Kako savladati orgazam

Hvala mom timu. Harddaysknight je moj mentor i daje mi kritički osvrt. Sbrooks103x također mi daje čitanje prije posta. Moji urednici su Girlinthemoon, Hale1 i GeorgeAnderson. Hvala za sve što činiš.

Malo je stvari u kojima uživam više od ribolova, pa kad sam najavio da idem na potok, nitko se nije iznenadio. Bio sam malo iznenađen kada je moj 18-godišnji sin, Lawson, u posljednji trenutak odlučio da mora pokositi jedan od svojih travnjaka. Obično je bio dolje. Moja je žena voljela pecati sa mnom i sve na otvorenom sve dok nije umrla prije tri godine. i iako je moj sin obično pecao sa mnom, nije imao kukca kao ja.

Njegova mala prijateljica, Danielle, bila je gotova. Poznavao sam je otkad je bila beba, a poznavao sam i njezinu majku otkad je bila u školi. Danni je bio jako zainteresiran za Lawsona, ali iz nekog razloga on nije bio previše zainteresiran za nju. Bila je slatka kao gumb. Činilo se da je zainteresiran, ali iz nekog razloga nije htio toliko izlaziti s njom. Stalno ga podsjećam koliko je to bilo suludo. Bila je jedna od onih djevojaka koje su jednostavno slatke. Sve u vezi nje bilo je slatko, bit će samo tako slatka, cijeli život, i počela je cvjetati na način koji će biti zadivljujući kad se dogodi. One obično ispadnu stvarno lijepe, ali ovaj mali anđeo bio je prekrasan. Njezina duga plava kosa uokvirivala je malo pixie lice s najvećim smeđim očima koje ste ikada vidjeli. Trepavice su joj bile toliko duge da biste pomislili da su umjetne, ali nisu.

Imala je visoke jagodice i malo šiljatu bradicu što joj je davalo srcoliko lice. Bila je vrlo sićušna, vjerojatno oko metar i pol, ali za nju je bila savršena. Kako savladati orgazam Nije imala mnogo toga u odjelu za grudi, ali kad me zagrlila, mogao sam osjetiti dvije tvrde male izbočine kako me pritišću, a ona me jako grlila. Bila je vrlo fizička djevojka, činilo se da voli kontakt i nije se uopće sramila trljati se o vas.

Struk joj je bio malen i širio se u okrugle bokove i najsavršeniju stražnjicu koju sam ikad vidio, okruglu i tvrdu od njezinih navijačkih vježbi. Nije se bunila da to pokaže, au svojim uskim trapericama ili maloj navijačici izgledala je jednostavno fantastično.

Odlučila je poći s njima jer je Lawson trebao biti zauzet. Spakirali smo piknik, odvezli se do potoka i stavili stvari na deke na šljunčanu prečku. Danni je htjela plivati ​​jer je bilo tako vruće, ali nije imala kupaći kostim. Košulja vojne uniforme ostaje sam joj da ako želi gaziti sa mnom, da će se ohladiti ako bude u vodi. Odlučila je da ide i htjela je ribu sa mnom do ručka. Imala je žutu majicu i kratke hlače; savršeno za gacanje sa mnom.

Namjestio sam joj motku i bila je prilično dobra u korištenju. Gacali smo uz potok, bacali se do bazena i bio je to dobar dan. Ulovili smo krupnog brancina, sitnog brancina i kamenog brancina na gotovo svakom zabačaju, a ona je bila luda. Veselo je brbljala, razgovarajući sa mnom o svemu i svačemu. Vrgoljila se poput psića svaki put kad bi uhvatila ribu i hihotala se kad bi je zamahnula prema meni da joj skinem udicu. Ulovila je više riba nego ja, zaokupljala me puštanjem onih koje je ulovila i bilo mi je zadovoljstvo gledati je. Proveo sam puno vremena s njom, ali obično nismo bili samo nas dvoje. Bili smo samo nas dvoje i smatrao sam je očaravajućom. Bilo je to kao imati seksi malog anđela za prijatelja iz pecanja.

Došli smo do debla preko potoka i ja sam se popeo preko njega i uzeo njezin štap za pecanje. Spustio sam ih na obalu, uzeo je za ruku i ona se popela na kladu. Podigao sam je s vrha debla, a ona mi je ovila ruke oko vrata dok sam je nosio do obale.

"Hvala, Sloan", poljubila me je u obraz. "Nisam shvaćao koliko si jak."

Prešla mi je prstima preko bicepsa. “Tvoji mišići imaju mišiće”, rekla je.

Vježbam pet dana u tjednu samo kako bih zadržao slabost, a tijekom godina razvio sam prilično velike ruke.

Zauzeo sam pozu za nju, a ona se nasmijala i zamišljeno me pogledala dok sam je spuštao. Opipala je moj biceps i prešla rukom ispod rukava moje košulje i preko ramena. "Vidim odakle Lawson crpi mišiće", rekla je.

Dok smo pecali, počeo sam primjećivati ​​da me promatra krajičkom oka. "Što?" Pitao sam ju.

"Ništa", rekla je, "samo te volim gledati."

"I ja tebe volim gledati, Danni. Ti si najslađa djevojka koju znam."

"Hvala", malo je pocrvenjela, ali se smiješila.

Nakon toga mi je prišla vrlo blizu i držala me za ruku kad smo došli do plićaka. Prilično se očešala o mene tim tvrdim malim grudima. Činilo se kao da me namjerno zadirkuje, ali nikad prije nije učinila tako nešto i zaključio sam da je to samo pusta želja. Bilo je jako lijepo, ali malo erotično, i morao sam se malo prilagoditi kad ona nije gledala.

Gazili smo uzvodno možda jednu milju i došli do dugačke duboke rupe u potoku. “Baci tamo u duboku vodu u hladovini kod onog balvana”, rekao sam joj.

Njeno bacanje je bilo točno i velika riba je izašla i divljački udarila njen mamac za rotaciju. Borila se oko pet minuta prije nego što je sletio.

"Što misliš koliko je težak?" upitala me.

"Rekao bih negdje između 7 i 8 funti", rekao sam joj. "Ogroman je za ribu iz potoka. Ljubodrag Ðurić Dvostruka penetracija Dobar posao, Danni, slikajmo. Ovdje pecam godinama i nikad nisam ulovio tako veliku ribu."

Pozirala je držeći veliku ribu za usnu dok sam ja vadio telefon iz suhe kutije i slikao nekoliko slika. Spustila je ribu natrag u vodu i prišla mi da me zagrli i mogao bih se zakleti da sam osjetio čvrste male bradavice kako mi zabijaju trbuh. "Hvala, Sloan. Znam da si ga mogao uhvatiti, ali pustio si me da se prvi ubacim."

"Radije bih gledao kako ga hvataš nego da ga sam hvatam", rekao sam joj dok sam prste zapleo Mama incest galerije njezinu dugu zlatnu kosu. "Čini me sretnim vidjeti da se tako dobro zabavljate."

Obrisala je znoj s čela i pogledala me ispod tih nevjerojatno dugih trepavica. "Postaje jako vruće. Bi li ti bilo stalo da malo plivamo?"

"Naravno da mi ne smeta, ali nemamo kupaće kostime. Ne želite biti cijeli dan u mokroj odjeći."

"Ne, ali mogli bismo ići na skinny dipping." Pocrvenjela je dok je to govorila. "Ako obećaš da nećeš gledati, skinuću se, a onda kad uđem u duboku vodu, neću gledati dok ti ulaziš."

"Mislim da to nije baš dobra ideja, Danielle", rekao sam joj.

"Zašto ne. Nema nikoga u blizini kilometrima. Otišao sam na kupanje na jezero s nekim svojim djevojkama neki dan kad nikoga nije bilo."

"Pa, ja nisam jedna od tvojih djevojaka i kad bi itko ikada saznao da sam mršava s tobom, svakakve bi se loše stvari dogodile. Tvoja mama bi me oderala, a Lawson bi mislio da sam perverznjak."

"Nitko neće saznati. Nikada nikome neću reći. Obećavam, Sloan. Vjeruješ li mi?"

"Da, vjerujem, ali ovo bi mi upropastilo život ako ikome kažeš. Vjerujem ti, ali ne vjerujem sebi. Prelijepa si, Danni. Vjerojatno ćeš misliti da sam stari perverznjakali to što si ti gola u vodi sa mnom natjerat će me da pomislim stvari koje ne bih trebao. Imam 56 godina, ali sve još uvijek funkcionira i prekrasna gola djevojka učinit će da to funkcionira previše dobro."

"Ne mislim da si perverznjak. Ti si samo normalan čovjek. Dakle, što je najgore što se može dogoditi. Dobiješ tvrdoglavicu. Nikad prije nisam vidio ništa osim slika, ali želim. Ne smeta mi. Nekako je vruće kad razmišljam o tome. Molim te, Sloan, umirem ovdje. Tako je vruće i voda je tako hladna i napaljuje me sam razgovor o tome. Nitko nikada neće saznati, ja obećanje."

"Ne znam, Danni. Sve u vezi ovoga mi je pogrešno. Dvostruka penetracija Jožef Šajer Samo znam da to ne bismo trebali učiniti."

"Što je tako loše u tome. Volim te; volio sam te cijeli život i nikad te ne bih povrijedio. Znam da i ti mene voliš i nikad ne bi učinio ništa da me povrijediš.Pustio si me da cijeli život s tobom pratim svakakva zabavna mjesta i uvijek si me tretirao kao da sam jedno od tvoje djece. Znam da vam ne smeta trčati po kući u donjem rublju, a vidjeli ste me u bikiniju nekoliko desetaka puta."

"Znam, i to je dio problema. Znam kako izgledaš u bikiniju i pušiš se. Izluđuješ me i zamišljam kako bi izgledala Doktori kažu da je Kolumbijka izjavila ti ga skinem. Da si gola, nikada ne bih izbacila te slike iz misli."

Nasmijala se. "Ne želim da ih izbacuješ iz misli. To je vrlo laskavo i uopće mi ne smeta što tako razmišljaš o meni. Dogovorit ću se s tobom. Možeš gledati ako plivaš sa mnom. Pustit ću te da gledaš koliko god želiš, u redu?"

Nije čekala odgovor; samo je povukla majicu preko glave. Stajala sam tamo zaprepaštena kad se u vidokrugu Dvostruka penetracija mali čipkasti bijeli grudnjak; kupovanje malih čvrstih češera. Malo je pocrvenjela, posegnula i otkačila ga, bacivši ga i svoju majicu na šljunak.

Zabacila je kosu i hrabro me pogledala, malo izvivši leđa kad je vidjela izraz mog lica. Nikada nisam vidio nešto tako seksi. Njezine su grudi bile male čvrste obrnute stošce, koje su se isticale možda dva inča, bijele u kontrastu s ostatkom njezina malog smeđeg tijela. Očito nije pocrnjela u toplesu. Vrhovi njezinih grudi bili su prekriveni smeđim areolama, zadebljavajući se prema sitnim vrlo tvrdim bradavicama.

Zakoračila je korak unatrag na suhom šljunku i otkopčala kratke hlače, spustivši ih niz vitke, ali vrlo zaobljene smeđe bokove i noge. Njezine su gaćice pristajale uz grudnjak, bijele i čipkaste, a kroz poluprozirnu čipku mogao sam vidjeti malu mrlju zlatnih uvojaka. Okrenula je leđa i spustila ih dolje, sagnuvši se da ih pokupi i stavi na malu hrpu ostatka svoje odjeće. Stražnjica joj je imala malu bijelu trokutastu crtu, koja se slagala s grudima gdje ju je pokrivao bikini.Na vrhu njezinih bedara bila je očita praznina, a njezine mačkiće usne, posute finom zlatnom dlakom, virile su kad je ustala. Okrenula se prema meni, jednom rukom prekrivši malu zlatnu pistu.

Pogled joj je pao na očigledan šator u mojim kratkim hlačama i polizala je usne. Bila je to najerotičnija stvar koju sam ikad vidio. "Ti si na redu", rekla je.

Nisam se mogao pomaknuti niti učiniti bilo što osim gledati u nju. Ušla je u vodu i zaustavila se ispred mene, gotovo se dodirujući, a ja sam zamišljao da mogu osjetiti vrelinu njezina zapanjujućeg tijela. "Da li ti se sviđam?" pitala je.

Pokušao sam joj reći da mi se jako sviđa, ali sve što je izašlo bilo je graktanje. Nasmijala se i polako okrenula, dopuštajući mi da dobijem puni učinak njezina prekrasnog malog tijela. Uzela je donji dio moje majice svojim malim rukama i povukla ga prema gore. Bio sam bespomoćan da je zaustavim i podigao sam ruke dok se ona protezala na prstima, dok su mi tvrde bradavice strugale po prsima i skinula mi majicu. Bacila ga je na obalu, a njezini su mali prsti radili na gumbu na mojim kratkim hlačama. Povukla je patentni zatvarač i skinula ih, prvo jednu pa drugu nogu. Malo sam izgubio ravnotežu i ispružio ruku da se smirim, rukom sam dodirnuo jedno malo smeđe rame i ona je ostala bez daha na dodir. Bacila je kratke hlače na obalu i bacila pogled na moje bokserice. Ponovno je ostala bez daha ugledavši izbočinu, a njezina mala ruka bila je neodoljivo privučena k njoj.

Njezini su prsti na trenutak pratili obrise, skliznuli su unutar pojasa i ona ih je spustila dok sam ja održavao ravnotežu na jednoj nozi, i dalje joj držeći rame. Moja erekcija se oslobodila kad se sagnula da mi spusti bokserice, nježno je udarajući po bradi. Brzo ga je poljubila i bacila bokserice na obalu, hihoćući se dok je gazila u dublju vodu.

Osjećao sam se začaran dok sam je slijedio, diveći se čvrstoj guzici koja se vidjela dok su joj se bokovi njihali, krećući se kroz vodu duboku do bedara. Kad joj je došao do struka, skliznula je dolje, plivajući u dublju vodu.

Skupio sam hrabrost i izašao dok mi hladna voda nije došla do ramena. Plivala je uokolo poput uglađene male vidre, a njezina prekrasna stražnjica bljeskala je u pogledu dok je ronila pod vodu. Doplivala mi je blizu i pokušala ustati, zacvileći Xxx prici o silovanju je shvatila da je preduboko. Zgrabila me za rame i struja mi ju je odnijela u naručje; prekrasna gola nimfa, topla čak i kroz hladnu vodu. jebanje u svlačionici price Obuhvatio sam čvrste obraze njezine stražnjice i privukao njezino uglađeno tijelo uz sebe. Omotala je ruke i noge oko mene i mogao sam osjetiti kovrče između njezinih bedara, pritišćući moju bijesnu erekciju.

"Isuse, Ruska vlada je odobrila, osjećaš se tako ogromno", šapnula je. "Znam da ne mogu svi biti tako veliki. Koliko je to dugo?"

“Nemaš ga s čime usporediti, kako znaš da je velik”, pitao sam.

"Rekao sam ti da sam vidio slike i moje djevojke uvijek pričaju. Mislim da je 5 ili 6 inča nekako normalno. Mogu li se igrati s tim?"

"Ovo je puno više od gledanja", rekao sam joj. "Kamo ovo vodi, Danielle?"

"Unutar mene, nadam se", šapnula je.

"Danni, ne mogu to učiniti. Očito si djevica. Imaš 18 godina, zaboga, i trebala bi naći dečka koji ti je stariji."

"Hoću. Imam ostatak života za to. Samo želim da prvi put budem s nekim tko zna što radi. Volim te. Ti voliš mene. Nauči me, Sloan; vodi ljubav sa mnom pa ću mu ja biti dobra."

Sagnula se i obuhvatila me malim prstima, a ja sam zastenjao. "Jesi li sigurna, Danni. Bojim se da ću te povrijediti. Ako misliš da je sada veliko, samo pomisli kako će se osjećati u tebi. Jill je trebalo tjedan dana da se osjeća ugodno voditi ljubav sa mnom, a ti si tako malena."

"Znam da bi trebalo boljeti prvi put. Nemam himen, Sloan. Slomila sam Mlada je lepa prije tri godine slučajno. Djevojke mojih godina imale su bebe, pa znam da će odgovarati. Znam da ti nemaš želiš me povrijediti i znam da ćeš biti nježan. Prostrjmo odjeću na travu preko i legnimo na nju."

Podigao sam njezino sićušno tijelo i odnio je do banke. Osušili smo se na zraku na minutu, uživajući u očima, a ona je raširila naše majice na mekoj travi i legla na leđa, raširenih nogu u pozivu i ružičastih stidnih usana koje su virile kroz kovrče.

Legao sam pokraj nje, povukao je u naručje i okusio te slatke usne po prvi put. Mogao sam osjetiti njezine naramenice dok sam joj gurao jezik u usta, a ona ga je malo sisala. Dugo smo se ljubili i ja sam se odmaknula, a zubi su mi nježno stisnuli tu natečenu donju usnu i malo je rastegnuli prije nego što sam je pustio da sklizne. Oči su joj bile zatvorene i grickao sam joj maleno uho dok je drhtala. Ljubio sam se niz njezin dugi vrat, osjećajući svilenkastu kožu na svojim usnama. Kad sam došla do male dojke, uhvatila sam jednu tvrdu malu bradavicu između usana. Sisao sam ga i povukao, a ona je zastenjala i zadrhtala, mahnito povlačeći moju glavu u mali brežuljak. masturbacija u javnosti Dvostruka penetracija Leđa su joj se izvila i zastenjala je moje ime dok je orgazam prolazio njezinim blagim tijelom. Ova mala ljepotica je pušila. Kad bi došla do moje manipulacije tom slasnom malom dojkom, što bi učinila kad bih došao do njezine mace. Jedva sam čekao saznati. Zamijenio sam bradavice, a ona se nastavila izvijati i stenjati pod mojim usnama.

"Bože, Sloane kako je tako dobro. Izluđuješ me", šapnula je.

Prsti su joj se zapetljali u moju kosu dok mi je gurala glavu niže, bokovima čineći gurajuće pokrete dok je njezino uzbuđenje raslo. Spustio sam se preko tog ravnog smeđeg trbuščića i stigao do brežuljka njezine vulve. Razdvojio sam uvojke i provirio je njezin maleni klitoris. Pisnuo sam ga jezikom, a ona je povikala, gurajući se i savijajući se ispod mene dok je eksplozivno dolazila.

"O moj Bože, o moj Bože," vikala je iznova i iznova dok sam nastavljao raditi s njezinom malom macom, a jezik mi je razdvajao njezine skliske nabore i nakratko prodirao u usku malu rupicu, prije nego što sam se vratio do malene trtice.Usisao sam ga u usta, lizao i vrtio jezikom oko njega dok je ona i dalje drhtala i dolazila.

"Prestani, molim te Puši mi kurac ne mogu više stajati", dahtala je.

Ignorirao sam njezine molbe i nastavio je napadati usnama i jezikom sve dok ponovno nije eksplodirala. Kad se počela trzati, poljupcima sam se vratio do njezinih slatkih usana i držao je dok je drhtala kroz potrese svojih višestrukih orgazama.

»O moj Bože«, dahnula je. "To je bilo nevjerojatno. Ne mogu vjerovati da se zbog tebe osjećam tako dobro. Moram se malo odmoriti. Isuse, mislio sam da ću eksplodirati; hvala Sloan. Nisam ni sanjao da ću se osjećati tako dobro. Bio sam u pravu o tebi. Znao sam da ćeš znati što mi treba."

Ruka joj se spustila i zatvorila oko moje bolne erekcije dok je vraćala snagu. Gurnula me na leđa i njezina su usta započela vlastito putovanje istraživanja. Kad je stigla do moje kite, držala ju je u ruci i dugo gledala, okrećući je ovamo-onamo kako bi joj oči mogle piti svaki detalj. Ljubila ga je i lizala duge minute prije nego što je usnama kliznula preko glavića. Zavrtjela je jezikom oko tjemena i počela se klatiti gore-dolje, a gornja trećina nestala je u njezinim prekrasnim usnama. Pogled na njezine slatke male obraze usisane pritiskom njezina vakuuma bio je tako nevjerojatno erotičan da sam znao da neću dugo izdržati.

"Danni, spremam se eksplodirati", upozorio sam je. "Možda bi se htio povući osim ako ga ne želiš u svojim ustima."

Podigla je pogled prema meni i udvostručila svoje napore, njezina mala ruka postala je mrlja, gladeći taj dio, a ne zahvatila ga njezina vruća usta. Bokovi su mi napravili nehotične gurajuće pokrete i izbio sam, puneći joj usta toplom kremom. Gutnula je koliko god je mogla, a ostatak joj je izletio iz kutova usta i slinio niz moj eksplodirajući kurac. Završio sam, a ona je polizala i jezikom očistila višak. Podigla je pogled Udati se za ruski svijet meni, neuredan mali anđeo sa spermom na bradi i nasmiješila se.

"Jesam li učinio dobro?" pitala je.

Povukao sam je gore i priljubio svoje usne uz njezine. "To je bila najseksi stvar u kojoj sam ikad sudjelovao", rekao sam joj. "Ti si nevjerojatan, Danni. Taj tip kojeg ćeš pronaći bit će sretan čovjek. Vrlo je glup ako ti dopusti da pobjegneš."

Zahihotala se i uzjahala na mene. Protrljala je svoju macu o moj trbuh i spustila se kako bi vratila moju slabašnu erekciju u ta nevjerojatna usta. Za dvije minute opet je bila tvrda kao željezo.

Vratila se do mojih usana i šapnula, "Sada sam spremna. Jebi me, Sloan."

"Ti ostani na vrhu", rekao sam joj. "Na taj način možeš kontrolirati koliko možeš podnijeti. Nakon što se navikneš, jebat ću te dok ne budeš mogao hodati."

Opet se zahihotala i skutrila dolje dok nisam osjetio kako joj curi maca u dodir s glavićem mog penisa. Posegnula je dolje i namjestila ga i osjetio sam kako joj se usne omotavaju oko glave. Toplina i vlaga bile su nevjerojatne. Pritisnula je i glavić joj je razdvojio usne i iskočio unutra.

Smrznula se, hvatala zrak, a ja sam savio svoj kurac u njoj. Stenjala je. "Stani, stani; čekaj malo. Bože, dijeliš me na dva dijela."

Srušila se na moja prsa. "Ne znam mogu li ovo, Sloan. Ti si prevelik, a ja sam premali."

"Samo se opusti, mačkice. Lezi na mene na minutu i opusti se. Samo ti treba malo vremena da se prilagodiš. Sagni se i igraj se sa svojim klitorisom."

Njezina mala ruka kliznula je između nas i osjetio sam kako istražuje naše spojište. Skupila je vlagu i počela kružiti svojom malom ljubavnom kvrgom. "Unutar mene je", šapnula je. "Ne mogu vjerovati da imam kurac u sebi."

Bokovi su joj se počeli pomicati dok je stimulirala klitoris i kliznula je još jedan centimetar. Grč joj je potresao tijelo, a njezina se maca stisnula oko glavića moje kite dok ju je potresao orgazam. Iskoristio sam njezin orgazam da utonem još dva centimetra duboko u nju. Otišla je poput rakete, a ja sam nastavio napredovati dok se tresla i stenjala dok nisam osjetio njezinu stražnjicu na svojim bedrima.

Privukao sam je k sebi i držao je bez pomicanja. “Uspjela si, dušo.skroz sam unutra."

"Osjećam se kao da u sebi imam telefonski stup", dahtala je. "Malo me boli, ali počinjem se osjećati jako dobro. Napunjena sam, istegnuta i tako puna."

Počela se malo ljuljati i njezina je vlažnost rasla dok je nekoliko centimetara počelo kliziti unutra i iz nje.