Plavuša učiteljica jeba

Prošlo je dosta vremena od moje posljednje seksi avanture pa sam rezervirala dan godišnjeg odmora. Bila je rana jesen pa je još uvijek bilo malo ljetne vrućine, a hladno vrijeme još nije u potpunosti nastupilo.

Spavao sam do oko 8:30 ujutro i otkotrljao sam se gol iz kreveta. Obukla sam par bijelih štikla od 4 inča da u njima prođem svoju jutarnju rutinu. Štikle su zveckale po podu do kuhinjske klupe gdje sam se smjestila na stolac i prekrižila noge. Pomicanje stopala gore-dolje u petama i osjećaj glatkoće unutarnje strane bedara kako se trljaju jedno o drugo već je pokrenulo moj seksualni nagon za nadolazeći dan. Moj doručak je brzo prošao nakon čega je uslijedio ostatak jutarnje rutine.

Stajao sam ispred ogledala u spavaćoj sobi i promatrao svoje tijelo. Moje su se grudi s čašicom C elegantno objesile, a bradavice su se naginjale kao odgovor na moju golu jutarnju rutinu. Moj je goli brežuljak imao svrbež za dodir, ali to je bilo zbog velikog dana aktivnosti pa sam se morala oduprijeti porivu.

Zamijenila sam potpetice parom žutosmeđih sandala s T-šipkama za zdraviji i slučajniji blještavi ugođaj. Nabacila sam bijeli push up grudnjak i bijelu lepršavu lanenu ljetnu haljinu. Bio je prilično proziran, moj grudnjak jasno ocrtan i očito bijel. Definitivno mi je pala na pamet da ispod nosim živopisnu g žicu kako bi je svi mogli vidjeti, ali sam umjesto toga odlučila ostati bez gaćica. Prebacila sam smeđu torbicu preko ramena punu mojih seks igračaka za taj dan: raznih čepova za guzu, dilda i vibratora.

S tim sam otišao. Uskočio sam u auto i krenuo sat vremena duge vožnje južno od mjesta gdje sam živio do trgovačkog centra malo dalje od kuće kako bih izbjegao neugodnu situaciju da raširim noge nekome koga poznajem. Dan sigurno nije bio hladan, ali dok je moj auto vozio rampu prema krovnom parkiralištu, cijelo mi se tijelo počelo tresti. Osjećala sam se nervozno, ali tako seksi.Postojala je srednja razina kao i prizemna razina do parkirališta i često su bile najprometnije jer su bile najbliže trgovinama. Obično ne bi previše ljudi parkiralo na krovu i općenito je oko 80% mjesta za automobile bilo slobodno.

Ulaz u trgovine bio je na sjeveroistočnom uglu krova, parkirao sam u jugoistočnom kutu, uz ulaz i ušao unutra. Nalet vjetra podsjetio me koliko je moja haljina kratka jer se nježno podigla, koketirajući s mojim golim spolom. Kratko sam prihvatila podignutu haljinu prije nego što sam je polako spustila. Nažalost, nitko nije hodao po krovu da vidi kvar na mom ormaru.

Spustio sam se pokretnim stepenicama s krova, na srednjoj razini koja se spuštala do razine tla, stariji čovjek se penjao. Stajao sam na pokretnim stepenicama s nogama u širini tuša, ostavljajući lijep razmak do moje mace. Plavuša učiteljica jeba Sve što sam htjela učiniti bilo je podići haljinu i prokletom muškarcu pokazati svoju macu, ali jednostavno se nisam mogla natjerati. Umjesto toga, dok smo prolazili, provjerila sam ispred sebe ima li još koga prije nego što sam se okrenula i podigla haljinu skroz gore kako bih mu na trenutak bljesnula grudnjakom i, naravno, svojom golom macom prije nego što sam ga spustila.

Adrenalin je proradio i bilo mi je dobro. Imala sam oprugu u koraku dok sam se probijala do kupaonice, a rub moje haljine razigrano je poskakivao iza. U ženskom WC-u bila su razbijena vrata kabine koja se nisu dala zaključati. Ušavši u nju i ostavivši je odškrinutu, spustila sam torbicu, izvukla tampon i sjela na WC školjku. Podigavši ​​haljinu do pola trbuha, raširila sam noge dok mi koljena nisu dotakla zidove kabine s obje strane, a zatim sam čekala. Nisam imala menstruaciju, ali to je bio samo nevin način za mene da se izložim nekome kako bih pokrenula seksi dan koji sam željela.

Svaki put kad bi se koraci približili, srce bi mi ubrzalo i spustila bih pogled na svoju macu, gurajući vrh tampona na nju, spremna da se vrata otvore. Mnogo lažnih uzbuna prošlo je oko 15 minuta, ali na kraju je moja želja da budem viđen ispunjena. Ušla je žena u možda ranim 30-ima, primijetio sam kako njezine smeđe kožne čizme do koljena zveckaju prema vratima kabine. Otvorila je vrata, a ja sam tiho uzdahnuo. Podigao sam pogled i natjerao oči da se rašire, prikazujući strah, ona se ukočila na sekundu i njezine su smeđe oči susrele moje. Noge su mi ostale otvorene i tampon sam ostavio nježno pripijen uz macu, ruke su mi bile prikladno pomaknute za jasan pogled između mojih nogu. Da je bila dovoljno pozorna, primijetila bi nedostatak gaćica oko mojih gležnjeva, nisam bio siguran što joj je u ovom trenutku prolazilo kroz glavu, ali to mi se jebeno sviđalo.

"O moj Bože, tako mi je žao!" Povikala je kad je izašla i zatvorila vrata za sobom.

"Žao mi je što je brava pokvarena!" doviknula sam za njom.

"O Bože." Ponovno je promrmljala ispod glasa.

Gospođa je sišla niz nekoliko kabina dok sam ja pakirao svoj tampon i povlačio haljinu dolje. Istovremeno sam čuo kako otkopčava traperice, nakon čega je curenje njezine mokraće prskalo u WC školjku. Otvorio sam svoju kabinu i stao pokraj umivaonika točno ispred njezine kabine. Otvorivši slavinu da stvorim osjećaj da operem ruke, počela sam trljati klitoris. Već sam bio prilično mokar pa mi je prst bez napora klizio u krugovima. Na trenutak izgubljen u zadovoljstvu, vratio sam se u način rada 'nevina djevojka pokušava staviti tampon' kad su se vrata kabine otključala i gospođa je izašla. Prajući ruke zajedno, ponovili smo razgovor sličan prethodnom.

Prvi sam izašao iz toaleta, a ona me je slijedila u blizini, pitao sam se je li primijetila da sam bez gaćica i je li primijetila moj vrlo vidljiv grudnjak kroz haljinu i nedostatak linija donjeg rublja ili sjena dolje.U svakom slučaju, otišao sam do robne kuće s odjećom i dok sam stigao tamo, provjerio sam preko ramena i vidjela da je nestala.

Dok sam razgledavao dućan, čučnuo sam raširenih nogu da pogledam donje rublje, osjećaj da mi potpetice dodiruju golu guzicu zaista je jedna od ljepših stvari u životu. U tom sam se trenutku stvarno počeo napaljivati ​​pa sam kleknuo na jedno koljeno i pritisnuo petu u klitoris. Njihajući bokovima uokolo, samljeo sam se na peti, a vlaga mog spola razmazala mi se po peti i stražnjem remenu sandale. Koraci su se brzo približavali ispred mene pa sam skinula macu sa pete i usmjerila pogled na donje rublje Jebeš bocu sebe. Izbjegavajući da me uhvate kako masturbiram petom, noge su mi još uvijek bile prilično raširene kad je radnik došao iza ugla. Na svojim perifernim uređajima vidio sam da je bacila pogled na mene dok je projurila.

Dok su njezini koraci stišavali, pogledao sam joj leđa preko ramena i klitorisom napravio nekoliko dražesnih krugova. Nakon zadirkivanja uzeo sam bijelu pamučnu žicu i odjavio se iz trgovine. Gaćice su imale trokut sprijeda prije nego što su se smanjile do uskog međunožja prije nego što su se pretvorile u špagu za stražnjicu. strane su također bile užetane i spajale su se sa slatkim malim trokutićem u središtu stražnje strane. Skupila sam gaćice u ruci dok sam se probijala do restorana i sjela u salon. Bila je pristojna gomila ljudi vani i okolo, žamor čavrljanja ispunjavao je područje, povremeni udarac barista koji je svojim portafilterom udarao po svojoj kutiji za prasak.

Odmotavši gaćice, pogledala sam oko sebe da vidim imam li voajera, što u ovom trenutku nisam i ušla u gaćice, ustajući da ih povučem do struka. Privukao sam pozornost sredovječne žene koja je pijuckala kavu nekoliko metara dalje, ali osim kratkog duplog stava u njezino ime nisam imao previše publike.

Vrijeme je da se to promijeni.Lukavo sam odlijepila stranu svog međunožja do središta svoje mačkice da se drsko izložim više u slučaju podsuknje, koja je definitivno dolazila. ljubav Zavodeći svoje sinove Ustao sam iz salona i krenuo prema pokretnim stepenicama, odvojio sam vrijeme, odabrao sam stariji par koji se probijao do istog pokretnog stepenica da mi bude publika. Dok sam prilazio dnu pokretnih stepenica, povukao sam gumicu za kosu do zapešća i nagnuo se naprijed, prebacivši kosu preko glave kako bih je mogao skupiti u rep. Pritom mi se haljina podigla straga i mogao sam osjetiti propuh klima uređaja koji mi je probijao put po guzici i polovici moje mace koja je visila.

Kad sam imao svu kosu u jednoj ruci, ponovno sam stao uspravno i stao na donju stepenicu. Haljina mi se malo skupila oko struka pa se nije mnogo spuštala da mi pokrije stražnjicu. S obje ruke u zraku vežući konjski rep vozio sam se pokretnim stepenicama do vrha s većim dijelom polovice mog dupeta koji je visio van i sa stopalima uredno raširenim dovoljno široko, moja maca i njihove loše pristajajuće gaćice također.

Pretvarala sam se da se mučim s posljednjom omčom oko konjskog repa dok sam stigla do vrha i hodala okolo do sljedećeg pokretnog stepenica dok su mi dijelovi još visili. Stariji par slijedio ih je odmah iza njih. Kad sam stigao do vrha drugog pokretnog stepenica, otišao sam do obližnje klupe i spustio svoje golo dupe na nju. Kad je par ponovno došao u oku, polako sam prekrižio noge, raširivši noge malo šire nego inače prije križanja.

Dok su prolazili, tip me pogledao preko ramena, njegov perverzni pogled preskočio je moje oči i buljio u moje noge, otkrivene skroz do bočne strane mog dupeta od moje haljine koja je bila tako visoko podignuta. Nasmiješila sam mu se kad sam razmaknula noge i raširila ih što sam više mogla za njega. Oči su mu se raširile kad sam napravila korak dalje i odlijepila gaćice skroz u stranu, potpuno mu otkrivši svoju macu.Zavodljivo sam kliznula prstom po svom prorezu prije nego što sam mu namignula i ustala sa svoje klupe da odem u drugu stranu, polako povlačeći haljinu dolje kako bih mu omogućila posljednji pogled u moje dupe.

Moje gaćice koje su bile napola na mojoj mačkici postajale su neudobne pa sam ih ostavila oguljene skroz u stranu. Otišao sam do dizala za svoj sljedeći čin. Kad su se otvorila vrata slobodnog lifta, izvadila sam svoj ljubičasti 6 inčni vakuumski dildo iz torbe i zalijepila ga za metalnu oblogu lifta, dalje od ogledala. Ustao sam leđima okrenut dildu i naslonio se na njega vodeći dildo rukom. Sa svom vlagom iz mojih posljednjih činova skliznula je ravno unutra i ispustio sam lagani zastenjaj od zadovoljstva. Zadržao sam dah dok sam se naginjao do kraja, osjećajući kako se dildo ugnijezdio u meni. Opet sam zastenjao. Nastavio sam se gurati naprijed-natrag, dildo je zaranjao punom dubinom u mene, stenjući sa svakim potiskom.

Ravna osovina je bila tako dobra u meni, malo trljanja mog klitorisa moglo bi me natjerati da svršim gotovo trenutno, ali sam se opirao, htio sam se zadirkivati ​​još duže. Nastavio sam voziti bokovima naprijed-natrag, a sokovi su mi curili iz gladne mace, glasno i zavodljivo izdišući, puni zadovoljstva. Srce mi je poskočilo kad su pozvali lift i počelo se spuštati. Nastavio sam se naslanjati na zidnu kuku, čak i kad su se vrata počela otvarati, nagnuo sam se naprijed i pogledao sredovječnog čovjeka s njegovim kolicima za kupovinu prije nego što sam se naslonio na zid. Da je tražio djevojku koja masturbira, pročitao bi kroz mene, usta su mi se pokušala nasmiješiti, ali sve što su učinila bila su otvorena dok je zadovoljstvo tijela od 6 inča u potpunosti ulazilo u mene.

Čovjek se popeo na srednji kat i iskočio van. Pozvao sam lift natrag na krov, na trenutak ostavivši svoj dildo da visi na zidu bez pratnje.Kliznuvši natrag na njega, vrata su se otvorila na krovu i nikoga nije bilo pa sam podigla haljinu do brade da je pričvrstim na mjesto, uhvativši sise kroz grudnjak. Jebala sam se najjače i brže što sam mogla na dildo sve dok vrata su se ponovno zatvorila. Ostavivši haljinu podignutu, ponovno sam otvorila vrata i provirila iza ugla da vidim ima li koga u blizini. Krov je bio grad duhova osim razbacanih automobila parkiranih vani. Vratila sam se u dizalo i svukla haljinu do kraja, okrenuvši je na pravi način kako bih je mogla lakše ponovno odjenuti u trenutku. Zatim sam povukao gaćice tako da su mi se omotale oko gležnjeva i kleknuo na koljena i sisao dildo.

Okus sokova moje mace me je podigao na drugu razinu seksualne želje kad sam se pogledao u ogledalo. Osjećao sam se tako vruće, dolje na koljenima sa spuštenim gaćicama i haljinom u kutu, sišući kurac od 6 inča koji sam imao u sebi dok sam stajao pokraj nekoga u dizalu. S jednom rukom milujući svoj grudnjak, drugom rukom sam posegnula prema svojoj mačkici odostraga i počela se pipati dok sam klimala glavom naprijed-natrag, osjećajući vrh dilda duboko u ustima. Baš kad sam osjetio početak orgazma koji je formirao lift je urlao u život. Zavodeći svoje sinove Boris Beker Izvukao sam usta s kite i u žurbi da dođem do haljine spotaknuo sam se o gaćice i ponovno pao na koljena, a ruke su mi se spustile na haljinu. Brzo sam ga navukla preko glave, provukavši ruke kroz rukave prije nego što sam se sagnula i ponovno povukla gaćice, uvrnute i smotane od svog kaosa koji sam na sebe izazvala. Uzasti pojas mojih gaćica škljocnuo je na svoje mjesto kad su se vrata počela otvarati, zašuštala sam haljinu dolje prije nego što sam doslovno skočila ispred svog dilda.

Budući da je dildo bio tvrda drška, nisam se mogao jednostavno nasloniti na njega da ga pritisnem jer bi se vjerojatno samo isisao i pao na pod. Vibrator koji strši 6 inča znači da ako se samo Seksi crna gola na njega, tko god uđe može ga vidjeti.Vrata su se potpuno otvorila i nasmiješila sam se Indijki s kolicima punim namirnica, dok sam istovremeno gurnula ruku pod haljinu i ponovno povukla gaćice u stranu.

"Velika obitelj, ha?" Kimnula sam prema kolicima, skinuvši stražnji dio svoje haljine preko dilda

"Da, moji dečki. Oni puno jedu." Nasmiješio sam joj se dok je 6 inčni dildo prodirao u moju macu.

Dok je pritiskala tipku za odlazak na krov, petljala sam po torbici i 'ispustila' tampon na tlo. Proklinjući samu sebe što sam nespretna, sagnula sam se u bokove da ga podignem, guzicom čvrsto pritisnutom o metalni zid, a dildo je sada stimulirao još jednu točku u meni. U kutu oka vidio sam da žena ne gleda u mom smjeru pa sam drsko kliznuo naprijed i Seksi sobarice gole se uza zid dok sam ustao. Nastavio sam gurati još 2 pa 3 puta prije nego što je dizalica stigla do krova. Vrata su se otvorila i žena je počela voziti svoja kolica van, nije čak ni izašla iz dizala prije nego što sam podignuo haljinu i spustio gaćice na koljena. Kad su se vrata počela zatvarati, ponovno sam počeo jebati dildo, a dupe mi je snažno udarilo u zid dok je drška zaranjala duboko u mene.

"Yeahhh", zastenjala sam dok sam izvijala leđa i malo se savijala naprijed, puštajući da mi dildo nekoliko puta udari u g točku. Opet sam kleknula i brzo popušila dildu, ponovno agresivno hvatajući sise kroz grudnjak, njišući guzicom s jedne strane na drugu, gladna za još malo dok su mi sokovi od pičke curili niz grlo.

Nakon brzog sisanja ustao sam i ponovno se nabio na dildo, razmazujući sok po slini, a moja je maca tako dobro podmazala dršku samo neprimjetno gurnula moju g točku iznova i iznova. Trebao mi je svaki djelić volje da se skinem s dilda prije orgazma kako bih se još duže zadirkivao. Skinuo sam gaćice i međunožjem obrisao dildo.Bacivši dildo natrag u torbu, otvorila sam vrata dizala i izašla natrag do parkirališta. Bacio sam mokre gaćice na tlo ispred vrata i šepureći se vratio do auta.

U mom kutu parkirališta nije bilo drugih automobila i imala sam dobar pogled na gaćice koje sam ispustila kraj vrata. Čim sam sjela u auto, navukla sam haljinu preko glave i otkopčala grudnjak. Sjeo sam na središnju konzolu i stavio noge na ploču raširenih što sam više mogao. Polako sam prešla prstom duž svog proreza dok sam gledala za skupljačem gaćica.

Nakon nekog Miriše na tinejdžerski duh čudno al nekoliko je ljudi prošlo pokraj mojih gaćica, ali osim nekoliko pogleda, ništa još nije ispalo od toga. Naposljetku je jedan mladić izašao s vrata i zastao u koraku da pogleda dolje. Imao je vjerojatno 19 ili više godina, najvjerojatnije je završio školu i samo se odmarao sa svojim životom umjesto da žurno upiše sveučilište ili posao s punim radnim vremenom. Pogledao je između mojih donjih rublja i svoje okoline nekoliko puta prije nego što se sagnuo i pokupio ih. Protrljala sam klitoris dok sam gledala kako palcem prelazi po međunožju tkanine, osjećajući na njemu vlažnost moje mace. Orgazam mi se smjesta prikrao, ali sam usporila krugove koje sam trčala po svom klitorisu kako bih se okomila. Klonula sam unatrag, a moja je maca žudjela za Recenzirane stranice Sexrater reality tinejdžera, posebno kad sam vidjela da mi netko tako podiže gaćice s tla.

Skliznuo sam sa svoje središnje konzole, ostavljajući za sobom mrlju znoja sa svoje guzice na crnoj koži. Ponovno sam navukla haljinu, ostavivši grudnjak u Mršava trudna tinejdžerka. Čučnuvši vani s vratima automobila kao pokrićem, izvukao sam mali srebrni čep s ružičastim ljubavnim srcem na kraju čepa. Koristeći sokove od moje mace kao lubrikant, uliježe mi se u dupe poput rukavice. Iznio sam i svoj ružičasti vibrator, dizajniran je za umetanje i ima vrpcu koja visi, također se može povezati s mojim telefonom kako bih na taj način mogao kontrolirati vibracije.Nakon što sam i to umetnula i ugurala pramen iza čepa za guzu, sada sam bila dvostruko začepljena, bez gaćica i grudnjaka, spremna za sljedeći val nestašluka.

Sad kad sam svoje nove gaćice poklonio napaljenom tinejdžeru, došlo je vrijeme da nabavim još. Dok sam plesala po krovu, padale su mi na pamet misli o oskudnijoj odjeći. Sunce mi je toplo na koži, bila je to jedina neseksualna misao koju sam danas imala. Mlatala sam haljinom gore-dolje dok sam hodala, bljeskajući svojom robom svima koji su sjedili u svojim automobilima i obraćali pozornost.

Spuštajući se niz pokretne stepenice ponovno sam shvatio što radim. Duplo obučena u kratku, prozirnu haljinu bez ikakvog donjeg rublja. Vlažnost između mojih nogu potvrdila je da uživam, seksualno uzbuđenje je bilo fantastično. Dok sam se vraćao do trgovine odjećom u kojoj sam bio ranije, uključio sam vibrator na nisku razinu. Moj tempo hodanja usporio se na neujednačenu stopu dok sam od zadovoljstva zujala među nogama. Pretpostavio sam da je očito što radim sudeći po mom sporom hodu s slovom na licu, ali činilo se da nitko nije ni trepnuo okom niti me čak smiješno pogledao. Imala sam svoju malu seksi tajnu.

Nevino sam se sagnula nad vješalicu za gaćice, puštajući da mi se haljina podigne do sredine dupeta. Moj čep za guzu i pramen vibratora ugledali su bijelo svjetlo dok sam brzo spuštala haljinu kao da imam trunke skromnosti. Nisam bila sigurna imam li promatrača, polako sam popustila stisak dok sam pregledavala, pretvarajući se da sam uhvaćena u trenutku dok gledam potencijalne opcije donjeg rublja, koje mi je očito trebalo. Haljina mi se podigla otkrivajući prvo ružičasti vibrator prije nego što je na kraju sjajno ljubavno srce između mojih obraza. Sagnuvši se do kraja, ispružila sam ruke da kopam po različitim parovima gaćica i također se oslobodim svake pristojnosti. Otprilike cijela moja guzica visila je u ovom trenutku i da stvar bude još bolja, pramen vibratora mi je iskočio iza čepa. Anica Dobra price Predenje mog vibratora označeno mojom izloženošću izazvalo je još jedan potencijalni orgazam.

Kad sam se opet naslonila i popravljala haljinu, pogledala sam iza sebe i ugledala jednog od radnika u trgovini, mlađeg tipa možda u ranim 20-ima, koji je skrenuo pogled. Moja je maca iscurila malo vlage na njegovu reakciju dok sam brzo isključivala vibrator kako bih zakuhala sve veći orgazam. Pogledao sam ga preko puta trgovine dok Zavodeći svoje sinove stavljao ruku iza guzice kako bih ponovno zakačio pramen vibratora iza čepa za guzu.

Zgrabio sam ružičaste i ljubičaste gaćice istog oblika kao zadnji bijeli par koji sam dobio, a također sam uzeo bijelu pamučnu cjevčicu za sise. Misli su mi se vrtjele, imao sam potrebu prići tom radniku i pitati ga sviđa li mu se što je vidio. Zamislila sam ga kako kima dok sam podigla haljinu otkrivajući mu macu sprijeda. Posjetite Rusiju Russian ne bih tu stala, podigla sam haljinu još gore kako bih mu pokazala svoje sise prije nego što sam ga zamolila da stavi ruku na moju macu da osjeti kako vibrator radi u meni. Vratio sam se u stvarnost kad je jedna radnica projurila pokraj mene držeći pregršt karata za prodaju.