Peep show cura

Sjedio sam tamo u Joeyjevom baru na plaži više od sat vremena, gledajući mladića kako se igra na dasci. Kad sam prvi put stigao u bar, dosađujući se i izvan sebe, vidio sam ga na dasci za surfanje, kako jaše na valovima i prilično mu je to išlo. Naposljetku sam, međutim, vidio kako se umorio od toga te je došao na plažu i zario vrh daske u mokri pijesak, snažnom snagom koja bi, sama po sebi, privukla moju pozornost.

Vjerojatno nije imao više od dvadeset i imao je prirodnu senzualnost od koje sam zastao dah. Bio je visok, ali ne pretjerano visok, i gibak, ali čak ni to nije bilo nauštrb prirodnog tonusa tijela, čvrstih mišića i savršene ravnoteže simetrije i ljepote. Kosa mu je bila tamna, kao i oči kad je prišao dovoljno blizu da ih vidim. Kosa je bila duga i svilenkasta i trebala sam naučiti da mu se spušta do ispod ramena, iako je kad sam ga prvi put vidjela bila svezana u rep. Sunce ga je duboko osunčalo - možda je čak bio i hispanskog podrijetla. Noge su mu bile snažne mišićave, ali nisu bile teške, a veći dio njegova tijela bio je prekriven - ali opet ne previše - čvrsto ukovrčanom crnom kosom. Brada mu je imala onu sjenu u pet sati koju mnogi mladi ljudi ovih dana preferiraju, a dlake su bile istaknutije na njegovim podlakticama i nogama i pokrivale su mu prsne kosti, s linijom koja se spuštala niz njegovu prsnu kost i izgovarala šest paketa i u pojas njegovog niskog struka, gotovo tanga, tamnoplavog kupaćeg kostima. Bradavice su mu bile izražene, aureole velike i zamamno su izvirivale iz njegovih kovrčavih dlaka na prsima. Srebrni prsten u jednoj bradavici samo je pojačao njegovu senzualnost Momci u ženskom donjem vešu tajanstvenost.

Bilo mi je lako biti pogođen. Poslao sam Scotta da se pakira ranije tog dana. Nije se radilo samo o tome da je postao grabežljiv i da je uzimao zdravo za gotovo da ću mu dati sve što poželi samo da bude u mom krevetu kad ga želim tamo. Postalo mi je dosadno s njim. Njegov jedini razgovor bio je o nekoj elektroničkoj igrački ili odjevnom predmetu koji je želio.I postao bi nepouzdan, družio se s drugim muškarcima svojih godina, svjesno im šaputao - siguran sam da im je pričao o meni i onome što sam učinio za njega - što je učinio meni. A oči su mu lutale, kao da je tražio svog sljedećeg tatu, a ne da se koncentrirao na onog kojeg ima.

Nije bio zadovoljan kad sam natjerala Thomasa da mu spakira kofere i stavi ih kraj ulaznih vrata u predvorje i stavi taman dovoljno gotovine na vrh kovčega da odleti natrag u New York. Ali nisam imao nikakve obveze prema njemu. Bilo mi je dosadno.

Nažalost, i ja sam bio napaljen i nisam dobro razmislio unaprijed. Želio sam ono što mi je Scott dao. Samo nisam želio da mi ga Scott da. Peep show cura Uvijek prije, kad bih dolazio ovamo na plažu, imao sam nekoga za sobom. Nisam morao sam ići u barove niti sam morao pokušati krstariti. Bio sam malo prestar za krstarenje, morao sam priznati. I nisam to morao učiniti godinama. Uvijek sam dovodio svoje mladiće iz New Yorka — gdje su me tražili. Gdje su željeli biti blizu mene, da ih se vidi s Peterom Cordellom, da se pojave možda na fotografijama na društvenim stranicama, gdje bi vrebali iza mene i bilo kojeg lijepog super modela koji sam imao na ruci radi javnog nastupa.

Kad je Scott otišao, šetao sam ulicama ljetovališta, misleći da ću u tome uživati ​​kad budem slobodan i kad me nijedan mladić ne bude nagovarao da pogledam u ovu ili onu trgovinu i da mu kupim ovo ili ono. Ali brzo sam shvatila da ne želim biti sama. Samo nisam želio da me se stalno nagovara da dajem, dajem, dajem.

Našao sam se u baru na terasi sa stražnje strane Joeyjevog - zapravo samo rešetka obrasla vinovom lozom iznad terase na pijesku iza prilično otrcanog bara na plaži - i promatram aktivnosti na plaži. Nije bilo toga puno.

Ali moje oči bi odabrale tamnog, mladog čovjeka čak i da je plaža bila prepuna. Kretao se poput plesača. Fluidno gibanje. Dok se pomicao, mogla sam vidjeti njegovu kožu od spaljenog zlata kako se proteže preko tvrdih mišića.To je bilo naglašeno kada se ispružio dok je zabijao prednji rub daske za surfanje u pijesak. U nečemu što je bilo gotovo povezanim, produženim pokretom, skinuo je uske crne tajice od likre koje je nosio za surfanje - i gotovo sam ostala bez daha vidjevši ga samo u oskudnom kupaćem kostimu. Ono što su zasigurno bila teška jaja i debeo kurac povlačili su prednji dio odijela poput tangi dolje do mjesta gdje sam mogao vidjeti dobar centimetar kovrčavih crnih stidnih dlaka. Otkrio sam da čaša s pivom koju sam držao podrhtava. Htjela sam dlanom primiti njegov trbuh i pomaknuti ruku ispod onog pojasa.

Nakon što je zabio dasku za surfanje u pijesak, polako je hodao plažom prema mjestu gdje sam sjedio. Međutim, njegove su oči bile skrenute u stranu od mene, a noge su ga nosile na krivudavoj stazi s moje lijeve strane. Prvi put sam pogledao duž plaže na rubu između pijeska i vegetacije i vidio da postoji niz kabina s crvenim i bijelim prugama, vrata nekih zatvorenih, a drugih podignuta na stupove kako bi napravila neku vrstu ulaza trijem.

Mladić se kretao prema prvom od njih, a njegove su se nasmiješene oči zapele za starijeg muškarca koji je sjedio na ležaljci za plažu u sjeni otvorenog i uzdignutog preklopa prve kabine s moje lijeve strane. Čovjek je izgledao kao da je u kasnim pedesetima. Možda bankar. I on je bio duboko preplanuo. Kosa mu je bila sijeda, uključujući gustu mrlju na prsima. Ne bih rekao da je bio težak, ali izgledao je kao čovjek koji je nekoć bio u dobroj formi, ali ga je vrijeme počelo pobjeđivati. Ipak, upečatljivog izgleda, barem iz bočnog kuta koji sam dobio. I oči su mu bile zalijepljene za kretanje mladića dok se približavao.

A čija ne bi. Znam da su moji bili.

Njih su dvoje imali oči samo jedno za drugo, a kako se mladić približio, vidjela sam da ima prekrasan, gotovo vragolast osmijeh koji je topio srca i izbacivao prosidbe.

Mladić je nakratko stajao ispred starijeg čovjeka dok su razgovarali.Stariji je čovjek čitao knjigu tvrdog uveza koju je okretao u krilu ne zatvarajući je.

Gledao sam, gotovo u šoku, kako je stariji muškarac stavio ruku na jedno od bedra mlađeg muškarca, a mlađi se nagnuo naprijed i uhvatio starijeg usne svojima, dok mu je jedna ruka kliznula ispod knjige u starijem krilu. Stariji muškarac je odgovorio, njih dvoje još Peep show cura izgubljeni u poljupcu, podigavši ​​ruku s bedra drugog muškarca i obuhvativši svoju košaru kroz jedva pokrivajući materijal.

Izašli su iz poljupca, a stariji muškarac je ustao, okrenuo se i ušao u kabinu. Mlađi čovjek je pogledao oko sebe - ja sam skrenuo pogled baš na vrijeme da on ne pomisli da sam ga gledao - a zatim je također ušao u kabinu, zatvorivši poklopac.

Sjedio sam tamo, drhteći, nekoliko minuta, ne shvaćajući da zadržavam dah dok se skoro nisam onesvijestio od nedostatka kisika.

Nisam si mogao pomoći. Privukla me kabana kao moljca svjetlost. Stojeći i gledajući uokolo da vidim gleda li me tko, odšetao sam - ili pokušao učiniti da izgleda kao da besciljno šetam - s palube na pijesak. Novi Sad Volim mamu Već sam platio svoja pića. Hodao sam sa svoje lijeve strane, niz plažu i paralelno s rubom vode dok nisam prošao pokraj četiri kabine. Kad sam stigao do četvrte, zaobišao sam stražnji dio te kolibe i počeo se vraćati prema Joeyju, cijelo vrijeme gledajući okolo što sam ležernije mogao da vidim promatra li me tko. Nije bilo gotovo nikoga. Bilo je kasno u sezoni i radni dan. Obala ljetovališta bila je gotovo pusta.

Već sam vidio da su kabine konstruirane poput preklopa panela, tako da se materijal ne savija oko uglova i da ploče šatora leže ravno kada se kabine skidaju. Materijal je ondje zarezan, a uglovi su pričvršćeni nizom spona od tla do krova.Stojeći u jednom od stražnjih uglova kabine, mogao sam lako razdvojiti ploče između spona dovoljno da vidim što se unutra događa.

Gotovo sam ostala bez daha kad sam ugledala starijeg muškarca, prsa na ležaljci za plažu i gore na koljenima, stražnjice u zraku, s mlađim muškarcem, atletski čučeći nad bokovima, rukama držeći starijeg muškarca za struk i polako se jebeći stariji muškarac, koristeći polugu svojih stopala na ležaljci uz bedra starijeg muškarca za kontrolu u ritmu ševe. Mladićeva crna, svilenkasta kosa bila je raspuštena i doista mu je padala do ispod ramena. Svjetlucalo je u ritmu ševe. Zvukovi i mrmljanje koje su ispuštali ukazivali su na to da su očarani jedno drugim i da im je potpuno ugodno u jebu. Nije im se žurilo; nije bilo ničeg tajnog u njihovoj vezi. Ovo nije bio slučajan susret, znao sam.

Bili su prikazani pod kutom od mene, njihovim kundacima prema mjestu gdje sam ja bio postavljen. Stražnjica starijeg čovjeka bila je mliječnobijela, ali na valovitoj stražnjici mlađeg čovjeka bilo je gotovo nejasnih žutih tragova. Gledao sam, hipnotizirano, u lijepe guzice mlađeg muškarca kako se stisnu i šire dok je ševio starijeg muškarca. I opet sam dahnuo kad sam vidio kako se kurac mlađeg muškarca povukao dobrih pola metra od guzice starijeg muškarca bez gubitka sposobnosti i zatim ponovno uvukao. I opet, i opet, i opet.

Ruka mi je otišla do patentnog zatvarača. S vremenom je mlađi muškarac pomaknuo starijeg na leđa i čučnuo između njegovih bedara, podigao noge prema gore i prema van, te ga nastavio ševiti dugim, ravnomjernim potezima. Mlađi je povremeno spuštao lice prema starijem i ljubili su se poput dugogodišnjih ljubavnika.

Stariji je muškarac stenjao i očito je bio u sedmom nebu. Tko ne bi bio?

Kad sam došao, zakopčao sam Vruća priča o napaljenom seksu i povukao se. Nisam više mogao izdržati. Htio sam da i mene mladić učini.

Tada sam napustio plažu i otišao na krstarenje.Znao sam sve barove u koje mogu otići, ali već je bila izvan sezone i izbor je bio slab. Požalio sam što sam izbacio Scotta sad, a ne kad smo se vratili u New York. Ali to nije bilo puno važno. Ne bih htjela Scotta iz istog razloga iz kojeg te večeri u barovima nisam našla nikoga koga sam željela. Željela sam mladića na plaži.

Proveo sam nemirnu noć, sanjajući sebe i mladog, žutog zlata s dugom, svilenkastom crnom kosom. Ustao sam ujutro, otišao u teretanu i pojeo obilan doručak u palačinkarnici na glavnom bulevaru. Bio sam izbezumljen kad sam došao kući, pao sam na krevet i spavao dva sata. U tri sam ustao iz kreveta, već sam znao kamo ću.

Bio sam jedini koji je rano tog dana bio na stražnjoj palubi u Joey's on the Beach. Plaža je bila pusta, a preklop je bio spušten na kabini mog anđela. Tako sam i ja razmišljala o njemu — svom vlastitom tamnom anđelu. Volim mamu Goga Sekulić I moj. Nakon jedne pive, koju sam mazio pola sata, počeo sam razmišljati o odlasku iz lokala. Ali baš kad sam se Teen sex story hannas ustati od barskog stola, preklop se pojavio na kabani, a mladić je otrčao van na sunčevu svjetlost. Ovog poslijepodneva nosio je crni kupaći kostim u bikiniju čije su strane spojene velikim metalnim prstenovima. Pod rukom je imao veliki raznobojni ručnik za plažu koji je ispustio na plažu nekoliko metara iznad vodostaja, au ruci je držao sunčane naočale nad koje se nagnuo i spustio na ručnik. nakon što ju je raširio.

Udahnula sam i zadržala dah dok sam gledala kako se mišići rastežu u njegovom gipkom tijelu dok se naginjao nad ručnik. No, ondje se zadržao samo minutu, prije nego što se okrenuo i pobjegao u valove. Kad mu je voda bila iznad koljena, zaronio je u nadolazeći val i izgubio sam ga iz vida. Nisam ispustio dah sve dok nisam.

Sada je bio izvan vidokruga, plivao je u vodu, iako sam mislio da mogu vidjeti njegovu glavu i obline njegovih uzburkanih ruku s vremena na vrijeme izvan mjesta na kojem se val razbija.

Usmjerio sam pozornost na kabinu. Stariji se muškarac pojavio, podigao preklop na motkama i stajao ondje, očiju zaklonivši rukom, očito tražeći svoju ljubavnicu u oceanu.

Nisam si mogao pomoći. Dok je stajao tamo, usporedila sam ga sa sobom. Bio je stariji od mene i nije bio u tako dobroj formi - svakako teži od mene - i, iako je u nekom trenutku života bio dobro mišićav, ispod nadlaktice mu je bila opuštena koža dok je držao ruku preko očiju. Bilo je i drugih znakova da gubi mišićni tonus, a njegova preplanula koža izgledala je upravo tako - preplanula do kože smeđe boje. Po onome što sam vidjela mislila sam da nije tako zgodan kao ja. Znam, iz svojih zapažanja prethodnog dana, da on nije bio toliko obdaren kao ja. Mogao bi biti bogatiji od mene, iako sasvim sigurno nije toliko navikao na slavu - barem u Besplatni međurasni porno prici u punoj dužini Yorku i inozemstvu. Nisam ga prepoznao kao nekoga važnog. Naravno, možda moj tamni anđeo ne bi bio impresioniran prirodom moje slave kao neki drugi. Ipak, postojala je mogućnost da je moj tamni anđeo bio plesač; sigurno se kretao kao jedan.

Što je taj starac imao da bi mračni anđeo izabrao njega umjesto mene. Ništa, optimistično sam rekao sam sebi. Dakle, uglavnom se radilo o tome da se mladiću privuče pozornost.

Dok sam ja procjenjivala starijeg muškarca koji je sada sjedio u ležaljci za plažu ispod preklopa kabine i otvorio knjigu, mlađi se vratio s oceana i sada je ležao potrbuške na ručniku.

Dahnula sam i ruka mi je nehotice otišla do međunožja kad sam ga vidjela - ležalo je tu pokraj njega na pijesku, pokraj ručnika. Crni bikini. Sada sam shvatila da mora biti gol i potpuno se osunčati. Želio sam izaći na pijesak i vidjeti ga ovakvog.Nije bilo važno što sam ga prethodni dan vidjela golog kako ševi starijeg muškarca. Bilo je nečeg mnogo senzualnijeg u tome vidjeti ga golog na ručniku na plaži - gdje bi ga mogao vidjeti i svatko tko je prolazio.

Držala sam oči prikovane za njega, maštala sam kako izlazim vani i opkoračujem njegove bokove, držeći njegov kurac uspravno dok sam se spuštala na njega, naginjem se i uzimam tu bradavicu s prstenom u ustima i zubima ga dok nije zastenjao i podigao mi lice njegovom u dugom, dugotrajnom poljupcu. Kad se okrenuo, na trenutak sam odvratila pogled i prekorila sam samu sebe što nisam ostala budna i na oprezu, kao da bi mi samo njegov kratak pogled uljepšao dan.

I očito hoće, Lassoed ženski blog ondje, dok sam ga gledala, stajao je u svoj svojoj slavi, okrenut prema meni, a njegov veličanstveni kurac i jaja slobodno su visili u pramenovima crne, kovrčave dlake između njegovih bedara, dok je posegnuo prema dolje Sestrinske gaćice podigao bikini i ponovno ga obukao, ponovno pričvrstivši prstenje nekako na bokove. Tada sam vidio da i on ima prsten u glavi kurca i osjetio sam kako mi se mišić sfinkter steže, već osjećajući kako se trlja o moj unutarnji kanal.

A onda je prohodao. Ne prema kućici, nego prema Joeyu. Otrgnula sam pogled s njega, gledajući dolje u svoju gotovo praznu čašu piva, dok se on penjao uz tri drvene stepenice do palube. Dok sam gledala dolje, mogla Velika sekretarica vidjeti njegova stopala i htjela sam zastenjati. Stopala su bila vitka, ali dugačka, prsti također vitki i dugi. I na vrhu svake je bio komad crne kose. Bilo mi je jako vruće.

Čuo sam ga kako traži piće, a zatim kaže, oprosti, da nema novaca sa sobom i da bi trebao otići u svoju obližnju kolibu i. .

Skupio sam hrabrosti intervenirati u tom trenutku. Mislim da mi je glas zvučao napeto i škripavo.Usprkos tome, nisam mogao dopustiti da mi prilika prođe pa sam ustao i ponudio mu kupiti piće — "a i meni treba još jedno pivo, barmene" — kako bi mogao utažiti žeđ prije nego što mora došetati do kabine i leđa.

"Da, hvala vam. ako vam se mogu pridružiti na piću."

Može li mi se pridružiti. Činio sam sve što sam mogao da ne hiperventiliram.

"Jeste li već plivali u oceanu?" Pitao sam. "Je li prekasno u sezoni za to. Temperatura je preniska?" Osjećao Jamajčanske porno djevojke se kao idiot što nisam smislio ništa bolje za reći od ovoga. A onda je nastavio potvrđivati ​​moj idiotizam.

"Sigurno znate da sam plivao u oceanu, gospodine Cordell. drka dva kurca price Gledali ste me dok to radim, zar ne. Jučer, kao i danas."

Bio sam šokiran, ali onda sam osjetio da su sve vrste pozerstva i predigre zanemarene. Očito je bio u igri. A ja sam tako dobro poznavao ovu igru. Bio je pristupačan.

"Znaš tko sam, zar ne?" Nisam morala zvučati iznenađeno. Bio sam. Nije nužno da bi znao tko sam ja, s obzirom na to što je on očito bio. Ali da će biti tako jednostavan u dolaženju do dna. Bilo je gotovo osvježavajuće.

"Da, naravno. Vi ste Peter Cordell koji producira za Metropolitan Operu, zar ne. Čitam njujorške novine."

"Da, imate me tamo. A vi?"

"Raul. Možeš me zvati samo Raul."

Ah, da, Hispanjolac. Jako mi se svidjela strast latinskog ljubavnika. Scott je bio zapadna obala, sunce, plaže, majice mišića i sve o sebi.

"Ah, novine."

"A imamo i nekoliko zajedničkih prijatelja."

"Oh?"

"Da. Na primjer, poznajem jednog od članova stalne plesne skupine Meta. Jasona Deaversa. Možda ga se sjećate."

"Da naravno." Svakako sam se sjetio Jasona. Raširila sam noge zbog njega svake noći mjesec dana prije dvije godine. Raul je sasvim sigurno bio izravan. Pa i ja bih mogao biti izravan.

"Voljela bih te vidjeti. Dalje od plaže", rekla sam. Okrenula sam lice prema njemu i pogledala ga ravno u oči.

"Prilično sam vezan", odgovorio je.

"Da, vidio sam to. Ali možda bi vas zanimalo ponovno procijeniti svoju situaciju."

"Čisto sumnjam u to", odgovorio je. Tada sam skrenuo pogled. Ovo će očito biti skupo. Htio se cjenkati. Ali onda me iznenadio.

"Jeste li znali da održavaju predstave u staroj opernoj kući u Charlestonu?" Upitao. "Mislim da je lokalna družina prilično dobra. Imam kartu viška za večerašnju izvedbu Mozartova Idomeneja. drkanje pičke (fingering) Volim mamu To je snažno djelo - Grci i sudbonosni ljubavnici i tragična obećanja i sve. Vrlo melodramatično, ali više se ne izvodi mnogo. Ako ne biste bili previše neskloni odmoru autobusa."

"Sigurno je domišljat", bila je moja misao dok sam se te večeri oblačio u smoking, nakon što sam već bio kod brijača, a potom se dugo tuširao i dotjerao i napravio sam najbolje što sam mogao. Jako se namučio sa mnom. Znao sam da će ovo biti vrlo, vrlo skupo. Ali vidio sam ga kako ševi starijeg muškarca i uvjerili su me da će biti vrlo, vrlo vrijedan toga.

Ulaznica koju mi ​​je ostavio bila je za jednu od privatnih loža visoko iznad i na uglu pozornice. Bio je pod kutom, tako da nitko iz publike nije mogao gledati u ložu, a samo su pjevači koji su bili smješteni visoko u visini seta mogli vidjeti većinu svega u sjeni.

Bio sam jedini u kutiji do nedugo nakon prve pauze. U tom sam intervalu ispružio glavu oko ruba lože i pogledao publiku i vidio da, da, i Raul i stariji čovjek sjede u orkestralnom dijelu. Raul je izgledao veličanstveno u svom smokingu. To je starijeg čovjeka sigurno koštalo bogatstvo. A stariji je čovjek vjerojatno također plaćao za sva ta prazna mjesta u ovoj loži - a možda nije ni volio operu. Raul se jako dobro uvukao u tog čovjeka. Trebao bi biti zahvalan što sam namjeravao oduzeti Raula od njega.

Nakon što su se svjetla ugasila nakon pauze, osjetio sam više nego čuo da je netko ušao u ložu. Okrenuo sam lice i vidio da je to doista Raul.

Pripremnih utakmica praktički nije bilo. Čula sam kako se zatvarač njegovih hlača od smokinga spušta nakon što je sjeo na stolicu pokraj mene i osjetio ruku na mom zatiljku, nagovarajući moje lice u svoje krilo. I na slavnu Mozartovu opernu glazbu uživo, prilično dobro otpjevanu za provinciju, Raulu sam pružio najbolju izvedbu pušenja koju sam mogao sakupiti - uživajući u igri mog jezika s prstenom za njegov kurac.

Ipak me spriječio da ga natjeram da dođe, a ja sam fascinirano gledala kako iz džepa jakne vadi paketić kondoma i tubu lubrikanta. Nagnuo se i šapnuo mi u uho: "Skini svoje hlače i gaćice, molim te, i sjedni na moj kurac. Oh, i izgledaš prilično zgodno večeras."