Vjerovatno slike u čarapama

Posvećeno Jonu –

Neka se sve jednom vrati;

I drugima koji nisu uspjeli

Sprovoda nije bilo. Nije bilo tijela. Većina ljudi ga je zaboravila. Nisam.

Prošle su godine otkako je avion kojim je upravljao nestao. Tada sam bila mlada i trudna – imala sam samo dvadeset sedam godina. Još uvijek se mogu sjetiti svakog detalja tog tjedna. Jonathan je rekao da će Boobs teen dp svaki put kad sleti, a čak i ako me nema, barem će mi ostaviti kratku poruku o tome gdje je. Tako sam pratio njegov let od mjesta gdje smo živjeli u Bedfordu, Massachusetts, niz obalu SAD-a, pa sve do lanca karipskih otoka.

Zaustavio se preko noći u Roanokeu, Charlestonu i Boca Ratonu. Njegovo zaustavljanje u Boci bilo je prvo i jedino kad smo imali telefonski Bikini djevojka pleše, oboje smo masturbirali dok smo jedno drugom pričali prljave riječi, obećavajući tisuće orgazama i nastranih radnji kad ponovno budemo zajedno. Bio je to i posljednji put da smo imali seks - ili dijelili ljubav jedno prema drugom. U tom smo trenutku bili u braku pune dvije godine, međutim, bili smo zaljubljeni u srednju školu i fakultet, a onda smo strpljivo čekali još četiri godine dok smo skupljali nešto novca za naš prvi dom.

Posljednji poziv od Jona bio je s Djevičanskih otoka rano u travnju navečer. Jonathan je obilazio hotele u Charlotte Amalie, prateći desetke telefonskih poziva koje je obavio prošlog mjeseca. Duž cijele svoje rute niz karipski lanac do Južne Amerike pokušavao je natjerati hotele da se reklamiraju prici o zrelim muškarcima skupini web stranica usmjerenih na odmor koje su gradili on i njegov najbolji prijatelj Matt. Letio je vlastitim zrakoplovom od otoka do otoka, prijavljujući klijente i razgovarajući o tome kako ih najbolje predstaviti na stranicama. Jonova i Mattova web-mjesta već su zarađivala u SAD-u, no znali su da će se morati proširiti u inozemstvo kako bi održali svoju prednost.

Tada su prestali svakodnevni pozivi.

Nazvao sam hotel u kojem je Jon bio noć prije, međutim, odjavio se prethodno jutro.Uključio sam njegovog prijatelja i partnera Matta. Nazvali smo neke od njihovih klijenata i potencijalnih klijenata, dovoljno da shvatimo da je napustio Djevičanske otoke i otišao na otoke južnije. Zračna luka potvrdila je da je njegov zrakoplov poletio. Ostala zaustavljanja koja je Jon trebao učiniti uključuju St. Kitts, Montserrat, Antiguu i Dominicu, ali nitko nije vidio njega ni njegov zrakoplov. Naravno, svi ljudi s kojima sam razgovarao djelovali su pretjerano opušteno i imali 'đavola briga' stav; bio je to Karipski put. Vjerovatno slike u čarapama Zvali smo i otoke natrag prema SAD-u, Puerto Ricu, Dominikanskoj Republici, Haitiju, Nassauu i drugima - svaku zračnu luku, svaki hotel, svaku perspektivu, svaki B&B ili gostionicu. Ništa.

Dani su se stopili u gomilu telefonskih poziva, traženja, molbi za pomoć od bilo koga, dobivanja službenih i neslužbenih razgovora i povremenog pronalaženja nekoga suosjećajnog tko bi neko vrijeme ostao na liniji i razmišljao o mogućnostima koje mi nisu pale na pamet – nama – Mattu i meni. Te nove mogućnosti pretvorile su se u desetke novih telefonskih poziva.

Razne organizacije za traženje i spašavanje stavile su Jona i njegovu letjelicu na svoju 'popis za praćenje', ali opet malo više dolazi iz tog sektora stvari. Bolnice nisu imale Jonathana Robertsa, pa čak ni Johna Doesa, što bi mogla biti mogućnost. Policijske uprave su obećale da će zabilježiti nestanak, ali nekoliko me je obavijestilo da je malo vjerojatno da će se pojaviti u njihovoj nadležnosti. Na kraju tjedna, ni Matt ni ja nismo imali što pokazati za svoj trud. Jonathan je nestao.

Sljedeći tjedan unajmio sam pilota da me odveze do svake zračne luke ili piste za slijetanje od Puerto Rica do Južne Amerike. Prije nego što smo uopće počeli, pilot mi je pomogao proći kroz pomoć koju Savezna uprava za zrakoplovstvo pruža pilotima koji putuju nizbrdo. Ta se ideja također pokazala slijepom ulicom u pronalaženju Jona.

Karibi se sastoje od oko četrdeset pet velikih kopnenih masa dovoljno velikih da na njima ima zračnu luku i tisuće malih otoka, od kojih neki nisu veći od sobe u kojoj sjedite.Najveća udaljenost između bilo kojeg od njih je 250 milja ili oko devedeset minuta leta u Jonovoj Cessni 310 – dvomotornoj letjelici u koju bi uložio više od tisuću sati leteći po Sjedinjenim Državama.

Pratio sam Jonathana na mnogim letovima, uključujući na neka od romantičnih mjesta na koja me vodio, na primjer, u romantičnu malu gostionicu u blizini zračne luke na Otoku princa Edwarda, ili na nudističku plažu duž Outer Banksa, ili na vrh planine. povlačenje na prekrasnom jezeru u sjevernom Michiganu kojim me iznenadio.

Dok smo letjeli od zračne luke do zračne luke u potrazi za njegovim avionom, razmišljala sam o tome koliko smo ga proveli zajedno i, naravno, koliko sam ga voljela. Sjetio sam se kad je stavio avion na autopilota i pomaknuo sjedalo do kraja. Skinula sam se i snažno ga uhvatila ustima, slinila preko njegovog kuraca dok smo letjeli prema Bransonu, Missouri, na osam tisuća stopa. Na kraju sam zajahao njegovo sjedalo i pustio ga da se doveze do mene. Zajebali smo se i pridružili se Mile-High Clubu. Trebalo je tjedan dana da miris seksa napokon nestane iz kabine malog zrakoplova i kožnog sjedala na koje sam iscurio prije nego što sam se ponovno mogla odjenuti.

Moj unajmljeni pilot i ja letjeli smo gore-dolje po otočkom lancu, naprijed-nazad, i na kraju nismo imali ništa za pokazati. Ostao sam bez novca, ali sam nekako našao vremena i energije da nastavim, iako sam radio pola radnog vremena. Naši mjesečni telefonski računi bili su u tisućama – pozivi prema otocima nisu bili jeftini.

A onda, jednog dana, otprilike četiri mjeseca nakon Jonathanova nestanka, jednostavno sam prestala. Palo mi je na pamet da sam učinio sve što sam mogao, nazvao svakoga koga sam se mogao sjetiti barem triput i od brige sam se razbolio. Bilo je vrijeme da se krene dalje.

Preko tate sam kontaktirao našeg obiteljskog odvjetnika. Uobičajeno vrijeme za dobivanje smrtovnice nakon nestanka je sedam godina. Budući da se radilo o zrakoplovu iznad stranog tla i oceana, mislio je da bi mogao malo skratiti vremenski okvir.Trebala mi je ta potvrda da naplatim skromni iznos novca od osiguranja koji je Jon uzeo za svoj život. Podnio je zahtjev sudu. Dobio sam potvrdu otprilike šest godina nakon našeg posljednjeg telefonskog poziva.

Jonathan Douglas Roberts rođen je pet mjeseci nakon očevog nestanka. Naravno, dao sam bebi ime po njegovom ocu i čak sam mu dao djedovo ime kako bih ih razlikovao. Matt, Bog ga blagoslovio, postao je moj surogat muž za proces poroda djeteta, čak je došao u rađaonu sa mnom i masirao mi bolne mišiće tijekom poroda.

Ekonomski sam se mučila s bebom, gomilom brige o djeci i nekoliko honorarnih poslova koji su držali hranu na stolu i plaćali hipoteku. Posao koji su započeli Jon i Matt je cvjetao. Matt me angažirao da mu pomognem, radeći od kuće dobar dio vremena. Uz Mattovu pomoć naučio sam dizajn web stranice i razvoj softvera, a on je ubrzo izjavio da sam vrijedan partner kao što je Jon bio i na formalnoj ceremoniji tijekom ležerne večere jedne večeri Matt me proglasio vitezom 'Njegovog partnera.'

Ne znam točno kada sam se zaljubila u Matta. Možda je to bilo u rađaonici kad se Jonathan rodio, ili jednom kad je došao i popravio perilicu koja je prolila vodu po podrumu, ili kad me držao kroz jedan od mojih brojnih slomova o Jonovom gubitku i mojoj nevolji, ili tijekom jedne od naših sve češćih zajedničkih večera, ili kad bi motao po kući i držao Jona u naručju, brižno gugućući djetetu.

Matt je, poput Jona, bio dobar čovjek. Bio je visok, tamnoput i zgodan, imao je sjajnu osobnost i smisao za humor. Lisa En Slavi Imao je MBA iz Sjeverne Karoline i imao je ono što sam nazvao poslovnom pameti. Bio je dovoljno odvažan da pokrene vlastiti posao s Jonom, a zatim ga uspješno nastavi kroz nestanak i gubitak svog partnera i najboljeg prijatelja.

Jedne noći otprilike godinu dana nakon Jonova nestanka, Matt i ja smo konačno vodili ljubav.Proveli smo dan zajedno radeći na računalima u mojoj dnevnoj sobi, i da budem iskren, bio sam randy. Razvila sam ozbiljnu vezu s vibratorom koji mi je Jon dao godinama ranije da 'ublaži moje seksualne želje' dok je putovao. Nije bilo isto kao Jon; međutim, mogao sam pronaći prava mjesta i stvoriti prilično učinkovite orgazme s malim uređajem.

Kako je vrijeme prolazilo od nestanka, vibrator je postao moj noćni pratilac. Bila sam usamljena i napaljena, loša kombinacija otkako sam sve muškarce počela gledati s drugačijim stavom, osobito Matta. U početku sam čvrsto odlučio da se ni U dateiyhartsapm uske tinejdžere kim neću petljati tri godine – zatim dvije godine – onda. dobro. Matt nije trebao biti na mom popisu za razmatranje; bio je prijatelj, novi suradnik i preblizu kući i nestalom Jonathanu, ali s vremenom je i ta odlučnost nestala.

Matt me učinio svojim novim partnerom samo dva tjedna ranije, što je činjenica koja je sa još više sigurnosti upućivala na to da se ne bih trebala petljati s njim, ali tada smo jednog dana radili blizu jedno drugome, naizmjenično se naginjući jedno drugom preko ramena za susjednim računalom zaslonima jer smo dodali neke glavne značajke na još jednu web stranicu za planiranje odmora koja je pomogla našem rastućem poslovanju.

Kad smo bili blizu jedno drugoga, mogla sam namirisati njegovu muškost. Nije to bio samo njegov losion poslije brijanja, već i njegovi feromoni – to je bio on, pravi on. Znala sam da me želi; nije bilo sumnje. Ipak, prema svim vanjskim znakovima bio je savršeni gospodin i suradnik, pristojan i neprovokativan – ni ruka ni primjedba na mjestu.

Zauzvrat sam Mattu izlučila vlastite arome zavođenja. Nisam namjeravala, samo su otplutale s mog tijela u njegove nosnice. Proučavao sam ga dok je bio okrenut leđima ili dok je radio na laptopu. Srce mi je zatitralo i mogao sam osjetiti vlagu između nogu, ali sam se, prema vanjskom izgledu, usredotočio laserskom pažnjom na projekt.

Prekinula sam oko pet i trideset kako bih se posvetila mladom Jonu.Dadilja je otišla. Matt je predložio kinesku večeru za van koju bi on otišao donijeti, a ja sam prihvatila. Mutio se okolo i postavljao stol, a zatim se igrao s Jonom dok sam ja brinula o kući i još nekoliko stvari. Jon je bio ugodno dijete, spavao je dugo oko sedam svake večeri, budio se tek oko jedanaest za noćno hranjenje i promjenu pelena.

Tako smo se nakon Mattovog odlaska u obližnji trgovački centar smjestili za stol kako bismo ručali. Oboje smo popili malo vina i još naše lagane šale o životu i poslu. Bilo je tako lako razgovarati s njim. Iako sam imala sve razloge biti ogorčena, Matt me nasmijavao i uvijek me vukao na mjesto sreće. Nije mi dopuštao da razmišljam o Jonovom nestanku ili da budem plačna zbog njega. Izgubio je i najboljeg prijatelja. Uvijek sam mogla plakati s Mattom, ali sam znala da ću se na kraju osjećati bolje i sretnije jer je on tu.

Nakon večere oboje smo odnijeli tanjure u kuhinju. Pitao sam Matta želi li liker, a on je mislio da bi to bila sjajna ideja. Istjerao sam ga iz kuhinje i svakome od nas natočio malo Drambuieja. Odnijela sam dvije male čaše u dnevnu sobu gdje je Matt sjedio i gledao me dok sam ulazila. Uključio je FM radio.

Dodao sam Mattu njegovu čašu i zastali smo stojeći jedan uz drugog. Matt je rekao: "Dopusti mi da ti pokažem način na koji se likeri služe."

Bio sam zbunjen, siguran da sam odabrao pravu čašu.

Matt Slavi otpio gutljaj likera i krenuo ispred mene. Krenuo je da me poljubi i bez imalo razmišljanja bila sam spremna. Dočekala sam njegov poljubac, zatim njegov jezik premazan likerom, a zatim mlaz Drambuiea koji mi je ispucao u usta. Slavi fetiš najlonki Nevjerojatno, održala sam poljubac s njim.

"Opa!" Uzviknuo sam dok smo se rastajali: "To je bio najtopliji i najuzbudljiviji poljubac koji sam ikada imao. Molim te, ponovi to." Gotovo sam dahtala da je poljubac bio tako 'vruć'.

Matt je ponovio poljubac, a ja sam sada bila u potpunosti s dnevnim redom.Ljubili smo se i grlili, gurali tijela jedno uz drugo, a ruke smo puštale da lutaju posvuda. Bili smo jedni na druge, i nije bilo ničeg nesigurnog s obje strane u vezi s tim.

Na kraju sam stisnula njegovu ruku na svojim grudima, potičući ga da započne s intimnijim aktivnostima. Bio je spreman i brzo mi je bluza podignuta, a grudnjak otvoren kako bi mu omogućio pristup. Naši su jezici plesali zajedno kroz naše stenjanje, dok su njegove ruke milovale i gnječile moje napete grudi. Gurnula sam se u njega cijelim tijelom. Željela sam ovog čovjeka na sve moguće načine.

Ponovila sam 'tekući poljubac' Mattu, gurajući svoju macu uz njegovo bedro kao i ja. Otkopčala sam Mattovu košulju i ubrzo prošla rukama ispod njegove košulje i oko torza, fascinirana njegovim tijelom i mišićima koje sam mogla osjetiti kako se savijaju ispod mojih ruku.

Matt se sagnuo i polizao prvo jednu, a zatim drugu dojku. Pažljivo je izbjegavao moje bradavice budući da je znao da sam Jona počela odbijati samo nekoliko tjedana ranije. Usporila sam laktaciju, ali ne potpuno. Nasmiješila sam mu se i rekla, "Možeš dojiti. Radi mi što god želiš – bilo što. Puši me – posvuda." Ponovno smo se strastveno poljubili, a onda sam osjetila val erotskog osjećaja dok su njegova usta pokrivala tamnu areolu jedne dojke i sisao bradavicu. Skoro sam došao na mjesto. Matt je popio Grupa za planiranje ureda mlijeko.

Povukla sam Matta kroz kuću do svoje spavaće sobe, dok smo obojica skidali odjeću s ramena. Cijeli dan bio je predigra. Kad su nam tijela došla u vidokrug, posegnula sam dolje i pomilovala Mattov kurac. Osjećao sam kako mi pulsira u ruci dok sam je mazio. Sisao je drugu dojku dok je zabijao dva prsta u moju pičku. Da nije bilo mog vlastitog truda i moje upotrebe vibratora, bila bih preuska za njegov trud. Umjesto toga, uživala sam u naletu seksualnog uzbuđenja koje je stvorio u meni.

Kleknula sam ispred njega i udahnula njegov štap, zabijajući ga sve dublje i dublje u svoja usta i grlo dok mi nos nije nakratko gurnuo njegovo stidno tijelo.Lagano sam zagrcnula i povukla se, dugi pramen njegove predsperme i moje pljuvačke tvoreći dražeći most između nas. Njegov je kurac svjetlucao na svjetlu koje smo ostavili upaljeno – upaljeno neizrečenim dogovorom tako da smo mogli jasno vidjeti jedno drugome tijela i radnje koje smo namjeravali.

“Jebi me,” rekla sam mu kad sam skliznula na krevet i povukla noge unazad. "Vodi ljubav samnom."

Matt nije oklijevao; zabio je svoj okorjeli kurac u mene kao opsjednut. Noge su mi prešle preko njegovih ramena, a on se zabijao iznova i iznova u mene, a svaki je potisak gotovo otjerao vjetar s mene.

Govorio je dok me ševio: "Bože, Allison, čekao sam sve ove godine da budem s tobom – kojih petnaest godina, čak i više. Volim te od trenutka kad sam te upoznao prije svih tih godina. Sada, danasovo je moj najluđi san koji se ostvaruje – moj san da budem s tobom, da te jebem, da vodim ljubav s tobom." Njegove su riječi bile seksualno eksplicitne, erotične, sugestivne i romantične, ali su dolazile s velikim naporom dok se gurao u mene.

"Svrši u mene, Matthew. Opet sam na pilulama. Samo svrši u mene – brzo. Ne čekaj. Možemo ovo ponoviti za nekoliko minuta, ali upravo sada želim tebe . tvoje sjeme u meni. Jebi meeeeeee!"

Došli smo oboje. Zadao mi je desetak ekstra snažnih zabadanja i to me dovelo do vrhunca. Dok me je zapljuskivao vrhunac, osjetila sam kako me ispunjavaju mlazovi njegove sperme. Leđa su mu se nakratko izvila prema gore i od mene, dok se moje tijelo izvijalo tako da su moje prepone bile gurnute u njegove, povećavajući dubinu do koje je prodirao u mene. Kako je trenutak prolazio, pažljivo se spustio na mene obasipajući me poljupcima i još više riječi ljubavi. Njegov dugi kurac ostao je zakopan u meni; Nikada nisam željela da ode - nikada nisam željela da ova strast prođe.

Oboje smo bili natopljeni našim seksualnim sokovima. Mattova sperma iscurila je iz moje vagine. Očito sam također ejakulirao malo djevojačkog soka, natapajući madrac svojom tekućinom dok sam preostalu tekućinu namazao po nama dvoje. Soba je zaudarala na seks iako je cijeli naš čin spajanja trajao manje od četiri minute.Činilo se da nijednom od nas ne smeta.

Moglo se očekivati ​​da će naši orgazmi presjeći rub naše strasti. putovanja price Umjesto toga, oboje smo bili još uzbuđeniji. Skliznula sam niz Mattovo tijelo, dopuštajući njegovom ukočenom kuracu da izleti iz mog ljubavnog tunela. Zgrabio sam dršku i usisao je u usta. Bio je prekriven svojom spermom i mojim sokovima, ali to nije bilo važno. Željela sam mu pružiti zadovoljstvo, a sudeći po njegovom jauku očito jesam.

Radio sam na njemu mnogo minuta, poigravajući se na sve načine koje sam mogao zamisliti s njegovom šipkom rukama, ustima i grudima. Stavila sam njegov kurac među svoje grudi, rukama ga čvrsto stisnula oko njega tako da sam bila poput čvrste vagine, a sisa ga je neko vrijeme ševila, cijelo vrijeme mu govoreći kako sam sada njegova drolja i želim njegov kurac unutra ili na ja ujutro, podne i navečer. Bio sam razuzdan.

Odjednom, Matt se propeo. "Dosta, ženo. Moj je red da zadovoljim tebe - i Joan Baez lezbijka Usred mog smijeha, prevrnuo me na leđa i raširio mi noge. U samo nekoliko sekundi zario je jezik u moju macu i počeo me sisati i lizati do ekstaze. Znala sam da mu curi sperma, ali Matt je zanemario tu činjenicu. Namazao je cijelu moju pičku svojom slinom, a zatim je lapao i usisao svaku kap tekućine koju je mogao pronaći. Prišla sam, a zatim opet došla, držeći njegovu glavu uz svoje tijelo kako bih privremeno zaustavila njegov napad užitka na mene.

Još sam razgovarao s njim, nešto što nikad prije nisam radio. "Oh, Matt, tvoj jezik . na svim je pravim mjestima - tjeraš me da budem vrhunac opet . i opet. Moja pička je tvoja. Gurni svoje prste u mene. Nađi moju G-točku . to je to . trljaj to dok sisaš moj klitoris. Ooooooh shiiiiiiiiit."

Sljedećeg sam saznala da me Matthew ponovno ševio, njegovo tijelo iznad mene dok se zabijao u mene. Ustao je i povukao me na rub Tajland chat thai nevjesta i ruke na mojim bokovima, uranjao je u mene iznova i iznova. I ja sam ga pri svakom zamahu privlačila k sebi svojim nogama, želeći ga sve dublje i dublje.

U jednom trenutku smo se okrenuli i on me zajahao sa stražnje strane, ponovno se zarivši u mene.Bio je neumoljiv u svom napadu, ali ja sam se zaljuljala u njega sa svakim udarcem. Ovo je bila teška ševa. Posegnuo je oko mene kako bi me mazio i štipao za bradavice. Moje mlijeko je teklo i dodavalo se tekućini već na krevetu. Opet sam došao; shvativši da sam preplavio naše spolovilo svojim nektarom. Matt je odustao.

"Dopusti da dođem preko tebe", zahtijevala sam. Htjela sam biti ta koja ima kontrolu, zabiti svoje tijelo u njegovo za promjenu. Lily Stevanović Slavi Matt se okrenuo na leđa, a ja sam se munjevito popela na njegov kurac. Sada sam ustao i spustio svoje tijelo na njega, svaki put zabijajući njegovu čvrstu osovinu od titana u moje tijelo. Držala sam svoje prevelike grudi, prinoseći ih njegovim ustima dok se on naginjao naprijed da ih siše i lapa po njima. Nekako su i oni postali obloženi našom spermom i sokovima, no činilo se da ih on jednako voli.

Opet smo se našli zajedno, ovaj put s Mattom koji je uvijek iznova podizao svoj penis u moju pičku koja se brusila prema dolje. Mora da sam ostala bez soka, jer sam znala da bih bilo koji drugi put opet poplavila.

Pala sam na Mattovo tijelo i strastveno smo se poljubili. Minutu ili dvije kasnije rekao je, "Sklizni s mog kuraca. Podigni svoju macu preko mog tijela . do mojih usta. Želim te ponovno očistiti - da ti ugodim."

Bez oklijevanja sam se podigla sve dok samo kapa njegovog penisa u obliku gljive nije počela djelovati kao čep za sokove u mojoj vagini. Nasmiješili smo se jedno drugome, naše uzbuđenje gotovo neopisivo, a onda sam se još više podigla da se počnem pomicati uz njegovo tijelo.

Gotovo odmah, naše tekućine su iscurile iz moje kutije, ostavljajući trag seksualnog soka u njegovom tijelu. Prije nego što sam spustio gnijezdo nad Mattova usta, upitao sam, "Jesi li siguran?" Njegove ruke na mojoj stražnjici tjerale su me posljednjih nekoliko centimetara, a onda su njegov jezik i usta ponovno bili na meni. Nisam mogla vjerovati kakve je osjećaje izazvao, brzo me natjeravši da ponovno svršim. Držao sam se za uzglavlje kreveta koliko sam vrijedio.

Napokon nisam mogla izdržati i srušila sam se pokraj njega na krevet. Čvrsto me držao i spustili smo se s visine.Umasirala sam mu kombinirane tekućine u prsa i trbuh. Matt me samo više puta poljubio. Bože moj, osjećala sam se tako voljenom i tako žuđenom.

Probudio sam se malo kasnije uz zvukove gugutanja Jonathana u njegovoj dječjoj sobi. Ustala sam, obukla ljetni ogrtač i otišla u kuhinju pripremiti bočicu adaptiranog mlijeka. Nekoliko minuta kasnije držala sam bebu u ljuljački dok sam ga hranila preko noći.