Faq youtube posebna tinejdžerska priča

Sunce mi je grijalo tijelo, povjetarac me hladio dok mi je strujao preko prsa, preko trbuha i između nogu. Oči su mi bile zatvorene, ali znala sam da me promatra. Prešao sam rukama preko trbuha, polako ga milujući, i pustio ih da mi klize preko bokova i dolje do unutarnje strane bedara, namjerno izbjegavajući moj nabrekli kurac. Bože, htjela sam ga pogladiti.

Otvorivši oči, vidio sam čovjeka iznad sebe, ocrtanog na plavom nebu, kako uživa u predstavi koju sam mu priređivao. Nasmiješila sam mu se i nastavila polako istraživati ​​vlastito tijelo, a toplina mojih ruku miješala se s toplinom moje kože izložene suncu.

Ležao sam gol na livadi, savitljive trave spljoštene pod mojim tijelom, livada je bila oivičena okolnom šumom. Prošao sam kroz tu šumu prije deset minuta, znajući da me slijedi.

Ranije me obuzela želja. Poznati poriv, ​​iako sam rijetko reagirao. Vrući ljetni dani izvukli su to iz mene. Izravan pogled s muževnog lica izvukao je to u meni. Slika slobode na zabačenom mjestu -- probudila ju je u meni. Otišla sam ranije s posla, presvukla se kod kuće i otišla trčati.

Odjeća za trčanje je dovoljno oskudna, ali forsirao sam. Skraćena košulja bez rukava. Čarape do gležnja i lagane cipele. Minimalističke naramenice i kratke hlače s visokim izrezom.

Prije sam se provozao pokraj šumskog rezervata. Počelo je na rubu grada. Kilometrima su se protezale staze kroz njegove šume, sve dalje od civilizacije. Stjenovita brda, rijetki potoci, visoka stabla i skrivene životinje koje tiho promatraju. Sirova priroda.

Kao i svi drugi u gradu, pretpostavljam, čuo sam glasine o čudnim djelima koja su se događala u šumi. Ali posebno sam zapamtio one o muškarcima koji su imali potrebe koje žene i djevojke nisu mogle zadovoljiti. I to me odvuklo u šumu. Faq youtube posebna tinejdžerska priča Kad sam trčao, noge su me češće odvodile u šumu i njezinim raznim stazama.

Glasine su bile o stvarima koje su se događale duboko u šumi noću, ali ja sam bio dnevni čovjek.Htio sam svjetlost, toplinu i vidljivost.

Primijetio sam ga zadnji put kad sam trčao stazom koja je pratila potok. Snažno građen muškarac naslonjen na veliku gromadu na zavoju staze, očito uživajući u suncu. Netko drugi tko je uživao u šumi na suncu. Primijetio je moje približavanje zadnji put, i dok su me noge Poljubi djevojku keith urban youtube su trčale vodile stazom prema njemu, osjetila sam da me pregledava gore-dolje.

"Hej", rekao sam dok sam se približavao stijeni i skretanju. Nije rekao ništa, ali oči su mu susrele moje, i vidjela sam odobravanje u njegovom pogledu -- i trenutno, tajno saznanje, kao da je znao da je moje srce počelo brže kucati dok sam mu se približavala i da su mi tijelom prolazili trnci. U trenutku su mi njegove oči rekle da zna da trčanje nije moj jedini razlog zašto sam jedva odjeven u šumi. Ili sam možda samo umislio da on to zna.

Zadnji put sam se uplašio i pretrčao dugi put kući, ne vraćajući se stazom uz potok.

Ali danas sam se vratio, vrućina i puno sunca dana izvukli su me van. Ulaz u šumski rezervat sada je bio kilometar iza mene, staza je vodila moje noge u trku uz potok, kamena gromada nije mogla biti puno dalje, i pitao sam se o čovjeku sa znalačkim očima.

Prije deset minuta smo se istovremeno primijetili. Čučao je kraj potoka u blizini gromade, ali stajao je uspravno kad sam se približio. Usporio sam dok sam mu prilazio, želeći jasniji pogled. I htjela sam mu dati jasniji pogled na mene poluodjevenu.

Nastavila sam se kretati, ali sam pogledala njegove plave traperice i lagano zakopčanu košulju, i posebno primijetila miran osmijeh u njegovim očima koji je bio usklađen s blago podignutim osmijehom njegovih usta. Skrenula sam za ugao, prošla pored stijene i usporila u hodu, znajući da je njegov pogled uperen u mene.

Pođi za mnom, rekla sam sama sebi, ali ga potajno preklinjala.Nisam okrenuo glavu unazad da vidim je li još iza mene, sve dok me noge nisu dovele do ove livade, otvorenog travnatog proplanka usred šume.

Ne osvrćući se znao sam da je ondje. Morao je Jasmine seks igra tamo. Pronašao sam mekano mjesto u travi i izuo se, izuvši cipele, skinuvši košulju, skliznuvši čarape, osjećajući travu pod nogama. Zastao sam na trenutak, ali onda sam spustio kratke hlače sve dok nisam ostao samo u naramenici, dok mi je sunce milovalo tijelo. Tek tada sam se okrenula i vidjela da je krenuo za mnom i da je samo nekoliko metara dalje, nijemo promatrajući moj nastup.

Što sam htio. Moja je potreba bila jaka - učiniti nešto s muškarcem, da. I s ovim čovjekom. I goli, vani u slobodi šume.

Ili možda nije bilo važno što sam točno želio. Što je htio učiniti sa mnom?

Moj kurac je brzo rastao, s njegovim očima na meni iz tako velike blizine. Moja je naramenica sada bila previše stezala - i ono što sam željela iskristaliziralo se u meni - pa sam je odlijepila i stala pred njega, potpuno gola.

Nakratko sam ga susrela u očima i promatrala ih dok su se pomicali mojim tijelom. Počela sam pomicati ruke preko svoje kože gdje su se njegove oči pomicale -- milujući moja prsa, zatim bokove, zatim se napola okrenula da ih pustim da ih vidi kako klize preko obraza moje guzice, a zatim sam se ponovno okrenula da ih pustim da ih vidi kako se kreću. moja vanjska strana bedara.

Držao je pogled na meni tijekom moje emisije, a vlastite su mu ruke polako otkopčavale hlače i spuštale ih tek toliko da otkriju vlastiti kurac.

Usta su mi potekla kad sam to vidjela, a anus mi se trznuo, ali nisam se pomaknula prema njemu, a ni on prema meni.

Gotovo svojom vlastitom odlukom, koljena su mi se opustila i spustio sam se na tlo, dopuštajući sebi da potpuno legnem u meku travu. Travnato tlo bilo je relativno hladno na mojim nogama, guzici i ramenima. Neke vlati trave su mi golicale kožu.Nasuprot tome, vrelo sunce obasjalo je prednju stranu mojih bedara, trbuha i lica, a moj se kurac činio posebno izloženim, stršeći potpuno uspravan i osvijetljen za njegov pregled visokim sunčevim zrakama.

Zatvorila sam oči, ali čula sam ga kako se približava, sve dok nisam osjetila da stoji ravno iznad mene. Zadirkivala sam ga koliko god sam mogla, pomičući ruke po tijelu -- sve dok moja potreba nije postala prejaka, i dok su moje ruke -- konačno -- zgrabile moj potrebni kurac i počele ga gladiti, jauk je pobjegao iz mog usnama je odjeknuo jecaj s njegovih usana -- i znala sam da i on samozadovoljava Žena me hrani spermom je gledao dolje u mene kako se samozadovoljavam.

U udaljenoj šumi vrelog ljetnog dana svašta se može dogoditi.

Neću dugo izdržati, znao sam. Izloženost, muškarčeve oči na meni, moj nabrekli kurac u punom pogledu, vrućina, njegov tvrd kurac i jaja puna i trebaju oslobađanje, Utroje zvukovi našeg mokrog milovanja bili su previše za podnijeti. Grčila sam se na travnatom tlu dok sam se snažno povlačila, kradući poglede kako on miluje svoje tik iznad mene. Osjetila sam kako se nebo i tlo susreću i teku kroz mene -- i dok sam puštala glavu da padne unatrag, čula sam kako njegov jauk naglo mijenja ton -- i osjetila sam prvi mlaz njegove vruće sperme kako mi udara po koži, padajući u luku s mog trbuha mojim grudima. Ta svijest -- On dolazi na mene -- i mene je izbacila preko ruba, a moj vlastiti kurac počeo Loading ruska ukrajina prskati kao odgovor. imam svoj smeštaj Utroje Drugi njegov udarac pogodio me po prsima i vratu, jedna zalutala kap pala mi je na bradu. Osjetio sam njegovu tekuću toplinu, tu, ispod svojih usana, i pitao sam se, iracionalno, koliko će trebati da ga sunce osuši. Nisam to htio obrisati.

Moji valovi zadovoljstva su splasnuli i na kraju sam mlohavo legao na travu.

Nakon minute, lagano sam podigla glavu da ga pogledam. I dalje je gledao dolje u mene s onim polusmijehom koji mu je izvijao usne. Možda je gledao kako me njegova sperma obilježila.Još uvijek sam osjećao bore koje je ocrtavao na mojoj koži, sada malo hladnijoj, i pogledao sam penis iz kojeg su potekle. I dalje je bilo impresivno uspravno i pitala sam se želi li još.

Ali sve što je rekao bilo je "Hej," nježno, i gurnuo kitu natrag u traperice. Ponovno ih je zakopčao kad me posljednji put pogledao kako ležim u travi, dok se njegova sperma na mojoj koži sada brzo sušila na suncu. Znalački je kimnuo i vratio se svojim koracima do šume, prema stazi koja je išla pokraj gromade i uz potok.