prici o batinanju u cijevima

Tijekom godina posjetio sam neka gay kupališta. Ova priča nije moje prvo iskustvo, ali želim je se prisjetiti jer je to bio jedan od rijetkih puta kada sam bio na vrhu.

Ova se priča dogodila prije otprilike 25 godina.

Dok sam bio u posjetu obitelji u južnoj Novoj Engleskoj, skrenuo sam do gay kupališta u Providenceu. Iako sam bio tamo nekoliko puta, ipak Gledajte mini me sex traku bio malo nervozan. Tamo su me nekoliko puta jebali, ali uvijek sam se brinula da me neki tip ne ukrade i ne koristi kondom. pogotovo u tako anonimnom okruženju.

Uglavnom, ušao sam i platio sobu. Brzo sam se svukla i krenula prema tuševima. Lijepo sam se istuširao vrućom vodom dok sam dijelio poglede s još nekoliko muškaraca. Zatim sam ušao u slabo osvijetljenu parnu sobu.

Bilo je nekoliko momaka koji su se ljubkali dok sam ja sjedala. Tip pored mene počeo se maziti i nasmiješio mi se dok se približavao. Bio je debeo i izvan forme s malim kurcem, nije moj tip. Pomaknuo sam se jednu razinu na klupama kad su se vrata otvorila. Mogao sam razabrati sjenu mladića između 18-21. Bio je mladi Latinoamerikanac i ruke su bile posvuda po njemu dok je hodao do klupa koje je povukao iz ruku i sjeo jednu razinu ispod mene. Samo sam se nastavio opuštati. Okrenuo se i pogledao natrag i gore prema meni, a ja sam se samo nasmiješila.

Nakon minutu ili dvije okrznula sam ga nogom, a on se nije odgurnuo niti reagirao negativno. Odjednom je ustao. Mislila sam da odlazi, ali on se popeo i sjeo mi u krilo. Bio je sladak samo oko 5'5" oko samo 140 lbs sa sićušnim strukom i kosom do njegovih ramena. Omotala sam ruke oko njega i počela ljubiti njegov vrat i štipati mu bradavice. Počeo je stenjati okrenuo se i poljubio me. prici o batinanju u cijevima Gurnula sam spustio ga malo prema mom kuracu i uzeo me u usta i počeo me Američki tinejdžeri kao otprilike minutu ili dvije on se vratio i sjeo natrag prema mom penisu dok je mljeo dok me njegov obavijao. Počela sam ga jebati, ali svaki put kad bi netko ušao ili prišao, on bi se nagnuo naprijed i povukao me.Iznenada kao što se pojavio, otišao je.

U ovom trenutku bilo mi je pregrijano i morao sam izaći iz parne sobe. Lebdjela sam okolo i završila u velikoj mračnoj sobi s puno pipkanja i stenjanja. Popušila sam momku dok me netko opsjedao. Ono čemu sam se nadao je da ću pronaći majicu koju ću ponijeti u svoju sobu da me jebe. Otišao sam u saunu nadajući se da će netko poći za mnom. Sjedio sam u sauni samo minutu kad je ušao mali Latino. Čuo sam ga kako nekome govori nešto na španjolskom i nekako sam shvatio da ne zna engleski.

Odmah je došao i ponovno mi sjeo u krilo. Bilo je lijepo, ali opet se počeo vrpoljiti. Pokazala sam na svoj ključ da mu pokažem da imam sobu i nadala se da će me slijediti. Kad sam ustala, nervozno se osvrnuo i krenuo za mnom. Došli smo do moje sobe, zatvorio je vrata i odmah smo se počeli družiti.

Nakon što smo se ljubkali nekoliko minuta popeli smo se na krevet. Počeo mi je sisati kurac. Okrenula sam ga i šezdeset devet smo sve dok mi nije stavio kondom. Bio je mršav i gipak. Bio je okrenut prema meni oboje sjedeći. Primaknuo se bliže i zapeo na moj kurac, a ja sam lako uklizala. Ispružio je svoje ruke ispreplevši ih s mojima i počeo se ljuljati naprijed-natrag na mojoj kiti. Pustila sam mu ruke i počela ga milovati po kiti. Mogao sam reći da je bio blizu i da je milovao jače i brže. Napeo se i gađao me ogromnim teretom. Stisnuo je guzicu, a ja sam mu duboko zabio dupe unutar kondoma. Brzo je zgrabio svoj ručnik i otišao.

Otišla sam se istuširati i pospremiti. Vratio sam se u svoju sobu i legao licem prema dolje s otvorenim vratima. Čuo sam kako nekoliko tipova dolazi na vrata i par je ušao, pomilovao me po guzici i otišao. Kad sam počeo odlutati, čuo sam kako je netko ušao i zatvorio vrata. Osjetila sam kako se penje i legao je Svrši mama mene obavijajući me. Osjetila sam njegov dah na svom vratu dok Pussy yummy yummy njegov kurac gurao moju guzicu.

Nisam bila sigurna ima li kondom na sebi, ali znala sam da me želi poševiti i dopustila sam mu. Polako je ušao u mene. Malo me boljelo, bio je velik i debeo.Omotao je ruke oko mene i počeo gunđati dok je počeo kliziti svojom dužinom unutra i van. suknjica bez gaćica Svrši mama Nikad nije progovorio, ali ubrzo sam ga molila da me pojebe.

Desetak minuta smo se znojili i klizali kad se potpuno izvukao i okrenuo me. Prvi put sam ga pogledao. Izgledao je kao Talijan, kakvih ima mnogo u Providenceu. Bio je oko 5'8" i vrlo zdepast. Podigao me, omotao ruke oko mene i gurnuo mi jezik u grlo.

Ljubili smo se nekoliko minuta kad me gurnuo natrag na krevet i podigao moje noge i stavio ih na svoja ramena. Tada sam primijetila da nema kondom. Tada sam već bila tako vruća da nisam nije me briga. Željela sam da se taj veliki debeli kurac vrati u mene. Poslušao me i počeo me udarati. Počeo mi je udarati po prostati i počeo sam kapati precum. Počela sam stezati dupe oko njegovog lijepog velikog debelog penisa, buljila sam mu u oči. Imao je intenzivan pogled i ševio me tako snažno da me gurao na krevet. Nastavio me povlačiti natrag, a Jack je udarao kao da me pokušava probušiti. Glasno je zagunđao, izvukao se i ispalio veliki teret po mojim prsima. Zahvalio mi je na dobroj ševi, zgrabio ručnik i otišao. Slijedila sam za njim i zatvorila vrata. Trebalo mi je nekoliko minuta da se smirim. Na kraju sam se još jednom istuširao. obučen, i otišao, zadovoljan i zadovoljan!