čuli čak i one glasnije, a on je izvukao kurac i ispucao spermu po njenoj preplanuloj guzici i leđima. Sada je došlo vrijeme da se okrenemo, što smo i učinili. Voljeli bi reći Bravo ili zapljeskati, ali to bi bilo previše, znali su da ih gledamo i činilo se da im se to sviđa.

Nisam bio siguran koliko dugo trebamo ostati jer je sunce tog dana bilo jako vruće. Pogledao sam naše nove prijatelje na plaži i oni su sjedili s ručnicima preko ramena. Posavjetovala sam se sa Sophijom, rekla sam joj da sam zabrinuta zbog previše sunca. "S druge strane", rekao sam, "mislim da naši prijatelji na plaži sjede i čekaju da vide naš sljedeći potez, ne želimo biti gotovi, zar ne."

"Jebote ne", rekla je.

Tako smo se počeli ševiti, nježno sam uzeo Sophiju za noge i povukao je okolo s njenom dragocjenom macom prema sebi i njezinom glavom prema njima i povukao joj noge preko svojih ramena i počeo je jebati. Mogao sam vidjeti da su fiksirani na nas i pitali su se što misle o ovom starcu, koji ševi ovu mladu ljepoticu na otvorenom.

Nisam dugo izdržao, a nisam baš ni želio, morali smo se skloniti sa sunca. Ali to je bila jednostavno prevruća scena, i tolika gužva da se gleda da ne uživam u njoj nekoliko minuta, nisam još pustio nijednu spermu tog dana, pa sam se nadao da ću snimiti neke prilično dugačke užadi da ih impresioniram.

Sophia je otpustila sve svoje inhibicije i jako je glasno stenjala i okretala glavu naprijed-natrag pokazujući svoje zadovoljstvo, jer smo postigli cilj bilo kojeg para da doživimo vrhunac, barem gotovo zajedno. Nadam se da su bili impresionirani, ja jesam. Izvukao sam se na vrijeme da zgrabim svoj penis i naciljam dovoljno visoko da iskrižam konopce sperme u zraku koji dosežu do Sofijinog lica i njezinih usta, neki u njezinoj kosi i sve do pijeska.Učinila me jako ponosnim kad je sjela, okrenula se prema njima i pogledala ih ravno u njih, a zatim, dok su oni gledali, lizala je ono što je mogla dohvatiti jezikom, zatim prstima pojela svu spermu koju je mogla i protrljala ostatak od toga na prsima u obliku losiona.

Spakirali smo se i krenuli prema autu. Ovaj put smo ponosno Ana voli pornografiju gole plažom držeći se za ruke, smješkale se svima pored kojih smo prolazile, dobile smo i poneke poglede, ali što, sigurna sam da su neki bili potaknuti zavišću. Došli smo do znakova, pa sam obukla svoje gaće, a Sophia je obukla svoj bikini, i ovaj put ga nije pokrila dok smo prelazili parkiralište. Bio sam ponosan što na svojoj ruci imam jednu Teen biz informacije sa sajta najljepših cura na plaži, s poluisturenim sisama i golom guzicom. Hodali smo tim putem do auta za povratak u hotel, ona je samo stavila pokrivač da bi otišla u predvorje i do naše sobe.

Istuširali smo se, uvukli u krevet iscrpljeni i pali u nesvijest, previše sunca dodano puno jebanja i sisanja iscrpit će te.

Spavali smo oko 3 sata i probudili se oko 18:30, zapečativši našu sudbinu jedenja u hotelskom restoranu, ovo ionako nije bilo putovanje s finim restoranom, Aliensense softver za prepoznavanje lica bio sam dovoljno gladan i nije me bilo briga radi li se o gurmanskoj hrani ili čizburgeru. Došli smo do blagovaonice koja je bila toliko prazna za subotu navečer da su sami morali prijaviti mjesto. Ušli smo i čula sam glas koji me dozivao po imenu. Bio je to Rob, on i Grace sjedili su sami s pićem i jelovnicima ispred sebe. Pozvali su nas da im se pridružimo.

Moram to predati Robu, on nije okolišao. Rekao je, "riješimo se slona u sobi i samo priznajmo da smo se gledali kako se jebemo na plaži. Bila je to vruća jebena scena i uživali smo što ste vas dvoje gledali i gledali vas, to je reklo, hajde da večeramo onoliko lijepo koliko hotel može poslužiti. Možda se kasnije možemo naći u baru uz bazen i popiti piće, a možda čak i kritizirati poteze jedno drugog."

Svi smo se nasmiješili i složili, "to je spoj", rekao sam.Pojeli smo večeru i vratili se u svoje sobe na neko vrijeme.

Sjedio sam na našem balkonu, gledajući ružičasti sjaj na oceanu koji sunce stvara dok zalazi iza nas. Primijetio sam da je 8:30 i dogovorili smo se da ćemo se naći s našim novim prijateljima oko 9:00. Odjenule smo se ležerno, Heather je obukla seksi sarafan koji sam joj kupio s motivom, sviđaju mi ​​se, a ovaj je duboko izrezan i dovoljno kratak da se usuđuje da ne nosi gaćice. Pitala me mogu li joj vidjeti bradavice i nagnula se naprijed, a ja sam joj rekao da, vrlo dobro, onda je podigla ruke da pokaže da nema gaćice, htio sam je baciti dolje i pojebati, ali bilo je vrijeme da spusti se do šanka.

Pridružili smo se Robu i Grace za stolom pokraj bara koji je imao pogled na surfanje, naručili piće, još malo pića i barem jedno piće previše dok smo razgovarali. Dvostruka penetracija sajam erotike Morao sam se pohvaliti Sophijinim nastupom s tipom za poslugu u sobi tijekom našeg posljednjeg boravka u hotelu. Zatim nam je Rob ispričao priču o Grace, rekavši: "Bila je gola i nosila je samo sandale, pokušavajući u hotelu prošetati hodnikom da nam napuni kantu s ledom. Kad je došla do ledomata, bio je pokvaren, pa ne da bih je odvratio, gledao sam je kako ulazi u dizalo sa starijim parom i silazi na sljedeći kat po njega."

"Stani, nemoj Sophiji više davati ideje, ona sama smisli dovoljno, a nisam siguran da je želim gledati kako pokušava pobijediti tu."

Barmen je ubrzo došao i rekao da će morati zatvoriti vanjski bar, ali će unutarnji ostati otvoren do ponoći. Grace je bila ta koja se nagnula, otkrivajući mu svoje grudi, ali moja Sophia je također bila spremna, s Muzika tvituje tinejdžersku modu zadignutom i zaključila je dogovor kad je raširila noge dajući mu jasan pogled na svoju ćelavu macu i rekla, "ali ja volim čuti surfanje i vidjeti nebo."

Odjavio je njih dvojicu, zatim pogledao na sat i dao nam još 20 minuta. Snaga Sql server odaberite grupu po grudi jedne žene i ćelavog pudera druge ponovno je pobijedila.

Kad smo otišli, odlučili smo da se nađemo u našoj sobi i tamo odvedemo zabavu, oboje smo ponijeli piće sa sobom. Jednostavno ne postoji drugi način da se opiše stanje u kojem smo bili osim da kažemo da smo bili jednostavno sjebani, mislim svi smo prilično jednaki. Šetali smo i razgovarali kao da se znamo godinama, a nakon svega što smo taj dan podijelili, bilo nam je tako.

Dok smo išli do dizala, Grace me zgrabila za ruku i povukla dolje te mi šapnula na uho: "Vidjet ću te u malo većem tipu, očekujem da ću vidjeti taj tvoj kurac izbliza."

Barem sam tako mislio da sam čuo, jer su joj riječi bile nejasne, a dok je pokušavala govoriti, bio sam zauzet buljenjem u njezine prvoklasne dojke i uspravne bradavice. Bože volim velike sise.

Kad smo stigli do dizala, Rob je morao pitati: "Sophia, imaš li gaćice ispod te haljine, mislim da su svi u baru vidjeli Graceine sise", naravno bez daljnjeg je podigla haljinu da mu pokaže svoju macu.

Došli smo u svoju sobu, a moja pijana i moja slatka, teturava, profesionalna čistačica pokušale su pokupiti odjeću i stvari koje su bile razbacane po cijeloj sobi. Nismo imali tako veliku sobu, s dva bračna kreveta koji su zauzimali toliko toga. Otišao sam lutati niz hodnik po kantu leda, (obučen). Kad sam se vratio, Rob i Grace čekali su na vratima i presvukli su se u široku odjeću, Grace je na sebi imala par seksi kratkih hlača i gornji dio bikinija. Robova ramena i bicepsi bili su izloženi njegovom majicom bez rukava i nekim tankim najlonskim hlačicama za vježbanje koje su imale prilično izbočinu. Kako se mogu natjecati s tim, pomislio sam, dosta cuge, a možda ga i ja poželim poševiti.

Kad sam otvorio vrata da ih pustim unutra, primijetio sam da je Sophia ponovno obukla svoj novi gornji dio bikinija. Grace je imala veće sise, ali Sophia je pokazivala više svojih, gotovo sve.

Popili smo još samo jedno ili dva pića u sobi i postali smo prilično blesavi. Ispričala sam Grace i Robu kako je Sophijin bikini postao proziran u oceanskoj vodi.Obojica su rekli da bi to voljeli vidjeti.

Sophia je rekla: "Ako misliš da ću staviti hladnu vodu na svoje sise samo da bi mogao dokazati svoju tvrdnju, jebeno si lud." Uz to je skinula gornji dio i kratke hlače i rekla: "Izgledala sam otprilike ovako Charlevoix centar za tinejdžere je postalo mokro."

Pa nije dugo trebalo, i prije nego što smo Rob i ja shvatili, obje su djevojke bile potpuno gole, a mi smo uživali u predstavi, pogotovo kad su se počele ljubiti i ljubiti. Bili su napaljeni u redu, bili su na krevetu i ljubili se, svaki od njih je imao svoje prste i radio Ližem dupe muškarcima drugima macu.

U tom sam trenutku odlučio da bismo Rob i ja vjerojatno trebali razgovarati o strategiji ili ćemo biti izostavljeni. Pokazao sam mu da izađe na balkon i razgovarali smo. Rob je rekao: "Samo ću odmah izaći i reći, Grace je trenutno ljubav mog života, ali moram priznati da zna biti prava drolja, pogotovo kad pije."

Rekao sam: "Pa ako nešto ne poduzmemo, oni će sljedeći put jesti jedni druge, a mi bismo mogli samo gledati, zvuči zabavno, ali želim sudjelovati u jednom trenutku."

Zatim me pitao jesmo li bili ili smo se ikada zamijenili, i spomenuo da Grace voli starije muškarce, voljela je gledati kako danas ševiš Sophiju. Da budem iskrena, upravo je izašla i rekla mi da te želi poševiti.

"Pa, ja sam za, ali mrzim govoriti u ime Sophije, ali ona me u zadnje vrijeme oduševila svim stvarima koje želi učiniti i isprobati, i nemoj misliti da te nije provjeravala i komentirala na tvoj kurac."

Pa, kao tip sa svim idejama, rekao sam, "oni su goli i zabavljaju se, a mi nismo, moramo privući njihovu pozornost pa se i mi skinimo goli, otvorimo vrata, uđemo i kažemo dođi i shvatite cure." Možemo tek vidjeti kako će to izgledati s njima. Bio sam malo obeshrabren kad sam vidio Robove šestice, bicepse i zategnuto malo dupe, i moram se suočiti s tim, veći kurac od mojega.

Pa, krenuli smo, otvorili smo vrata i privukli njihovu pozornost, a oni su tiho kriknuli i prišli. Grace je krenula prema mojim raširenim rukama, osjećao sam da bih ovo trebao igrati pažljivo dok ne vidim Sophijinu reakciju, pa sam ovio ruke oko Grace i poljubio je, a zauzvrat dobio malo jezika i njezine ruke na moj kurac.

Tada sam zaključio da je bolje da se okrenem i pogledam Sophiju. Okrenuo sam se i pogledao, ali je nisam vidio. Tada sam primijetio Roba kako stoji s glavom u zraku i izrazom zadovoljstva na licu. Zatim sam pogledao dolje i vidio moju Sophiju na koljenima sa svojom slatkom malom golom guzicom koja viri, rukama privlačeći Roba blizu i njezinim ustima punim njegovog velikog, mladog i tvrdog penisa.