Seks mačići

Bože Jim, ispričavam se zbog kašnjenja, jednostavno sam iscrpljen. Trebao si poći s nama na jezero, čovječe. Taj brod je sjajan. Sigurno smo ga i dobro iskoristili. Spomenuo sam da 'Red' iz kluba dolazi s Lori i sa mnom i dovodi njezinog cimera/ljubavnika 'Al'. Ono što nisam znala jest da je Al kratica za Ann Louise, okorjeliju lezbijsku polovicu para, iako nije striktno lezbijka kao što smo svi saznali.

Kad smo kod saznanja, nisi mi rekao da Lori VOLI biti Crni tinejdžeri imaju priču o seksu kakvo je to otkriće bilo. Sve je počelo nevino, pokupili smo brod i dao si mi odličan vodič, hvala. BTW, jesi li odabrala onaj Lorin ubojiti kupaći kostim. WOW to je bilo vruće, iako je možda i bila gola. Jadno dijete u marini zapravo je palo s pristaništa kad je izašla iz kamiona i pokazala mu to čudo od magarca!

Zaustavili smo se i pokupili Ala i Reda kod njih, Al nije bio previše sretan što me vidi, ali je bio oduševljen što vidi Lori, koja je bila malo zabrinuta da budem iskrena nakon što je Red objasnio njihov dogovor.

Jednostavno rečeno, žive kao lezbijski par s otvorenom vezom, slobodni se seksati s kim god žele, s onim drugim ili bez njega. Crvena je više Bi i voli kruti kurac s vremena na vrijeme, pravi kurac, a ne s remenom, dok se čini da Al uopće ne želi tipa. Kaže da je strogo djevojački, iako, kako doznajemo, prihvati kurac kad je raspoloženje baš najbolje.

Nas četvero smo krenuli u marinu, Al i ja sprijeda, Lori i Red na stražnjem sjedalu, vrateći se i pipajući cijelim putem, prokleti bili.

Kad smo stigli Kako nacrtati položaje seksa marine, djevojke su ostale u kamionu dok sam stavljao čamac u vodu, Red i Al su bili beskorisni s čamcem pa sam zgrabio Lori da povuče čamac s prikolice i odnese ga na pristanište dok istovaram druga dva i parkirali kamion i prikolicu.Kad smo stigli do čamca, Lori je bila u šavovima, klinac je izlazio iz jezera, a gomila se okupila oko čamca da provjeri nju, Lori, ne čamac, van, bilo je to kao da se crveno more razdvaja kad su vidjeli Ala i Crvenog kako slijede iza mene i penju se na brod. Nekoliko momaka je zapravo pljeskalo!

Brod je odlično vozio i djevojke su stvarno iskoristile sunce, radeći na preplanulosti dok sam ja pokušavao voziti. Doggone žene su nastavile grabiti moj penis i sisati me i tako, bilo je teško otvoriti ga.

Njih troje su me ostavili samog da pronađem posebnu uvalu o kojoj smo pričali kad su se njih tri zauzele u nizu cura sisanja maca, prokletstvo, zbog toga je bilo 'teško' voziti!!

Al stvarno dobro jede macu, pretpostavljam, sudeći po Lorinom Gabriella Michaels navijačica, nikad je nisam čuo takvu, da naređuje i tako cvili u orgazmu. 'Pojedi mi pičku, prsti moju guzicu kučko, dođi ovamo i smjesti mi tu pičku na lice!' takve stvari. Jesam li spomenuo da je bilo teško voziti brod?

Negdje u njihovom trećem zbroju svi smo naučili koliko je stvarno uzbuđena Lori kada je obuzdana, Red joj je jahao lice, a Al je sisao macu, a onda je stao i prešao na njezinu glavu, mislio sam zamijeniti s Redom, ali radije je uhvatila Lori za ruke i povukao ih preko njezine glave i jednostavno je držao tako raširenu dok je Crveni nastavio jahati na Lorinu jeziku. Lori je eksplodirala s tim, toliko snažno da je morala stati. Poslovična žarulja se upalila iznad moje i Alove glave u istom trenutku, pogledali smo se i nasmiješili, znali smo kamo to ide. Bio sam prilično iznenađen kad mi se Al pridružio u kokpitu, prikladno nazvanom.

Sada od Al nisam očekivao ništa osim vizualne poslastice, ali kad mi se pridružila, gledao sam Crvenu kako se lijeno mazi dok se Lori oporavljala. Crvena me pogledala ravno u oči i široko se nasmiješila, a na moje iznenađenje, Al je uzela moj tvrdi kurac u ruku i počela me maziti.Samo je pogledala moje iznenađeno lice, nasmiješila se i rekla da više voli djevojke, ali da nije veganka po tom pitanju ili tako nešto!

Prekinuo sam gas kad je pala na koljena i počela me uvlačiti duboko u svoja usta, vidjevši da nam se Crveni pridružio, u početku gledajući dok se mazila, ali ubrzo je prišla i počela me ljubiti, trljati mi jaja i dupe dok je Al nastavljao s akcijom dubokog grla na moju kitu. Seks mačići Za nekoga tko više voli djevojke, ona stvarno dobro prima kurac, mislim STVARNO dobro.

Crvena se pomaknula iza mene i počela me obrubljivati ​​dok je AL nastavljala svoju magiju. Lori je došla k sebi i shvatila što se događa, pridružila nam se, ali je samo promatrala, štipajući svoje bradavice. povremeno joj gladeći mačkicu.

Kao što možete zamisliti, nisam mogao dugo izdržati sa svom tom pažnjom i najavio sam svoju nadolazeću spermu, Al me je stvarno iznenadio zabivši moj kurac duboko u njezino grlo i koristeći svoje mišiće grla da pomuze spermu iz mene. Crveni jezik bio je dobro u mom dupetu, a Lori je stajala ispred mene, bradavica tvrdih poput kamenja i tri prsta podignuta u nju. Keblewy. Došao sam, i došao teško. Jadni Red se skoro slomio kad su mi noge klecale.

Čvrsto sam sjeo na sjedalo da dođem do daha i vidio kako se naši novi prijatelji kreću prema Lori i odvode je do pramca gdje su je savili preko ograde i vezali joj ruke za nju kao figura leteće žene, glava i noge raširene prema klupa. to ju je malo otvorilo do mjesta gdje sam gledao ravno između njezinih nogu dok sam vozio čamac. Njezine sise koje slobodno njišu iznad vode sigurno su izazvale reakcije i kod naših kolega nautičara!

Napokon sam pronašao naše odredište i dok smo ulazili u malu uvalu primijetio sam mali čamac s malim djetetom u njemu, 18, možda 19 godina, koji je veslao prema obali s jednim dugim veslom, očito je bio u ribolovu i njegov mali panual motor mu je prestao, sada je mudro pokušavao pristati prije mraka.Čuo je naše motore i okrenuo se da nam mahne i zamalo je ispao iz čamca kad je ugledao Lorija kako se raširio tamo kao živa, GOLA figura.

Al i Red su se počeli hihotati i počeli se prikrivati, ali ja sam im rekao, daj mu uzbuđenje, pa su mu počeli mahati, golih guzica i s Gunslinger girl epizoda entuzijazma da su im sise zadrhtale. K vragu, morao sam gledati njihovu emisiju i skoro sam pregazio jadnog klinca!

Bio je zaprepašten i samo je stajao u svom čamcu dok sam ja besposličario pokraj njega. Pitao sam ga treba li mu pomoć, ali do sada smo bili malo ispred njega i dok je gledao pored djevojaka, mogao je vidjeti Lorino dupe i dobro iskorištenu macu kako zjapi u njega s pramca. Mislila sam da ću ga morati baciti u jezero da privučem njegovu pozornost, ali konačno se okrenuo prema meni, što mu je ponovno spustilo čeljust kad je primijetio da sam nezgrapna poput žena i gotovo jednako čvrsta kao što je on očito bio. 'Vući?' bilo je sve što je mogao graknuti.

Dobacio sam mu uže, a zatim ga povukao na brod kad je njegov čamac bio osiguran i krenuli smo prema obali. Sada su Al i Red kampirali, trljali jedno drugo i tako dalje, prešli na Lori i cmoknuli je po guzici ili lizali mačkicu kad se Lori požalila da je bolna i frustrirana jer ne može vidjeti našeg gosta.

Dok su joj cure pomagale da siđe, okrenula se i rekla 'mmmmmmm, sad ako hoćeš da me tjeraju u vožnju, moraš biti u uniformi', prišla mu i počela ga skidati. Mora da je mislio da je umro kad je Lori krenula na njega i otišao u raj kad su se druge dvije spustile na njega. Samo sam se nasmijao i rekao 'dobrodošao!'

Lori je sada bila na koljenima nakon što je skinula njegove kratke hlače i imala ga potpuno u svojim ustima, sretno dijete, dok je Al bio zauzet sisanjem njegova lica, a Red se pomaknuo iza njega i počeo ga ljubiti i grickati po leđima. Rekao sam im da se drže dok sam nasukao brod i to je bio trenutak kada njegov kurac nije bio negdje na toplom i mokrom sljedećih sat vremena.

Mislio sam da će dječaka iskoristiti. svi su ga nagovarali, a ja sam lupao Lori dok je Red jahao klinca, a Ala je jela Lori, prokleto vruće vrijeme, prijatelju moj.

Neposredna napaljenost je donekle riješena, svi smo malo plivali da se isperemo i počeli postavljati kamp. Ostao je prespavati pa je spavao s nas četvero u velikom šatoru paviljona. Bilo je iznenađujuće malo seksa te večeri jer smo se svi već potrošili dok nismo pripremili kamp, ​​imali hranu, popili malo i ja sam osigurao čamac.

Red i Al su imali malo vremena da podsjete jedno drugo da su par. Nas troje (Bob, Lori i ja) smetale su njihove nestašluke i sami smo se prilično dobro upustili u to. Lori mi kaže da je to bio njezin prvi DP, nikad ne bi pogodio kako se ponašala prema nama i nagovarala nas da je tako jebemo u rupe. Jako vruće!!

Bob mi je rekao da mu je to prvo iskustvo s analom, ali neće biti posljednje. Pravili smo puno buke, dobro, Lori je napravila puno buke, do mjesta gdje su lezije morale stati i gledati. oboje su pozvali 'sljedeći!' Otprilike u vrijeme kad je Bob napunio Lorinu guzicu svojom spermom i kad mi je skinula kurac, oboje su ga proždirali, ližući sokove s mene prije nego što sam napunio Alova usta vlastitim teretom. Crveni je bio zauzet čišćenjem Lorinog dupeta i propustio ga je. Bobu se vratilo tvrdoglavo (oh, kad bi opet imao 18 godina!), ali svi smo nekako utonuli u san prije nego što se ponovno mogao brinuti za njega.

Probudio sam se rano sljedećeg jutra i kliznuo iz našeg skloništa po vodu i tako dalje, uživajući u izlasku sunca i uživajući u sjaju sjajnog, nesputanog, nesputanog seksa u kojem smo uživali prethodnog poslijepodneva. napravio par slika uspavanih ljepotica i izlaska sunca na jezeru. Jako lijepo.

Ali nešto o spavanju sa svim tim vrućim, glatkim ženama pokrenulo je sjećanje u mom mozgu.ovo je naravno pokrenulo sjećanje u mom kurcu!. Sjetio sam se da se Lori povremeno činilo da voli biti suzdržana, a prema onome što sam vidio prethodnog dana to je očito bio slučaj. jebanje jezikom u pičkicu Priče o seksu Sooooo, ušuljao sam se u šator i stavio je u položaj raširenog orla i zavezao joj noge za jednu motku, a ruke preko glave za drugu motku, bila je prekrasna u tom položaju, misterija je kako je sve to prespavalaali činilo se da jest, možda možete potvrditi je li doista spavala kao što sam mislio.

Nakon što sam se obukao, počeo sam vrlo lagano lizati i grickati njezine bradavice, koje su, kao što znate, postale izuzetne tvrdoće. Pokušala se migoljiti, ali, naravno, nije mogla, također je počela stenjati, isprva duboko i tiho, ali sve glasnije. Još uvijek naizgled spava. Jedan po jedan naši drugovi su se probudili; Bob je bio tvrd kao čelik i moram reći, prilično impresivan!

Nisam siguran je li to bio jučerašnji neuzvraćeni upad ili novi, ali nije važno. Crvena ga je počela rastreseno gladiti dok me gledala kako radim na Lorinim sisama.

Al je djelovao fasciniran; bila je toliko zanesena prizorom da nisam bila sasvim sigurna što bih mislila o tome, možda o dugo potiskivanoj fantaziji ili onoj za koju nije znala da je Bdsm strip forum. Ona je ipak bila ta koja je predložila slijepi nabor. Jednom kad sam bio presavijen, stavio sam prst na svoje usne i natjerao nas četvero da šutimo, uzeo sam malo svog predsjaja sa svog penisa i protrljao ga po Lorinim usnama, iznenadila me pohlepa s kojom ga je polizala. a usta su joj ostala otvorena jezikom tražeći još na usnama.

Pokazao sam Bobu koji je sada učinio isto, s istim odgovorom, sada popraćenim dubokim stenjanjem. Crvena je posegnula između nogu i htjela ponoviti našu akciju kad sam je zaustavio, polizao joj prste i stavio svoje prste na njenu macu koja je, naravno, prekrila moje prste i koju sam zatim primijenio na Lorine usne. U iščekivanju ih je mlatila.

Posegnuo sam za Alom da učini isto, ali shvatio sam da me Bob prestigao.To je trajalo neko vrijeme dok su djevojke uzimale sok od Boba i mene, svaka je dijelila s Lori i kušala sama, a Bob i ja smo oboje radili isto s djevojkama, dijeleći malo s Lori i kušajući sami.

Lori je do sada bila stvarno uzbuđena i curila je kao luda pa smo svi zajedno uzeli prste i pokupili njezino uzbuđenje, a nakon što smo je sami kušali, podijelili smo s njom njezin sok. Gorjela je!. Ne znam je li shvatila da kuša sebe ili što, ali je tiho, ali snažno pjevala 'jebi, jebi, jebi.'

Pa koliko god Lori bila zgodna, mi ostali smo joj bili ravnopravni. Čuo sam neko gunđanje dok se Bob zabijao duboko u Ala u psećem stilu s Alom samo nekoliko centimetara od Lori, koja je jasno mogla osjetiti Alov vrući, isprekidani dah na svojoj sisici.

Red i ja smo se pogledali i tiho rekli vau. jedno drugom dok je ležala s glavom između Lorinih nogu, samo dodirujući njezinu macu i posegnula za mnom. Pomaknuo sam se između njezinih nogu i potpuno kliznuo unutra pri prvom udarcu. Svaki sljedeći udarac prisiljavao je Redovu glavu da lagano udari Lorinu otvorenu pičku. Lori je sada stvarno bila u tome, molila je za nešto, bilo što u svojim ustima, u svojoj mačkici, u svojoj guzici.

Bilo je jezivo tiho dok smo se svi jebali uz Lorino obuzdano tijelo, tiho osim Lorinog stenjanja i preklinjanja. Mogao sam reći da je Bob blizu, jer sam bio, i po tome što je njegovo guranje postalo prilično grčevito, lagano sam ga dotaknuo i ustima izgovorio riječ 'usta' pokazujući na Lorin izbezumljeni jezik.

Crvena je uhvatila i duboko zastenjala prije nego što se uhvatila i sva je ispljunula Lorinu bradavicu, podigla pogled i uhvatila se kroz vlastitu gotovo orgazmičku izmaglicu. to je to i Bob se povukao od Ala i snažno stisnuvši svoj penis, prinio je glavu Lorinim usnama, ona ga je zahvatila takvom nevjerojatnom žestinom da je bilo nevjerojatno!

Pustio je kurac, pomilovao ga i svojom oštrinom preplavio Lorina usta. Uštedio je nekoliko pomaka kako bi premazao njezine usne i lice koje je bilo vruće gledajući njezin jezik kako traži ostatke. Ipak, prije nego što je sve snimila, Al joj je prišao na lice i preplavio je vlastitom spermom, snažno prskajući po Lorinom licu prije nego što se smirila i natjerala Lori da je poliže do drugog brzog orgazma.

Crvena se pomaknula na ruke i koljena kako bi Priče o seksu gledati, a kad je vidjela kako njezin ljubavnik prska Lorino lice nehotice je zastenjalo prije nego što se uhvatila i snažno zagrizla vreću za spavanje koju je Lori natapala vlastitim sokovima. Crveno jecanje, zajedno s Alom na njezinom licu i sve ostalo stvarno je pokrenulo Lori, poprskala je vrh Redove glave svojom spermom prije nego što se Red zakačio za njezinu pičku i isisao sok iz nje kroz njezin orgazam.

Otprilike u vrijeme kada se Lori počela vraćati u samo grčenje, Red je gurnuo Ala u stranu i popeo se na Lorino lice tražeći vlastitu spermu, ostavljajući moj penis spreman da eksplodira kako se Velike djevojke dlakava maca na povjetarcu. Tako sam ga gurnuo duboko u Lori dok je Crvena izbacivala vlastitu spermu na Lorino lice.

Nakon samo nekoliko brzih poteza bilo mi je dosta i podigao sam Red s Lori dok je moj kurac uronio u Lorina usta da se isprazni niz njezino grlo. Uzela je Porodični tip trudan i onda nešto kao što sam ja imao

da se na silu izvučem iz njezina usisavanja. Svi smo bili potrošeni, osim naravno klinca, koji je opet bio tvrd kao kamen. O imati 18!!

Al i Red su ga jednom pogledali i izišli van kako bi iskoristili toplu vodu, ostavljajući gospodina Everreadyja, Lori i mene netom provedene same u šatoru. Lori je još uvijek uživala u našim zajedničkim sokovima, zastenjala je i rekla slabašno, 'pusti me gore, moram piškiti'. Jadni Bob, još jedan savršeno dobar hard on bez nadzora, pomislio sam dok sam krenuo da pustim Lori. sa skinutim povezom na očima snažno me zgrabila oko vrata i snažno me poljubila mrmljajući hvala uvijek iznova, valjda joj se svidjelo.

Dok je drhtavo izlazila van, ugledala je Bobovu erekciju i rekla mu 'zadrži tu misao, odmah se vraćam!' i krenula je.

Lori se vratila iz šume i pridružila drugim dvjema djevojkama u jezeru, prale su se, prale jedna drugu, uživale u toplom danu, suncu, svojoj golotinji, golotinji jedne druge, jednostavno uživale u životu. Lori je iskočila iz vode i viknula Bobu: 'Mali, dovedi tog kurca ovamo i jebi me!' to je nasmijalo Ala, Reda i mene i posramilo Boba bez kraja, ali on i njegov tvrdi kurac odazvali su se pozivu.

Lori ga je vidjela kako izlazi iz šatora i doslovno se oblizala i rekla 'Uživat ću u ovome, vi gadovi ste me stvarno razljutili s tom vratolomijom' i zamahnula prstom prema Bobu. Kad joj je prišao, položila mu je ruku na rame, podigla glavu i slobodnom rukom privukla njegovu glavu svojim usnama, duboko ga poljubivši. Priče o seksu muškarac guta svoju spermu Kako se poljubac produbljivao, njihova su se tijela stopila jedno s drugim i ubrzo je njezina ruka pala s njegova ramena na njegovu guzicu, gladeći ga i milujući mu guzicu, snažno ga privlačeći k sebi.

Gurnula ga je u jednu od stolica za kampiranje i popela mu se u krilo, nabijajući mu se na kurac uz duboki zastenjaj iz oboje. Ta stolica je dobila batine brate, prave batine. Lori je snažno i duboko zajahala tog dječaka, usne su im bile spojene, jezici su plesali dok se nabijala na njegov mladi kurac. Nema sumnje tko je bio zadužen za ovo jebanje, ona je išla za svojim zadovoljstvom i samo za svojim zadovoljstvom, ako je on usput uživao, dobro, ali ona se izvlačila, teško i često.

Moram odati priznanje dječaku, stajao je uspravno neko vrijeme, dulje nego što bih ja vjerojatno imao s njezinim ustima, njezinim bradavicama koje su se vukle po mojim prsima i tom divnom macom koja je pokrivala moj kurac. Prizor za vidjeti dok je jahala tog dječaka. Al, Red i ja smo samo gledali, pomaknuli smo se da gledamo izbliza, ali samo smo gledali, bili smo svjedoci umjetničkog djela i znali smo to.Jime, bio bi ponosan na to koliko je dobro jahala taj kurac, potpuno usredotočena na jebanje, spremna izvući svaku kap iz njegovih jaja, osjetiti svaku stanicu njegova kite.

Sigurno spektakularno jebeno.

Lori je ipak bila prilično uspješna, često je svršavala i jako je svršavala, snažno je zastenjao i zamalo ju je otpuhao sa svoje kite kad je došao, a snaga je istrčala iz nje, skupljajući se u stolici ispod njih. oboje su bili dobro i istinski potrošeni i mislim da su oboje zadrijemali, njegov kurac zakopan u njezinu macu, ona prebačena preko njegovog tijela, glave naslonjene na njegovo rame.

Red, Al i ja otišli smo kako bismo im dali mjesta za odmor i započeli ručak, znali smo da će oboje biti gladni, mi jesmo i imali smo relativno mirno jutro!

Al Red i ja spremali smo ručak, ne puno dalje od dvostrukih stvari o hrenovkama i pecivima i što sve ne. Al mi je pljusnuo pecivo po kiti i ponudio Redu 'Bite', što sam ja odbio i ostavio ih da se smiju njihovoj šali. Lori nam se ubrzo pridružila izjavljujući da je gladna, Bob je samo ležao u stolcu i bio je ili mrtav ili spavao, a budući da je kasnije bio spreman jesti, pretpostavljam da je to bio san.

Imali smo nekoliko ribara koji su došli u uvalu, nismo sigurni kada točno, negdje tijekom Lori/Bob showa, ali iako su bili dovoljno blizu da su mogli pljunuti; nisu nam se htjeli pridružiti na obali unatoč tri gole sirene koje su ih na to pozivale.

Nakon ručka odlučili smo se malo okupati, svi smo se oznojili i iscijedili sokove i stvarno nam je poslužilo da nas sve oživi. Ubrzo se igranje nastavilo kada je Lori doplivala do mene, omotala Besplatna međurasna priča za tinejdžere oko mog struka i ruke oko vrata i poljubila me. Govori mi kako se tako dobro zabavljala, ali da joj je nedostajao moj kurac u sebi. Nepotrebno je reći da smo to odlučili ispraviti u prilično kratkom roku!

Nastavila me ljubiti i grickati mi uši, grlo dok sam gazio na obalu dok se ona još uvijek držala uz mene. Odveo sam je u šator i polegao na zračni madrac ulazeći u nju kao i ja.Ležali smo zajedno, ljubili se i razgovarali s mojim tvrdim kurcem duboko zakopanim u nju. Bio je to prekrasan erotski odmor od bjesomučnog jebanja koje smo svi radili. Lori se povjerila da je do sada stvarno uživala u vikendu i kako je vruće bilo biti vezana, tako divno iznenađenje za nju,

Mogao sam reći da je razmišljala o tome dok je stisnula moj kurac i pošteno šiknula po madracu. Iako su se naše strasti prerano rasplamsale, potaknute bez sumnje intimnošću, njezinim sjećanjem Stopala porno prici jutro i ne tako suptilnim aktivnostima koje smo mogli čuti vani. Čini se da se ostatak naše vesele družine dovoljno oporavio da se opet pozabavi, bez sumnje priredivši pravu predstavu za dvojicu ribara.

Lori i ja smo se pomaknuli da ih vidimo kroz mrežaste zidove našeg šatora na vrijeme da vidimo Boba kako gura svoj penis u Ala dok je ona držala glavu zakopanu između Redovih bedara. Lori i ja smo se kretale namjernije dok smo promatrale njih i dvojicu momaka iza njih. Glupi kreteni su se možda i pridružili, nasukali su svoj brod i stajali su tamo gledajući i otvoreno milujući svoje kite, nekoliko koraka i svaki je mogao pronaći topla usta da zamijene svoje ruke. Ali, iz bilo kojeg razloga bili su zadovoljni stajanjem i divljim trzanjem dok su gledali Alove sise kako se njišu sa svakim udarcem Bobovog penisa.