Sarah jay xxx

Napomena čitateljima: Ovo je duga priča koja se odvija poglavlje po poglavlje kroz oči dvoje protagonista – Marka i Else, i kao i u mnogim drugim mojim pričama uključuje sve veći broj napaljenih likova.Svakih desetak poglavlja dat ću kratki sažetak na početku te epizode kako bih nove čitatelje upoznao s novostima (vidi dolje). Ova se priča može pojaviti u više žanrova (Ljubavne žene, Incest, Lezbijka, Fetiš i više) ovisno o poglavlju, ali opća tema je Grupa, pa sam ovaj nadimak primijenio na Grupa južnog kapitala poglavlja. Priča se još uvijek piše, ali namjeravam objaviti novo poglavlje svakih Tinejdžerska priča bez iskrenih tinejdžera dana. Uživati.

Sinopsis priče do ove točke. Priča se nastavlja u nastavku. Elsa Conner i milijarder Mark Worthington upoznaju se na zabavi, samo što on od nje skriva svoju pravu vrijednost i identitet u strahu da bi ova simpatična djevojka mogla biti još jedan kopač zlata koji pokušava doći do njegovog bogatstva. Hodaju, ali kada se otkrije istina, Elsa prekida s njim u bijesu jer nema povjerenja u nju. Zaljubljen, on puzi natrag u njezinu milost, ali ona postavlja uvjet za ponovno uspostavljanje veze kao jednaku uključenost svoje sestre Cindy. Trojac se još dublje zaljubljuje. Postoje neki neugodni trenuci u kojima Elsa i Cindy dogovaraju kako će izlaziti sa svojim novim dečkom i hoće li biti ekskluzivne. Kako bi testirali svoju vezu, upoznaju se i uživaju u seksualnoj večeri s Tomom na odmoru vikendom. Kasnije se u vezu uključuje i Markova slatka nova tajnica Melanie. Nakon što su odugovlačile s potvrdom svoje neovisnosti, Elsa i Cindy dosele se Marku; Melanie im se uskoro pridružuje u životu u Markovu otmjenom stanu. Svi saznaju više o stalno prisutnim tjelohraniteljima i zaštitarima oko Marka kojima upravlja stoički Lucas.

Markova dugogodišnja pomoćnica Sheila naposljetku se pridružuje sestrinstvu. Uspostavio je uredski dress code za Melanie i Sheilu – bez donjeg rublja. Održi se nekoliko zabava koje se pretvore u vesele seksualne događaje među prijateljima.Postoji pokušaj otmice Marka koji je spriječen. Mark upoznaje Britu, Dankinju koja mu se jako sviđa. Četiri djevojke pokupe Ryana, Dekea, Mikea i Jamesa u klubu i s njima uspostave prijateljske odnose od grupe do grupe. Ryan predstavlja 'The Experience' – intenzivan orgazam A-točke – ženama; Mark uči i primjenjuje tehniku ​​na Briti, a kasnije i na drugima. Cindy i Elsa dublje ulaze u borilačke vještine i treniraju pištoljem motivirane pokušajem otmice Marka. Imaju priliku upotrijebiti svoje borilačke vještine u klubu jedne večeri dok imaju posla s nekim pijanim muškarcima.

Mark dolazi kući s putovanja i zatiče veliku orgiju u tijeku koju su Elsa, Cindy, Melanie i Sheila orkestrirale s muškarcima koje su pokupile u klubu. Jedan od muškaraca Deke njihov je instruktor vatrenog oružja. Sarah jay xxx Mark se rado pridružuje zabavi. Djevojke priređuju swing party, a jedan od gostiju dovodi KC – talentiranu umjetnicu u koju su se Mark i djevojke zaljubili, a koja voli grupu i njen seksi stil života. Tom se pridružuje, pogotovo sada kada je pristao raditi za Worthington Industries. U planu je odmor u meksičkoj vili; Brita, KC i drugi pridružuju se zabavi i seksu u vili. KC i Brita dobivaju ljubavno prstenje kao i ostali. Elsa i Cindy zavode Lucasa – Markova tjelohranitelja. Marcia, drugi ključni tjelohranitelj, spremala se zavesti Marka. Djevojke nastavljaju s uputama o urbanom preživljavanju i obuci za oružje.

Poglavlje 30 – Voljeti tjelohranitelja. Sigurnosne vježbe

Ocjena

"Mark, nadala sam se da bismo ti i ja mogli prošetati plažom." Marcijin poziv nije bio neočekivan, iako sam se pripremio za ševu na maloj jedrilici. Raditi nešto na plaži bilo bi bolje - svakako stabilnije.

"Bio bih više nego oduševljen. Uzbuđuješ me i volio bih provoditi vrijeme s tobom."

Marcia i ja sišle smo niz široke terasaste stepenice do plaže. Kad je stigla, zastala je i pogledala me. Marcia je tada skinula svoju odjeću da bude gola kao i ja.Nisam mogao ne Prvi put da je na sebi imala samo dva predmeta: ljetnu bluzu i kratke hlače. Postala je komandos.

Pitao sam: "Što je u ruksaku?"

"Oh, deka, voda, pištolj i dovoljno streljiva za mali rat."

"Osjećam se sigurno u tvojim rukama", zadirkivala sam ga. Poljubio sam je i pomilovao joj jednu dojku.

Nas dvoje smo šetali van i obilazili rt vidljiv iz vile. Držali smo se za ruke. Kad smo nestali iz vida, Marcia me privukla k sebi i podijelili smo tucet vrućih poljubaca.

"Hoćeš li, molim te, voditi ljubav sa mnom?" pitala je. Bezvezni ton kojim se služila kao tjelohranitelj zamijenjen je blažim tonom ljubavnice, a pitanje je bilo prilično nesigurno i nije bilo nesigurno što je željela da odgovorim pozitivno.

Pogledao sam okolo i nije bilo žive duše na vidiku. "Da, s oduševljenjem i zadovoljstvom."

Marcia je raširila pokrivač na suhom pijesku, ostavila ostatak ruksaka na kutu, a zatim mi ušla u raširene ruke. Zarobila je moj čvrsti kurac između svojih nogu, koristeći ruku sa stražnje strane da priljubi moju osovinu uz svoj mokri prorez. Rugamo se stojeći tako par minuta dok smo se ljubili i podigli psihičku temperaturu.

Gurnula sam Marciju na pokrivač i obje smo se spustile na meki pijesak. Marcia se srušila na mene, čineći me još čvršćim i također dokazujući da joj ne smeta vlastiti ukus. Bila je vrlo mokra, a moj kurac prekriven njezinim mošusom.

Nekoliko minuta kasnije, zamijenio sam se s njom i usmjerio svoj jezik pravo u njenu kapajuću ljubavnu kutiju. Imala je bolji okus od bilo kojeg finog vina o kojem sam ikada i sanjao. Ostao sam dugo i doveo je do dva orgazma prije nego što sam se odmaknuo i pogledao je dolje.

Marcia je ispružila ruke prema meni, "Voli me. Jebi me."

Rekao sam nježnim tonom: "Mislim da ću izabrati da te volim." Nadovezao sam se poljupcem.

Potonuo sam svih osam inča svog muškog mesa u njenu mokru macu, nježno gurajući njezinu stegnutost dok više nije ostalo.Marcia je zastenjala i pomaknula kukove u susret meni, a zatim smo se obje pokrenule kako bismo pojačale iskustvo za svakoga od nas.

Naše prvo spajanje bilo je brzo uz obostranu suglasnost i hitnost. Oboje smo htjeli taj jedan veliki orgazam u kojem penis izbija unutar mace, dok se maca grči u nevjerojatnom vrhuncu. Nekoliko minuta kasnije, stajali smo, držali se za ruke i ušli u ocean kako bismo isprali svoj znoj i višak seksualnih sokova.

Vratili smo se deki i ponovno se tucali, ovaj put ne žureći. Zaustavio sam nas na pola puta, a onda opet sišao na Marciju. Odbila se, ali je onda izrazila čuđenje što bih se srušio na nju nakon što bih joj svršio u pičku. Matora Prvi put Za mene ovo nije bila velika stvar.

Počeo sam je udarati šakom, a zatim sam prošao kroz sve korake Iskustva: šaka unutra, orgazmi u G-točki, otkrivanje A-točke, rad na A-točki dok ne počne doživljavati veliki vrhunac, štipanje bradavica, šamar, prste u guzicu i gurnem je preko vrha prstima masirajući joj A-točku. Proces je trajao oko petnaest minuta neprekidnog blaženstva za Marciju.

Marcia se onesvijestila na minutu. Kad se probudila, trgnula se i pogledala oko sebe kako bi se uvjerila da nema prijetnje. Dahnula je svojim blagim glasom: "Sranje, što si mi upravo napravio. Nikada se u životu nisam onesvijestila, a ti me tjeraš da to radim iz prevelikog užitka."

Poljubio sam je i ona mi je uzvratila poljubac. "Želio sam ti pružiti to iskustvo. Zaslužuješ."

"Bože, hvala ti. Hoćeš li sad završiti s vođenjem ljubavi sa mnom. Volim te."

Išli smo na to još petnaestak minuta tradicionalnije. Nakon zajedničkih orgazama ponovno smo otišli u ocean. Zatim smo se osušili na zraku i uz malo smijeha pokupili svoju deku i ostalu opremu i vratili se u vilu.

Zadirkivao sam ga: "Pretpostavljam da je to bilo dovoljno šetnje plažom?"

"Oh, da, ljubazni gospodine. Bilo je točno ono čemu sam se nadao. Ne, to nije istina. Otišli ste daleko iznad svega što Seks sa groznicom zamišljao da će biti." Privila me uz sebe, gurajući svoje dotjerane grudi u moju ruku. "Mark, zaljubljena sam u tebe."

"Drago mi je.I ja tebe volim. Uvijek si dobrodošao pridružiti se, ali nikad ne želim da osjećaš da moraš nešto učiniti jer radiš za mene."

Kad smo se približili vili, Marcia je rekla: "Trebala bih otići počistiti u kući osiguranja."

Povukao sam je: "Ne, pođi sa mnom. Ići ćemo u bazen."

"Ali, ostali . oni će znati što smo učinili . i vidjeti me golu."

Zahihtao sam, "I vidjet ćeš ih gole kao i cijeli tjedan, i osim ako ne pogriješim svoju pretpostavku, svi znaju točno što smo radili, stoga nemoj se uzrujavati. Neće biti."

Marcia je nevoljko pošla sa mnom. Stavili smo stvari na ležaljku pokraj bazena i zatim zaronili. Voda je bila toplija od oceana za oko pet stupnjeva. Plivali smo uokolo nekoliko minuta i onda izašli.

Elsa je prišla i zagrlila Marciju. "Dobrodošla u sestrinstvo nas koje volimo Marka." Poljubila ju je u usne, na veliko Marcijino iznenađenje. Elsa se odmaknula i upitala je: "Želiš li se igrati. Voljela bih te kušati."

Marcia je promucala: "Ja. nisam spremna. moram razmisliti. nisam sigurna. još."

Elsa ju je ponovno poljubila, "U redu je. Prvi put u pozorištu Kad budeš spremna, bit ću i ja. Nemoj predugo odgađati. Vidjet ćeš da je gotovo jednako zabavno kao Iskustvo koje ti je Mark pružio."

Marcia je izrazila iznenađenje, "Vi ste. ZNALI." Glas joj se povisio za oktavu od neugode.

Elsa se nasmijala: "Pogodila sam što će se dogoditi, a onda sam gledala."

"GLEDALI?"

Elsa je rekla: "Gledala sam vas dvoje kako vodite ljubav s vrha litice točno iznad plaže gdje ste bili. Iskorištavane sramežljive žene besplatne galerije priča vas je vidio, ali došao bi me otjerati pa vam nisam smetala. Ševio me dok ste vas dvoje bili u tome. Svidjelo mi se. Sve je bilo vrlo erotično i seksualno."

Marcia je zakolutala očima i nasmijala se. "Zauvijek ću učiti o ovoj pretjerano seksualnoj skupini. Stvarno se moram ići presvući. Bliži se moja smjena straže." Pokupila je svoju odjeću i odjurila kroz kuću.

Pogledala sam Elsu i zadirkivala je: "Zločesta, zločesta. Gleda nas, to jest."

"Ti si jebao Marciju. Ja sam jebao Lucasa.Konačno, dobivamo onu vrstu tjelohranitelja koji razumiju naša tijela. To mi se stvarno sviđa." Na tu notu Elsa se okrenula i zaronila u bazen.

Elsa

Gledao sam Marka i Marciju kako silaze niz stepenice prema plaži. Znao sam da će se zajebavati i pitao sam se mogu li ih gledati. Gledanje ljudi koji se jebu stvarno me napalilo. Nisam htio slijediti, to bi bilo malo pretjerano, ali postojale su staze i vidikovci na plaži duž cijelog uzvišenja paralelno s plažom. Zgrabio sam dalekozor iz kuće i krenuo jednom od staza prema napuštenom dijelu plaže. Duž više staze povremeno su se nalazile klupe na kojima je par mogao sjediti i gledati u plažu, ocean i zalazak sunca.

Dok sam stigao na pravo mjesto, Mark i Marcia već su ležali na pokrivaču i vodili ljubav. Promatrao sam ih, koristeći jednu ruku za šalu kao i ja. Volio sam gledati kako drugi ljudi vode ljubav, pogotovo kad je Mark bio jedan od ljudi.

Otišli su na kupanje, a onda se vratili na deku. Gledao sam kako je Mark počeo pružati Marciji iskustvo. Pitao sam se koliko će mu trebati, ali nisam stigao saznati.

"Ahm. Zar nemaš dovoljno seksa. Moraš doći ovamo i špijunirati nekog drugog?" Lucasov glas bio je prigušen kako nas Mark i Marcia ne bi čuli.

Nasmiješila sam se Lucasu i slegnula ramenima. Dodao sam mu dalekozor. "Evo, pogledaj. Zgodni su. Mark fistira Marciju i pruža joj iskustvo."

"Čuo sam za to od tvoje sestre", reče Lucas. Pogledao je kroz leće i proučavao par. Morski povjetarac dopirao je do nas Marcijino stenjanje.

Dok je gledao, zadirkivao me: "Poslao si svoju sestru da me pojebe sinoć, zar ne?"

Tiho sam se nasmijao, "Ne baš. Samo sam joj veličao tvoje vrline i ona je jedva čekala da te pojebe. Ti si jedinstven ljubavnik, znaš. Vrlo zadovoljavajuće." Zastao sam i dodao: "Odlučili smo da oboje želimo da te provedemo zajedno koju noć.Možeš nas obje pojebati, a onda nas gledati kako radimo zanimljive stvari koje većina sestara vjerojatno ne Slike vojne uniforme zajedno – poput jedenja sperme jedna drugoj iz pičkica. Ne bi li to volio. Neki to nazivaju F-F-M iskustvom. Rado bismo te pojebali na taj način."

Lucas je otkopčao kratke hlače i spustio ih na tlo. Bio je komandos, a time i gol ispod struka. Prišao mi je bliže i snažno me poljubio. Kurac mu je stajao uspravno.

"Sagni se, Elsa. jebanje iz divljenja price Drži se za naslon klupe."

Ja jesam i Lucas je svoju veličanstvenu batinu zabio u moju macu straga. Njegovo tijelo je bilo božanstveno. Zastenjao sam. Štoviše, kako smo stajali mogao sam pogledati izdaleka i vidjeti kako Mark ponovno jebe Marciu. Ovaj tjedan pokazao se kao jedan sjajan odmor.

Lucas je udario moju macu natjeravši me da svršim nekoliko puta prije nego što je ispraznio svoj teret duboko u meni. Okrenula sam se prema njemu i nekoliko minuta smo se strastveno ljubili. Ako su postojale riječi koje je bilo tko od nas želio reći, nitko od nas ih nije rekao. Naša djela su govorila više od bilo koje riječi.

Lucas se preodjenuo i otpratio me natrag do kuće. Mark i Marcia još su se jebali kad smo otišli. Lucas je prekinuo i krenuo drugom stazom oko sto metara Jebene zrele slike bazena. Vratio sam dalekozor na kućnu policu s knjigama, a zatim izašao kraj bazena i legao. Uživala sam u Lucasovoj spermi koja je curila iz moje mace i pokrivala mi noge ili dupe, ovisno o tome kako sam ležala.

Mark i Marcia došli su s plaže i ušli u bazen. Kad su izašli, pridružio sam im se, zadirkujući ih o ševi. Iz nekog razloga, oduševio me Marcijin odgovor na to što sam ih gledao.

Nakon što je otišla, Mark me prekorio: "Zločesto, zločesto. Gleda nas, to jest."

Rekao sam mu: "Ti si jebao Marciju. Ja sam jebao Lucasa. Napokon, dobivamo onu vrstu tjelohranitelja koji Privatni tutor pornografija naša tijela. To mi se stvarno sviđa."

Mark me slijedio natrag u bazen. Morala sam isprati spermu koja mi je tekla niz nogu.Mark me stjerao u kut, "Elsa, ne možeš jebati sve ljude koji rade za mene."

Nadurio sam se: "Zašto ne, tata. Svi su tako fini, a ja sam tako napaljen." Pokušao sam zvučati kao teenybopper.

Mark je ignorirao moje ruganje. "Lucas i Marcia imaju važne poslove za obaviti. Oni su naša zaštita. Možda ne mislite da nam treba zaštita, ali prihvatite je od mene, trebamo. Jednog dana ćete vidjeti. Nalazimo se u Galerije zrelih djevojaka zavidnoj poziciji u svijetu. Ljudi mogu naći bezbroj razloga da nas mrze: nismo ih zaposlili, otpustili smo ih ili ih nismo promovirali; napravili smo loš proizvod ili im nismo odgovorili na neki način kako su se nadali. možda vjeruju da prijetimo okolišu, ili djeci, ili vodi, ili ugrožavamo životinje. Bilo kako bilo, i ljudi će nam pripisati neke malverzacije, i htjet će nas povrijediti zbog toga. Imat će tisuću racionalizacija zašto što oni to rade također je prava stvar.

"Povrijeđenost koju izazivaju može doći na različite načine, a vidjeli smo ih mnogo: napadaju naše urede i proizvodne pogone, šire laži o nama u tisku ili na internetu, uništavaju našu imovinu ili prijete naši zaposlenici – prijetnje bombom, recimo, takve imamo negdje barem jednom mjesečno, pucaju nam iz prozora na zgradama, nadajući se da će nekoga povrijediti, to nam se događa nekoliko puta godišnje.

"Na kraju, krenuli su za našim menadžerima i rukovoditeljima. Imali smo sreće. Pičiz Prvi put Bilo je nekoliko premlaćivanja, ali nitko nije ubijen. još uvijek. Lucas i ostali su me uvjerili da su velika osoba broj jedan ljudi Željeli bi povrijediti mene jer sam u glavi. Ljudi me žele povrijediti, osakatiti ili ubiti, jer možda, tada, za koji god cilj da se bore očekuje da ćemo se promijeniti na način na koji oni misle da trebamo. Moji nasljednici će ugledati svjetlo. Da, to je zabludjelo razmišljanje, ali još uvijek razmišljanje motivira ponašanje.

„U suštini, ti i tvoje sestre ste produžeci mene.Nadajmo se da nisi tako vidljiv, ali ljudi znaju da moraš postojati. Oni gledaju. Vide te i ti za mene postaješ surogat, nažalost; a vjerojatno i jedan do kojeg je lakše doći. Dakle, onda igra postaje, idemo za njegovom djevojkom ili djevojkama. Povrijedimo je, osakatimo je ili ubijmo.

"Brita se suočava s istom stvari u svom poslu, a može biti i gore u Europi. Ljudi ovdje znaju da ubijamo laboratorijske štakore, miševe, pse i majmune kako bismo testirali djelotvornost i učinkovitost obećavajućih lijekova. U Europi, kada to učinite, razbjesnio si sve te skupine za prava životinja. Ubiješ jednog miša, a oni misle da i tebe treba ubiti, a ozbiljno misle. Tamo je bilo mnogo ubojstava samo na toj osnovi. Te skupine čine PETA-u i druge skupine u SAD izgledaju kao dječja čajanka.

"Zato imamo tjelohranitelje i višestruke razine sigurnosti. Dakle, dok se zajebavamo s Lucasom i Marcijom, sjetimo se zašto su oni tamo. Oni nas štite. Imaju posao za obaviti. Pobrinite se da im pomažemo, a ne dajući im emocionalnu prtljagu koja ih sprječava da budu fino izbrušeni strojevi kakvi želimo da budu."

Stajao sam u strahu nad Markovim ozbiljnim govorom o sigurnosti. Kad sam bio siguran da neće nastaviti, rekao sam: "Ja. ne znam što bih rekao. ili učinio. Sviđa mi se Lucas – čak ga pomalo volim. Dobar je – prokleto dobar. On stavio me jučer u moje korake još teže nego ikad prije. Držao je predavanja Dekeu i zahtijevao od Cindy i mene mnogo više superiorne izvedbe u obuci s oružjem. Cijeli milje se promijenio; ozbiljniji je, intenzivniji i važniji. Sada, Počinjem vidjeti širu sliku."

Mark je rekao: "Bit ću vrlo nježan s Marciom. Ona je dragulj agenta i poželjna žena. Želim da briljira u tome što je oboje. Mislim da je Lucas počeo razmišljati o sebi kao o eunuhu koji radi za mene, ali sada ti Podsjetili smo ga da je on čovjek sa željama i potrebama. Razmislite kako uravnotežiti to što je naše glavno osiguranje s tim što je muškarac.Mislim da će zbog toga biti bolji u obje uloge."

Kimnuo sam, "Hoću. Ozbiljno hoću."

Lucas se u tom trenutku nadvio nad nas pokraj bazena. Pokazao mi je i rekao odsječnim tonom: "Plaža. Deset minuta sa svojom sestrom. Dođi pripremljen za vježbanje. Ponesi pištolj, ali neće ti trebati streljivo." Okrenuo se i velikim korakom otišao. Naglost njegove zapovijedi pokazala mi je u kojem je stanju.

Okupio sam Cindy i obukli smo odjeću za vježbanje i futrole za ramena. Otrčali smo do plaže kako bismo bili tamo unutar Lucasovih deset minuta. Upravo smo uspjeli.

Lucas i čovjek po imenu Carlos su razgovarali. Uslijedilo je upoznavanje, iako smo oboje prije upoznali Carlosa.

Lucas je objasnio: "Počet ćeš nositi svoje oružje kada dođeš kući. Nosi ga sa sobom SVUDA." Zastao je i upitao nas: "Gdje?"

Cindy i ja rekli smo uglas: "Svugdje!"

"Tačno. Nalazi se u tvojoj futroli prekrivenoj jaknom. U džepu je suknje. U torbi je ili torbi za rame. Vježbaj kao što je Deke naredio dok ne budeš mogao izvući i pucati iz tog oružja za pet sekundi ili manje od osjetila prijetnja bez obzira gdje ste ga spremili. To je dugo ako netko drugi već ima isukano oružje.

"Ono o čemu bih danas želio razgovarati s vama jest kako zaštititi svoje oružje od nekoga tko vam ga namjerava oduzeti. Uzmite spremnike iz svog oružja i očistite komoru."

Obojica smo izbacili spremnike i izvukli naboj. Izbačene metke smo pokupili i zajedno sa šaržerima stavili na obližnju kočiju.

Lucas je rekao: "Carlos i ja ćemo demonstrirati. Moje oružje je bez streljiva. Već ga je provjerio. Sada će mi ga pokušati oduzeti."

Lucas i Carlos su stajali razdvojeni na sekundu, a zatim su se potukli s Carlosom koji se borio za kontrolu nad pištoljem. Na kraju je prekinuo Lucasov stisak, a zatim okrenuo oružje prema njemu i zapucao. Smrtonosni klik čekića koji pogađa ništa doveo je do zaključka da se izgubljeno oružje može upotrijebiti protiv vas.

Lucas je rekao: "Carlos je najbolji što imamo u pogledu uzimanja oružja, ali dopustite mi da vam ponovno pokažem. Ovaj put Lucas je krenuo za svojim pištoljem koji je Carlos još držao. Lucasu je trebalo dvadeset sekundi da mu istrgne oružje i puca pištolj u njegova prsa.Klik.