Veliki silikonski dildo

Kao zaposlen izvršni direktor, posao često postaje stresan. Stalno sam suočen sa strogim rokovima, teškim odlukama i upravljanjem ljudima složene osobnosti. Sve to moram raditi s pozitivnim stavom, pokazujući smirenost, ali zapovjedništvo kako bih iz svog tima izvukao najbolje. Kao žena izvršna direktorica, također sam uvijek pod mikroskopom. Iako se svijet sve više kreće prema jednakosti, još nije sasvim tamo. Dok su sve oči uprte u mene, uvijek moram ostati diplomatski i ponašati se profesionalno. Soba za sastanke mjesto je samopouzdanja, a ipak konzervativnog izgleda i ponašanja.

To mi je oduvijek bila borba, jer je upravo suprotno od onoga kakav sam u privatnom životu. U svojim studentskim godinama imao sam tu rijetku sposobnost voditi brigu o poslu dok sam pomalo hodao po rubu u svojim društvenim krugovima. Uživala sam u moći koju sam imala nad muškarcima s tim da sam ponekad bila pomalo promiskuitetna. Često bih nosio pomalo sugestivnu odjeću i nisam razmišljao o tome da taj noćni ulov vratim na svoje mjesto da se malo zabavim. Uvijek je bilo pod mojim uvjetima i nevjerojatno je vidjeti kakvu moć mogu imati nad muškarcima kada imam potpunu kontrolu. Znam kako pomaknuti granice i držati ih na rubu svojih sjedala željno iščekujući što bi moglo ili ne mora biti pred nama.

Dok sam napredovao u profesionalnom životu, činio sam to na teži način zahvaljujući svojoj radnoj etici i zaslugama. Pretpostavljam da sam mogao prespavati svoj put do vrha, ali tada bi bilo teško to zadržati u tajnosti i biti poštovan i shvaćen ozbiljno. Kao što sam rekao, godinama sam bio pod mikroskopom, pa sam morao biti kreativan u pronalaženju načina da nahranim svoju nezasitnu želju za strašću i promiskuitetom.

Upravo smo prošli kroz tešku dionicu u našem fiskalnom kalendaru i dostavili sjajno izvješće o zaradi. Nakon mjesec dana ranih jutara, kasnih noći i intenzivnih sastanaka, odlučio sam da trebam malo vremena za sebe.Kao uspješna slobodna žena, imam luksuz da mogu putovati kamo god poželim, kad god mogu pobjeći. Bilo je vrijeme da se to iskoristi. Ovo je bio savršen lijek za dekompresiju i oslobađanje od stresa na poslu. Provjerio sam cijene kibernetičkog ponedjeljka i rezervirao sljedeći let za Maui, kamo sam mogao otići u anonimnosti i uživati ​​neko vrijeme za sebe radeći što god i koga god želim.

Ova solo putovanja su prilika da stvarno raspustim kosu. Na ovim putovanjima u moju prtljagu ne ulaze odijela s hlačama i suknje do gležnja. Ovo je prilika za mene da se oslobodim i oslobodim unutarnju drolju u sebi. Veliki silikonski dildo Ako vam to išta govori o mojoj garderobi za ova putovanja, mogu stati oko 10 različitih odjevnih kombinacija u malu ručnu torbu jer jednostavno nema puno toga za ove oskudne komade.

Uvijek pazim da spakiram cijeli izbor igračaka za uživanje. Vidite, ne računam uvijek da ću na tim putovanjima sresti muškarca. Ako se dogodi, dogodi se, ali ja sam tu za sebe i u najmanju ruku uvijek znam da s igračkama u ruci mogu zadovoljiti sebe. Dakle, u torbu su otišli razni vibratori, keagle loptice, guzice, dildoi i lubrikant. Kad sama krenem, pazim da se vratim zadovoljna. Ja sam kao životinja u kavezu spremna da bude puštena van.

Moja prva stanica bila je u Fairmontu. Ovo nije bio moj prvi rodeo s ovim "Ja" izletima. Kako novac nije bio problem, uvijek sam rezervirao dvije sobe u susjednim hotelima. Jedna je soba bila za zabavu, a druga za prenoćište. Davno sam naučio da je miješanje to dvoje recept za katastrofu. U prvoj sobi bih spremila svoj kofer sa svim svojim zločestim igračkama. Tako bih mogao imati mjesto s lakim pristupom za svoje seksualne susrete. Ovo je bilo mjesto gdje sam se mogao obući i skinuti, a na kraju sam se jednostavno mogao vratiti u svoju drugu hotelsku sobu bez žaljenja. Jedna od mojih bliskih prijateljica kod kuće se nasmijala kad sam joj rekao za ovu strategiju. Rekla je da je to gotovo kao da sam stvorio svoju vlastitu stazu srama.Rekao sam joj: "Dušo, za mene nema srama u ovim putovanjima. Ili ću sama otići i otići u grad ili odabrati muškarca i imati neobuzdani mokri i strastveni seks bez ikakvih obaveza." Sposobnost odlaska bila je ključna u izbjegavanju neugodnih produljenih boravaka mojih partnera ako se počnu osjećati vezanima. Dakle, ostavio sam svoj kofer s igračkama i krenuo na svoju sljedeću stanicu.

Grand Wailea jedno je od najskupljih i najekskluzivnijih odmarališta na Mauiju. Rezervirao sam si vilu kako bih mogao biti podalje od ostalih gostiju i ne privlačiti puno pozornosti dok sam izlazio i ulazio u imanje u svojoj promiskuitetnoj odjeći. Kad sam stigao u svoju sobu, prvo što sam napravio bilo je napraviti lijepu osvježavajuću kupku. Htjela sam se malo razmaziti prije nego što odem navečer. Dok sam se skidao iz avionske odjeće, već sam mogao osjetiti iščekivanje večeri. Plan mi je bio otići do Fairmonta, sjesti za bar i uživati ​​u nekoliko koktela dok pregledavam zemljište i planiram svoj sljedeći smjer djelovanja.

Kad sam počeo razmišljati o tome, počeo sam osjećati vlažnost između nogu. Polako sam stezala svoje bradavice i tako nježno ih provlačila kroz vrhove prstiju. Ušao sam u kadu i nastavio ovo lagano maženje dok sam se osvježavao nakon dugog leta. Ipak sam morao prestati da se skinem. Preda mnom je bila duga noć zadovoljstva i bilo je važno tempirati i izgraditi iščekivanje.

Izašla sam iz kade i napravila frizuru i šminku. Na poslu sam stalno u konzervativnom načinu rada i obično nosim podignutu kosu uz osnovno šminkanje. Ova su putovanja ipak drugačija. Uvijek nosim spuštenu kosu, tako da mi pada preko ramena s pravom količinom kovrča. Zatim sam nanijela senzualni crveni ruž. Olja Crnogorac Volim mamu Ništa ne odaje seksualnost kao par napućenih jarko crvenih Stranke se bore sa je bilo u ormaru s garderobom kako bi se izabrala prava odjeća. Večeras sam se osjećao malo zločesto, pa sam osjetio da je koža u mojoj budućnosti.Zgrabila sam svoj omiljeni par uskih kožnih hlača s lepršavim krojem čizme na kraju. Zatim sam pronašla svoj najnestašniji kožni grudnjak koji je naglasio moje 36DD grudi. Uvijek se trudim smanjiti veličinu što je više moguće jer mi je nevjerojatno seksi razbacivati ​​grudnjake otkrivajući svoj široki dekolte. Bilo je trenutaka kada bih se jednostavno otkačila s ovim kao odjećom da sam bila u Los Angelesu ili Vegasu, ali na Havajima sam odlučila da bi seksi prozirna crna bluza bila savršena nadopuna ovom kompletu. Zatim je došlo vrijeme da krenemo u ormar s cipelama. Činilo se da par crvenih cipela od 5 inča "Come Fuck Me" odgovara.

Na ovim putovanjima gaćice jednostavno nikad nisu dio moje garderobe. Želim biti slobodan i uvijek imati lak pristup. Kad sam počeo mazati losion, polako sam gurnuo prst u svoju macu. Sokovi su već potekli i mogao sam reći da će ovo biti izuzetna noć. Polako sam se milovala, nježnim vrškom prsta kružeći po klitorisu. Večeras je bilo o meni i o moći. Htio sam imati kontrolu. Zgrabio sam čep za guzicu i nanio samo malo lubrikanta da mi se lijepo ugnijezdi u guzicu. Nedavno sam otkrio koliko su čepovi guzice ugodni. Pruža onaj osjećaj punine dok je moja vlastita prljava mala tajna. Kad god ja to otkrijem, on zna kakva zlobna mala drolja mogu biti.

Večeras sam mislio da bi bilo lijepo isprobati nešto više od samog čepa za guzu. Odlučio sam isprobati svoju najnoviju igračku. Vibrirajuće jaje koje bi skliznulo u moju macu kojim bih mogao upravljati diskretnim daljinskim upravljačem. Ne mogu opisati kako je senzualan osjećaj započeti svoju večer u kožnim hlačama s kožnim grudnjakom i ispuniti i macu i guzicu. Jedva sam se suzdržala dok sam izlazila kroz vrata.

Vozač Ubera me je pokupio i nastavio namještati ogledalo kako bi imao sjajan pogled na moje sise na stražnjem sjedalu. Mogao sam reći da će ova vožnja dugo ostati u njegovom vrhuncu. Odbacio me u Fairmontu i nastavio sam prema baru.Bilo je tek nakon zalaska sunca i atmosfera je bila postavljena, ušao sam u sobu i dobio mnogo pogleda od gostiju, od bezobzirnog odobravanja muškaraca do malo ljubomore žena čiji muškarci nisu mogli skinuti pogled s mene. Bio sam potpuno prikazan i svidjela mi se svaka sekunda.

Sjeo sam u bar i naručio Seks na plaži. Uvijek napravim ovo svoje prvo piće samo da mogu vidjeti reakciju barmena dok sjedim u svojoj droljastoj odjeći s grudima na vidjelu. Dok sam čekao svoje piće, pregledao sam teren da vidim je li ovo solo večer ili ću pronaći partnera. Nakratko sam uspostavila kontakt očima sa zgodnim muškarcem koji je izgledao u četrdesetima u udaljenom kutu bara i pio sam. Osvrnuo se i nasmiješio se, ali ja sam brzo skrenula pogled. Neka zavođenje počne kao što sam ja započeo Svečana haljina tinejdžera rutinu, zadržavajući potpunu kontrolu nad ishodom.

Diskretno sam okrenuo svoj vibrator na najnižu postavku, samo da dobijem onaj nalet užitka između mojih bedara. Počela se nakupljati vlaga i bilo je divno s mojom golom macom na kožnim hlačama. Volim mamu Nina Morić Barmen mi je donio piće i počeo razgovarati. Pitao me kako se zovem i odakle sam. Volim kad se to dogodi jer uvijek izmislim alter ego i pustim da priča teče. Danas sam postala Alexis iz malog grada u Nebraski. Nedavno sam se razveo od svoje ljubavi iz srednje škole koja je bila bek u nogometnom timu. Nikada nije nadmašio svoju srednjoškolsku slavu u našem rodnom gradu, pa smo se udaljili i razdvojili. Bio sam ovdje na samostalnom putovanju kako bih pronašao sebe, razbistrio glavu i ponovno izgradio život.

Dok sam malo razgovarao, odlučio sam pojačati svoj vibrator na sljedeću Teen sex story hannas. Dok sam izmišljao ovaj fiktivni život, želio sam stvarno osjetiti kako raste zadovoljstvo kako bih se mogao izgubiti u liku. Sex on the Beach također je savršeno piće za upozorenje ostalima u baru da sam potencijalno otvoren za posao.Svatko može jasno prepoznati tu jarkoplavu tekućinu i znati Veliki silikonski dildo je ova oskudno odjevena djevojka imala na umu seks. Slamka ima i važnu svrhu. Počinjem tako što sam pomalo zavodljiva svojim usnama dok ga usisavam, a zatim to pojačavam kako noć odmiče. Barmen je bio dovoljno ljubazan, ali uvijek sam smatrao da ih je pokupiti previše lako. Prici bucmasti tinejdžeri je također značilo da moraš čekati dok njegova smjena ne završi, a večeras nije bila noć za sjediti i čekati. Morala sam početi planirati svoj prvi orgazam, a on sigurno neće biti u 23 sata.

U međuvremenu, nisam obraćao pažnju na svojih četrdeset i nešto s druge strane šanka. Odlučio se na potez i pozvao je barmena. Brzo su razgovarale dok sam ja ponovno nanosila još crveni ruž. Pobrinula sam se da pretjeram s potezima tube ruža dok sam je pritiskala na usne. Također sam suptilno namjestila svoje grudi samo kako bih se mogla očešati o vlastite bradavice i pobrinuti se da izgledam najbolje što mogu dok sam na cijelom zaslonu. Prišao je barmen i rekao mi da me gospoda želi počastiti pićem te me pitao što želim. U ovom sam trenutku prešao na čašu dobrog Sauvignon Blanca. Mnogima bi čaše Seksa na plaži bile preslatke i ostavile bi me napuhano. Morao sam ostati u svojoj traci i samo lagano zujati bez pretjerivanja. Opet, bilo je važno da zadržim potpunu kontrolu.

Pazio sam da čvrsto pritisnem usne na čašu s vinom, tako da je ostao jasan obris mojih usana. Bilo mi je seksi da gospoda mogu baciti pogled na moju čašu i maštati o tome kako bi bilo imati moje crvene usne omotane oko njihovih kuraca. Mogao sam vidjeti nekoliko gospode kako se namještaju na svojim sjedalima, sigurno znak da se stvari zagrijavaju ispod pojasa.

Polako sam otpio svoju čašu vina i počeo zadirkivati. Zaokružila sam usnama ružičastim prstom i nasmiješila se u sebi dok sam se pretvarala da provjeravam svoj telefon. Želio sam da moji obožavatelji pomisle da sam možda unaprijed dogovorio sastanak.Povećao sam svoje vibracije u svojoj mačkici za još jednu razinu. U ovom trenutku doslovno sam mogao osjetiti kako mi sokovi počinju teći niz bedro blizu gležnja. Zabacila sam kosu malo unatrag kao shimmied kroz svoj prvi mali orgazam večeri. Postao sam prilično vješt u tome da mogu imati malog tamo u javnosti, a da nitko ništa ne posumnja. U ovom trenutku morao sam odlučiti kako će proći moja noć. Bih li nastavio udovoljavati svojim vibrirajućim jajetom naglašavajući guzicu koja mi je počela trnuti u guzici, ili bih napravio svoj potez i poslao signal svom tipu Georgea Clooneya u kutu. Odlučila sam vratiti svoj vibrator, jer ću večeras raširiti noge za puni užitak i pustiti ovog čovjeka da me ponese na načine koje sam samo mogla zamisliti.

Dok Žene ruske nevjeste strane nevjeste vibrator vratio na razinu baze, zamolio sam barmena da mi donese ček i ubrus. Dok sam podmirivao račun, izvadio sam olovku i napisao: "Dođite u sobu 1032 u 21:00. Budite spremni da." i zatim sam nacrtao strelicu na unutarnjoj strani salvete. Izvadila sam svoj crveni ruž i jarko crvenom bojom napisala "Jebi me". Zatim sam tamo ubacio svoj dodatni ključ od sobe. Ponovo sam pozvao barmena i gurnuo mu novčanicu od 100 dolara i rekao: "Daj ovo gospodi u kutu za 15 minuta, molim te". Zgrabio je poruku i počeo se udaljavati. Dok ju je čitao, napravio je dupli snimak, zaustavivši se na mjestu. Okrenuo se da mi se vrati, bez sumnje u nadi da će me uvjeriti da bi on trebao biti moj plijen za ovu večer. jebanje sa strane (spooning) price Ali ja sam već ustao i šepureći se izvukao iz bara dok sam zabacivao kosu unatrag, ostavljajući sve muškarce da se bore da sakriju izbočine na svojim hlačama od svojih žena.

Zaustavio se moj Uber Black. Bio je to elegantni Mercedes Benz s tamnim kožnim sjedalima. Bio je savršen dodatak mojim kožnim hlačama i grudnjaku. Kliznula sam u auto osjećajući me kako me šiba među nogama."U Fairmont", uputio sam vozača dok sam nogom podigao vibrator za jedan stupanj i zabacio glavu na naslon za glavu u iščekivanju onoga što slijedi.