Strana nevjesta tan ma

Napomena autora: Svi likovi u ovoj priči stariji su od 18 godina!

Ovo je pretkvalifikacija serije o voditeljicama izviđačica. Uživati!

"Glup, glup, glup. Takav sam ja. Jednostavno glup." rekao sam sebi dok sam stajao gol, do struka u hladnoj vodi držeći zeleni sapun. "Hm. Ne bi ti smetalo da se okreneš, zar ne?" upitao sam ženu koja je dokono stajala na stijeni igrajući se rubom jedne nogavice svojih najlonskih hlačica za trčanje.

"Zapravo bi mi jako smetalo!" Odgovorila je s iskrivljenim smiješkom djelomično skrivenim vrhom jednog prsta koji joj je dražio donju usnicu. Lagani povjetarac nježno je Devojke iz istočne Evrope su njezinu kestenjastu kosu, u oštrom kontrastu s bijelom majicom bez rukava oko koje je vijorila, mnoštvo tamnocrvenkastosmeđih točkica na njezinoj blijedoj koži još se više isticalo na bijeloj košulji dok je stajala tamo s iščekivanjem .

Zašto sam stajao u hladnoj vodi, gol, želeći da se žena koja je očito čekala da izađem, okrene. Pa, dio mene se pitao kako su se događaji urotili da i mene dovedu ovdje, drugi dio.pa jednostavno je mislio da sam glup.

Sve je počelo prije mnogo godina kada su moje djevojke bile izviđačice i nije bilo vođa obučenih na naprednim razinama za njihove trupe da bi mogle raditi stvari kao što su hodanje s ruksakom, vožnja kanuom i slično. Budući da sam godinama služio kao vođa izviđača, ove vrste aktivnosti bile su mi druga priroda. Uz malo strepnje pristala sam postati registrirana voditeljica izviđača i godinama sam pružala podršku ne samo svojoj jedinici, već i nizu drugih trupa u tom području koje su željele ići u kamp, ​​voziti kanu i nositi ruksak. Bilo je gotovo olakšanje kad je moja najstarija kći završila i mogao sam se odmaknuti i ne ići na ovakva putovanja. Oh, nemojte me krivo shvatiti, u biti su bile ugodne, ali dobro nakon četrdesete, moje tijelo nije baš voljelo spavati na zemlji.Također nisam posebno uživao u tome što sam se morao braniti od napada nekih od vođa kad smo bili usred ničega. Da, bilo je sjajno za moj ego, i da, dopustio sam nekolicini da uspiju, ali stres zbog mogućnosti da me uhvate uopće nije bio zabavan, pogotovo ako je moja supruga bila na putu.

Ali kao što sam rekao, izvukao sam se iz tog posla.to je bilo sve dok me žena nije nagovorila da se vratim i pomognem grupi u kojoj je sada bio moj najmlađi. Nevoljko sam pristao, očekujući kampiranje ili možda kratki kanu putovanje. Tek nakon što sam pristao ići, djevojke su me obavijestile da žele ići u Northern Tier, izviđački kamp u sjevernoj Minnesoti gdje su izviđači mogli voziti kanuom u kanadske granične vode, udaljeno i primitivno područje divljine gdje nema motora vozila ili čamci bili dopušteni. Ovo nije bio izlet za nespremne!

Nakon dugih opisa pustoši i izolacije, priča o susretima s medvjedima i ostalim divljim životinjama koje su obeshrabrile djevojke, činilo se da još više žele otići, pa sam ih pokrenuo na program kondicioniranja i treninga. Jednom kad su druge trupe u tom području čule da idemo, bombardirali su nas zahtjevima da se pridružimo izletu. Ograničenje koje je vijeće stavilo na putovanje bilo je da sve djevojke moraju imati osamnaest ili više godina, što je eliminiralo više od polovice naše grupe, uključujući moju kćer, na njihovo veliko nezadovoljstvo. Također smo bili ograničeni na ne više od četrnaest osoba na dozvoli za granični vodeni park. Tako su djevojke morale glasovati o tome koju četu prihvatiti zajedno s nama i odlučili smo se za osam djevojaka i četiri vođe. Strana nevjesta tan ma Odluka je donesena, zakazali smo dva kratka noćna putovanja kanuom i dva putovanja s ruksakom za trening. Jedna slabost Pomozite u prevenciji tinejdžera imam u svojoj obuci je ta što nisam certificirani spasilac, što je uvjet koji Vijeće izviđača zahtijeva za sve vodene izlete.

Kako bi omogućili ta putovanja, trupe su pronašle spasioca koji je bio voljan krenuti na izlet.Visoka vitka žena po imenu Annette Summers. Imala je crvenkastu kosu do ramena koja je često bila skupljena u konjski rep, blijedu bijelu kožu koja je bila prekrivena malim crvenkastim mrljama posvuda gdje sam ih vidio, i osmijeh koji je bio postojan poput svjetlucanja u njezinim zelenim očima. "Nove" djevojke, kao i dvije vođe iz druge grupe, postale su stalna pojava na našim sastancima za planiranje i obuku, mnogi od njih uključujući lažne nosače gdje su djevojke morale nositi teške naprtnjače i nositi kanu pola milje prije nego što su se prebacile i dopuštajući drugom timu da ga vrati. Sve u svemu, trebali bismo završiti s nas trinaest razbijenih u pet kanua. Budući da sam tamo bio nekoliko puta, kamp nije zahtijevao Najslađa devojka na svetu imamo vodiča, što znači da bih na kraju bio jedini u našoj grupi. Manji problem sa smještajem u šatorima za dvoje, riješen time što bih ja mogao spavati u istom šatoru kao i moja žena.

Šest mjeseci prije našeg putovanja provodio sam povremene vikende podučavajući djevojke kako voziti kanu na jezerima, vrlo različito od riječnog kanua koji smo radili ovdje, kako se nositi s močvarnim ili bačenim kanuom usred jezera, kako nositi i kako ući i izaći iz kanua u teškim uvjetima. Čini se da je to lak zadatak, ali stijene uz rubove tamošnjih jezera oštre su kao britva i ako uđete s kanuom na ili preko jedne od tih stijena, lako biste mogli probiti rupu točno kroz dno tanki aluminijski kanui korišteni tamo gore. Za razliku od teških kanua koji se koriste u Missouriju na rijekama i koji su dizajnirani da izdrže stalno nabijanje i skakanje po stijenama u brzacima, kanui koji se koriste na sjeveru su lagani i tanki kako bi ih se lako nosilo na mnogim nosačima od kojih bismo napravili jezero do jezera.

Kako je došlo toplije vrijeme, napravili smo nekoliko noćnih izleta kanuom na jezeru Ozarks, a djevojke su morale veslati deset milja dnevno do i od našeg kampa.Već nakon prvog izleta bilo je jasno da nekima od njih treba malo više kondicije, što su i učinili, a naš drugi izlet je prošao puno brže i organiziranije. Sve u svemu, mislio sam da smo spremni za polazak.

Hrana spakirana, oprema provjerena i spremna za utovar u dva prigradska vozila koja ćemo koristiti za putovanje od gotovo devet stotina milja. Tada je krenuo prvi problem. Od svega, moja je žena dobila želudac dan prije nego što smo trebali otići, zbog čega je bila slaba i provodila je većinu vremena nagnuta nad kantom. Srećom do večeri je došla do točke u kojoj je mogla zadržavati tekućinu, ali to je bilo daleko od toga da bi mogla krenuti na putovanje na kakvo smo se mi spremali. Nakon duge rasprave s djevojkama, potaknula ih je da ne otkažu putovanje, nego da umjesto nje izaberu drugu odraslu osobu. Koliko god je mrzila propustiti ovo dugo iščekivano putovanje, znala je da neće biti spremna ići, a dozvola za putovanje bila je vrlo točno određena na datume. Suvoditeljica, Julie, priskočila je i dobrovoljno se javila da ide; rješavanje jednog problema i ponovno vraćanje starog problema.

Raspored spavanja sada je opet bio u kvaru. To što sam bio jedini u grupi predstavljalo je mali problem. Rješenje je bilo staviti me u vlastiti šator s ruksakom za jednog čovjeka, ostavljajući dame i djevojke da se spare u šest preostalih šatora, svaki dovoljno velik da primi dvije ili tri djevojke ili dvije odrasle osobe. Sa svim popravcima na mjestu, odveo sam Julie u trgovinu da joj pomognem kupiti stvari koje će morati ponijeti.

Julie je bila srednje građena; nije mršav, ali niti nimalo debeo. Imala je sjajnu guzicu koja je još bolje izgledala u tankim najlonskim hlačicama i vjetrovkama koje smo odabrali. Sve, čak i donje rublje, moralo je biti sintetičko jer bismo često bili mokri, a pamuk se jednostavno ne suši tako dobro. Morali smo tražiti gotovo pola sata prije nego što smo pronašli grudnjak koji je pristajao njezinim prsima s D košaricama, a koji je bio sav od sintetike.Morao sam zapravo pokušati ne dobiti hardon dok je izlazila iz garderobe kako bi modelirala sportski grudnjak, dok su joj bradavice virile poput svjetla farova.

Sa svom odabranom i plaćenom opremom krenuli smo kući da je spakiramo u torbe s opremom umjesto odjeće moje žene.

Sljedećeg jutra u pet sam poljubio svoju ženu na rastanku, obećavši joj da ćemo pronaći način da ponovno krenemo na put, a dva stanovnika predgrađa krcata ženama i opremom krenula su na dugu vožnju.

U bazni kamp Ely stigli smo nešto prije devet navečer. Srećom uspjeli smo se prijaviti, iako smo prošli redovno vrijeme za prijavu, i smjestili su nas u dvije male kolibe s kupolom koje su imale ležajeve oko vanjskog zida, deset kreveta na kolibu. Vođe su odlučile da ćemo djevojke podijeliti u dvije grupe za noć s vođama u obje kolibe. To je značilo da ću dijeliti s Julie, Annette i šest djevojaka.

Nakon brojnih tihih komentara Annette dok sam se presvlačio u spavaću odjeću, popeo sam se u vreću za spavanje i bio više nego spreman za dobar san nakon duge vožnje.

Došlo je jutro i ja sam napustio kolibu i otišao pod tuš dok su se djevojke presvlačile prije nego što sam došao na red u maloj kolibi dok su djevojke otišle na doručak. Upravo sam završio s izvlačenjem kratkih hlačica kako bih obukao novo donje rublje, koje mi je nekako ispalo na putu do tuširanja, kad su se mala vrata otvorila i Annette je ušla.

"Oprostite, nešto sam zaboravio." Rekla je, hodajući preko male kupolaste kabine, ne skidajući pogled s mog golog tijela dok sam pokušavao brzo navući donje rublje. "Lijepo tijelo. Pitao sam se kako to izgleda ispod tog kupaćeg kostima." Rekla je dok je nastavila gledati u mene dok je kopala po ruksaku.

Imala sam na sebi samo izuzetno oskudno muško bikini donje rublje, jedino što sam mogla staviti u cijeloj sintetici, moj penis je izbočio tanki materijal.Povukao sam svoje kratke hlače s kreveta i držao ih ispred svog praktički otkrivenog penisa dok mi se ona cerila s vragolastim osmijehom, a njene zelene oči plesale su od smijeha.

"Da ne znam bolje, rekao bih da ste to prilično dobro tempirali." Javio sam se čekajući da ode.

"Tko kaže da ti znaš bolje?" Odgovorila je, izvlačeći majicu kratkih rukava iz svoje torbe i bacajući je na gornji ležaj blizu mog. Skinula je majicu, otkrila gornji dio i iznenađujuće velike grudi. Njezine kremasto bijele grudi bile su pune i okrugle, lako dovoljno velike da ih objema rukama uhvati za stiskanje, svaka s velikom ružičastom bradavicom, koja je stajala čvrsto i uspravno u sredini gotovo dva inča preko naborane ružičaste areole. diskriminacija Seks pod tušem Koža joj je bila kremasto bijela, a crvenkaste pjegice pružale su joj se niz vrat i preko obje okrugle dojke, koje su lagano poskakivale dok je hodala malom kolibom prema krevetu na koji je bacila majicu.

"Ovaj. Nije dobra ideja." Zamuckivao sam, ne mogavši ​​odvojiti pogled od njezinih sisa dok su se približavale. Osjećao sam kako mi penis brzo raste u tankom donjem rublju i brzo sam se zapitao hoće li me držati ako postanem još tvrđi.

"Oh. Pa, blisko ćemo surađivati ​​sljedeći tjedan, nema smisla biti previše sramežljiv, zar ne?" Pitala je kad je posegnula pokraj mene za svojom košuljom, dok su joj bradavice dodirivale moja gola prsa. Stajala je gotovo uz mene, dok je podigla ruke visoko iznad glave, puštajući da joj košulja sklizne niz ruke i preko glave. Uz malo povlačenja povukla je majicu dolje i polako prekrila sise, a bradavice su joj bile još nekoliko centimetara od mojih prsa. "Ne želiš dijeliti, zar ne?" Nagovarala je, povlačeći jednim prstom kratke hlače koje sam držao ispred sebe.

"Ummm ne baš." Odgovorio sam joj kad je premjestila prst na moj bok i polako klizila njegovim vrhom niz moju nogu prije nego što ga je gurnula pod moje kratke hlače, a vrh njezinog prsta klizio je preko moje znatno otvrdnule kite.

"Ohhhh. To je baš lijepo.Jesi li siguran da mi ne želiš dopustiti da ga vidim?" Nagovarala ga je, okrećući ruku da je položi na moj kurac i malo ga stisne.

"Nije Kates igralište pokazuje macu dobra ideja." Odgovorio sam.

"Shvaćam. Pa.siguran sam da ću ga negdje sljedeći tjedan imati priliku vidjeti." Rekla je uz smiješak, nježno ga stišćući dok se naginjala bliže meni. Nježno je lupnula mojom ušnom resicom svojim jezikom i zatim prošaptala. "I ja bih to stvarno želio osjetiti u sebi. Kladim se da si s takvim penisom stvarno nešto za jahanje."

Jednako iznenada kao što je stigla onamo se okrenula i izašla, ostavivši me oznojenu i s čudovišnom žicom. "Proklet." Promrmljao sam dok sam se oblačio i konačno krenuo na doručak, dok mi je kurac još uvijek bio napola tvrd u kratkim hlačama.

Dan je brzo prošao, ispunjen planiranjem rute, provjerom opreme i brifinzima. Kad smo završili, sunce je tek počelo kliziti iza drveća, komarci dovoljno veliki da upalimo svjetla za slijetanje, izlazili su tražiti svoju večeru. Budući da smo posljednju noć mogli proći bez sredstva za odbijanje insekata na svakom izloženom dijelu kože, djevojke su se odlučile sve okupiti u jednoj od koliba, jednostavnoj baterijskoj svjetiljci koja je visila sa stropa kako bi osvijetlila uglavnom kružna ograničenja. Jedna od djevojaka iskopala je špil karata i neku vrstu igre dok sam se ja zavalio na ležaj da malo čitam.

"Hej, gospodine C, želiš li se i ti igrati?" Javila se jedna od djevojaka.

"Nisam siguran što uopće igraš." Odgovorio sam.

"Dobra igra. Obećavam!" Nazvala me Candice, de facto djevojka vođa trupe.

"U redu. Ako inzistiraš." rekao sam dok sam zatvarao knjigu i prelazio preko djevojaka i dama praveći mi mjesta da sjednem.

Nisam bio siguran jesam li ikada dobro shvatio pravila, zapravo se činilo da se često mijenjaju. Opća ideja igre riješite se svojih karata tako što ćete nekoga pitati ima li nešto. Ako jesu, dobivate onoliko koliko oni imaju. Ako možete napraviti nekakav set, možete ga ostaviti, ako ne, morate izvući kartu iz njihove ruke.Sve u svemu, činilo se zabavno, osim što sam izgubio sve 3 igre, a kunem se da su se pravila stalno mijenjala. Kad smo konačno odustali od te noći, prekinuli smo i posljednji put pojurili prema toaletima uz stazu, cijelim putem izbjegavajući skeetere. Trebalo mi je samo nekoliko minuta da se vratim i prvi sam se vratio. Brzo sam se skinuo iz svoje dnevne odjeće, bacivši je na krevet dok sam brzo počeo navlačiti kratke hlače prije nego što su se djevojke vratile. Zamalo sam uspio prije nego što se Julie sagnula natrag, pogled joj je bio uperen u moje tanko tamnoplavo donje rublje dok sam navlačio svoje kratke hlače.

"To je bio zanimljiv pogled." Rekla je uz hihot dok je prelazila na svoj ležaj blizu mog. "Nisam očekivao nastup prije spavanja."

– Dobro da to nije bila jedna od djevojaka. rekao sam odmahujući glavom. "Mislio sam da ću biti gotov dok se vi vratite."

"Pa, drago mi je da sam istrčao naprijed." Rekla je s osmijehom dok se saginjala da iskopa majicu u kojoj je namjeravala spavati. "Znaš, ne mogu te poslati u noć dok se svi presvlačimo. Kako bi bilo da samo zatvoriš svoju oči?" Rekla je stojeći tamo držeći donji dio svoje košulje.

"U redu." Odgovorio sam slegnuvši ramenima dok sam sjedio na krevetu i zatim se otkotrljao na njega, stopala okrenutih prema njoj i uma pitajući se što ona izigrava. Seks pod tušem jebanje na silu Nisam se mogao sjetiti nijedne stvari koju sam učinio, a da bi je ohrabrio ili natjerao da pomisli da na neki način tražim njezino tijelo.

Prije nego što sam se uspio okrenuti prema zidu, povukla je majicu gore i svukla, otkrivajući svoje velike grudi u tankom sportskom grudnjaku. Ležao sam zapanjen dok je brzo zgrabila donju gumicu grudnjaka i povukla je prema gore, zakačivši je preko svojih iznenađujuće velikih grudi. S njima više nisu pritisnute grudnjakom, Love sex magic promo CD-ovi u okrugle pune grudi, svaka na vrhu s duguljastom tamnoružičastom areolom i tvrdom bradavicom velikom otprilike kao moj palac."Nakon svega što si učinio da mi pomogneš da ga odaberem, mislio sam da bi mogao vidjeti što drži." Rekla je hihoćući se, povlačeći ga natrag i pokušavajući ugurati svoje velike sise natrag u njega dok Emedia youtube teen priča prva od djevojaka kloparala stepenicama koje su vodile do male kolibe. Brzo sam se okrenuo prema zidu i ostao ležati pitajući se što se dovraga događa.

Zadnje što mi je trebalo je da se o ovakvim stvarima sazna kući. Mislim s curama u blizini, SVAKA vrsta ludiranja bila je opasna. Nije da sam bio svetac ili tako nešto. Tijekom godina imao sam ljubakanja, ali sam se trudio to ostaviti iza sebe. Ali između Annette i Julienih izlaganja bit će dug i težak tjedan.

Kad su djevojke ušle, mogao sam ih čuti kako sve čavrljaju i hihoću dok su se presvlačile u svoje stvari za spavanje i penjale u svoje vreće za spavanje. Napokon sam se mogao opustiti kad se mala svjetiljka ugasila, uronivši unutrašnjost kabine u mrak.

Još nije moglo biti jutro, a san koji sam sanjao bio je. stvarno dobar. U mom snu Julie je bila zauzeta polaganim jahanjem gore-dolje po mom tijelu, vodeći me prema vrhuncu nevjerojatnom brzinom. Moj san je bio toliko realističan da sam gotovo mogao osjetiti njezinu macu oko svoje osovine dok sam se polako budio. Ali buđenje nije pokolebalo san. Ako išta, učinilo ga je još stvarnijim. Osjećao sam kako mi se bokovi polako podižu do osjećaja vruće vlažnosti koja mi klizi niz tijelo. Tek nakon nekoliko dugih polaganih poteza shvatio sam da više ne sanjam i u polumraku sam vidio sjenoviti oblik glave kako mi lebdi iznad trbuha. Iznenađenje me natjeralo da poskočim i skoro sam viknuo, ali nakon što sam brzo sjeo i udario glavom o dno kreveta iznad sebe, ponovno sam legao i prigušio jecaj koji je bio bol iz moje glave pomiješan s nevjerojatnim osjećajima bilo koga sisao mi je kurac.

Iz straha da me ne otkriju, koliko i zbog neželje da to prestane, ležao sam i pustio onoga tko je bio da nastavi.Sumnjala sam da je Julie ili Annette, ali nisam mogla biti sigurna što u polumraku. Obje su imale slične frizure. Ispružio sam ruku i prešao preko leđa osobe, pipajući majicu. Dok je moja ruka gladila nije osjetila naramenice grudnjaka, pa sam okrenula ruku i posegnula ispod, osjećajući mekoću pune dojke u ruci. Nježno sam ga stisnuo, primivši potvrdni stisak ruke oko mog penisa koji je radio u skladu s vrućim mokrim ustima.

"Mmmmmm", zastenjao sam vrlo tiho kad su se usta vratila na posao, a njezin je jezik vrtio po mom glaviću i stručno dražio to osjetljivo mjesto ispod njega. Želio sam nešto reći i galamiti, ali sve što sam mogao bilo je leći i pustiti Ogromna sisa milf gangbang da radi po svome iz straha da ne probudim djevojke.

Napokon se više nisam mogao Scene fetiša stopala. Dopustio sam bokovima da se dignu dok mi se kurac nabubrio i izbacio prvu punu dozu vruće sperme u njena usta. Poput stručnjaka, progutala je gustu kremu bez prestanka pokreta, a moj je kurac brzo ubacio još pola tuceta snažnih udaraca u njezina usta prije nego što je popustio do mekih nježnih trzaja. A onda je nestala. Kad sam otvorio oči, nitko se više nije vidio i nisam imao pojma koja je od te dvije žene upravo obavila tako divan posao.

Vratio sam svoj sada smežurani kurac u kratke hlače i legao da pokušam ponovno zaspati, pitajući Seks pod tušem zašto i je li to Annette ili Julie.

Jutro je došlo uz zvuk djetlića koji udara glavom o drvo nedaleko od naše male kolibe. Iskrao sam se iz kreveta, zgrabio odjeću koju ću nositi prvi dan na vodi i tiho se izvukao iz kabine. Topla voda pod tušem bila je dobra i bila je posljednja koju sam osjetio u tjedan dana. Koliko god sam volio ići u divljinu, jedina stvar koja mi je stvarno nedostajala bio je topli tuš. Postao sam prilično dobar u tuširanju koristeći dvije boce na cijeđenje od po litre, ali sam sumnjao da ću ovdje imati priliku.Drugačije je to raditi sa svim dečkima, ali s hrpom cura koje trče uokolo, nisam bio siguran želim li otići i stajati gol u šumi na tuširanje. Ne, vjerojatno će sljedećih tjedan dana biti hladno kupanje u jezerskoj vodi.

Istuširan, osušen i odjeven, vratio sam se u malu kupolastu kabinu, ušavši unutra i zatekavši djevojke u svim stanjima odjevenih i razodjevenih. Candice je stajala gola od struka naviše, gledajući me kao da je savršeno prirodno bljesnuti svojim golim prsima prema muškarcu. Ispričala sam se i pobjegla prije nego što sam napravila budalu od sebe.

"Sada možete ući." rekla je Candice dok je nekoliko minuta kasnije izlazila iz kabine. "Mislim da nisi vidio ništa što nisi trebao."