Xnxx prici velikih sisa

Napokon smo uspjeli. Veliki bonus čekovi u ruci, dug plaćen, rezervirali smo naš tjedan na Stargazeru. Spakirali smo svoju malu torbu i otišli na aerodrom. Izgledala si fantastično. Crni bodi komplet, kratke hlače i sandale na visoku petu. Tvoje noge su ostale zauvijek. Imali smo direktan let za St. Marteen. Stigli smo u 14:30 i dočekao nas je vozač limuzine koji nas je odvezao do pristaništa.

Sjedeći u stražnjem dijelu limuzine, moja ruka na tvom svilenkasto glatkom bedru, izvukli smo se sve do pristaništa. Naši su jezici plesali jedno drugome u ustima - nismo mogli stati ni sekunde. Auto se zaustavio i tek kad je vozač otvorio vrata primijetili smo da smo tu.

Izašli smo i ugledali čamac – bio je prekrasan kako smo zamišljali, kao i voda i ocean ispred nas. Dok smo se približavali brodu, kapetan i drug (muž i žena) izašli su ispod palube. Bili su vrlo ljubazni i poželjeli su nam dobrodošlicu. Bili su odjeveni u otkačene kratke hlače i bijele Stargazer majice. Oboje su bili vrlo privlačni.

Brzo smo spremili stvari u kabinu – bilo je prekrasno. Bogate drvene letvice posvuda, king size krevet s prekrasnim pokrivačem i jastucima s utisnutim amblemom Stargazer. CD player, VCR, TV, kristalne čaše i šampanjac na ledu. Duboko smo se poljubili, a zatim otišli na palubu gledati kako napuštamo luku.

Bilo je prekrasno dok su jedra bila postavljena i mi smo otplutali iz luke prema mirnom oceanu. Sjedili smo na prednjem dijelu broda promatrajući jedni druge, krajolik i našu posadu. Posada je vrijedno radila kako bismo se osjećali ugodno i opušteno. Xnxx prici velikih sisa Stalno su nam govorili da je to naše krstarenje i da je ono što želimo. Rekli smo im romantično, egzotično i erotično i prepustili njima.

Dok se brod tiho kretao kroz vodu, kapetan je rekao da će biti nekoliko sati do našeg prvog odredišta - osamljenog otoka s prekrasnom uvalom gdje ćemo večerati i pristati za noć. Predložio je da odrijemamo nakon našeg dugog putovanja. Složili smo se i otišli u potpalublje.Poljubili smo se, a zatim si otišao u našu privatnu kupaonicu, a ja sam legao na krevet.

Ubrzo ste iz kupaonice izašli potpuno goli. Tvoje su sise izgledale tako divno, tvoje bradavice čvrste i uspravne. A tvoja maca, oh ti si maca, podšišana do savršenstva sa samo naznakom stidnih dlaka iznad usana tvoje mace. Zahtijevali ste da se odmah skinem. Bio si tako mokar i vruć za mene. Prije nego što sam shvatio ti si jahao na mom trbuhu i saginjao se da me poljubiš. Dok je tvoj jezik ulazio u moja usta, tvoja je maca počela kliziti po mojoj ionako tvrdoj kiti. Bio si mokar i bilo je tako dobro kad je moj kurac otvorio tvoje usne i progutala ga tvoja maca.

Polako si sjela i moj je kurac ušao još dublje u tebe. Na veliko zadovoljstvo obojice. Tvoji jauci i osjećaj da sam duboko u tebi gotovo su me natjerali da odmah dođem. Ali zadržao sam kontrolu. Polako si podizao i spuštao svoju macu na moj kurac. Osjećali smo se tako blisko - tako jedno. Pružio sam ruku i zgrabio tvoje sise dok smo vodili ljubav. Bez riječi si skočio s mene, skočio na krevet i pokazao mi da želiš moj kurac u svojoj mačkici odostraga. Tvoja ruka je posegnula iza tebe dok su tvoji prsti razdvajali usne tvoje mace. Vlažnost je bila posvuda. Kleknuo sam na koljena i moj je kurac ušao u tvoju macu dok si ti stenjala od oduševljenja. Lagano kretanje broda i prekrasna voda ispred okna učinili su trenutak još posebnijim. Vodili smo tako ljubav deset minuta. U početku su moji udarci bili spori i nježni, ali su se povećavali u brzini i intenzitetu kako ste vi dulje i glasnije stenjali. Oboje smo eksplodirali od ekstaze. Držali smo se kao da nikad nećemo pustiti i zaspali za naš drijemež.

Probudilo nas je kucanje na vratima i glas kapetanove žene (Tine) koja nam je rekla da je oko jedan sat do večere. Pitali smo možemo li dva sata i rekla je da može. Čamac se nije micao i po pospanim očima vidjeli smo da smo privezani u uvali.Uvala u kojoj smo bili imala je najplaviju vodu, najbjelju pješčanu plažu i najzelenije drveće koje smo ikada vidjeli.

Ležali smo u krevetu neko vrijeme, a onda si me pitao imam li nešto protiv da se sam spremim za večeru i onda odem na palubu. Malo sam te čudno pogledao, ali rekla si mi da me želiš iznenaditi svojom večernjom odjećom. Nasmiješio sam se, dugo te poljubio i počeo ti masirati sise. Bela Torn Erotske priče Zastenjao si i zgrabio moj kurac prije nego što me odgurnuo govoreći mi da pričekam kasnije.

Brzo sam se istuširao i obukao. Bijele kratke hlače i svilena košulja. Tada sam ti rekao koliko te volim i krenuo na palubu. Rekao si pričekaj malo i rekao si mi da misliš da izgledam sjajno i da si sada mokri nego prije. Nasmiješila sam se i ostavila te da se spremiš.

Kad sam se popela na palubu, osjetila sam miris naše večere. Bilo je predivno. Tina i Gill postavile su stol na veliku stražnju palubu broda. Oboje su nas cerekajući pitali kako je bilo naše spavanje. Rekao sam im da je nevjerojatno. Rekli su mi da mogu vidjeti koliko se volimo samo iz pogleda u našim očima. Uvijek su uživali u krstarenju s parovima koji su očito bili ludi jedno za drugim.

Ponudili su me pićem, ali sam rekao da ću te pričekati. Razgovarali smo o brodu i jedrenju te otocima koje ćemo posjetiti. Sve su vrijeme bili zauzeti pripremanjem večere. Nakon otprilike 45 minuta izraz čuđenja i požude pojavio se na njihovim licima. Kad su podigli pogled, instinktivno su se zagrlili. Nasmiješili su se i kimnuli u vašem smjeru.

Okrenuo sam se i eto tebe. Boginja ljepote bio je jedini način Priče o lezbijskom incestu majke kćeri te opišem. Lice ti je bilo blistavo, kosa podignuta, savršeno naglašavajući tvoje nevjerojatno lice. Usne su ti bile vlažne i nasmijane. Imala si bijelu majicu za kadu koja ti je savršeno držala grudi. Samo najmanji nagovještaj vaših bradavica koje se guraju kroz tkaninu gornjeg dijela. Imala si prozirne plave hlače s cvjetićima i izgledale su veličanstveno.Noge su ti bile bose osim prstenja i laka za nokte na nožnim prstima koji je bio u skladu s tvojim noktima. Tina, Gill i ja smo s oduševljenjem potpisali.

Prišla si posramljena našom reakcijom na tvoj dolazak, poljubila me i sjela pored mene. Gill i Tina su došle sa šampanjcem. Natočili su dvije čaše i predložili da uživamo u koktelima na pramcu broda prije nego što padne mrak.

Došetali smo do prednjeg dijela broda - nitko od nas nije progovorio ni riječ, ali smo komunicirali. Bio je sumrak, ali još uvijek smo mogli vidjeti nevjerojatno okruženje. Tijekom sljedećih 20 minuta pala je noć i mjesec je izašao iznad otoka blizu kojeg smo pristali. Jednostavno smo se držali i pijuckali šampanjac. Nismo primijetili da Tina pali svijeće oko vanjskih ograda broda - prizor je bio nevjerojatan. Nakon nekog vremena došla je Tina i objavila da je večera spremna. Erotske priče seksualna devijacija Tina se presvukla u lepršavi svileni ogrtač kao i Gill. Oboje smo u isto vrijeme primijetili koliko su naš domaćin i ekipa bili privlačni.

Poslužili su nam nevjerojatan obrok i uživali smo u svakom djeliću. Nakon što je poslužen desert, Tina i Gill su se povukli u svoje odaje rekavši da smo ih nadahnuli na noć vođenja ljubavi. Rekli su nam da uživamo u noći i da ugasimo svijeće kad odemo u potpalublje. Tina nam je rekla da smo u prekrasnoj uvali za ponoćno kupanje.

Desert smo završili dugim i vrlo senzualnim poljupcem. Vrućina između nas bila je nevjerojatna. Dok smo razdvojili usne, posegnula si i skinula naušnice. Rekao si da ih malo bole i bih li ih uzeo i stavio u kabinu. Rekao sam da sigurno, dao ti još jedan dugi poljubac i otišao dolje.

Nakon par minuta vratio sam se na palubu. Niste više bili za stolom. Na naslonu tvoje stolice ležala je tvoja bijela tuba. Kurac mi je odmah počeo otvrdnjavati. Pogledao sam prema prednjem dijelu čamca - tamo si stajao točno naprijed. Stajao si postrance s mjesecom iza sebe Xnxx prici velikih sisa svijećama posvuda oko tebe. Kakav nevjerojatan prizor.Tvoja je silueta bila nevjerojatna. Tvoja kosa koju nježno vijuga na povjetarcu, tvoje lice ocrtano mjesecom, tvoje prekrasno dijete s vrlo uspravnim bradavicama i tvojim lepršavim nogama – prekrivenim samo prozirnom tkaninom tvojih hlača. S kombinacijom svjetla svijeće i mjesečine mogao sam vidjeti obrise tvoje nevjerojatne guzice i nogu kroz tkaninu hlača. Vidjelo se da se nisi zamarao gaćicama jer su ti se vidjele i dlake na mačkici. Moj kurac je bio tako tvrd da si me izluđivao i Članci bezbedne tinejdžerske vožnje si to.

Znao si da sam stao na mjestu i gledao kako stavljaš ruke Tiffany Granath xxx struk i otkopčavaš hlače. Tkanina je lebdjela s tvog tijela. I gotovo istim pokretom skočio si u vodu. Bio sam zadivljen i uzbuđen. Strgao sam odjeću i uskočio s tobom. Kad sam ti prišao iza leđa - pitao si zašto mi je trebalo toliko dugo. Držali smo se dok smo gledali Shemale veliki penis mjera čamac i svijeće iz vode. Malo smo plivali i mazili se pa otplivali natrag do čamca.

Čamac je imao ljestve koje su sada visjele u vodu. (Zamišljeno oglasila naša ekipa.) Popeli ste se prvi - kakav seksi pogled. Nevjerojatne linije tvojih leđa i dupeta i nogu Rihanna goli vid tvoja prekrasna maca koja me moli da zakopam lice u nju. Slijedio sam te, ali dok si se penjao preko boka čamca stao si i odmah sam zario jezik duboko u tvoju nevjerojatno mokru macu. Jezikom sam pipao po unutrašnjosti tvoje mace koliko sam mogao dok nisam pronašao tvoj klitoris i počeo ga lizati i sisati. Ruke su mi se pomicale gore-dolje po tvojim nogama i bedrima dok je moj jezik počeo proizvoditi duboke seksi stenje iz tebe. Tvoja slobodna ruka, ne držeći se za ogradu, milovala ti je sise i povlačila bradavice. Ostali smo tako neko vrijeme, a onda ste nastavili preko ograde na palubu.

Pratio sam te naprijed gdje ležimo među svijećama. Počeo si mi ljubiti grudi i sisati bradavice. Zatim si nastavio niz moj trbuh, a zatim oko moje kite, niz moje noge do stopala.Stenjala sam od ekstaze. Polako su se tvoja usta vratila uz moje noge i pronašla moj pulsirajući kurac. Odmah si me uzela duboko u usta i snažno sisala. Povukao si se do vrha mog kuraca i nastavio lizati i sisati moju glavu. Dok si mi sisao kurac, pokazao sam ti da klekneš preko mog lica tako da je tvoja maca bila točno iznad mojih usta. Bilo je mokro i spremno za sisanje i lizanje. deda i unuka price Bez zaustavljanja nevjerojatnog pušenja koje si mi davao spustio si svoju macu preko mog lica. Popio sam tvoje sokove i onda počeo jezikom dražiti tvoj klitoris. Lupkajući po njemu jezikom, a zatim polako pritišćući cijeli jezik na tvoj klitoris.

Gore dolje i svuda okolo oboje smo jaukali. Lice mi je bilo prekriveno tvojim slatkim sokovima i punio sam ti usta svojim sokovima. Oboje smo doživjeli nevjerojatne orgazme, ali htjeli smo još. Ustao si i držao se za glavni jarbol kad sam ti prišao iza leđa. Moj sat je klizio duboko u tebi dok su nam tijela drhtala. Bili smo tako usklađeni dok su nam se tijela kretala kao jedno, a oko nas je bio osjećaj neprekidnih orgazama. Izvukao sam se iz tebe i okrenuo te, a ti si mi skočila u zagrljaj. Nismo se mogli dovoljno približiti. Držao sam te dok je tvoja maca uzimala moj pulsirajući kurac. Jebali smo se stojeći neko vrijeme, ali bio sam žedan tvojih sokova. Spustio sam te na palubu, a ti si raširio noge. Mogla sam vidjeti tvoj klitoris i svjetlucavi ljubavni kanal. Povukao si kožu preko svog klitorisa pozivajući me da te ližem snažno i brzo. Jesam i oboje smo to voljeli. Moj se prst pridružio akciji dok sam lizao tvoj izloženi klitoris. Prvo jedan prst pa drugi zbog čega ste samo jače stenjali.

Nakon nekog vremena zaustavio si me i tražio da se promijenim. Ustao si, a ja sam legao na leđa, a ti si me snažno i duboko sisao. Na tvoje veliko zadovoljstvo stiskao sam tvoje divne sise i bradavice dok si mi sisala. Odjednom si podignuo pogled i rekao da me trebaš u svojoj mačkici s leđa. Stao sam iza tebe dok si se naginjao na podignutu središnju palubu.Moj kurac je skliznuo u tvoju željnu macu i jebali smo se. Bilo je nevjerojatno dok smo oboje eksplodirali u višestrukim orgazmima. Zatim smo neko vrijeme ležali na gornjoj palubi u zagrljaju. Dok smo silazili u našu kabinu, vidjeli smo naznake dnevnog svjetla kako puze preko horizonta.

Probudili smo se u 13 sati i obukli kupaće kostime. Popeli smo se na palubu gdje su Tina i Gill pripremale ručak. Izgledala si nevjerojatno u svom kupaćem kostimu s tangama koji si ponijela na Floridu. Izgledala sam prilično dobro u kupaćem kostimu s tangama kojim si me iznenadio. Kad smo sjeli, oboje smo u isto vrijeme primijetili Tinu i Gill. Gill je na sebi imao crni Speedo kupaći kostim koji je pokazivao nešto što je izgledalo kao velika izbočina između njegovih nogu. Mimi Mercedez Erotske priče Tina je na sebi imala bikini koji nije pokrivao mnogo njezinih velikih sisa. Zapravo jedino što je bilo pokriveno bile su njezine bradavice. Donji dio pokazao je vrlo lijepo dupe i puno brdo dlake od mačkice koja Ispovesti devojke sa faksa gurala uz usku žutu tkaninu.

Dočekali su nas s osmjesima i rekli nam da je marenda spremna. Rekli smo dobro - umiremo od gladi, ali bi li nam se pridružili na ručku i piću. Rekli su da je to protiv politike, ali jedrenje je za danas završeno i ako želimo, zašto ne. Svi smo zajedno sjedili i pili. Postali smo vrlo prijateljski raspoloženi. Pitali ste je li u redu skinuti gornji dio kako biste pocrnjeli po cijelom tijelu. Rekli su sigurno kad je Gill ustao, otišao iza tebe i odvezao ti remen. Pao je s tvog tijela i tvoje su sise izgledale spektakularno na popodnevnom suncu. Bradavice su ti bile tvrde i vrlo uspravne. Gill je otišao i sjeo, ali bilo je očito da ta izbočina postaje sve veća. (I moj je bio!). Kad je Gill sjela, Tina je posegnula iza leđa i odvezala gornji dio. Bradavice su joj također bile vrlo uspravne, imala je vrlo velike krugove oko bradavica koji su bili vrlo seksi na njezinim velikim grudima.

Nastavili smo razgovarati i uživati ​​u marendi. Postajalo je vruće pa smo svi skočili u vodu zaplivati. Počeli smo se igrati podalje. Dečki protiv cura.Bilo je jako zabavno i Gill i ja smo ostvarili što potpuniji kontakt. Izašli smo iz vode, a ti i Tine ležali ste jedno uz drugo na gornjoj palubi da se sunčate. Čim si legao na palubu nazvao si me i zamolio me da ti skinem donji dio ako se slažem. Rekla sam sigurno i polako kliznula niz tvoj oskudni donji dio bikinija. Nakon što se ugasilo, nježno sam poljubio tvoju macu puštajući jezik da nakratko dođe u dodir s tvojim usnama - bila si vrlo mokra. Izgledao si nevjerojatno ležeći tamo na karipskom suncu potpuno gol. Tvoja mačkica je bila savršena. Dobro podrezana mrlja koja vodi do vrha tvoje mace.

Kad sam se udaljio, Tina se bunila i rekla "a ja - zar ja ne dobivam istu uslugu padanja". Pogledao sam tebe pa Gill – oboje ste se nasmiješili i kimnuli pa sam rekao da sigurno. Primijetio sam da Gill nije mogao odvojiti pogled od tebe i da si ga zadirkivala pokretima nogu. Uzeo sam strane Tininih donjica i polako ih povukao prema dolje. Njezina maca bila je vrlo grmolika, ali je bila podšišana i izgledala je vrlo seksi. Vidio sam kako se vlaga već stvara na otvoru njezina ljubavnog tunela. Vrlo brzo sam poljubio njen grm i vratio se na mjesto gdje sam sjedio. Nasmiješila se i komentirala izvrsnu uslugu!.

Dok sam ja bio zauzet uslugom spuštanja, ti si bio zauzet buljeći u Tinu. Pogledao sam te i vidio požudu u tvojim očima. Uživao sam u svakoj minuti. Gill je također uživao u svakoj minuti gledajući vas kako gledate njegovu ženu. Njegov vrlo veliki penis jedva je bio zadržan njegovim oskudnim kupaćim kostimom. Prekinuo si tišinu dok smo svi sjedili i ležali uživajući u trenutku. Pogledao si Tinu koja je ležala na šest inča od tebe i rekao joj kako zgodno izgleda i kako joj je tijelo lijepo i seksi. Uzvratila je osmijeh i zahvalila te rekla da je u usporedbi s tobom samo topla.

Oboje ste legli i upijali sunce nekoliko minuta.Oboje ste imali zatvorene oči dok smo Gill i ja sjedili blizu i gledali naše lijepe dame ne znajući što bi svršilo. Gill je pustio glazbu u pozadini i nije bilo potrebe za izgovaranjem riječi između nas četvero, budući da smo svi bili očito uzbuđeni zbog onoga što se događa. Gill je ustao da nam svima donese piće. Dok je bio budan promijenio je glazbu. Sada je bilo seksi i uzbudljivo. Kad se vratio s pićem, najavio je da želi i Noge tinejdžerke iskrene ten. Odmah ste skočili i rekli da ćete pružiti uslugu spuštanja. Kleknuo si na koljena i polako spustio njegov Speedos. Kad je hodao natrag bio je mekan, ali vaša ga je služba prilično ogorčila. Osmijeh na tvom licu bio je širok dok si gledao ogroman penis koji si upravo pustio iz svojih granica. Bio je prilično velik, vjerojatno 8 ili 9 inča. Nasmiješio se i zahvalio vam na usluzi. Dok si se vraćao na svoje mjesto, rekao sam što je s poljupcem dobrodošlice. Rekao si oh, i vratio se Gillu, uzeo njegov kurac u ruku i nježno poljubio vrh. Moram priznati da sam se uzbudio vidjevši taj ogromni kurac u tvojoj ruci. Mogao je samo stenjati kad ste se vratili na svoje mjesto.

Prije nego što si sišao Tina je bila na koljenima ispred mene i tražila me da ustanem. Uzela je moj kupaći kostim i nježno ga povukla prema dolje, zatim je Teen sobe gledaju proizvode mojih šest inča u usta samo na sekundu i otišla leći. Pogledao sam te i ti si se smiješila onim seksi osmijehom koji volim. Rekao si Tini da te pali, na što je ona odgovorila “Nadam se”.

Vas dvoje ste opet ležali i primijetio sam da se vaša ruka polako kreće preko vašeg tijela prema palubi i prema Tininoj nozi. Vrlo polako se kretao prema njoj sve dok nisi ispružio prstić i počeo stvarati senzualne krugove na njezinu bedru. Zatvorila je oči i ispustila najseksi stenjanje kad si joj počeo masirati bedro cijelom rukom. Bradavice su ti još više natekle i mogao sam vidjeti vlagu između tvojih nogu.Tinine bradavice su također rasle dok se tvoja ruka pomicala uz njezinu nogu i bedro. Nastavio si s masažom krećući se od noge do bedra i do njezina trbuha, zadirkujući je, ali ne približavajući se njezinoj maci ili sisama.

Okrenuo si se na bok prema Tini i stavio joj ruku preko trbuha te prinio usta njezinima. Dok ste to radili, vaše su grudi senzualno pritisnule njezinu desnu sisu. Vaš poljubac je bio nježan i senzualan. Gill i ja mogli smo vidjeti kako se vaši jezici susreću i plešu zajedno. Tvoje i njezine ruke sada su jedna drugoj masirale sise i bradavice. Događalo se puno seksi stenjanja.

Dok ste se oboje duboko ljubili, Gill je sjeo pokraj vas i počeo vam trljati leđa i dupe dok se vaše stenjanje pojačavalo. Bilo je pravo uzbuđenje vidjeti te kako se ljubiš s još jednom lijepom ženom dok ti drugi muškarac masira guzicu. Dok je milovao tvoju guzicu vidio sam tvoje noge malo otvorene što mi je dalo naslutiti da želiš više. Nije promaklo ni Gillu. Uskoro te je njegov prst učinio tvojom mačkom. Bila si tako mokra i vidjela sam kako je cijeli njegov prst ušao duboko u tebe. Bacila sam pogled na njegov kurac, koji kao da je postao još veći. Jedna od tvojih ruku ubrzo je pronašla njegov kurac i počela ga gladiti čineći da se na vrhu pojavi gomila sperme. Toliko su me napalili prizori. Gill je zatim pomaknuo glavu između tvojih nogu sa stražnje strane i počeo ti lizati macu.

Ustao sam i kleknuo ispred Tine koja je raširila noge. Mogao sam vidjeti da joj je maca mokra i da je imala dobar okus dok su mi usta pokrivala njezin brežuljak. Moj je jezik pronašao njezin klitoris i ona je zastenjala od oduševljenja. Lizao sam joj klitoris dosta vremena dok je Gill lizala tvoju macu, a ti i Tina ste se duboko ljubili i igrali jedna drugoj sisama. Nakon nekog vremena Tina je Teen amature lezbejka prijatelji i odgurnula Gill od tvoje mace i zarila lice u tvoju macu.

Uvukao si Gillov kurac u usta. Dali ste mu ogroman penis i stručno ga popušili dok je Tina posebnu pozornost posvetila vašoj mačkici.Drugom si rukom zgrabio moj kurac, privukao ga svojim ustima i sisao nas oboje u isto vrijeme. Vratio si se sisanju Gill, a ja sam stao iza Tine koja je u potpunosti uživala u tome da te proždire. Moj kurac je kliznuo u Tininu macu, a ona je zastenjala i rekla mi da je jako pojebem. Kakav erotski prizor. Nakon nekog vremena rekao si da želiš malo Tinine mace dok te jebao Gillin ogromni kurac. Tinine su se noge raširile ispred tebe dok je Gill stao iza tebe i zabio svoj kurac u tvoju željnu macu. Uživao sam u prizoru kada je Tina zgrabila moj kurac i počela ga lizati od vrha do dna. Na dnu je uzimala svaku moju lopticu i sisala ih. Zatim me uzela u usta da je jebem u usta dok je njen muž jebao tvoju macu, a ti joj sisao macu.