Web stranice sa pričama za odrasle

Gledala sam tetu Jane kako hoda prema stepenicama, samo u majici na sebi. Noge su joj izgledale zapanjujuće, sve preplanule i glatke. Kosa joj je još bila lagano vlažna od našeg kupanja i izgledala je nevjerojatno seksi. Bio sam pomalo tužan iznutra misleći da je naše poslijepodne zabave završilo.

Teta Jane je stigla do dna stepenica. Stavila je nogu na prvu stepenicu i njezina majica se podigla, otkrivajući joj nogu u potpunosti i mogao sam joj vidjeti zadnjicu. Okrenula se i pogledala me.

"Pa Dan, zar nećeš poći sa mnom?"

Prišao sam teti Jane i ona me uhvatila za ruku i povela stepenicama do kupaonice. Kad je stigla, skinula je vodu preko košulje, naslonila se pod tuš i namjestila vodu. Skinuo sam svoju majicu, kratke hlače i njezin donji dio bikinija koji sam još imao na sebi nakon što sam bio u bazenu i ušao sam pod tuš s njom.

Iako sam nekoliko puta bio pod ovim tušem, nikad nisam shvatio da je dovoljno prostran da se dvije osobe mogu udobno smjestiti unutra. Ponovno sam pogledao tetu Jane; zanesena time kako je prekrasno izgledala dok je bila mokra. Koža joj je blistala pod vodom koja joj je tekla niz tijelo.

Ispružila je ruku i snažno me zagrlila i lijepo poljubila. Voda se slijevala niz nas i osjećala se tako lijepo u mojim rukama. Naši jezici su se zadirkivali i igrali zajedno i moj penis je ubrzo imao svoje ideje i želio je iskočiti i pogledati što se događa. Uskoro više nisam mogao maziti Jane onako blisko kao prije.

Teta Jane se nasmiješila dok je lagano stisnula i pogladila moj sada polu-uspravni član. Radosno se smijući rekla je: "Vidim da voliš biti sa mnom pod tušem. Samo ćeš morati malo pričekati s 'ovim' jer bih htjela da mi prvo pomogneš oprati kosu, ako je to u redu?"

"Naravno teta Jane, to će biti lijepo."

Dodala mi je šampon i ja sam joj nasapunao tamnu kosu do ramena. Uzeo sam si vremena, masirajući joj tjeme i prolazeći joj prstima kroz kosu.

"Osjećaj je prekrasan, Dan. Stvarno je lijepo imati nekoga da mi pere kosu."

"Drago mi je da ti se sviđa teta Jane."

Teta Jane se okrenula i isprala kosu pod vodom, prolazeći rukama kroz kosu. Bilo je prekrasno gledati je kako to radi, s podignutim rukama, rukama u kosi, njezinim gipkim tijelom prekrivenim sapnom. Moj penis se stvrdnjavao iz sekunde u drugu dok sam proučavao Jane pod tušem.

Kad sam se potpuno isprala, teta Jane ponovno me poljubila, obgrlivši me rukama. "Hvala Dan, kosa mi je jako lijepa. Web stranice sa pričama za odrasle Hoćeš li me sada oprati?" upitala je slatkim gotovo nevinim glasom.

"Svakako teta Jane, i ja bih volio."

Izlio sam veliku količinu sapuna na njezinu spužvu i krenuo na njezina leđa. Po prvi put otkako smo jučer počeli zajedno igrati, stvarno sam imao priliku izbliza pogledati Janeino savršeno zrelo tijelo. Leđa su joj bila preplanula i lijepa. Spužvom sam joj prošao po leđima i po njezinoj ženstvenoj stražnjici. Uzeo sam si vremena i oprao njezinu prekrasnu guzu, a zatim je izmasirao rukama. Jane se počela naginjati prema meni i lagano gugutati uz moje milovanje.

Spuštajući se niz njezine noge ponovno sam uživao u dodirivanju i milovanju njezine svilenkasto glatke kože. Njezina bedra i mišići potkoljenice djelovali su nevjerojatno mojim neiskusnim prstima. Uistinu sam uživao u ovome.

Jane se okrenula i dopustila tušu da ispere sapunicu s njezinih leđa i stražnjice. Povela me natrag i ponovno me poljubila. Moja je erekcija stajala točno između nas, a kad smo se zagrlile, gurnula se uz Janein trbuh. Nastavili smo se ljubiti i maziti pod vodom, kad se Jane otrgnula.

Polako je mazila moj član i rekla: "Ako 'on' može još malo pričekati, još uvijek mi moraš oprati prednju stranu."

Brzo sam izlio još malo sapuna na spužvu i usmjerio pozornost na Janeina prsa. Napunio sam joj prsa i spustio se do njezinih grudi. Obuhvativši njezinu desnu dojku lijevom rukom, nježno sam je oprao. Bilo je sklisko na dodir s pjenom na njemu, pa sam iskoristio priliku da joj pomilujem grudi. Bradavica joj se napućila i počela stajati mirno.

Ispirući joj dojku pod vodom, pustio sam usta i jezik da se sami malo očiste. Ljubio sam, lizao i sisao njenu bradavicu dok nije bila potpuno uspravna. Podigao sam pogled i primijetio da je Jane zabacila glavu i stenjala od zadovoljstva mojim postupcima.

Uzimajući spužvu skrenuo sam pažnju na njenu lijevu dojku. Opet sam joj nasapunao grudi, čineći je prekrasno skliskom. Njezina lijeva bradavica već je bila prilično tvrda, pa sam i Louis flyleaf prelijepa nevjesta lizao i sisao, na oduševljenje tete Jane. Uspravivši se ponovno sam poljubio Jane, privukao je k sebi prije nego što sam je nastavio prati.

Oprao sam joj blago zaobljeni trbuščić, dok sam se spuštao na koljena da zatim isperem njenu desnu nogu, uživajući u trenutku. Prešao sam na njezinu lijevu nogu vraćajući se do njezinih prepona. Nježno sam joj spužvom sapunao između nogu. Jane se naslonila na stijenku tuša dok sam joj prao kosu. Raširila je noge da mi dopusti da spužvom spužvam njen spol.

Stavivši malo vode u ruku poprskao sam sapunicu između njezinih nogu. Zatim sam prošao rukom između njezinih nogu, osjećajući među prstima nježne nabore njezine ženstvenosti. Podigavši ​​ruku natrag, provukao sam srednji prst između njezinih nabora, osjetio njezinu vlažnost i došao do malog pupoljka njezina klitorisa. Jane se malo trgnula kad sam joj dotaknuo klitoris. Podigao sam pogled i vidio vrlo ugodan izraz njezina lica.

Ugledajući se na to, prišao sam i počeo je ljubiti među nogama. Krenuo sam blizu njezine sletne staze, ljubeći prema dolje mjesto gdje je teta Jane bila obrijana. Mora da se nedavno obrijala jer je bila savršeno glatka.

Poljubio sam je ravno niz spol, a zatim otvorio njezine nabore svojim jezikom dok sam se pomicao natrag. mama i sin Priče o seksu Jane je glasno zastenjala dok sam to radio, gunđajući kad sam dosegao njezin klitoris.

Rukama sam otvorio njen spol i počeo da joj obasipam klitoris poljupcima i milovanjem jezikom.

"Ohhhh Dan, to je mmmmunngh sjajno. Ooooohhhh, da Dan, učini to, dasssss oooohhhh"

Nastavljajući ljubiti i lizati njezin klitoris, spustio sam srednji prst do ulaza u njezinu vaginu i uvukao ga u nju. Jane je trzala kad sam ušao, a bokovi su joj se počeli pomicati dok sam prstom pokretao unutra i van. Teta Jane bila je jako uzbuđena dok je njezin sok curio niz moje prste na moju ruku dok je pomicala bokove u ritmu mog prsta i jezika.

Teta Jane sada se naslonila na zid tuša, raširivši noge malo šire dopuštajući mi pristup njezinom spolu. Držala je ruke na mom potiljku, usmjeravajući kamo bih trebao lizati. Izvukao sam prst i zamijenio ga jezikom, pipajući unutra i van. Jane se počela još više migoljiti kad sam to učinio.

Podigao sam pogled i vidio da se Jane sada igra sa svojim uspravnim bradavicama, stiskajući i povlačeći nabrekle pupoljke, s glavom zabačenom unatrag i zatvorenim očima. Stenjala je i grcala u očitom užitku.

Vratio sam pozornost na njezin klitoris i opet kliznuo prstom u nju. Podignula je bokove i nagovarala me da brže pomičem prst.

"Mmmmm Da Dan, pojebi me svojim prstom. To je takooooo dobro. Ummnngh."

Pomicao sam ruku sve brže i brže, i mazio sam njezin klitoris brže nego prije. Teta Jane je savijala bokove i pomicala je ruke kako bi privila moju glavu uz sebe.

"Ohhh Dan, svršit ću. Dasss, dasss ohhhhh, munnnngh."

Teta Jane me čvrsto zgrabila za glavu, prisiljavajući me da se naslonim na svoju ženstvenost. Lagano je skupljala bokove, a ja sam mogao osjetiti kako se unutrašnjost njezine vagine lagano skuplja oko mog prsta dok je njezin orgazam hvatao maha. Noge Upoznajte mladu prikolicu joj se počele tresti dok je odgurivala moje lice od svog spola, želeći da se prestanem igrati s njezinim klitorisom. Nastavio sam pomicati prst unutra i van njezine vagine dok se njezin orgazam nastavljao.

Podigao sam pogled, a Jane je još uvijek imala zatvorene oči dok su njome prolazili valovi zadovoljstva. Lice i prsa bili su joj rumeni od orgazma, a disanje joj je bilo brže nego inače.Izraz ekstaze bio joj je na licu dok je uživala u zadovoljstvu koje je dobivala.

Kliznuo sam mokrim prstom iz njezine vagine nakon što je njezin orgazam završio, ližući joj sokove iz njega kao i Učitavanje azijskih tinejdžera azijskih tinejdžera. Teta Jane i dalje je bila naslonjena na zid, sva izložena i seksirana dok joj je orgazam jenjavao, puštajući vodu iz tuša da teče preko nje. Izgledala je uistinu blaženo.

Uspravivši se, isprala sam lice pod tušem, pružila ruku i snažno pomazila i poljubila tetu Jane. Držala me čvrsto, još silazeći sa svog orgazmičkog vrhunca, i ponovno me poljubila.

"Ohhhh Dan, to je bilo nevjerojatno. Bilo je čak i bolje nego kad smo bili u bazenu." Rekla je tihim glasom.

"Drago mi je da ti se svidjelo teta Jane. Tako mi je drago da uživaš u onome što radim. Dobro si me naučila."

Teta Jane se otrgnula iz našeg zagrljaja i ponovno se isprala pod vodom, kako bi se ohladila i pribrala. Dok je to radila, uzeo sam se u ruke i počeo gladiti svoj član natrag do pune tvrdoće. Opet mi je postalo teško vidjeti Jane kako ispira svoje lijepo tijelo pod tušem i uživao sam u predstavi.

Jane je rukama prešla preko glave, skidajući kosu s lica. Svidjelo mi se kad je to radila dok su joj se raskošne grudi 'isticale' dok je prolazila rukama kroz kosu. Grudi su joj svjetlucale pod vodom, a tamne bradavice još su bile prilično tvrde. Jane je otvorila oči i gledala me poprijeko, s vrlo sretnim osmijehom na licu.

"Izgledaš kao da 'uživaš' tamo, Dan. Zašto mi ne dopustiš da ti pomognem s tim?"

Dok je to govorila, ispružila je ruku i počela mi milovati penis. Privukla me bliže sebi i poljubila. Spicy hot milf je jezik vrtio i vrtio po mom, zadirkujući me. Priče o seksu Luisa Kovanski Naš se zagrljaj približio i ponovno smo se čvrsto zagrlili. Jane je i dalje držala ruku oko mog penisa i polako me mazila.

Jane se otrgnula iz zagrljaja i počela ljubiti moje tijelo.Lizala je i grickala moje uši, zatim niz moj vrat, ljubeći, sišući i grickajući se spuštajući. Osjećaji su bili izvrsni. Ljubila me preko prsa, a zatim lizala i sisala moje bradavice. Osjećaj je bio nevjerojatan, s osjećajima koji su išli izravno na moju bijesnu erekciju. Jane je počela gristi i grickati moje bradavice i bile su tvrđe nego što sam ikada prije doživio.

"Oooh Jane, to je nevjerojatno. Tako je dobar osjećaj." rekla sam.

Brckajući prstom po mojim uspravnim bradavicama, Jane se zahihotala: "Tvoje su bradavice gotovo jednako osjetljive kao moje. Ali čekaj, ima još." Rekla je s osmijehom.

Rekavši to, poljubila me niz trbuh, prije nego što je kleknula ispred mene. Jane je posegnula desnom rukom i uhvatila moj penis tvrd kao kamen. Polako me mazila, a ruka joj je klizila gore-dolje. Zatim je prešla prstom preko gomoljastog ljubičastog glavića, lagano razmazujući moju spermu preko vrha.

Jane se nagnula naprijed i još uvijek držeći moj penis polizala ga donjom stranom od baze do vrha, palucajući jezikom po osjetljivoj donjoj strani blizu glavića. Ližući glavić još malo, uhvatila je nešto pretsperme na svom jeziku i istegnula dugu žicu s jezika dok se povlačila unatrag.

Oblizujući usne, pogledala je prema meni i rekla "Tako si dobar".

Teta Jane se zatim ponovno nagnula naprijed i stavila glavić mog penisa u usta, nježno ga sišući i vrteći jezikom po glaviću.

Počela sam stenjati jer su osjećaji bili nevjerojatni. Gledajući dolje, mogao sam vidjeti tetu Jane kako polako klima glavom naprijed-natrag, uzimajući svakim pokretom sve više moje erekcije u usta. Prije nego što sam shvatio, imala je svu moju erekciju u svojim ustima i grgljala mi je penis dok ga je gurala u svoje grlo. Nos joj je bio utisnut u moje stidne dlake dok je grgljala na mom penisu.

"Aurghhhh teta Jane, to je nevjerojatno", zastenjala sam.

Teta Jane se odmaknula, brišući usta, ali i dalje gladeći moj sad super sklizak, pulsirajući penis. "Drago mi je da ti se sviđa." Vratila mi je predenje."A sada, da vidimo kako svršavaš za tetu Jane."

Jane je vratila glavić mog Pov tajlandski teen creampies tajlandski u usta i ponovno ga počela sisati i ljuljati. Također mi je rukom pomilovala penis, vrteći ruku oko mog člana.

Ponovno sam počela stenjati dok su se osjećaji pojačavali. Jane je gledala u mene s mojim penisom u ustima. Doživjeti ovakvo pušenje nije bilo na ovom svijetu. I to što je Jane pogledala prema meni, smiješeći se očima dok mi je udovoljavala, bilo je sjajno.

To se nastavilo neko vrijeme, ali počeo sam dobivati ​​poznati osjećaj u slabinama i znao sam da ću svršiti. Jane je i dalje sisala i mazila moj penis.

"Aurrrrgh teta Jane, svršit ću, teta Jane, svršit ću".

Pogledao sam dolje, očekujući da ću vidjeti Jane kako mi vadi penis iz usta. Počeo sam se povlačiti, ali ona me je držala i odmahivala glavom.

"Svršit ću Jane!" Rekao sam opet, a ona je samo kimnula glavom dok sam joj još bio u ustima.

To je bilo to. Došao sam i došao teško. Moja sperma je prštala jače nego ikad prije dok je moj orgazam pogodio. Konop za konopom letio je iz mog penisa i Jane ga je cijelog uzela u usta. Prvi nalet udario joj je u stražnji dio usta i lagano se trgnula, ali je nastavila raditi na mom penisu, izmuzevši orgazam iz mene u svoja očekivana usta.

Došao sam zbog nečega što mi se činilo kao vječnost. Jane je stvarno radila na mojoj erekciji izazivajući najveći orgazam mog života. Osjećao sam se kao da ću izbaciti testise kroz penis. Noge su mi drhtale, a koljena su mi pomalo klecala. Bio je to pravi uvijač orgazma.

Dok sam usporavao, Jane je još uvijek držala usta oko mog penisa. Kad sam završio, skljokao sam se na zid tuša. Teta Jane skinula je usta s mog penisa i širom se otvorila. Mogao sam vidjeti svu svoju spermu u njezinim ustima. Nasmiješila mi se, zatvorila usta i progutala svu moju spermu u jednom zalogaju. Nevjerojatno!

Mora da sam izgledao malo zapanjeno, ali ona je ustala i mazili smo se. Voda tuša padala je oko nas dok smo se grlili.

"Imaš divan okus." šapnula mi je Jane na uho prije nego što me duboko poljubila.

Osjećao sam okus malo slanosti u njezinim ustima, au kombinaciji s mošusom u svojim ustima od mog Tajlandska borba petlova oralnog užitka, to je činilo prekrasan koktel okusa. Naš se zagrljaj nastavio neko vrijeme dok smo se opuštali nakon napora, a tuš je još uvijek tekao po nama, hladeći nas.

Na kraju smo se razdvojili, iskočili ispod tuša i počeli se sušiti. Cerio sam se od uha do uha. Bilo je to nevjerojatno iskustvo. Nisam mogla a da ne pomislim kako ovo nisam očekivala kad sam došla u posjet ili kako se sve ovo ne bi dogodilo da nisam 'posudila' gaćice tete Jane prije 6 mjeseci.

Teta Jane me vidjela kako se smiješim i rekla: "Izgleda da ste uživali u našem zajedničkom tuširanju. BDSM šibanje (caning) price Nisam to planirala učiniti, ali bilo je super zabavno. Tako ste dobri u tome da me pojedete, ne mogu vjerovati da to niste učinili prekjučer."

"Ne mogu vjerovati da moram raditi bilo koju od ovih stvari, pogotovo što moram raditi ove s tobom teta Jane. To je nevjerojatno. I ne mogu vjerovati da si progutao moju spermu."

"Kao što sam rekao, imaš divan okus." Uz smijeh je odgovorila.

Jane se osušila malo brže od mene i otišla je u svoju sobu. Zvala me da joj se pridružim. Ušao sam dok je spremala svoju odjeću za večerašnju Seks mačići s mojom obitelji. Ušao sam i ponovno osjetio njezinu lijepu guzu, a ona se okrenula i nježno me poljubila.

"Dane, nemamo više vremena za zabavu. Moramo izaći na večeru, zapamti."

"Da, u pravu si teta Jane, nisam si mogao pomoći." odgovorio sam pomalo stidljivo.

"U redu je. Htio sam da dođeš ovamo kako bih ti mogao donijeti gaćice koje ćeš nositi večeras, ako želiš."

"O da, to bi bila sjajna teta Jane."

Stajao sam pokraj Jane dok je otvarala gornju ladicu u svojoj komodi. Unutra je bio prizor za vidjeti.Bila je to njezina ladica za donje rublje i bila je puna najnevjerojatnije kolekcije gaćica, grudnjaka, remena za tregere i drugih ukrasa koje sam ikada vidjela. Jane se doista svidjelo njezino donje rublje. Činilo se da tamo nema ničeg običnog ili običnog. Sve je izgledalo svilenkasto, čipkasto i vrlo seksi.

Posegnula je unutra i izvukla dva para gaćica, jedne crne, a druge bijele. Obje su bile od satenskog materijala, s Priča o seksu u snu sa strane.

"Nosit ću bijeli par večeras, a volio bih da ti nosiš crni par kako bismo se mogli 'slagati'." Rekla je.

"Izgledaju sjajno teta Jane." Bilo je sve što sam uspio odgovoriti. "Hvala vam".

Jane je ušla u svoj par i izgledali su prekrasno. Bijele i sjajne, gaćice su imale samo elastičnu vrpcu sa strane na koju je bio pričvršćen volan. Bile su u bikini stilu, pune na leđima i izgledale su sjajno.

Teta Jane stavila je ruke na bokove i okrenula se, pozirajući za mene, s velikim glupim smiješkom na licu. Doista dobro pristaje njezinoj lijepoj guzi, lijepo i čvrsto, dobro pokazujući njezinu guzu. Također su joj lijepo pristajale sprijeda.

"Kako izgledam, Dan?" rekla je drsko.

"Jane izgledaš sjajno". odgovorio sam kad sam posegnuo okolo i privukao je k sebi. Prešao sam rukama preko njezine satenske zadnjice i osjećala sam se sjajno.

Poljubio sam je i ponovno rekao: "Izgledaš prekrasno teta Jane."

Jane me poljubila i rekla: "Hvala Dan, ali sada se moramo pripremiti. Moramo uskoro otići. Idi i obuci moje gaćice i obuci se." Okrenula me i šaljivo me pljesnula po goloj guzi i rekla "Vidimo se dolje uskoro."

Otišao sam u svoju sobu i obukao crne gaćice. Osjećali su se odlično. Elastični oko stražnjice lijepo su me držali, a bočne strane i rubovi s volanima bili su jako lijepi. Divio sam se u njima, a zatim obukao ostatak odjeće i otišao dolje.

Teta Jane je malo kasnije sišla u prizemlje u još jednoj od svojih prekrasnih ljetnih haljina.Uvijek je dobro izgledala u haljinama, a ova joj je dobro pristajala.

Izašli smo i sjeli u njezin auto da se odvezemo do restorana. Malo smo razgovarali u autu, uglavnom o tome kako smo imali sreće što nismo kasnili.

Dok je Jane parkirala auto u blizini restorana, razgovarala je sa mnom malo ozbiljnije.

"Dane, večeras za večerom, ne želim da buljiš u mene ili da mi se smiješiš ili bilo što što bi moglo 'odati' ono što smo namjeravali, u redu. Oh, i molim te, nemoj sjediti pored mene ako budemo mogu to izbjeći. Ne želim da tvoje ljupke lutajuće ruke opet dođu u iskušenje da se 'igraju'. Je li to u redu?"

"Da, teta Jane. Dredd Priče o seksu Ponašat ću se najbolje. Ne želim ni da nas uhvate. Osim toga, imam tvoje gaćice da mi prave društvo." odgovorio sam s malo smijeha.

Teta Jane se i ovome nasmijala, izmamivši onaj divni osmijeh na lice.

Večera je bila Priče o seksu fina. Sjedio sam pored brata, razgovarali smo o tome kako ide prvenstvo i slično, a razgovarali smo i sa cijelom obitelji.

Teta Jane bila je s druge strane okruglog stola, a mi smo se ponašali kao i u svakoj drugoj situaciji, baš kao i svaka druga teta i nećak. Ipak sam se nekoliko puta na brzinu bacio na tetu Jane i nisam mogao pomoći da se lagano izvijam u stolcu, uživajući u osjećaju Janeinih satenskih gaćica na donjem dijelu.

Svima je bila dobra večer, ali vrijeme kao da je proletjelo i prije nego što smo svi shvatili, bilo je vrijeme zatvaranja i vraćali smo se u svoj smještaj.

Rekao sam mami i tati da ću izaći na utakmicu sutra oko 10:30, prije nego što se odvezem kući oko sredine poslijepodneva. Pozdravili smo se i moj se ujak uputio kratkom udaljenošću natrag do svog ureda po svoj auto i odvezao se kući. Ponovno sam putovao s tetom Jane.

Dok smo se vozili Debele trudničke pornografije njih razgovarali smo o večeri i drugim općim stvarima. Teta Jane djelovala je pomalo zaokupljeno. Zatim je rekla da želi ozbiljno razgovarati sa mnom.

"Dan, jako sam se dobro proveo ovih zadnjih nekoliko dana, a znam da si se i ti dobro proveo."

"Definitivno sam se dobro proveo, teta Jane. Bilo je nevjerojatno."

"Drago mi je da si uživao i Gljivični osip na penisu brzo učiš. Ali Dan, moraš znati da ovo više nikada ne možemo ponoviti. Ti si moj omiljeni nećak i vrlo si mi poseban, ali ne možemo ovo ponoviti ." Rekla je.

Znao sam duboko u sebi da će tako biti i znao sam da moja teta voli mog ujaka i da između nas nikada ne može biti ništa više.