Jebi se prava ženska verzija

Brujanje motora prigušilo je zvuk Evine odjeće koja joj je padala niz ruke i noge na pod kabine. Alexis i ja samo smo gledali s naše povoljne točke na krevetu u stražnjem odjeljku našeg privatnog mlažnjaka Gulfstream G650. Evino prekrasno tijelo podiglo je naš libido dok je Alexis podsvjesno nastavila nježno milovati moj granitno tvrdi kurac. Jedna je Evina ruka otišla do stidnog brežuljka čim su joj tange spale zajedno s kratkim hlačama. Druga je ruka krenula prema njezinim grudima dok je vrhovima prstiju prelazila preko bradavica tvrdih kao kamen. U usporedbi s njezinim velikim sisama; njezine aureole bile su male i tamne. Evine su oči prešle s Alexis na mene dok je stajala na vratima odlučujući s kim će započeti.

Alexis se cerila poput Cheshire mačke dok je tapšala krevet pokraj mene. Činilo se da je to prekinulo Evin trans pa je posegnula unatrag i zatvorila vrata odjeljka za sobom prije nego što se popela na krevet na mjesto koje je pokazala Alexis. Ruka joj je još bila u spolu koji je svjetlucao od vlage. Njezino lice i gornji dio prsa bili su rumeni od seksualnog uzbuđenja. Njezin lascivni pogled odgovarao je izrazu Alexisina lica. Tiho sam se molila u sebi: 'Bože. Molim te, pusti me da preživim ovaj susret.'

Alexis je započela stvari posežući naprijed svojom slobodnom rukom kako bi obuhvatila Evinu dojku koju trenutno nije milovala. Evi je zastao dah u grlu na Alexisin dodir. Zurila je u Alexisine vodenoplave oči. Eva je oslobodila dojku i posegnula za Alexisom i kad je uspostavila kontakt; Alexis je ispustila dah koji je zadržavala u dugom glasnom jecanju. Eva se nasmiješila na Alexisinu reakciju. Upravo sam gledao kako iskre frcaju između ove dvije nevjerojatno prekrasne žene. Alexis je prestala manipulirati mojim penisom dok je gledala Eve u oči, pa je čak i moj jaki savijanje penisa samo potaknuo Alexis na čvršći stisak. Ovaj trenutak Prošle ruske žene upravo ono što sam zamišljala kad je Alexis zatražila da Eva odleti kući s nama.

Izgradnja strasti između Alexisa i Eve bila je opipljiva i eksplozivna.Fitilj je bio upaljen u trenutku kada je Eva počela skidati odjeću na vratima. Jebi se prava ženska verzija Pitao sam se kada će detonirati. Eva je maknula oči s Alexisina pogleda i pogledala me s istom željom. Moj penis je porastao u Alexis' ruci i ona ga je počela polako milovati od grebena do jaja ponovno. Evin intenzivan pogled preselio se na moj kurac u Alexinoj ruci kada je ponovno primijetila pokret. Njezin stalni osmijeh promijenio se u smiješak kad su joj se oči podigle natrag Slika amature djevojke Alexisin pogled.

Alexis je pogledala dolje na moj kurac dok je dlanom svoje ruke povlačila preko moje baršunaste krune koja je bila Prvi put od sperme od prije ili prije sperme za ono što će se dogoditi. Alexis mi se nacerila prije nego što je ponovno pogledala Evu.

Alexis je brzo bacila pogled na moj kurac i uperila ga u Evu. Eva je slijedila Alexisin pogled i nasmiješila se i blago kimnula dok nam se približavala i omotala prste oko moje kite kao da se rukuje sa mnom dok je Alexis opuštala stisak i otpuštala ga. Alexis i Eva još uvijek su bile očarane jedna drugome dok je Eva počela milovati moj kurac energičnije nego što je Alexis koristila. Moj se kurac savio unatrag na njezinom stisku što je natjeralo Evu da odvrati pogled i spusti pogled na njega.

Alexis je pomaknula ruku prema svom spolu. Bila je mokra od prije i ništa se nije dogodilo što bi to promijenilo. Preko brujanja motora, mogao sam čuti zvukove mljackanja Alexisine mace. Zatvorila je oči i razmaknula usne otkrivajući svoje stisnute zube dok je propuštala zrak kroz njih i uživala u trenutku.

Eva je promatrala Alexisino lice dok me nastavljala izdrkavati. Gledao sam njihova lica dok sam i ja uživao u tom trenutku. Eva se nasmiješila dok je gledala kako se Alexisino lice pretvara u mnoge slike čiste radosti. Eva će kasnije priznati da nikada nije upoznala nikoga tako seksi i senzualnog kao Alexis. Nisam mogao a da ne pomislim: 'Ni ti nisi tako loša Eva.'

Alexisin izraz lica iznenada se promijenio iz radosti u napetost dok su joj se mišići lica stezali zajedno s torzom.Čak su joj se i nožni prsti, koji su bili otkriveni iza nje dok je sjedila na gležnjevima, sklupčali. Eva je pogledala s Alexisina zgrčenog lica na mene i nasmiješila se prije nego što je izgovorila svoje prve riječi otkako je otvorila vrata, "Puhat će. Jebote. Kakav prizor. Prokletstvo, zgodna je." Eva je čvršće uhvatila moj kurac i ubrzala korak. Grizla je donju usnu dok je vraćala pogled na Alexis kako bi gledala veliko finale.

Alexisin očekivani orgazam postajao je sve veći dok su joj Tinejdžer spava do kasno oči naglo otvarale, a usta širom otvarala kako bi otkrila svoje još uvijek stisnute zube sve dok bomba nije eksplodirala i Alexis vrisnula snažno, dugo i glasno. Gledala je Evu, ali sam sumnjao da išta vidi. Njezin se donji dio torza zabio naprijed dok su joj ramena letjela unatrag. Glava joj je bila nagnuta naprijed kao da je krpena lutka. Trenutak kasnije njezina glava i želudac skočili su unatrag dok joj je gornji dio torza skočio naprijed. Usta su joj bila širom otvorena kad je ponovno vrisnula. Drhtaj joj je prošao cijelim tijelom od nožnih prstiju do lica dok se ljuljala kroz još jedan ciklus tjelesnih grčeva. Prstima je mlatarala u njezinu spolu dok se nije počela smirivati. Povukla je ruku unazad jer je svaki put kad bi dotaknula svoj upaljeni klitoris glasno zastenjala i izbacila kukove naprijed.

Eva je usporila svoju ruku na mom penisu dok je postajala zabrinuta za Alexis. Nakon nekoliko minuta, Alexisine oči su se razbistrile i nasmiješila se meni, a zatim Evi. jebanje u toaletu Prvi put Primijetila je zabrinuti izraz na Evinom licu i rekla, "Dobro sam. Više sam nego dobro. Jebi ga, to je bilo intenzivno." Duboko je udahnula i polako ga izdahnula prije nego što je pogledala Evinu ruku koja je polako radila na mom kuracu i s ogromnim osmijehom na licu rekla: "Što, dovraga, radite?" Pogledala je Evu i rekla, "Hoćeš li izdrkati tu stvar cijelim putem do kuće. Hajde, stavi svoju macu na tu stvar. Znaš da to želiš." Eva joj se nasmiješila i pogledala dolje na moj kurac koji joj je klizio kroz ruku.

Mora da sam imao zbunjen izraz lica dok me Alexis gledala.Nasmiješila se i rekla: "Znam, ali želim da to učiniš. U redu?" Uzvratio sam joj osmijeh i kimnuo. Alexis se odmaknula od mene kako bi napravila mjesta za Evu da prebaci jednu nogu preko mene i smjesti svoju guzicu na moja jaja. Nije pustila moj kurac i pritiskala je dužinu moje osovine duž svog spola i brusila pubis po njemu. Eva je pogledala Alexis kao da želi provjeriti je li još uvijek u redu s ovim. Alexis se nasmiješila i rukama dala znak 'kreni'.

Alexis se nagnula i poljubila me baš kad je Eva kliznula svojom macom na moj glavić. Zastenjao sam u Alexisina usta, a ona se zahihotala i usisala moj jezik u svoja usta. Eva je oprezno krenula niz moje tijelo. Zastenjala je i stala na najdebljem mjestu. Podignula se za centimetar, a zatim se pomaknula skroz do mojih jaja. Nakon toga nije gubila ni sekunde jer je odmah počela voziti svoju macu na i s mog penisa kao da mora požuriti prije nego se Alexis predomisli. Alexis mi je pustila jezik i šapnula: "To će ti trebati za sekundu."

Alexis se popela preko vrha moje glave i smjestila svoj seks na moje lice okrenuta prema Evi koja je sada bila u vlastitom svijetu dok je sjedila uspravno držeći svoje sise dok se ljuljala i zakretala bokovima da udari svojom macom na moj kurac, a zatim polako se vuče natrag samo da ponovi. Bokovi su joj se uvijali i ljuljali kako bi promijenila radnju.

Sve što sam mogao vidjeti bila je Alexisina maca i anus. Naizmjenično sam napadao svakog i Alexis vrtjela po mom licu. Držao sam njezine bokove preko sebe i jezikom išao od jedne rupice do druge. Higijena mi je bila zadnja briga. Zadovoljan što je Alexis čvrsto sjedila na mom licu, podigao sam ruku i primio joj sise. Dlanom sam joj primio bradavice, a ona je snažno zastenjala dok je klizila svojim seksom po mom licu.

Osjetio sam kako je Eva promijenila položaj dok se naginjala naprijed baš kad se Alexis nagnula prema njoj. Strastveno su se ljubili dok je Eva jahala moj kurac, a Alexis jezik. Bio sam u raju i nisam želio da ovo ikada prestane. Nažalost, euforiji uvijek dođe kraj.Moj orgazam kao da se pojavio niotkuda. Nije dolazilo od mojih nožnih prstiju kao što se ponekad činilo. Jednostavno je bio tu i ništa nisam mogao učiniti osim poći s njim. Pozdravio sam to i trudio se pustiti da dođe do krajnjeg eksplozivnog vrhunca. Eva je mogla osjetiti kako moj kurac postaje sve tvrđi dok se moj orgazam gradio i napravila je grimasu i zastenjala u Alexisina usta, "Jeeeesus. Postaje sve veći. Prvi put Beograd Raspolovit će me." Nastavila je s pokretom, a ja sam se pridružio akciji podižući kukove u susret njezinima dok su se spuštali. Snažno je zastenjala kad sam to učinio.

Alexis je prepoznala što će se dogoditi i povukla se kako bi promatrala izobličenja Evinog lica. Nije bila razočarana kad sam je čuo kako se hihoće dok Nevesta ruska zgodna bolni izraz na Evinom licu mijenjao kroz mnoge maske dok nisam eksplodirao spermu u moje tijelo. Eva je vrištala u Alexisino nacereno lice, ali je nastavila brusiti zdjelicu o moj kurac, trudeći se izvući vlastiti orgazam. Izgubio sam broj dugih moćnih konopaca sperme koje sam lansirao u Evu. Uz svaki je zastenjala.

Nastavio sam s napadom na Alexisinu macu i anus dok je ona nastavljala brusiti zdjelicu po mom licu sve dok nisam osjetio poznati trzaj njezinih bokova i dugo jecanje dok je Alexis najavila da će svršiti. Pojačao sam napad. Opet je zastenjala, ali je podigla dupe s mog lica i bacila svoje tijelo s mene te se srušila na leđa pokraj mene s prstima mlatarajući po njezinoj mačkici. Alexis je pogledala Evu, koja je i dalje sjedila na mojim bokovima i brusila bokove o moj kurac tražeći svoj vrhunac, i uputila joj molećiv pogled.

Eva je dobila pogled i povukla se gore i s mog penisa uz stenjanje i okrenula svoje tijelo s mog na šezdeset devetu poziciju iznad Alexis. Sperma je curila iz Evine mace i dolje u Alexisina čekajuća usta. Evino lice ušlo je u Alexisinu macu sa snagom i odlučnošću. Mlatarala je jezikom duž Alexisine mace, upijajući sve tekućine prije nego što je zaronila jezik duboko u Alexisinu macu.Alexis je vrištala i gušila se spermom koju je upravo gutala.

Nakon što je Alexis pročistila grlo, napala je Evinu macu i izašla je iz Alexisina seksa i snažno zastenjala prije nego što je ponovno napala Alexisinu macu. Sranje, kakav show. Eva je podignula pogled, zaškrgutala zubima i ponovno zastenjala. Spustila je glavu kako bi pogledala između njihovih tijela i gledala kako Alexis zabija jezik u njezinu macu. Kad se Alexis izvukla, vrhom je prebacila Evin klitoris i to je bilo to za nju. Glasno je vrisnula, a zatim zastenjala: "O BOŽE. JA SAM MMM CCCUMMINNGGG." Alexis je raširila jezik i upijala Evin sok dok je izlazio iz njezina spola.

Eva je visoko držala glavu dok joj je orgazam pulsirao ukočenim tijelom. Zatim je spustila glavu kako bi naslonila čelo na krevet između Alexinih bedara. Očigledno nije ni shvatila da je ovo stavilo lice točno na Alexisin seks. Alexis je znala da je Eva završila i počela se smijati položaju Evinog lica. Teško je disala točno na Alexisov klitoris. Eva se pitala čemu se Alexis smije pa je lagano podignula glavu i otvorila oči kako bi je pozdravile Alexisine usne i ružičasta mjehurićasta vagina. Eva je također prasnula u smijeh, a zatim je spustila glavu i poljubila Alexis ravno u klitoris što ju je natjeralo da podigne bokove. Eva si je dopustila da se otkotrlja s Alexis na drugu stranu kreveta. Ona i Alexis su još uvijek jedva čekale zrak dok su im se prsa dizala i spuštala brzim, ali polaganim tempom.

Deset minuta kasnije, svi smo povratili disanje i Eva se odjednom počela smijati. Alexis joj se pridružila, a ja sam se nasmijao jer sam želio da se ova scena snimi. Kurac mi je mlohavo visio preko jaja između bedara. Čak i dok Porno ira trake gledao preko golih tijela pokraj sebe, nije bilo ni naznake erekcije. Okrenuo sam se na bok da pogledam kroz jedan od prozorskih otvora i vidim jesmo li nad kopnom ili ne. Nije bilo govora. Ispod nas nije bilo ničega osim bijelih oblaka poput vate.Samo sam spustio glavu na jastuk i ostao na boku točno na rubu kreveta. Moj mlohavi kurac podlegao je gravitaciji i pao na krevet preko lijevog boka. Iza mene nije bilo pokreta i zadrijemao sam uz brujanje motora.

Ponovno sam bio na Karipskom otoku. Svi su bili tamo. Čak su i Jarrod i Dee držali zamotanu bebu koja je sisala njezinu lijevu sisu. I Eva je bila tamo. Heather, ADA je bio tamo. Bilo mi je drago vidjeti sve. Svi smo bili postrojeni za potezanje konopa. Sandra Afrika price Svi su bili goli. Eva je bila prva u redu u drugom timu i cerila mi se. Alexis je došla slijedeća i činilo se da su svi koje sam poznavao poredani iza Alexis. Osvrnula sam se da vidim tko je na mojoj strani, ali nije Mickey Rourke ruska nevjesta nikoga. Posegnuo sam prema užetu i otkrio da je uže zapravo moj kurac i mogao sam osjetiti kako ga Eva i Alexis vuku. Ponovno sam se osvrnuo preko ramena. Mora postojati netko tko mi pomaže. Opet, nije bilo nikoga.

Prasnuo sam iz sna hvatajući zrak. San ili noćna mora odmah su se počeli raspadati. Posegnuo sam za kurac samo da bih otkrio da su ruke već bile na njemu i vukle. Moja prva pomisao, dok sam dolazio k sebi, bila je 'nema šanse da pobijedim sve te ljude'. Zgrabio sam jedino što je ostalo za zgrabiti, a pokazalo se da su to bila moja jaja. Zvuk hihotanja došao je u moju svijest dok sam se borila u stvarnost. Otvorio sam oči i tamo je bila Eva, sjedila je na podu pokraj Alexis i hihotala se dok su gladile moj mekani kurac Evinim usnama preko mog glavića. Pustio sam jaja i zastenjao kad sam se potpuno razbudio. Alexis se nagnula naprijed pored Evine glave i rekla, "Probudi se pospana glava. Imaš još jednu stvar za obaviti prije nego što sletimo." Nasmiješio sam se dok je moj kurac odgovarao na Evine usne i kombinirane udarce njihovih ruku.

Dok se moj kurac produljivao, Eva je novu dužinu uzela u usta. Zastenjala je na novom obujmu i pokušala saviti usne dok je zubima držala moj kurac na mjestu.I Eva i Alexis bile su naslonjene leđima na pregradu. Nije bilo prostora za manevar, ali nisu ni morali. Ostao sam točno gdje sam bio i za nekoliko trenutaka, Eva je vukla zube po mom glaviću dok je počela pušiti. Snažno sam zastenjao i pomislio, 'jebi ga dobra je.' Pokušala je okrenuti glavu kako bi mogla gledati moje reakcije, ali nije bilo mjesta da okrene torzo prema meni.

Eva je radila moj kurac nekoliko minuta, a zatim se povukla kako bi savila čeljust, a Alexis se nagnula i preuzela Rachel Blanchard nude prici umjesto nje. Zabila je svoje lice točno niz moju osovinu i osjetio sam kako joj se glavić gura u grlo. Eva je gledala s udaljenosti i promrmljala: "Isuse curo. Morat ćeš mi pokazati kako to radiš." Alexis se zahihotala Mali kurac porno isječci mojim kurcem u grlu i zagrcnula se i kašljala tjerajući je da povuče moj kurac natrag u svoja usta. Pročistila je grlo i vratila se svojoj glavi poskakujući grlo-posao pomiješan s pušenjem. Alexis je pogledala udesno da vidi je li Eva spremna za još jedan pokušaj, a zatim se povukla i ponudila ga natrag Evi koja se nasmiješila i ponovno gurnula usne preko mog glavića i ostala tamo bušeći moju 'mjestu' i šibajući jezikom po grebenu .

Alexis je zaronila glavu pod Evinu i usisala jedan od mojih testisa u svoja usta i mlatarala njime svojim jezikom. Ova kombinacija bila je sve što sam mogao podnijeti dok mi se tijelo ukočilo i sperma mi je prsnula u Evina usta. Bila je spremna na to i odmah je gutala. Alexis je izgledala kao da je razočarana što nije dobila ništa od izvora, ali bio sam siguran da će dobiti nešto od Eve.

Kad se Eva povukla, usne su joj bile raširene, a obrazi su joj izgledali poput vjeverice s kikirikijem u ustima. Eva je okrenula glavu prema Alexis s tračkom osmijeha. san Prvi put Alexis se sagnula i prislonila usne na Evine. Mogao sam vidjeti kako im jezici rade i nekoliko trenutaka kasnije, suočili su se sa mnom otvorenih usta gurajući svoju nagradu na usne i Prosječna djevojačka pornografija je natrag. Vrtjeli su spermu u ustima i zajedno je gutali.Otvorili su usta i isplazili jezik te se počeli smijati. Pridružio sam im se i okrenuo na leđa dok su se Eva i Alexis popele na krevet i privile uz mene s obje strane.

Sljedeće čega sam se setio bio sam sam na krevetu. Evina odjeća, koju je ispustila na vratima, je nestala, kao i Alexisina odjeća koju sam skinuo s nje kad smo počeli. Spustila sam noge na pod, nagnula se i zgrabila odjeću. Povukao sam ih do bedara i ustao da dovršim posao. Poprskao sam lice vodom u zahodu, zgrabio krpu i smočio je da isperem kurac. Bio je mekan i ljepljiv od sline i sperme. Zakopčao sam patentni zatvarač i gurnuo vrata pretinca za sjedenje.

I Alexis i Eva uzvratile su mi pogled. Nacerili su mi se i Alexis je rekla: "Živa si."

Promrmljao sam: "Jedva." Osjećao sam se kao da me pregazio kamion. To je bilo još gore zbog njihovog energičnog izraza lica.

Sjela sam na plišano sjedalo i uhvatila glavu rukama dok su mi se Alexis i Eva hihotale. "Koliko još?" rekla sam.

Eva je pogledala digitalni zaslon i rekla: "Dva sata i dvadeset tri minute, otprilike." S mukom sam ustao sa sjedala i otišao do kuhinje. Prijeko mi je trebao kofein. Zgrabio sam kolu, a zatim primijetio kutiju onih petosatnih energetskih napitaka, uzeo jedno od njih i vratio se na svoje mjesto. Alexis i Eva promatrale su svaki pokret sve dok nisam ponovno sjeo i sisao energetski napitak prije nego što sam otvorio sok. Vratili su se razgovoru. Nagnuo sam stolicu i slušao ih kako čavrljaju i hihoću se. Nakon nekog vremena bilo mi je bolje.

Jedva da sam osjetio kako kotači dodiruju pistu. Taksirali smo do Signature Support Terminala i zaprepastio sam se kad sam ugledao naš Mercedes kombi kako stoji na asfaltu. Zabilježio sam sebi: Saznajte tko je u našoj grupi pomoćnika dogovorio povratak. Posebno me se dojmila njena učinkovitost. Željela sam da mi bude dodijeljena kad god mi zatreba njihova pomoć.Nisam joj se mogao sjetiti imena, ali imala je australski naglasak koji sam mogao slušati cijeli dan.

Naš kombi je dovezen do stepenica i dva zaposlenika Signaturea ukrcala su našu prtljagu unutra. Eva je zgrabila svoju torbu i rekla da mora ići. "Ne želim zadržavati šefa", rekla je dok je grlila i ljubila Alexis. Bili su iste visine pa nije bilo istezanja tijela. Eva se morala protegnuti kako bi me poljubila, a zatim me zagrlila oko vrata i šapnula: "Apsolutno mi se svidjelo naše zajedničko vrijeme i volim tvoju ženu. Budi dobar prema njoj."

Zagrlio sam je rukama oko leđa i uzvratio šapatom. "To je plan. Bilo je zadovoljstvo upoznati te." Zahihotala se i povukla unatrag. Bacala je zračne poljupce dok je trčala preko asfalta do zgrade Signature Officea. Gledali smo je kako odlazi, a zatim smo se zahvalili pilotu i kopilotu koji su upravo silazili niz stepenice. Ušli smo u kombi koji je još bio u praznom hodu i odvezli se kroz vrata baš kad su Jarrod, Eva i treći tip sišli niz šetnicu idući prema svojim vozilima. Jarrod je otvorio prtljažnik na svom Mazeratiju dok je Eva to učinila na svom Cooper Mini Cabrioletu. Treći je otišao do pretučene stare Toyote Camry i bacio torbu na stražnje sjedalo. Stao sam i Alexis je spustila prozor. Rekao sam, "Hvala još jednom, Jarrode. Ako ideš kući, vjerojatno ćemo već biti tamo. Alexis jedva čeka vidjeti svoju nećakinju."

Jarrod se nasmiješio i rekao: "Slatka je. Izgleda baš poput svoje majke. Hvala Bogu." Alexis se nasmiješila i nagnula kroz prozor kako bi je poljubila, a Jarrod se nagnuo naprijed kako bi poslušao. Zatrubio sam Evi dok smo prolazili, a ona se okrenula i mahnula dok je sjedala na svoje vozačko sjedalo. Mahnuli smo joj, iako smo znali da nas ne vidi.

Alexis je duboko udahnula i rekla: "Još ima miris novog automobila." Bila je u pravu.

Zadržali smo se kod stražarske kolibe koja je osiguravala zatvorenu zajednicu u kojoj su živjeli Dee, Jarrod i Emma.Htjeli smo iznenaditi Dee i Emmu pa nismo nazvali unaprijed i čuvar nas nije očekivao. Morao je nazvati Dee za njezino dopuštenje i to je potrajalo. Kad je čuvar poklopio slušalicu, Jarrod se zaustavio iza nas i rekao čuvaru da smo dobro. Mahnuo je Jarrodu i pritisnuo gumb da otvori vrata. Vodili smo Jarroda pokraj svih vila do njegova prilaza. Parkirao je na svoje mjesto, a mi smo parkirali sa strane pored Emminog Mercedesa. Deein Porsche zamijenio je SUV BMW X5.