Prelepe tinejdžerske emisije

Bila je jaka kiša. Vrsta kiše koja vas natopi, natopi vas iako nosite kaput. Nikad prije se nisam osjećala tako mokro.

Uspio sam proći kroz vrata restorana i stajao sam u predvorju iz kojeg je kapalo. Voda mi se slijevala sa šešira na ovratnik, niz kaput i na već mokra stopala. Otresao sam vodu najbolje što sam mogao i zagledao se kroz prednji prozor. Ova kiša neće uskoro prestati.

Bilo je 9 sati, a ja zapravo nisam ništa jeo od onog kasnog ručka sa svojim klijentima. Bože, mrzim poslovna putovanja.

Podij je bio prazan, no ubrzo je do njega prišla sredovječna žena u tamnoj haljini i pitala koliko me ima u društvu.

"Samo jedan", odgovorila sam, pokušavajući izgledati suho.

"Pođi za mnom", rekla je, uzela jelovnik i počela se udaljavati.

Slijedio sam je. Restoran je bio slabo osvijetljen, vjerojatno na način za koji je vlasnik mislio da predstavlja romantiku i intrigu. U mjestu nije bilo puno posjetitelja, sasvim razumljivo s obzirom na vrijeme.

Žena me posjela u malu nišu sa strane restorana. Bio je samo još jedan stol za kojim je sjedio još jedan usamljeni čovjek. Prozor je gledao prema parkiralištu, ali sve što se razumno moglo vidjeti bio je pokrivač kiše.

Žena je otišla i ubrzo se pojavio konobar. Naručujem biftek, rijedak, ali ne krvav, pečeni krumpir i kavu.

Konobar je odjurio. Pogledao sam vinsku kartu.

Primijetio sam da je muškarac za drugim stolom podignuo pogled kako bi pozdravio ženu koja se Spavanje utiče na tinejdžere za stol. Žena je nosila nevjerojatno kratku suknju i vrlo duboku bluzu. Dakle, čovjek nije bio sam kao ja. Mora da je bila u toaletu.

Opet sam počeo pogledati vinsku kartu, ali sam začuo tiho hihotanje s drugog stola. Niša je bila prilično izolirana od ostatka restorana, idealno mjesto za neku prljavu malu aferu, pomislio sam. Tamo su dovršavali ručak i zveckali vinskim čašama. Pokušao sam ih ignorirati.Što može biti gore nego biti sam, a ne 15 metara od para koji se dobro zabavlja.

Konobar se vratio s mojim obrokom, a ja sam počela dodavati još maslaca na krumpir, onako kako ga volim, cureći u gustim komadićima niz rubove krumpira.

Zgrabio sam dvije od onih malih šalica vrhnja koje sam dodao u svoju kavu, Prelepe tinejdžerske emisije sam prema drugom stolu. Ženina je suknja bila visoko podignuta i raširila je noge, bljesnuvši me. Prelepe tinejdžerske emisije Nije nosila gaćice. Stisnula sam šalicu s kremom i ona je prsnula po stolnjaku. Skrenuo sam pogled, posramljen, kako zbog onoga što sam vidio, tako i zbog nereda koji sam napravio. Pokušala sam ubrusom utapkati kremu.

Činilo se da žena nije svjesna činjenice da sam udaljen 5 metara. Zahihotala se i njuškom pogladila čovjekov vrat. Pokušao sam se usredotočiti na rezanje svog odreska, ali sam kradomice bacio pogled na ženu koja je nastavila pokazivati ​​svoju glatko obrijanu nagradu.

Muškarac je spustio ruku na njezino bedro i počeo ga nježno milovati. Kao da sam hipnotizirana. Nisam mogao skinuti pogled s njih, a oni kao da nisu znali niti ih je bilo briga što sam u sobi s njima. Brzo sam se okrenuo prema glavnoj prostoriji da vidim gleda li me još netko. Nekoliko ljudi koji su sjedili vani bili su u svojim malim svjetovima.

Ovo je bila moja privatna emisija.

Muškarčeva se ruka pomaknula uz njezino bedro i počeo ju je dodirivati. Njezino se hihotanje pretvorilo u tiho stenjanje i još je više raširila noge kako bi prihvatila njegovo milovanje. Činilo se da joj gornji dio bedara blista.

Sada je moja vlastita fiziologija krenula u akciju. Osjetila su mi se pojačala tako da se činilo da mogu osjetiti i najmanje pritiske na vlastitom tijelu, ubrus u krilu, tkaninu hlača, vlagu od kiše.

Sjedio sam tamo, ukočen, pokušavajući biti nevidljiv.

Njezina se ruka pomaknula prema njegovim međunožjima i ubrzo je otkopčan i razmotan. Njezini su potezi odgovarali njegovim sondama. Onda se dogodilo.

Okrenula se i pogledala me ravno u oči. Prestrašio me njen drski pogled.Imala je stidljiv osmijeh kao da je ponosna na još jedno osvajanje. Moje su oči bile prikovane za njezine. Njezin muškarac kljucao ju je za vrat i nije me prepoznao. Više nisam bio nevidljiv.

Zatvorila je oči i duboko zastenjala, tiho, ali dovoljno glasno da sam gotovo očekivao da će svi u mjestu pohrliti u našu nišu da vide koga boli. Bacio sam pogled natrag na glavnu sobu. Nitko nas uopće nije obazirao.

Čovjek joj je prsnuo u ruku. I dalje me mrtva gledajući u oči, uzela je svoj ubrus i nježno Debele crne cure na you tubeu obrisala.

Podigla je pogled kad je konobar došao izvaditi njihove tanjure. Pokušala sam izgledati kao da sam zauzeta jelom, ali srce mi je lupalo, a znoj mi se slijevao s čela.

Nakon što je konobar otišao, žena je ustala i polako prišla mom stolu.

"Zdravo", slatko je rekla. "Nisam mogao ne primijetiti da večerate sami." Stavila je ruke na moj stol i nagnula se naprijed, pružajući mi potpuni pogled na svoj bogati dekolte.

Bio sam kao grom. Riječi su mi zapele u grlu. Tupo sam kimnuo.

"Zovem se Kat", promrmljala je, "moj suprug i ja željeli bismo te pozvati za naš stol na desert."

Uspio sam promucati: "Š-Što ​​je za desert?"

"Kremasta pita", gugutala je.

Sada je bio moj red da zastenjem jer moje tijelo više nije moglo podnijeti mučenje. Dobro je da su mi hlače već bile mokre.